www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Esound.ro?


Guest Borsec25123
 Share

Recommended Posts

asta cu probatul in magazin merge oriunde mai putin la Esound, pentru ca doamna (sa-i zic de la ghiseu?) respectiva "isi iese din pepeni" nu la rugamintea de a proba mai multe chitari, ba chiar e putin deranjata si de faptul ca iti arata una ... pe prima ma refer. Ca sa sumarizez, cand am vrut sa vad o alta chitara deoarece cea expusa avea un defect major (cordarul era montat stramb din fabrica), replica dansei a fost: "dar cate vreti sa vedeti, doar n-o sa stau toata ziua sa vi le arat pe toate, spuneti-mi un model si vi-l aduc din depozit, sa stiti ca toate sunt la fel, nu vad de ce vreti sa vedeti mai multe chitari de acelasi model" ... cool or what ?? :|

asta la care magazin s-a intamplat: ala din stirbei voda sau alalalt parca undeva prin sectorul cinci?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu stiu restu' ce experiente au avut cu ei,si nu pot sa ma pronunt in conditile in care nu am avut nevoie de garantie,dar eu am comandat un procesor de acolo acum vreo 2 ani ,pe garantie scrie "MANEA IRINA MADALINA",deci probabil este vorba de aceeasi persoana de aici,de pe rgc.Am fost servit bine.

Am intrat ieri ,in trecere prin Bucuresti fiind in magazinul Esound de pe Stirbei Voda.Am cerut un Gibson la proba si vanzatorul a fost foarte amabil.Mi-a placut atitudinea: dupa ce am cantat pe ea a luat carpa frumos si a facut-o luna.In Guitar Shop era mai demult un Gibson din acelasi model pe care mi-era scarba sa cant: avea grifu' plin de transpiratie imbibata cu praf..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Banii mi-au fost returnati. Au fost amabili.

 

nu recomand. mi-au trimis o chitara electrica a carui gat nu era bine insurubat. poze aici:

http://forums.rgc.ro...0-bolt-on-neck/

 

mi-am dat seama de-abia a doua zi atunci cand mi-a venit si amplificatorul. acum e vineri seara nu ii pot suna decat luni.

voi returna chitara sper sa-mi primesc banii inapoi... o sa mai postez aici sa va spun ce s-a intamplat.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest egzplicit

Am avut și eu prima experiență cu eSound: am primit de Crăciun un Epiphone Hummingbird... la deschidere am constatat că are capul rupt complet. M-am uitat la ambalajul în care a venit, nu am văzut urme de lovituri puternice (un gât de chitară nu se rupe tocmai cu una cu două)... am văzut o zgârietură în exteriorul cutiei, ce-i drept, însă în interior nu au fost urme de nici un fel.

 

Mă rog, am sunat la ei și prima reacție a fost că am rupt-o eu. Întâmplător am un filmuleț cum am deschis cadourile de crăciun, inclusiv chitara... am menționat asta și imediat tonul a fost schimbat, poate e alta problema, să vin în magazin și să vedem. Am ajuns în magazin unde am arătat chitara, ambalajul și am cerut o înlocuire. Singurul lucru oferit de eSound a fost însă o sugestie să o repar la niște specialiști de la firma lor (ei se oferă să acopere jumătate din costuri). eSound spune că urma de pe cartonul în care a fost ambalată chitara arată clar că a fost vina curierului și nu a lor, drept urmare nu vor să înlocuiască absolut nimic.

 

Aș vrea să le dau dreptate însă pozele de mai jos arată clar că urma de pe cutie e minoră, că o chitară nu poate ajunge în așa hal decât dacă are și ambalajul la fel de afectat.

 

N2Gnm.jpg

 

OKNGR.jpg

 

O4gNY.jpg

 

pOxAQ.jpg

 

În fine, acum urmează căile legale pentru a rezolva problema. Ca o recomandare, eu i-aș evita pe viitor... sau cel putin comenzile online. Acum că m-am documentat (și am gustat și eu din experiența oferită de ei), am găsit mai multe cazuri în care lumea a primit produse defecte (deși chiar ei au zis că verifică fiecare comandă, conform "contractului nostru cu Gibson").

Link to comment
Share on other sites

O chitara trimisa prin posta cu corzile in tensiunea normala, adica acordata la "concert pitch" si cu neck-ul fara suport in ambalaj, se rupe la un soc a carui forta se combina cu cea a corzilor, e suficient sa cada chitara si gata.

