www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

salut

am o mica problema , in sensul ca nu reusesc sa obtin un ton ca al lui Gary Moore in piesa Still got the blues.

Cred ca nu stiu ce trebuie setat pe acolo.

Chitara este Yamaha rgx 121z , la care folosesc doza de neck care este un humbucker, volumul si tonul la maxim. (asa am citit pe undeva ca se foloseste doza de neck pentru inceputul piesei).

Procesorul este un zoom g3x setat pe un patch prestabilit care se numeste chiar Mr. Moore (pozitia J2). Iesirea din processor este setata pe combo amp (am incercat si pe direct sau alte optiuni dar suna cam la fel).

Amplificatorul este un line 6 spider 15 care are mai multe canale prestabilite si anume clean,crunch, metal and insane.

Eu am setat amplificatorul pe canalul de clean prestabilit.

Sunetul obtinut se apropie cat de cat de tonul din piesa mentionata dar nu suna la fel. Am vazut ca unii folosesc guitar rig si suna foarte apropiat de tonul lui Gary Moore.

Ma gandesc ca la ce am eu ar trebui sa sune mult mai ok, dar cred ca nu stiu eu sa setez cum trebuie

 

Mai trebuie setat ceva la amplificator, adica gain , bass, mid, etc sau il las asa pe canalul de clean prestabilit si modific numai master volumul?

 

Mai trebuie sa modific parametrii patch-ului din zoom g3x ? adica acesti parametri (volum, gain etc) se modifica in functie de ce chitara si amp folosesti?

 

Multumesc.

Edited by 6ths3ns3
Posted

nu vreau sub nici o forma sa fiu rautacios... dar la Gary Moore mai exista ceva extrem de esential... MAINILE cu care manuia chitara... sunetul lui venea 80% din felul in care punea mana pe chitara si cum lucra corzile... plus o stiinta perfecta a lucrului cu sunetul...

 

pe urma... mai e vorba de GIBSON-uri bune + amp-uri pe lampi... cam greu de batut asa ceva cu simulatoare :);)

 

bafta oricum :)

  • Like 4
Posted

1. Tot nu ne-ai spus care-i problema, doar ca "nu suna la fel". Se poate spune ca "la fel" poate suna doar daca

a. esti Gary Moore

b. ai echipamentul lui

c. ai si echipa si mijloacele de productie din spatele albumului.

Eu n-as merge atat de departe cu pretentiile. Totusi trebuie sa fii constient ca un combo entry-level nu poate face exact acelasi lucru cu full stack-ul Marshall (si cu difuzoare schimbate) folosit de "Mr. Moore".

 

2. Esti naiv daca te astepti sa incarci niste preseturi facute de altii si sa se potriveasca perfect nevoilor si dorintelor tale. Trebuie sa inveti sa-ti folosesti echipamentul, nu exista scurtaturi. Deci da, "mai trebuie modificat".

 

3. De ce folosesti procesor daca ai modelling amp?

  • Like 5
Posted (edited)

de exemplu in clipul asta de pe youtube http://www.youtube.com/watch?v=hZ5xFYqqa0M inafara de faptul ca este meserias , are tonul lui Gary numai folosind chitara si Guitar Rig.

Folosesc si procesor pentru ca din line 6 spider 15 nu prea ies setarile ptr. tonul lui Gary.Nu se apropie nici pe departe de ton. E bun pentru metale in schimb.

acum nu sunt acasa dar cand ajung, o sa incerc sa inregistrez sa vedeti cum e tonul.Din proc. am patch-ul Mr. Moore care se apropie de tonul care il vreau.

 

rog raspuns concret la cele doua intrebari , se poate sa imi fi raspuns dar nu am inteles

 

Mai trebuie setat ceva la amplificator, adica gain , bass, mid, etc sau il las asa pe canalul de clean prestabilit si modific numai master volumul?

 

Mai trebuie sa modific parametrii patch-ului din zoom g3x ? adica acesti parametri (volum, gain etc) se modifica in functie de ce chitara si amp folosesti?

 

Chitara e las asa? adica volum si ton la maxim, doza selectata cea de neck?

