ggg Posted July 1, 2013 Author Posted July 1, 2013 Am terminat si cu celelalte detalii. In seara asta am sa fac cateva probe de sunet . Am folosit acum ,pt prima data , EL34-B de la Shuguang .Electrozii tubului sunt configurati ca si la TAD EL34-B STR dar probabil materialele folosite in cele inscriptionate "Electron Tube", nu sunt de aceeasi calitate . Cert este ca tin foarte bine la tensiuni de 800V in anod iar sunetul redat este foarte echilibrat in tot spectrul de frecvente. Nu ascund faptul ca am mai luat Shuguang EL34 dar probabil erau contrafacute pt ca sareau scantei si paraiau ca naiba. Le-am spart dupa 30 de minute de teste. Este trist ca am ajuns sa verificam daca si tuburile chinezesti sunt originale . Am observat ca vopseaua cu care este facuta inscriptionare este usor in relief. De fapt si pretul a fost mai mare ,in comparatie cu ce cumparasem de pe ebay . Acestea au costat 60 USD (fara transport si alte deranjamente) , factory match and burn in. Imperecherea este facuta perfect .
viobio Posted July 2, 2013 Posted July 2, 2013 (edited) Am terminat si cu celelalte detalii. In seara asta am sa fac cateva probe de sunet . Am folosit acum ,pt prima data , EL34-B de la Shuguang .Electrozii tubului sunt configurati ca si la TAD EL34-B STR dar probabil materialele folosite in cele inscriptionate "Electron Tube", nu sunt de aceeasi calitate . Cert este ca tin foarte bine la tensiuni de 800V in anod iar sunetul redat este foarte echilibrat in tot spectrul de frecvente. Nu ascund faptul ca am mai luat Shuguang EL34 dar probabil erau contrafacute pt ca sareau scantei si paraiau ca naiba. Le-am spart dupa 30 de minute de teste. Este trist ca am ajuns sa verificam daca si tuburile chinezesti sunt originale . Am observat ca vopseaua cu care este facuta inscriptionare este usor in relief. De fapt si pretul a fost mai mare ,in comparatie cu ce cumparasem de pe ebay . Acestea au costat 60 USD (fara transport si alte deranjamente) , factory match and burn in. Imperecherea este facuta perfect . Sunt originale,si sunt foarte bune,eu am un amp de auditie XINDAK cu aceasta marca de tuburi,in plus am vazut cum se fabrica,in China. Edited July 2, 2013 by viobio
ggg Posted July 8, 2013 Author Posted July 8, 2013 (edited) Au sosit difuzoarele pt combo ! Intra in linie dreapta 4 bucati , combo de 18 Watt , dintre care unul va ajunge la un membru RGC prin intermediul unui concurs . Combo-urile vor fi facute , ca de obicei , cu componente de inalta calitate , cutia din lemn (bineinteles) iar difuzoarele pot fi Tayden sau Jensen . Asa ca ,..... Incingeti chitarile !!!! Aveti aproximativ o luna jumatate pt pregatiri . Edited July 8, 2013 by ggg 5
ggg Posted July 8, 2013 Author Posted July 8, 2013 Esti binevenit!!! Ca oricare membru RGC Detaliile vor apare in curand imediat ce se va stabili un regulament , impreuna cu administratorii si moderatorii RGC
ggg Posted July 9, 2013 Author Posted July 9, 2013 (edited) Salutare ! Dupa cum am promis , un mic test cu amplificatorul de mai sus , finalizat zilele trecute . Am tras , cu Canon 600D EOS . Mi-a cam luat ceva timp pana am gasit o pozitie pt ca microfonul camerei sa capteze , cat de cat , bine . Probabil ca trebuie sa-mi pun la punct un setup , pt astfel de teste. Orice comentariu este binevenit . Multam Edited July 9, 2013 by ggg 9
Les Paul 1960 Posted July 9, 2013 Posted July 9, 2013 Foarte fain, daca mai arunci si un pic de reverb peste clean cred ca suna foarte bine. 1
ramurel Posted July 9, 2013 Posted July 9, 2013 SUper-mişto ! Dacă te rog, nu postezi o imagine cu panoul frontal ? Sunt curios ce controale ai pe el... Şi am remarcat c-ai folosit nişte poturi speciale pentru schimburile între canale, da' n-am reuşit să văd bine în imagine... Felicitări, din nou ! . 1
ggg Posted July 9, 2013 Author Posted July 9, 2013 (edited) Ai vazut tu bine Bade. Sunt doi potentiometrii cu intrerupator . Este cel de Master Volum cu care fac switch intre clean si drive si mai este Gain Clean care comuta boost-ul. O sa fac poze cu panourile fata/spate in seara asta ! Acu' daca am luat camera asta trebuie sa cumpar si obiective La inregistrare am lasat camera ceva mai in spate ca sa capteze sunetul mai bine . Obiectivul care-l am acum nu stie sa faca zoom prea mult . @Les Paul! Ai dreptate.Un reverb cu arcuri ar fi fost binevenit .Dar ii creste costul . Edited July 9, 2013 by ggg
ggg Posted July 10, 2013 Author Posted July 10, 2013 (edited) Multam tuturor pt aprecieri . Mi-ar fi placut sa existe si feedback despre ce ar mai trebui imbunatatit la sound . Dar o sa mai trag cate ceva in weekend si doar sunet . Bade ! Uite detalii cu panourile fata / spate . Edited July 10, 2013 by ggg 2
