sam Posted June 2, 2014 Author Posted June 2, 2014 Bafta multa, daca ai chef si am si eu timp te chem pe la mine (in Bucuresti) sa faci teste, sa nu dai banii anapoda pe chestii nefolosibile. Mersi de invitatie, in ultima vreme am ajuns tot mai rar prin Bucuresti dar cand mai vin iti dau un semn si daca esti disponibil poate iti fac o vizita sa schimbam impresii.
'mnezău Posted June 2, 2014 Posted June 2, 2014 Live insa navigarea in timp real printre cele 200+200 de patch-uri nu e posibila iar experienta mea atat de chitarist de live cat si cu GT100 nu imi permite sa il folosesc modul manual si sa scot din el pe loc ce am nevoie, sa sune si bine si sa se pupe si cu ceilalti. Cam la asta se rezuma problema mea defapt. La punctul 2 unde ziceai tu ca n-ai inteles, degeaba imi suna mie bine tonul singur daca nu se potrivste in mix si fie taie prea tare, fie deloc. Păi îţi pregăteşti de acasă nişte patch-uri generice. Cu siguranţă ai efecte pe care le foloseşti constant. Poţi face mai multe patch-uri, cu diverse setări ale efectelor respective. Pe urmă mai ai şi pedala de expresie, nu ştiu sigur cum se poate regla la GT100, însă la G3, puteam, de exemplu, să-mi reglez pedala de expresie să-mi controleze un anumit parametru de pe un efect. Puteam, să zicem, să reglez pedala de expresie să-mi modifice butonul de gain de la o pedală de distors din patch. Dacă n-o foloseşti pentru Wah sau volum, ai putea încerca şi aşa ceva. Până la urmă, mergând pe ideea pedalelor, vei avea tot aceeaşi problemă. Doar că s-ar putea să-ţi fie mai greu să te reglezi bine, fiind limitat.
sam Posted June 2, 2014 Author Posted June 2, 2014 'mnezău: Exact asta am incercat pana acum, m-am facut vreo 4 clean-uri, 4 crunch-uri, 4 lead-uri dar n-am gasit inca combinatia de tonuri castigatoare. Probabil ca trebuie sa mai perseverez. Evident, acelasi lucru se poate aplica si la pedale dar primul impuls a fost asta, sa renunt la procesor in favoarea pedalelor. Mai studiem... Pacatul procesorului e altul. Multitudinea de amp-uri, efecte, parametri, care teoretic ar trebui sa constituie un avantaj se poate transforma intr-un mare dezavantaj daca nu stii exact ce vrei si daca nu-ti cunosti foarte bine scula. Plecand de la un ton oarecare poti sta si cateva ore sa-l tot modifici, toate variatiile vor suna excelent doar ca nu toate se vor potrivi intr-un anume context. La 3 pedale problema se simplifica pentru n-ai prea multe optiuni.
lefmir Posted June 2, 2014 Posted June 2, 2014 nu toate se vor potrivi intr-un anume context. Pai asta depinde ce ton....normal ca un ton high-gain n-o sa vina bine pe elvis. Dar un OD bine pus la punct il poti folosi peste tot. Sau un clean la fel. Mai am 2 nelamuriri: 1) De ce vrei sa sune exact ca pe inregistrare? oricum n-o sa sune la fel de la degete, nu de la ton. 2) Tu stii sa modifici volumul dintre patch-uri? adica sa le aduci pe toate la acelasi volum. Extra tip: Depinde de sala de repetitie, dar daca e neantifonata sau prost aranjata...s-ar putea sa fie numai impresia ta ca nu te auzi, intreaba-i si pe restul.
