Fictum Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 (edited) Vreau sa il cumpar si va rog sa imi spuneti parerile voastre. Nu intentionez sa fac reclama sau contrareclama,vreau doar sa aud si alte pareri,eventual de la cei care detin deja asa ceva. De ce imi trebuie?Pentru concerte in sala sau in aer liber asa ca va rog sa va abtineti cu intrebari de genu :"ce sa faci cu el?" "la ce iti trebuie?" etc. Multumesc. BRAND BUGERA MODEL BTX36000 GREUTATE NETA 19.9 KG GREUTATE BRUTA PUTERE 3600 W DIMENSIUNI 140 X 485 X 370 MM "L-am numit "the Nuke" pentru un motiv serios: putere de 3600 W in mod bridge si 2 x 1800 W in modul stereo sau bi-amplificat, acest head este cel mai puternic amplificator de bass din lume! Dar nu este numai puternic, multumita functiilor, cum ar fi un EQ cu 3 benzi si medii parametrice, comutatoare Ultra High si Ultra Low Bright so im EQ grafic cu 9 benzi, fac din acest amp un produs necesar oricarui muzician. Un compresor integrat si limitor comutabil asigura performante fara distorsiuni nedorite. Iar daca iti place modul bi-amplificat o sa iubesti Crossoverul onboard cu control pentru balans. Nuke mai ofera si iesiri cu XLR si jack 1/4" pentru a trimite semnalul la monitoare. Ai nevoie de mai multe? Cum ar fi doua canale de inserare cu Preamp Out si Power Amp In? O pedala stereo pentru schimbarea efectelor? Am adaugat si aceasta pedala ce are functii de efecte si EQ grafic."(citat Senia.ro) http://www.senia.ro/index.php/produs/detal...eo.-3600W/20668 Edited June 29, 2010 by Fictum
Fictum Posted June 29, 2010 Author Posted June 29, 2010 (edited) Ce sa faci cu el? La ce-ti trebe? hahaha nu ai putut sa te stapanesti. Sa disper vecinii! Totusi...ceva pareri pro/contra? Edited June 29, 2010 by Fictum
vektor Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 Stiu ca nu iti doresti sa citesti asta, dar CE NAIBA vrei sa faci cu 3.6 KW ? Asta e putere "de fata" pentru o scena mica open air.
Sto Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 PREA TARE!!!! Eu vreau sa-mi iau Crate-ul ala de 600w cand o sa am bani.
FiveseveN Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 E copie dupã Ampeg SVT Pro dar mã întreb dacã are ºi preamplificatorul pe lampã, ºi construcția la fel de solidã, desigur. Pro: - multã putere (i.e. headroom), evident - multe controale (i.e. flexibilitate tonalã) - bi-amping in-the-box - dacã e copie fidelã ar trebui sã sune bine Contra: - e greu - dacã are ºi lãmpile, e relativ fragil, pentru cã mã îndoiesc cã Behringer ar folosi acelaºi sistem de protecție mecanicã precum Ampeg - gãseºti boxe care suportã 1800W RMS?
Sto Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 [...]ma îndoiesc cã Behringer ar folosi acelaºi sistem de protecție mecanicã[...] BUGERA!!!!
overdrive Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 (edited) BUGERA!!!! Offtopic...care este diferenta ma rog? Edited June 29, 2010 by overdrive
FiveseveN Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 care este diferenta ma rog? Probabil se ºtie cã n-am nici o problemã cu Behringer dar chiar, care-i sensul intervenției lui Sto? Ori era sarcasm ºi nu s-a transmis prin acest mediu insuficient de expresiv?
Mosh Craciun Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 mai bine iti iei http://www.hiwatt.com/data/bheads.html .suna incredibil de bine!