Edited by 6ths3ns3
Posted (edited)

inca o data poate nu ma fac inteles

 

efectele prestabilite din procesor banuiesc ca au fost facute pe alte scule. nu suna ok pe alte scule :)

trebuie sa setez parametrii efectelor din procesor si sa las amp-ul pe clean sau las asa efectele procesorului si setez din amp?

asta nu inteleg.

de exemplu daca cu alt model de chitara si ipotetic schimb si amp-ul , setarile patc-ului din procesor vor trebui modificate ?

Edited by 6ths3ns3
Posted

de exemplu in clipul asta de pe youtube http://www.youtube.com/watch?v=hZ5xFYqqa0M inafara de faptul ca este meserias , are tonul lui Gary numai folosind chitara si Guitar Rig.

Este discutabil despre cat de asemenator este acest ton. Dar adevarul este ca nu se aude rau .

 

Poti sa folosesti ceea ce stapanesti cel mai bine. Numai sa nu folosesti distorsul din procesor peste cel din amp. :)

Ai PM.

  • Like 1
Posted (edited)

efectele prestabilite din procesor banuiesc ca au fost facute pe alte scule. nu suna ok pe alte scule :)

 

Asta e valabil pentru orice procesor. Daca nu-l folosesti cu sculele pe care au fost facute preset-urile va suna complet diferit si de cele mai multe ori prost. De asta e bine sa incerci sa-ti faci singur un preset pornind de la ce folosea el in live.

 

Sunt o gramada de resurse pe net dupa care te poti ghida. Si poate n-ar strica sa incepi cu un LP daca tot vrei sa suni ca el :)

 

http://www.uberproaudio.com/who-plays-what/843-gary-moore-guitar-rig-gear-and-equipment

http://www.thegearpage.net/board/showthread.php?t=136840

http://www.ultimate-guitar.com/columns/junkyard/gary_moores_sound.html

http://www.marshallforum.com/tone-zone/26860-gary-moore-sound.html

...

 

Sa nu mai vorbim ca e plin youtube-ul de 'Still Got the Blues' si de ce foloseste fiecare...

 

De exemplu: (iti arata pe la minutul 4 si setarile la amp-ul ala, care oricum nu te ajuta cu mare lucru daca nu-l ai dar ca idee...)

 

 

Incearca si asta, daca nu o fi cumva acelasi cu preset-ul de fabrica: http://guitarpatches.com/patches.php?mode=show&unit=G3&ID=5877

Edited by sam
Posted

ma ajuta cineva?

 

 

Ai ceea ce se numește lipsă de experiență în manipularea efectelor din dotare !

 

Trebuie să încerci singur diverse setări și să te obișnuiești cu ele, nu îți poate nimeni spune "rotește butonul ăla !" și asta e ...

Poți să faci următorul lucru : intră în presetul ăla pe care-l ai, "Mr. Moore" și vezi ce efecte a pus acolo. Apoi încearcă sa modifici pe rând câte puțin.

 

Celui care a creeat efectul probabil i s-a potrivit, poate a avut alt amplificator, poate a intrat direct în DAW cu diverse alte cabsimuri adiționale, sunt multe posibilități .

 

 

.

  • Like 4
Posted

inca o data poate nu ma fac inteles

 

efectele prestabilite din procesor banuiesc ca au fost facute pe alte scule. nu suna ok pe alte scule :)

trebuie sa setez parametrii efectelor din procesor si sa las amp-ul pe clean sau las asa efectele procesorului si setez din amp?

asta nu inteleg.

de exemplu daca cu alt model de chitara si ipotetic schimb si amp-ul , setarile patc-ului din procesor vor trebui modificate ?

 

There is no spoon!!!!!

 

Nu iti faci tonul selectand un patch. Nu, nu, nu si iarasi nu :)

 

1. Te hotarasti de unde faci tonul: amp, procesor, sau combinatie. Alegi combinatie doar daca stii ce faci.

2. Te hotarasti unde asculti. Aer sau casca. Te tii de alegere.

3. Pleci de la clean. Ca veni vorba, SGTB suna foarte bine si pe clean. 

4. Iti construiesti (din simulari) un rig relativ asemanator. Probabil ca Marshall + 4x12 + OD + delay.

5. Incepi sa umbli la butoanele draciilor pe care le-ai bagat in lant. In asa fel incat sa te apropii din ce in ce mai mult. Fireste, asta presupune sa stii ce face fiecare buton de la fiecare pedala/amp. Si informatia asta o capeti doar explorand.

