www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

De Ce Majoritatea Alegem Sa Cantam "din Placere" ?


Recommended Posts

Posted

Salutare tuturor!

 

Nu stiu daca a mai existat un topic cu aceasta tema, dar am vazut cateva posturi pe acest forum(fiind in cautare de trupa) unde un anume instrumentist care se incadreaza in cerintele formatiei in cautare lanseaza o intrebare de genul: " cantati si pentru bani/aveti de gand sa castigati si bani din asta/ etc"; sau pur si simplu, cel/cei ce a/au postat topicul respectiv a/au specificat ca el/ei canta (DOAR-nu este folosit acest doar mai deloc, dar il pun eu de la mine pentru ca mi se pare mai corect din punct de vedere gramatical, cat si pentru ca fara el ar insemna o jignire la adresa celor care canta cu mare placere si daruire si castiga si bani) din placere.

 

Fara sa supar sau sa jignesc pe cineva, dar d-aia este industria muzicala romaneasca unde este. Pentru ca cei care intr-adevar pot canta muzica, sa nu mai zic de trupele super talentate cu repertorii proprii si n-a auzit nici dracu' de ele, aleg sa cante "doar din placere" si nu au nicio pretentie de la viata.

 

Sa canti doar pentru bani, este intr-adevar ceva nu foarte frumos. Dar sa te pricepi la treaba asta, sa canti cu mare, dar foarte mare daruire(dragoste, placere, etc) si sa si castigi bani din asta(acolo, catusi de putin), acesta mi se pare, personal, un lucru dat dracu' .

 

Poate ca este perceptia aia ca " frate eu nu cant pentru bani, sunt mai cool daca o fac din placere"- si apoi multi se plang ca au fost nevoiti sa o vada pe Alexandra Stan vanata la TV, etc samd.

 

Industria muzicala in Romania este la pamant tocmai d-aia, pentru ca cei ce ar putea face ceva cu ea, nu fac. Si aici ma refer la NOI, cei ce vrem sa avem o cariera muzicala(doar din placere). Pt ca noi putem avea cea mai mare influenta asupra publicului(publicul fiind cel ce face selectia). NU mass-media.

 

Incercam sa tintim mai sus? Trecem de pragul salii de repetitii? Cantam si noi live in alta parte decat intr-un club la subsol,care nu are nici macar o arie regulata si unde incap doar 50 de persoane? Ne dorim si noi mai mult de la noi?

 

Inca o data...sa canti din placere nu mai este atat de cool. Ba chiar este de-a rasu' plansu'.

 

Sper ca nu am suparat sau jignit pe nimeni. Iar daca am facut-o, nu imi voi cere scuze, pentru ca...poate una din trupele respective este o un grup din care as fi vrut sa fac parte si dorindu-mi ceva mai mult de la viata am fost privit ca un materialist.

 

Mult succes in continuare tuturor si multumesc celor ce au avut rabdare sa citeasca .

 

 

Marius V.

  • Like 5
Posted (edited)

topicul asta chiar era necesar? adica da, frumos scris, destul de bine argumentat, dar nu ii vad rostul. nu ai sa convingi nici un "lautar" (aka unul care canta ptr bani) sa cante din placere, nici pe unul care canta din placere s-o faca pentru bani.

 

sau altfel pusa problema: de unde stii ca unul care canta pentru bani nu canta si din placere? adica nu concep sa interpretezi o melodie care nu iti place, nu te atrage. saau unul care canta din placere nu ar canta aceeasi chestie si pe bani? adica vine patronul la tine si zice: bai baieti, mi-a placut concertul vostru. na 500 euro la fiecare pe noaptea asta. si artistul: "nuuuuuu domnu, noi cantam de placere, nu pentru bani!". concertele caritabile sunt altceva.

 

eu sincer n-as canta decat ce imi place. pe bani. adica sa impacam si capra si varza, sau mai romaneste zis, si cu p**la-n cur, si cu sufletu-n rai.

 

in orice caz, un topic inutil, scuze.

Edited by fixxxer_metalhead
Posted

@

fixxxer

 

Nu am spus nicaieri ca unul care canta pentru bani, nu canta din placere. De aici mi-am dat seama ca fie nu ai inteles nimic, fie te deranjeaza ce am scris mai sus. Si de ce crezi ca ar fi o discutie inutila? Pt ca majoritatea oamenilor de pe grupul asta care activeaza in trupe canta pe nimic. Unii scot bani din buzunare sa-si plateasca transportul si consumatia, sa nu mai zic ca pt prestatie primesc fix...zero.

