www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Esound.ro?


Guest Borsec25123
 Share

Recommended Posts

INCREDIBIL ! Incredibil, pe cuvânt ! Tu chiar crezi ceea ce-ai scris aici... Man, I'm on a wrong planet ! Adică io construiesc un ţâş, ţi-l pasez să-l vinzi şi mă doare la bască ?...

 

Despre "chestia" cu 10 zile, nici nu stau de vorbă...

 

În general da. Dar eu nu ţi-l cumpăr cu ochii închişi, ţi-l iau cu certificat de conformitate. Ai auzit pe cineva să ducă un TV Samsung la garanţie în Korea sau unde a fost produs? Mai pe la toate produsele, de garanţie răspunde vânzătorul care ţi-a vândut produsul respectiv. Mă refer la relaţia vânzător - cumpărător final, că despre asta vorbim. Vânzătorul îţi asigură garanţia, nu producătorul.

 

Tot nu înţeleg ce nu-ţi place la alea 10 zile.

Edited by 'mnezãu
Link to comment
Share on other sites

In primul rand, Sarbatori Fericite tuturor!

 

Ma inclin, ca de obicei in fata parerilor Dvs, insa precizarile nu trebuie sa lipseasca. Ambalajul , dupa cum se vede in poza postata de client, este lovit, clientul a primit , in momentul in care coletul a plecat de la noi, comunicare pe e-mail cele de mai jos :

 

"Va anuntam ca astazi s-a trimis coletul continand comanda Dumneavoastra prin serviciul curieratului FanCourier, cu numarul de urmarire (numar AWB): 2353202240021

 

Livrarea coletului se face in mod normal in 24 ore, sau cel tarziu in 2 zile lucratoare. Daca coletul nu a ajuns nici cel tarziu la acel moment, va rugam sa va informati la cel mai apropiat punct al serviciului de curierat FanCourier (telefon: 021 9336 000) si/sau sa ne anuntati si pe noi!

In cazuri de conditii meteorologice extreme pot exista intarzieri.

 

Va rugam sa verificati integritatea coletului in prezenta curierului care a facut livrarea. Numai astfel se pot cere despagubiri pentru deteriorari cauzate in timpul transportului!

 

 

Cu stima,

Echipa Esound

0214250358

0722376863

www.esound.ro "

 

Cam asta ar fi de spus. Cand vezi un colet , pe care scrie FRAGIL, in care stii ca este o chitara, si primesti si acest mail, iar coletul are loviturile din imagini, cred ca trebuie sa il verifici.

post-20723-0-93111300-1356717017_thumb.jpg

post-20723-0-27625700-1356717109_thumb.jpg

post-20723-0-48134300-1356717123_thumb.jpg

post-20723-0-66109600-1356717134_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Deci e clar: curierul e de vina pentru stricaciuni aduse coletului, iar destinatarul pentru ca n-a belit ochii la receptia coletului. "Cheis clozd, if iu nou uat ai min". :)

 

@ramurel: Treaba asta cu returnarea produsului in 10 zile indiferent de motiv e special gandita pentru cumparaturi online, caz in care, in lipsa probei pe viu, n-ai incotro si crezi pe cuvant ce zic producatorul, vanzatorul si vreo cativa tantalai care au facut recenzii, dar cand iti ajunge produsul acasa constati ca toti au mancat rahat. Mie mi-a convenit sa returnez produse beneficiind de prevederea asta legala, atunci cand am comandat cateva accesorii pentru aparatul foto, care, desi in descriere erau compatibile cu aparatul, in realitate nu se pupau deloc.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ba frate, voi astia cu inspectatul coletului inainte de a semna, voi aveti o problema.

1. Curierul nu sta niciodata sa verifici tu coletul. Dac-ar sta dupa fiecare barzaune, sa verifice ei coletele, v-ar ajunge chitarele in cinci saptamini, nu in doua zile. E o pierdere de timp si de bani.

