www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Recomandari Doze De Heavy Metal Pentru Un Ibanez


Guest sith
 Share

Recommended Posts

Eu pe Ibanezul asta 1820X GK am si doza piezo si in general pentru cleanuri o folosesc pe aceasta care nu are nici o legatura cu celelalte.E foarte adevarat ca trebuie sa sune bine si pe clean pentru ca mai exista si parti din piese in care folosesc clean.

Cat despre dozele de calitate care au devenit intre timp doze "uzuale" dupa cum spun unii nu pot sa spun decat ca se insala.Nu cred ca Dimarzio SD sau EMG au un renume in domeniu doar pentru ca le cumpara si anume "fraierii" de noi ci pentru ca sunt intradevar bune.Tocmai de asta multi folosesc aceste doze, renumele se face prin calitate.

Cu EQ nu stiu ce sa spun, ar trebui sa incerc ca sa ma lamuresc dar asta altadata.

Asa toate suna tentant Dimartio- D Sonic, Breed, Super 3 , SD SHRED, EMG81,85,60 si tot asa, problema este ca pana nu incerc nu o sa ma conving pentru ca nu am de unde sa stiu cum suna pe chitara mea, oricum multumesc de sfaturi.

Astept in continuare propuneri de doze si combinatii.

Link to comment
Share on other sites

Ar fi frumos sã-i recomandați omului niște doze, nu sã vã ironizați la nesfârșit. Bãșcãlia și sarcasmul nu-l ajutã în nici un fel pe cel care v-a cerut sfatul.

lasa ca el(mister G) canta pe porccesor, e d p alta planeta si nu intelege cum sa fie nice :)

 

Asa , deci nu iti trebuie dude doze ,,heavy metal", eu chiar recomand niste humbuckere mai medium output pentru ibanezu ala

Edited by Razvan S.
Link to comment
Share on other sites

Asa toate suna tentant Dimartio- D Sonic, Breed, Super 3 , SD SHRED, EMG81,85,60 si tot asa, problema este ca pana nu incerc nu o sa ma conving pentru ca nu am de unde sa stiu cum suna pe chitara mea, oricum multumesc de sfaturi.

Astept in continuare propuneri de doze si combinatii.

 

Da-mi voie sa mai contest un mit :)

 

La medium-high gain influenta lemnului chitarii asupra sunetului final (presupunem din start ca ai o chitara construita bine, fara dead spot-uri pe griff, etc) este probabil 1%

 

Deci vor suna pe chitara ta la fel cum suna pe orice alta chitara. Trust me :)

Link to comment
Share on other sites

Da-mi voie sa mai contest un mit :)

 

La medium-high gain influenta lemnului chitarii asupra sunetului final (presupunem din start ca ai o chitara construita bine, fara dead spot-uri pe griff, etc) este probabil 1%

 

Deci vor suna pe chitara ta la fel cum suna pe orice alta chitara. Trust me :)

 

 

nu am inteles clar, daca ai facut afirmatia asta despre dozele active, sau era ceva la modul general....daca era la modul general, atunci permite-mi sa imi exprim punctul de vedere in contradictie cu al tau...si ca sa nu vorbesc aiurea, am sa dau un exemplu din propria experienta, chestie incercata cu un stratocaster cu maple fretboard....am avut in bridge seymour duncan hot rails si acum am dimarzio tone zone s....si e diferenta enorma, chiar cu gainul dat la 10....distorsionarea (daca privim graficul sunetului) sa spunem ca supra-amplifica sunetul, graficul capatand proportii, insa exista o parte din parametrii acelui sunet, care se pastreaza, sau chiar se amplifica in momentul distorsionarii...asa apar distorsuri mai "aerisite", altele mai haotice, mai infundate, altele mai decupate samd, si asta folosind acelasi amp cu aceleasi setari...

Link to comment
Share on other sites

recomandarea mea: pe neck: Seymour Duncan SH-6 Duncan Distortion si pe bridge: Seymour Duncan SH-10 Full Shred

Sper sa te multumeasca :)

dude wth? Eu am sh-6 in bridge, nu pui asa doza in neck, e prea nush....chiar nu e calda pentru sa ceva....Eu fix invers le-as pune, full shred in neck si sh-6 in bridge

Link to comment
Share on other sites

Am observat ca lumea se invarte unde in jurul marcilor consacrate acum imi ramane sa ma decid.An ajuns la concluzia ca as putea sa-mi iau un Dimarzio D Sonic, un SD Full Shred sau un EMG 81 pentru bridge!

