Axel Goia Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Pai,ce fel de joint preferati? Si de ce? Intreb pentru ca am vazut o multime de oameni care spun "Bolt-on sucks" si alte tampenii. Exista vreo diferenta majora de sustain intre bolt on,set neck si "gat prin"?
otringal Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 (edited) intuitiv vorbind: neck-through = sustain maxim; set-neck = sustain mediu; bolt-on = cel mai mic sustain; demonstrat de multi tipi pe YT in multe experimente: fix pe dos fata de cum am spus mai sus (desigur, set neck tot mediu ramane, doar 1 si 3 se inverseaza) strict parerea lui eu: bull$ht ... canta cu ce-ti place. Tipul de joint is the least of your concerns Edited February 4, 2015 by otringal 7
Popular Post otringal Posted February 4, 2015 Popular Post Posted February 4, 2015 io n-o sa-nteleg niciodata de ce chitaristii filosofeaza la nesfarsit cu privire la ce-ar mai putea sa schimbe la chitara (lemn, doze, joint, metal parts, etc.), amp (lampi, tranzistori, pedale, etc.), accesorii si consumabile (tip de pana, ce grosime, forma, ce gauge de corzi, din ce material, etc.), tip de cablu, ecranaj, true bypass or buffered, sustain, rezonanta, chambered or solid, forma LP sau Strat, singlecoild sau humbucker, double waxed sau triplewaxed, treblebleed sau nu, condensatori bumblebee sau normali, lampi rusesti sau china, freturi din otel sau cupru, autobias sau manual, traf de iesire sau power tubes direct, toroidal sau mamamasii-dial, liniar sau ultraliniar, poturi de 250 sau 500, maple, rosewood sau ebony fretboard, care o suna mai bine? artar sau mahon, lemn nou sau vechi, statut in pod, nitro sau normal finish? IN LOC SA CANTE IN PIELEA MEA?! majoritatea canta 3 lick-uri obosite si li se prind corzile sub degete, au un ton infect, si nu, nu de la gear, ci de la abajuru-nfiletat pe gat(ul lor, nu al chitarei), habar n-au sa-si aleaga sculele potrivite pentru ce vor sa cante (vine mereu cate-un vasile care intra prin Mesa, isi incearca alea 3 benduri de hendrix cu ac/dc, suna ca naiba si el si ampu', ca apoi sa concluzioneze ca nu-i bun amplificatoru' si ca suna "digital" ... cand de fapt si-a ales scula prost din start), apoi si daca le dai fix ce le trebuie pt ce vor sa cante habar n-au sa-si faca niste corectii de ton, gain, etc., nu inteleg neliniaritatea dintre volumul la care canta/asculta si reglajele de amp, majoritatea n-ar fi in stare sa se descurce nici pe-o scena mica, atat pt ca n-au fost in viata lor pusi in situatia aia, dar si pt ca efectiv habar n-au, multi nici nu stiu sa-si foloseasca potu' de volum cand nu canta, sa taie !@#$% feedbacku' corzi-amp cat isi mai dau ei cu parerea printre lick-uri, toti cauta TONUL de parca ar fi unul singur pe lumea asta dupa care alearga toti, producatorii de echipamente facand, desigur, o treaba proasta in a le oferi DA TONE, ca sa aiba ei pe ce face polemici economico-politice despre ce fac chinezii, cum e cu capitalismu' si cum nu se mai fac prostiile ca-nainte, nici macar nu stiu sa-si faca un ton pt situatia de formatie/mix, ei cantand toata viata de unii singuri in dormitor, in vesnica cautare a TONULUI (care oricum ar fi prost intr-o situatie de full band, din multe considerente, si daca l-ar gasi odata pt totdeauna), and the list goes ONNN and ON ... dar nu conteaza ... sa fie lemn, sa fie joint ( ), sa fie doze, sa fie mult gear scump si multe fitze, pretentii si snobisme ... cantatu' e ultima noastra grija. Polemici sa fie! @Alex Goia: apropos, mesaju' meu nu e pentru tine din contra, e pentru toti cei ce au creat, dar si perpetueaza toate porcariile de discutii inutile, ca si subiectul ce nu ti-a dat tie pace, in mod inutil de altfel. Ca asa iti pui sub semnul intrebarii chitara ta preferata din cauza joint-ului, doar pt ca altii intai le fumeaza, ca apoi sa le discute 13
neverremind Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Si premiul pentru "Best coffee read" merge la....Otringal! Felicitari! )))) 4
