www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

karpi

Veteran
  • Content Count

    9483
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6
  • Feedback

    100%

karpi last won the day on February 3

karpi had the most liked content!

Community Reputation

2097 Excellent

1 Follower

About karpi

  • Rank
    Veteran

Profile Information

  • Location
    TIMISOARA

Other Information

  • Gear
    degete

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cateva idei din ce am patit facut .. Cand am vrut sa revopsesc chitara mea Reghin (LP) pe care era deja scorjita vopseaua neagra , un prieten restaurator mi-a spus ca " lac de pian " ar fi OK ..din pacate nu am ajuns sa fac rost asa ca am vopsit in negru cu un " bait" sim am lacuit cu lac ptr vopsit auto ...dar nu am " ars " astfel dupa un timp iarasi era "| tocita vopseaua " .Acum am curatat ...dar intre " fibrele " lemnului au ramas urme de negru ..acum de cativa ani sta in aceasta stare chitara , urmeaza sa o restaurez ..Am o cutie de lac ptr lemn , magazinul era chiar langa mine la doi pasi dar nu am ajuns sa-l incerc ..adica sa fac niste teste pe o suprafata de lermn sa vad daca merita sa dau pe chitara cu acesta . Am mai vopsit cu negru apoi am lacuit alta chitara cu lac de parchet apoi am incalzit ( cum se zice am ars ) cu o aeroterma dupa care am slefuit ..aceasta a tinut foarte bine .Dar nu din " spray " ci lac din doua componente care se polimerizeaza si devine mai rezistent .Cel din " spray" ce este ptr reparat ici colo cate o zgarietura pe lacul de pe parchet nu este OK ,i nu se intareste cam niciodata , este lucios dar ramane mai " moale " ever .Dar cine stie ce lacuri noi au aparut . Am mai vopsitsi cu spray " negru mat " , sa tocit dupa un timp scurt . Am tot urmarit pe youtube cum unii vopsesc /lacuiersc chitarele dar nu se stie cat rezista .Dupa experientele mele nu cred ca tin bine in timp .Daca nu este vopseaua " arsa " nu prea tine .Mai mult au tinut pe chitarele ce le-am lacuit cu "Serlac" ( adica nu eu ci prietenul meu tamplar specialist in lacuit /vopsit, dar dupa ce am furat meserie am lacuit si eu cu serlac si a iesit OK si tine bine .Ca si "bait" am folosit " Tus Edding " sau vopsea tipografica . In orice caz poate sunt aici lutieri mai tineri care au incercat noi produse si cunosc si metodologia corecta cum se aplica , " arde " etc ca sa tina ..mai ales pe gatul chitarei .Acum se gasesc multe tipuri de lacuri /vopsele dar trebuie sa ai experienta ca sa stii cum se comporta in timp . Daca ai avea ceva cunostinte la Reghin ar fi OK ..ei au lac ptr lemn foarte OK ,( in afara de chitara mea Reghin (LP) care nu era OK vopsita .Presupun ca nu a fost bine pregatita suprafata din aceasta cauza sa scorojit pe alocuri pe corp unde nici nu prea atingeam )am bass Reghin pe care dupa 40 de ani lacul nu are nici o urma de tocire sau crapaturi , este ca si nou . O idee ar fi sa demontezi cheitele , cureti bine -bine cu spirt medicinal suprafata headstock-ului si aplici folie autoadeziva neagra , remontezi totul cu grije , astfel din fata chitara pare sa aiba gatul negru ,spatele gatului nu-l vede din sala mai nimeni .Astfel scapi mai usor si ramai cu lacul original pe gat care poate este mai OK decat ce poti face acasa cu lacuri necunoscute .
