www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Voi Cum Inregistrati?


Recommended Posts

Tobe : trigere, sau facute pe calculator. EZ drummer ca plugin sau folosesti samples bune. Mai sunt destule programe pt tobe care suna chiar bine.

Chitara prin amp + mic bun in fata sau direct prin calc daca ai interfata usb.

Vocea printr-un preamp bun . Si cand zic preamp, vorbesc de preamp dedicat, nu printr-o pedala de distors =)

---

 

Omule, vezi cu astia din I hate mondays, ca ei fac inregistrari bestiale, acuma depinde de pretul lor, sau vezi mai tarziu la Bucovina la sala ca isi fac un soi de studio, nu stiu detalii. Cu pretul , mnah, negociezi tu.

Edited by archDude
Link to comment
Share on other sites

Mai bine Cubase . Cool Edit Pro e jucarie.

pt cubase iti trebuie o placa de sunet mai decenta..

 

revenind la intrebarea ta...cum inregistram? eu am cubase, imi fac prima data un track(scheletu.structura) apoi incep sa trag pe rand instrumentele in urmatoarea ordine(clape,tobe(uneori loopuri),bass,chitari, voci).clapele le trag audio(daca-mi place sunetu) si midi in acelasi timp apoi le prelucrez in cubase cu niste VSTi.tobele le bat pe clapa sau le conectez la tobe electronic prin midi (sau folosesc loopuri).in mare parte folosesc EZdrummer. basu il trag midi pe clapa apoi il lucrez din VSTi sau iau o chitara bas il bag printr-un compresor care intra in mixer apoi in placa de sunet. chitarile prin 2 preampuri de chitara pe lampi care intra intr-un mixer apoi in placa de sunet. vocile le trag cu un mic bagat prin compresor-mixer-placa de sunet iar efectele se baga dupa ce am inregistrat.urmeaza sa fac un ghiveci(mixaju) apoi masterizare....acolo ii mai greu daca n-ai scule.bafta

am atasa si un intro dintr-o piesa.. aici am tras asa: 2 trakuri de clapa(midi), un loop ,un bass(midi) si 2 chitari

From_The_Inside_Out__intro_06.wma

Edited by Mosh Craciun
Link to comment
Share on other sites

...aaa...

ar trebui sa fiu nebun sa scriu iar povestea asta :

http://forums.rgc.ro/index.php?showtopic=3...mp;#entry304195

 

Acolo, inregistrasem o mel, si am si explicat cum;

daca urmareshti topicul meu mai mult timp, voi extinde "tutorialul" :)

In plus, daca primesc un impuls ca ar trebui sa faca un tutorial, voi explica cum sa inregistrezi BINE o melodie acasa :) ; mai tarziu;

 

Cat despre cum inregistreaza o trupa ? hm... :) ..e ca naiba :

intai pui microfoane peste tot la tobe; apoi, pe rand, microfonand ampurile, inregistrezi chitarile , bassul(merg si direct in PC, dar preferabil pui microfonul in fata difuzorului in care se aude chitara), apoi vocea...eh..vocea, e ceva ...niciodata nu seamana cu vocea ta.. :D

da in fine, sa ai microfoana bune, chef, si multa rabdare :D ;

mai vb

Link to comment
Share on other sites

@archDude:Ai uitat sa mentionezi ca pt a te inregistra ai nevoie de un program .

@EADGBE:Te sfatuiesc sa folosesti Cool Edit Pro.Este un program multitrack foarte bun pt inregistrari ;):D .

 

Nu nu nu...nu la asta ma refeream...stiu de existenta softurilor astea si chiar stiu sa le folosesc...si nu voiam loop-uri si sampleuri...ma gandeam cu inregistrati toba reala...cum puneti microfoanele, daca trageti piesa dintr-o bucata etc

 

Cat despre cum inregistreaza o trupa ? hm... :D ..e ca naiba :

intai pui microfoane peste tot la tobe; apoi, pe rand, microfonand ampurile, inregistrezi chitarile , bassul(merg si direct in PC, dar preferabil pui microfonul in fata difuzorului in care se aude chitara), apoi vocea...eh..vocea, e ceva ...niciodata nu seamana cu vocea ta..

da in fine, sa ai microfoana bune, chef, si multa rabdare ;

mai vb

 

Uite asta era cam ce voiam eu sa spun

 

ce vrei sa inregistrezi ?

 

tobe , e plin netu de loop-uri . millioane .