ramurel Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 (edited) io n-o sa-nteleg niciodata de ce chitaristii filosofeaza la nesfarsit cu privire la ce-ar mai putea sa schimbe la chitara (lemn, doze, joint, metal parts, etc.), amp (lampi, tranzistori, pedale, etc.), accesorii si consumabile (tip de pana, ce grosime, forma, ce gauge de corzi, din ce material, etc.), tip de cablu, ecranaj, true bypass or buffered, sustain, rezonanta, chambered or solid, forma LP sau Strat, singlecoild sau humbucker, double waxed sau triplewaxed, treblebleed sau nu, condensatori bumblebee sau normali, lampi rusesti sau china, freturi din otel sau cupru, autobias sau manual, traf de iesire sau power tubes direct, toroidal sau mamamasii-dial, liniar sau ultraliniar, poturi de 250 sau 500, maple, rosewood sau ebony fretboard, care o suna mai bine? artar sau mahon, lemn nou sau vechi, statut in pod, nitro sau normal finish? IN LOC SA CANTE IN PIELEA MEA?! Nu-i complicat ! Sunt doar discuții pt a socializa de multe ori ! Asta-i o variantă... De unde aversiunea față de discuțiile astea, nu pricep, sincer ! Cine ia cui, caii de la bicicletă ? O altă variantă ar fi lipsa motivației ! Fiecare, cred, la un moment dat, s-a trezit că nu mai are chef să cânte pe aceeași chitară, pe același procesor, amplificator și caută își ia altceva, caută altă sculă, să-și mai ațâțe "flacăra". ( G.A.S. is real shit ! ) Nu suntem roboți, mașini de performat, oameni suntem, deci... niște ciudați ... Părerea mea™ ! PS : Io, de fapt, am intrat pt un joint numa' pe-aici, credeam că... Edited February 5, 2015 by ramurel 2
fixxxer_metalhead Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 uhm.....băăăăă......despre ce vorbeam?
karpi Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Pai,ce fel de joint preferati? Si de ce? Intreb pentru ca am vazut o multime de oameni care spun "Bolt-on sucks" si alte tampenii. Exista vreo diferenta majora de sustain intre bolt on,set neck si "gat prin"? Da' de ce intrebi ? Nu stii ce chitara sa cumperi ? Cam de cat sustain ai avea nevoie ? 2
baltazar181 Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Cumpara-ti chitara care iti place, la care cand te uiti iti tremura picioarele de frumusete. 1
tudorzzz Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 majoritatea canta 3 lick-uri obosite si li se prind corzile sub degete, au un ton infect Sunt curios cum de ai reusit sa asculti " majoritatea ". La cine te referi de fapt ?
Vladympv Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 otringal ce nu trebuie uitat e faptul ca pe forum stau de obicei amatorii la povesti aia seriosi care canta , chitaristii nu stau la f***t vremea cu povesti pe forum, ca nu asa se face meseria daca nu uitam treaba asta putem fi mai relaxati 1
otringal Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 cu urechea ... cum adica cum am reusit? statstica cea mai corecta e aia simpla, de bun simt: te duci ici, te duci colo, interactionezi cu diversi, trupe, mai mult sau mai putin cunoscute, amatori, profesionisti, ai prieteni cu care canti, mai mergi pe la evenimente, workshopuri, mai cunosti lume, te mai uiti pe un net, etc. si de-a lungul timpului iti formezi o parere despre nivelul majoritatii care fac gura ca nu-i echipamentu' bun si ca de-aia nu canta ei bine. Nu-mi zi ca te-am jignit indirect cu ce-am spus mai sus, ca aici ar urma sa intreb eu cum de-am reusit
tudorzzz Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Nu-mi zi ca te-am jignit indirect cu ce-am spus mai sus, ca aici ar urma sa intreb eu cum de-am reusit Nicidecum. Probabil ca sunt eu un chitarist foarte prost si usor de impresionat, dar mergand la evenimente," interactionand cu diversi, trupe mai mult sau mai putin cunoscute, amatori si profesionisti ", am vazut/cunoscut oameni care nu-si prind deloc degetele in corzi. Ba din contra. "Majoritatea" stiau sa cante foarte bine.