Posted

Nu exista industrie calificata pentru. Nici impresari nici cluburi ofertante. Decat foarte putine care se multumesc doar sa incerce. Am mai spus undeva, de ex. in Marsilia, era o zona intreaga de cluburi in care se canta live trei seri pe saptamana. In pauze canta cine dorea sa-si incerce puterile din public, nu se puneau cd-uri... Veneau permanent cronicari si impresari. Reali! Am si discutat cu unii... Ati vazut pe aici pe undeva ceva asemanator? Asa se dezvolta o industrie, asa se educa gustul publicului nu cu telenovele si trupe de back in spate... Desi de acolo, da, ies ceva bani. Dar canta ei ceea ce doresc? Ceea ce ii framanta pe ei?

  • Like 1
Posted

@

gtrmike

 

Mare dreptate ai. Dar chiar si alea putine de tot care exista, jecmanesc munca oamenilor. Daca am avea un pic mai multa demnitate si putin mai multe pretentii, cred ca ar fi un inceput bun. Dar majoritatea alegem "faima", chiar daca avem 2-3 ani de activitate. Si anume sa cantam in deschiderea nu stiu carei trupe, sa cantam in nu stiu ce oras din tara, sau pe scena nu stiu carui festival.

Posted (edited)

@ gtrmike: suna aproape prea frumos ca sa fie adevarat, ha!

@ mariusvoicu: bun, eu am zis ca punctul tau de vedere este decent, argumentat ca lumea, si per total are sens. DAR, din nou: care-i scopul? nu ai sa vezi toti patronii de localuri din romania si toti impresarii citind postul tau, si zicand:

"DA! aceasta este calea, cum de am fost atat de orb pana acum? cum de mi-am urmarit numai interesele personale, ignorand zecile de muzicieni capabili si competenti, care aveau nevoie doar de un mic impuls pentru a duce o viata decenta, si sa imbunatateasca per total calitatea muzicii si publicului consumator de muzica decenta din romania? doamne, iarta-mi cumplita nesabuinta, ma voi revansa!"

 

adica serios acum...articolul tau atat de convingator este indreptat catre cine, mai exact?

 

daca un job mediocru ar putea asigura un trai decent, mult mai multi oameni s-ar tine de muzica numai din placere, neavand pretentia sa castige jackpot-ul dupa 2-3 concerte, nu?

Edited by fixxxer_metalhead
Posted

@fixxer

 

Este indreptat catre cine trebuie. Catre tine, catre mine, catre cel care trebuie sa ridice pretentii in fata unui manager/impresar. Sau daca nu exista un manager/impresar, catre organizatorul care te invita sa canti pe nimic. Da, daca refuzi sa canti gratis intr-un mare festival romanesc cum ar fi RTC( sa zicem), altcineva va accepta, fara dubii, sa cante gratis, ca doar o data in viata ti se ofera ocazia asta...Dar gandeste-te daca toti ar fi capabili si ar avea c***e si ar refuza astfel de practici, unde s-ar ajunge? Ar fi 2 posibilitati: fie la ceva mai bun, fie la ceva mai rau.

Posted

se canta din placere pentru ca mai nimeni nu vrea sa studieze/exerseze destul astfel incat sa fie chiar bun cu adevarat, asa ca se rezuma la melodii de 2 lei, cu 3 acorduri, motivand ca asta-i muzica ce le place lor, si ca vai draga, chestiile rapide sau agresive (adica cu adevarat tehnice, fara ocolisuri) nu le sunt pe plac, deoarece nu au "feel" ... BULLCRAP, e o lene imensa si un gust superficial pentru muzica, de aceea se alege mereu muzica usoara, atat la propriu, cat si la figurat.

 

Long live metal Vivaldi!!! :rock:

  • Like 2
Posted

Cei care pun intrebari de genu '' vreti sa scoateti si bani? '' sunt in general '' muzicieni profesionisti '' adica pe ei ii duce capu numai sa cante si din asta traiesc. Sunt destul de multe formatii cu oameni care au joburi normale si canta strict din placere , ce nu intentioneaza sa semneze cu case de discuri si sa scoata bani grei deoarece au copii acasa si un salariu constant, iar dupa parerea mea nici un om ce canta strict din placere ce are o familie si un job decent n-ar da astea la oparte sa plece in turnee si sa scoata bani din muzica.

