www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

FiveseveN

Veteran
  • Content Count

    6518
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19
  • Feedback

    100%

FiveseveN last won the day on July 21

FiveseveN had the most liked content!

Community Reputation

3266 Excellent

About FiveseveN

  • Rank
    Defect

Profile Information

  • Location
    Iasi

Recent Profile Visitors

53943 profile views
  1. Pune niște poze clare cu ce ai făcut.
  2. Salut! Ce fel de booster cauți? Am o cutie mică în plus care-și așteaptă sensul în viață.
  3. Salut! Procesorul ăla are 20 de ani și nu era strălucit când era nou, d-apoi în era rețelelor neurale. Considerând aceste constrângeri, scopul e să-l faci să sune cum îți place ție, nu cum li s-a părut diverșilor pe Internet sau cu atât mai puțin japonezilor în 2001 când au făcut preseturile din fabrică. Nu doar pentru că gusturile sunt atât individuale cât și intersubiective (s-a schimbat "moda" tonală de două ori de atunci), dar ceea ce iese din același preset depinde de ce intră (i.e. chitara și cum cânți la ea) și în ce iese (amp de chitară, monitoare de studio sau scenă, căști etc.). Deci ce vrei să scoți din el și prin ce (asculți)? Sau ce te împiedică să folosești o soluție mai modernă? Don't take it the wrong way, eu am o întreagă colecție de procesoare vechi, sunt chiar curios .
  4. Am uitat ceva important: nu poți evalua holistic amplificatoare în baza demo-urilor de pe YouTube. Dacă știi ce aspecte să urmărești pot fi o resursă utilă dar dacă ar fi cazul probabil n-ai fi la cules de păreri pe RGC. Ca să știi ce cumperi trebuie să-l probezi în persoană, cu chitara ta, și ideal în contextul relevant (la o repetiție, concert, acasă etc.). Știu că la noi în lumea a treia e greu să faci asta dar teoretic comunitatea chitariștilor locali ar trebui să fie de ajutor. Cu magazine moderne poți comanda, încerca și returna cât dorești dar devine un proiect de durată. Then again, tone chasing is a lifetime struggle, cum menționasem adineaori .
  5. Noh, din păcate treaba cu plictisitul e boală grea și nu cred că s-a găsit leac Majoritatea celor afectați cumpără și vând scule toată viața crezând că o să-i ajute la cântat.
  6. There, I fixed it. Să mă corectați după ce ați comparat amplificatoare la același preț, nu Mustangi cu JCM-uri. [citation needed] Și mai trebuie subliniat că Mesa Boogie fac mai multe feluri de amplificatoare cu mai multe feluri de finale, multe în sine foarte configurabile în materie de headroom și dinamică. Deci e o generalizare la fel de gratuită ca "un amplificator solid state va suna tot timpul x". Speram c-am evoluat peste, tinerii din ziua de azi deja o iau ca pe o memă absurdă: De ce v-ați aștepta ca monitoarele la 150 EUR să sune mai bine decât comboul de 150 EUR pe care-l are? Iar vă luați prostii și dați vina pe simulatoare după . Păi ai deja unul conceput fix pentru situația asta. Cum consideri că te-ar avantaja unul mai greu și cu mai puține tonuri disponibile?
  7. În cazul ăsta n-are mai mult sens să cauți o chitară care are deja cutaway? Sau măcar una mai ieftină/cu finish mai simplu pentru ciopârțit . Zic pentru că mi se pare comparabil efortul de a tăia și finisa corpul deja lăcuit vs. a face un corp nou.
  8. Io îs ăla . Dar mai e măcar o lună până aș avea timp de astfel de proiect, mai bine vorbește cu Vlad de la Jupiter Guitars.
  9. OK, cred c-am înțeles de unde vine confuzia: Cel care mixează (live sau în studio) este inginer de sunet (ca mine). Pe inginerul care mixează sunetul pentru public nu-l ajută să stea pe scenă, în spatele boxelor, pentru că sper că e evident că de acolo nu aude ce-l interesează. Uneori (sau ideal) mai este un inginer lângă scenă, care se ocupă de mixul pentru monitoare. El stă acolo pentru că trebuie să comunice cu trupeții și-l interesează ce se aude pe scenă (spre deosebire de în public). DJ e de-al de Hefe, Mix Master Mike, Sid Wilson etc., care învârt platane și în mare se ocupă de redat și manipulat sunete preînregistrate. Ceea ce e complet atipic pentru thrash și death (ca și celelalte elemente), hence my intrigue.
  10. Salut! De curiozitate, care ar fi rolul pianistului și DJ-ului în thrash/death? For that matter nici două voci nu prea am întâlnit.
  11. FiveseveN

    Sound chitara bass

    Este compresor pe mixer, ajungem acolo în pasul următor.
  12. FiveseveN

    Sound chitara bass

    Foarte frumos. S-o luăm pas cu pas atunci: asigură-te că nu e moartă bateria din bas și vezi la cât îți intră semnalul în mixer, cu selectorul pe Line și head gain la 0.
  13. FiveseveN

    Sound chitara bass

    Salut! Ca principiu, intrările pentru mixer nu sunt adecvate pentru instrumente. În cazul celor cu electronică activă ca al tău de obicei e pasabil, dar nu degeaba există DI-uri, preamplificatoare și restul miilor de chestii care stau de obicei între instrument și mixer. Și ca să-ți poți da seama de ce lipsește din ecuație va trebui să definești mai precis "sound curat, cu tot ce este nevoie in el". Dă un exemplu de ton de care vrei să te apropii, i.e. de pe YouTube. Pentru majoritatea nevoilor probabil sunt suficiente și unelte oferite de mixer (compresie, EQ): sunteți familiari cu el și ingineria? Iar ca să-mi satisfac curiozitatea, totuși: cum adică bass cu ecou? Ca Justin Chancellor?
  14. FiveseveN

    Cinema Club

    Scuzați, am uitat că a jucat și Larson în Scott Pilgrim, atât de mult m-a impresionat .
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.