www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Fender Frontman 212R


Guest ArianeQube
 Share

Recommended Posts

Guest ArianeQube

Azi mi-am luat un 212R. Canalul de clean este impecabil, am infipt in el un DigiTech RP-355...suna asa cum mi-as fi dorit, dar e o problema...azi am aflat si ce inseamna 100W. Pe scara de volum de la 1 la 10, la 2 e foarte tare, la 3 te da afara din camera. Peste 3 n-am reusit sa-l dau, poate doar cu casti pe urechi :))

 

O nota....hmm....8 sa zic, desi e cam devreme pentru note.

Edited by ArianeQube
Link to comment
Share on other sites

daca vrei sa nu te scoata din camera, incearca sa pui procesoru in "Power Amp In", ca sa sari peste preamplificarea lui, sa ramai cu preamplificarea din procesor.

 

Asta ti-a spus tie iepurasul ???????

 

Sau ai studiat la scoala de nichelat mere si impachetat fum.

 

rgc.ro devine un site de "comedie" cu glume si poante.

Link to comment
Share on other sites

Azi mi-am luat un 212R. Canalul de clean este impecabil, am infipt in el un DigiTech RP-355...suna asa cum mi-as fi dorit, dar e o problema...azi am aflat si ce inseamna 100W. Pe scara de volum de la 1 la 10, la 2 e foarte tare, la 3 te da afara din camera. Peste 3 n-am reusit sa-l dau, poate doar cu casti pe urechi :))

 

O nota....hmm....8 sa zic, desi e cam devreme pentru note.

 

Asa ..in primul rand trebuie sa-i injectezi din pedala semnal cu amplitudine ( sau si valoare efectiva ) la fel cu semnalul din chitara ca si marime .

Cam nici un potmetru nu sete OK sa fie pe "2" ,,acestea de obicei din motive de economie nu sunt adaptate perfect sa ca daca duci cursoorul catre masa ( 0 sau 1 ) pierzi din frecvnte .Sub maxim pe la 7 sau 8 unele statii ptr a preveni poierderea de inalte au un condensator peste potmetru ...care din pacate si el deformeaza sunetul .

 

Sunetul ideal si bun ar fi cu potmetru la maxim .

 

Daca este potmetru de "gain" pe reactie sat aaltfel treba dar statiile de chitara de obicei nu au asa ceva .

 

La orice scula analogica pe la mijloc este OK sa fie pozitia cursorului de la potmetru.

 

1 sau 2 sau 5 sau 10 poate sa sune la fel de tare in functie de ce semnal vine din pedala/mixer etc.

 

Direct fara pedale depinde de volumul semnalului din chitara pozitia potmetrului intre 0-10 la care o sa fie vol maxim.

 

Deci nu este concludent ., nu este precis ca la tine peste 3 sa nu mai creasca mult .

Intr-o camera din cauza reflexiilor se atenueaza unele frecvente si pare ca statia nu suna tare , in sala mai mare incepe sa sune plin si bogat .

 

Am cantat pe Twin Reverb suna super si foarte tare .Ptr scena mica si club sala de repetitii este mai mult decat suficient.

 

Bucura-te de amplif si sa canti frumos.

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Am cantat pe Twin Reverb

Felicitãri. Legãtura cu Frontman care-i, în afara faptului cã scrie "Fender" pe ambele?

Se pare cã ești singurul de pe-aici care vorbește cu iepurașul. E perfect logic sã conectezi procesorul la Return (și sã setezi volumul direct din procesor) pentru a evita filtrarea și amplificarea suplimentarã.

 

Daca este potmetru de "gain" pe reactie sat aaltfel treba dar statiile de chitara de obicei nu au asa ceva.

Culmea cã asta are.

 

Am atașat schema ca sã te lãmurești:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Varianta cu procesorul direct in "Power amp in" functioneaza. Astfel, procesorul va fi folosit ca un preamplificator, si preampul de pe combo e deconectat. Si eu asa am cantat o vreme, dar ulterior m-am intors la varianta chitara -> proc -> amp in. Poti da volumul mai mic si din procesor.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca cineva care d'abia ce a ajuns pe forum (luna trecuta, dupa cum zice join date-ul) ar intelege ca Arpi face misto-uri... are sanse mici sa-l cunoasca si tare ma tem ca va lua gluma lui ca una rautacioasa (daca nu cumva a si fost). Si da, ai dreptate, nu il cunosc, l-am vazut doar in concert... dar asta nu ma opreste sa nu fiu de accord cu el si atitudinea lui. Si ... inca o chestie... nu m-am luat de greseli gramaticale, doar de tipar (typos - necesita doar minimum de atentie).

