www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Magazine Virtuale De Instrumente Muzicale (ro)


Guest

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Acum exista si varianta .RO: http://powerstate.ro (magazine in Cluj si Turda)

 

is bune de ceva chitarele de la powerstatesurile?

de exemplu :(http://powerstate.ro/FILES/HUN/VORSON/gitar/TREMOLOS/VS-90%20TMCS1.html)asta ar fi buna de ceva ?

 

p.s sorry pt offtopic gandti-va ca eu intreb pentru ca incepatorii sa stie sau nu daca sunt bune nu va ganditi ca eu am facut offtopic :) vedeti ce bun sunt ca ma gandesc la altii :)

p.s2: pt site de instrumente muzicale : http://www.pianissimo.ro/ (au o sectiune si pt chitare in ciuda numelui siteului)

Edited by bart
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest rokkcriss

Salut tuturor.Este primul meu post si din pacate nu este unul de lauda la adresa celor care au postat aici.Am terminat de citit totul din acest topic si pur si simplu am ramas cu gura cascata.Ceea ce a pornit de la a spune ce magazine online au mai aparut,tipic Romanesc,s-a transformat in a arunca cu noroi in toate firmele de pe piata.O sa o iau in ordine.Citind forumul am aflat care sunt firmele neserioase din aceasta tara.TOATE!!!!!!!TOATE DOMNILOR in viziunea dvs. nu au de ce exista.Daca eram in Austria sau orice alta tara,cei care au postat aceste comenturi care aduc prejudicii firmelor de profil si care pur si simplu alunga clientii erau deja in tribunal si aveau de plata ceva parai sa le treaca de barfa.Dragi colegi de corzi.Comertul online are niste reguli nescrise si niste riscuri pe care oricine trebuie sa le ia in calcul,Exemplu 1.Se pune o comanda online la oricare firma.Produsul nu este in stocul firmei,dar,angajatul suna furnizorul.Furnizorul da un termen,angajatul respectiv va comunica dvs termenul.Din oricare motiv,furnizorul nu reuseste sa trimita in timp util comanda catre magazin,acesta nu poate trimite la timp catre voi.......rezultatul? Nenorociti,Neseriosi etc.Totusi in aceiasi perioada de timp 300 de clienti isi primesc produsele fara probleme.Cazul 2. Totul este ok,comanda pleca, dar firma de curierat o comite si rataceste pachetul doua zile.Din nou aceiasi situatie,NOROI in magazinul online pe forumuri.Cazul 3.Cei care aduc de la Thomann si despre care tot discutati ca despre niste paria.Mai baieti,am fost la Thomann de sase ori pentru ca am avut drum intamplator prin zona cu diversi colegi.Nu sunt caini cu covrigi in coada.Si ei gresesc ca sunt oameni,am vazut camion DHL plin cu retururi din diverse motive.Dar nimeni nu striga in gura mare ca un copil care a pierdut pieptul mamei pe forumuri.Ce naiba.Daca dati o comanda si magazinul va spune ca vine in 5 zile.....daca soferul ala crapa pe drum....nici prin cap nu va trece cred ce inseamna un drum dus intors Germania,daca crapa masina,intarzie comanda, si ghici ce .........mare neseriozitate pe magazinul online.Un alt coleg de forum a strigat in gura mare cat de mult detesta brandul comercializat de firma x din Bucuresti.Firma x cred ca nu a fost fericita de postul respectiv.Si stiti de ce? Pentru ca din acel brand traieste,din acel brand plateste salariile,si pentru ca brandul respectiv este nr unu in lume la vanzari.Inteleg ca exprimarea este libera,dar tu cumparatorul nefericit ca nu ai primit mica ta chitara sau pana la timp, trebuie sa gandesti cand pui un comentariu pe un forum.Te poti exprima asa.......din diverse motive care nu au fost comunicate catre mine comanda mea la firma x a fost una cu probleme,nu sa zici cum am vazut o exprimare la adresa unui alt magazin hoti si nesimtiti.Doamne!! Voi aveti o parere asa buna despre voi.Daca erati angajati la oricare din firmele prea barfite va picau bine comentariile astea? Voi credeti ca magazinele online chiar nu va vor banii din buzunar? Ei bine eu cred ca isi doresc cu ardoare ca orice comanda sa fie onorata.Daca nu ati primit la timp comanda sau au fost probleme fiti siguri ca ceva s-a intamplat si oamenii au fost depasiti de situatie.Cati dintre voi cei nemultumiti ati incercat sa comunicati direct firmei aceste probleme.Cred ca o exprimare de genul In atentia conducerii! plus povestea voastra nu numai ca se lasa cu mii de scuze dar si cu ceva produse bonus si discounturi pe viitor.Se stie un lucru in comertul electronic NU COMANZI ONLINE DACA TE GRABESTI. Te sui in masina si mergi la Bucuresti sau la oricare alt magazin.Vreau sa imi cer scuze daca am suparat pe cei in cauza,dar ca profesor de muzica nu pot accepta aceasta situatie.Am cateva cuvinte si pentru admin. In primul rand vreau sa primesti felicitari sincere.Este cel mai bun forum de specialitate din tara dupa parerea mea.Ca si profesor de chitara am citit lucruri comentate aici la un mod deosebit de profesional.Se poate scoate o revista cu diversele teme comentate si sigur ar fi o revista apreciata.Privitor la posturile cu jignirile aduse de oameni catre firme,stergele te rog.Am vazul ca o mare firma isi face reclama pe acest forum.Atunci cum poti accepta un comentariu rautacios la adresa ei.Prin stergerea tuturor posturilor care aduc prejudici morale firmelor de profil forumul va capata o seriozitate totala.De ce am spus morala si nu financiara? Pentru ca financiar vorbind este remiza.Un client citeste un post despre o firma si comanda la alta.In acelasi timp un alt client citeste pe alta pagina despre cealalta si comanda la prima.Intelegi ce zic.Nu lasa acest forum sa alunece pe cai gresite.In urma cu doua saptamani am vizitat un magazin in tara.Angajatii magazinului m-au sfatuit sa intru si sa cer pareri pe acest forum despre produsele care ma interesau.Cu toate ca nu au magazin online,chiar si despre ei am gasit ceva rautati.Sunt curios,daca stiau de ele ,ma mai sfatuiau sa citesc forumul? Mult mult succes in continuare.Sper sa citesc si peste zece ani pe acest forum teme la zi.Sunt fericit ca exista.