 

Am vrea sa facem un mic demo...:D

 

 

:) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Nu nu nu...nu la asta ma refeream...stiu de existenta softurilor astea si chiar stiu sa le folosesc...si nu voiam loop-uri si sampleuri...ma gandeam cu inregistrati toba reala...cum puneti microfoanele, daca trageti piesa dintr-o bucata etc

 

 

 

Uite asta era cam ce voiam eu sa spun

 

 

 

Am vrea sa facem un mic demo...:D

 

 

:) :) :)

Pui cate un microfon ce are dinamica mare la fiecare piesa din garnitura ce trebuie sa se auda in mix , ar fi OK condenser , dar daca nu aveti folositi macar la cinele "electret" dar cu preamplif adaptor de impedanta si modificat ptr semnal cu dinamica mare , sunt scheme pe net .

 

Daca sunt bani se gasesc seturi de microfoane de toba .

 

Toba mare suna bine daca se lasa fata mai detensionata ( metoda experimentata se un prietenn suna un "punch" bun) , umpli cu burete toba mare sa nu rezoneze peretele .Microfone dinamice ce redau joasele bine sunt OK la toba mare.

 

Poti pune doua mic la toba mare unul din fata unul in spate sa prinzi pedala .

Se pot pune si doua overhead stereo YX in fata deasupra ptr ambienta si se inregistreaza si aceste pe un track stereo.

Ar fi bine o sala izolata fonic sa nu aiba reflexii , sau cat mai putine.

 

Plus trebuie un recorder cu multe canale , un mixer USB sau FIREWIRE cu 9 - 10 canale ce le poti trage simultan separat pe cate un track ca la mixaj sa poti regla separat tpt ce trebuie.

 

Depinde cum cantati , cum interpretati , daca se canta "metronom" e OK sa pui in casti la tobar un metronom ca sa se gideze.Asa poti sa faci "loop"-uri ce le folosesti in sequencer asa bate odata si poti lucra mutand secventele unde vrei.

 

Daca se canta dinamic si tempoul trebuie sa cantati impreuna parti mai lungi ca sa sune "live" si sa aveti groove-ul dorit la fiecare parte a piesei .Aici e munca mai multa impreuna pana iese cum vreti.

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Eu pana acum (si pe materialul Purity de pana acum) am inregistrat totul in FL Studio. Acum am trecut pe Pro-Tools, cu effecte outboard (rack) analog, printr-un mixing desk Mackie (in studioul facultatii). Procedura pentru muzica la care lucrez acum este urmatoarea:

 

Programez totul ca general MIDI acasa, si ma duc pe urma in studio unde il inregistrez pe baterist, si trag chitari si bass + synths (hammond, minimoog, ARP Solina, etc). Am norocul de a avea o gramada de aparatura pro la dispozitie pentru ca studiez Audio and Music Tech. Cu solistii lucrez in general online, le trimit guide vocals si daca pot sa-i indrum in timp real prin Skype sau ceva, fac asta. Daca nu, se descurca ei :) . Unul din profesorii de la mine lucreaza la un proiect de networked performance, cum sa transmiti audio in timp real over the internet, la calitate pro. Mi-a zis de un soft care iti permite sa inregistrezi un solist (sau orice altceva) in timp real direct in DAW-ul tau. Se instaleaza ca plugin VST, si are pana si suport de webcam.

 

http://www.digitalmusician.net/

 

Ar putea fi folositor daca cineva vrea sa aiba o trupa complet online si sa inregistreze.

 

Pana acum am tras simplu de tot printr-un soundblaster x-fi Fatal1ty, la mine in dormitor, direct in FL.

 

Cat despre tobe, e MULT de studiat la inregistrarea lor si la mixaj. Mai mult decat se poate vorbi intr-un thread.

Edited by Metabog
Link to comment
Share on other sites

Eu pana acum (si pe materialul Purity de pana acum) am inregistrat totul in FL Studio. Acum am trecut pe Pro-Tools, cu effecte outboard (rack) analog, printr-un mixing desk Mackie (in studioul facultatii). Procedura pentru muzica la care lucrez acum este urmatoarea:

 

Programez totul ca general MIDI acasa, si ma duc pe urma in studio unde il inregistrez pe baterist, si trag chitari si bass + synths (hammond, minimoog, ARP Solina, etc). Am norocul de a avea o gramada de aparatura pro la dispozitie pentru ca studiez Audio and Music Tech. Cu solistii lucrez in general online, le trimit guide vocals si daca pot sa-i indrum in timp real prin Skype sau ceva, fac asta. Daca nu, se descurca ei :) . Unul din profesorii de la mine lucreaza la un proiect de networked performance, cum sa transmiti audio in timp real over the internet, la calitate pro. Mi-a zis de un soft care iti permite sa inregistrezi un solist (sau orice altceva) in timp real direct in DAW-ul tau. Se instaleaza ca plugin VST, si are pana si suport de webcam.