Sto Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 Ii Bugera, nu Behringer, nu? Tu ai scris Behringer acolo. Imi scapa mie ceva?
karpi Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 Vreau sa il cumpar si va rog sa imi spuneti parerile voastre. Nu intentionez sa fac reclama sau contrareclama,vreau doar sa aud si alte pareri,eventual de la cei care detin deja asa ceva.De ce imi trebuie?Pentru concerte in sala sau in aer liber asa ca va rog sa va abtineti cu intrebari de genu :"ce sa faci cu el?" "la ce iti trebuie?" etc. Multumesc. BRAND BUGERA MODEL BTX36000 GREUTATE NETA 19.9 KG GREUTATE BRUTA PUTERE 3600 W DIMENSIUNI 140 X 485 X 370 MM "L-am numit "the Nuke" pentru un motiv serios: putere de 3600 W in mod bridge si 2 x 1800 W in modul stereo sau bi-amplificat, acest head este cel mai puternic amplificator de bass din lume! Dar nu este numai puternic, multumita functiilor, cum ar fi un EQ cu 3 benzi si medii parametrice, comutatoare Ultra High si Ultra Low Bright so im EQ grafic cu 9 benzi, fac din acest amp un produs necesar oricarui muzician. Un compresor integrat si limitor comutabil asigura performante fara distorsiuni nedorite. Iar daca iti place modul bi-amplificat o sa iubesti Crossoverul onboard cu control pentru balans. Nuke mai ofera si iesiri cu XLR si jack 1/4" pentru a trimite semnalul la monitoare. Ai nevoie de mai multe? Cum ar fi doua canale de inserare cu Preamp Out si Power Amp In? O pedala stereo pentru schimbarea efectelor? Am adaugat si aceasta pedala ce are functii de efecte si EQ grafic."(citat Senia.ro) http://www.senia.ro/index.php/produs/detal...eo.-3600W/20668 Hai cagustam noi si glumele .... 3,6KW ai nevoie de 36 boxe de bas Marshall ....144 de difuri de 12 " sau 36 e 15 sau 18 " Nu ai unde sa le montezi , nu merita transportate etc etc .... cand o sa ajungi super vedeta ca si Malmsteen o sa-ti instaleze pe scena o statie din aceasta .
Guest costi iorga Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 Hai cagustam noi si glumele .... 3,6KW ai nevoie de 36 boxe de bas Marshall ....144 de difuri de 12 " sau 36 e 15 sau 18 " Nu ai unde sa le montezi , nu merita transportate etc etc .... cand o sa ajungi super vedeta ca si Malmsteen o sa-ti instaleze pe scena o statie din aceasta . @Karpi are dreptate Atata putere trebuie si cumva transpusa in dB, iar pentru aceasta iti trebuie o gramada de difuri Daca vrei sa sperii vecinii, va trebui sa vezi unde montezi boxele in apartament, astfel incat sa mai aveti loc tu si frigiderul cu bere ;-)
karpi Posted June 30, 2010 Posted June 30, 2010 (edited) @Karpi are dreptateAtata putere trebuie si cumva transpusa in dB, iar pentru aceasta iti trebuie o gramada de difuri Daca vrei sa sperii vecinii, va trebui sa vezi unde montezi boxele in apartament, astfel incat sa mai aveti loc tu si frigiderul cu bere ;-) DACA are cei 3,6KW + randament 70% => aprox 5KW consum !!!! inseamna ca nu se poate alimenta de la o retea electrica de apartament sau priza de perete ptr aparate de uz casnic . Instalatiile de apartament etc...sunt ptr aprox 2KW.ptr a conecta un consumator de putere mai mare ai nevoie de curent trifazic etc.... Edited June 30, 2010 by karpi
cristi Posted June 30, 2010 Posted June 30, 2010 or fi 3600 W PMPO, ca la casetofoanele alea chinezesti care erau pe toate drumurile in anii 90
Razvan S. Posted June 30, 2010 Posted June 30, 2010 or fi 3600 W PMPO, ca la casetofoanele alea chinezesti care erau pe toate drumurile in anii 90 Mda, ca si la boxele de comp 880W PMPO Pare misto headul ala dar...cred ca te duce la toaleta , direct proportional cu volumul.
