www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Provocare Pentru Colegul Matei, Posesor De Procesor


Recommended Posts

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu imi luati in nume de rau, dar eu in topic-urile astea cu replici patimase din partea unor persoane cu experienta in domeniu am gasit mult mai multa informatie utila decat in ceea ce se posteaza in mod normal zi de zi, asa ca dati-i inainte, va rog :) Si pe cat posibil cu audio samples :)

Ia niste mostre cu noul Marshall Vintage Modern,Gibson LP Faded.si Ibanez Tube Screamer,apoi cu Marshall TSL 100 si chitara Ibanez AT 300,cu explicatii cu tot,mai valoroase,zic eu,decat partea cu negative,fiindca aici se aud toate armonicele lui Vintage Modern,pe care ,din motive tehnice,nu l-am putut folosi pentru a canta piese cu negativ.

Edited by midnight rider
Link to comment
Share on other sites

Stiti ce ma mira pe mine? Ca nu a propus nimeni de aici o intalnire amicala si conviviala, undeva la o sala de repetitii unde ca cei ce-si disputa lampile si digitalul sa faca putin schimb de experienta (cum se spunea la scoala). Prin discputa inteleg niste probe de amplificatoare, de procesoare, discutii amicale. Asa ati preferat sa va injurati pe forum, un mod de comunicare vicios, fiind unilateral.

Link to comment
Share on other sites

uite eu sunt de acord sa-mi sacrific o dupa-masa si sa vina un posesor de procesor la mine la sala sa testeze soldano slo si vox ac30... e cineva interesat ?

HAHAHA

 

pai lumea ( uni)vrea sa simuleze sunetul si comportamentul electroacustic al lui VOX AX-30 cu un Strat bun si eventual un delay , eventual sa incerce daca se apropie de sunetul "original"

 

Sau mai binbe zis CARE DIN PROCESOARE ??? poate simula cel mai aproape si decent un sunet de AC 30 ptr un Strat .

 

Nici nu poate exista discutie care sistem este mai bun , amandoua sunt bune DAR daca vrem sa avem mai multe optiuni cu doar o singura chitara si un amplif "linear" ce procesor face fata cel mai bine .

 

Atata ,cred eu, ca se poate pune in discutie , eu de exemplu recomand sa se foloseasc un sistem hibrid .

 

Si este vorba de sunetul obtinut si nu de rentabilitate .La cantare fiecare duce ce poate (financiar ) dar si adaptat la situatie .

Link to comment
Share on other sites

Stiti ce ma mira pe mine? Ca nu a propus nimeni de aici o intalnire amicala si conviviala, undeva la o sala de repetitii unde ca cei ce-si disputa lampile si digitalul sa faca putin schimb de experienta (cum se spunea la scoala). Prin discputa inteleg niste probe de amplificatoare, de procesoare, discutii amicale. Asa ati preferat sa va injurati pe forum, un mod de comunicare vicios, fiind unilateral.

Pai eu le-am propus in primul tread, care a fost blocat, sa faca chiar un fel de concurs sau jam session...dar cine sa ma asculte? Oricum sunt mult mai preocupati sa se laude decat sa colaboreze si sa invete unii de la altii.

Link to comment
Share on other sites

Pai eu le-am propus in primul tread, care a fost blocat, sa faca chiar un fel de concurs sau jam session...dar cine sa ma asculte? Oricum sunt mult mai preocupati sa se laude decat sa colaboreze si sa invete unii de la altii.

 

Odata cu dezvoltarea tehnica in cea ce priveste cantatul la chitara se schimba si gustul dar si cerintele fata de "modul de generare al sunetului"

 

Ptr un incepator un gigi , gatuit cu "gate" pana in ceruri distorsionat si cu reverb eset cel mai super ton .

 

Cu cat unvata mai mult si i-si formeaza anumite gusturi catre unele genuri se va schimba si acest "timbru" .daca se schimba moda se va schimba si gustul care inca nu-i "stabilizat" .Tanarul cauta deocamdata .

 

Apoi cand ajungi sa si interpretezi cate ceva dai de probleme si dai pe rand , intotdeauna crezi ca ai rezolvat problema dar cand faci o tura pe spirala in sus vezi ca mai sunt multe de rezolvat si tot asa incet acumulezi experiente si ajungi sa cunoasti mai multe moduri de exprimare .