  2. Pai ! Daca esti atent ..de ex. poti masura distantele intre piesele polare ale celor doua doze .Sunt identice . Gatul la " nut " este ingust iar catre " bridge " se lateste ....doza de la bridge este perfect aliniata cu corzile ..insa la doza " neck" corzile nu pot fi perfect pe centrul pieselor polare ( suruburile dozei ,cele de sub corzi ) deoarece distanta dintre corzi scade ..dar doza ca si distanta intre " suruburi-polare" este similara cu cea de la bridge . Adica este normal , asa este la fiecare tip de chitara . Chiar nu am vazut diferente ca si cote de constructie ... intre dozele " neck " si " bridge " , ca si spatiu intre piese polare , toate ce le-am vazut se aliniaza cu spatiile corzilor la "bridge" . In plus in cazul dozelor " humbucker " cu doua bobine alaturate ( cele " clasice " ) nici nu prea conteaza deoarece campul magnetic acopera o arie mai mare dacat dozele " single coil " cu piese polare individuale ptr fiecare coarda . La o chitara bass am observat o scadere a semnalului la o doze " descentrata fata de corzi " cand am splitat " humbucker" -ul ca sa am ton mai bright .Cum cuplam amandoua bobine nu se mai simtea diferenta de volu,m intre corzi .A trebuit sa " mut/centrez doza ( dalta -ciocan , aracet , suruburi etc ) ca sa rezolv balansul de volum intre corzi .. Arata OK chitara ta .Spor la cantat .
  3. Cred ca nu este o problema prea mare . daca era la coarda "1" era mai nasol caci puteai sa tragi coarda de pe tastiera la unele tehnici de cantat . Coarda 6 nici la corzi centrate perfect nu o "intinzi " in sus ci in jos .Asa ca nu cred ca este pericol sa scape de pe gat la cantat . Poti incerca ce au scris colegii de forum , dar cred ca nu este o problema prea grava .
  4. cu un linear de 50cm poti verifica daca gatul este "curbat " sau apasand una din corzi pe tasta 1 si pe ultima tasta , vei vedea daca gatul este stramb ...poate fi usor concav respectiv gatul se incovoaie inspre " sus " sau puternic concav din care cauza ar putea sa creasca " actiunea " la acei 4 mm in dreptul tastei 12 . Daca acesta este drept sau doar foarte usor concav respectiv fractiune de mm ..gatul este OK , in acest caz gatul este montat sub un unghi gresit .La chitara acustica este problema ( la cele electrice cu gat demontabil se pune un adaos intre gat si corp ca sa dainclinatia corecta .La cele acustice unele au un surub de reglaj al inclinarii gatului lacela care nu au trebuie dezlipit gatul si remontat corect punand tot un adaos ca sa obtii inclinatia corecta . La unele chitare acustice care din fabrica au "actiunea" prea mare se mai poate reduce aceasta din "calus " ( bridge ) , se scoate acea piesa din plastic sau os si se slefuieste ca sa obtii o inalltime mai mica cat permite corpul calusului .La unele trebuie sa slefuiesti si din " corpul" calusului in partea catre gat ca sa nu se atinga coarda daca " cobori " foarte mult ca saai o actiune cat mai OK .
  5. Pai , si coarda metalica o sa aiba un camp magnetic propriu deoarece este un conductor care intersecteaza in miscare liniile de camp magnetic cea ce genereaza curent care va genera un camp magnetic in jurul corzii .Dar efectuleste neglijabil . Cu difuzorul ca si sursa ai campul magnetic al bobinei mobile in " oscilatie " practic si fara magnet permanent ai semnal din bobina dozei .Cu magnetul dozei vei avea semnal mai mare . Fara magnet poti sa ai un semnal foarte slab datorita faptului ca piesele polare raman cu o remanenta magnetica slaba , sau corzile si ele prin manipulare au ajuns sa fie magnetizate astfel pot sa genereze semnal in bobina . Coarda de otzel se magnetizeaza si ramane magnetizata . Poti sa demonstrezi cu o surubelnitza care este din otzel , freci magnetul de