www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

De Unde Ne Cumparam Echipamentele


Recommended Posts

Guest sorin_andrei
Posted

Ma fratilor... poate va intrebati de ce am pornit topicul asta... intamplare neplacuta cu unul din magazinele din minunatul oras, Bucuresti (Truly Land of Choice).

 

Dupa ceva timp de zdranganit acustic, se gandi omul nostru sa la ceva electronic. Dupa lungi cautari se decise ce sa cumpare, dar greu de gasti totate echipamentele intr-un singur loc... Pana la urma iaca iesi magazinul in calea omului si toate dorintele fura indeplinite. Comanda omul nostru: chitara, cub... toate cele trebuintzei (vreo 24 mil). Dupa 2 zile au sosit si echipamentele (aparent in stare perfecta). In momentul scoaterii cubului din cutie, o bucata de plastic pica pe jos. Negru de suparare omul nostru se duse cu cubul inapoi la magazin. De aici incepe aventura....

 

Cred ca ar trebui sa dau si numele magazinului: ESOUND. :)

 

Cei de la magazin s-au absolvit de orice vina... cica ei au testat cubul inainte sa-l trimita si semnaturi ca FAN curier a primit produsul in conditzii perfecte, apoi FAN curier nu te lasa sa desfaci cutiile decat dupa ce le semnezi foile (deci si ei se acopera)... pana la urma toata lumea e acoperita si cumparatorul nostru E DEVINA ?!!! evident... nu?!

 

Atitudinea magazinului deplorabila... sustineau ca au testat cubul... l-or fi testat dar din cutie nu l-au scos sa vada daca mai are si crapaturi... Mai hilar e ca nu cred ca vreunu din ei l-a scapat pe jos, bucatzica de plastic cred ca fusese zdrobita prin presiune, stivuire de mult cuburi unu peste altul... Oricum, magazinul asta putea sa schimbe prostia aia de plastic si toata lumea era fericita, dar nici macar bunavointza sa stea de vorba cu clientul n-au avut... ma gandesc ca la multitudinea de comentzi pe care le au un client fericit nu conteaza... Deci, urmatoarele echipamente: efecte, pedala... alt magazin :)

 

Pana la urma cum trebuie sa fie: magazinul sa se asigure ca al lor client e fericit si sa-si aleaga cu grija companiile de distribuitie? sau clientul sa numai semneze decat dupa ce deschide cutiile si testeaza echipamentele? (urmeaza certuri cu curierul, evident...) Decide-tzi voi...

 

A mai avut cineva intamplari nefericite cu magazinele din Romania? Exista vreo lista cu "trust-able stores"? Ca sa stiu si io de unde sa-mi iau efectele si pedala :).

P.S. Am si mailurile schimbate cu acest magazin... daca e de interes le public :D

Guest Andrei Nicu
Posted

Mcmusic.ro e un magazin online de unde poti comanda cu incredere. Am luat o data o chitara electrica.. si in loc am primit un bass :)) si am trimis-o inapoi fara sa platesc nici un ban plus ca am primit un mic "cadou" in semn de "scuza".

Eaudio de care zici tu.. se lauda ca sunt reprezentati unici in Romania la Dynacord si Electrovoice.. si sa nu ne lasam pacaliti de asa-zisii reprezentanti... (vezi - bannerul din stanga de la ei de pe site. :))

E ca o ANTI-RECLAMA! :)) asta pt ca .. ei vand aceste produse foarte scump si le poti afla la altii mai ieftine si aceeasi calitate... ;) Oricum suntem romani .. si asta spune TOT!

Clientul in strainatate e tratat regeste!

In Italia.. multe magazine painea o tin doar 24 de ore.. poate nici atat.. si TOT ce nu s-a vandut SE ARUNCA la sfarsitul zilei!

Cand o sa invete si comerciantii romani .. ca .. CLIENTUL ITI FACE PROFITUL???

Ce te pot sfatui este sa mergi la protectia consumatorului... insa in Romania.. nu stiu ce o sa rezolvi...