Pentru neck m-as opri la un Dimarzio Super 3, Air Noton, SD Jazz sau un EMG 85!

Link to comment
Share on other sites

indiferent ce alegi, nu amesteca activele cu pasive, decat daca esti dispus sa sacrifici potul de ton

 

Merci de sfat!o sa tin minte :)

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca DiMarzio Super 3 este prea hot pentru neck, in general e bine ca doza de neck sa aibe nivelul de iesire ceva mai mic decat cea de bridge. D Sonic are aproximativ 390 mv, Super 3 are deja 435. Ar trebui sa cauti o doza gen PAF Pro sau Air Norton care se balanseaza foarte bine cu D Sonic. O alta combinatie care suna bine ar fi un set de doze Evolution neck+bridge care sunt special facute sa sune bine impreuna.

Link to comment
Share on other sites

nu am inteles clar, daca ai facut afirmatia asta despre dozele active, sau era ceva la modul general....daca era la modul general, atunci permite-mi sa imi exprim punctul de vedere in contradictie cu al tau...si ca sa nu vorbesc aiurea, am sa dau un exemplu din propria experienta, chestie incercata cu un stratocaster cu maple fretboard....am avut in bridge seymour duncan hot rails si acum am dimarzio tone zone s....si e diferenta enorma, chiar cu gainul dat la 10....distorsionarea (daca privim graficul sunetului) sa spunem ca supra-amplifica sunetul, graficul capatand proportii, insa exista o parte din parametrii acelui sunet, care se pastreaza, sau chiar se amplifica in momentul distorsionarii...asa apar distorsuri mai "aerisite", altele mai haotice, mai infundate, altele mai decupate samd, si asta folosind acelasi amp cu aceleasi setari...

 

Nu cred ca ai inteles ce am spus eu. Nu am spus ca doze diferite vor suna la fel pe aceeasi chitara ci ca aceleasi doze vor suna 99% la fel pe chitari diferite (si asa cum am subliniat, vorbesc de aplicatii high gain)

Link to comment
Share on other sites

Da-mi voie sa mai contest un mit :)

 

La medium-high gain influenta lemnului chitarii asupra sunetului final (presupunem din start ca ai o chitara construita bine, fara dead spot-uri pe griff, etc) este probabil 1%

 

Deci vor suna pe chitara ta la fel cum suna pe orice alta chitara. Trust me :)

deci sa inteleg ca la gain mare daca bag gibson 500t in modestul meu epiphone o sa sune ca un gibson flying v daca folosesc aceleasi efecte? ar fi bine asa :)

Link to comment
Share on other sites

deci sa inteleg ca la gain mare daca bag gibson 500t in modestul meu epiphone o sa sune ca un gibson flying v daca folosesc aceleasi efecte? ar fi bine asa :)

 

Exact. Cum am spus si mai sus, pornind de la premiza ca ambele chitari sint OK, ca sint setate OK, si ca una din ele nu are o problema evidenta de constructie care ii limiteaza sustainul.

Link to comment
Share on other sites

deci sa inteleg ca la gain mare daca bag gibson 500t in modestul meu epiphone o sa sune ca un gibson flying v daca folosesc aceleasi efecte? ar fi bine asa :)

 

Dap, daca ii dai gain-ul in blana. Diferentele le auzi mai ales la artistii mari, si asta pentru ca nimeni nu cinta cu gain mult :) Dragos a foast foarte clar, cine intelege bravo lui.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Sunt posesor de Ibanez 1820X GK si m-ar interesa sa-mi schimb dozele.Momentam am V7 si V8 de la Ibanez si caut doze pentru riffuri si solouri de Heavy Metal.

Daca sunt cunoscatori, astept propuneri.

Multumesc anticipat!

Dozele care le ai nu se potrivesc cu grosimea penelor si diametrul corzilor , viteza maxima de BPM nu va putea trece de 120 deci ceva sub jumatatea valori numerice a vitezei sunetului in aer uscat la 20 de grede temperetura medie.Daca varfurile penei se incalzesv la peste 39,6 grade viteza sunetului va scadea deci nu ies rifurile. Dozele daca sunt negre nu este OK caci absorb puternic undele infrarosii si incalzesc si bobina ce0si creste impedantza api scade campul magnetic din cauza cresteri temperaturi si se apropie de punctul Currie scazand definitia , atacul , si prezenta. LOL.

