www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

2 Probleme De Incepator


Guest Brakaduun
 Share

Durerea de ligamente  

36 members have voted

  1. 1. Cate ore puteti canta intr-o zi inainte sa inceapa durerea de ligamente?

    • <3 ore
      8
    • 3-6 ore
      14
    • 6-12 ore
      3
    • >12 ore
      11


Recommended Posts

Guest Brakaduun

Salutare,

 

sunt chitarist incepator (chiar daca am mai zdranganit niste acorduri acum 10 ani). Acum 6 zile mi-a venit chitara si cred ca am abuzat de mana mea exersand peste 8 ore pe zi, si azi dimineata m-am trezit cu o durere insuportabila in mana. Acum stau frumos cu fasa si fastum gel si astept sa treaca. Eu sper sa fie o conditie trecatoare ca ar fi nasol rau daca cu timpul si cu antrenamentul mainii persista problema ligamentelor... Voi aveti ceva sfaturi? E normal? Exista exercitii de incalzire? Exista un numar maxim de ore de antrenament pe zi?

 

Problema doi. Stiu ca toata lumea vrea sustain mai mult dar eu am nevoie de mai putin. Nu pentru power chords. Am incercat un pic si iese destul de bine pe corzile groase. Dar eu am nevboie pentru o bucata de "sweep picking" iar la corzile subtiri e dezastru. Oricat de putin ai atinge, e prea multa pierdere si sunetul dispare prea repede. Am incercat cu o hartie mai groasa petrecuta printre corzi asezata la bridge, dar bazaie. Nu am reusit sa o testez inca cu amplificare ca am mana in pioneze...

 

Asa ca mi-a venit idee urmatoare: se poate realiza un dispozitiv destul de simplu care sa fie atasat de mana printr-o banda elastica si care are o placa metalica de care este lipit un burete foarte moale (spuma?). Exista asa ceva? Se gaseste pe la noi? dispozitivul respectiv ar avea urmatoarele avantaje:

 

- control mai bun al mutingului

- corzile nu se distrug la fel de repede (ca de la transpiratia mainii)

- control mai bun (daca desgnul e ergonomic si spuma moale practic se poate realiza si controla o intreaga gama de mutinguri)