 

RETETA ROMANEASCA:

Mancam usturoi din China, mergem la strandurile din Ungaria, ne aducem masini din Germania si le inmatriculam in Bulgaria.

PS. cu ce ne mai ajuta cetatenia de roman? :))

Posted

suna la OPC.

intreaba si daca e obligatia ta sa semnezi de primire inainte de a desface coletul ...

la thomann spre ex retin ca aveam in fiecare cutie primita cate o foaie cu instructiuni cum sa procedezi daca produsul e lovit sau cu defecte si sa il returnezi. In Germnia platesc ei trasnportul inapoi spre ei pt colet.

la noi e dificil de sfatuit cum sa procedezi sau cum e legal , sau ce drepturi ai :lol:

plsu exista obligatia legala din partea vanzatorolui de a primi inapoi un produs vandut, in termen de 14 sau 30 zile nu mai situ exact, chair daca nu ai un motiv anume

asta o stiu de la OPC si am facut-o de mai multe ori, motiv: nu vreau produsul , m-am razgandit.

normal ca am prefera sa nu ajungem in situatiile astea ca a ta, dar din pacate se mai intampla.

Posted (edited)

Ma fratilor... poate va intrebati de ce am pornit topicul asta... intamplare neplacuta cu unul din magazinele din minunatul oras, Bucuresti (Truly Land of Choice).

 

Dupa ceva timp de zdranganit acustic, se gandi omul nostru sa la ceva electronic. Dupa lungi cautari se decise ce sa cumpare, dar greu de gasti totate echipamentele intr-un singur loc... Pana la urma iaca iesi magazinul in calea omului si toate dorintele fura indeplinite. Comanda omul nostru: chitara, cub... toate cele trebuintzei (vreo 24 mil). Dupa 2 zile au sosit si echipamentele (aparent in stare perfecta). In momentul scoaterii cubului din cutie, o bucata de plastic pica pe jos. Negru de suparare omul nostru se duse cu cubul inapoi la magazin. De aici incepe aventura....

 

Cred ca ar trebui sa dau si numele magazinului: ESOUND. :)

 

Cei de la magazin s-au absolvit de orice vina... cica ei au testat cubul inainte sa-l trimita si semnaturi ca FAN curier a primit produsul in conditzii perfecte, apoi FAN curier nu te lasa sa desfaci cutiile decat dupa ce le semnezi foile (deci si ei se acopera)... pana la urma toata lumea e acoperita si cumparatorul nostru E DEVINA ?!!! evident... nu?!

 

Atitudinea magazinului deplorabila... sustineau ca au testat cubul... l-or fi testat dar din cutie nu l-au scos sa vada daca mai are si crapaturi... Mai hilar e ca nu cred ca vreunu din ei l-a scapat pe jos, bucatzica de plastic cred ca fusese zdrobita prin presiune, stivuire de mult cuburi unu peste altul... Oricum, magazinul asta putea sa schimbe prostia aia de plastic si toata lumea era fericita, dar nici macar bunavointza sa stea de vorba cu clientul n-au avut... ma gandesc ca la multitudinea de comentzi pe care le au un client fericit nu conteaza... Deci, urmatoarele echipamente: efecte, pedala... alt magazin :)

 

Pana la urma cum trebuie sa fie: magazinul sa se asigure ca al lor client e fericit si sa-si aleaga cu grija companiile de distribuitie? sau clientul sa numai semneze decat dupa ce deschide cutiile si testeaza echipamentele? (urmeaza certuri cu curierul, evident...) Decide-tzi voi...

 

A mai avut cineva intamplari nefericite cu magazinele din Romania? Exista vreo lista cu "trust-able stores"? Ca sa stiu si io de unde sa-mi iau efectele si pedala :).

P.S. Am si mailurile schimbate cu acest magazin... daca e de interes le public :D

 

 

De ce ai avut nevoie de FAN curier ? magazinul nu-i in Bucuresti ? la tien scrie ca esti din bucuresti ..trebuia sa mergi sa probezi/alegi si sa cumperi cubul ,apoi cu taxiul sa-l duci acasa.