 

Daca nu suna bine chitara este din cauza corpului ,adica a lemnului si nu de la doze.Dar zice-se ca si corpul este bine sa fie de culoare deschisa.Probabil de acea areSteve Vai chit alba in majoritate, la fel si la Malmsteen.a (LOL/2 ?)

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Dozele care le ai nu se potrivesc cu grosimea penelor si diametrul corzilor , viteza maxima de BPM nu va putea trece de 120 deci ceva sub jumatatea valori numerice a vitezei sunetului in aer uscat la 20 de grede temperetura medie.Daca varfurile penei se incalzesv la peste 39,6 grade viteza sunetului va scadea deci nu ies rifurile. Dozele daca sunt negre nu este OK caci absorb puternic undele infrarosii si incalzesc si bobina ce0si creste impedantza api scade campul magnetic din cauza cresteri temperaturi si se apropie de punctul Currie scazand definitia , atacul , si prezenta. LOL.

 

Daca nu suna bine chitara este din cauza corpului ,adica a lemnului si nu de la doze.Dar zice-se ca si corpul este bine sa fie de culoare deschisa.Probabil de acea areSteve Vai chit alba in majoritate, la fel si la Malmsteen.a (LOL/2 ?)

 

Ce inteleg eu de aici e ca: daca nu am fender nu am chitara :) !

Desi respect cunostintele tehnice despre orice problema mea nu e chitara in sine pentru ca sunt foarte multumit, dar unii se simt nevoiti sa comenteze in necunostinta de chitara, corzi si pene!

Eu vreau un upgrade respectiv caut un sound nu sa imi iau doctoratul in stiinta.

Link to comment
Share on other sites

Ce inteleg eu de aici e ca: daca nu am fender nu am chitara :) !

Desi respect cunostintele tehnice despre orice problema mea nu e chitara in sine pentru ca sunt foarte multumit, dar unii se simt nevoiti sa comenteze in necunostinta de chitara, corzi si pene!

Eu vreau un upgrade respectiv caut un sound nu sa imi iau doctoratul in stiinta.

 

Ia-ti o chitara noname sau de brand mai necunoscut , cu doze noname si cum suna asa e bine .mai ales daca are alt sunet , unul aparte de alte brand-uri cunoscute .Bineinteles incerci chitara ca sa nu aiba probleme cum a precizat si @dass101 .

 

Tonul devine "celebru" daca canti tu ceva de stau toti cu gura cascata .

 

Nu tonul altuia te face cunoscut , acela te pierde in multimea de imitatori .

 

Ptr unele coveruri cantate de placere normal ca fiecare ar vrea sa-i sune instrumentul ca si cel al vedetei imitate.

Dar tonul tau il faci tu si tu trebuie sa-l introduci in lumea muzicii .

Tonul trebuie sa fie adecvat genului-sonoritatii muzici cantate , atat.Oricare "sound" este bun , tu sa canti bine .

Link to comment
Share on other sites

Ia-ti o chitara noname sau de brand mai necunoscut , cu doze noname si cum suna asa e bine .mai ales daca are alt sunet , unul aparte de alte brand-uri cunoscute .Bineinteles incerci chitara ca sa nu aiba probleme cum a precizat si @dass101 .

 

Tonul devine "celebru" daca canti tu ceva de stau toti cu gura cascata .

 

Nu tonul altuia te face cunoscut , acela te pierde in multimea de imitatori .

 

Ptr unele coveruri cantate de placere normal ca fiecare ar vrea sa-i sune instrumentul ca si cel al vedetei imitate.

Dar tonul tau il faci tu si tu trebuie sa-l introduci in lumea muzicii .

Tonul trebuie sa fie adecvat genului-sonoritatii muzici cantate , atat.Oricare "sound" este bun , tu sa canti bine .

 

Merci de precizari, uite asta mi se pare un sfat bun.Nu vreau sa sun ca cineva anume pentru ca toti avem guitar heroes ca idoli dar nu asta e important.E destul de greu sa iti gasesti tonul si doar prin incercari, multa munca si pasiune se descopera acesta.In rest..mult studiu!Pana la urma conteaza sa iti placa tie chitara pentru ca tu esti cel care o foloseste si tonul la fel, atat timp cat faci ce trebuie.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am amplificator exact ca al tau acasa si am testat o serie de chitari si doze pe el. Daca vrei metal suparat si distorsionat la greu iti recomand emg e81 pe bridge. Este o doza foarte puternica si chestia asta se simte din plin la distors. Daca din diverse considerente nu iti plac dozele active, iti recomand o seymour duncan humbucker din ultima generatie, astea cred ca suna cel mai tare (ca volum) dintre dozele pasive incercate de mine.