 

Dupa mai multi ani ( zeci de ani ) i-ti dai seama cum este cu muzica in general si TONUL ajunge doar o mica particica( importanta) din modul de exprimare .

 

Oameni nu se lauda ci sunt convinsi de cea ce au experimentat si au dreptate , DAR , vor veni si alte convingeri ce nu anuleaza cele actuale si tot asa pana ajungi sa ai o conceptie muzicala si sa te concentrezi asupra muzici iar interpretarea . expresivitatea ,coloristica tonala sa fie in "slujba" muzici si nu un scop in sine .

 

Am mai pus pe rgc.ro link la un coleg de pe AP , la o piessa trasa cu o chitara acustica ( ce suna de nici un fel ) un contrabas ce la fel sune de nici un fel , inregistrare destul de saracacioasa , dar cantata bine si compusa bine , are sarm un iz "rustic "are atmosfera , conceptie .Chiar tonul ( rile) "proaste" dau izul aparte acelei piese , nu mai stiu linkul daca il gasesc il pun iarasi .

Link to comment
Share on other sites

Odata cu dezvoltarea tehnica in cea ce priveste cantatul la chitara se schimba si gustul dar si cerintele fata de "modul de generare al sunetului"

 

Ptr un incepator un gigi , gatuit cu "gate" pana in ceruri distorsionat si cu reverb eset cel mai super ton .

 

Cu cat unvata mai mult si i-si formeaza anumite gusturi catre unele genuri se va schimba si acest "timbru" .daca se schimba moda se va schimba si gustul care inca nu-i "stabilizat" .Tanarul cauta deocamdata .

 

Apoi cand ajungi sa si interpretezi cate ceva dai de probleme si dai pe rand , intotdeauna crezi ca ai rezolvat problema dar cand faci o tura pe spirala in sus vezi ca mai sunt multe de rezolvat si tot asa incet acumulezi experiente si ajungi sa cunoasti mai multe moduri de exprimare .

 

Dupa mai multi ani ( zeci de ani ) i-ti dai seama cum este cu muzica in general si TONUL ajunge doar o mica particica( importanta) din modul de exprimare .

 

Oameni nu se lauda ci sunt convinsi de cea ce au experimentat si au dreptate , DAR , vor veni si alte convingeri ce nu anuleaza cele actuale si tot asa pana ajungi sa ai o conceptie muzicala si sa te concentrezi asupra muzici iar interpretarea . expresivitatea ,coloristica tonala sa fie in "slujba" muzici si nu un scop in sine .

atat! bravo karpi

Link to comment
Share on other sites

Odata cu dezvoltarea tehnica in cea ce priveste cantatul la chitara se schimba si gustul dar si cerintele fata de "modul de generare al sunetului"

 

Ptr un incepator un gigi , gatuit cu "gate" pana in ceruri distorsionat si cu reverb eset cel mai super ton .

 

Cu cat unvata mai mult si i-si formeaza anumite gusturi catre unele genuri se va schimba si acest "timbru" .daca se schimba moda se va schimba si gustul care inca nu-i "stabilizat" .Tanarul cauta deocamdata .

 

Apoi cand ajungi sa si interpretezi cate ceva dai de probleme si dai pe rand , intotdeauna crezi ca ai rezolvat problema dar cand faci o tura pe spirala in sus vezi ca mai sunt multe de rezolvat si tot asa incet acumulezi experiente si ajungi sa cunoasti mai multe moduri de exprimare .

 

Dupa mai multi ani ( zeci de ani ) i-ti dai seama cum este cu muzica in general si TONUL ajunge doar o mica particica( importanta) din modul de exprimare .

 

Oameni nu se lauda ci sunt convinsi de cea ce au experimentat si au dreptate , DAR , vor veni si alte convingeri ce nu anuleaza cele actuale si tot asa pana ajungi sa ai o conceptie muzicala si sa te concentrezi asupra muzici iar interpretarea . expresivitatea ,coloristica tonala sa fie in "slujba" muzici si nu un scop in sine .