varf astfel va fi magnetizata si poti sa atragi piulitele si suruburile ce in unele cazuri este OK iar in alte cazuri enervant cand aduna de toate .... Magnetizarea corzilor poate fi un plus/minus dupa cum polaritatea campului magnetic se vas aduna sau scade fata de cel al magnetului dozei .Dar probabil este neglijabil .Altfel toti ar demagnetiza corzile cu tot felul de metode ca sa ai " tonul " ...hehe Si magnetii dozelor se pot " remagnetiza " daca dupa foarte mult timp pierd din forta initiala prin apropierea/atingerea cu polaritate inversa ( sa se atraga magnetii ) ,sau daca ai piese magnetice prea fortzoase poti sa le slabesti demagnetizand partial prin apropierea/atingerea cu polaritate similara ( se resping magnetii) al unui magnet puternic . Cu pistol de lipit , ce are un traf ( curent alternativ )..se poate incerca demagnetizarea coarzilor sau ale pieselor polare ale dozei .....nu magnetul propriu zis ! Atentie !! sa nu demagnetizezi magnetii dozei ... Magnetii se pot remagnetiza si cu magnet puternic " neodinium ", dar este bine sa nu faci experiente cu dozele care inca functioneaza in parametri.
  6. all-about-pickups http://www.planetz.com/tag/pickups/ de vazut toate " link"-urile la care trimite articolul . Magnetul nu este ptr magnetizarea corzilor , corzile perturba campul magnetic ce trece prin bobina astfel se genereaza curent .Coorzile trebuie sa fie din material feromagnetic ca sa aiba efect asupra campului magnetic . Cu cat mai puternic este magnetul si doza va da semnal; mai mare .Dar se limiteaza taria magnetului la o valoare mai scazuta ca sa nu " franeze" oscilatia corzilor , adica sa nu omoare sustain-ul . Astfel taria megnetului influenteaza atacul , sustainul si timbrul " global /dinamic " al corzi ciupite . Cel mai simplu se pot testa dozele cu un PC cu un soft " analizor de spectru " , , doza se cupleaza la intrarea placi de sunet , in casca pozitionata cu diful pe doza trimiti semnal sinus , sau zgomot alb , si vizualizezi pe ecranul analizorului de spectru .Daca ai diferite doze si diferiti magneti poti sa-ti faci o parere aprox despre ce spectru ce reprezinta daca compari rezultatele in pralel cu auditia facuta cu corzi ciupite . Astfel vezi si amplitudinea si banda raspunsul in frecvente .. Pe genersatorul audio ce il ai in telefon este optiunea "sweep " cu care poti genera toata banda audio de la sa zicem 20Hz la 20000Hz , setezi o viteza de baleiaj mica ca sa " alunece" incet frecventa de la 20Hz la 20Khz si pe osciloscop vei vedea pe rand amplitudinea semnalului dat de doza .Probabil se va ovserva frecventa de rezonanta daca aceasta este in domeniul setat .Pe osciloscop daca setezi "one shot " cu memorate cu viteza de baleiaj ceva mai mica decat cea al generatorului se va vedea toata banda defrecventa .
  7. all-about-pickups http://www.planetz.com/tag/pickups/ De urmarit si likurile din articol pentru explicatii mai detailate ...adica cele din ..">More" Este mult de citit ...analize /diagrame /teorie ..., fiecare sa-si selecteze de citit cea ce este important pentru el .. Cel mai practic link ar fi acesta cu diagrame pentru diferitele posibile cablari .. http://www.planetz.com/wp-content/uploads/2017/08/The-Magnificent-humbucker-coil-tapcoil-split.pdf
  8. Molecular Junctions https://www.nanologaudio.com/blog https://www.google.com/search?q=Nanolog&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjV-7CWj4jtAhUitYsKHbBbAs0Q_AUoAXoECAYQAw&biw=1024&bih=673#imgrc=X32bnQchG3PZsM Shootout - Nanolog Clipping vs Diode Clipping (Subtle, but awesome!) Bineinteles ca acellasi efect de limitare / taiere si " wave shape " poti sa-l realizezi si cu alte circuite ...dar sa zicem ca este mai simplu cu doar o celula " nanolog "( molecular junctions )