  • Like 3
Posted (edited)

pai eu cant din placere pentru ca sunt prea praf sa cant pe vreo scena ... :wee:

 

In industria muzicala (romaneasca sau de oriunde) ai acces doar daca ai piese beton sau canti beton sau arati beton sau ai bani multi. Ceea ce la mine nu e cazul :w00t:

 

Cred ca din momentul cand incepi sa canti pe bani , nu mai e placere, tu canti si altii numara banii ...

 

Asa ca deocamdata ma multumesc cu cele 7-8 piese pe care le stiu si pe care imi face placere sa le cant :rock:

Edited by Borsec
  • Like 2
Posted

@mariusvoicu Vrei sa-ti zic ca ai dreptate? Ai... foarte putina.

 

Saptamana asta am scos din buzunar binisor peste 1000 ron exprimati in bilete in fata la Maiden si Rock the City, tricourile aferente si jetoane. Suma e probabil dubla daca socotesc evenimente live vazute din primavara incoace. Vorbesc strict ca spectator.

 

Majoritatea formatiilor noastre habar n-au sa faca spectacol. Nu mai vorbesc de cei care-au ajuns cine stie cum prin club si nu pot tine un acord sau un ritm. Vorbesc de cei care canta compentent spre bine.

Vere, e ok, imi place ce cantati. Dar daca fiecare membru sta in coltul lui, unul cu ochii in tobe, altii cu ochii in grif sau dau din cap in lumea lor si solistul se uita ba-n tavan, ba in podea, la ce va asteptati? Sa strig cu voi si sa bat din picere? Pentru ca vocalistul intreaba intre 2 cantece daca ne simtim bine? Sa fim sinceri, am conditii de auditie mult mai bune in masina decat intr-un subsol de beton. Daca nu va lipiti de public, daca nu lucrati cu publicul, degeaba cantati live.

 

Pe de alta parte, ies din tara si vad formatii de pusti din care poate jumatate au trecut de majorat, care canta foarte decent, se aud foarte decent si fac un spectacol extraordinar in cate-o bodega mica.

 

Pe cand la noi... Uite, case study: Rock the City, Resident Ex. Cum dracu e posibil sa cante de doua ori aceeasi piesa? Sau sa-l aud pe Kempes certand publicul ca face nani? Pai cine drac e de vina ca publicul doarme?

 

Nu toate formatiile sunt cum am zis, insa cei care merita vazuti live sunt de obicei cei cu "batrani", oameni cu experienta. Pentru "tineret", ca sa zic asa, spectacol inseamna ce abtipild are pe chitara sau ce tricou si-a pus. Nu vor sa invete si nu stiu ca au ceva de invatat. Nu realizeaza ca au o problema... si majoritatea nici n-o sa realizeze.

 

Ca regula, am vazut o formatie live izolata de public, a doua oara nu ma mai duc.

 

Problema e mai degraba inversa. Nu ca nu-s suficient amatori dispusi sa cante pentru bani, ci-s prea multi care n-au treaba cu live-ul. Treaba asta strica perceptia publicului, altereaza interesele patronului de club... si iaca cercul vicios.

 

Acum, eu personal. Pot canta acceptabil niste piese. Insa stiu ca daca ies pe scena o sa fac exact prostiile de le-am descris mai sus si dupa spectacol n-o sa pot spune ce s-a intamplat in sala, cine era blonda din randul sase, unde era zona unde se aplauda, samd. In cazul meu, pentru ca n-am suficient exercitiu si destindere sa pot canta piesele automat, fara sa ma concentrez semnificativ, si sa eliberez creierul pentru uitat prin sala. Your mileage might vary.

  • Like 2
Posted

@ leopold. Nu vreau sa-mi dai dreptate. Ci un raspuns...Ai mare dreptate cu ce ai spus acolo, esentialul si anume ca majoritatea amatorilor nu au ce sa vanda. Dar aicinu era vorba de "de ce nu se zbate publicul, de ce doarme?" ci de ce oamenii competenti sau care au potential canta doar de dragul de a urca pe scena. Iti spun, cunosc foarte multe asemenea trupe care dau bine, care au publicul lor, in muulte orase din tara si pe langa astea, fac si show mai de fiecare data(comunicat cu publicul, prezenta scenica, etc). Insa canta pe gratis. Si intrebarea mea era de ce nu pun oamenii de genul piciorul in prag? De ce nu ridica pretentii? Nu ca sa traiasca din muzica, pt ca e foarte greu asta. Dar macar de-un set de corzi si 2 bete sa-si scoata banii.