 

suna la OPC.

intreaba si daca e obligatia ta sa semnezi de primire inainte de a desface coletul ...

la thomann spre ex retin ca aveam in fiecare cutie primita cate o foaie cu instructiuni cum sa procedezi daca produsul e lovit sau cu defecte si sa il returnezi. In Germnia platesc ei trasnportul inapoi spre ei pt colet.

la noi e dificil de sfatuit cum sa procedezi sau cum e legal , sau ce drepturi ai :lol:

plsu exista obligatia legala din partea vanzatorolui de a primi inapoi un produs vandut, in termen de 14 sau 30 zile nu mai situ exact, chair daca nu ai un motiv anume

asta o stiu de la OPC si am facut-o de mai multe ori, motiv: nu vreau produsul , m-am razgandit.

normal ca am prefera sa nu ajungem in situatiile astea ca a ta, dar din pacate se mai intampla.

da dar colegul nostru se bucura ca a primit scula si vroia sa o foloseasca ..De altfel nu discutam cu cel de la curierat si il lasam sa o duca inapoi .Probabil in formularul pe care il semnezi este trecut cum se face preluarea.daca ai preluat si semnat precis ai semnat petr preluare fara probleme..si de astea..

 

Deci daca te grabesti o patesti...dar si eu riscam ...dioar sa vad odata scula pornita...hahaha

 

 

Chiar acum 5 zile am fost martor la o preluare din aceasta ...la fel a tulit-o curierul ...si zicea daca este ceva sunt eu martor la prietenul care a primit pachetul...hahaha

 

Da-o dracului de bucat ade plastic ...restul functioneaza ?...atunci este OK...este "vintage" asa cu plasticul crapat , cazut ...

 

 

Anumit emagazine sau vanzatorii din acestea fac asemenea lucruri deoarece nu au nici un interes sa vanda ( nu este firma lor ) asa ca il doare in cot deca te pierde de client .Un patron comerciant ar avea o alta atitudine , asa ca de ;l acaz la caz ....si la noi .

 

Dup acate stiu la noi in doua zile (48 de ore ?) sunt obligati sa preia sau sa schimbe un produs returnat...Dar pana inveti sa folosesti si sa pornesti o scula noua trece aceasta perioada de rasul lumii.

 

Pana inveti sa pornesti cate o scula sa faci upgrade la soft inveti sa priogramezi etc etc..trec cele doua zile...apoi intra in garantie .

Edited by karpi
  • Like 1
Posted (edited)

E complicat de spus, pentru că e şi firma de curierat pe traseu, altminteri e uşor să spui că e vina unuia din magazinele amintite .

 

Ideea este că şi noi, când apelăm la vreo firma de curierat şi ne trimitem unul altuia produsele de la Mica Publicitate, facem livrarea cu "fără valoare", plătim 19 lei şi nu asigurăm produsele pe care le "plimbăm".

Spui "...curier nu te lasa sa desfaci cutiile decat dupa ce le semnezi foile". Nu ştiu dacă e aşa, însă dac-ai livra produsul cu asigurare la transport ... Eu, personal l-am "agăţat" pe curier de fiecare dată când mi-a venit ceva şi-am desfăcut în prezenţa lui, chiar dacă semnasem hârtiile deja

 

Late Edit : Eu din primul post am priceput ca a fost în magazin ("Pana la urma iaca iesi magazinul in calea omului"). Sau i-a ieşit doar online în cale ?

Edited by ramurel
Posted

Recomand MCMusic din toata inima, sunt cei mai seriosi, de cate ori am trecut pe acolo, chiar daca nu am cumparat, au fost foarte de treaba si m-au lasat sa mai pun mana pe cate o chitara, sa vad si eu cum se simte la mana, iar atunci cand am luat ceva de la ei s-au purtat la fel de frumos.

Cred ca este singurul magazin din Bucuresti unde poti sa iti testezi eventualele achizitii si sa nu te bata nimeni la cap sau sa se uite cineva urat la tine.