 

In fine, Paste fericit!

Link to comment
Share on other sites

dar e o problema...azi am aflat si ce inseamna 100W. Pe scara de volum de la 1 la 10, la 2 e foarte tare, la 3 te da afara din camera. Peste 3 n-am reusit sa-l dau, poate doar cu casti pe urechi :))

 

Te vei obisnui si cu volumul (mai greu cu vecinii insa).

Sala in care repet e destul de mica, iar tobele nu sunt plasate suficient de departe de mine, iar tobarul bate TARE. Folosesc la repetitii un head Ibanez TBX150R (150W) intr-un cabinet 4x12 si il dau pe la 80%.

Link to comment
Share on other sites

Varianta cu procesorul direct in "Power amp in" functioneaza. Astfel, procesorul va fi folosit ca un preamplificator, si preampul de pe combo e deconectat. Si eu asa am cantat o vreme, dar ulterior m-am intors la varianta chitara -> proc -> amp in. Poti da volumul mai mic si din procesor.

 

Diferenta ar fi ca astfel poti folosi efectele procesorului "sarind" peste cele ale combo-ului ? Asta-i toata diferenta ? Puterea lui e tot 100 si in varianta asta, nu ? Sau va fi mai putin galagios folosind procesor ? Asta n-am inteles legat de evitarea preampului combo-ului ...

Link to comment
Share on other sites

Deci sa vedem cum e cu iepurasul

 

Eu cant pe doua statii direct pe etaj final direct din procesor .

 

Asaa.

 

Acest lucru NU REDUCE PUTEREA STATIEI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

desprea asta a fost vorba !!

 

Deci este o prostie sa zici ca se reduce puterea pe iesire daca scot preampliful statie si dau semnal numai din procesor.

 

Statiile mai ales combo de chitara au limatitata banda de frecvente si au si o culoare de ton specifica ce uneori face celebra o statie.

Dar acest lucru anuleaza in mare parte soundul tau din procesor ,indiferent unde pui preampliful statiei de chitara ( inainte sau dupa efecte).

In plus ai numai zgomot in plus de la atatea etaje de amplificare .

Ptr cei care vor sa foloseasca si soundul original al statiei trebuie sa foloseasca un circuit de selectare .

 

cel mai bine ar fi dupa prima lampa din statie sa se bifurce semnalul la Eq +preamp al statiei si efectul extern ... si un switch sa poata selecta pe intrarea etajului final cele doua "canale " preampliful intern si "effect return" de la pedale.

 

 

Daca nu vrei sa ai treaba cu limitarile date de un preamplif +EQ de la o statie de chitara anume este bine sa ataci direct etajul final .

 

Foarte multi chitaristi care folosesc efecte nu utilizeaza preampul din statia de chitara.Multi au statii etaj final si difuri bune ce sunt atacate direct din multiefect stereo sau rack etc fiecare cu ce are.

 

 

Alte probleme cu statii etc sau mai discutat .

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Felicitări. Legătura cu Frontman care-i, în afara faptului că scrie "Fender" pe ambele?

Se pare că ești singurul de pe-aici care vorbește cu iepurașul. E perfect logic să conectezi procesorul la Return (și să setezi volumul direct din procesor) pentru a evita filtrarea și amplificarea suplimentară.

 

Daca ai tot citit atent ce tot scriu ai vazut ca am "combo" numai "boxa activa" un etaj final Sony ( aprox 100W) acum am terminat a doua statie de data asta cu surse de laptop statie Magnat( tot 100W) si tot numai etaj final.Si merge direct din procesor la putere maxima .

 

 

"Nu-mi vine sa cred cred ca ai sustine ca se reduce puterea daca sari peste preamp" si ataci din procesor sau dintr-un mixer

 

Culmea că asta are.

 

Am scris ..." de obicei "...

Si tot de obicei mai toate au un "loop" de efecte de toata jena !! cateva rezistoare .Ieftin sa fie bine ca reclama-i mare ..."loop" !!! de efecte .,,,asa ca cel mai sanatos este sa ai jack pe intrarea finalului ce opreste/deconecteaza complet preampliful . .

 

Multam de schema!

Am atașat schema ca să te lămurești:

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Diferenta ar fi ca astfel poti folosi efectele procesorului "sarind" peste cele ale combo-ului ? Asta-i toata diferenta ? Puterea lui e tot 100 si in varianta asta, nu ? Sau va fi mai putin galagios folosind procesor ? Asta n-am inteles legat de evitarea preampului combo-ului ...