Edited by rokkcriss
Link to comment
Share on other sites

@rokkriss

Ceea ce ai scris e adevarat, dar, ca un paradox, nu pot fi de acord in totalitate cu tine. Mie mi se pare ca din toate discutiile de aici cine e destept extrage esentialul. Pe langa rautatile sau frustrarile fiecaruia in legatura cu un magazin sau altul, exista si lucruri care pot fi folositoare. Uite de ex. eu am comandat in decembrie o chitara la Thomann si din cauza faptului ca nemtii au uitat sa scrie si nr. apartamentul meu, iar firma de curierat nu a riscat sa intrebe pe scara, nu am primit comanda la timp. Le-am scris la nemti si nu mi-au raspuns probabil de jena. Bonus? Nici vorba! Pana nu am luat legatura cu UPS Bucuresti nu am primit nimic, ba chiar ei se pregateau de retur in Germania. Pe site-ul Thomann am vazut ca scria intr-una delay la Bucuresti dar nu mi-am dat seama la timp. Nu i-am desfiintat pe forum, dar am scris despre patania mea ptr. ca altii care vor fi in aceeasi situatie sa stie ce au de facut. Daca cineva ar fi patit inaintea mea si ar fi scris, chiar daca cu rautate si injurii, tot as fi comandat, dar macar stiam ce sa fac. Administratorii de aici procedeaza f. corect dupa parerea mea ca lasa libere discutiile, intervenind doar in cazul in care cineva sare calul extrem si repetat. Fiecare are parerea lui, adaptata la varsta, experienta, educatie. Daca uneori nu ne place putem trece peste, dar asa cum am scris mai sus sunt cazuri in care am invatat ceva dintr-un post, eliminind continutul pueril al textului si pastrand doar informatia.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

intr-adevar, musicads.ro a fost lansat saptamana aceasta, insa nu este un magazin virtual ci un site dedicat exclusiv tranzactiilor de instrumente muzicale si echipamente de sonoroziare. e un site de anunturi foarte complex din punct de vedere al organizarii pe categorii

