www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

ggedamed

Veteran
  • Posts

    499
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Location
    Berceni de București

Other Information

  • Band
    ---
  • Gear
    Aria MAC-55
    Aria MA-29 (Pro II)
    Reghin clasica
    Reghin Hora ukulele tenor
    Reghin bass 4 corzi

    Ibanez PDS-1
    FBT Wah
    combo 30W SS (cu TDA1514) hand-made
    Pocket POD
    Tech 21 Sansamp GT-2 hand-made
    -Boss GE-7 hand-made- >>> EQ 7 benzi Q constant hand-made
    cabsim Condor (runoffgroove.com)
    EH Nano Clone
    Behringer V-Amp 2
    Distoarse brutale pe JFETuri

Recent Profile Visitors

7107 profile views

ggedamed's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Rare
  • Very Popular Rare
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Recent Badges

156

Reputation

  1. Stativ chitară tip rack OnStage GS7561: - poate conține 5 chitare - înălțime 76cm, pliabil - greutate 4.17kg, din oțel - toate punctele de contact și separatoarele sunt capitonate - separatoarele se pot muta sau scoate complet Se predă direct cumpărătorului, numai în București.
  2. Salut! Ca să nu-mi mai bântuie debaraua, donez rămășițe de la chitare românești, după cum urmează: set două doze single-coil + 3 potentiometri B250k de la un bas Hora (nu se dă pickguard-ul găurit, îl voi ciopârți pentru alte proiecte); visam să mai fac rost de două doze asemănătoare ca să le fuzionez la rece în humbuckere, dar nu s-a întâmplat. set două doze single-coil + două switch-uri de la o struțo-cămilă Hora (știți tipul - headstock tip Gibson, corp tip Telecaster, vibrato tip Jazzmaster, ș.a.m.d). 6 cheițe de la aceeași struțo-cămilă (cred). Cine le vrea trebuie să-și facă drum prin sectorul 4 pentru a le prelua. Pot fi contactat prin e-mail sau aici. Sănătate și virtute! LATER EDIT: am uitat să spun că dacă aveți 4 holzșuruburi cromate M4 x 40 de dat, le accept cu plăcere. Dacă nu, asta e :D
  3. Site-ul nu e inchis, iar cei de la Tonepad ii zic Go'nador - GV-1 este modelul de la Marshall, daca am inteles bine. tonepad_guvnor.pdf
  4. Poate n-am inteles bine, vrei sa folosesti Dr. Boogie pentru clean? Majoritatea il folosesc pentru gjjjj-gjjjj. Cabsimul este tot formator de ton. Unora le place mai mult cu el si asta depinde de linia completa de procesare (creier > mana > chitara > [...] > ureche > creier).
  5. Pentru 5532A producatorul garanteaza valori maxime pentru zgomot. Practic nu e nicio diferenta. Hmm, Fiveseven m-a luat la mustata...
  6. +1. Banuiesc ca vrei sa folosesti canalul de clean si ca boost pt Dr. Boogie, dar sunt mai multe probleme: - Dr. Boogie are oricum prea mult gain daca il faci numai cu J201; - semnalul de intrare, in mai toate schemele bazate de JFET-uri, nu poate fi prea mare (J201 se inchide la tensiuni de -0.6...-1V intre poarta si sursa, alti tranzistori inghit mai mult); Multe din efectele bazate pe JFET-uri (cele facute de AMT imi vin in minte, vezi aici o schema pentru Legend Amps seria 2) comuta semnalul de intrare intre canalul de clean si cel de gjjj-gjjj, fara a le inseria. Asa ai control complet asupra ceea ce se intampla in fiecare canal si la intrare ai mereu chitara. Boost: l-am vazut facut din comutarea unei rezistente (sau potentiometru, daca vrei sa fie reglabil) in paralel cu rezistorul din sursa unui etaj sau cu potentiometrul de gain sau chiar comutarea simultana intre doua seturi de potentiometre de gain si volum. La schema de la linkul de mai sus, se comuta intre doua divizoare de tensiune. Multe variante, dupa cum vezi. Ce o sa vina dupa preamp? Conteaza destul de mult. Este posibil sa-ti trebuiasca un cabsim. LATER EDIT Poate iti foloseste linkul asta: The Ultimate Dr. Boogey Builder Resource List!!
  7. Nu-i baga in seama pe gretosii care nu mai stiu sa se distreze, sunetul sau manuitul chitarii nu are nici in clin, nici in maneca cu peticul tau. Plus ca acum chitara este botezata. Imaginea e deasupra sau sub rasina?
  8. Dozele sunt suficient de ecranate, asa ca firul de masa nu mai trebuie conectat la bridge/corzi pentru a scurge la masa zgomotul electric pe care il introduce corpul tau. Metoda asta de combatere a zgomotului (prin legarea la masa a corzilor) are ca efect secundar posibilitatea de a te soca de la un amp defect care trimite tensiuni periculoase prin masa. De aceea EMG recomanda sa nu legi numitul fir. Poti lasa folia inauntru, nu va dauna. Ai doua variante: 1. neconectata la masa - cel mai simplu 2. conectata la masa - ai un pic de ecranare suplimentara, inutila dpdv al EMG, dar daca ai butoane metalice, riscul de electrocutare ramane, chiar daca nu ai legat firul la bridge.