 

Deci ...avem un preamplif ce este alimentat cu o tensiune sa zicem de 30V .

 

Amplific semnalul cat se poate ...ajunge varful semnalului la 30V daca mai amplific ajunge semnalul distorsionat .

Am semnalul distorsionat ..DEGEABA mai introduc un etaj de preamplificare mai mult nu mai pot mari semnalul .

Deci l amaxim nedistorsionat pot ajunge cu varful semnalului la 30 V.Degeaba mai bag un preamplif puterea nu va creste ci doar ajunge semnalul distorsionat.

 

Cand este distorsionat la maxim si am semlal limitat la de ex la.30V varf-varf nu se mai poat creste nici aplitudinea si nici "umplerea" semnalului deja rectangular.

 

 

 

 

Etajul final de obicei are nevoie de 1-2V eff pe intrare un procesor sau un mixer scoate pana la 10V daca are tensiunea de alimentre 30V .( in functie de tensiunea de alimentare )

Cu 12 V poti scoate semnal cu val eff 4V .

Cu 6V poti scoate 2V.

Asa ca daca procesoarele au iesire de "curent mare" ca sa nu ie shuntate de impedanta de intrare al etajului final pot ataca etajul final foarte lejer.

Mai toate procesoarele au iesire combinata "Line-Out + Casca" asa ca pot ataca si mai multe etaje finale in paralel fara sa scada tensiunea de iesire ce este necesara "atacului ".( drive)

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

daca vrei sa nu te scoata din camera, incearca sa pui procesoru in "Power Amp In", ca sa sari peste preamplificarea lui, sa ramai cu preamplificarea din procesor.

 

 

Adica eu ar trebui acum la tube amp si la orice am, sa fac bypass la preamplificarea lui sa nu..ma scoata din camera?

Pe cuv meu ca nu inteleg de unde scoateti astea si de ce va complicati atat. Chiar e mult mai simplu de atat, si canti la volume de netrezit persoana din camera aialalta direct la input la orice amp, oricum ar fi el.

Este ceva miraculos , numit ,,volume knob''. Folositi cu incredere.

Daca ampul are preamp, dai volumul la cat doresti si din preamp reglezi subtil volumul(asta fac eu seara la Marlboro-ul combo pe tranzistoare).

 

LE: si am 23 de pedale cu diverse boostere activate odata etc, si tot nu trezesc pe nimeni si nu scot din camera/apartament/bloc.

Deci care-i faza?Poate nu ma prind eu de cev. Daca un amp e bun suna bine si la 0,7 din 10 :lol: cred ca am dovedit asta deja de nenumarate ori.

Edited by Razvan S.
Link to comment
Share on other sites

@Razvan : ok , dar se poate in ambele moduri , right ? ... si atunci unde intervine iepurasul ?

Preampul ampului ofera ceva in plus, oricum ar fi el. Ori facand bypass la asa ceva ramai cu un c*cat, mie finalu nu imi ajunge. Am testat asta pe un amp ce il aveam odata si era nashpa faza. Cantati atunci cu el bagat in comp si gata(la line out), e exact acelasi sunet sec.

Ever wondered de ce din ampuri de mii de euro sau de 100 de euro, ies doar 2 fire din tot circuitul la difuzor? Eh, de aia.

In fine, poate sunt eu mai cum sunt, si nu vreau sa pricep, dar nu inteleg de ce ar vrea cineva sa foloseasca doar partea de final, si sa scoata din schema alte elemente din circuit, cand poate simplu sa use the volume cum am spus. :unsure:

 

Dar da, daca multumeste pe cineva chestia asta de ce nu :D, eu unul o urasc.

Edited by Razvan S.
Link to comment
Share on other sites

mmmda...dar e useless. Tocmai asta e toata faza, preampul ampului ofera ceva in plus, oricum ar fi el. Ori facand bypass la asa ceva ramai cu un c*cat, mie finalu nu imi ajunge. Am testat asta pe un amp ce il aveam odata si era nashpa faza. Cantati atunci cu el bagat in comp si gata(la line out), e exact acelasi sunet sec.

Ever wondered de ce din ampuri de mii de euro sau de 100 de euro, ies doar 2 fire din tot circuitul la difuzor? Eh, de aia.