m0rgul Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 aici sunt de acord si cu otringal si cu ramurel...adica... daca vrei sa canti, nu joint-ul te impiedica...in plus e situationala problema, adica, un neckthrough setat prost are mai putin sustain decat un bolt on facut calumea. are sens. nu? de asemenea, daca ai o doza foarte magnetica si foarte aproape de corzi...pa sustain...fie ca ai cel mai neckthrough neckthrough din lume... sunt mai multi factori care contribuie la asta... in plus, exista o solutie simpla, si anume o pedala (Compressor - Sustain) care iti da sustain pana nu iti mai trebe... pe de alta parte insa...daca tu simti ca nu iti face placere sa canti pe chitara pe care o ai...de ce sa te chinui? crezi ca, chitara X are mai mult sustain...suna mai deschis, face clatite...ia-o! important e sa iti placa sa canti pe ea! pt ca daca iti place, o sa exersezi, daca o sa exersezi o sa devi mai bun, daca o sa devi mai bun o sa ajungi sa realizezi si mai precis ce vrei de la instrumentul tau... just my 0.02 RON... 1
boondak Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 O pedala de sustain nu este acelasi lucru cu o chitara cu sustain natural. Din ce chitare am avut pana acum am ajuns la concluzia ca sustainul nu este influentat in mod esential de modul de imbinare a gatului cu copul si mai degraba de calitatea materialelor si de setare. Motivul pentru care se presupune ca imbinarea bolt on ar da cel mai mic sustain este si acela ca atunci cand ne gandim la bolt on automat zboara gandul la Fender adica la chitara cu doze single care au magnetii mai aproape de corzi deci franeaza mai mult. Daca am lua in ca exemplu un Musicman LUke , chitara bolt on dar cu doze active lucrurile se schimba un pic. Pentru o comparatie corecta din punctul asta de vedere ar trebui sa folosim chitare fara doze, ceea ce este complet inutil. Chitarele mele cu sustainul cel mai lung in acest moment sunt doua cu set neck de marci diferite. 1
barbarossa Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 (edited) 1. sustain-ul e dat de multe. doar in parte de imbinare gat /corp. apoi mai e calitatea lemnelor, calitatea nut/bridge, setare, unghi corzi nut/bridge, calitate si grosime corzi samd. 2. diferente sunt de la o chitara la alta, dar se datoreaza tuturor factorilor de mai sus...diferentele de sustain si ton pot fi subtile sau mai accentuate, in functie de cat sunt de multe diferite chitarile ce le compari. aici intra TOT, inclusiv scale-ul samd. 3. nu sustainul e cel mai important! la ce foloseste el? sustain-ul e influentat inclusiv de vibrato din mana, deci... diferentele sunt mai degraba de ton, cumva suna un neckthru din mahon scale 24.75 si altfel suna un bolt-on maple scale 25.5. de principiu bolt-on suna mai plescait. daca comparam cele 2 de mai sus, aia de 24.75 va suna mai cald, ailalta mai plescait. combinat si cu doze diferite, bridge diferit samd pot rezulta doua chitari ce suna f diferit. de aceea sunt diferentele care sunt intre un fender si gibson, de ex dar sustainul poate fi la fel, sau chiar contrar celor "scrise in carte". deci comparatia se face concret, nu in teorie. in concluzie, cred ca lumea vb de sustain, dar de fapt la ton se refera...cu sustainul eu personal nu am avut probleme decat la o singura chitara, o copie puscata de fender facuta din ceva material dubios, poate nici lemn, dar poate si acolo daca bibileam la setari iesea ceva mai bun...in rest, am sustain cat incape si la neckthru, si la set neck, si la bolt-on, chiar si cu bridge floating. pentru ca sunt setate cum trebuie chitarile si sunt de calitate materialele Edited February 5, 2015 by barbarossa