 

 

@everyone- nu-i mai aduceti in discutie pe cei care nu stiu ce sa faca pe-o scena, care sunt praf cu alte cuvinte. Ca in cazul lor, nu merita sa aiba pretentii. Sa ne referim strict la oamenii care muncesc si merita intr-adevar.

Posted

Si intrebarea mea era de ce nu pun oamenii de genul piciorul in prag? De ce nu ridica pretentii? Sa ne referim strict la oamenii care muncesc si merita intr-adevar.

 

N-o sa gasesti un singur raspuns. Fiecare cu raspunsul lui.

 

Uite raspunsul meu: prin natura meseriei (nemuzical) lucrez mult cu publicul - si lumea zice ca bine. Daca cineva nu-si permite sa plateasca peste un anumit tarif, e posibil sa ofer gratis un eveniment sau o parte din eveniment. Asta inseamnand, evident, prestatia mea. Si cu observatia ca "nu-si permite" nu e tot una cu "nu vrea".

 

Rezultatul e in general ca toata lumea (inclusiv eu) e multumita si aproape mereu sunt dupa aceea solicitat la tariful corect.

 

Deci, raspunsul meu e ca mai bine ofer ceva gratis decat sa fiu platit mizerabil. Insa banui ca fiecare are alt raspuns.

Posted

Din cate am observat eu, de cele mai multe ori oamenii talentati nu sunt seriosi, iar oamenii seriosi nu sunt talentati. Deci oricum ai da-o, nu reusesti sa ajungi la nivelul de a canta profesionist.

Ca sa canti in mod profesionist trebuie sa fii foarte bun. Majoritatea trupelor nu ajung sa fie foarte bune, nu se pot sustine din muzica, isi iau serviciu si canta din placere. Cantand din placere, nivelul scade si mai mult si nu revine niciodata la nivelul profesionist asa ca soarta este pecetluita :)

Pe langa asta, scena muzicala din Romania nu este profitabila in acest moment, la fel ca si multe alte domenii (invatamant, medicina, asistenta sociala, cercetare, etc. etc. etc.). Si cum la magazin painea se cumpara pe bani si nu pe ganduri frumoase ...

Posted (edited)
  1. "Majoritatea" dintre noi nu alegem sa cantam doar din placere, avem doar iluzia alegerii. Alegerea a fost facuta in numele nostru. ;)
  2. In Romania, parintii majoritatii celor trecuti de 25-30 de ani isi descurajau odraslele sa devina muzicieni, indrumandu-i spre meserii mai "respectabile". Ca atare, inca exista o vina reziduala, pentru unii subconstienta, legata de dorinta de a urma calea asta.
  3. Industria muzicala, strict din punct de vedere economic, este la pamant (in contextul imposibilitatii enforsarii drepturilor de autor, si a crizei economice). Nu mai sunt bani pentru lux, iar cultura noastra (Occidentala / materialista) incadreaza muzica in categoria asta.
  4. Pentru unii, muzica e cel mai aproape lucru de religie, si traversarea in comercial inseamna compromis. Compromisurile si credinta adevarata sunt opuse prin definitie.
  5. E un cerc vicios din care nu e dispus nimeni sa faca primul pas pentru a iesi. N-avem mafioti plini de bani care sa inteleaga ca pot exploata tineri naivi si talentati, asa cum au inteles pe vremea lui Bob Dylan, Rolling Stones, Beatles etc. - industria muzicala reprezinta acum ramasitele initiativei unor dubiosi precum Albert Grossman, Michael Jeffery sau Don Arden. Si talentele nu conving pe cei cu bani ca ii merita, ca pot produce un ROI frumos.
  6. Cate si mai cate care nu mi-au trecut prin cap, fiind _decat_ o singura persoana cu _decat_ limitate puncte de vedere.

Ca de obicei, Parerea Mea™.

 

Un singur comentariu, mafiotii exploateaza tineri nativi si pseudo-talentati, doar ca tinerii exploatati din ziua de azi au sani, fesieri si suvite si canta ceea ce se numeste acum pop.

