www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Play Music Store


Guest mirceadan1508

Recommended Posts

Guest mirceadan1508

Eu caut ESP, si din cate am vazut au cele mai bune preturi. Vreau doar sa ma asigur de site, sa nu iau teapa. :D

Edited by mirceadan1508
Link to comment
Share on other sites

Eu unul nu aş cumpăra de la ei din principiu. Cel mai probabil ei îţi trimit produsul, totul e ok. Pe mine unul mă deranjează că nu-mi spun şi mie cum se cheamă firma lor, nu-mi prezintă condiţiile de acordare a garanţiei, nu au termeni şi condiţii. Dar repet, ei e posibil să fie băieţi foarte ok, că de altfel se auzea despre ei. În orice caz, arată-mi un magazin făcut pentru a "ţepui" clienţii. Pe lângă inevitabilele probleme cu garanţii sau treburi asemănătoare, arată-mi unul care a cheltuit bani să-şi facă site ca să-i trimită lui Sandu din Botoşani o cutie goală.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Site-ul este foarte, foarte prost realizat si nu inspira deloc incredere. Insa, daca esti din Arad poti sa mergi sa achizitionezi din magazin.

 

Desi nu cunosc magazinul si/sau daca sunt seriosi, nu prea e ok sa cumperi de la firme mici/fantoma. Chiar daca iti primesti produsul si este OK, peste un timp firma poate sa dispara si sa-ti pui garantia in cap.

 

Depinde si ce anume vrei sa cumperi si daca esti dispus sa-ti asumi un risc pt. cativa RON.

Link to comment
Share on other sites

eu mai degraba as cumpara de la un site mai cunoscut. sunt unele destul de bunicele la noi. dar intr-adevar, chitare esp nu prea gasesti. sau nu am gasit eu cel putin.

nu stiu cum de nu au facut si ei minimul de efort sa faca un site mai calumea. puteau sa il faca si pe google sites la o adica. il faceau usor, era gratis. plateau doar domeniul.

some people..

Link to comment
Share on other sites

este mai mult decat evident ca in momentul in care tu o sa plasezi o comanda la ei ,ei o sa o plaseze pe un site mai mare (gen thomann).Pe un site cum zice toata lumea de pe aici, realizat prost se afiseaza cu zeci de mii de produse la cate o categorie.....Nu au bani sa-si fac site dar au stoc de milioane de euro

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am comandat de la ei, nu mare lucru, un strap si strap locks. M-au sunat sa-mi zica ca nu sunt pe stoc si ca vin cam intr-o saptamana. Asa a si fost,, am primit produsele dorite in stare perfecta.

Da, se pare ca lucreaza cu Thomann, au o gramada de produse care apar si la Thomann, pana si unele Amp-uri apar cu B-stock exact ca la Thomann.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca putem ierta un utilizator de chitara, care nu cunoaste forma de plural a cuvantului care desemneaza instrumentul sau, mai usor decat putem ierta un magazin dedicat comertului cu instrumente muzicale pentru aceeasi greseala.

Dar asta nu spune ceva despre calitatea serviciilor. Incearca-i.

Link to comment
Share on other sites

magazinul din Cluj e ok. pe cativa dintre baieti ii stiu din afara magazinului, sunt copii seriosi.

 

daca vrei, te ajut cu comisioanele, dar dupa 25 august.

pe de alta parte, cum spuneau si ceilalti, fa un calcul si vezi daca nu merita o comanda direct la Thomann. transportul e 30eur.

 

 

/m.r.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk Free

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

@iugac: poate ar trebui si o functie de cautare/filtru dupa producator/model: spre exemplu acum ma uit la chitare LP si trebuie sa trec prin toate acele multe pagini ...

 

Multumim pentru sugestie! Avem asta in plan, dar am intampinat niste dificultati tehnice. Speram sa adaugam si aceasta functionalitate in curand.

 

 

La un designer nu v-ați gândit să apelați? :D Nu știu care vi-s prioritățile, dar și la o inspecție sumară observ multe probleme ce se puteau rezolva ușor.

 

Nu imi dau seama la ce te referi exact... Poti sa ma ajuti cu un exemplu din aceste probleme care se puteau rezolva usor? Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Cam toate sunt legate de aceeași temă: contrastul. Chestiuni fundamentale, de lizibilitate și ierarhie în mare. Că în rest nu sunt soluții ieșite din comun, e un magazin online ca oricare altul, și nici n-are nevoie să fie altceva. Dar măcar să poată fi citit.

