ramurel Posted February 16, 2015 Posted February 16, 2015 Am rămas cu feedback negativ de la un individ cu care nu am discutat vreodată o tranzacţie. Nu i-a plăcut faptul că cei cu care am avut de-a face au fost mulţumiţi de mine. Ei, na, zău ? memo .... memo .... memo .... memo .... Nu ți-e un pic rușine ?! Ar trebui să cerșești scoaterea feedbackului negativ pe alt ton ! Uită-te la tine, ai peste 50 de calificative pozitive ! Ți s-a urcat gloria la cap și ai devenit "mai superior" ! Ai intrat într-un loc unde erau niște reguli ! Nu le respecți, ți se trece asta-n cartea de vizită și pe viitor vei fi mai atent ! Punct ! Ce mai atâta smiorcăială ! Îl meriți, obișnuiește-te cu el ! 1
TheZKD Posted February 16, 2015 Posted February 16, 2015 Nu i-a plăcut faptul că cei cu care am avut de-a face au fost mulţumiţi de mine şi s-a autosesizat. Asta dupa ce ai trimis recent lui arbitr_stefi o chitara cu rama de la bridge rupta in doua . Ti-a lasat pozitiv iar dupa scurt timp i-am atras atentia dupa ce am observat problema . Nu ai primit negativ fiindca ii pui si tu un negativ la cat tupeu ai si chiar nu are nevoie de scandal + ca ti-am atras atentia prin PM macar sa iti ceri scuze .
eduard.alexandru Posted February 16, 2015 Posted February 16, 2015 Credeam că e clar ce am discutat prin mesaje. Nu avea rama ruptă când l-am trimis, iar coletul era făcut foarte bine. Fix de asta am cerut poze cu rama (pe care nu le-ai trimis). Deasemenea, bassul avea controlul de înalte nefuncțional din cauza cablajului, și nu e ușor să refaci wiringul la Warwick/Rockbass activ, unde ai multe fire ce intră în preamp. Schimbul nu l-am făcut cu tine, așa că nu înțeleg de ce te agiți tu.
eduard.alexandru Posted February 16, 2015 Posted February 16, 2015 (edited) Bassul pe care l-am primit la schimb are o problemă, pe care eu o consider remediabilă şi nu văd nici un motiv pentru care nu aş fi lăsat calificativ pozitiv (poate omul nici nu a observat defectul). Dacă ar fi fost să fac tărăboi de fiecare dată când am luat o chitară cu corzi ruginite sau un pot care făsăie sau cu 3 zgârieturi, un şurub lipsă la pickguard etc, m-aş fi certat cu jumătate de forum. Se pare că mă cert nu cu cei cu care fac o tranzacţie, ci cu alţii ce se bagă aiurea în seamă. Edited February 16, 2015 by eduard.alexandru
eduard.alexandru Posted April 2, 2015 Posted April 2, 2015 Regulamentul spune ca... Abuzul de orice fel al sistemului se pedepseste cu *banarea* permanenta a utilizatorului. Am un feedback negativ de la un individ cu care nu am discutat NICIODATA in particular de absolut nimic legat de vanzari / schimburi / colete etc si care nu avea nici un fel de implicare. Am intarziat cu un colet al carui destinatar a fost informat de acest lucru (eu eram intr-un oras, produsul in alt oras) si omul a fost total de acord cu situatia. Ca sa ma revansez, am inlocuit cheitele ieftine ce trebuiau expediate cu un set mult mai ok, in baie de ulei. Ramurel, care nu avea nici o treaba, a decis de capul lui ca nu e ok treaba si s-a bagat, desi nu era nici expeditor, nici destinatar, nici... nimic. Solicit remedierea situatiei.