 

Am mai pus pe rgc.ro link la un coleg de pe AP , la o piessa trasa cu o chitara acustica ( ce suna de nici un fel ) un contrabas ce la fel sune de nici un fel , inregistrare destul de saracacioasa , dar cantata bine si compusa bine , are sarm un iz "rustic "are atmosfera , conceptie .Chiar tonul ( rile) "proaste" dau izul aparte acelei piese , nu mai stiu linkul daca il gasesc il pun iarasi .

 

Buna ziua tuturor!!!!!!! Si mult respect Karpi.

 

Eu sunt nou pe RGC si ma bucur ca am luat decizia de a ma inscrie pe RGC ... imi place aici e lumea mea. Am citit aproape tot ce se poate pe forumul asta, aproape toate discutiile despre echipamente in general... si de fiecare data Karpi a venit cu explicatii clare , documentate si competente. Domnilor , omul asta puncteaza fantastic de bine anumite idei... ca si chestia de mai sus . Asa e !!!!!

 

Va salut cu respect Karpi si... apropos ... ce mai face Vintage-ul , totul e ok?

Link to comment
Share on other sites

@karpi: cred ca nu ai inteles... eu am propus o intalnire cu cei care cred ca pot simula un ac30 sau un slo100 pe ce procesor au ei. Vor canta cu chitarile lor in amplifuri si apoi cu chitarile lor in procesor si mai departe intr-o putere liniara cu mixer. Sunt absolut sigur ca multi din cei care vor accepta invitatia vor renunta in scurt timp la procesor.

 

@guitarsarpe: cel mai probabil incepand cu miercuri saptamana viitoare pentru ca luni mergem cu ele in studio pentru niste inregistrari.

 

@karpi: corect, si eu cand cantam pe procesor eram la fel de vehement si in timp mi-am schimbat parerile. Problema este ca mi-a luat ceva timp pana sa inteleg cum stau lucrurile. De exemplu, dupa 1 an de cantat pe lampa n-as mai canta ever cu procesor. Si acasa repet tot cu amp sau pedale + DI box. Sfatul meu e sa fiti deschisi la ce nu ati testat si apoi sa va dati cu parerile.

 

Am cantat multa vreme cu procesoare si multi din cei care ma ataca nici macar n-au stat langa un JCM800 sau mai stiu eu ce amp full tubes, ca sa nu mai spun de probat sau sa fi avut vreunul.

 

Si inca o data, recunosc si sunt de acord ca EFECTELE digitale suna foarte bine si da, Boss exceleaza la capitolul efecte la preturi ok. DAR niciodata n-am auzit un procesor sa simuleze un amplificator full tubes la nici macar 30% din timbrul, armonicele, vocea sau atacul ampului. Si am cantat pe Marshall JCM800, Marshall MK II, Mesa Mark IV, Soldano Slo100, Soldano Hot Rod, Fender Deluxe Reverb 65, Vox AC30 si lista ar putea continua.

 

In materie de procesoare am avut sau am cantat / testat pe Zoom 505, Zoom 506, Zoom 3030, Zoom 8080, Korg AX1500G, Boss ME33, Boss ME50, Boss ME6, Boss ME8, Boss GT3, Boss GT8, Behringer V-amp 2, Line6 Pod 2, Line6 Pod XT, Vox Tonelab.

 

Numai bine.

Edited by felix
Link to comment
Share on other sites

O veriga slaba la procesoare e partea de distors care s-a dovedit in timp ca (datorita conversiilor si prelucrarii numerice repetate) e lipsita de acea dinamica si bogatie armonica specifica amplificatoarelor analogice (cu sau fara lampi).

Restul lantului de efecte din (unele) procesoare (modularile/reverbul/ecoul) sunt chiar ok si nu "distrug" foarte mult dinamica sunetului.

Partea cu simularea de ampuri e discutabila si sunt de acord cu "tubistii" ca va mai trece mult timp pana nu se vor mai sesiza diferente dar cu toate astea rezultatele obtinute cu ultimele DSP uri sunt remarcabile pentru muzicienii amatori (sau pentru cei profesionisti mai lenesi/comozi).