Fictum Posted July 1, 2010 Author Posted July 1, 2010 (edited) Ca si explicatie...bass-ul(dupa parerea mea) e un instrument care nu prea se aude in timpul unei cantari,cel putin pe scena(am intalnit frecvent asta si ma chinuiam sa-l disting pe scena)fiind mai mult pe joase se simte mai mult ca o vibratie decat ca si sunet si de multe ori se suprapune cu chitara(depinde si de genul cantat,eu vorbesc din punctul meu de vedere). Comparatie Marshall AVT50 (50W)chitara cu volum la 1/2 se distinge mai bine decat(chiar acopera) un warwick bass 150W la maxim (volum). Cabinete am gasit tot la senia.ro si sunt Behringer cu dif Bugera-cabinet bass 1200W4ohm unul.(cu 2cabinete eu zic ca iti faci treaba) Cel de mai jos e cabinet de bass http://www.behringer.com/EN/Products/BB410.aspx ,nu de chitara cum e prezentat: http://www.senia.ro/index.php/produs/detal...01-1200-W/15922 Nu zice nimeni ca tre sa o folosesti la maxim dar e bine sa stii ca ai de unde sa ii dai, decat sa rulezi cu ea pe roshu si tot sa nu auzi. Initial am zis de Bugera head 550W... M-a incantat pretul destul de mic si transportul gratuit. E trist cand te duci sa canti undeva si nu ai pe ce canta si te auzi prost. Legat de zecile de cabinete Marshall(100w/cabinet)...e deajuns sa iei doua Behringer(1200w/cabinet) suna foarte bine si pretul e deosebit de mic. Am vazut ca e aparitie noua pe piatza, acest head Bugera,am vrut o parere a celor cunoscatori,poate cineva curios care e din Bucuresti a vazut ce am scris si s-a dus si a probat E adevarat e prea multa putere...dar la pretul asta... Edited July 1, 2010 by Fictum
Fictum Posted July 1, 2010 Author Posted July 1, 2010 (edited) Hai cagustam noi si glumele .... 3,6KW ai nevoie de 36 boxe de bas Marshall ....144 de difuri de 12 " sau 36 e 15 sau 18 " Nu ai unde sa le montezi , nu merita transportate etc etc .... cand o sa ajungi super vedeta ca si Malmsteen o sa-ti instaleze pe scena o statie din aceasta . Ai si tu dreptate...dar cand cineva iti vinde un un logan nou(in exemplul de fatza Bugera 550W) si iti zice ca daca mai pui 500lei iti da un ford, nou(aici Bugera 3.600W)...ce alegi? Am sa intreb la magazin faza cu alimentarea trifazica, multumesc de informatie Edited July 1, 2010 by Fictum
John Petrecce Posted July 1, 2010 Posted July 1, 2010 Ca si explicatie...bass-ul(dupa parerea mea) e un instrument care nu prea se aude in timpul unei cantari,cel putin pe scena(am intalnit frecvent asta si ma chinuiam sa-l disting pe scena)fiind mai mult pe joase se simte mai mult ca o vibratie decat ca si sunet si de multe ori se suprapune cu chitara(depinde si de genul cantat,eu vorbesc din punctul meu de vedere).Comparatie Marshall AVT50 (50W)chitara cu volum la 1/2 se distinge mai bine decat(chiar acopera) un warwick bass 150W la maxim (volum). Cabinete am gasit tot la senia.ro si sunt Behringer cu dif Bugera-cabinet bass 1200W4ohm unul.