Angel Eyes Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 io n-o sa-nteleg niciodata de ce chitaristii filosofeaza la nesfarsit cu privire la ce-ar mai putea sa schimbe la chitara (lemn, doze, joint, metal parts, etc.), amp (lampi, tranzistori, pedale, etc.), accesorii si consumabile (tip de pana, ce grosime, forma, ce gauge de corzi, din ce material, etc.), tip de cablu, ecranaj, true bypass or buffered, sustain, rezonanta, chambered or solid, forma LP sau Strat, singlecoild sau humbucker, double waxed sau triplewaxed, treblebleed sau nu, condensatori bumblebee sau normali, lampi rusesti sau china, freturi din otel sau cupru, autobias sau manual, traf de iesire sau power tubes direct, toroidal sau mamamasii-dial, liniar sau ultraliniar, poturi de 250 sau 500, maple, rosewood sau ebony fretboard, care o suna mai bine? artar sau mahon, lemn nou sau vechi, statut in pod, nitro sau normal finish? IN LOC SA CANTE IN PIELEA MEA?! majoritatea canta 3 lick-uri obosite si li se prind corzile sub degete, au un ton infect, si nu, nu de la gear, ci de la abajuru-nfiletat pe gat(ul lor, nu al chitarei), habar n-au sa-si aleaga sculele potrivite pentru ce vor sa cante (vine mereu cate-un vasile care intra prin Mesa, isi incearca alea 3 benduri de hendrix cu ac/dc, suna ca naiba si el si ampu', ca apoi sa concluzioneze ca nu-i bun amplificatoru' si ca suna "digital" ... cand de fapt si-a ales scula prost din start), apoi si daca le dai fix ce le trebuie pt ce vor sa cante habar n-au sa-si faca niste corectii de ton, gain, etc., nu inteleg neliniaritatea dintre volumul la care canta/asculta si reglajele de amp, majoritatea n-ar fi in stare sa se descurce nici pe-o scena mica, atat pt ca n-au fost in viata lor pusi in situatia aia, dar si pt ca efectiv habar n-au, multi nici nu stiu sa-si foloseasca potu' de volum cand nu canta, sa taie !@#$% feedbacku' corzi-amp cat isi mai dau ei cu parerea printre lick-uri, toti cauta TONUL de parca ar fi unul singur pe lumea asta dupa care alearga toti, producatorii de echipamente facand, desigur, o treaba proasta in a le oferi DA TONE, ca sa aiba ei pe ce face polemici economico-politice despre ce fac chinezii, cum e cu capitalismu' si cum nu se mai fac prostiile ca-nainte, nici macar nu stiu sa-si faca un ton pt situatia de formatie/mix, ei cantand toata viata de unii singuri in dormitor, in vesnica cautare a TONULUI (care oricum ar fi prost intr-o situatie de full band, din multe considerente, si daca l-ar gasi odata pt totdeauna), and the list goes ONNN and ON ... dar nu conteaza ... sa fie lemn, sa fie joint ( ), sa fie doze, sa fie mult gear scump si multe fitze, pretentii si snobisme ... cantatu' e ultima noastra grija. Polemici sa fie! @Alex Goia: apropos, mesaju' meu nu e pentru tine din contra, e pentru toti cei ce au creat, dar si perpetueaza toate porcariile de discutii inutile, ca si subiectul ce nu ti-a dat tie pace, in mod inutil de altfel. Ca asa iti pui sub semnul intrebarii chitara ta preferata din cauza joint-ului, doar pt ca altii intai le fumeaza, ca apoi sa le discute Imi place tare mult discutia asta, care evolueaza in "ce conteaza ce ton ai, oricum nu aude nimeni diferentele despre care vorbesti", am avut-o de suficiente ori si, fara sa emit vreo pretentie ca as sti prea multe, cred ca am acumulat ceva experienta ca sa dau un raspuns mai bun decat puteam in urma cu cativa ani... Cred ca unii chitaristii (personal sunt aproape convins ca apartin acestei categorii) habar n-au despre ce vorbesc privind sunetul de chitara. Spre exemplu, ce dr*** e aia sustain? Sunt convins ca daca pui 10 chitaristi sa iti arate la ce se refera cand spun sustain nu or sa vorbeasca despre acelasi lucru. Iar asta pleaca de la simplul fapt ca auzim selectiv; cand spunem ca auzim "ceva", altcineva poate la fel de usor sa spun ca nu aude acel "ceva" si etc, multe alte variante de