 

Cei de la TC Electronic au incercat sa faca un mic compromis si anume sa faca un procesor care sa foloseasca o parte de overdrive/distors analogica (dar cu reglaje digitale - deh sa poti sa memorezi preseturi) dar fara nici un fel de simulare la care au adaugat un lant din binecunoscutele lor procesoare din seria G. Rezultatul este Nova System, un hibrid care costa "doar" 700EUR si care s-ar putea sa mai inmoaie un pic inima respectabililor pasionati de tuburi.

 

Eu sunt posesorul unui Rockman Sustainor X200, o chestie anlogica de exceptie dar si de procesor de aproape ultima generatie (Digitech GNX4). Fara indoiala tonul scos de Rockman nu va fi scos niciodata de procesor dar cu toate astea multitudinea de optiuni (drum machine, recorder etc.) si usurinta de a obtine multe lucruri diferite ma fac sa folosesc mai mult procesorul.

Vorbesc doar din punctul de vedere al unui amator si nu doresc in nici un fel sa combat parerile justificate de mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, uite ca lumea e la curent cu noutatile :)

Am scula respectiva cam de o saptamana si pot sa spun ca sunt absolut impresionat de calitatea soundului ca si de usurinta cu care se poate utiliza.

 

am mai scris ca am cumparat un Boss ME-30 are distors analogic si in plus avantajul preseturilor memorate , mai sunt procesoare care au distors analogic .

 

Sa nu uitam ca "master volume" s-a inventat pentru a putea distorsiona cu preamp si as reduci volumul ( wattajul) .

 

Distorsionatoarele sau inventat ptr aceiasi problema .

 

Deci problema ramane !!

 

Nu toti chitaristi canta pe scene mari cu 1000W blana , in clubui mici sau in baruri restaurante canta profesionisti veritabili si trebuie sa cante la wattaj redus dar un tonul trebuie sa-l faca cumva si nu ramane decat sa folosesca ceva efect sau procesor .

La fel acasa cand exersezi sau inregistrezi ptr studii sau demouri nu poti folosi nici 1W caci dranjeaza .Putini au conditii de ministudio antifonat unde sa poata folosi o statie mica .

 

Am cantat pe multe scene cu tot felul de instalatii sunt foarte multe probleme de ex :

 

Trupa trebuie sa-si dozeze balansul intre instrumente pe scena mai ales cand se canta intr-un festival si intra trupele una dupa alta ( proba de sunet ? hehe ) sonorizatorul are grije sa nu fluiere microfoanele si sa fie deschise cele ce le-au cerut membri formatiei .Sonorizatorul nu cunoaste repertoriul nu poate interveni corect asa ca nu se baga ,=> trebuie sa folosesc o pedala de volum , dupa distors !! ca sa reduc "wattajul" cand chitara nu este in solo ci in background acompaniand alt instrument sau vocalul .Deci nu pot folosi overdrive al etajului final cu toate ca am nevoie de powerchord bine distorsionat la wattaj redus altfel nu mai obtin culoarea pisesei .Chiar si in cazul cand se canta doar piesa instrumentala la chitara ai nevoie de multe ori de sunet distorsionat la wataj redus .

 

rezolvarea ar fi sa duci o statie mica de 20W pe care preiei cu mirofon s-o amplifici in 300W ( ptr scena sau in cluburi mici direct)

Asa ca in anumite conditii trebuie sa faci un compromis ca sa sune cumva piesele ptr acest lucru trebuie sa fii pregatit cu tot felul de ionstalati de scena si le folosesti dupa caz.

 

Nu toate distorsurile digitale sunt "proaste " depinde de algoritmul folosit si de puterea de procesare utilizata ptr acest lucru .

 

De ex am un ZOOM 508 echomachine , numai ecou cu multiple posibilitati . Pe acelasi "CIP" procesor sau facut procesoare complecte

ptr chitare , va dati seama ce au redus "calitatea " ca sa faca acelasi "CIP" totul .Implementeaza cu "economie " efectele cu algoritm "optimizat " ca sa nu consume multe putere de procesare => scazand si calitatea acestor efecte .

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Cei de la TC Electronic au incercat sa faca un mic compromis si anume sa faca un procesor care sa foloseasca o parte de overdrive/distors analogica (dar cu reglaje digitale - deh sa poti sa memorezi preseturi) dar fara nici un fel de simulare la care au adaugat un lant din binecunoscutele lor procesoare din seria G. Rezultatul este Nova System, un hibrid care costa "doar" 700EUR si care s-ar putea sa mai inmoaie un pic inima respectabililor pasionati de tuburi.