Crypto Posted April 2, 2015 Posted April 2, 2015 (edited) Asta dupa ce ai trimis recent lui arbitr_stefi o chitara cu rama de la bridge rupta in doua . Ti-a lasat pozitiv iar dupa scurt timp i-am atras atentia dupa ce am observat problema . Nu ai primit negativ fiindca ii pui si tu un negativ la cat tupeu ai si chiar nu are nevoie de scandal + ca ti-am atras atentia prin PM macar sa iti ceri scuze . Salut! Ca sa ma bag si eu in seama, bassul respectiv pentru mine a fost luat, m-am inteles cu eduard.alexandru la un schimb privat dinainte sa aiba loc tranzactia dintre el si vanzatorul initial pentru bassul in cauza. Am vrut sa verific pe mana mea ca ma pot impaca cu un bass mult mai ieftin decat Spectorul meu, caci cant rar la bass si nu vedeam un motiv sa tin un instrument mai scump doar de dragul ca-i frumos, rosu aprins sau ca este marca folosita de Alex Webster si de Olivier Pinard. Nu am vrut sa fac taraboi sau sa-l rog pe eduard sa traga pe cineva de ureche - acesta este riscul cand achizitionezi instrumente SH trecute prin ceva maini, uneori mai scapi din a observa anumite defecte, ba chiar nici eu nu am observat defectul pana m-am decis sa-i pun un set de corzi noi, si asa am descoperit ca acel bass are nutul rupt dupa santul corzii Mi si lipit cu epoxy - foarte grosolan - iar baseplate-ul detasat complet din locasul de pe neck si o clema rupta pe o parte. A fost necesara inlocuirea acelui nut cu altul nou. Vreau sa atentionez ca nutul respectiv nu este ceva care-l iei din magazin la 10 lei bucata ca blank sau il gasesti pe la chinezi, ci este un nut special Warwick care se regleaza fiind facut din 4 piese - baseplate - nut si cele doua suruburi imbus care m-a costat aproximativ 150 ron cu tot cu transport. - http://www.thomann.de/ro/warwick_just_a_nut_iii_4string_385mm.htm Nu tin sa scot ochii cuiva, sa cer despagubiri sau sa spal rufele in public, mai ales cand n-am avut nici o legatura cu acea tranzactie, desi eu am fost cel pagubit. As vrea sa subliniez pe calea asta ca personal, nu sunt de-acord ca cineva sa faca politie pe o tranzactie daca nu are legatura directa cu acea tranzactie, decat daca este in masura sa accepte plangeri avand o functie desemnata pe tema asta (moderatori), fie la Mica Publicitate sau Debara. Moderatorii nu consider ca sunt alesi decat pe termeni de impartialitate si atitudine obiectiva, respectand cu aproximativa strictete regulile sectiunii respective, de asta sunt si moderatori - iar feedbackurile se pun, conform formularului de Seller, Buyer sau Trader, asta denota functia acelei persoane in cadrul tranzactiei, nu am observat sa fie disponibila si selectia de "Vigilante" Edited April 2, 2015 by Crypto 3
ramurel Posted April 3, 2015 Posted April 3, 2015 (edited) "feedbackurile se pun, conform formularului de Seller, Buyer sau Trader, asta denota functia acelei persoane in cadrul tranzactiei, nu am observat sa fie disponibila si selectia de "vigilante " Îmi place ideea ! Destul de bună ! Compensează tupeul ! Unii-l au, alți nu și suflă-n frunză, ca fraierii... Spirit cetățenesc, adică... Nu-i rău ! Felicitări pentru idee ! Mă bate gândul să-mi pun asta cu Vigilante la "title member" În spiritul ei, îmi mențin părerea de mai jos, despre solicitarea de un pic mai sus, în calitate de administrator al sistemului tip "Pay It Forward" al Debaralei, sistem care conține tranzacții fără vânzători sau cumpărători direcți și propun, din nou : Unele chestiuni revin mereu, ca herpesul, poate-poate cineva se satură și lasă de la el... . Edited April 3, 2015 by ramurel 1 1
eduard.alexandru Posted April 3, 2015 Posted April 3, 2015 Compensează tupeul ! Si cu nesimtirea si prostia ta cum ramane? în calitate de administrator al sistemului tip "Pay It Forward" In calitate de user, sunt de parere ca vorbesti tampenii. Sper ca asemenea probleme le rezolva un admin impartial, nu un bagator in seama fara justificare ca Ramurel sau alt individ complexat.
dani_rosu5 Posted April 3, 2015 Posted April 3, 2015 Scuzati de offtopic,dar am impresia ca incet incet forumul asta o ia in jos in ce priveste calitatea sa,si asta din cauza unor membri care tin sa transforme destule topicuri in bai de r@hat prin acuzatii sau chestii spuse total gratuit si fara justificari - poate moderatorii ar trebui sa fie mai aspri cu avertismentele si banurile. O alta chestie care nu mi se pare chiar ok (din unele puncte de vedere) este faptul ca multi oameni isi fac cont doar pentru a-si vinde anumite produse ,aparand out of the blue; anunturi fara imagini,spamuri cu diferite produse ce nu au nicio treaba cu aria chitaristica etc etc [End of offtopic]
'mnezău Posted August 24, 2017 Posted August 24, 2017 Am primit un feedback negativ de la userul @szeki . Problema a fost în felul următor: - Mă contactează să facem un schimb, îmi spune să îi pun la Fan Courier coletul, cu ramburs un colet. Menționează faptul că va pleca din localitate de sâmbătă, așa că ultima zi în care îi pot pune coletul să fie joi, pentru a-l ridica cel târziu vineri; - Îi pun coletul miercuri dimineață, și ajunge joi la destinație, dar nu este ridicat. Se face sâmbătă, coletul în continuare la Fan, nici un semn, am încercat să-l întreb pe RGC dacă l-a primit, a văzut mesajul dar m-a ignorat. Am încercat să-l sun, nu a răspuns, m-a sunat a doua zi și îmi spune că îl ridică când se întoarce și că a discutat treaba asta cu cei de la Fan Courier. Coletul îmi vine înapoi de la Fan Courier. Inițial i-am propus să trimitem amândoi coletele separat, nu cu ramburs în ideea în care aveam încredere în el, a refuzat pentru a nu face două drumuri la Fan Courier. Nu am greșit cu nimic în toată tranzacția asta, vina aparținându-i în totalitate, eu mi-am respectat întocmai înțelegerea. Din acest motiv, rog ștergerea feedback-ului negativ pe care mi l-a lăsat. Sunt de acord cu transformarea acestuia în neutru, dacă el dorește să-i rămână feedback-ul trecut acolo, dar nu văd cu ce am greșit.