(cu 2cabinete eu zic ca iti faci treaba) Cel de mai jos e cabinet de bass http://www.behringer.com/EN/Products/BB410.aspx ,nu de chitara cum e prezentat: http://www.senia.ro/index.php/produs/detal...01-1200-W/15922 Nu zice nimeni ca tre sa o folosesti la maxim dar e bine sa stii ca ai de unde sa ii dai, decat sa rulezi cu ea pe roshu si tot sa nu auzi. Initial am zis de Bugera head 550W... M-a incantat pretul destul de mic si transportul gratuit. E trist cand te duci sa canti undeva si nu ai pe ce canta si te auzi prost. Legat de zecile de cabinete Marshall(100w/cabinet)...e deajuns sa iei doua Behringer(1200w/cabinet) suna foarte bine si pretul e deosebit de mic. Am vazut ca e aparitie noua pe piatza, acest head Bugera,am vrut o parere a celor cunoscatori,poate cineva curios care e din Bucuresti a vazut ce am scris si s-a dus si a probat E adevarat e prea multa putere...dar la pretul asta... Nu stiu nimic despre ampul asta si nici nu cant la bas dar dupa parerea mea un head de la ampeg pe la vreo 300w+cabinet 4X12 e mai mult decat suficient. Eu de exemplu ma cam feresc sa ma apropii de colegul basist ptr ca imi cam falfaie nadragii si ma deranjaza si la stomac atunci cand mai trece cu volumul de jumate-si asta in aer liber. Cand suntem nevoiti sa cantam ceva mai inghesuiti le cer baietilor sa m'il scoata din monitor ca il aud si asa destul de tare iar in spatii inchise e chiar deranjant E drept ca in ultima vreme cantam ceva mai putin aglomerat si cu mai putine distorsiuni dar tot cred ca nu e nevoie de mii de watti ca sa auzim basul.Poate ca pretul e mic la scula de care vorbesti dar eu m'as gandi de doua ori inainte sa cumpar ceva de la firma respectiva ca poate mai am si ghinionul sa nimeresc ceva de unica folosinta
karpi Posted July 1, 2010 Posted July 1, 2010 Ai si tu dreptate...dar cand cineva iti vinde un un logan nou(in exemplul de fatza Bugera 550W) si iti zice ca daca mai pui 500lei iti da un ford, nou(aici Bugera 3.600W)...ce alegi? Am sa intreb la magazin faza cu alimentarea trifazica, multumesc de informatie Pe cine ?????? hehe ... Deci daca te uiti pe o priza sau stecher scrie frumos pe ea 230V/10A ....= aprox 2000W , la atat sunt dimensionate prizele de uz casnic etc.....respectiv si acestea se ard cand pui masina de spalat care are incalzitorul de aprox 2500W . 1/. poti fi linistit ca nu debiteaza 3600 W nici in varfuri . 2/. o statie in punte ajunge sa scoata ( teoretic ) 4 x P adica ar veni 4 x 1800W dar cel putrin 3 x 1800W ....
Stimpson J. Cat Posted July 1, 2010 Posted July 1, 2010 Am si eu o intrebare: esti sigur ca problema bass-ului care nu se aude e din cauza volumului? Adica nu e din reglaje, EQ-uri si alte alea?
FiveseveN Posted July 1, 2010 Posted July 1, 2010 Am si eu o intrebare: esti sigur ca problema bass-ului care nu se aude e din cauza volumului? Adica nu e din reglaje, EQ-uri si alte alea? Nu se aude basul pentru cã urechea și creierul uman nu sunt foarte bune la auzit basul, mai mult și-l imagineazã. Mai e și mama naturã împotriva sãracilor basiști pentru cã lungimea de undã pe unde cântã ei are deja câțiva metri: 8,3m la 41Hz. Cum încercãm noi sã compensãm pentru aceste neajunsuri e altã treabã.