Magazinul nu cred ca a schimbat ambalajul original asa ca, cel mai sigur, a fost vina curierului.

Tinand cont de asta, mi se pare o oferta decenta sa suporte ei o parte din costul reparatiei. Restul ar trebui suportat de curier dar depinde de felul cum a fost trimis coletul, cu "fragil" sau nu, cu asigurare sau nu.....

 

Vina magazinului este doar ca nu incearca sa imbunatateasca ambalajul de fabrica.

Edited by EugenRo2001
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu recomand E-sound dar cu o vizita la magazin, nu on-line. Am cumparat de la ei doua chitare un amplif si o placa de sunet exterioara. N-am avut nicio problema.

Referitor la atitudinea vanzatorilor din magazin si la recomandarea multora de a proba cat mai multe chitari inaite de a-ti cumpara una; eu nu am fost incurajat sa fac asta, asa ca am cumparat si am fugit.

Delatfel, au cele mai mici preturi.

Edited by impaiatu
Link to comment
Share on other sites

....

 

E de ajuns o lovitură în genul celei care a suferit-o chitara, după cum arată cutia, ca să se rupă gâtul. Nu contează aşa mult puterea loviturii, cât locul în care aceasta se produce.

 

De fiecare dată când primeşti colete cu un conţinut format din bunuri care se pot deteriora, inspectează foarte atent coletul şi desfă-l de faţă cu reprezentantul firmei de curierat. Trebuia să desfaci coletul şi să-l sesizezi că ţi l-a adus deteriorat. În momentul livrării tu trebuia să faci un proces verbal cu firma de curierat. Aşa ai semnat de primire, lucru din care se înţelege că nu ai avut obiecţiuni în momentul livrării şi ai intrat într-un cerc vicios. Esound îţi spun că ţi-au trimis coletul nedeteriorat, firma de curierat îţi va spune, de asemenea că nu s-a constatat ca fiind deteriorat în momentul livrării.

 

Nu mai ţin minte cu cine lucrează esound, însă, uite ce termeni şi condiţii au ăştia de la Fan Courier, de exemplu:

"FAN Courier nu este obligat sa ia in considerare o reclamatie decat in momentul in care s-a efectuat plata contravalorii serviciilor de transport. NU se iau in considerare reclamatiile efectuate ulterior livrarii.

Persoanele reclamante trebuie sa depuna/trimita la FAN Courier toate documentele necesare in vederea efectuarii unor analize corecte si complete (PV de constatare, facturi doveditoare, ambalaj/produs pentru expertiza). Reclamatiile cu privire la ambalaj, numar de colete ori greutatea acestora se fac la livrare si nu ulterior acesteia."

 

Rămâne doar să vorbeşti cu cei de la Esound, având o relaţie mai bună cu firma de curierat cu care lucrează, să te poată ajuta cumva. Trebuie să înţelegi însă că nu este vina lor şi nu sunt obligaţi să facă asta. Sincer, slabe şanse s-o rezolvi. Doar să o repari contra-cost... Păcat că ai dat bani pe ea şi mai trebuie să dai ca să o faci funcţională.

Link to comment
Share on other sites

Guest egzplicit

O chitara trimisa prin posta cu corzile in tensiunea normala, adica acordata la "concert pitch" si cu neck-ul fara suport in ambalaj, se rupe la un soc a carui forta se combina cu cea a corzilor, e suficient sa cada chitara si gata.

 

Produs ambalat necorespunzator, in acest caz. Cutia nu avea in interior nici bubble wrap, nici materiale care sa amortizeze orice lovitura (inclusiv cele care nu lasa urme pe suprafata de carton). O chitara poate sa cada in timp ce e transportata si pe cutie sa nu se vada nici o urma de lovire, caz in care e tot clientul de vina? Sa nu uitam ca vorbim de o chitara, nu un ciocan.

 

PS: dupa cum arata starea corzilor, era acordata in momentul in care a fost trimisa.

Edited by egzplicit
Link to comment
Share on other sites

Dacă era ambalat necorespunzător, curierul n-ar fi răspuns pentru transport. Să ştii că şi ei, în magazin, tot în cutiile alea primesc chitarele.

 

Cale legală de a rezolva problema nu există. Din puctul lor de vedere, Esound ţi-au vândut chitara, curierul ţi-a adus-o, tu ai primit-o fără să obiectezi.

 

Ar trebui să fii mulţumit că se oferă să-ţi acopere 50% din cheltuielile de reparaţie.