sam Posted June 2, 2014 Author Posted June 2, 2014 (edited) Pai asta depinde ce ton....normal ca un ton high-gain n-o sa vina bine pe elvis. Dar un OD bine pus la punct il poti folosi peste tot. Sau un clean la fel. Mai am 2 nelamuriri: 1) De ce vrei sa sune exact ca pe inregistrare? oricum n-o sa sune la fel de la degete, nu de la ton. 2) Tu stii sa modifici volumul dintre patch-uri? adica sa le aduci pe toate la acelasi volum. Extra tip: Depinde de sala de repetitie, dar daca e neantifonata sau prost aranjata...s-ar putea sa fie numai impresia ta ca nu te auzi, intreaba-i si pe restul. Acuma si cu tine, normal ca nu cant Elvis cu tonuri de Sepultura, nu despre asta e vorba E vorba ca cele 2 chtiare (uneori 3) sa sune perfect impreuna. Lamuriri la nelamuririle tale: 1. Nu vreau, tocmai ca nu cantam piesele 1:1. Multe sunt in alte tonalitati si n-au nicio legatura cu originalul. E vorba sa sune bine, nu sa sune la fel. 2. Da stiu, asta se poate face foarte usor la GT100 Si asta e adevarat, sala nu e antifonata dar nu e doar o senzatie. La cantare am avut fiecare monitorul lui si tot n-a fost chiar cum trebuie. Acum mai e un aspect, eu sunt foarte pretentios de fel in ceea ce priveste sunetul si poate totusi cer prea mult ca 4 oameni care canta impreuna de 2 saptamani (timp in care s-au vazut de 4 ori cu tot cu cantare) sa sune ca un band consacrat Publicul si toata lumea care ne-a auzit a fost foarte multumita de cum s-a auzit dar in principiu mai mult ma intereseaza parerea mea sau a celor cu care cant decat a publicului care nu e neaparat avizat. Edited June 2, 2014 by sam
alinu_tau Posted June 2, 2014 Posted June 2, 2014 (edited) Mie la HD500 imi placea ca puteam sa atribui mai multe functii la swich-uri. De exemplu, cand apasam swich-ul sa activez wah-ul, automat dezactivam pedala de volum, in acest fel controlam 2 parametri cu pedala de expresie, si eu foloseam la el 2 peddale de expresie, deci controlam vreo 4 parametri. Dar de sunat nu imi placea cum suna. La Boss GT-100 nu se prea pot face astea decat limitat. Dar, daca ai mai poti pune un foostwich cu care mai poti controla unele efecte. Eu de exemplu, cu un buton ies/intru in modul manual si in acest fel poti iesi rapid din modul manual si sa schimbi patch-ul si cu celalalt buton poti face altceva. Daca nici asa nu te convinge, eu zic ca pe langa AMT-ul ce il ai iti ajunge un wah, un compressor si o "dracovenie" de genul asta http://www.zoom.co.jp/products/ms-50g . Asta iti scoate din pedalboard EQ (are unul grafic pe 7 benzi asemanator cu Boss), modulatia (suna foarte bine care le are in el), delay-ul si reverbul. Poti crea in el 50 de patch-uri, si sa iti alegi 3 pe care sa le rotesti prin simpla apasare a pedalei. Deci fiecare din cele 3 patch-uri le poti face ca niste filtre in care sa bagi EQ, noise gate, reverb, unul sa aiba delay-ul activat, unul sa zicem un chorus si asa mai departe. Din pacate, daca vrei sa activezi si alte patch-uri in afara de cele 3 pe care le-ai ales, v-a trebui sa te apleci... Korg Pandora Stomp http://www.korg.com/us/products/effects/pandora_stomp/ nu stiu cum suna, eu n-am avut inca procesoare de la Korg, trebuie sa studiez problema. Edited June 2, 2014 by alinu_tau
ramurel Posted June 2, 2014 Posted June 2, 2014 Pacatul procesorului e altul. Multitudinea de amp-uri, efecte, parametri, care teoretic ar trebui sa constituie un avantaj se poate transforma intr-un mare dezavantaj daca nu stii exact ce vrei si daca nu-ti cunosti foarte bine scula. Plecand de la un ton oarecare poti sta si cateva ore sa-l tot modifici..... La 3 pedale problema se simplifica pentru n-ai prea multe optiuni. He he ! Mă, tu vrei să tragi chiulu', mă ! .... .... Adică, "...mai bine sărac da' cinstit", huh ? ...... Măi, bade, io cred că pe tine te mănâncă undeva și vrei să te scarpini ... , cu alte cuvinte : . .