Guest OratioMentis
Posted

Nu e prima oara cand aud de experiente negative cu eSound. Mai este un user pe aici caruia i-au pleznit lemnul cand incercau sa adauge un strap button. S-au chinuit sa infiga surubul direct, fara sa dea in prealabil o gaura cu bormasina sau altceva adecvat. Drept pentru care s-a auzit un "poc" si i s-au cerut 10 lei pe "lucrare". Sincer, nu stiu ce sa spun mai mult, dar dupa ce am citit de aceste doua experiente cu magazinul acela, am sa ma abtin vreodata sa cumpar ceva serios din el. De fapt, am sa ma feresc sa cumpar orice din el, pentru ca denota ca baietii respecta orice, dar nu cumparatorul.

Posted

garantat e peste 48 ore perioada "de gratie".

am returnat produse dupa 5,17,22 zile (monitor, covor, vas termorezistent) de asemenea am luat un amp Laney VC 15 de la firma din Miercurea ciuc care cica e dealerul lor, foarte amabil patronul ,mi-a trimis ampul pe un angajat de al dansului care venea la rude in Cluj, fara factura, toate bune pana i-am scris un e-mail duap 2 zile ca as dori sa schimb amp-ul cu alt model sau sa il returnez si sa imi dea banii (asta duap ce vorbisem cu cei de la OPC care m-au sfatuit sa procedez asa si in caz ca omul nu accepta sa fac reclmatia).

nici un raspuns, la 2 emailuri in 2 zile, intre timp am dat ampul cu vreo 20 euro mai ieftin decat il luasem, ca aveam nevoi ede bani si ma grabeam sa iau altceva

deci nu muscati faza cu 48 ore, orice produs se schimba/returneaza garantat in 15 zile (e posibil sa fie 30 dar nu mai retin exact)

pe site la thomann ei si scriu ca au adoptat politica 30 days money back cu mult inaitne de legislatia europeana care obliga orice vanzator sa primeasca inapoi marfa.

deci e lege UE, ne raportam la ea, asta mi s-a comunicat si de la OPC

ca unii au pile la OPC si aia de la OPC te sfatuiesc ei sa renunti la palngere ca iti dau ei nuamru lu cutare sa suni din partea lor sa rezolvi...e alta poveste deja :lol:

 

 

 

Dup acate stiu la noi in doua zile (48 de ore ?) sunt obligati sa preia sau sa schimbe un produs returnat...Dar pana inveti sa folosesti si sa pornesti o scula noua trece aceasta perioada de rasul lumii.

 

Pana inveti sa pornesti cate o scula sa faci upgrade la soft inveti sa priogramezi etc etc..trec cele doua zile...apoi intra in garantie .

Posted

Pe mine deja nu ma mai mira nesimtirea si ignoranta din Romania :) De Esound chiar am auzit si eu foarte multe de rau, ce-ti pot recomanda cu caldura sunt cei de la McMusic, care, dupa cum au mai scris si alti colegi de-ai nostrii, chiar sunt foarte promti, foarte ok ca si persoane, si te trateaza ca pe un client, nu ca pe un caine :)

Posted

Pentru cine e curios ce drepturi are cand cumpara online exista o brosurica aici: http://www.apti.ro/1..._electronic.pdf, din care citez (in citat e vorba de OG nr. 130/2000)

 

Cumparatorul are dreptul sa va trimita bunul inapoi in termen de 10 zile (dreptul de denuntare unilaterala)

Dreptul de denuntare unilaterala al contractului de catre consumator este prevazut in legea contractelor la distanta -articolul 7 alineatul 1.

Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Adica - mai pe intelesul tuturor, legea zice ca acel “30-days money back Guarantee” (Primiti banii inpoi in 30 de zile - garantat) pe care poate l-ati auzit la unele magazine sau in filmele americane exista si in Romania! Numai ca aici termenul este de 10 zile. Nu numai ca acest drept exista, dar magazinul are obligatia de a-l aduce la cunsotiinta consumatorului, altfel penalizarile putind fi destul de serioase.