2. Nu toti oamenii sint dispusi sa se certe cu nenea cu coletele. Eu imi vreau chitara, nu vreau sa ma cert cu ala pentru verificarile curului si nici nu cred ca as putea sa fiu atent la ce plm verific acolo stiind ca ala bitiie linga mine si ma injura in gind, ca vrea sa plece. Mie nu-mi place sa ma tiganesc.

3. Unele defecte nu sint vizibile la prima vedere. Pot sa treaca zile pina sa observi anumite gherle. Daca pragusul nu e lipit cum trebuie si observi asta la prima schimbare de coarde, e vina ta, ca ai semnat fara sa verifici. Nu?

4. Mi se rupe p_la! Eu am platit pretul cerut de magazin si vreau ce am comandat! Nu am chef de anchete si de tirguri ieftine. Combinatii jumi-juma faci cu tovarasii la un bidon de bere, cind n-ai bani sa treci strada; nu la garantie.

5. Si bai magazinelor; e vina voastra; ma uritilor! Voi sinteti cei care trebuie sa verificati ce marfa trimiteti la client! Ca vin ele stricate de la producator, nu ma intereseaza. E treaba voastra si a producatorului.

 

Hai ca m-am enervat cu topicul asta.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu unde sunt de vanzare da tu ai nevoie urgenta de un creier.

 

Orice produs are un manual de utilizare, valabil si pt garantie. Daca nu te inscrii in regulile din garantie ti-ai supt-o singur si e vina ta. Bucura-te daca nu ti-ai rupt coloana facand asta. :lol:

 

Ba, tu ai citit ce-am scris? Ce dracului de treaba are manualul de utilizare cu faptul ca aia iti trimit chitara stricata? Desteptule!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ba frate, voi astia cu inspectatul coletului inainte de a semna, voi aveti o problema.

1. Curierul nu sta niciodata sa verifici tu coletul. Dac-ar sta dupa fiecare barzaune, sa verifice ei coletele, v-ar ajunge chitarele in cinci saptamini, nu in doua zile. E o pierdere de timp si de bani.

2. Nu toti oamenii sint dispusi sa se certe cu nenea cu coletele. Eu imi vreau chitara, nu vreau sa ma cert cu ala pentru verificarile curului si nici nu cred ca as putea sa fiu atent la ce plm verific acolo stiind ca ala bitiie linga mine si ma injura in gind, ca vrea sa plece. Mie nu-mi place sa ma tiganesc.

3. Unele defecte nu sint vizibile la prima vedere. Pot sa treaca zile pina sa observi anumite gherle. Daca pragusul nu e lipit cum trebuie si observi asta la prima schimbare de coarde, e vina ta, ca ai semnat fara sa verifici. Nu?

4. Mi se rupe p_la! Eu am platit pretul cerut de magazin si vreau ce am comandat! Nu am chef de anchete si de tirguri ieftine. Combinatii jumi-juma faci cu tovarasii la un bidon de bere, cind n-ai bani sa treci strada; nu la garantie.

5. Si bai magazinelor; e vina voastra; ma uritilor! Voi sinteti cei care trebuie sa verificati ce marfa trimiteti la client! Ca vin ele stricate de la producator, nu ma intereseaza. E treaba voastra si a producatorului.

 

Hai ca m-am enervat cu topicul asta.

 

YESSSS nu sunt singuru' nebun de aici!!! mersi Ironside, daca-mi revizuiesti posturile de mai sus, o sa vezi k si eu tot asta am incercat sa spun da' degeaba, baietii d aici "e" cam militieni.

 

@BlackPetrucciani: stiu, o sa spui ca suntem acu' 2 in nevoie urgenta de a-si gasi creier :) Eh, ata e ...

Edited by otringal
Link to comment
Share on other sites

Ironside, te imbatasi inainte de revelion? :lol:

 

Adica daca un curier iti rupe chitara, ignorand indicatiile expeditorului, magazinul si producatorul sunt de vina?

 

Doctore, nu ar trebui sa se puna problema asa. Pe mine, in calitate de client, nu ma intereseaza cine e vinovat. Fie ca vine rupta de la producator sau ca o rup aia de la curier, asta e o treaba pe care magazinul trebuie sa o rezolve cu cei de la firma de curierat, nu eu. Mi-as asuma raspunderea asta doar in cazul in care as insista ca cei de la magazin sa-mi trimita chitara printr-un curier anume. In rest, e treaba lor.