 

http://www.digitalmusician.net/

 

Ar putea fi folositor daca cineva vrea sa aiba o trupa complet online si sa inregistreze.

 

Pana acum am tras simplu de tot printr-un soundblaster x-fi Fatal1ty, la mine in dormitor, direct in FL.

 

Cat despre tobe, e MULT de studiat la inregistrarea lor si la mixaj. Mai mult decat se poate vorbi intr-un thread.

 

Este ceva normal .

 

in primul rand trebuie 10 ani pe putin sa ajungi sa ai ceva in freza despre ce ai vrea si ce poti sa canti .

 

Cantat .A nu se intelege reproducere sau exercitii!

 

Asa in timpul acestor exercitii timp de aprox 10 ani experimentezi si "recording"-ul si dupa incet si mixajul...inveti acustica , electroacustica , tehnici de captare si poate si cateva retete simple ca mai mult nu-ti spune nimeni ca-i secret.

 

Siiiiiiiii tot asa

 

Cat despre "online..." prima data trebuie sa se realizeze "berea" online ...inspiratia "online" , cheful "online" si multe altele "online" dar mai ales " banii online" sponsori, producer-i online si dupa aia restul daca mai este cazul.

 

Programez totul ca general MIDI acasa, si ma duc pe urma in studio unde il inregistrez pe baterist, si trag chitari si bass + synths (hammond, minimoog, ARP Solina, etc).

 

 

asta cam suna a exercitii "mecanice" dar in cei 10 + ani intra si asa ceva...

 

Este mai bine daca ai instrumentisti in sala si se incearca sa se cante .

 

Bineinteles sfatul este doar pentru cei care simt muzica , care aud muzica si nu pentru reproducatori care ajung doar sa vada lucrurile din punct de vedere tehnic.

Dar nu uitati trebuie si tehnica si stiinta.Toate trebuie invatate , exersate in paralel ca sa nu ai decalaj intre" sectiuni" caci te plafonezi si dupa cei 10 ani esti gata plafonat ,cea ce este foarte grav.Dar fiecare cat poate duce.

 

Sunt curios si eu de ce lucrari ai facut .Eu am cateva lucrari ( mai mult schite caci nu sunt facute ptr editat pe CD doar experinentale)"online" sau semi online prin mesenger si prin yousendit oricum este foarte obositor.Nici macar nu le am adunate pe un CD , ar trebui , hehe.

 

Ca sa capeti groove-ul cu o trupa online in realtime este inca un vis , din pacate.Dar evolueaza treba daca nu o stopeaza criza .Iar daca ma gandesc la ceart aonline si orgolii online ma cam descurajez ...hahahaha dar " ..ia sa vedem....." cum zise si "orbul"....

 

Oricum criza mi-a stopat sau cel putin incetinit rau de tot cateva proiecte "transatlantice" .

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Este ceva normal .

 

in primul rand trebuie 10 ani pe putin sa ajungi sa ai ceva in freza despre ce ai vrea si ce poti sa canti .

 

Cantat .A nu se intelege reproducere sau exercitii!

 

Asa in timpul acestor exercitii timp de aprox 10 ani experimentezi si "recording"-ul si dupa incet si mixajul...inveti acustica , electroacustica , tehnici de captare si poate si cateva retete simple ca mai mult nu-ti spune nimeni ca-i secret.

 

Siiiiiiiii tot asa

 

Cat despre "online..." prima data trebuie sa se realizeze "berea" online ...inspiratia "online" , cheful "online" si multe altele "online" dar mai ales " banii online" sponsori, producer-i online si dupa aia restul daca mai este cazul.

 

Programez totul ca general MIDI acasa, si ma duc pe urma in studio unde il inregistrez pe baterist, si trag chitari si bass + synths (hammond, minimoog, ARP Solina, etc).

 

 

asta cam suna a exercitii "mecanice" dar in cei 10 + ani intra si asa ceva...

