www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Esound.ro?


Guest Borsec25123
 Share

Recommended Posts

Daca tu o tii sus si tare ca nu conteaza cine e vinovat, magazinul trebuie sa plateasca, asta e sa iti fie de bine.

 

...

 

DESI vina se va dovedi dupa caz a fi a curierului sau a comerciantului, cui revine paguba este treaba celor 2 parti, nu treaba TA, ca si cumparator (partea a 3-a) pentru ca: reciteste la naiba punctul 1)

 

eu ti-am mai spus tie ceva mai demult in legatura cu o anumita afectiune medicala care se ocupa fix de aia care nu pot intelege ceea ce citesc. Cand pui tu asa frumos la leptocu' tau cele 2 paragrafe de mai sus, ti se pare ca "se pupa" ??? Eu tocmai pe dos ziceam bre, ca vina DUPA CAZ, e fie integral a comerciantului, fie integral a curierului, fie X% a comerciantului si (100-X)% a curierului, DOAR CA NU TREBUIE SA SUPORTI TU CA SI CUMPARATOR CHESTIA ASTA!!!!!!!!!!! Frate, lasa-ma ca deja e molipsitor, BYEEEEEEEE!!!!!!! nici nu te mai deranja sa raspunzi ...

Link to comment
Share on other sites

N-are rost să va certaţi inutil. În majoritatea posturilor apar păreri bazate pe impresii, date bunul simţ şi de cei 7 ani de acasă, aşa cum or fi ei...

În realitate, treburile astea au fost mereu simple dpdv al contractelor care există pe "drumul chitarei"...[

 

ÎNTOTDEAUNA, dar ÎNTOTDEAUNA, o chitară care se rupe în cazul respectării condiţiilor de pe traseul instrumentului, TREBUIE să ajungă în firma producătorului, fiind un defect de fabricaţie. Mie mi-e foarte logic aspectul ăsta...

Dacă se întâmplă ca :

1. Magazinul să nu-şi facă DATORIA de a verifica instrumentul înainte de a-l împacheta şi, de asemenea, nu-l împachetează corespunzător, trebuie să răspundă !

2. Dacă firma de curierat nu-şi face DATORIA de a prelua un colet şi de a-i asigura transportul în buna stare până la client, trebuie sa raspundă !

 

ÎN NICI UN CAZ, NEVER-EVER clientul care comandă, nu tre' să transpire de grija coletului...El, în mod normal, ar trebui să primească un instrument aşa cum apare în poza şi-n descrierea de pe site ! E problema magazinului, de aia se tot aminteşte de deschiderea coletelor la primire, însă eu unul m-am referit mereu la colete CU VALOARE DECLARATĂ, FACTURĂ ŞI ASIGURARE. Înainte sau după ce dai banu' în mâna curierului, nu contează asta, nu de asta-i vorba, ci de a-ţi cunoaşte dreptul...

Celor care vă agitaţi aşa de tare contra chestiei asteia, va reamintesc ca e un drept doar, nu o obligaţie... Din partea mea, puteţi, care vreţi, să nu deschideţi nici un colet în viaţa voastră, nu vă obligă nimeni, care-i problema, de ce va consumaţi aşa de tare pe chestia asta ? Nu pricep !

 

Toată abordarea asta din partea magazinului sau a curierului, îmi aminteşte de o situaţie de care m-am lovit în câteva rânduri : Am asigurare auto, full-casco, la o firma X... Şi plătesc 4 rate la ei, la sediu...

Faza simpatică este următoarea: sediul lor e pe 2 nivele. La primul nivel se fac contracte, e caseria, se fac plăţi , etc.... Acolo pereţi-s frumos decoraţi, postere cu masini strălucitoare, birouri moderne, don'şoare la "scurt", zâmbete, personalul e simpatic, casiera volubilă, etc... :)

Ei, amu-i amu'... La etajul superior e "secţia daune"... Maaamăă, deci sincer, cred ca la Meliţie, la subsol, e mai elegant şi mai relaxant. Aici, la "daune", dom'le, nimeni nu zâmbeşte, toţi sunt încruntaţi chiar, pe perete e un calendar ponosit şi mâzgălit cu pixu', birourile îs pline de dosare, toţi îs cu capul în ele, pute a cafea şi ţigări, nimeni nu se uita zâmbind când trece pe lângă tine, deci un aer sinistru aşa... "Mda, spuneţi !... 'mneastră, ce doriţi ?... Cum s-a-ntâmplat ?" ... Dacă, bat în lemn, ai o problema că ţi-a lovit-o-n parcare sau ceva, numa' gându ca tre' mers la asigurări "Pfff, tre' să mă duc la ăia la etaj..." :) Deci, aproape am convingerea că aşa-i şcolesc, înainte de angajare, pe ăştia de la "etaj"...

 

Cam feelingul ăsta mi-l închipui că-l are un coleg de-al nostru, atunci când are ghinionul să-şi deschidă coletul şi să găsească o chitară cu headstockul rupt...

Sper să îşi rezolve cumva problema !

 

.

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca esti din Banat si "Banatu-i fruncea" mai explic o data.

 

Pasul 1....

 

Măh, tu vrei să mă enervezi acu', în prag de Revelion sau ce ? Ce-mi explici tu mie acolo ?... Ce anume din postul meu te-a facut să crezi ca am nevoie de explicaţii ? Sau "orele sunt înaintate" pentru tine ? :)

 

.

Link to comment
Share on other sites

Daca tot dati concluzii , eu zic ca cea mai buna e daca tot dai niste bani , 1000 ron aprox in cazul de fata , iti misti curul la magazin sa vezi pe ce dai banii , iei chitara la subrat si o aperi cu viata pana ajungi acasa , acu 2 saptamani era pe forum un Fender Mij la un pret foarte bun . am stabilit ca ma duc 80 km cu trenu/autocarul sa ma intalnesc cu proprietarul care avea drum pe langa turda , DOAR SA PROBEZ CHITARA.

 

Recomand cu tarie sa probati daca aveti ocazia , un drum pana la unul din orasele unde sunt magazine nu cred ca ar costa asa mult , fata de perioada apusa acum sunt magazine destule si ai unde proba, mai exista si Thomann dar transportul costa.

 

Am vazut si eu pataniile de pe forum , nu doar asta , ultima mea chitara luata a fost cu un case solid , asta ca sa stau linistit nu ca alte dati cand asteptam cu sufletul la gura si chitarile erau ambalate in husa si carton.'

 

Imi inchei si eu contributia pe acest topic , consider ca s-a discutat deja destul, sa fiti sanatosi si la multi ani !

Edited by Jig
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.