Mi se pare de tot c*catul cum, in astfel de cazuri, magazinele dau vina pe curier ca n-a transportat coletul cum trebuie, curierul arata cu degetul spre magazin, ca nu a impachetat chitara corespunzator, etc., toate astea pe banii clientului care a ramas cu buza umflata.

 

Tu stai linistit ca nu imi mai fac sperante de la tine, stiu cat te duce capul.

 

Tu, darkforestofpubichair, ai dovedit in repetate rinduri ce poti si crede-ma, nu esti tu in masura sa spui cine e si cine nu e prost.

 

EDIT: te mai exprimi si ca un poponar, auziti la el, cica "nu-mi fac sperante cu tine":

Edited by Ironside
Link to comment
Share on other sites

Nu-ti fa griji, am patit-o si eu si am rezolvat-o tocmai cu ceea ce tu numesti rizgiiala. Oricum, nu tre' sa-ti demonstrez tie nimic. Ai dreptul sa nu fii de acord cu parerile mele. Nu am zis niciodata ca ceea ce spun eu e neaparat corect, nu am zis nici ca "asa se intimpla", am zis ca "asa ar trebui sa se intimple", cel putin in viziunea mea de muritor de rind.

 

Esti cel mai prost psiholog pe care-l stiu, esti urit cu spume, ai apucaturi de homosexual (exprimarea, knoburi si doze roz), scrii ca un analfabet si cred ca si la chitara cinti naspa de tot.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pe mine, in calitate de client, nu ma intereseaza cine e vinovat. Fie ca vine rupta de la producator sau ca o rup aia de la curier, asta e o treaba pe care magazinul trebuie sa o rezolve cu cei de la firma de curierat, nu eu.

 

Iroane, tu în principiu ai dreptate, asa cum ai dreptate si mai sus, însă numai la punctul 5 de acolo...

De aia se insistă pe verificarea coletului, CARE E ÎNSOŢIT DE FACTURĂ şi, mai ales , de ASIGURARE... Daca agentul curier ţi-a smuls semnătura şi-a plecat nu mai contează ce faci tu dupa... De aia scriam eu mai sus că precis există nişte contracte la bani f puţini între magazine şi firmele de curierat, pt că, în mod normal şi curierul care preia coletele de la magazinele online tre' sa le verifice. Dar, n-o face. Ei vin cu maşina şi încarca pachetele gata facute... Şi, cum ziceam, toata lumea-şi face cruce şi zice "Duamne-ajută s-ajunga cu bine !"

 

Daca dai o căutare pe saitul celor de la Fan Curier, e o pagina "Modalităţi ambalare", unde zice :

"Instrumente muzicale .Ambalaj de lemn umplut cu polistiren sau alt material protector"

Să-mi zica mie careva dintre voi care-a primit de la vreun magazin online vreo chitara în ambalaj aşa cum scrie acolo !

 

Ideea era că e dreptul tău sa desfaci coletul care are un produs ASIGURAT . O să zici de defecte ascunse ! De acord , dar alea intră la garanţia de 2 ani a produsului, nu ţine de siguranţa transportului... Nu-ţi bate capul de timpul curierului.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg rationamentul si poate mi-l explica unul dintre partizani: "vina" clientului de a nu fi examinat continutul coletului la primire se traduce in plata a jumatate din costurile de reparatie (si sa zica mersi ca nu plateste costul intreg) ? in ce mod ar fi influentat aceasta verificare starea produsului din colet, daca ar fi avut loc ?

In plus, considerati ca destinatarul - care nu are un contract cu firma de curierat - este cel obligat sa ia legatura cu transportatorul, in cazul in care se dovedeste ca firma respectiva se face vinovata pentru deteriorarea produsului ?

Mai sunt curios cati dintre voi ar fi multumiti cu un headstock relipit pe o chitara pentru care au platit pretul de raft.