In fine, oi fi eu batut in cap asta e, dar nu inteleg de ce ar vrea cineva sa foloseasca doar partea de final, si sa scoata din schema alte elemente din circuit, cand poate simplu sa use the volume cum am spus. :unsure:

 

sunt chitaristi (consacrati) care folosesc intr-un power amp (pe lampa sau tranzistori) procesoare sau diverse , in cazul de fata faptul ca amplificatorul are effects loop face posibila folosire pre-amp-ului si power-amp-ului si in alte configuratii . de asemenea , ia-o mai usor , doar discutam...

 

eu nu am inteles de ce atata misto si atitudine ostila , cand colegul nostru a propus o solutie foarte plauzibila .(nu ma refer la tine Razvan)

 

edit : eu nu cant nici asa , nici cu el bagat in comp ... nu asta era ideea...

Edited by korko
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Robert Fripp

http://www.guitargeek.com/rigview/396/

 

I rest my case....

 

Daca tie iti place cum unii le pupă separat, e bine. Mie nu. Sunetele alea wuiiuiuuiiiiuuu vaitate mid like nu-mi plac, si vad ca tot mai multi care fac chestia asta suna ciudat, e cel putin dubios tonul si suna chiar digital, desi e tot analogic, ceea ce imi da fiori pe sirea spinarii :death:

Asa suna si Batio in studio fata de live, foloseste power amp+pre, rar headul singur(si unde e head se AUDE pe piesa, si live la fel).

Tot sunt adeptul sunetului unui head construit bine, nu pupate separat, si este doar opinia mea :D

Am mai auzit asta si la Petrucci si la Vai cand foloseau asa, iar cand cantau pe amps full sunau total diferit. Ce pot sa mai spun

La Maiden la fel, sunt dati cand unul dintre ei are un ton tot in genul acela, fix cand cupleaza power ampu marshall cu pre-u marshall versus cand foloseste headurile.

 

Imi place ce canta Cristi si ideile,abordarea tot, dar din pacate nu si tonul:

 

Na dati-mi in cap ca mie asa mi se pare :lol:

Edited by Razvan S.
Link to comment
Share on other sites

Daca tie iti place cum unii le pupã separat, e bine. Mie nu. Sunetele alea wuiiuiuuiiiiuuu vaitate mid like nu-mi plac, si vad ca tot mai multi care fac chestia asta suna ciudat, e cel putin dubios tonul si suna chiar digital, desi e tot analogic, ceea ce imi da fiori pe sirea spinarii :death:

Asa suna si Batio in studio fata de live, foloseste power amp+pre, rar headul singur(si unde e head se AUDE pe piesa, si live la fel).

Tot sunt adeptul sunetului unui head construit bine, nu pupate separat, si este doar opinia mea :D

Am mai auzit asta si la Petrucci si la Vai cand foloseau asa, iar cand cantau pe amps full sunau total diferit. Ce pot sa mai spun

La Maiden la fel, sunt dati cand unul dintre ei are un ton tot in genul acela, fix cand cupleaza power ampu marshall cu pre-u marshall versus cand foloseste headurile.

 

Imi place ce canta Cristi si ideile,abordarea tot, dar din pacate nu si tonul:

 

Na dati-mi in cap ca mie asa mi se pare :lol:

 

stii cum e , de fiecare data cand castigi ceva , pierzi altceva , asta e un lucru valabil intotdeauna ;) .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ai un taj de intrare /adaptare formare ton cu sau fara efecte ,....

 

acesta este perfect ptr tine...ai facut sound-ul ideal si nu mai ai nevoie de mici o alta deformare * odatace ai format sunetul )

 

Din acest etaj tu poti sa ataci ...

 

1/. amplif de casca

 

2/.etaj final de 1w pe tuburi sau solid state .

 

3/. poti sa ataci un etaj final de la 1W la 1000W

 

4/. poti sa ataci mai multe etaje finale de cate 1-100 W

 

In functie de unde si ce vrei sa canti ...

 

Bineinteles ai nevoie de niste reglaje specifice in cazul fiecarui mod de utilizare din cele de mai de sus pot fi si alte combinatii.

 

Deci deocamdata este vorba numai de "mono" daca vrei stereo se va folosi circuit adecvat si mai multe etaje finale si boxe.

 

Cam asa ceva fac baietii cu "rack"-urile

 

Dar ptr o instalatie mai mica sau de amatori este suficienta iesirea unui multiefect mai bunicel .