Art. 7 alin 2

In cazul in care comerciantul a omis sa transmita consumatorului informatiile prevazute la art. 4, termenul pentru denuntarea unilaterala a contractului este de 90 de zile

Iar informatiile din articolul 4 sunt, pe linga cele de informare – deja mentionate pe punctul 1, si unele care te obliga sa scrii aceasta clauza cu litere ingrosate:

Art. 4. (1) Comerciantul trebuie sa transmita consumatorului, in scris sau pe un alt suport de informatii durabil, la dispozitia sau accesibil acestuia, in timp util, in perioada executarii contractului, urmatoarele:

... b ) conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului",

redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14;

Si ca sa punem cireasa de pe tort sa ne referim si la art 14 la care se face referire in art 4:

Art. 14.

Este interzisa livrarea de produse sau prestarea de servicii fara o comanda prealabila din partea consumatorului, daca aceasta livrare implica solicitarea efectuarii unei plati. In cazul livrarilor pentru care

nu exista o comanda prealabila, consumatorul este exonerat de orice contraprestatie, lipsa raspunsului neavand valoare de consimtamant.

Ca sa rezum intreaga argumentatie: Daca nu puneti pe site (sau intr-un email trimis consumatorului) toate informatiile cerute de lege, inclusiv acea clauza scrisa cu litere ingrosate, atunci oricine va va putea da bunurile inapoi in termen de 90 de zile!!. Si dvs va trebui sa ii dati banii inapoi! Ba si mai grav, pentru ca se considera ca nu v-a facut o comanda s-ar putea sa faceti o livrare si sa va fie foarte greu sa recuperati banii pe acel produs, pentru ca art.14 exonereaza consumatorul de orice contraprestatie in cazul in care nu exista o comanda ferma.

Deci poti sa-ti ceri banii inapoi fara nicio explicatie in 10 zile. Plus ca pe e-sound.ro nu am gasit informatitile cerute de lege in art. 4, ceea ce iti da 90 de zile in care sa incepi demersurile pentru returnare si, in cazul acesta, legea ii obliga sa suporte si costul livrarii.

Posted (edited)

sau oricand mica publicitate, RGC, in care pot spune ca am mai multa incredere, uneori, decat in unele magazine din tara :)

 

corect!

 

Poti alege cu incredere MC Music.Tobosarul trupei mele a avut probleme cu un cinel crapat si fiind in perioada de garantie i-a fost schimbat fara discutii.

Edited by klauss^^^
Guest sorin_andrei
Posted

Dap... asa e guys... Mi-au placut cei de la Guitar Shop... m-au lasat sa testez multe din chitari fara probleme, au fost foarte serviabili, doar ca nu aveau chitara pe care o vroiam eu .... mare greseala cu acesti domni de la ESOUND am facut.

 

Ma bucur ca sunt alternative... mi le-am notat :D

Thanks a lot guys ;)

Guest blonde
Posted

Pentru cine e curios ce drepturi are cand cumpara online exista o brosurica aici: http://www.apti.ro/1..._electronic.pdf, din care citez (in citat e vorba de OG nr. 130/2000)

 

 

Deci poti sa-ti ceri banii inapoi fara nicio explicatie in 10 zile. Plus ca pe e-sound.ro nu am gasit informatitile cerute de lege in art. 4, ceea ce iti da 90 de zile in care sa incepi demersurile pentru returnare si, in cazul acesta, legea ii obliga sa suporte si costul livrarii.

 

Scrie in josul paginii la termeni si conditii.

http://www.esound.ro/Termeni-si-Conditii-info-7.html

 

Eu personal am cumparat de acolo si n-am avut nici o problema la livrare.

Posted (edited)

Scrie in josul paginii la termeni si conditii.

http://www.esound.ro...tii-info-7.html

 

Art. 4. (1) Comerciantul trebuie sa transmita consumatorului, in scris sau pe un alt suport de informatii durabil, la dispozitia sau accesibil acestuia, in timp util, in perioada executarii contractului, urmatoarele:

... b ) conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului",

redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14;

 

Cand te faci ca respecti legea, se cheama ca o incalci. Intreaba orice jurist.