  9. Acum am vazut " clopotelul " cu mesaje ... "Nu stiu ce sa zic. Am auzit vreo 3 note dezintonate. Asteptam sa vedem ce parere are Karpi despre Arpi. " Tare !Am auzit vreo 3 note dezintonate....Erau mai multe ! ( din mai multe motive ) Parere ? Nu sunt niciodata multumit cu cea ce si cum cant ,compun etc Nu exista chitarist "cel mai bun " la toate genurile si stilurile , totusi chitaristi ca si cei cu alte instrumente , cauta ceva altfel ceva "nou" inspirandu-se din alte "teritorii" in care nu prea sunt acasa deci se face un compromis si nu au cum sa fie " super " in noile " teritorii" . Exista cativa chitaristi vestiti , renumiti si multi necunoscuti , toti acestia sunt buni fiecare pe felia lui . Am mai scris despre "moda " , nu este prea bine sa fie un chitarist " catalogat " pe un singur gen/stil " la moda " ....trece moda si dispare din " pozitia fruntasa " vine altul cu noua moda ..si tot asa . Problema este cea mai nasoala cand trece moda si chitaristul nu a ajuns sa ajunga in varf , poate sa inceapa sa studieze /aprofundeze noua moda ...daca nu ajunge "in varf " trece si aceasta moda peste el si poate toata viata sa tot " alerge " si sa nu ajunga niciodata . Originalitatea , sau noutatea este /ar fi salvarea .Intr-un " vid " o stagnare cand toata miscarea muzicala stagneaza producatori cauta " altceva " , daca un chitarist este descoperit in aceasta faza are sanse sa ajunga cunoscut de public , daca ajunge vedeta si poate sa-si impuna viziunea peste cea a producatorului ( care impune ce si cum ) ar putea ajunge un chitarist recunoscut in lumea artistica . Sa nu uiti ca este vorvba de muzica ! Nu despre abilitatile tehnice ale instumentistului . Toti , sau majoritatea chitaristilor recunoscuti si considerati super vedete interpreteaza muzica proprie cativa canta si "cover" dar prelucrate in stili personalitate proprie ,Fiecare se poate critica fiecare are si parti pozitive si negative dar au personalitate . Deci cred ca un muzicant /interpret / performer este considerat bun daca pe langa muzicaluitate si abilitati tehnice are o personalitate puternica .Pe de alta parte conteaza mai mult ce compozitii / ce muzica poti sa faci. Urmareste "istoricul '" chitaristilor/trupelor in documentare de pe youtube si poti sa observi multe lucruri similare cu ce am incercat sa descriu plus si alte aspecte .Asculta si muzica compusa cantata de acestia de la inceputiri pana in zilele noastre si astfel poti sa observi cum se dezvoltau dupa ce au ajuns oarecum cunoscuti si puteau sa-si permita sa faca muzica lor cum doreau /simteau ei si nu numai cea cecerea " producatorul" .. Aveti grije cu covid-ul , multa sanatate !
  10. Mi-am zis sa studiez ce poate acest mixer dar nu am rabdare si timp a trecut timpul si am vazut azi intre altele ca am PDF-ul cu X32..... intrebarea este : cate efecte are acest mixer , cate " insert effect" si cate "send-return" ? |Din ce am citit are vre-o 8 efecte care par "send-return " deci ar veni ceva comun ptr toate canalele nu poti sa ai o setare de chorus ptr un canal si alta setare ptr. un alt canal ...si tot asa cu toate . Deci ar ramane efectele "insert" ...cate sunt ? Ptr RECORDING In Zoom R-8 am efecte insert - distorsiuni doar pentru un singur canal , in stereo sunt doar