 

Aoleu, am uitat. Punctul zero si cel mai important: freci piesa pana o visezi. Cantata cu negativul, cu originalul, cu metronomul, in toate felurile. Vezi ca e al dracu' de grea, si nu ma refer la note, ci la interpretare. Trebuie sa sune a Gary Moore si pe clean. Parerea mea e ca daca esti la inceput, n-o sa reusesti fara cineva langa tine care sa te invete. Ca veni vorba, tipul de l-ai linkuit e destul de departe de Gary Moore ca tonalitate, dar iti suna a Gary Moore din mana. 

 

PS. Una din marile si importantele palme (la figurat) dupa ceafa pe care mi le-am luat a fost cand am incercat sa reproduc o secventa cromatica de 4 note (!) dintr-o lectie data de Brian May. Patru note nenorocite, nu sunau deloc cum trebuie. M-am chinuit vreo doua ore bune, timp in care am invatat o groaza de chestii noi despre interpretare. Maica, ce are nenea May in degete... micro-benduri, microvibrato-uri, modulari, amortizare, ceva fantastic. Fireste, nu realizasem pana nu am incercat sa reproduc amaratele alea de 4 note... Gary Moore tot din catunul ala e :)

 

TL DR: intrebarea ta nu are sens asa cum a fost formulata. Pentru ton Gary Moore vezi ce ti s-a scris mai sus, pentru feel, practice :)

  • Like 5
Posted

ai mare dreptate leopold. Experienta isi spune cuvantul.

pentru inceput am sa setez asa si vad cum suna

Chitara pe doza de neck volum ton max

Proc are rigul prestabilit in ordinea asta: znr---distors---cab marshall---delay---reverb.

O sa il las asa si umblu la parametrii din fiecare componenta in parte

Amplic line 6 il las pe clean fara nici un efect.

aveti dreptate ca daca ascult pe casti mai trebuie introdusa o dracie in lantul de mai sus , ceva cu stereo.

  • 4 months later...
Posted (edited)

salut

am o mica problema , in sensul ca nu reusesc sa obtin un ton ca al lui Gary Moore in piesa Still got the blues.

Cred ca nu stiu ce trebuie setat pe acolo.

Chitara este Yamaha rgx 121z , la care folosesc doza de neck care este un humbucker, volumul si tonul la maxim. (asa am citit pe undeva ca se foloseste doza de neck pentru inceputul piesei).

Procesorul este un zoom g3x setat pe un patch prestabilit care se numeste chiar Mr. Moore (pozitia J2). Iesirea din processor este setata pe combo amp (am incercat si pe direct sau alte optiuni dar suna cam la fel).

Amplificatorul este un line 6 spider 15 care are mai multe canale prestabilite si anume clean,crunch, metal and insane.

Eu am setat amplificatorul pe canalul de clean prestabilit.

Sunetul obtinut se apropie cat de cat de tonul din piesa mentionata dar nu suna la fel. Am vazut ca unii folosesc guitar rig si suna foarte apropiat de tonul lui Gary Moore.

Ma gandesc ca la ce am eu ar trebui sa sune mult mai ok, dar cred ca nu stiu eu sa setez cum trebuie

 

Mai trebuie setat ceva la amplificator, adica gain , bass, mid, etc sau il las asa pe canalul de clean prestabilit si modific numai master volumul?

 

Mai trebuie sa modific parametrii patch-ului din zoom g3x ? adica acesti parametri (volum, gain etc) se modifica in functie de ce chitara si amp folosesti?

 

Multumesc.

Ar trebuie sa inregistrezi cate ceva si sa auzim cum canti de fapt , banuiesc ca  problema este din "mana" 80% .

 

Cu efectele ..........