După weekend aș putea face o analiză mai elaborată, dacă vreți să investiți în direcția asta.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

am lansat noul site Play Music si am incercat sa tinem cont si de parerile de pe acest forum. Speram sa va placa. In caz contrar, asteptam sugestiile voastre pe webmaster@playmusic.ro.

 

O zi frumoasa!

salut. ca si prima modificare, schimbati culoarea scrisului, acel gri pe fond gri mai deschis...nu prea da bine.

 

2. functia de sortare, ar trebui pusa in partea din dreapta, unde scrie: "se afiseaza x din y", ajuta foarte mult utilizatorul.

 

 

momentan asta am gasit, revin cum mai observ si alte "chestii"

 

3. pe prima pagina, in partea de jos stanga, unde scrie "informatii utile", la prima fraza(Termeni de livrare), ati mancat un spatiu intre cuvinte (imi pare rau daca sunt asa de strict) :))

 

4. daca dau pe "Romania" in partea de sus stanga, nu imi deschide mai multe optiuni. Nu stiu daca ar terbi sa aiba o functie de traducere, insa daca asta vrea sa fie, atunci ar terbui sa modificati continutul fiecarui element(produs). Acest lucru fiind necesar datorita faptului ca site-ul este ca si limba de baza romana, iar descrierile produselor sunt luate "copy-paste"(sper sa nu fiti fani victor ponta)

Edited by Zambu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

site ul nu este lizibil, este greu sa gasesti ceva, din punctul meu de vedere...aproape inutilizabil. contrast lipsa, structura putin cam amestecata, pare ca a fost definita pe masura ce s-a introdus ceva pe site, din mers. Butonul de sortare nici nu il vezi, desi ar trebui sa fie imediat langa categoria pe care o vizualizezi. Filtre? NU e FUN-a se vedea culori, nu e interactiv, nu exprima nimic, ori, cred ca ar ajuta sa fie mai''colorat''-vezi concurenta. Si nu ar strica, la produsele la care producatorul are video de prezentare, sa existe link. sau macar, link catre site ul producatorului. Specs in engleza? nu toata lumea se descurca, si personal, mi se pare aiurea. Pretul in euro? aici nu comentez, doar ca ma duce gandul ca faceti direct referinta la alte site uri. Aveti efectiv si magazin-tineti ceva pe stoc? sau totul aduceti in baza de comenzi? daca da, aveti din start un dezavantaj fata de concurenta.

Succes.

Link to comment
Share on other sites

Oameni, dar produsele le aduceţi pe jos? Cum naiba să coste livrarea unor căşti 45 de lei şi să dureze până la 10 zile lucrătoare, iar dacă vreau expres, 3-4 zile, să mă coste 295 de lei? Eu cam înţeleg ce faceţi voi. Cumpăraţi dintr-o parte şi vindeţi în alta. Beleaua e că dacă voi nu puteţi cumpăra la un preţ mai ok, e aiurea să ne puneţi să plătim două transporturi.

Eu chiar la asta mă uitam, că în afară de Guitarshop, nu prea mai sunt magazine care livrează prin Poşta Română. Speram să fiţi voi. Dar nu ştiu cu ce nave spaţiale livraţi, însă, nu, mersi.

 

Merge cam greu site-ul, butoanele se comportă dubios, pozele categoriilor sunt prea mari, nu aveţi numele societăţii pe site (pentru mine contează treaba asta, de exemplu, întâlnind mai multe "magazine online" care erau de fapt un nene care cumpăra dintr-o parte şi vindea în alta, fără firmă). A trebuit să vă caut după adresă.

Categoriile prea mari, alea ar trebui să intre toate pe o pagină.

 

Mai multe. Oricum, în momentul ăsta, nu aş cumpăra ceva de la voi, nici dacă ar fi cel mai ieftin din România.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

salut. ca si prima modificare, schimbati culoarea scrisului, acel gri pe fond gri mai deschis...nu prea da bine.

 

2. functia de sortare, ar trebui pusa in partea din dreapta, unde scrie: "se afiseaza x din y", ajuta foarte mult utilizatorul.