 

 

Nu in ultimul rand, sper ca pagubitul nu asteapta ca RGC sa-i fie vreun soi de mediator in aceasta problema si ca a notificat autoritatile publice abilitate cu privire la acest incident inainte sa faca plangerea aici, sau macar la scurt timp dupa.

 

Ar mai fi niste intrebari legate de asigurarea produsului la depunerea acestuia la firma de curierat - la initiativa, sau lipsa de initiativa a cui a fost, sau n-a fost, incheiata polita - dar ar fi mai potrivit sa le puna cineva care chiar vrea sa stie raspunsurile.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 

Mai sunt curios cati dintre voi ar fi multumiti cu un headstock relipit pe o chitara pentru care au platit pretul de raft.

 

 

Exact asta am vrut sa zic si eu...

 

Eu am comandat un produs , a ajuns produsul la mine si este stricat. Ce sa fac ? Sa accept jumatate din reparatii ca sa mi se lipeasca un gat cu "aracet" si eu oricum , de pe net eu nu asta am comandat , o chitara cu gat lipit..

Link to comment
Share on other sites

Si asta s-a explicat.

 

In urma verificarii coletului la primire se stabileste cine ce si cum si esti despagubit de persoana responsabila cu deteriorarea coletului.

Cineva sa il sune pe Einstein sa explice o data pt totdeauna.

 

Dar curierul cand iti aduce coletul numa daca te intelegi cu el te lase sa il verifici inainte.. La el nu ii pasa , iti da coletul , ii dai banii si pleaca..

 

Oricum , ai 10 zile in care poti sa returnezi produsul chiar daca nu are nimica.. eu asa am facut si am primit toti banii inapoi.. Era un aparat de tocat legume ^_^ Am bagat o ceapa , cand am dat sa toc , a sarit ceva arc , s-a indoit niste lame si atat a fost.. l-am trmis inapoi si am primit banii..

Link to comment
Share on other sites

Amu' na , asa a fost sa fie , cand am tocat ceapa s-a stricat.. l-am trimis inapoi si am primit banii..

 

Ideea e ca sunt atatea posibilitati ca sa primesti o alta chitara .. Cum a zis Ironside , pe mine nu ma intereseaza ca s-a rupt pe drum , sau la fabrica , sau in magazin.. Pe mine ma intereseaza sa am chitara cum trebuie , si nu reparata , adica sa primesc o alta chitara.. Ce trebuie sa fac ca sa primesc o alta chitara ? Asta ramane de vazut.. Adica nu vad de ce va complicati atata ? Ba ca trebuia sa verifici inainte ba ca nu stiu ce..

Link to comment
Share on other sites

De ce naiba tot insistati cu " sa verific produsul inainte sa-l platesc?" am trimis. primit cu vreo 5-6 firme de curierat (firme nu colete) , doar cu o firma s-a putat face verificarea coletului(urgent curier) inaintea achitarii (asta era acu 2 -3 ani), si tind sa cred ca acum nici nu se mai poate face asa ceva, si in plus cand comanzi de la un magazin , ei specifica transportul gratuit si au o firma de curierat cu care colaboreaza.

 

Ce trebuie facut este sa platesti coletul, si sa-l desfaci in fata curierului ca sa te asiguri ca e in stare buna , asa la o analiza generala , defectul acestei chitare se observa in prima secunda de la deschiderea coletului, se intocmea proces cum s-a mai scris . Nu o mai ardeti aiurea ca voi sunteti zmei si vreti sa vedeti inainte sa platiti ca nu va lasa nimeni sa faceti asa ceva, daca din intamplare tu iei chitara la 1 acord si o scapi ? cine raspunde? (o deteriorezi ca ii futi una de usa de la duba masinii , asta inainte sa achiti rambursul)va intreb eu daca ati fi patroni la Esound sau McMusic ati accepta ca orice bade Gheorghe sa va ia produsele la verificat inainte sa achite rambursul? sa fim seriosi.