 

intregistrezi  intr-un DAW  pe monitorizare cu efect  (" wet "ce auzi tu ) si pe  inregistrare  sa fie doar clean ...( ai nevoie de placa de sunet ce permite asa ceva sau cablezi tu semnalul   clean ->line in ....si wet -> casti sau amplif de monitorizare ...sau pe un canal ( L ) clean iar pe ( R) prin distors si daca DAW-ul permite tragi pe doua piste din start .Daca nu are optiunea atunci fisierul stere il splitezi in doua fisiere mono ...apoi fisierul cu "clean" il folosesti ptr "reamp"

Reamp....

scoti semnal playback din DAW prin Line Out ...-> distors +reverb+eq,cabsim din Zoom 3 --> Lin In ..si inregistrezi pealt canal ...invarti de butoane setezi ce vrei tu in Zoom pana dai de soundul apropiat .

Dupa ceva experiente ....( la Zoom-ul meu distorsul Overdrive ...suna cam ca la multe piese ale lui Moore ...dar !! ai si  reglaje de  saturatie , ton, cabsim ..)

 

Gain-ul de distors il reglezi cu potmetrul din chitara la 10  ...apoi controlezi daca ai sunet cu usor overdriva la pozitia 5-6 si aproape clean la 2-3 ..in functie de "pasajele" executate si modul de lovire /ciupire intre aceste nivele creezi  soundurile

 

 

Cauti tutoriale ...cum se canta ca si Garry Moore ... sa gasest ( cred" exemplificari de cum se ciupeste ..daca nu au altii  chitaristi demonstratii si explicatii ..

 

Mai ales cu ...

...conteaza enorm de mult cum produci sunetul din pana+buricul degetelor+unghia ...cum faci sweep sau "agetzi" pana de coarda , o plesnesti sau numai "stergi" coarda...abea atingi coarda cu degetul sau cu pana sau intinzi coarda o tensionezi si brusc o eliberezi ..moment in care o lasi libera sau sa se atinga de pana/deget si produci armonice "artificiale"   etc etc ...

 

Altfel in aceasta cauza nu ai soundul chiar daca ai exact aceleasi scule ....cum se zice "mana " ...trebuie "copiata"..

 

 

..trebuie otzara reverb .. spatial  ...

Cand ai dat de  combinatia  de compresor/limitator  ->distors-> cabsim    ce suna pe acolo poti sa incerci sa canti direct cu acea combinatie ...

Dar atentie multe sounduri vin din modul de ciupire ...locul unde ciupesti si cum ciupesti , cum ii dai  "edge" unui ton ce altfel nu are nici o definitie .

Nu uita ca ptr . chitara  trebuie sa limitezi  banda de trecere  de la  100 Hz(sau chiar 200) si intre 1500 sau pana pe la  3000 Hz maxim ...cam pe unde raspunde un difuzor/boxa de chitara ..

Live ...

pe amplif cu experimentari ale reglajelor  cauti "sweet spot " ..vezi sa nu duci in overdrive etajul de intrare al amplifului cu semnal prea mare din Zoom3 ..caci sestrica soundul presetat  daca se adauga armonice si distors din amplif ....la wattaj /volum mare trebuie sa tii cont de distorsiunile amplif+boxa  reduci     din gainul distorsului din Zoom ca distorsul final sa fie cel dorit ...

Edited by karpi
Posted

Foloseste un distors care suna bine  mai cosmetizezi  tonul cu putin reverb sa nu fie  prea uscat si incearca sa canti in maniera lui benduri, vibrato si va suna asemanator...Daca ai doze humbucker nu folosi o tona de distors....

Nu trebuie sa sune identic ca si la el ...

Si eu cant cu Gibson, statie Fender pe lampa si un overdrive Zack Wilde.Nici la mine nu suna identic daca cant Still got the blues dar ma intereseaza sa sune bine pentru mine ...asemanator cel putin.

La pedala mea de overdrive folosesc aprox. asa :tonul putin peste jumate,-overdrive putin peste jumate.Pe amp, Inalte jumate-, bas putin sub jumate,- medii putin peste jumate...Incearca sa pastrezi totul cat mai simplu. Si pe procesor daca canti , incearca sa nu exagerezi cu frecventele (nu devia mult peste sau sub jumate)

Iti pun o filmare facuta cu telefonul dintr-un live. poate te ajuta la ceva...