Link to comment
Share on other sites

Guest egzplicit

D'aia suntem unde suntem cu comerțul online, că eu ar trebui să fiu mulțumit că am dat banu' pe o chitară ruptă pe care nu am pus mâna niciodată și că vina e a curierului pentru că există o zgârietură pe ambalaj, zgârietură care a rupt un gât de chitară. Right.

 

Apropo de defectul găsit pe chitara mea, aruncați o privire aici: http://forum.gibson....stomer-service/ - Exact aceeași problemă, exact în poziția aia, diferența e că s-a întâmplat în timp ce omul cânta. Evident că instrumentul a fost înlocuit de magazin.

 

without warning I heard a large crack and the strings went slack. Upon Inspection the headstock appears to have sheared away from the neck under the tension of the strings leaving the Truss rod cover holding the two together. The guitar was not dropped, bent or otherwise stressed to cause this failure, I can only conclude that it was already weak/cracked/defect from the factory and that the thick black stain was covering the said area.

 

ps:

 

Dacă era ambalat necorespunzător, curierul n-ar fi răspuns pentru transport.

 

Curierul nu are habar cum arată interiorul cutiei, daca exista protectie intre chitara si stratul de carton, etc. În orice video de unboxing de Epiphone se vede că lumea primește chitara învelită cu un bubble wrap sau că e ambalată cutie în cutie, nu doar un singur strat de carton cu o chitară înăutru.

Edited by egzplicit
Link to comment
Share on other sites

Curierul nu are habar cum arată interiorul cutiei...

 

Eu îmi amintesc că am expediat un magnetofon acum câteva luni şi am cerut asigurare pentru transport, la valoarea de vânzare, iar agentul de la firma de curierat a cerut să îi desfac coletul, ca să vadă starea produsului şi cum l-am ambalat...

Link to comment
Share on other sites

D'aia suntem unde suntem cu comerțul online, că eu ar trebui să fiu mulțumit că am dat banu' pe o chitară ruptă pe care nu am pus mâna niciodată și că vina e a curierului pentru că există o zgârietură pe ambalaj, zgârietură care a rupt un gât de chitară. Right.

 

Stăm bine cu comerţul online. Eu nu încerc să pun paie pe foc sau să ţin partea Esound doar de dragul de a o face. Doar încerc să îţi explic că fiecare magazin şi firmă de curierat au anumite termene şi condiţii. De asemenea, comerţul electronic se supune altei legislaţii decât comerţul clasic. Tocmai de-asta, e esenţial să te informezi ce condiţii impune atât magazinul, cât şi curierul în cazuri de genul ăsta. Tocmai ca să evite neplăceri. Chitara, odată ce-ai achitat-o magazinului, intră în posesia ta. Şi aici, orice defect care apare se supune condiţiilor de garanţie. Ar fi frumos să cumpăr un produs, să-l fac ţăndări şi pe urmă să-mi dea curierul banii înapoi. Ei nu au de unde să ştie ce s-a întâmplat din momentul în care ai luat tu chitara până în momentul în care ai constatat defectul. Nu merge cu poveşti, tocmai de aceea cer sesizarea oricărei deteriorări a ambalajului în momentul în care ridici coletul.

 

Indiferent că vezi o zgârietură pe ambalaj, ambalajul desfăcut, orice lucru care nu arată în regulă, trebuie să spui asta curierului şi să faci un proces verbal în care să se specifice că ai primit ambalajul deteriorat. Pe urmă ai o bază prin care poţi justifica deteriorarea conţinutului.

 

Nici la exemplul pe care l-ai arătat tu, cei de la Gibson n-au vrut să-i dea chitara nouă, ci magazinul. Dar iarăşi, mai mult ca sigur, n-aveau obligaţia să facă asta. E greu de constatat dacă respectiva chitară s-a rupt în urma unui şoc sau din senin. În cazul nostru, magazinul a ieşit în pierdere la vânzarea respectivă.