 

Este mai bine daca ai instrumentisti in sala si se incearca sa se cante .

 

Bineinteles sfatul este doar pentru cei care simt muzica , care aud muzica si nu pentru reproducatori care ajung doar sa vada lucrurile din punct de vedere tehnic.

Dar nu uitati trebuie si tehnica si stiinta.Toate trebuie invatate , exersate in paralel ca sa nu ai decalaj intre" sectiuni" caci te plafonezi si dupa cei 10 ani esti gata plafonat ,cea ce este foarte grav.Dar fiecare cat poate duce.

 

Sunt curios si eu de ce lucrari ai facut .Eu am cateva lucrari ( mai mult schite caci nu sunt facute ptr editat pe CD doar experinentale)"online" sau semi online prin mesenger si prin yousendit oricum este foarte obositor.Nici macar nu le am adunate pe un CD , ar trebui , hehe.

 

Ca sa capeti groove-ul cu o trupa online in realtime este inca un vis , din pacate.Dar evolueaza treba daca nu o stopeaza criza .Iar daca ma gandesc la ceart aonline si orgolii online ma cam descurajez ...hahahaha dar " ..ia sa vedem....." cum zise si "orbul"....

 

Oricum criza mi-a stopat sau cel putin incetinit rau de tot cateva proiecte "transatlantice" .

 

Normal ca tobele MIDI sunt doar de ghidaj, in studio stam si ne dam seama cum trebuie sa sune. Totul iese dupa cateva sedinte de jamming. E aproape imposibil sa imiti un baterist real numai cu tobe programate. Obisnuiam sa cred ca se poate, dar nu se compara.

 

Totusi, ce trebuie omul sa ineleaga e ca nu mai este CHIAR atat de greu sa inregistrezi ceva calumea. Softul de azi iti da totul aproape mura in gura, si sunt o gramada de aplicatii specializate pentru amatori si incepatori. Nimeni nu e obligat sa inceapa cu Pro-Tools sau Cubase si cu zece mii de microfoane si efecte.

Edited by Metabog
Link to comment
Share on other sites

Este ceva normal .

 

in primul rand trebuie 10 ani pe putin sa ajungi sa ai ceva in freza despre ce ai vrea si ce poti sa canti .

 

Cantat .A nu se intelege reproducere sau exercitii!

 

Asa in timpul acestor exercitii timp de aprox 10 ani experimentezi si "recording"-ul si dupa incet si mixajul...inveti acustica , electroacustica , tehnici de captare si poate si cateva retete simple ca mai mult nu-ti spune nimeni ca-i secret.

 

Siiiiiiiii tot asa

 

Cat despre "online..." prima data trebuie sa se realizeze "berea" online ...inspiratia "online" , cheful "online" si multe altele "online" dar mai ales " banii online" sponsori, producer-i online si dupa aia restul daca mai este cazul.

 

Programez totul ca general MIDI acasa, si ma duc pe urma in studio unde il inregistrez pe baterist, si trag chitari si bass + synths (hammond, minimoog, ARP Solina, etc).

 

 

asta cam suna a exercitii "mecanice" dar in cei 10 + ani intra si asa ceva...

 

Este mai bine daca ai instrumentisti in sala si se incearca sa se cante .

 

Bineinteles sfatul este doar pentru cei care simt muzica , care aud muzica si nu pentru reproducatori care ajung doar sa vada lucrurile din punct de vedere tehnic.

Dar nu uitati trebuie si tehnica si stiinta.Toate trebuie invatate , exersate in paralel ca sa nu ai decalaj intre" sectiuni" caci te plafonezi si dupa cei 10 ani esti gata plafonat ,cea ce este foarte grav.Dar fiecare cat poate duce.

 

Sunt curios si eu de ce lucrari ai facut .Eu am cateva lucrari ( mai mult schite caci nu sunt facute ptr editat pe CD doar experinentale)"online" sau semi online prin mesenger si prin yousendit oricum este foarte obositor.Nici macar nu le am adunate pe un CD , ar trebui , hehe.

 

Ca sa capeti groove-ul cu o trupa online in realtime este inca un vis , din pacate.Dar evolueaza treba daca nu o stopeaza criza .Iar daca ma gandesc la ceart aonline si orgolii online ma cam descurajez ...hahahaha dar " ..ia sa vedem....." cum zise si "orbul"....