ptr voce si orga . Send return ( comun) toate canalele au reverb /chorus , EQ Doar R16 are pe fiecare canal ..compresor ,reverb /chorus , EQ R24 -are parca pe patru canale efecte proprii separate cred ca toate cele trei au efecte ptr instrument ( chitara , bass ( mono ) doar pe un singur canal .. Ptr. Mixing ./.playback / efectele insert se pot atribui unui singur canal sau pe doua canale cele stereo . Ptr Masterizare ..Algoritmuri de masterizare -stereo pe canalul Master ..dar poti atribui pe orice alte doua perechi de canal algoritmul de master , chiar si pe intrare ptr recording . Dacaa vrei sa folosesti efecte pe mai multe canale trebuie sa faci "downmix" ce rezulta un fisier stereo sau sa faci o copie cu efecte in plus pe un canal liber acesta poate sa fie si mono . La utilizarea ca "Midi Interface " nu functioneaza mixerul este doar o platforma de " butoane " utilizabila sa comanzi DAW-ul . Ca si PC audio interface poti folosi efectele direct ca si fara PC ...apoi in DAW faci restul . Nici nu stiu daca efectele functioneaza cu " routing " din DAW , am avut un mixer Alesis USB 16 ce precis putea dar nu avea rostcand in DAW am VST-uri mult mai performante si mult mai multe ptr fiecare track .Am incercat acum vre-o 10 ani doar sa vad cum este cu " zero latency " era OK dar nu avea rost . X32 pare un mixer mult mai avansat .complex doar trebuie dibuit din user manual cate efecte separate are ..cate chorus , cate delay , cate phaser , filtre etc etc numai daca are multe din fiecare poti folosi direct pe fiecare canal efecte separate . Dar cred ca este un mixer de "teren " ptr imixat trupa live , si nu ptr de ex. mixat muzica electronica cu multe canale si cu multe efecte separat pe fiecare canal .Nu am vazut nici algoritm de masterizare dar poate am "sarit " faza (?") Oricum tragi trackurile din mixer in PC si le prelucrezi postrecording in DAW cea ce este de recomandat ..adica sa ai captarea corecta "raw" ce apoi sa formezi /mixezi dupa cum vrei in DAW .
  11. Exista humbucker ce are dimensiunile dozei singlecoil .Depinde ptr ce vrei alta doza . Poti sa-ti iei si un " two point floating tremolo " ,presupun ca ai vintage tremolo ..cel cu 6 suruburi .Dar nu stiu daca merita instalat pe chitara .Presupun ca ai probleme cu stabilitatea acordajului . Nu vibratorul se dezacordeaza .ci se agatza coarda in nut cand faci bombdive si nu revine in pozitia/tensiunea corecta .In aceste cazuri poti sa tragi de vibrator " in spate " sa fortezi coarda sa revina in pozitia OK . Coarda se dezacordeaza si de la multa " intindere " , se dezacordeaza si daca se acumuleaza murdarie/rugina , trebuie curatita coarda .Corzile nou instalate trebuie " frante" la bridge , se trage de coarda puternic cu mana ca sa se stranga "spirele " pe cheitze sa nu mai cedeze /reaseze cand vei canta , apoi se apasa chiar langa bridge in jos sa se franga pe calus astfel se "stabilizeaza " lungimea activa si nu se va tot dezacorda.Daca nu " frangi" coada noua fenomenul de dezacordare se va opri doar dupa ce se stabilizeaza de la forta tensiuni de acordaj si cantat , ce poate tine o zi doua . La instalarea /schimbarea corzilor se reajusteaza calusul ca sa ai " intonatia " octavei OK .Cu inaintarea in timp coarda va suferi o " imbatranire " ce trebuie compensata din calus ca sa ai octava OK , in timp ajungi la capatul cursei calusului caz in care trebuie schimbata coarda cu una noua ..si se repeta actiunea ... Ce ar fi util un " nut" cu " role " si "locking tuning machines" astfel