Link to comment
Share on other sites

Guest egzplicit

Corect, asta însă doar dacă e asigurat. Și eu când am trimis ceva asigurat, a fost nevoie să se inspecteze atât interiorul coletului cât și produsul în sine. eSound nu a oferit opțiunea să asigur transportul (ciudat, având în vedere ce produse trimit), au zis că se ocupă ei și că e gratis, din păcate. Gratis nu înseamnă mereu mai puțini bani :)

 

Mă rog, eu nu zic că eSound mi-a trimis din start o chitară ruptă. Ce zic e că produsul, someway or another, s-a stricat prematur, a avut un cap/gât sensibil. Am întâlnit și alte cazuri similare, de exemplu cel din linkul din postul de mai sus. Omul cânta la chitară a doua zi după ce a primit-o și a rămas cu capul atârnat de plasticul care acoperă truss rod-ul. Fix cum mi-am găsit eu chitara. Probabil la mine s-a rupt în cutie, habar nu am. Ce știu însă e că pe ambalaj am găsit o cută/ruptură atât de mică încât în interiorul cutiei nu se vede absolut nimic, nici urmă de carton îndoit. Și cu toate astea, eSound îmi spune că ăla e motivul pentru care chitara arată în halul în care arată.

 

Acum 3 luni mi-am trimis o chitară din Anglia în București, impachetată personal și care a ajuns fără nici o problemă. Îmi vine greu să cred că o alta chitară, nouă, trimisă din sectorul 5 în sectorul 1, ajunge în halul ăsta doar din cauza unei cute existente doar pe partea exterioara a cartonului.

 

Probabil că în timp ce o să încert să rezolv asta pe cale legală, am să pun o altă comandă, pe thomann de data asta. După 5 ani de stat în Anglia și experimentat cu comerțul lor, ce e la noi e un fel de sapă de lemn.

 

 

Ca o paranteză:

 

@'mnezău , dacă stăm bine cu comerțul online, incearcă să faci cumpărături din afară mai des, sincer. eSound are "plată online", ei spun că asta înseamnă că faci transfer bancar online, din e-banking-ul tău în contul lor. Aia e "plată online"? Apoi mai sunt și altele, nu pot alege curierul, nu pot asigura produsul trimis, etc.

 

Lucrez în web, câțiva ani am fost chiar în e-commerce, crede-mă, România nu stă bine la comerț online. Ce-i drept, clienții români nici nu au așteptările din afară. Merge și asa.

 

Ca să dau un exemplu, ultima comandă din străinătate a fost un iPhone nou. A venit cu 2 urme extrem de mici pe carcasă, pe partea din spate. Am dat telefon, am spus că are 2 urme/lovituri/zgârieturi, mi-au trimis altul. Nu, nici măcar nu au așteptat să îl returnez pe primul. Mi-au trimis altul instant, apoi au aranjat să vină cineva și să-l culeagă pe cel vechi cu defect. Au fost 3 zile în care aveam ambele telefoane, deși am plătit doar unul. Și nu, returnatul nu a fost suportat din banii mei, ci ai firmei. Eh, când o să avem jumătate din customer support-ul asta în românia, atunci am să te cred că stăm bine cu comerțul electornic

 

Oricum, noi sa fim sanatosi că restul se rezolva. Un an nou bun tuturor!

Edited by egzplicit
Link to comment
Share on other sites

fratilor voi sunteti intregi la cap? si scuze de tonul ironic, dar cum adica sa plateasca jumatate? EI au parteneriat cu firma de curierat, e treaba lor cum isi impart paguba, 50-50, 100-0, 30-70, e treaba lor, dar TIE cumparatorule, trebuie sa ti se SCHIMBE (integral) produsul sau sa ti se RETURNEZE banii CLAR FARA NICIO DISCUTIE, du-te la OPC imediat cat nu trece mai mult timp.

 

Iar acum sa disecam putin treaba cu plata jumatate: ce faceti bre? platiti jumate' voi firma si jumate' cei de la curierat? Pai si noi ce sa intelegem ca aveti jumate' de vina? E ca si cand ati recunoaste ca ati trimis chitara deja bulita (a se intelege fie cu gatul fisurat, fie cu alta problema "la limita") iar ala de conducea duba, de, a pus capacu' prin zdruncinaturile aduse si itaaaaa s-a rupt grif-ul. Bai tata, ce #$%^ facem aici, REPET, e TREABA LOR daca achita ei integral sau le vine vreun sponsor minune si le plateste "greselile" sau daca au asigurare pe produse facute varza, sau daca Epiphone este suficient de dragut incat sa accepte retur la chitara lor. Asta este treaba (a se citi raspunderea) comerciantului, pe tine nu trebuie sa te intereseze, nici macar sa-ti pese daca ei din urma acestei pagube vor da faliment, NU E TREABA TA. Treaba ta a fost sa comanzi, sa platesti si sa primesti ceva functional, in rest spala-te pe maini de orice alt detaliu caci nu te priveste, nu-i mai lasa sa-ti arunce in carca tie ca "da' de ce nu ai verificat produsul" sau "dar de ce nu X, Y". Ete d-aia. Ca esti batran, uituc si stai prost cu vederea si era frig afara. Vor ceva mai mult? Du-te si da-le cu grif-ul ala peste ochi si baga-le mintile-n cap.