 

Oricum criza mi-a stopat sau cel putin incetinit rau de tot cateva proiecte "transatlantice" .

 

Sorry de double post dar e ceva in neregula cu functia de edit.

 

Pentru oamenii care au lucrat cu sample-uri de tobe (si sigur sunt multi pe forum), iluzia e ca inregistratul tobelor e asemanator. Adevarul e ca e foarte putin asemanator, e mult de lucrat la partea de bleed, gating, EQ, compresie, etc. Cand asculti un sample dintr-un VST de tobe sau o librarie, in general auzi doar snare sau doar bass, sau doar toba pe care o vrei. Cand mic-uiesti un kit real, de multe ori auzi snare-ul in restul microfoanelor, sau tom-urile, sau celelalte tobe, si trebuie sa scapi de bleed through (daca vrei, uneori e ok), cu gate, si EQ. E mult de lucrat ca sa obtii un sunet curat. E mult de lucrat in pozitionarea microfoanelor: daca vrei la snare microfon de top si bottom sau doar top sau doar bottom, daca vrei la bass drum doar front sau si beater, sau orice combinatie, daca vrei doua overheads, sau mai multe, sau doar unul, daca vrei microfon de ambianta, etc. Iti trebuie o interface cu multe intrari si putere calumea de procesare ca sa inregistrezi un kit mare, si trebuie sa ai grija la pozitionarea microfoanelor ca apar probleme de phase cancellation.

 

Trebuie sa te gandesti cum vrei sa sune, mai punchy, mai eliberat, mai dry, mai roomy, etc. De exemply, pentru o melodie metal cu double bass cel mai probabil o sa vrei un bass drum cu un gate care se inchide repede, inalte mai ridicate, si compresie, si microfon la beater ca sa sune mai percusiv. Pentru o piesa mai pop sau soft, cel mai probabil vrei microfon doar in fata la bass drum, si cu gate mai degajat si mai multe joase. Am invatat o tehinca ieri destul de cool. Dai send la toba de bass (in mixer) la un alt canal, si acolo bagi si un signal generator cu o sinusoida joasa (80hz, sa zicem). Pui un gate care se deschide doar cand se loveste toba mare, si atunci de fiecare data cand bateristul loveste toba mare, trece si un semnal jos, aproape ca un bass drum electronic, ca la TR-808. Suna foarte misto pentru piese soft. Desigur poti sa faci asta la snare cu un semnal de noise, si suna interesant.

 

Sunt multe smecherii si tehnici.

 

Personal, imi plac tobele care suna mari, aproape 80's style dar not as cheesy. :)

Edited by Metabog
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Iti trebuie aceleasi componente ca in orice inregistrare cu microfon: microfonul, preamplificator (fie ca-i unitate separata, incorporata in consola sau intr-o interfata audio) si recorder (magnetofon, deck, CD recorder, HDD recorder, PC cu interfata audio s.a.m.d.). Ai o gramada de optiuni, insa: gasesti in magazine "mini-studiouri" digitale care incorporeaza si preamp si HDD recorder sau "reportofoane" digitale care au si microfon(oane) incluse. Gasesti si microfoane "pe USB" la care tre' sa adaugi doar un PC. Deci poti avea de la 10 grame la 100 kile de echipament ca sa satisfaci acelasi scop, diferenta e de calitate si optiuni (control, versatilitate).

Singura problema cand inregistrezi amplificatoare (de fapt difuzoarele le inregistrezi, nu amplificatoarele) de instrument e ca microfonul sa fie robust, sa suporte presiunea mare implicata in close miking.

Edited by FiveseveN
Link to comment
Share on other sites

Salutare domnule "standard tuning" :) am trecut si eu prin problema ta acum putin timp, eu apeland la amicul meu de la Sound Creation studio sunt ajutat sa-mi pun cap la cap un demo, percutionistul nostru stand in alt oras iar eu avand nevoie de un demo urgent am recurs la asa ceva. Nu este o incurajare doar o metoda de urgenta, te inregistrezi pe orice forma de rec. - PC. din outputul amplifului direct in placa de sunet a PC-ului sau prin placa de sunet externa, preluat cu microfon de la dif-ul amplifului, etc. cantand corect dupa metronom poti usor sa apelezi la un inginer de sunet care sa te ajute. Desi nu e mare lucru sa utilizezi acasa un program de simulare percutie si sa-ti faci ritmul asa cum doresti.