Edited by 24fret
  • Like 1
  • 1 month later...
Posted

nu cred ca e asa important de ce canti...

indiferent de motiv conteaza doar daca se aude bine sau nu... chiar si daca vrei sa canti pentru bani.

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

daca cineva canta inseamna ca a inceput din placere.nu poti sa inveti a canta cu scopul de a castiga bani.

mai departe:daca ramai sa canti doardin placere ,fara un scop de a evolua ca si spre o meserie ,nu consideri necesar sa bagi bani in scule,deci nu poti suna profi.

daca canti doar de placere nu ai o motivatie sustinuta pentru a canta tot timpul si spre a evolua muzical

ps:sunt multi care canta pentru bani ceea ce nu le place.asta nu e vina lor,e vorba despre educatia muzicala a publicului romanesc in general.nu o poti schimba peste noapte ci doar in timp.

 

ps2:un link care nu are leg cu subiectul dar care este ffff amuzant:

Edited by victor_petrescu
Guest andries.sara
Posted

Dupa cum bine stim atunci cand canti de placere si ajungi intr-un final sa dai de bani, se cam duce placerea. Si majoritatea celor care canta fain, au ramas underground-ish, pentru ca au pastrat muzica ca o placere vinovata, ca o scapare din lumea in care au responsabilitati si au un job normal ca tot omu'. Eu una prefer varianta asta.

Posted (edited)

Cate concerte ai dat pana acum , cate turnee ai tras ?

Cati bani ai castigat cantand ?

Despre ce vorbesti?

Cand canti pentru bani este "job" unde canti de nevoie ce se cere .

 

Industria muzicala nu-i la pamant ! Functioneaza bine si cu succes din plin ,

De crezi ca tu esti cel educat si publicul este cel needucat ?

Iaca noi ceilalti asteptam sa influentezi publicul ,nu stiu cum o sa faci ,ai tu un "algoritm"de influentare .

 

Una sa tii minte , fara acel public "needucat " nu poate exista nici un artist ,

 

Vezi ca nu tintesti in directia buna !

 

Deci da-i drumu si fa ceva ca sa te bage in seama publicul , macar cei 50 din club ,nu o sa ajungi sa te accepte publicul doar ca tu susti ca esti mai educat decat el .Trebuie sa demonstrezi tu ca meriti publicul !

Ia vezi ce zice nenea asta "printre randuri ":

Deci nu te lasa baga tare cu influenta !

Edited by karpi
Posted (edited)

ar mai fi si situatia in care cluburile unde se tin liveuri zic asa-aveti 100 de afise,reclama in 7 seri sau whatever si cate 5-6 beri protocol de la noi.

puneti bilet de intrare si banii is ai vostrii.

ei si stai tu si astepti sa vina lumea sa plateasca 10-15 lei biletu,iar la final ,dupa impartitu banilor constati ca ai facut 200-300 de lei de om...si tu canti de n-shpe ani, [20 si in cazul meu], platesti repetitii,scule ,transporturi,hamaleala etc

parerea mea e ca pentru banii astia mai mare rusinea,mai bine lasi intrare libera si ai sala plina dar implicit buzunaru gol.

la ultimu concert,fiind singura trupa din seara aia,am avut cam 500 de oameni in club,fiind free entry.

cand am avut bilet nu am reusit niciodata sa spargem bariera de 200,trupa fiind relativ noua in peisajul muzical underground clujean.

astept si eu ziua aia cand patronii de cluburi vor plati decent artistii ,dar decat pentru sume dintr-astea derizorii mai bine aleg sa cant moca dar cu sala plina .

Edited by subliminal
  • Like 1
Posted

Eu cred ca ar fi mai bine pentru toata lumea ca intrarea sa fie free, iar trupa sa-si primeasca banii din consumatia facuta de clienti. Multi prefera sa cumpere 3, 4 beri mai scumpe decat sa plateasca un bilet ...

iar carciumarul (cred ca) ar putea sa cresca preturile in serile in care clubul are program de live ...

In felul asta se impaca si capra si varza, carciuma isi vinde produsele, iar trupa are public suficient de numeros. Nu stiu daca e cea mai buna idee, dar, am avut situatii cand majoritatea celor care au platit bilet, nu au consumat mai nimic de la carciuma! Au venit au platit bilet, au vazut concertul si au plecat! Din partea trupei tot respectul, dar la sfarsit, carciumarul nu a fost prea multumit, ca nu s-a ales cu mare lucru ... Cu toate astea nici nu afost de acord cu propunerea de mai sus ,,, ne-a explicat ca e dificil fiscal ... ma rog, eu personal nu am inteles de ce nu se poate, dar ... asta e!