  9. Tot voiam sa ma joc cu DIYLC:
  10. Schema pe care ai pus-o este canalul Red din amplificatorul Randall RG100ES, aproape fara nicio modificare. Nu stiu despre ce tip de pe site e vorba, dar daca foloseste potentiometre mai mari, este alta schema. Potentiometre/rezistori mai mici inseamna zgomot mai mic. Schema de la Randall profita de faptul ca JFETurile suporta incarcari mai mari decat triodele. In principiu, daca schimbi valorile potentiometrelor, trebuie sa schimbi proportional si valorile rezistorilor si condensatorilor care le inconjoara pentru a nu schimba caracteristica de frecventa.
  11. Inteleg ca ai construit preamplificatorul de la zero, nu este o reparatie. Pare ca doza piezo folosita de cei de la Ovation are semnal mare pentru ca R1 si R2 il reduc destul de mult. Doza ta scoate semnal suficient? Daca nu, poti mari R2. Din faptul ca potentiometrul are efect deduc ca preamplificatorul isi face treaba. Totusi asigura-te ca tensiunea pe drena nu este prea departata de 5-6V. Fraza cu continuitatea n-am inteles-o. Ce zici ca ai masurat? Anyway, eu as scoate jackul si potentiometrul de volum din circuit si as folosi o sonda audio ca sa vad unde ajunge semnalul. Simptomul cu bazaitul nu e ciudat decat daca montajul este ecranat bine. Inductorii lasa-i la urma, dupa ce faci preamplificatorul sa functioneze. Din simularile mele, la 100mH incepe sa se vada un efect. Am simulat circuitul (semnal de intrare de 1V la 800Hz, 2N5458 cu Vp = -2.9V) si am obtinut urmatoarele: 1. Asa cum este schema, circuitul atenueaza - de R1+R2 trece doar 9.1% din semnalul dozei (semnalul de iesire e cu maro). 2. Am marit R2 la 2M2. Incepe sa amplifice, dar tranzistorul este polarizat departe de punctul de headroom maxim, asa incepe sa taie sinusoida (clipping pe romaneste ). 3. Cand am marit R3, situatia s-a imbunatatit. Parametrii circuitului real pot sa difere mult, dar cam asta e ideea. In alta ordine de idei, pentru fanii scrisului fara majuscule si fara alte semne de punctuatie in afara punctelor de suspensie, iata textul de mai sus in forma voastra preferata: inteleg ca ai construit preamplificatorul de la zero, nu este o reparatie ... pare ca doza piezo folosita de cei de la Ovation are semnal mare pentru ca R1 si R2 il reduc destul de mult ... doza ta scoate semnal suficient? daca nu, poti mari r2 din faptul ca potentiometrul are efect deduc ca preamplificatorul isi face treaba ... totusi asigura-te ca tensiunea pe drena nu este prea departata de 5-6V fraza cu continuitatea n-am inteles-o ... ce zici ca ai masurat? anyway, eu as scoate jackul si potentiometrul de volum din circuit si as folosi o sonda audio ca sa vad unde ajunge semnalul ... simptomul cu bazaitul nu e ciudat decat daca montajul este ecranat bine inductorii lasa-i la urma, dupa ce faci preamplificatorul sa functioneze ... din simularile mele, la 100mH incepe sa se vada un efect ... am simulat circuitul ... semnal de intrare de 1V la 800Hz, 2N5458 cu Vp = -2.9V ... si am obtinut urmatoarele ... 1. asa cum este schema, circuitul atenueaza ... de R1+R2 trece doar 9.1% din semnalul dozei ... 2. am marit R2 la 2M2 ... incepe sa amplifice, dar tranzistorul este polarizat departe de punctul de headroom maxim, asa incepe sa taie sinusoida .. clipping pe romaneste ... 3. cand am marit R3, situatia s-a imbunatatit parametrii circuitului real pot sa difere mult, dar cam asta e ideea Nu stiu cum este pentru voi, pentru mine este ca si cum as citi scrisul ala miscator de la baza ecranului la Realitatea TV.
  12. Ar fi bine sa le faceti intai pe breadboard sau macar sa puneti temporar tranzistoarele si rezistorii din drena si din sursa pe socluri. Asa puteti experimenta cu ce aveti, mai ales ca daca tranzistoarele au parametri mai departati de 2N5484, vor trebui modificati rezistorii ca sa pastreze o polarizare decenta a tranzistoarelor. La montajele astea cu JFETuri este neaparat nevoie de multimetru, iar o sonda audio ca aici sau aici sau aici prinde bine.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.