nu ai nevoie de " menghina" la "nut " si poti sa acordezi chitara " din mers " .Cu menghina patesti in unele cazuri ca acordajul din unele cauze ( schimbare de temperatura etc ..))sa " iasa " din plaja de "fine tuning " si nu mai poti sa intervii in timpul cantatului ..trebuie sa te opresti sa slabesti " menghina " si sa " resetezi " fine tuningul in pozitie mediana , apoi strangi menghina reacordezi chitara ca sa poti sa canti ...astfel ar trebuii mai multe chitare si un " maestru de chitare" care i-ti da alta chitara si regleaza pe cea dezacordata in timp ce tu sa canti . Pentru acasa nu este atat de grava treaba dar pierzi timp cu reglajele de tuning in lkoc sa canti si pierzi inspiratia si poate si cheful .. Poti sa incerci sa " ungi" nut-ul cu " grafit " , vezi pe iutub sunt videouri cum se face cu grafit de la un creion .
  12. Faci "bounce" ptr fiecare canal in alt canal liber cu toate efectele insert pe care vrei , daca ai toate canalele ocupate faci " downmix " ptr fiecare canal si pe rand le salvezi in PC ca apoi sa-l inserezi in mixerul DAW din PC .Apoi copiezi fisierele idirect din mixer x32 prin USB sauFirewire .Dar nu mai poti edita/schimba setarile facute in x32 daca vrei sa schimbi o setare trebuie sa reiei procedura sa editezi canalul sa faci un nou " mixdown " pe care sa-l copiezi in PC. Sa prelucrezi cate un canal r in x32 cu cele de baza ,apoi mixdown sau bounce fiecare canal ce copiezi in PC apoi le inserezi in Cubase . De " mixat" /produs un "CD" in xs32 poti numai daca ai tras, cap coada, piesa unei trupe .Altfel nu ai ce sa mixezi , nu are sequencer . Sau faci editezi " song " in sequencerul Cubase "Intro - vers ,-chorus...... -Outro " , copiezi fiecare canal in xs32 apoi ai ce sa mixezi , dar nu stiu ce masterizare poate xs32 poate iar trebuie "mixdownul pre master " sa-l copiezi in Cubase si sa termini treaba cu VST-uri de masterizare . Cel mai OK sa " trimiti " trackurile in PC in " digital domain " necompresate ca apoi in DAW SA PRELUCREZI /MIXEZI . Mixerul vad ca este si MIDI interface astfel cu faderele si unele butoane poti comanda faderele si butoanele de functii virtuale ale DAW-ului , adica nu mai trebuie sa te chinui cu " mouse" poti mixa cu toate 10 degete .Bineinteles este comod si ptr setarea automatizarilor ( volum , pan, adancime efect , etc ) usureaza munca plus salvezi timp pretios ..
  13. Depinde de stilul /genul care se canta . Degetul mic nu prea se poate controla ( nu are muuschi si tendoane plus probabil nici retea nervoasa adecvata , mai mult il " misti " din rotirea palmei . Astfel nici forta nu ai in degetul mic din motivele descrise se forteaza o pozitie al degetului in care nu se flexeaza este rigid si practic din rotirea palmei apesi/lovesti de coarda /tastiera . Nu poti sa atingi " viteze mari in repetate " apasari " ..nu poti sa faci " trilluri " ...doar ptr o subdiviziune a tempoului se foloseste impreuna cu celelalte degete ..de ex . ptr un triolet sau quartolet ..etc caz in care viteza de actiune este de 3 sau 4 ori mai lenta de fapt .. Este OK sa nu fi necesar sa faci salturi mari la distanta la care poti sa cuprinzi inca cu degetul mic .. Nici in acorduri nu poti sa il misti rapid .