genul. Eu cred ca discutam despre ton ca sa putem ajungem la un limbaj comun, la acel vocabular universal din care orice cuvant inseamna exact acelasi lucru pentru toti cei care il folosesc, pentru a intelege mai bine de unde provine ce ne place la cum sunam si ce nu ne place deopotriva. Totul pleaca de la simplul fapt ca auzim ceva in capul nostru, un ambient sonor care este asociat cu o idee, o emotie pe care vrem s-o transmitem mai departe celor care ne asculta si nu avem absolut nici-un reper, nici-o reteta prin care sa obtinem rezultatul dorit, dar intotdeauna suntem pusi in situatia de a traduce in cuvinte ce auzim, pentru ca, problema mare este ca muzica nu se face de unul singur. De ce ne interesaza atat de tare tonul? Tonul de chitara este pentru chitarist cum este vocea pentru vocal, ar fi un prim raspuns. But no one cares bout' that. Problemele apar cand ti-ai facut un ton de chitara, astfel incat sa zici "cam asa se aude ce am eu in cap" si cand intrii cu el in trupa nu auzi nimic, as in f*-in nothing. Si asta pentru ca (aici vorbesc in numele meu, presupun ca nu sunt singurul in situatia asta) nu ne intereseaza chitara neaparat, ci ne intereseaza piesa pe care o avem in cap sa se auda cum o avem noi in cap si de multe ori simulam din sculele pe care le avem un mix final de trupa, nu frecventele pe care le-ar ocupa chitara in acel mix. Si asta, ca sa raspund la intrebarea de ce nu cantam, este din cauza faptului ca nu avem toti norocul sa nimerim in trupa ideala care canta muzica pe care o avem in cap si 80-90% din ce vrem sa se auda nu o sa se auda never, ever in trupa curenta. Nu cantam, deoarece nu avem cu cine. Vorbim despre ton fiindca ne place sa credem ca e un element pe care il putem controla singuri, de altfel singurul in aceasta situatie. Dupa ce vii cu o piesa noua in trupa (admitand ca ai reusit sa-ti auzi chitara in mix, poate chiar aproape de tonul pe care il aveai initial) si incerci sa le explici colegilor ce ai in cap si cum vrei sa se auda dand din maini, din picioare, gura etc, te lovesti cu situatia in care unul canta ceva apropiat de ce-ai vrea dar nu reuseste tehnic sau n-a inteles exact ce vrei, celalalt asculta pare sa fi inteles mai mult dar nu-i place ce aude, iar al treilea se uita la tine si e clar ca n-are nici cea mai vaga idee despre ce vorbesti. In aceasta situatie, te simti mult mai bine cand citesti 10 review-uri, bati campii pe forumuri alaturi de alti nefericiti si in final iti cumperi pedala de chorus care iti mai adauga ceva care iti place la ton, pe care posibil n-o s-o folosesti niciodata, nici in mixul tau ideal de trupa, dar macar te revigorezi dupa ce te-ai chinuit toata repetitia sa iti plimbi chitara in mix pana gasesti zona de frecvente in care se aude totusi ceva intr-o trupa care probabil n-are nici-o legatura cu ideea ta de muzica si mix. Ne amagim ca facem totusi ceva cand defapt nu putem face nimic. Parerea mea! nu vreau sa se simta nimeni tarat involuntar in oala din care fac parte, poate am eu ceva la cap, am inteles ca e frecvent intre chitaristi... 5
Axel Goia Posted February 5, 2015 Author Posted February 5, 2015 (edited) Am numai bolt-onuri(si un sg cu set neck). De cate ori am spus ''Mie imi place bolt-on'' mi-a sarit lumea-n cap zicandu-mi ca mananc c***t si ca nu stiu nimic despre chitare. Ca vezi draga doamne, bolt-on e un frate mai sarac,de la tara a unui set-neck/neck-thru.Toata lumea care nu stie cum sa-si explice ''achizitia'' incepe cu: ''Pai da,da mi-am luat neck-thru/set-neck pentru sustain si pentru ca are un alt ton''. BULLSHIT!Ba esti nebun? Zii mai bine ca ti-a spus tie Nea Ion care canta la flaut ca se aude mai ''bine'' un set-neck/neck-thru decat un bolt-on.De ales chitari/chitare,nu cred ca o sa le aleg dupa joint vreodata. Am vrut doar sa vad ce parere au alti oameni. Edited February 5, 2015 by Axel Goia 1