Solarograma Posted July 10, 2013 Posted July 10, 2013 Cleanul are adancime si prezenta,claritate foarte faina, cred ca la partea de gain ar trebui mai multa personalitate, suna foarte generic, corect ca si redare si frecvente insa fara ceva anume, din punctul meu de vedere m-ar fi placut sa fie mai incisiv si sa respire mai mult, nu prea are dinamism/e compresat (dupa gustul meu evident) dar repet e foarte corect si suna bine. 1
Razvan S. Posted July 10, 2013 Posted July 10, 2013 Hmm Eu nu am nimic de comentat dimpotriva...e GENERIC pt anii 80!!! suna fix pe felie cu George Lynch, imi place mult de tot hehe 1
ggg Posted July 10, 2013 Author Posted July 10, 2013 (edited) ... din punctul meu de vedere m-ar fi placut sa fie mai incisiv si sa respire mai mult, nu prea are dinamism/e compresat (dupa gustul meu evident) dar repet e foarte corect si suna bine. Am retinut sugestia ta . Desi din descriere , mi se pare ca te referi mai mult la un distors fara high gain . Am incercat ca distorsul sa fie cat mai "cremos" . Microfonul de la camera este destul de limitat si ce era cel mai interesant la amp-ul asta , nu prea a captat . Dar o sa mai fac un set sample-uri numai audio unde o sa arat si setarile amplificatorului (cat gain,tone stack,prezenta,..etc). Cred ca va fi mai elocvent din punct de vedere al sunetului si poate vom putea comenta mai mult . @Razvan ! In domeniul distoarselor High Gain , nu stiu daca s-au mai inventat prea multe de la seria Mesa Mark (x) pana in zilele noastre. Este drept ca si traful de iesire este facut pt un sunet cu medii mai accentuate . Da-mi un exemplu de sunet care-ti place . Multam Edited July 10, 2013 by ggg 1
ramurel Posted July 10, 2013 Posted July 10, 2013 Bade ! Uite detalii cu panourile fata / spate . Zi-mi, te rog, două-trei vorbe despre opţiunea de FULL POWER / LOW POWER ... Ce-ai conceput acolo ? Presupun a fi ceva gen atenuare... .
ggg Posted July 10, 2013 Author Posted July 10, 2013 (edited) Atenuarea nu prea are efectul ,cel dorit de toata lumea . Tuburile finale, care in mod nativ sunt pentode (au 5 electrozi ) le conectez ca triode (ca si cum ar avea 3 electrozi) .Puterea se diminueaza o tzara. Dar daca stai langa amplificator tot "te sufla" Conceptul nu este al meu . Este o metoda folosita de multi producatori de amplificatoare, inclusiv de Marshall . Acest model a fost inspirat dupa Jubilee 50W. Dar pana la urma , incercand sa fac modul lui Slash (AFD) , a iesit un pic altceva . Au mai ramas doar tone stack-ul si fx loop de la Jubilee . Edited July 10, 2013 by ggg
FiveseveN Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 In domeniul distoarselor High Gain , nu stiu daca s-au mai inventat prea multe de la seria Mesa Mark (x) pana in zilele noastre. Nu neapărat inovații relevante strict pentru hih-gain, dar: JCM 900, seria Rectifier, Valvestate, Ampeg VH140, Power Scaling, DAR FBM-100 (care include mai multe chestiuni neobișnuite și utile), pentode folosite ca triode, seria de la Randall cu module de preamp-uri, etc. 1
ggg Posted July 11, 2013 Author Posted July 11, 2013 (edited) De acord . Sunt tot felul de "gaselnite" , pe atat de neobisnuite dar poate suficient de utile. Acum , cand avem acces usor la uC-uri se pot face tot felul de automatizari . Eu inca sunt in dezvoltare cu platforma mea pt ca doresc sa implementez si MIDI si sa asigur si o maxima portabilitate. Nu vreau sa scriu program pt fiecare aplicatie in parte . Personal, recunosc ca fac parte din "garda veche" si nu simt nevoie de astfel de imbunatatiri. Nu am nevoie de prea multe (efecte sau alte accesorii) . Daca am un amp si o chitara care sa sune cum imi place, este arhisuficient. Dar alti chitaristi poate simt nevoia si pt alte facilitati . Si ma refer in mod special la profesionisti . Dar ca tot este vorba despre High Gain , te rog da-mi un exemplu de sunet de distors care-ti place in mod deosebit . Dar fara DAR ca stiu cum suna si m-am vindecat Multam Edited July 11, 2013 by ggg
ValeChitara Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 Ma bag si eu in seama. Personal, nu am auzit ceva care sa sune mai bine. 2
Solarograma Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 Cu toata modestia asta asta este tras de mine si este inca in varianta semi-bruta si stiu ca nu beneficiaza de procesari ulterioare super-produse. Ca si ton ma refer la riff/high gain este tras printr-un Hughes and Kettner Triamp MK I pt mine este tot ce imi pot dori de la un ton de drive din pacate nu mai tin minte combinatia de microfoane folosita; iar ca un p.s. tonul de "lead" este o combinatie de Blackstar cu un amp de-a lui Vio, iar cleanul de inceput este Marshall JCM 2000 DSL.
George Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 Ma bag si eu in seama. Personal, nu am auzit ceva care sa sune mai bine. (asta e pt Fenrir daca tot am postat exemplu ) Ca sa vedeti cit de subiectiv e gustul, mie mi se pare ca exemplele date de voi sint banale tonuri de Marshall care pot fi obtinute destul de usor. Uite exemplul meu de ton greu de obtinut: 4
ValeChitara Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 Mie nu mi se pare un sunet extraordinar. Cleanul imi suna banal iar distorsul, intradevar, nu suna generic, dar nu pot sa zic ca as vrea un astfel de ton. Pe de alta parte, tonul de care ziceam eu mi se pare foarte diferit de tonul de Marshall. Este mult mai compact si "musca". Mie mi se pare genial sunetul de rhythm, tonul de solo e bun dar am mai auzit, insa cel de rhythm..., are o "grasime" si un atac aparte. Cel putin asta aud eu. Mi se pare foarte diferit de cel postat de Razvan. Cel de care zic eu suna mult mai compresat, mai compact. Cred ca fiecare cauta si aude altceva cand asculta un tonu.
Razvan S. Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 Ca sa vedeti cit de subiectiv e gustul, mie mi se pare ca exemplele date de voi sint banale tonuri de Marshall care pot fi obtinute destul de usor. Uite exemplul meu de ton greu de obtinut: hoho..nu e acelasi lucru la Lynch tonul ala nu are fuzziness compression, are smooth compression ce ai pus tu e cumva overkill a ceea ce vreau eu sa enuntez faza e ca orice ar auzi fiecare dintre noi, LIVE va fi total altfel si atunci pot sa declar ca ,,e ca si'', dar asa nu ai cum eu vreau sa simt la mana, si atunci mi-e clar ce e si ce nu e, nu vreau sa ,,compar'' cu nimic 1
baltazar181 Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 Eu cred ca nu se poate spune despre un ton ca e bun sau rau, sant tonuri care ne plac si care ne plac mai putin. 3
ValeChitara Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 (edited) Pai, cui ar trebui sa ii placa tonul asta: https://www.youtube.com/watch?v=OIjCYs8r4eM Serios, unele chestii sunt subiective, dar altele sunt clare in ochii cuiva care se pricepe (cum ar fi ca fatuca asta cant foarte prost). Nu poti sa faci un ra*at si sa zici ca nu te intelege lumea. Eu cred ca nu se poate spune despre un ton ca e bun sau rau, sant tonuri care ne plac si care ne plac mai putin. Edited July 11, 2013 by ValeChitara 1
FiveseveN Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 Dar ca tot este vorba despre High Gain , te rog da-mi un exemplu de sunet de distors care-ti place in mod deosebit . Știu că nu prea ajută dar adevărul e că aperciez tot felul de tonuri, de la Plexi la fuzz and everything in between. Dar afinitatea pentru Death Metal mă atrage către tipologia "tight" (v. toate trupele de metal modern care folosesc TS în fața unui amp high-gain) de ritm, cu (multă) saturație de preamp. Trupe care m-au impresionat d.p.d.v. al tonului de chitară (in no particular order): Dream Theater, OSI, Nile, Cannibal Corpse, Meshuggah, Deftones, Alter Bridge, My Dying Bride, Mastodon și Volbeat din când în când, Pink Floyd desigur. Pai, cui ar trebui sa ii placa tonul asta: https://www.youtube....h?v=OIjCYs8r4eM Acolo problema e captarea, nu tonul. Cum poți distinge ceva despre ton din clipul ăla?! 2
viobio Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 "Preteni",un amp sau un ton nu poate sa placa tuturor,fiecare alege ce este bun pentru urechea lui. 4
baltazar181 Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 Ce nasol ar fi daca toti am avea acelasi amp si acelasi ton 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now