Edited by sam
Link to comment
Share on other sites

@rokkriss

Ceea ce ai scris e adevarat, dar, ca un paradox, nu pot fi de acord in totalitate cu tine. Mie mi se pare ca din toate discutiile de aici cine e destept extrage esentialul. Pe langa rautatile sau frustrarile fiecaruia in legatura cu un magazin sau altul, exista si lucruri care pot fi folositoare. Uite de ex. eu am comandat in decembrie o chitara la Thomann si din cauza faptului ca nemtii au uitat sa scrie si nr. apartamentul meu, iar firma de curierat nu a riscat sa intrebe pe scara, nu am primit comanda la timp. Le-am scris la nemti si nu mi-au raspuns probabil de jena. Bonus? Nici vorba! Pana nu am luat legatura cu UPS Bucuresti nu am primit nimic, ba chiar ei se pregateau de retur in Germania. Pe site-ul Thomann am vazut ca scria intr-una delay la Bucuresti dar nu mi-am dat seama la timp. Nu i-am desfiintat pe forum, dar am scris despre patania mea ptr. ca altii care vor fi in aceeasi situatie sa stie ce au de facut. Daca cineva ar fi patit inaintea mea si ar fi scris, chiar daca cu rautate si injurii, tot as fi comandat, dar macar stiam ce sa fac. Administratorii de aici procedeaza f. corect dupa parerea mea ca lasa libere discutiile, intervenind doar in cazul in care cineva sare calul extrem si repetat. Fiecare are parerea lui, adaptata la varsta, experienta, educatie. Daca uneori nu ne place putem trece peste, dar asa cum am scris mai sus sunt cazuri in care am invatat ceva dintr-un post, eliminind continutul pueril al textului si pastrand doar informatia.

Mie mi-au fost si-mi sunt foarte utile informatiile de aici , cele privitoare la surse de instrumente muzicale, insa de la acelea care comenteaza doar ce spunem noi aici, la subiectul asta ori la altele (gen rokkcris, olgutza34), m-a apucat o durere-n cot si o teama ca nu pot zice decat atat: de aici stiu de thomann, aici , pe rgc, am aflat ca ca sunt si ceva probleme cu ei, totusi am cumparat anul trecut un Gibson de la ei, ceva nu mi-a convenit si i-am spurcat si-n fata , si la altii, cand am fost convins ca nu aveam dreptate, le-am cerut scuze, i-am mai spalat pe unde am mai putut si atat, dar nu e normal ca atunci cand am o problema s-o expun cum vrea x ori y ; despre powerstate.ro si daca merita sa cumpri de la ei un vorson- firma este serioasa, cred ca "mama" ei e in Ungaria, eu am un Vorson, este o marca a unei fabrici din China, nu chiar toti copiaza, anul asta sunt prezenti la targul de instrumente muzicale de la Frankfurt, modelul meu este destul de scump si canta binisor, cel de care te interesezi este pentru incepatori, deci are calitatea unei chitari de 4-500 de lei, nu-mi permit sa fac alta apreciere; sincer, dozele fara nume cunoscut n-au cum sa sune ca DIMarzio,etc, fara suparare; scuze pentru olgutza34, rokkcris

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

www.esound.ro

 

Stiam de site'u asta demult, imi placea pt ca aveau multe in stock si aduceau si la comanda de pe alte site'uri internationale.

Am fost placut surprins sa aflu nu demult ca au si un magazin, in Sebastian, foarte aproape de blocul meu :lol:

foarte prietenoasa atmosfera, am stat cateva ore si m-am jucat cu niste combo-uri de bass faine, mi-a placut mult un Ampeg BA300/115 preamp pe lampa.suna f bine. am vazut ca aveau si instrumente de suflat, clape, cat si echipament pentru studio (monitoare, procesoare, microfoane), lumini, DJ, adica un segment destul de larg de echipamente muzicale.