 

In cazul a mai multe statii cuplete pe o iesire din procesor sau au statile circuit LinIn/Out sau trebuie un circuit de distributie ce are 3-4 iesiri LineOut ca sa ataci mai multe etaje finale,

 

Nu ai nevoie de mai multe statii cu preamp +reglaje de ton etc.Exact ca si la PA ..ai pe un canal toat ereglajele apoi de pe iesirea mixerului poti ataca N etaje finale. ca sa atingi puterea dorita.

 

 

Se poate folosi si preampul statiei daca ai nevoie de EQ -ul suplimentar ca sa scoti un anume ton.

 

Dar EQ-ul si limitarea de banda specifia unui anumit "brand" de statie de chitara faca ca orice reglaj de al tau facut preset in procesor sa nu mai sune cum trebuie din aceasta cauza se trece peste "colorarea" sunetului din preamul statiei de chitara .

 

Problema prezinta si etajul final de statie de chitara ,,si acesta poate fi "limitat" dupa "brand " si tip constructiv mai ales la tub+traf de iesire .Dar totusi finalul este mai linear decat preampul +EQ din statie.

 

In est poti sa faci cum si ce doresti nu exista nici o reteta depinde de ce ton vrei.

 

Unele statii aveau "limitator de putere " cu buton in trepte ce permitea sa reduci puterea maxima.

 

Eu am la "Acoustic 220 " reducere de putere un buton ( o singura pozitie) dar alte statii aveau 3-4 pozitii plus un buton cu 3-4 ..un fel de "cabsim" ce facea sa ai sunet bum ptr cazul cand cantai la putere mica .

 

Statiile mai serioase au tot felu de reglaje din acestea.

 

Sau de ex. ai o statie de 100W cu 4 canale ....

Ce rost are sa ai pe scena 4 statii complete fiecare cu 4 canale ??

Ai una care "face tonul" de pe line-out ataci alte 4 statii finale de 100W .

 

Etc ..mai sunt si late aspecte ...

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Acest lucru NU REDUCE PUTEREA STATIEI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

desprea asta a fost vorba !!

 

Tu ești singurul care a rămas cu impresia că despre asta ar fi vorba. Normal că nu reduce din putere, nimeni n-a zis că ar face-o. Însă:

  1. În funcție de procesor și de amplificator există posibilitatea ca această configurație să ofere control mai precis al volumului.
  2. Filtrarea specifică aplicată semnalului în preamplificator poate sau nu să fie dorită. Nu costă nimic să încerci ambele variante și să vezi care-ți pare mai bună.

 

Preampul ampului ofera ceva in plus, oricum ar fi el. Ori facand bypass la asa ceva ramai cu un c*cat, mie finalu nu imi ajunge

Oferă ceva în plus, nu neapărat în bine. Generalizarea ta e gratuită.

 

Ever wondered de ce din ampuri de mii de euro sau de 100 de euro, ies doar 2 fire din tot circuitul la difuzor?

Ia numără câte fire ies din ăsta :)

http://www.youtube.c...tailpage#t=143s

Sunt multe alte exemple.

Edited by FiveseveN
Link to comment
Share on other sites

Toate bune si frumoase, am priceput acum si faza cu ocolirea preamp-ului ( mersi karpi, pentru explicatia cu distorsul ) insa nu stiu de ce mi-am format ideea ca , nu are sens sa-ti iei o incinta combo/cabinet la 100 de W daca vei fi nevoit sa-l dai incet, ca sa nu deranjezi vecinii...

Adica, acele difuzoare, pregatite sa suporte 100 de W, nu vor mai suna la fel daca le dai potentiometrul la 1 sau 2/10 din capacitate... Adica, randamentul lor nu va mai fi acelsi. Gresesc ?

 

Oricum, am vazut ca are posibilitatea de iesire din preamp ( acel PRE OUT ) din el poti intra in comp sau chiar in casti, nu ?

Edited by ramurel
Link to comment
Share on other sites

Daca tie iti place cum unii le pupă separat, e bine. Mie nu. Sunetele alea wuiiuiuuiiiiuuu vaitate mid like nu-mi plac, si vad ca tot mai multi care fac chestia asta suna ciudat, e cel putin dubios tonul si suna chiar digital, desi e tot analogic, ceea ce imi da fiori pe sirea spinarii :death:

Asa suna si Batio in studio fata de live, foloseste power amp+pre, rar headul singur(si unde e head se AUDE pe piesa, si live la fel).

Tot sunt adeptul sunetului unui head construit bine, nu pupate separat, si este doar opinia mea :D

Am mai auzit asta si la Petrucci si la Vai cand foloseau asa, iar cand cantau pe amps full sunau total diferit. Ce pot sa mai spun

La Maiden la fel, sunt dati cand unul dintre ei are un ton tot in genul acela, fix cand cupleaza power ampu marshall cu pre-u marshall versus cand foloseste headurile.