 

LATER EDIT: Imi pare rau ca nu am salvat pagina ca sa verific daca tentativa de respectare a legii era si cand m-am uitat eu. Pe 29.05.2009 nu era: http://replay.waybac...tii-info-7.html

Edited by Masta Gi
Posted

Si eu am luat o chitara Vintage V100 de la McMusic .Exemplari baietii de acolo , m-au sunat sa i-mi spuna ca s-au oxidat corzile care erau pe chitara in acel moment si m-au intrebat ce model si ce grosime de corzi (noi ) sa i-mi puna pe chitara , bineinteles gratis plus ca au si setat chitara . A venit de la Bucuresti la Satu Mare fara nici cea mai mica problema . Recomand cu caldura McMusic

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Dap... asa e guys... Mi-au placut cei de la Guitar Shop... m-au lasat sa testez multe din chitari fara probleme, au fost foarte serviabili, doar ca nu aveau chitara pe care o vroiam eu .... mare greseala cu acesti domni de la ESOUND am facut.

 

Ma bucur ca sunt alternative... mi le-am notat :D

Thanks a lot guys ;)

nu va lasati pacaliti de serviabilitatea oricarui magazin. am trecut prin tot felul de tampenii pe care nu le credeam posibile cu cei mai serviabili oameni. testati produsele cumparate pana la ultimul surub si nici atunci sa nu fiti si.guri de achizitia facuta.am un amic care a dus inpoi un procesor ca nu mai functiona un buton si i l-au trimis inapoi aproape la fel. cand a cerut telefonul patronului nici nu l-au bagat in seama.nu am avut timp de protectia consumatorului , am avut noroc cu un tip care l-a cumparat de la noi asa defect la juma de pret.atentie la ce cumparati . eu am gasit defectele acasa ca exemplu surubul de acordaj de la floyd nu functiona, avea filetul ras 50%.niciun magazin nu e ok . le am testat pe toate.

Posted (edited)

Cu toate ca s-a mai vorbit despre M&C Musical,nu pot sa nu ii recomand si eu!

Inafara de una,toate chitarele mele le-am luat de la ei(vreo 5-6 in 7 ani).Cea mai recenta experienta e cu un VIntage V100.Am fost cu vreo 2 saptamani inainte sa o cumpar sa o probez si nu era acolo.M-au lasat in schimb sa probez ce chitara a vrut sufletelu' meu(evident ca nu m-am aruncat la chitare peste 2000...nu am fortat norocu'...:lol:).

Dupa aia am sunat la ei sa ma asigur ca au chitara pe stoc sa merg sa o cumpar.Nu o aveau...mi-au adus-o din tara.Toata saptamana cred ca l-am exasperat pe Andrei (mega.deb) si la telefon si la ei pe forum.Probabil mi-au si setat chitara in magazin fiindca atunci cand am fost sa o cumpar era setata ireprosabil...bine...un pic low action dupa gustul meu,dar as fi absurd sa le critic ca nu imi cunosc gusturile in materie de action B):lol:.Pana mi-a facturat tot ce cumparasem l-am intrebat pe vanzatorul din ziua respectiva(Dragos,daca nu gresesc) daca pot sa probez si eu niste modele mai scumpe ca sa am nise repere mai scumpe.Aceeasi replica: "Da,probeaza ce vrei :D).:respect:

Alta experienta placuta a fost cu Senia.Anul trecut am luat un wah si un Kustom Double Barrel.Au venit prin curier in stare ireprosabila.Tot in ziua cand am probat chitarele la MC am fost si la Senia cu un prieten dupa niste accesorii.Am cerut si eu frumos un Jackson,ca tare eram curios(da...recunosc cu rusine...nu probasem niciodata Jackson pana atunci),sa ma conving eu ca grifu' e prea subtire pentru mine(si intradevar era,dar devin offtopic).Foarte de treaba si vanzatorul de acolo.Desi doar amicul de care ziceam cumparase ceva,mi-a raspuns amabil,ba mai mult!Cand i-am zis ca "eu pefer griffuri mai coada de casma :lol:",mi-a recomandat si sa dau jos un Classic VIbe de la Squier sa imi fac o parere.Lucrurile au evoluat mult in ultima perioada si asta e imbucurator.Dezgustator e totusi ca alte magazine in loc sa tina pasul,mai rau isi fac un renume prost.