Guest Posted June 2, 2014 Posted June 2, 2014 @SLOW MIGRATION & THE HUBA HUBA'S: Foarte corect dar: Cu alte cuvinte cautam niste solutii mura-n gura, chiar daca ele nu vor fi exact ce-mi trebuie si le voi mai personaliza pe parcurs. Ce mi-ai spus tu e metoda corecta dar de durata. Oricum se pare ca metoda usoara nu exista Nu există. Alegerea se face după ureche. Dacă nu te deranjează procesoarele încearcă seria de pedale cu TonPrint de la TC Electronic sau iStomp de la DigiTech. http://www.tcelectronic.com/toneprint/toneprint-guitar/ http://www.tcelectronic.com/guitar/pedals/#toneprint-enabled http://digitech.com/en/products/istomp
Radu Burcea Posted June 2, 2014 Posted June 2, 2014 Ia-ti un Zoom G3, un wah si amt-ul. Nu o sa iti trebuiasca altceva. Zoomu' e atat de simplu de folosit incat nu o sa iti prinzi vreodata urechile. E ca si cand ai avea pedale. Eu asta folosesc de ceva timp si isi face treaba onorabil. Plus ca dai pe el cat ai da pe un delay mai rasarit, asa ca merita sa incerci. 1
lefmir Posted June 2, 2014 Posted June 2, 2014 Acum mai e un aspect, eu sunt foarte pretentios de fel in ceea ce priveste sunetul si poate totusi cer prea mult ca 4 oameni care canta impreuna de 2 saptamani (timp in care s-au vazut de 4 ori cu tot cu cantare) sa sune ca un band consacrat Publicul si toata lumea care ne-a auzit a fost foarte multumita de cum s-a auzit dar in principiu mai mult ma intereseaza parerea mea sau a celor cu care cant decat a publicului care nu e neaparat avizat. Si crezi cumva ca numai tu esti asa? Poti in principiu sa gasesti minimum 1 ton folositor din ORICE pedala, amp, chitara. Daca am reusit eu cu un proc VOX de 300 de ron, poti si tu cu hardughia de Boss. Stii bine ca la mine a fost altfel treaba: mi-am facut tonul atat clean cat si OD din pedale/amp + wah si am lasat efectele de modulatie digitale(reverb, chorus, phaser, vibrato, tremolo etc.) din VOX-ul mic. Incearca si tu sa le folosesti impreuna, trebuie numai sa dedici putin timp si o sa iasa treaba buna.
sam Posted June 2, 2014 Author Posted June 2, 2014 (edited) Gata fratilor, am gasit, ce era asa greu? Am legat AMT-ul la Boss, ma tot joc de cateva ore si se pare ca asta e solutia castigatoare. Folosesc preamp-ul de la AMT cu cele 3 canale (clean, crunch si lead) pe care le pot schimba rapid cu piciorul in functie de ce am nevoie si imi salvez cateva preseturi pentru fiecare canal in parte folosind practic Boss-ul doar ca lant de efecte. N-am descoperit America, e o solutie care a fost propusa din primele posturi, au mai amintit-o si altii ulterior, ma gandisem si eu la ea doar ca mi se parea ca in loc sa-mi simplific treaba mai rau mi-o complic. Gresit, in afara de niste mataraie in plus totul e ok si sunt multumit de cum suna. Multumesc inca o data tuturor pentru rabdare si sfaturi. Si crezi cumva ca numai tu esti asa? Sunt convins ca nu sunt cu nimic special dar s-au mai vazut si cazuri in care totul suna ca dracu' si nimeni nu parea deranjat Edited June 2, 2014 by sam
sorin65 Posted June 2, 2014 Posted June 2, 2014 Gata fratilor, am gasit, ce era asa greu? Am legat AMT-ul la Boss, ma tot joc de cateva ore si se pare ca asta e solutia castigatoare. Folosesc preamp-ul de la AMT cu cele 3 canale (clean, crunch si lead) pe care le pot schimba rapid cu piciorul in functie de ce am nevoie si imi salvez cateva preseturi pentru fiecare canal in parte folosind practic Boss-ul doar ca lant de efecte. N-am descoperit America, ...) stai ca nu e gata! -))) pt ca amt-ul are bucla de efecte, conecteaza-te amt- boss cu 4 cabluri. si asignezi care efecte din procesor sa mearga in bucla amt-ului sau ce pre vei folosi - amt sau procesor, pt patchurile alese. 1
Ozzy Florin Posted June 3, 2014 Posted June 3, 2014 (edited) Eu ti-as recomanda un pedalboard-ul cu ceva Wah ( Cry Baby, sau cel al lui Dimebag : " Dame Cry Baby from hell ", voi lasa o poza ) Dupa un NS sau NG ( Recomand BOSS NS-2, daca nu stii diferenta dintre NG si NS ti-o explic. ), si un Compressor. Pentru Distors. recomand pentru Boss MT-2 ( Metal Zone ), dar ai zis ca nu esti cu " Metale grele ". Insa poti incerca si ceva pedale Distors pe lampi, sunt multi care aprecieaza distors. pe lampi, cauta pedale overdrive cu lampi, sau foloseste pe cel de la Head. EDIT : N-am citit si celalalte posturi, daca ai rezolvat pana acum, imi cer scuze de post-ul meu . Edited June 3, 2014 by Ozzy Florin
sam Posted June 3, 2014 Author Posted June 3, 2014 stai ca nu e gata! -))) pt ca amt-ul are bucla de efecte, conecteaza-te amt- boss cu 4 cabluri. si asignezi care efecte din procesor sa mearga in bucla amt-ului sau ce pre vei folosi - amt sau procesor, pt patchurile alese. Asa am si facut si combinatia e de vis 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now