 

Succes. :)

Link to comment
Share on other sites

Merci de precizari, uite asta mi se pare un sfat bun.Nu vreau sa sun ca cineva anume pentru ca toti avem guitar heroes ca idoli dar nu asta e important.E destul de greu sa iti gasesti tonul si doar prin incercari, multa munca si pasiune se descopera acesta.In rest..mult studiu!Pana la urma conteaza sa iti placa tie chitara pentru ca tu esti cel care o foloseste si tonul la fel, atat timp cat faci ce trebuie.

Nu te lua dupa gain-ul dozelor .Distorsiunea prea mare nu-ti da ton de Heavy !! ci duce la blocarea si innecarea tonului nemai lasand acel "crest factor" minim al tonului si asa deja comprimat.Cu distorsiunee prea mare nu mai ai definitie nu mai ai atac.Corpul tonului devine murdar .

 

Acel "gain" cat mai mare era necesar la statiile mai vechi ( nu la cele moderne din zilele noastre) .La sculele vechi ce erau proiectate sa sune "clean" aveai devoie de un preamp ca sa dai gain suficient ptr a distorsiona cu statia .Ca sanu ai nevoie de acel preamp ce este incomod etc.. chitaristi cautau doze cu semnal mai mare , in asa fel puteau mana in "overdrive" un amplif numai din chitara .

Aztazi gasesti statii cu patru canale "switch"-abile de la "clean" la "lead" cu rezerva suficienta de amplificare ptr orice tip de doza.

Si statiile mai mici au distorsuri sau un canal cu distors si gain suficient.

 

Tonul de "metal" il da un filtru specific "scoop" adica basii si inalte fara medii cea ce inseamna ca nu prea suna pe o boxa sau un singur dif prea mic mai ales in trupa trebuie sa ai putere mare sa se si auda .

Am patit-o demult cu un ton minunat ce acasa pe inregistrari era super , la concert a trebuit sa fac alt ton caci NU se auzea.Nu se distingea de loc.

Asa ca trebuie sa alegi cel mai "bun" ton care suna bine in anumite conditii .

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Nu te lua dupa gain-ul dozelor .Distorsiunea prea mare nu-ti da ton de Heavy !! ci duce la blocarea si innecarea tonului nemai lasand acel "crest factor" minim al tonului si asa deja comprimat.Cu distorsiunee prea mare nu mai ai definitie nu mai ai atac.Corpul tonului devine murdar .

 

Acel "gain" cat mai mare era necesar la statiile mai vechi ( nu la cele moderne din zilele noastre) .La sculele vechi ce erau proiectate sa sune "clean" aveai devoie de un preamp ca sa dai gain suficient ptr a distorsiona cu statia .Ca sanu ai nevoie de acel preamp ce este incomod etc.. chitaristi cautau doze cu semnal mai mare , in asa fel puteau mana in "overdrive" un amplif numai din chitara .

Aztazi gasesti statii cu patru canale "switch"-abile de la "clean" la "lead" cu rezerva suficienta de amplificare ptr orice tip de doza.

Si statiile mai mici au distorsuri sau un canal cu distors si gain suficient.

 

Tonul de "metal" il da un filtru specific "scoop" adica basii si inalte fara medii cea ce inseamna ca nu prea suna pe o boxa sau un singur dif prea mic mai ales in trupa trebuie sa ai putere mare sa se si auda .

Am patit-o demult cu un ton minunat ce acasa pe inregistrari era super , la concert a trebuit sa fac alt ton caci NU se auzea.Nu se distingea de loc.

Asa ca trebuie sa alegi cel mai "bun" ton care suna bine in anumite conditii .

 

Distorsiunea "prea" mare nu da ton de nimic. Pana la acel punct insa, sunt cateva grade de distorsiune de metal. Depinde ce vrei sa faci. Vk 212 nu are un distors foarte puternic, iar din ce am testat eu am observat o diferenta clara intre emg81 si alte doze. Nu se auzea nasol, se auzea mai distorsionat.

 

Cu toata ca ne indepartam de subiect: inca se mai foloseste sistemul cu semnal mare la intrare, numai ca e la moda sa ai un overdrive inainte (bad monkey sau boss overdrive de ex), nu un preamp. Normal, dupa cum ai spus si tu exista o groaza de amplificatoare care nu au nevoie de asa ceva si au nativ un distors foarte puternic, de exemplu triple rectifier care e 3 mii de para. :) Eu insa vorbeam de un caz specific, amplificatorul vk 212, pe care il am acasa si pe care am experimentat destul incat sa pot sa dau un sfat.