 

 

momentan asta am gasit, revin cum mai observ si alte "chestii"

 

3. pe prima pagina, in partea de jos stanga, unde scrie "informatii utile", la prima fraza(Termeni de livrare), ati mancat un spatiu intre cuvinte (imi pare rau daca sunt asa de strict) :))

 

4. daca dau pe "Romania" in partea de sus stanga, nu imi deschide mai multe optiuni. Nu stiu daca ar terbi sa aiba o functie de traducere, insa daca asta vrea sa fie, atunci ar terbui sa modificati continutul fiecarui element(produs). Acest lucru fiind necesar datorita faptului ca site-ul este ca si limba de baza romana, iar descrierile produselor sunt luate "copy-paste"(sper sa nu fiti fani victor ponta)

 

Am schimbat pozitia sortarii si am rectificat problema de text la termenii de livrare. Incercam sa corectam si celelalte doua puncte. Multumim pentru feedback!

 

 

am incercat sa fac o comanda, nu se poate. am trimis mail, degeaba.

in rest, mult succes! :)

 

Ne cerem scuze. Problema a fost remediata.

Link to comment
Share on other sites

Aha, lucrurile încep să se lege.

Iar o să sun "acid", dar nu considerați că partea de testing e mai bine făcută înainte de lansare? În altă ordine de idei, există o diferență între feedback și oferim o soluție atât de generală încât devine anonimă și facem apoi design by committee în baza a ce-or zice niște potențiali utilizatori. Cine decide "poziția sortării", de exemplu: designerul, conform ierarhiei informaționale planificate sau Zambu de pe RGC, c-așa i se pare lui mai bine?

Link to comment
Share on other sites

Aha, lucrurile încep să se lege.

Iar o să sun "acid", dar nu considerați că partea de testing e mai bine făcută înainte de lansare? În altă ordine de idei, există o diferență între feedback și oferim o soluție atât de generală încât devine anonimă și facem apoi design by committee în baza a ce-or zice niște potențiali utilizatori. Cine decide "poziția sortării", de exemplu: designerul, conform ierarhiei informaționale planificate sau Zambu de pe RGC, c-așa i se pare lui mai bine?

 

Apreciez feedback-urile "acide" (sincere) si nu imi este deloc greu sa va dau dreptate. Totusi, poate ca ar trebui sa stiti si conditiile in care s-a preluat un anumit contract inainte sa aratati pe cineva cu degetul. Sunt sigur ca stiti din experienta ca un proiect are tot felul de constrangeri si ca uneori trebuie luate niste decizii diferite de cele teoretice. Scopul nostru nu este "design by committee", ci am vrut sa stim cu adevarat ce conteaza pentru utilizatori. Oricum, repet, va multumim pentru feedback. Incercam sa invatam din toate, dar, daca se poate, v-as ruga sa nu ne departam de scopul acestei discutii. Pentru alte subiecte putem sa discutam fara nici o problema pe email.

Link to comment
Share on other sites

am vrut sa stim cu adevarat ce conteaza pentru utilizatori.

Din nou, nu acum e momentul. Faci un produs și apoi întrebi utilizatorii la ce-i bun?! Când stabilești cui și cum te adresezi? La început, înainte de orice altceva.

După cum ziceam, nu e un proiect care necesită soluții ieșite din comun. Ce-l interesează pe utilizator? Să fie produsele ieftine, accesibile (diverse, în stoc și livrate convenabil) și să funcționeze saitu' (să poată găsi ce caută și citi ce naiba scrie). Oricare din nenumăratele *cart-uri prefabricate e în stare să facă asta, și au avantajul interfeței deja învățate. Dacă încerci să reinventezi roata, dar numai pe la colțuri, mai rău faci. Ce e mai util atât pentru client cât și pentru utilizator: o clonă nesimțită de Thomann sau o implementare de WooCommerce super bibilită dar stricată?

Case in point: intru pe site, pe prima pagină îmi prezinți mare cât capra patru produse. Și dedesubt, în alt format, puțin mai mic, alte patru. De ce? Cu ce mă ajută? Cu ce se deosebesc acestea 8 față de restul catalogului și cu ce se deosebesc primele 4 de următoarele? Chestiuni e-le-men-tare de arhitectura informației, FFS!

 

PS: sper că discuția reușește totuși să-și atingă scopul, că încă n-am observat schimbări importante pe site.

Edited by FiveseveN
Link to comment
Share on other sites

@FiveseveN: Am inteles. Am spus asta si in comentariul trecut si te rog sa ma crezi pe cuvant. Nu inteleg care e de fapt scopul acestei teorii prezentate. Trebuia facut altfel in cazul ideal? Ok, bine, stim. Cert e ca nu e asa. Trebuie luate tot felul de decizii intr-un proiect. A intreba comunitatea de aici a fost una din ele. Sunt sigur ca intelegi si nu imi dau seama de ce te deranjeaza atat de mult. Am inteles opinia ta. Multumim mult.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.