 

mai, scule de genul asta adica preampuri cu lampa programabile sunt din 1990 !! primul a fost ADA si pe urma au aparut mai multe printre care cele mai bine vazute sunt ada mp1, marshall jmp1 si mesa triaxis. ideea e ca ai au incercat/reusit sa faca un circuit de drive analog dar cu potentiometre digitale care sa retina setarile.. ideea e ca oricine ar vrea un head full tubes dar care sa aiba un buton de store :)) ca sa nu vina cu 3-4 ampuiri dupa el. bine, aceste scule au pretul lor: ada nu se mai fabrica de 17 ani si nu prea cred ca sunt piese de schimb pt ele si totusi pretul lor nu scade sub 300-400 E. de triaxis nu mai vorbesc, ati vazut cat costa unul SH aici pe forum: 1200 E ! ideea e astfel de scule sunt f profi adica nu ca au inmuiat inima pasionatilor de tuburi ci au fost/suint folosite de artisti consacrati: metallica,zz top,iron maiden,paul gilbert etc. in turnee, inregistrari ca main setup sau ca back-up.. deci de astfel de scule nu putem vb ca fiind simulatoare (procesoare) ci au venit din dorinta "lampasilor" de a avea acel buton de "store" !

Link to comment
Share on other sites

Topicul asta ne arata a tzspea oara ca istoria se repeta :) . Toata lumea discuta ce procesoare imita nu stiu ce amp-uri. Oameni buni e doar o chestie de marketing a producatorilor pentru pustii care pun botul. Ce om serios isi ia procesor ca sa sune ca Marshall XXXX, sau Soldano XyZ sau mai stiu eu ce? Mie sincer mi se rupe de toata povestea asta procesor vs. amp. E o chestie inventata si intretinuta artificial. Problema e, o data ce le ai ce faci cu ele? Ce canti pe ele? Mi se pare normal daca canti blues sau soft rock in cluburi sa-ti ajunga un amp pentru ca n-ai nevoie de dsp-uri distoarse de metal sau alte nebunii. Dar daca canti metale sau shredduri in mici cluburi sau faci home recording? Te f...in el amp. Nu poti sa bagi chitara in el pur si simplu fara nimic altceva si sa ai pretentia ca suni ca Dragon Force sau mai stiu eu cine.

Vreau sa-mi spuneti cei "care le stiti pe toate" care este ampul care-mi scoate la 5 watts un ton ca lumea si un distors foarte bun? Si nu doar un overdrive very muddy/crunchy...care pe mine ma dezgusta.

Din punctul meu de vedere e simplu...daca canti acasa sau cluburi mici da-i cu procesorul ca dai banii degeaba pe nu stiu ce amp scump si foarte greu. Daca canti pe stadioane e alta poveste ...o intreaga poveste.

14 ani am cautat tonul pe care-l am in creier indiferent de ce scule am folosit si tot nu l-am gasit FIX cum am vrut :)

 

Nu suntem detinatorii adevarului absolut si sfatul meu este sa-i lasam pe toti sa respire fie ca sunt din "tabara" blues+soft rock+ amp. pe lampi sau ceilalti metal+ procesor + solid state/lampi/direct in mixer

Respect la toata lumea...

Link to comment
Share on other sites

Vreau sa-mi spuneti cei "care le stiti pe toate" care este ampul care-mi scoate la 5 watts un ton ca lumea si un distors foarte bun? Si nu doar un overdrive very muddy/crunchy...care pe mine ma dezgusta.

 

Se numeste Cicognani Brutus. Este un amplificator pe lampi de 4/11w (asta prima versiune care a fost facuta manual. A 2a versiune este doar de 11w.). Este in clasa A, single ended, Are 2 canale, 5 sunete: Clean, Crunch, Sexy, Lead 1 si Lead 2. Effects Loop in serie, 4x12ax7 si 1xEL34 si are autobias pt.: 5881, 6l6GC, EL34, 6CA7, KT66, 6550, KT88.

 

P1010229-1.jpg

 

Daca vrei sa vezi cum suna, cauta pe youtube: Cicognani Brutus.