karpi Posted July 1, 2010 Posted July 1, 2010 (edited) Nu stiu nimic despre ampul asta si nici nu cant la bas dar dupa parerea mea un head de la ampeg pe la vreo 300w+cabinet 4X12 e mai mult decat suficient. Eu de exemplu ma cam feresc sa ma apropii de colegul basist ptr ca imi cam falfaie nadragii si ma deranjaza si la stomac atunci cand mai trece cu volumul de jumate-si asta in aer liber. Cand suntem nevoiti sa cantam ceva mai inghesuiti le cer baietilor sa m'il scoata din monitor ca il aud si asa destul de tare iar in spatii inchise e chiar deranjant E drept ca in ultima vreme cantam ceva mai putin aglomerat si cu mai putine distorsiuni dar tot cred ca nu e nevoie de mii de watti ca sa auzim basul.Poate ca pretul e mic la scula de care vorbesti dar eu m'as gandi de doua ori inainte sa cumpar ceva de la firma respectiva ca poate mai am si ghinionul sa nimeresc ceva de unica folosinta Cum scrie si @FiveseveN urechea nu este prea sensibile pe domeniul basului in prinncipal 300-3000 Hz este banda de frecvente folositoare ptr om asa ca aici aude mai bine. Diferenta de sensibilitate la basii este enorma aprox 60dB mai slaba fata de sensibilitatea urechi la 1000Hz la 0 [zero] dB . In schimb cum creste volumul aceasta diferenta scade .Vedeti curbele de raspuns ale urechiu umane in functie de volum ( taria sunetului) dar asta este alt aspect ce tine de nevoia de putere medii la putere mare .Bineinteles totul este relativ acasa 100W in camera in liniste fara zgomote este putere enorma pe un stadion cu 60000 de spectatori este ceva nesemnificativ ....etc deci depinde totul si de suporafata de sonorizat si de distanta pana la ascultator fata de difuriu etc etc,,,, Ca sa auzi bine definit basul pe scena este nevoie sa auzi atacul si ca sunetul sa aiba si armonice. O statie Marshall de bas produce armonice ( in urma distorsiunilor ) ce se aud bine si dau un ton ''gras'' palpabil nu un buhait fara contur plus o chitara bas Fender ce are un timbru ''rotund'' si foarte definit catre bass-medii. La sunetul buhait fara contur contribuie in mare masura sunetul de bas ce se ''intoarce '' pe secena din PA in diferite pozitii de faza in functie de inaltimea notei in acest fel chiar anuland unele frecventa iar altele se amplifica rezultand un vuiet buhait. ( lucru datorat sonorzatorilor care vor sa impresioneze cu "cat bas am in instalatie'' (sau ''subbas '' ca sa sune ca la discoteca). Rezolvarea este sa se limiteze joasele la strictul necesar . Daca PA-ul are putere mare si se canta in forta ai nevoie de control serios pe scena 1000W (adevarati) este minim daca pe fata bubuie 100000W din care basul care se ''intoarce si pe scena '' . Joasele sunt unde globulare se propaga uniform in toate directiile ! deci si catre scena ,numai ca necotrolat si produce un camp sonor neuniform si confuz.,asa ca ai bnevoie din spate sa auzi bine definit atacul si armonicele catre medii/bas ca sa ai control . Cu fiecare dublare al distantei fata de boxa puterea sesizata scade cu -6dB !!! Daca la 1m auzi puterea maxima ( ca si reper) la 2m auzi P/4 la 4m auzi P/8 la 8 m auzi P/16 ...in schimb te apropii totodata de boxele PA si catre boxele colegilor de pe scena pe care ii vei auzi cu fiecare ''apropiere'' mai tare si propriul instrument se pierde in zgomotul celorlalti .... Deci din statia de bas direct la 8m distanta (cu tobele intre voi ) auzi P/16 mai mult simti o pulsatie venind din fata din PA ...in monitor sa ceri medi inalte de la bas ca sa ai definitia si sa ai sincron bun cu basul si cu toba ptr groove . Sunetul are viteza de propagare in aer de aprox 300 m/s ....30 face in 0,1s .......3m face in 0,01s ...... Si noi nu suntem multumiti acasa cu latenta de 0,002s al unei placi de sunet ??? Deci pe scena auzim basul direct aprox cu cel putin 0,01s mai tarziu in cazul mai fericit dar de obicei distanta este mai mare de 3 m intre basist si chitarist . Vuietul basului vine si din faptul ca nu mai putem vorbi de o defazare ci de intarziere serioasa intre sunetul direct de la statie si cel ''intors'' din PA si din pereti sala /scena . Deci ar fi de dorit sa auzi in fata ta la 1m din boxa de control atacul cat mai bine definit . Bineinteles ca simtul ritmului intr-o trupa sudata compenseaza si corecteaza problemele ..acestea sunt trupele care SUNA pe scena...au energie ...etc ... iar cei care nu au simtul /feeling-ul destul de fin pierd din groove din cauza sunetului de pe scena si suna labartat..etc chestii din astea se intampla pe scena,....etc Edited July 1, 2010 by karpi