 

Sa-l vad eu pe curierul ala care o sa-mi zica ca nu ma lasa sa verific coletul dupa ce i-am achitat suma , si ca nu sta 1 minut cu mine sa constate (sa vezi ce reclamatii aduna domnu repsectiv si zboara din functie). Da mi-au zis ca n-au timp , ca se grabesc si le-am zis sa-mi dea un cutter si sa stea 1 minut sa deschid coletul pt constatarea starii produsului si pana acu n-a fugit nimeni de la fata locului , deci va rog nu mai aberati .

 

Sa gasesti vinovat nu e o solutie in cazul de fata, eventual sa inveti ca trebuie sa verifici mai atent fiecare pachet/colet la primire si sa-ti iei masurile de precautie , poze.filmari in cazul instrumentelor scumpe , desi de obicei eu unul daca ar fi sa iau un instrument .scula de +

1000$ as merge personal sa o testez .

 

PS: am citit eu bine cumparatorul este din Bucuresti sectorul 1 si Esound e din sectorul 5? si a dat comanda online? sau am baut prea mult?

Edited by Jig
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg rationamentul si poate mi-l explica unul dintre partizani: "vina" clientului de a nu fi examinat continutul coletului la primire se traduce in plata a jumatate din costurile de reparatie (si sa zica mersi ca nu plateste costul intreg) ? in ce mod ar fi influentat aceasta verificare starea produsului din colet, daca ar fi avut loc ?

 

Nu e vorba de cât plăteşte magazinul. În situaţia noastră, obligaţia magazinului de plată a pagubei e 0, la fel şi a curierului. Aia cu jumătate din cost, au dat-o "de la ei".

 

Raţionamentul este următorul:

Nu poţi demonstra că din momentul primirii coletului până în momentul deschiderii lui, acesta nu a suportat anumite lovituri. Dacă iau coletul de la curier şi cad cu el pe scări de împiedicat ce sunt, cu ce e de vină curierul sau magazinul? Repet, pe hârtie nu există menţiunea din care să rezulte că acel colet era deteriorat la primire.

 

@egzplicit - vezi că @rămurel a dat un citat interesant de pe site-ul Fan Courier. Spune-ne şi nouă cu ce curier a venit chitara, poate te poţi lega de treaba asta. O cerinţă specială de ambalaj, dată fiind natura produsului. Te-ar ajuta aşa ceva. Dacă treaba asta este formulată ca obligaţie din partea curierului, nu a respectat-o nici Esound, nici el, lucur ce e foarte bun pentru tine.

Link to comment
Share on other sites

A, si pentru cine a afisat ingrijorare fata de modul in care sunt perceputi consumatorii romani in urma exercitarii drepturilor lor, fiti fara grija.

 

Domnisoara Esound este aici pentru a invata cum sa satisfaca mai eficient dorintele clientilor magazinului pe care il reprezinta... si pentru a calomnia societatea Thomann... si pentru ca nu are altceva mai bun de facut in "acea" perioada a lunii, ceea ce explica si agresivitatea pe care o afiseaza in unele postari.

Link to comment
Share on other sites

A, si pentru cine a afisat ingrijorare fata de modul in care sunt perceputi consumatorii romani in urma exercitarii drepturilor lor, fiti fara grija.

 

Domnisoara Esound este aici pentru a invata cum sa satisfaca mai eficient dorintele clientilor magazinului pe care il reprezinta... si pentru a calomnia societatea Thomann... si pentru ca nu are altceva mai bun de facut in "acea" perioada a lunii, ceea ce explica si agresivitatea pe care o afiseaza in unele postari.

 

Domnisoara respectiva a mai intervenit si in alte topicuri, unde, dupa un post lung cit un cirnat, s-a semnat "Ion" si inca ceva. In caz ca Madalina herself a postat aici, e corect ceea ce spui legat de agresivitate. In caz ca Ion himself a postat cu userul Madalinei, ai dreptate iar, deoarece in acea perioada a lunii nu se pot face anumite lucruri.

Link to comment
Share on other sites

De acord aici. Chiar şi ce a scris pe topicul ăsta. Cu toate că am aplaudat iniţial intervenţiile (e bine că îşi dau interesul), am ajuns la concluzia că mai bine tăceau din gură. Să nu mai zic că parcă pe topicul ăsta au divulgat şi nişte date cu caracter personal, cu toate că sunt operatori autorizaţi. Urât...