De la Esound mi-am comandat un Digitech Rp255,care a ajuns cu bine,asta toamna,dar din ce citesc pe aici ma rog la Dumnezeu sa nu am nevoie de garantie :death:.

De GuitarShop iar nu am ce comenta....in magazin nu am intrat niciodata :huh:.Mai de mult am comandat un Digitech Rp55(care nu mai e demult la mine).La un moment dat am avut o problema cu brumul datorata de un adaptor necorespunzator...cei de acolo mi-au dat numarul domnului Cornel Ursu care m-a ajutat telefonic fara sa imi ceara nimic.Aici au un plus din partea mea:D.

 

Cam asta e experienta mea cu magazinele de muzica din Romania....

Edited by radu_guitar96
Posted

MC music is tari. Am cumparat mai demult un VOX Valvetronix combo de la ei (in Cluj Napoca) si l-a un moment dat nu mai suna, era mort. L-am dus la magazin, ei l-au trimis cu FanCourier la Bucuresti, dupa care a venit inapoi la magazinul din Cluj. M-au sunat cei de la magazin cum ca a sosit comboul, iar cand am desfacut impreuna cutia am observat cu stupoare ca scula era efectiv crapata in doua :blink:. Astfel cei de la MCmusic s-au rafuit cu FanCourierul, iar mie intre timp mi-au dat banii inapoi fara probleme. Deci baietii sunt tari!!!

 

Am cumparat si de la Esound, nu am avut porbleme (deocamdata)

 

Cei de la Senia sunt foarte prietenosi, desi pe site-ul lor nu prea mai umbla nimeni sa scoata sculele care nu mai sunt pe stoc. Eh acuma asta sa fie ultima lor problema.

 

:respect:

  • 1 month later...
Posted

Firmele de curierat nu prea iti ofera posibilitatea de a desface coletul. Insa, de cele mai multe ori este vina firmei de la care cumparati in cazul in care primiti un colet deteriorat. Cum s-a mai spus mai sus, aveti posibilitatea ca in 10 zile sa returnati un produs. Este interesant de vazut magazinele care nu respecta chestia asta, dar cred ca majoritatea o respecta. Am vazut, de obicei romanii fac prima oara plangere la OPC, se plang prietenilor, familiei, posteaza pe 30 de forumuri mesaje prin care ii indeamna si pe altii sa nu cumpere de la magazin, iar mai apoi se gandeste sa vorbeasca si cu magazinul, sa vada daca i se schimba produsul. :unsure:

 

Din cauza localitatii in care ma aflu, sunt nevoit sa fac tot felul de comenzi. Am comandat de la Esound (Chitara, niste cabluri, pene) si n-am avut nici o problema.

De la Mcmusic la fel mi-am luat mai multe dracovenii (husa + alte mici) - nici o problema.

De asemenea, n-am avut probleme nici cu colegii de forum.

Am comandat de pe okazii, la fel, fara probleme.

Ebay.co.uk, tot fara probleme, in multe cazuri, iesi mai ieftin decat daca ai comanda din Romania, chiar si in privinta transportului. Bucuresti la Calarasi - vreo 30 lei, UK la Calarasi - vreo 12 lei... :death:

Nu stiu, n-am patit niciodata rele cu magazinele online. Chiar acum ma pregatesc sa fac o comanda la guitarshop, sper ca nu vor fi probleme :)

  • 2 weeks later...
Posted

Una la mana, sa stii ca si-au facut oamenii site-ul, au stat zile intregi sa puna acolo fiecare produs, sa scrie descrieri, sa puna preturi, etc. si asteapta pe unul sa cumpere un footswitch de 2 milioane sa-i trimita un colet gol.

Doi la mana, ai garantie 24 de luni. Totusi chiar crezi ca o sa ai vreodata nevoie de garantie? E un footswitch...

 

Ca idee generala, de obicei site-urile astea bine organizate sunt cat se poate de serioase, mai ales pentru ca sunt de nisa, exista o oarecare concurenta intre ei.

  • Like 2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.