Fictum Posted July 3, 2010 Author Posted July 3, 2010 Ideea e ca...o chitara are o banda de frecventze cand iese din amp un bass are alta banda de frecventze, acestea daca ar fii una in continuare celeilalte ar fii ideal dar cum ele se intersecteaza se creaza efectul de antifaza care apare de multe ori pe scena(amp-uri, monitoare) dar care nu se detecteaza pe fatza(sistem). In antifaza nu mai distingi ce face celalalt coleg de trupa...e greu sa reglezi un instrument pe scena sa te auzi tu bine dar strici ce iese pe fatza... E adevarat ca e exagerata treaba cu atata putere la un amp... Eu am incredere in Behringer(nu le fac reclama) nu am dispus de multi bani asa ca mi-am cumparat PA si cabinet Behringer si sunt foarte multumit de ele si au mers in sarcina maxima pe roshu si solicitate si exploatate in cel mai brutal mod au facut fatza cu succes. Cred ca ati intzeles ce am vrut sa zic cu antifaza...nu ma prea pricep la explicatii
cristi Posted July 3, 2010 Posted July 3, 2010 mai bine incerci un amp cu un ton ceva mai bine definit, ceva mai de calitate.. s-ar putea sa ajute mai mult decat putere. behringer (nu le fac antireclama) dar tot behringer ramane ) un exemplu bune e de exemplu un amarat de combo deluxe reverb, care cu doar 22W sta cu fruntea sus langa ampuri de putere mult mai mare.. pt ca e foarte dinamic si foarte clar (adunat, etc)
FiveseveN Posted July 3, 2010 Posted July 3, 2010 (edited) cu doar 22W sta cu fruntea sus langa ampuri de putere mult mai mare.. pt ca e foarte dinamic E foarte COMPRIAT! COMPRIMÃ pânã la distorsiune, de asta e TARE! M-ati omorât cu dinamica asta. Dacã mai aud un chitarist spunând cã un amplificator comprimat e dinamic am sã-i dau cu VU metrul în cap. Edited July 3, 2010 by FiveseveN
karpi Posted July 3, 2010 Posted July 3, 2010 E foarte COMPRIAT! COMPRIMÃ pânã la distorsiune, de asta e TARE! M-ati omorât cu dinamica asta. Dacã mai aud un chitarist spunând cã un amplificator comprimat e dinamic am sã-i dau cu VU metrul în cap. Vad ca degeaba tot scriem si explicam colegilor cum sta treaba ei tot dupa mitologii umbla ....unde nu intelege omul umple cu o "mitologie'' . Wattajul electric pe iesirea unei statii este o treaba iar randamentul difuzorului alta treaba impreuna dau rezultatul final . Inca o exemplificare Statie de 22W cu un difuzor adaptat (sa luam unul de 12" ) cu SPL 115 dB suna la fel de tare ca si O statie cu putere electrica de 88W pe un dif adaptat ( tot de 12") cu SPL 109dB dublare de putere 22+22 =+3dB apoi inca o dublare 44+44=+3dB total 6dB deci statia de 88W poate sa debiteze putere electrica cu +6dB mai mare DAR !!! ca pe un dif cu SPL mai insensibil cu 6dB (115 -6=109 ) va suna aceiasi putere acustica. Adica ce am castigat la statia in putere poierd la difuzor ! Mai mult daca pe 22W putere electrica cuplez adaptat ca si impedanta patru difuri cu SPL 115dB castigul radiatiei sonore va fi inca +6dB ( cu fiecare dublare a numarului de difuzoare avem o crestere dee +3dB).... etc. Deci atentie , nu puterea statie este singura ce conteaza in puterea acustica obtinuta.!!! S-au descris discutat pe larg aceste especte nu mai scriu totul inca si inca odata .Colegi veniti mai tarziu pe forum sa citeasca posturile din trecut... Sa caute "headroom " sa vada cum e cu dinamica..... dinamica electrica , dinamica de interpretare la chitara , dinamica instrumentului , dinamica muzicala al orchestrei ....etc...