 

P.S.: pt cei ce acuza simptome de testosteron marit, sange care pulseaza in tample si nivel crescut al senzatiei de inteligenta, precum si dorinta de a-i raspunde pe masura ignorantului de eu, chill down, daca nu acordati (in cazul asta, nu si in altele, ca nu generalizez) prioritate INTEGRALA cumparatorului, sunteti dusi RAU RAU RAU cu pluta, va aprindeti DOAR de dragul etalarii unei suprematii mintale (da, mintale) inexistente si n-are rost sa mai dejectati tampenii pe forum. Mersi si Sarbatori fericite in continuare!

Edited by otringal
Link to comment
Share on other sites

Petrucci, omule, bine ca esti tu destept pentru toata lumea. Ti-au dat astia pene ca sa le iei partea? :)

In alta ordine de idei, abia astept sa apara postul Madalinei in care sunt prezentate adresa si numele pagubitului cat si motivul din care este vina lui si nu a magazinului.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

fratilor voi sunteti intregi la cap? si scuze de tonul ironic, dar cum adica sa plateasca jumatate? EI au parteneriat cu firma de curierat, e treaba lor cum isi impart paguba, 50-50, 100-0, 30-70, e treaba lor, dar TIE cumparatorule, trebuie sa ti se SCHIMBE (integral) produsul sau sa ti se RETURNEZE banii CLAR FARA NICIO DISCUTIE, du-te la OPC imediat cat nu trece mai mult timp.

 

Iar acum sa disecam putin treaba cu plata jumatate: ce faceti bre? platiti jumate' voi firma si jumate' cei de la curierat? Pai si noi ce sa intelegem ca aveti jumate' de vina? E ca si cand ati recunoaste ca ati trimis chitara deja bulita (a se intelege fie cu gatul fisurat, fie cu alta problema "la limita") iar ala de conducea duba, de, a pus capacu' prin zdruncinaturile aduse si itaaaaa s-a rupt grif-ul. Bai tata, ce #$%^ facem aici, REPET, e TREABA LOR daca achita ei integral sau le vine vreun sponsor minune si le plateste "greselile" sau daca au asigurare pe produse facute varza, sau daca Epiphone este suficient de dragut incat sa accepte retur la chitara lor. Asta este treaba (a se citi raspunderea) comerciantului, pe tine nu trebuie sa te intereseze, nici macar sa-ti pese daca ei din urma acestei pagube vor da faliment, NU E TREABA TA. Treaba ta a fost sa comanzi, sa platesti si sa primesti ceva functional, in rest spala-te pe maini de orice alt detaliu caci nu te priveste, nu-i mai lasa sa-ti arunce in carca tie ca "da' de ce nu ai verificat produsul" sau "dar de ce nu X, Y". Ete d-aia. Ca esti batran, uituc si stai prost cu vederea si era frig afara. Vor ceva mai mult? Du-te si da-le cu grif-ul ala peste ochi si baga-le mintile-n cap.

 

P.S.: pt cei ce acuza simptome de testosteron marit, sange care pulseaza in tample si nivel crescut al senzatiei de inteligenta, precum si dorinta de a-i raspunde pe masura ignorantului de eu, chill down, daca nu acordati (in cazul asta, nu si in altele, ca nu generalizez) prioritate INTEGRALA cumparatorului, sunteti dusi RAU RAU RAU cu pluta, va aprindeti DOAR de dragul etalarii unei suprematii mintale (da, mintale) inexistente si n-are rost sa mai dejectati tampenii pe forum. Mersi si Sarbatori fericite in continuare!

 

Omule, tu nu înţelegi că nu s-a înregistrat pagubă la livrarea produsului? Nu a fost ambalajul deteriorat, nu nimic. Din ceea ce ştiu curierul şi magazinul, putea foarte bine să primească chitara funcţională, iar, după două acorduri s-o scape şi să-i rupă gâtul, iar acum încearcă să-şi ia banii pe ea. Nu merge că eşti băiat cuminte şi că nu faci de-astea. Faptele şi hârtiile spun povestea traseului şi condiţiei coletului respectiv. Integritatea coletului se verifică de faţă cu curierul. Nu vrei să-l verifici, înseamnă că ai primit coletul FĂRĂ OBIECŢII. Nu vorbiţi cu "ar trebui...". Ce visaţi voi cu ochii deschişi nu coincide mereu cu realitatea.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Daca n-aveti coaie va meritati soarta.