Axel Goia Posted February 5, 2015 Author Posted February 5, 2015 Da' de ce intrebi ? Nu stii ce chitara sa cumperi ? Cam de cat sustain ai avea nevoie ? Nu, dar, mi s-a spus ca bolt-on se foloseste doar pe chitarele ieftine. Chestie care,m-a enervat. :> 1
otringal Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Am numai bolt-onuri(si un sg cu set neck). De cate ori am spus ''Mie imi place bolt-on'' mi-a sarit lumea-n cap zicandu-mi ca mananc c***t si ca nu stiu nimic despre chitare. Ca vezi draga doamne, bolt-on e un frate mai sarac,de la tara a unui set-neck/neck-thru. Toata lumea care nu stie cum sa-si explice ''achizitia'' incepe cu: ''Pai da,da mi-am luat neck-thru/set-neck pentru sustain si pentru ca are un alt ton''. BULLSHIT! Ba esti nebun? Zii mai bine ca ti-a spus tie Nea Ion care canta la flaut ca se aude mai ''bine'' un set-neck/neck-thru decat un bolt-on. De ales chitari/chitare,nu cred ca o sa le aleg dupa joint vreodata. Am vrut doar sa vad ce parere au alti oameni. Spune-le ca Hendrix, Gilmour, Malmsteen, Sambora, Page, Clapton si alti prosti ca ei au avut nenorocul sa nu stie, de asemenea, despre ce vorbesc. Si recomanda-le sa se duca ei si sa le explice "la fraieri" cum merge treaba, cum e cu lemnu', cu sustainu', cu imbinarile, alea alea 1
FiveseveN Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Nu, dar, mi s-a spus ca bolt-on se foloseste doar pe chitarele ieftine. Un sâmbure de adevăr există undeva. Fender au introdus acest tip de îmbinare, împreună cu alte soluții, pentru a reduce costul de fabricație. Needless to say, după 65 de ani ne găsim într-o lume în care există chitare bolt-on mai scumpe decât unele neck-through. Pentru că Veblen. 2
Axel Goia Posted February 5, 2015 Author Posted February 5, 2015 Bai,eu nu spun ca sunt mai bune sau ca sunt mai rele. Dar atunci cand ma intreaba:''Ce chitara e aia?''''Aaa,pai e un Dean ML''''E varianta bolt-on?''''Da.''''E de *****.'' Iar eu sunt gen ''Ah,pai mai am si un bill lawrance in bridge si Paf pro in neck dar nu cred ca te intereseaza daca are bolt-on''Nu mi se pare ca bolt-on-ul este mai rau decat set-neck. Adevarul e ca e cam incomod de la tasta 18 in sus dar,pot sa traiesc si cu asta.
Angel Eyes Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Nu stiu sa existe un fender stratocaster care sa nu fie bolt-on.....si exista un nea gica Ilie Radu Blackmore pe care nu pare sa-l fi incurcat acest aspect. Ce-i drept i s-a parut ca are prea mult lemn pe grif, drept pentru care a inceput sa-si scobeasca chitara intre taste cu cutitul de taiat paine, maybe you should look into that.... La capitolul chitari, parerea mea again, iei una de pe raft, dupa cum arata, ce ti-a zis vecinul de ea etc, o incerci vezi daca nu te deranjeaza forma, griful pare prea lat, tastele prea departate etc etc si repeti pana cand gasesti un model care iti convine dupa care iei toate chitarile din acelasi model, respectiv forma, din magazin pana o gasesti pe aia care canta singura, aia care cand panezi intr-un fel asteptandu-te sa sune nu stiu ce chiar suna cum te-astepti si raspunde exact cum ti-ai imagina orice i-ai face, chiar si la rece daca e destul de liniste s-o incerci. Si nici o alta chitara n-o sa sune la fel, o sa cauti specificatiile, o sa gasesti alta facuta la fel si n-o sa sune la fel. Din contra, poate gasesti una cu specificatii diametral opuse care sa sune aproape de ce vrei tu. It happened to me, both ways. Si asta zic eu ca se datoreaza lemnului, daca ai noroc sa gasesti una la care lemnul rezoneaza bine dintr-un capat in altul. Bine, adica cum ai vrea tu ca de, ce-i aia bine? 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now