punkbass Posted July 3, 2010 Posted July 3, 2010 intrebare la acel 3600w vrei cumva sa preiei din cabinete cu microfon undeva?
cristi Posted July 3, 2010 Posted July 3, 2010 E foarte COMPRIAT! COMPRIMÃ pânã la distorsiune, de asta e TARE! M-ati omorât cu dinamica asta. Dacã mai aud un chitarist spunând cã un amplificator comprimat e dinamic am sã-i dau cu VU metrul în cap. Era vorba de Deluxe Reverb. Tu zici ca e f comprimat . Rares zice in postul asta asa: Am cantat ceva vreme asa,cu un head 1987 ,boxa cu greenbackuri si A/B cu un Fender De Luxe.Pe scene mari dadeam Marshallul la maxim smile.gif,dar Fenderul de 20 de w facea si el fata din cauza dinamicii mari. FiveseveN, pregateste VU metrul si treci la treaba Vad ca degeaba tot scriem si explicam colegilor cum sta treaba ei tot dupa mitologii umbla ....unde nu intelege omul umple cu o "mitologie'' . Sa caute "headroom " sa vada cum e cu dinamica..... karpi, e foarte fain modul in care tu si FiveseveN explicati si noua, colegilor de forum, cum e cu mitologia.. bineinteles ca daca nu era atitudinea asta usor zeflemitoare explicatia nu era completa. in postul asta ai zis asa: Experientele mele cu combo-uri pe scena a fost intotdeauna una singura...nu aveam curaj sa dau in chitara ca lumea caci parca se rupea difuzorul , si la Twinreverb , si la Mesa , si la Marschall., de dinamica si ton nici vorba.Si mai ales fara distors !! cu doza "neck" cu ceva basii zici cai vapor in curba...numa a chitra nu mai suna. Dupa o astfel de afirmatie, o sa fie nevoie de o serie noua de posturi de calitate (asa cum dealtfel ai si avut pana acum, insa nu stiu de ce tii ca periodic sa te contrazici sau sa privesti lumea de sus) pentru a prinde iar credibilitate dupa afirmatia de mai sus, rezultata, bineinteles in urma unui rationament bazat pe un calcul riguros. Ar trebui sa le scrii un mail si la fraierii astia pe care ii vedem pe diverse DVDuri cu cate un singur combo, fie el Dr Z (ca Buddy Whittington) sau diverse modele de Fender (SRV, Clapton).. sa le zici cum e cu mitologia si eventual sa ii rogi sa iti dea si niste date concrete, ca sa poti sa le "calculezi" exact tonul fiecaruia, in functie de locatia unde au cantare, momentul zilei, etc.. E pacat, dupa o cariera de 40 de ani sa se prezinte si Clapton si Winwood in halul asta, fara dinamica, fara ton, amandoi cu combouri, in aer liber, la Bucuresti.....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now