 

Pt. mai multe informatii: http://www.donatobegotti.com/products/brutus.asp

Link to comment
Share on other sites

uite pun si eu un sample. scuzati executia pe alocuri, dupa 5-6 incercari, vazand ca tot nu reusesc sa o fac cum trebe am lasat cea mai buna varianta..

am avut la indemana ambele variante, deci: analog sau digital ? am tras crud (fara nici un efect) si apoi am procesat un pic in cubase.

andy.mp3

 

alta intrebare: se poate canta cu un astfel de ton live?

Link to comment
Share on other sites

Problema se "rezolva" cu o incinta acustica izolata fonic sau o camera izolata fonic in care radiaza un difuzor bine fortat .

 

se face o cutie " enorma cu pereti dubli intre pereti interior.exterior se incarca cu vata de sticla sau nisip si in interior se montezaza un dif de sa zicem 20W de calitate si spoecial ptr chitara ( sa reziste la socuri mari si sustinute )care va fi fortat cu aprox 40-50W ( sub limita de a se arde ) .In asa fel camera/citia impartita in doua incaperi va fi boxa si spatiul sonorizat virtual .Se monteaza un microfon in spatiul "sonorizat " si acesta va fi semnalul ce se inregistreaza .

 

Asa ai un ton de amp+boxa in studio /homestudio fara sa deranjezi lumea din jur , si poti sa dai blana pana arzi difuzorul .

 

Reflexiile ca sa suna natural le dai dupa la mixaj.

 

se vand asemenea boxe dar se gasesc si descrieri pe net facute de amatori , trebuie sa ai experienta ca sa construiesti o asemena boxa si sa si sune unde vrei .

 

Cine poate sa cante acasa cu difuzor de 2 -3 W s poate incerca sa legi un difuzor de pe iesirea unui amp mic si sa-l fixezi ( experimentand) pe corpul chitarei , in asa fel cu o setare atenta +EQ la nevoie vei putea sa redai feedback-ul natural de statie -boxa-chitara din concert.

 

In cea ce priveste wattajul , nu conteaza !! si 2 W cu un difuzor bun intr-o boxa mica suna bine , dar trebuie dus in plaja de fortaj intr-o incinta deschisa ca sa aiba cursa mare ( neamortizata ) sa redai comportamentul difurilor din statiile de putere.Alegi atent punctul unde pui microfonul si va suna cum vrei tu , apoi se mai corecteaza.

 

Ce auzi pe discuri este postprocesat nu sune asa nici pe ecena si nici in sala doar foarte rar cand se da un concert super ptr prezentarea unui nou disc si se filmeaza etc ...dar si atuncea daca apare DVD sau CD este postprocesat in studio.

Link to comment
Share on other sites

uite pun si eu un sample. scuzati executia pe alocuri, dupa 5-6 incercari, vazand ca tot nu reusesc sa o fac cum trebe am lasat cea mai buna varianta..

am avut la indemana ambele variante, deci: analog sau digital ? am tras crud (fara nici un efect) si apoi am procesat un pic in cubase.

andy.mp3

 

alta intrebare: se poate canta cu un astfel de ton live?

 

super soundul

 

pai nu te-ai uitat la videourile puse de MCMUSIC ? asculta la DAVID

 

Doar ca ai nevoie de PUTERE headroom ca sa se si auda ce canti , in video se aude cum nu este putere suficienta .Darcanta bine si facand abstractie de inregistrare si de lipsa de wattaj suna bine.

 

sau KORG PANDORA cu atatie ACOUSTIC solidstate ,

 

 

 

tonul eu l-am ales mai spre medii ca sa compensez setarea PA care avea basii multi

Link to comment
Share on other sites

super soundul

 

pai nu te-ai uitat la videourile puse de MCMUSIC ? asculta la DAVID

 

Doar ca ai nevoie de PUTERE headroom ca sa se si auda ce canti , in video se aude cum nu este putere suficienta .Darcanta bine si facand abstractie de inregistrare si de lipsa de wattaj suna bine.

 

sau KORG PANDORA cu atatie ACOUSTIC solidstate ,

 

 

 

tonul eu l-am ales mai spre medii ca sa compensez setarea PA care avea basii multi

Haideti Domnul Karpi spuneti ce mai face Vintageul!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.