karpi Posted August 26, 2017 Posted August 26, 2017 Haha , ce am muscat ..vad :. Dispute Pentru Sistemul De Feedback " i'mi zic Ia sa vad ce vrea lumea cu "Larsen Effect " dorit sau nedorit ..o fi despre sustainerul "Fernandez ' ..? iClick [..- ma introduce intr-o pagina ..nu vad titlul ..apoi ma dumiresc citind ici colo ca este vorbas de "mica publicitate " ...... in sistemele logice " negative feedback " este OK .
szeki Posted September 15, 2017 Posted September 15, 2017 La 8/24/2017 la 15:33, 'mnezău a spus: Am primit un feedback negativ de la userul @szeki . Problema a fost în felul următor: - Mă contactează să facem un schimb, îmi spune să îi pun la Fan Courier coletul, cu ramburs un colet. Menționează faptul că va pleca din localitate de sâmbătă, așa că ultima zi în care îi pot pune coletul să fie joi, pentru a-l ridica cel târziu vineri; - Îi pun coletul miercuri dimineață, și ajunge joi la destinație, dar nu este ridicat. Se face sâmbătă, coletul în continuare la Fan, nici un semn, am încercat să-l întreb pe RGC dacă l-a primit, a văzut mesajul dar m-a ignorat. Am încercat să-l sun, nu a răspuns, m-a sunat a doua zi și îmi spune că îl ridică când se întoarce și că a discutat treaba asta cu cei de la Fan Courier. Coletul îmi vine înapoi de la Fan Courier. Inițial i-am propus să trimitem amândoi coletele separat, nu cu ramburs în ideea în care aveam încredere în el, a refuzat pentru a nu face două drumuri la Fan Courier. Nu am greșit cu nimic în toată tranzacția asta, vina aparținându-i în totalitate, eu mi-am respectat întocmai înțelegerea. Din acest motiv, rog ștergerea feedback-ului negativ pe care mi l-a lăsat. Sunt de acord cu transformarea acestuia în neutru, dacă el dorește să-i rămână feedback-ul trecut acolo, dar nu văd cu ce am greșit. Ideea in sine este ca confuzi rgc-ul cu un site de comert online...unde exista date contractuale etc, etc. O alta idee in sine este faptul ca iti plateam prejudiciul cauzat.....daca nu erai marlan si nu-mi dadeai feedback negativ si nu ma amenintai cu judecatoria (fapt care, sincer sa fiu, m-a amuzat din prima clipa). Vad ca ai scris si pe forum, ca am vazut ca ai intrebat daca totul este in regula...eu nu ti-am raspuns...etc...etc.. Era cam greu sa-ti raspund de langa volanul masinii, de citit am citit, dar de raspuns....tin la carnetul meu. Si in legatura cu minciuna datei de ridicare, cu ridicare mai tarziu de la curier...nu am ce-ti zice, ca nu ma preocupa faptul atat de tare sa-ti trimit si sms-urile ce le-am schimbat cu agentia fan, in care mi-au explicat ca nu-l pot tine mai mult de 4-5 zile. Ai fost victima unei circumstante nefericite aparute in programul meu, prin care nu am mai ajuns acasa pentru data stabilita, si intre timp am si plecat din tara, revenind pe data de 29. Dar cum ti-am zis, esti liber sa ma dai in judecata, in baza actelor. Sa fii sanatos!
lefmir Posted March 13, 2018 Posted March 13, 2018 Am si eu o sugestie: nu ar fi mai bine in campul unde se completeaza cu topicul sa se accepte URL in loc de search-ul ala enervant? de fiecare data cand trebuie sa las feedback stau 2-3 minute sa ma dumiresc cum se procedeaza. Mi se pare mai intuitiv cu URL. Sau macar sa se ataseze un text explicativ, pe scurt, in dreapta. Ma gandesc ca daca eu, care nu sunt chiar novice in ale forumurilor si/sau ale calculatoarelor ma incurc in asta, inseamna ca un user nou e pierdut 100%. 1
miki Posted November 19 Posted November 19 Unde sunt preturile?De cateva zile nu apar preturile nici la anunturile mele,nici la anunturile colegilor......
Cosu Posted November 19 Author Posted November 19 Dupa un upgrade la cea mai noua versiune a forumui pluginul care genereaza formularul cu preturi nu mai functioneaza. Incerc sa ii dau de cap dar e posibil sa mai dureze. Dezvoltatorul lui nu mai activeaza in bransa. 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now