Metoda profi' ar fi asta: repetati impreuna toate piesele sau piesa ce doresti sa o inregistrezi mergi la un studio care iti ofera toate sculele necesare (preamplif, microfon, mixer, pc, etc.) si urmaresti indicatiile baietilor din spatele mixerului :)

Succes iti urez,

Servus!

Link to comment
Share on other sites

Mai bine Cubase . Cool Edit Pro e jucarie.

Era vorba de INREGISTRARE !!!!! nu de jucarii imagini cu mixere si LED-uri si alte prostioare inutile din Cubase sau Sonar .

 

Cubase si Sonar au mari probleme cu latenza Adobe Audition nu are asemenea probleme , cat despre editare anvelopelor de volum , panoramare si de efect pus cut,snap chiar in timpul auditiei unei mixari inca nici un porogram in categoria acestora nu-i la nivelul lui Adobe .

 

Cubase si Sonar au editor etc MIDI acest lucru ar fi ca si avantaj daca vrei sa programezi muzica electronica de soft synth .

 

Dar omul vrea sa inregistreze trupa si nu sa faca trompete electronice...

 

DAsa ca e nevoie de un mixer cu vre-o 8-10 canale cu iesire pe Firewire sau SPDIF care se inregistreaza cu un DAW pe canale separate , cam tot atatea microfoane .O sala tratata acustic .Pozitionarea microfoanelor dupa cerinte si se poate inregistra.

 

Dupa ce ati inregistrat se prelucreaza in PC in editorul DAW-ului si se mixeaza.,,,

 

Daca nu aveti si "momente" de playback si inregisrtrare peste nu aveti nici problema latentei .

 

Daca se canta pe BT acesta sa fie deja gata mixat din acele multe canale ca sa nu ai probleme cu latenta si "agatari" cand reiei cate un fragment si DAW-ul sare sa faca backmixing la care foloseste resurse CPU serioase lucru ce te incurca si incetineste in lucru .Dupa ce s-a cantat pe acest BT "intermediar" materialul solistic (instrument sau voce) se pune in canale libere din mixerul DAW-ului unde sunt si celelalte instrumente si se pote face un nu mixaj daca este nevoie ca sa incadrezi acest solo intre instrumente ca sa sune compact .Etc ..metode de mixare , de folosirea plugin-uriulor pe grupe de instrumente ca sa nu incarci CPU-ul etc...ce le inveti din mers.

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Daca vreti sa inregistrati un demo cu trupa strangeti niste bani si mergeti intr-un studio. Productia in regim propriu functioneaza la muzica electronica (adica digitala), unde ai deja toate sunetele si nu mai trebuie sa inregistrezi nimic. Din experienta mea, e laborios sa obtii inregistrari decente chiar in studio cu echipamente dedicate, daramite sa faci improvizatii in sala de repetitii. Am intalnit muzicieni consacrati, care in loc sa studieze mai mult sau sa repete piesele pe care le au de inregistrat, vor sa ia acasa track-urile ca sa le mixeze ei. Rezultatele sunt ... pe masura ... Toata energia trupei trebuie sa mearga in compozitie si in repetitii astfel incat piesa sa fie interesanta si executia sa fie impecabila in momentul inregistrarii. In fine, cu banii pe care i-ati investi in sculele cu care veti putea face cel mult o inregistrare la calitate de serbare de scoala generala va inregistrati un album intreg in studio.

 

P.S. Bineinteles ca nu veti asculta acest sfat si va veti da cu capul singuri, asa ca puteti incepe de aici :)

 

Edited by Dan Damian
Link to comment
Share on other sites

buna cum bag vocea doua intro melodie din program fara sal mai fac eu 

eu am auzit ca se poate asa ceva si am nevoie daca ma puteti ajuta

cum bag vocea a doua intr-o melodie ..............din program .(gata inregistrata vocea ?) ...........fara sal mai fac eu ( fara sa faci tu vocea a doua ?)

 

dam cu presupusu'  .....ai vocea principala  si vrei vocea a doua . realizata "automat /electronic"..

 

exista  "harmoniser " ce  face din vocea principara "cor"  dupa armonia piesei ..

 

exista hard -pedale   au nume de genul "Vocalist " ce feace asta in timp real  ...unele suna perfect altele mai "musamalizat " ..dupa   pret/calitate ...

 

dar exista si program -soft   care pe langa "armonizare "  se poate utiliza si la "pitch controll"  adica sa corectezi falsurile ...

Edited by karpi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.