  • 4 months later...
Posted

 

parerea mea e ca pentru banii astia mai mare rusinea,mai bine lasi intrare libera si ai sala plina dar implicit buzunaru gol.

la ultimu concert,fiind singura trupa din seara aia,am avut cam 500 de oameni in club,fiind free entry.

cand am avut bilet nu am reusit niciodata sa spargem bariera de 200,trupa fiind relativ noua in peisajul muzical underground clujean.

 

pai in conditiilea aste ma mut la Cluj :)

in bucuresti proportia este cam la fel doar ca mai tai un zero de la public.

sigur, vorbesc din experienta proprie raportanduma la un eveniment cu o singura trupa si fara a lansa ceva.

Posted

La Cluj acu 2-3 ani era raiu pe pamant pentru amatori. O gramada de localuri cu open mic, cat sa te obisnuiesti cu un public mai maricel.(comparativ cu prietenii tai). Dar concerte de 500 de oameni, intr-un spatiu inchis, la formatii care nu-s Ina sau Smiley, eu n-am vazut. Au fost niste baieti din Brazilia care aveau o trupa cover de Red Hot si de abia au strans 50-60 de oameni. Si au cantat mai bine decat Red Hot la Bucuresti, mult mai bine.

  • Like 1
Posted

I know, la BMB bon jovi de la Hard Rock cafe acu 2 luni a venit sulea spataru. Eu si gagicamea singurii care zbieram p-acolo, in rest 20 de insi, cuminti, la mese (chiar si aia fix de langa scena, la nici 30 de cm de formatie) vorbeau chestii plicticoase, de bon ton, serviciu, alea alea. M-am simtit eu super de kko fata de formatie cand 1) au cantat in HARD ROCK CAFE ca sa 2) vina 30 de oameni dintre care 3) sa fie doar 2-3 entuziasti, restul vorbind de ale lor ca si cand ei nu erau pe scena. Romani.

Posted (edited)

Pana o sa realizati ca nu publicul e de vina, puteti sa va plangeti in continuare de el :)

Pe mine nu are cum sa ma oblige nimeni sa fiu interesat de ceva. Pot sa manifest bun-simt fata de o formatie care canta chiar daca nu imi place, dar daca nu imi place nu mai merg a doua oara. Simplu!

Edited by 24fret
Posted

Pana nu o sa realizati ca nu publicul e de vina, puteti sa va plangeti in continuare de el :)

 

Eu zic ca nu e nici alba, nici neagra. Un caz la care am asistat, in care publicul 100% nu avea nici o vina. Era un concert de folk intr-un local si nenea(nu am sa dau nume) cantaciosu, ne cam adormea. Mult vorbit intre piese, acelasi repertoriu, era el mai fara vaga in seara aia, in fine, publicul deja nu prea il mai baga in seama. Cand a observat asta, s-a oprit la mijlocul si a inceput sa ia publicul cu texte gen "voi ati venit aici sa discutati intre voi sau sa ascultati muzica?" Si dupa o amenintat ca o sa dea volumul mai tare ca sa poata acoperi discutiile. Gest penibil care a transformat o prestanta mediocra, intr-una deplorabila.

 

In schimb am vazut sa urce o trupa mai "light" printre altele de death/melo-death/folk-metal. Era cam singura fara growl-uri de acolo. Publicul, format din puristi metalisti cu ochelari de cal, a inceput sa huiduie respectiva formatie ca nu era destul de "brutal". Si te miri de ce unele formatii cu chitaristi care stiu 3 powerchorduri, bateristi care dau in tobe cu viteza masturbarii si solisti care au inghitit pioneze, au fani. A nu se intelege gresit, ascult genurile astea, dar cand sunt cantate bine.

 

Are si publicul partea lui de vina. In primul rand ca nu stie sa critice si nici sa sustina o trupa - mergi pe gratis la concert, da' macar cumpara un tricou/CD/semnatura pe buca stanga. Dar si trupele au bubele lor - aceeasi ciorba reincalzita din 70' in coace. Macar de ar fi din 60' in coace.

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.