Link to comment
Share on other sites

@BlackPetrucciani: eu o sa zic o singura chestie, dupa care te las in auto-asigurata-ti perceptie despre cat de destept sunt eu sau nu. Deci, lasa problema asta particulara cu Epiphone-ul si eSound. Spune-mi si mie, daca in urma transportului facut ca dracu', se strica o chitara dar nu ca aici sa i se rupa headstock-ul, ci i se blocheaza trussrod-ul sau se fisureaza lemnul prin interior, sau e electronica facuta zob sau ete, cat face ea sa zicem 2 zile pe drum, intr-o noapte degera lemnul si plezneste sau se torsioneaza ireversibil (sau na, o pun aia la dracu' langa o soba ceva in noaptea dintre zilele de transport, imagineaza-ti ca nu esti tantalau), CE FACI? ca nu observi la nicio inspectie de 30 de secunde cu ala care batzaie langa tine sa demareze cu duba.

 

CE FACI? vii la tine cu imbusul si dai de trussrod, iei arpegii, faci sweep-picking langa el, fii cu amp de buzunar sa vezi k electric e ok, vii cu subleru' la tine sa vezi aplaneizarea gatului? CE rahat faci si faceti, iubitori de probe si inspectii, ca v-a facut mama militieni pe toti. Bag picioru' de nu va vad la ghiseu impartind hartoage in stanga si-n dreapta si rezolvand clientii cu replici de articolul 2, legea 68/200x, hai la revedere, urmatoru'!

 

DA, in cazu' asta era de ajuns sa o desfaca si o gasea facuta muci, facea proces verbal, bla bla, am inteles, aveti dreptate pana intr-un anumit punct dar intelegeti ca:

 

1) MAJORITATEA problemelor aparute de la transport sau existente deja din depozit NU vor fi vazute la verificarea pe fuga a coletului, asta prezentat aici a fost doar o exceptie ca e chitara facuta varza

2) ca si cumparator NU NU NU te intereseaza cine e de vina, ai DREPTURI (da da, ai si obligatii, aici ete sac, mai fara sa vrei ti le indeplinesti pe toate, mai ales daca verifici coletul) iar cel mai important drept este ca TREBUIE SA PRIMESTI PRODUSUL PENTRU CARE AI PLATIT, INSA IN STARE PERFECTA (nu perfectul de la filosofie, dar in niciun caz cu defecte). Am spus-o, o repet si a spus-o si Ironside (un alt prost de-si raceste gura degeaba cu voi, ca si mine), dar va cam orbeste inteligenta (proprie, desigur): DESI vina se va dovedi dupa caz a fi a curierului sau a comerciantului, cui revine paguba este treaba celor 2 parti, nu treaba TA, ca si cumparator (partea a 3-a) pentru ca: reciteste la naiba punctul 1)

 

Deci, asadar, prin urmare si in concluzie:

 

CUMPARATORUL: ite asta :clown:

TREBUIE!!! :tardlol:

SA PRIMEASCA PRODUSUL PENTRU CARE A PLATIT :pirat:

IN STAREA PENTRU CARE A PLATIT , CA DE AIA EXISTA SI "STOCK B" (vezi mcMusic) si SH-uri, si DE AIA AU PRETURI MAI MICI ACOLO, CA CHITARELE E MAI SLABE LA CALITATE :gnight:BA!!!

RESTULLLLL, cine pe cine despagubeste, cine da faliment acu' de la paguba asta, nu e treaba ta ca si cumparatorrrrr :lolsign:

 

Ma intelegeti voi? Mersik :facepalm:

Edited by otringal
Link to comment
Share on other sites

RESTULLLLL, cine pe cine despagubeste, cine da faliment acu' de la paguba asta, nu e treaba ta ca si cumparatorrrrr

 

Nu e treaba ta din punctul tău de vedere. Observ că vorbim pe două canale total diferite. Cum ne-ar plăcea să fie sau cum am considera noi "corect" şi cum este de fapt. Mă retrag din discuţie cu ocazia asta.

Edited by 'mnezãu
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.