( adica sa faci trilluri intr-un acord ). Astfel la un "blues/bluesrock " cu tempoul reletiv "lent " se folosesc primele trei degete plus degetul mare avand forta si viteza ptr a canta notele " greu ..adanc ,,in forta " si cu vibratto care se potriveste doar la unele pozitii distantate se foloseste daca este necesar .. Ptr acorduri in schimb este super necesar ( cat mai multe degete ) . Deci este un fel de ajutator in a executa unele pasaje cat mai fluid fara a face salturi cu degetul 1,2 sau 3 .Ptr a " fluidiza " si mai mult treaba se utilizeaza si degete de la mana stanga ." TAPING :" care are avantajul si in viteza de executie mare folosind degetele 1 , 2 , .si ..3.de la maa dreapta .( consideram ca chitaristul este dreptaci daca este pe stanga se considera vice versa ) La ciupit cu degetele chitara sau bass aceiasi problema din alt punct de vedere ...cu degetul mic poti ciupi coarda precis numai la viteze modeste de multe ori din rotirea palmei cu degetul mic intr-0 pozitie " rigida " . Nu am vazut auzit de nimeni sa aiba deget mic " minune " oricat ar exersa . Important este ce canti si cum canti . Ia vedeti cum canta " slide " Derek Trucks ..poti sa zici ca efectiv 90% canta cu un singur " deget " .Sa nu amintesc sutele de " campioni" la " pedal steel guitar" ..
  14. Pentru live /scena se monteaza in orificiul de rezonanta al cutiei o placa " obturator " ce va reduce din intrarea in rezonanta .Pe youtube se gasesc videouri cu explicatii. Calusul va trebui sa-l slefuiesti ca caci va fi ridicat cu grosimea dozei piezo si vei avea "actiune " prea mare .Pe o suprafata dura si perfect plana se pune hartie abraziva si slefuiest partea inferioara pana la " inaltimea optima " .Cu un creion tragi o linie pe partea inferioara cu putin sub grosimea dozei , dupa slefuire la " cota " montezi ..pui corzile acodezi chitara si controlezi " actiunea " . Calusul trebuie sa se " culce " perfect pe doza ca sa preieie vibratiile de la toate corzile . Dupa montare si cuplare la un amplif verifici daca fiecare coarda da semnal bun , daca una din corzi nu suna destul de tare fata de celelalte acolo nu se culca pe doza ..deci trebuie cumva sa profilezi calucsul ca sa fie OK . Se poate adauga "plastic" daca este nevoie in portiunea unde nu " apasa suficient " .." backing soda +superglue " ce apoi il slefuiesti cu hartie abraziva ..probabil este necesara o crestere cu cativa zecimi de milimetru .. De fapt este bine sa verifici cum se culca pe doza piezo cu doza nemontata ..verifici suprapunand plasticul /calusul pe doza si te uiti catre o sursa de lumina astfelk vezi unde nu se atinge . Poti sa utilizezi orice efect ca si la o chitara electrica ..dar este bine sa nu cobori sub 0,1 in grosimea corzilor .Corzile prea subtiri nu mai dau aceasi amplitudinr , corzile subtiri vor produce semnal mai slab . Si distors functioneaza , de fapt este chitara electrica odata ce ai o doza " traductor " ..ce furnizeaza semnal electric pe iesire . Live nu stiu cum functioneaza cu distors ( nu am incercat ) dar acasa cu casti ptr inregistrare este OK .
  15. Iaca ce aiurit sunt . In pozele postate nu am observat compresorul ( am marit imaginea si am "citit" tot ce era acolo ), aveam de gand sa intreb ..dar asa a iesit ( am uitat ) Philosofer,s tone .. nu am verificat ce este si am confundat cu un modulator ... Am doua compresoare externe ,dar unul din ele o sa-l modific ptr ADSR -( ca sa nu mai construiesc un ADSR de la " zero" .. adica ..montaj complet ..preamp+detector de anvelopa-bloc ADSR +inversor de polaritate ..si mai ales cutie adecvata ..hehe ..mult lucru mecanic ) Se va putea selecta cu un Switch functia de ADSR sau Compresor ...dar concomitent nu va functiona cu amandoua " efecte " . Spor la vanzare .
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.