www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Statistica Morfologica


Ce forma de chitara detineti?  

105 members have voted

  1. 1. Ce tip de chitara aveti?

    • Strat/superstrat
      68
    • Les Paul (single cutaway)
      38
    • Tele (single cut flat)
      11
    • Explorer/Destroyer/ML
      13
    • SG (double cut simetric)
      6
    • V (rotunjit sau nu, simetric sau nu)
      2
    • Alta (care?)
      11


Recommended Posts

Ok, asta e un obiectiv mai "serios" si poate fi inferat oarecum din thread-ul "poze cu chitarele noastre" (si pentru acuratete statistica probabil va fi). Intrebarea dupa cum puteti observa e "Ce forma de chitara detineti?" si faptul ca ati ales sa achizitionati o astfel de chitara implica faptul ca "va place".

Dupa cum observati optiunile sunt relevante doar pentru chitare electrice, deci acusticele fiind relativ asemenea n-au ce cauta in poll si anumite semiacustice se pot regasi in categoria LP, Tele s.a.m.d.

Ceea ce ma intereseaza practic sunt considerentele ergonomice (si am impresia ca superstrat-ul va domina, de asta l-am si pus primul), deci e irelevant faptul ca Tele-ul vostru are humbucker-e active EMG, indiferent ca-s din fabrica sau montate dupa, deci cu toate ca n-ar putea fi numit "Telecaster" in sensul strict al termenului va primi totusi un vot in categoria "Tele".

De observat faptul ca am bagat in aceeasi categorie forme precum Xplorer/Futura/Kelly/Destroyer si Dean ML/BC Rich Stealth pentru ca din punct de vedere ergonomic sunt similare. Chestiuni precum Warlock ar putea fi incluse in aceeasi categorie dar ramane optiunea fiecaruia daca le considera "Altele" sau nu.