Daca nu ai verificat coletul la primire poti sa faci ce poze vrei tu...

 

Din păcate, este adevărat ! Şi nu-i vorba neapărat de "oo", cât de dreptul tău de a verifica produsele cu factură, asigurare şi sticker de "fragil", la primire...

Niciodată nu l-am auzit pe vreun curier să zică cu guriţa lui : "Vă rog să verificaţi coletul !"...

 

.

Link to comment
Share on other sites

Tu le pui mana pe gat, tu vorbesti de coaie si oi si eu sunt frate cu Becali?

 

Mama draga, daca firmele de curierat iti interzic desfacerea coletului la primire pana nu platesti, o fac cu un motiv: si anume ei nu vor sa fie responsabili de continutul produsului, problema care de multe ori depaseste chestia de aici, asa putem folosi curieratele si pt trafic de droguri, ti se pare ok?

 

Dar pentru mintile usoare hai sa reformulam problema: lasa-i in mama lor si p aia de la curier si tot, ai adus-o in casa si ete e rupta. Ba MAI MULT, cand ai desfacut-o a fost intreaga iar dupa 2 ore i-a pleznit grif-ul. Ia vezi tu, asta INTRA sau nu la garantie? Beleste ochii la clauzele de garantie si o sa vezi ca intra la garantie, fara pic de coaie sau alte genitale necesare. E ca si cand la analogia ta cu laptop-ul, il luai, mergea bine iar dupa 2 zile iti exploda pe masa (si e posibil, bateria aia e o mica bomba). Atunci ce faceai, ca nu mai era nici de verificare la livrare nici nimic. Pur si simplu, s-a defectat la scurt timp dupa, si nu oricum, ci intr-un mod violent (laptop explodat sau griff facut tzandari). Frate, D AIA AI 10 (sau parca si 30) de zile oportunitatea de a o returna fara niciun motiv anume, dar mai ales cand ai un motiv, ETE E FACUTA ZOB. Tu ce *** vrei sa-mi spui ca daca dai milioane pe un instrument si ete na, nu ai verificat la livrare, acum ai dreptul sa fi pagubit? Esti cretin, scuza-ma.

 

Ah si:

 

Totul trebuie sa vina de-a gata si perfect. Daca nu se intampla asa atunci aleg ei un vinovat pe care cred ei ca il pot trage mai usor la raspundere si ala trebuie sa ii despagubeasca.

 

tu inca resimti vinu' si sarmalele de sarbatori, sau esti beat tot timpul? Cumva vrei sa insinuezi ca un produs comandat online NU ar trebui sa soseasca perfect, impecabil, fara nicio urma de lovire, zgarietura sau imperfectiune? Atunci scuza-ma tataie, du-te la un control ca esti sarit rau de tot. Nu m-ar mira daca peste ceva timp o sa-ti deschizi o firma / un magazin online, ai face profit mare cu "coaie" ca ale tale ;)

 

Oricum, indiferent cat de infecte vor mai fi raspunsurile voastre, ma retrag, am preconizat deja din postul anterior:

 

P.S.: pt cei ce acuza simptome de testosteron marit, sange care pulseaza in tample si nivel crescut al senzatiei de inteligenta, precum si dorinta de a-i raspunde pe masura ignorantului de eu, chill down, daca nu acordati (in cazul asta, nu si in altele, ca nu generalizez) prioritate INTEGRALA cumparatorului, sunteti dusi RAU RAU RAU cu pluta, va aprindeti DOAR de dragul etalarii unei suprematii mintale (da, mintale) inexistente si n-are rost sa mai dejectati tampenii pe forum. Mersi si Sarbatori fericite in continuare!
Link to comment
Share on other sites

Tu le pui mana pe gat, tu vorbesti de coaie si oi si eu sunt frate cu Becali?

 

Mama draga, daca firmele de curierat iti interzic desfacerea coletului la primire pana nu platesti, o fac cu un motiv: si anume ei nu vor sa fie responsabili de continutul produsului, problema care de multe ori depaseste chestia de aici, asa putem folosi curieratele si pt trafic de droguri, ti se pare ok?