Inca odata , nu sustin ca ar suna la mine tonul ca si la Mr.GM dar se poate si asa.

https://www.youtube.com/watch?v=Otl0S531bNk

  • Like 3
Posted (edited)

Hai sa fim seriosi ...nu prea conta pe ce canta cu CUM canta

 

 

 

Cu

"still Got The Blues" obisnuiti cu  versiunea de studio ,cea promovata si la posturile radio

e Gibson LP , cu Marshall   cu un sound "english" ..Chris 27  ar tonul aproape identic , si canta exceptional   amanuntele vin deja din captare / reverb  /eq inregistrare si compresie /limitator / deesser / anti pop  filter ...

ce nu stim exact ce a fost acolo ...dar presupunem .

In al doilea video se aude cum si cu un Power Strat tonul tinde catre cel obisnuit la el .

 

Personal cu Strat  i-mi plac mai   multe faze  ce de fapt cu Gibson nu suna ..

Edited by karpi
  • Like 5
Posted (edited)

de fapt a intrebat cum poate sa scoata tonul ala din sculele lui, nu a intrebat: "cum pot cheltui 4000 de euro intr-un mod cat mai stupid?"

Este totusi o sectiune de incepatori.

Are omul scule suficiente , i-sa explicat in mai multe feluri ce sa caute .ramane sa auzim daca CANTA ceva la chitara .

Daca nu canti nu iese nici tonul .

 

Intreaba @6ths3ns3    un fel de "REBUS"   ca si |"nickname"-ul sau .

 

Pai da numai in Zoom  ai EQ general , Compresor (poate si acesta arereglaj de i ton ) , Ampsim  alege ton "Gary Moore " .are Gain ...( nivel distors ) ..dar mai are trei patru "cabsim" ce modifica  dramatic soundul , Reverb (are vre-o 5 tipuri ) , Chorus stereo  ....etc

 

Apoi urmeaza ampliful ...are si acesta EQ ..in functie de taria sunetului auzi soundul diferit ,,,deci daca nu te pui cu urechea la 2cm de membrana ( unde ar trebui sa fie microfonul de captare ) nu ai cum sa auzi acel ton ....dar !!!  este periculos ptr auzul uman sa asculti la 2cm de membrana peste 80dB , asa ca nu se prea poate ...

.

Cred ca este clar ca nici live in concert nici in studio nu se aude sunetul din "camera "  ci doar diful captat de aproape  exact ca sa scape de rezonante si reverberatii si efect combfilter dat de  "camera " ( scena ..sala ..etc )

 

Deci se regleaza ceva apropiat , asemanator ,...are zeci de  reglaje  si poate sa aleaga intre diferite ampsim-uri

 

cum a mai scris un coleg ...denumirea  simulatoarelor  dupa tonul "artistilor vestiti " este  fantasmagorica /comerciala  ..  trebuie experimentate si alte ampsim-uri  regland  din compresor /limiter ---gain -- ton --cabsim ...EQ general ..reverb , (chorus stereo daca vrea sa inregistreaze ) eventual "exciter " adaca are ....

La amplif  din EQ  .. trebuie limitat basul .....folosirea dozei neck  cu basii multi  in cazul unui ton de overdrive duce la un vuiet  cam greu de controlat si nemuzical ...prea multe inalte fac sunetul "spart..tzarait " ( sonerie cum zicea un prieten ) ..deci trebuie dupa perceptia si gustul personal sa cauti limitele extremitatii benzii de frecvente ..in mare 150Hz- 1500 Hz   cu reglaje fine ptr "ton" ...

Mediile probabil sunt deja  setate din cabsim si EQ din procesor  asa ca din amplif doar usor mai setezi medii daca este nevoie ..

in functie de volum , pozitie in camera/spatiu  vei avea usoare diferente in ton ..

 

Cum au scris sio altii ,,,nu trebuie sa fie tonul 100% ca si cel de pe disc  ....daca canti bine imiti  lickurile cat mai corect , urmaresti pe videouri  cum loveste cu pana .. .si cum are potmetrul de volum la chitara   vei nimeri sounduul ...

 

De observat ca nu are volumul chitarei la maxim incontinu !! ( si la alti chitaristi se poate observa  ) ..asa ca soundul depinde si de semnalul din chitara si de cum loveste cu pana ...

 

Si multe altele ..