 

Imi place ce canta Cristi si ideile,abordarea tot, dar din pacate nu si tonul:

 

Na dati-mi in cap ca mie asa mi se pare :lol:

 

Ai auzit tu live de la 4m distanta despre ce vorbesti ??? Petrucci ,Vai , Maiden .Stii tu ce si cum a fost legat cum a fost preluat si de fapt ce se aude "in sala" ?.

 

Ce auzi pe youtube inregistrat cu camere video este departe de sunetul live .

iar ce auzi pe videouri oficiale este "coafat" post recording.

 

Eu subt ptr inregistrarile mai reuusite facute de amtori unde fac abstractie de compresie si lipsa de anumite frecvente si pot sa deduc aprox. cum au sunat de fapt live .

Cunoscand sunetul meu real , cel din sala si de pe scena[e care il aud apoi si inregistrat pe video ,imi dau seama cam ce suna si la altii .

 

 

 

 

Mixeristul face pe loc o "masterizare" si regleaza un sunet optim pe fata asa ca nici din PA nu mai ai sunetul "original " ...ce este apoi deformat si de camera video sau alte recordere .

 

Am tras concert cu recorder performant ,este sunet calitativ dar nu-i cel live din tot felu de motive tehnice .

Ce mia placut a fost ca pe inregistrare suna mai curat si mai bine decat live ..dar lipseau anumite frecvente etc ...deoarece nu poti sa tragi concert cu recorder cu microfoane stereo fara sa utilizezi limitator de amplitudine si filtru sub .etc..

 

Tras de camera video in fata scenei ..nu se aude NIMIc din stati aLABOGA de 100W pe clean cu care canta Ion la chitara .

 

Pe videoul tras de un prietem @JohnnyLennon2008 se aude chitara lu Ion din Laboga preluat in boxele PA ..in fat ascenei nu se auzea.

 

Atunci despre ce ton putem vorbi cand nici nu se aude.

 

Eu eram pe statie tranzistorizata reglajele pe liniar toonul facut cu Korg Pandoora ,Statia Acustic 220W pe 8 difuri aveam cel putin 10dB in plus fata de Laboga adica dublu de tare acustic pe scena .Nu am auzit chitara lui Ion nici pe scena la 3m de statia Laboga.Statia Laboga suna ea tare dar era putin pe scena ..avea tot felu de intrari reglaje tonuri distorsuri si double rectifier puteai sa alegi Tub dioda sau dioda Siliciu ...am si incercat dupamasa .Ce sa-i faci este mai mica suna bine dar si puterea este mai mica in locatii mici este super .Iar toate cioacele de TON ce le are ca si la orice statie sunt degeaba daca nu ai putere.

 

Acasa cum bine zici Razvan este butonul magic ...VOLUME ..plus ar esi "gain" si "master" +EQ sa corectezi sunetul daca dai mai incet .( dai ma incet se pierd joase si inalte ...efectul loudness)

 

 

Iata si inregistrare cu Multiprocesor direct in etaj final Sony cu un dif Blue Marvel .

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Adica, acele difuzoare, pregatite sa suporte 100 de W, nu vor mai suna la fel daca le dai potentiometrul la 1 sau 2/10 din capacitate... Adica, randamentul lor nu va mai fi acelsi. Gresesc ?

Oricum, am vazut ca are posibilitatea de iesire din preamp ( acel PRE OUT ) din el poti intra in comp sau chiar in casti, nu ?

 

Da, l-ai putea folosi doar ca preamplificator (valabil pentru toate amplificatoarele cu loop, dar cele cu final pe lampã trebuie conectate la sarcinã oricum) dar nu știu de ce ai face asta :)

În schimb prima presupunere e greșitã: nu folosești un cab mare doar pentru cã suportã mai multã putere! La volum mic într-adevãr sunã altfel dar din cu totul alte cauze. Rãspunsul difuzoarelor e aproximativ indiferent de puterea debitatã dar sunt multe aspecte destul de complexe și subtile și aici nu e locul potrivit pentru a le discuta. O carte despre proiectarea difuzoarelor sau inginerie audio în general ar fi mai edificatoare.

 

Poate reușiți sã postați și o recenzie pentru amplificatorul din titlul topicului.

Am eu una: e un amplificator perfect mediocru. Gãlãgios dar cam atât.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.