 

Dar pentru mintile usoare hai sa reformulam problema: lasa-i in mama lor si p aia de la curier si tot, ai adus-o in casa si ete e rupta. Ba MAI MULT, cand ai desfacut-o a fost intreaga iar dupa 2 ore i-a pleznit grif-ul. Ia vezi tu, asta INTRA sau nu la garantie? Beleste ochii la clauzele de garantie si o sa vezi ca intra la garantie, fara pic de coaie sau alte genitale necesare. E ca si cand la analogia ta cu laptop-ul, il luai, mergea bine iar dupa 2 zile iti exploda pe masa (si e posibil, bateria aia e o mica bomba). Atunci ce faceai, ca nu mai era nici de verificare la livrare nici nimic. Pur si simplu, s-a defectat la scurt timp dupa, si nu oricum, ci intr-un mod violent (laptop explodat sau griff facut tzandari). Frate, D AIA AI 10 (sau parca si 30) de zile oportunitatea de a o returna fara niciun motiv anume, dar mai ales cand ai un motiv, ETE E FACUTA ZOB. Tu ce *** vrei sa-mi spui ca daca dai milioane pe un instrument si ete na, nu ai verificat la livrare, acum ai dreptul sa fi pagubit? Esti cretin, scuza-ma.

 

Nu este relevant dacă plăteşti sau nu coletul. Ideea este să sesizezi deteriorarea lui şi să faci un proces verbal cu firma de curierat în care să descrii toate problemele astea. După aceea ei vor despăgubi clientul în funcţie de modul în care a fost asigurat transportul. Acum nu ştiu sigur dacă eşti tu clientul lor sau magazinul. Cel mai probabil e magazinul, caz în care tu trimiţi chitara înapoi magazinului, ei îţi returnează suma pe care ai plătit-o şi mai departe primesc banii de la curier.

Vizavi de treaba cu 10 zile. Ai voie, dar cât timp produsul este în starea în ţi-a fost trimis. Dacă te apuci să deteriorezi produsul nu ţi-l mai primeşte nici dracu' înapoi.

 

Cu "ete na, n-ai verificat la livrare" nu merge. Tu te implici într-un contract ca şi cumpărător. Ai atât tu, cât şi vânzătorul şi obligaţii şi drepturi. Că vrei tu să crezi că ai doar drepturi, eşti liber s-o faci, doar că vei fi pus în faţa faptului şi îţi vei da cu tesla-n coaie.

 

Eşti cam agresiv. Ce-i cu tine, nu-ţi priesc sărbătorile?

Link to comment
Share on other sites

Mai eu va inteleg, dar voi intelegeti ca in functie de cat de "jmecher" e ala din duba, poti sa desfaci coletul sau nu? Eu am desfacut de multe ori, insa de multe ori ala nu m-a lasat, mi-a aratat clar un paragraf din contractul si legislatia sub care sunt ei, toate puse intr-o mapa cu folie printre multele lui acte din duba si aia e, mi-a aratat foarte discret m*ie, ba chiar in conditiile in care i-am spus ca in alte dati am fost lasat sa verific pachetul. Asa ca, daca va credeti mai presus de un paragraf scris, puteti s-o faceti si pe Banderas cu el si sa va credeti mai presus de lege, dar aia e, stiu ca e frustrant, dar cu 2 randuri tiparite ti-a inchis gura si cel putin pana pleaca el cu scartz din parcare, tu n-ai ce sa faci, chiar daca aflii apoi ca totusi AVEAI dreptul sa desfaci coletul, pe moment ce era sa faci, sa ii dai in gura, sa chemi politita? E nasol, complicat si mai greu de facut decat de zis pe RGC.

 

In alta ordine de idei, imi priesc sarbatorile si totusi sunt cat se poate de agresiv cand vad un compendiu' de inteligenta pe forumu' asta. Ma, voi nu cumva aveti si bloguri? (unii, nu toti) Ca aveti fix atitudinea aia flegmatica de stafie ogarjita in viata reala care nu-si poate exprima frustrarea decat prin incercari patetice de a parea destept. Si ete cam asa definesc eu si bloggarashii, cu toate scuzele de rigoare.

 

Ciao!!

Link to comment
Share on other sites

Eu din ce insiri acolo nu prea cred ca lucrezi in web si nu vad ce e rau la plata online din e-banking-ul meu in contul lor, mi se pare cel mai avantajos. E mai avantajos cumva PayPal?

 

E mai rapid Paypal. Nu mai stau să scriu IBAN, să accept plata, etc. Din două click-uri am plătit.