 

L-am auzit /vazut pe fiul lui GM in concert cu Bonamassa ( parca ) ..pai avea un sound de "sonerie de room service "...daca nici el nu are sounde de GM ...cine sa aiba ..

Edited by karpi
  • 2 weeks later...
Posted

daca cineva reuseste sa scoata aceste sunete si tonuri de chitara dintr-un simulator... unu la unu sa fie sunetul... eu o sa-l propun pentru un premiu gras !

 

ascultati aici piesa si cat de bine sunt mixate straturile de chitare... de acompaniament si solo... nu stiu cati chitaristi din tanara generatie cunosc albumul asta si mai ales piesa asta... sper sa fie o surpriza placuta pentru multi... ;):)

 

  • Like 1
Posted (edited)

daca cineva reuseste sa scoata aceste sunete si tonuri de chitara dintr-un simulator... unu la unu sa fie sunetul... eu o sa-l propun pentru un premiu gras !

 

ascultati aici piesa si cat de bine sunt mixate straturile de chitare... de acompaniament si solo... nu stiu cati chitaristi din tanara generatie cunosc albumul asta si mai ales piesa asta... sper sa fie o surpriza placuta pentru multi... ;):)

 

Cred totusi ca trebuie sa ne referim la "mixerist"-ul din studio , precis si Gary Moore  a fost la mixare si a dat din cap afirmativ cand audia rezultatul munci de mixaj /masterizare .

Mixeristul tcel mai bine vrea sa te inregistreze "clean" ,tu canti cu ce "ton" vrei monitorizat chiar  pe un amplif +boxa  ca sa ai raspunsul dinamic si de continut al armonicelor  si feedback-ul dorit , apoi postrecording se face "tonul " ( tonurile)   cu efecte digitale sau analogice si chiar si  "reamp " , se  face panoramarea /dublarea , spatialitatea etc ..

Chiar si mixeristul care precis  are "ceva" experienta nu poate sti dinainte cum o sa procedeze ..are el o "retzeta" ( sau mai multe )  pe care o  foloseste si in functie de dorintele artistului  modifica corespunzator .

( se mai cearta cu chitaristul etc ...haha ).

Intr-un  studio inzestrat cu aparataj modern se poate la ora actuala imita cam orice .si in realtime iar  postrecording si mai si .

 

iata un exemplu deja vechi  VG Stratocaster G5.

 

http://www.roland.com/products/g-5/

 

.demouri in video ne putem da seam aca in 3 ani cat s-a dezvoltat  sistemul  in plus fata de 2012 , si mai ales in studiouri ..probabil nici nu mai trebuie pe chitara sa pui doza "hex" ptr sintetizator  cu "grain shyntesis " au rezolvat problema  chiar si ptr realtime .de vazut EHX -B9 ,C9 si POG si alte scule ce produc sintetizatoare polifonice cu doza normala ale chitarei ,

Am un EHX  -B9 Organ Machine  in manual scrie ca la iontervale de semiton ar putea sa faca ceva "figuri" am incercat nu facxe nici o figura are definitie fantastica si  separa si sintetizeaza chiar si intervale de semiton cantate concomitent .Si este doar un "stompbox "  relativ ieftin ..

In pozitia de Octaver +1Up  ,Baza , si -1 Down ( trei ronuri sintetizate )  nu are nici o miime de secunda de intarziere  aceasta pozitie este una din EHX-POG  cu aceasta pot sa cant shred ..cu un chorus si /sau vibrato eventual si overdrive suna si aceasta pozitia  ca si  o orga .., la tonurile de  hammond peste  un tempou nu mai raspunde 100% dar nici orga nu ar mai suna la acea viteza de " shred ".

Doar pot sa-mi imaginez ce calitate poate acvea o scula de studio ce costa probabil de zeci de ori mai mult .

 

.Nu mai tin minte daca nu am mai amintit ca ar fi super sa incerci cu microfon si cu muzicutza ,daca vrei sa sune cateodata altfel ..a Hammond sau a orrga Farfisa , Hammond cu "clinchet "..etc .

Iata un nenea care testeaza muzicuta cu B9

https://www.google.ro/search?q=harp+%2BEHX-B9&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=7VkSVo_GBsOysQGW_baQAQ#q=harp+%2BEHX-B9&tbm=vid

Edited by karpi

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.