 

Daca tot sunt aproape de mine am sa intru mai des :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 4 months later...
Guest ArianeQube

www.esound.ro

 

Stiam de site'u asta demult, imi placea pt ca aveau multe in stock si aduceau si la comanda de pe alte site'uri internationale.

Am fost placut surprins sa aflu nu demult ca au si un magazin, in Sebastian, foarte aproape de blocul meu smile.gif

foarte prietenoasa atmosfera, am stat cateva ore si m-am jucat cu niste combo-uri de bass faine, mi-a placut mult un Ampeg BA300/115 preamp pe lampa.suna f bine. am vazut ca aveau si instrumente de suflat, clape, cat si echipament pentru studio (monitoare, procesoare, microfoane), lumini, DJ, adica un segment destul de larg de echipamente muzicale.

 

Daca tot sunt aproape de mine am sa intru mai des tongue.gif

 

As vrea sa comand o clasica de la ei. Nu o gasesc la McM in ruptul capului...dar tot aud de experiente neplacute cu esound. Daca fac comanda si ma duc sa ridic chitara, sa zicem ca gasesc un defect, pot sa nu o iau? Imi aduc alta?

Link to comment
Share on other sites

http://www.megasound.ro/ sunt din Ploiești, din câte am înțeles.

Am comandat ceva de la ei, durează mai mult transportul din cauza vremii. Tipul de la vânzări , Robert, a fost extrem de amabil sunându-mă și trimițându-mi e-mail în mai multe rânduri pentru a mă informa de starea produsului.

 

Cuvinte mai puțin de laudă am față de www.e-sound.ro. Pentru niște simple informații a trebuit să sun de mai multe ori. Habar nu avea colectivul de acolo ce face. NU RECOMAND sub nicio formă!

Link to comment
Share on other sites

Guest ArianeQube

Mda, pana la urma mi-am luat clasica din alta parte. Esound sunt penibili. Am sunat prima data, mi-a zis tipa care mi-a raspuns ca o cauta in depozit si ma suna in 10 minute. Dupa o ora si ceva, sun inapoi, si zice ca n-a apucat sa caute, dar sigur suna ea, in maximum un sfert de ora. Dupa alta ora si ceva sun si zice, am cautat, dar nu mai avem. SI DE CE #$%#$% NU AI SUNAT MACAR SA-MI SPUI ???? Absolut jenant...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

@barbarossa: mergi si la guitarshop in Bucuresti si incearca sa atingi vreun produs... let me know if you can :)

 

am fost anul trecut parca. a fost ok, am incercat un evh si un eric johnson. personalul a fost ok, dar nu m-au convins deloc chitarele. clujul a fost peste si la prezentarea instrumentelor, cum erau setate, si la amabilitatea si interactiunea vanzator-client

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

give'em hell, vanzatorii de la guitarshop sunt nesimtiti tare, au senzatia ca iti fac un serviciu ca te lasa sa intri in magazin si sa te uiti.

si eu am avut oarece probleme cu dansii, in special un individ chelios si cam supraponderal. ideea e sa ii iei tare si sa ridici tonul daca e nevoie, e de datoria lor sa te serveasca.

daca nu se conformeaza, ceri sa vorbesti cu cei din conducere si gata

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

abia asteptam sa intru

 

muzica store:

 

dupa ce ca nu au actualizate pe site preturile si nici disponibilitatea in stoc, cand te duci la fata locului sau dai telefoane nu constati decat informatii incorecte, adica tai telefoane (nenumarate) si faci drumuri de pomana (cat te tin balamalele), mai au si vanzatori care se plang ca le e greu si dup-aia (avand impresia ca vorbesc cu ei stiu cine) te insulta neica.

 

in momentul in care nu stiu sau nu au ceva incepe pur si simplu o bataie de joc la adresa clientului (in mortii ei de treaba)!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.