 

In alta ordine de idei, imi priesc sarbatorile si totusi sunt cat se poate de agresiv cand vad un compendiu' de inteligenta pe forumu' asta. Ma, voi nu cumva aveti si bloguri? (unii, nu toti) Ca aveti fix atitudinea aia flegmatica de stafie ogarjita in viata reala care nu-si poate exprima frustrarea decat prin incercari patetice de a parea destept. Si ete cam asa definesc eu si bloggarashii, cu toate scuzele de rigoare.

 

Păi trebuie să fie şi de-ăştia. Unii încercăm să părem proşti, alţii deştepţi.

Edited by 'mnezãu
Link to comment
Share on other sites

Mai există posibilitatea ca pe "drumul chitarei", pe tot lanţul de la producător până la consumator, să se afle o serie de contracte de colaborare/distribuţie/livrare/whatever foarte dezavantajoase, astfel încât să fie mult îngreunate toate aspectele astea legate de garanţie, care, după mine, în final ar trebui sa se spargă în capul producătorului... Astfel, fiecare pe la care trece chitara, producător, magazin online, curier, scuipă-n sân şi zice "Duamne-ajută s-ajungă cu bine !"...

Şi aş da un exemplu, după mine descurajant, al returnărilor către Thomann, cu suportarea trasportului de retur de către client... Nu l-am întâlnit personal, doar am citit despre el, sper să fi reţinut corect...

 

în altă ordine de idei, chestia cu 10 zile sau câte-or fi, de returnare fără nici o explicaţie, mi se pare o mare porcărie şi ar trebui sa dispară, părerea mea...

 

.

Link to comment
Share on other sites

bag picioru' daca urmatorului (daca va mai fi cazu') nu o sa-i zic in fata ca nu-i accept coletu' :) Cu toate ca nenii de la Fan or sa-mi spuna ca tre sa le platesc transportul, dar asta se rezolva cu inca putin scandal :)

 

Nu prea are importanţă dacă plăteşti sau nu coletul, chiar nu e relevant. Poţi să plăteşti magazinului în avans, e aceeaşi treabă. Au cam scos toţi treaba cu desfăcutul coletului înainte să-l plăteşti. Nu este nici o problemă, se aplică ce am spus mai sus. Curierul trebuie să stea lângă tine când desfaci coletul dacă îi ceri asta. Nu mai ţin bine minte, parcă semnezi odată pe factura emisă de curier şi odată pe un buletin de expediţie. Ar fi bine să semnezi buletinul după ce desfaci.

 

Mai există posibilitatea ca pe "drumul chitarei", pe tot lanţul de la producător până la consumator, să se afle o serie de contracte de colaborare/distribuţie/livrare/whatever foarte dezavantajoase, astfel încât să fie mult îngreunate toate aspectele astea legate de garanţie, care, după mine, în final ar trebui sa se spargă în capul producătorului... Astfel, fiecare pe la care trece chitara, producător, magazin online, curier, scuipă-n sân şi zice "Duamne-ajută s-ajungă cu bine !"...

Şi aş da un exemplu, după mine descurajant, al returnărilor către Thomann, cu suportarea trasportului de retur de către client... Nu l-am întâlnit personal, doar am citit despre el, sper să fi reţinut corect...

 

în altă ordine de idei, chestia cu 10 zile sau câte-or fi, de returnare fără nici o explicaţie, mi se pare o mare porcărie şi ar trebui sa dispară, părerea mea...

 

De garanţie e răspunzător comerciantul, nu producătorul. Indiferent că el asigură repararea produsului pe la diferiţi intermediari, tot el răspunde.

Ce te deranjează la chestia cu 10 zile? Mi se pare corectă, având în vedere că nu ştii sigur ce cumperi de la magazinele online. Nu-ţi place produsul din orice motiv, îl poţi da înapoi. Aici, la treaba cu costurile de transport în afara ţării, îţi creşte mult preţul în funcţie de volumul şi greutatea produsului, nu neapărat de distanţă.

Edited by 'mnezãu
Link to comment
Share on other sites

De garanţie e răspunzător comerciantul, nu producătorul.

 

INCREDIBIL ! Incredibil, pe cuvânt ! Tu chiar crezi ceea ce-ai scris aici... Man, I'm on a wrong planet ! Adică io construiesc un ţâş, ţi-l pasez să-l vinzi şi mă doare la bască ?...

 

Despre "chestia" cu 10 zile, nici nu stau de vorbă...

.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.