 

In rest sunt de acord cu tot cer spui.

Edited by blana
Link to comment
Share on other sites

Distorsiunea "prea" mare nu da ton de nimic. Pana la acel punct insa, sunt cateva grade de distorsiune de metal. Depinde ce vrei sa faci. Vk 212 nu are un distors foarte puternic, iar din ce am testat eu am observat o diferenta clara intre emg81 si alte doze. Nu se auzea nasol, se auzea mai distorsionat.

 

Cu toata ca ne indepartam de subiect: inca se mai foloseste sistemul cu semnal mare la intrare, numai ca e la moda sa ai un overdrive inainte (bad monkey sau boss overdrive de ex), nu un preamp. Normal, dupa cum ai spus si tu exista o groaza de amplificatoare care nu au nevoie de asa ceva si au nativ un distors foarte puternic, de exemplu triple rectifier care e 3 mii de para. :) Eu insa vorbeam de un caz specific, amplificatorul vk 212, pe care il am acasa si pe care am experimentat destul incat sa pot sa dau un sfat.

 

In rest sunt de acord cu tot cer spui.

Dozele humbucker fiind un compromis maxim fiecare tip incearca sa "umple un gol" .Fiecare tip are alt timbru ! de aici diferenta pe care o simti .

 

Daca are un timbru anume i-se potriveste un preamp cu banda de trecere si filtrarea corespunzatoare .Altfel functioneaza totul ca si un aparat de radio prost pe care reglat pe o frecventa a unui post vrei sa asculti alt post cu alta frecventa , ca sa auzi alt post trebuie sa strici selectivitatea aparatului adica sa intre toate posturile asa nu mai ai nici o calitate .

 

Multe din aceste preampurii au filtrele ptr. un anume "ton" la care pot sa dea raspunsul maxim.

 

Nu prea exista "tonul de metal" sunt "N" bluesisti care au cantat u acest ton inainte ca " metalisti" sa se fi nascut.

Nu s-a inventat nimc nou doar sunt scoase din naftalina.

 

Ia vedeti pe nenea asta cu care canta aici Satriani

 

 

si aici cu trupa se aude mai bine chitara

 

ca sa vezi tonul de "metale" la unul din cei mai vestiti "bluesrock guitarplayer" sau "rockblues".

 

 

ultimul video e de la Woodstock din '69

 

iare urmatorul din 2006

 

 

tonul folosit de el inca din '69 nu s-a schimbat aproape de loc doar foarte putin din cauza ca acum se pot fiolosi efecte ce in '69 nu le aveai doar in studiou.

 

De aici se vede ca nu tonul ci stilul /maniera de cantat si forma /structura plaseaza intr-un gen o anumita piesa .

 

Cum se spuna sa aiba mana si conceptie.

 

 

Din pacate nu am prea gasit inregistrari calitative din anii '70 pe youtube .

 

Leslie West . Albert King ..........( nu am dat de concert cu Albet King unde canta cum vrea el si nu in stiulul impus de producatori , are cateva discuri needitate caci producatorii au spus ca suna prea a blues "alb" am vazut piese din putinele aparitii unde canta cum vroia el avea un sound de invidiat de rock-isti sau metalisti )

 

.....Gary Moore

 

"ton de blues" sau de "metal" fiecare cum vrea sa-i zica .

 

O observatie ar mai fi in legatura cu soundul de "rythm guitar" si cel de "lead guitar" cel de ritm poate sa fie mai "scoop" dar cel de solo trebuie sa aiba si medii ca sa se "decupeze" de trupa.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Vladsteen
lasa ca el(mister G) canta pe porccesor, e d p alta planeta si nu intelege cum sa fie nice :)

 

Asa , deci nu iti trebuie dude doze ,,heavy metal", eu chiar recomand niste humbuckere mai medium output pentru ibanezu ala

sincer acum prietene, canti pe un amplificator mai batran decat taica'tau si din cate am inteles nici nu i'au fost vreodata schimbate lampile, mai ai si un squier...si vii cu critici d'astea obosite...un chitarist experimentat care canta pe procesor evident va suna mai bine ca tine :)

 

Ce inteleg eu de aici e ca: daca nu am fender nu am chitara :) !

Desi respect cunostintele tehnice despre orice problema mea nu e chitara in sine pentru ca sunt foarte multumit, dar unii se simt nevoiti sa comenteze in necunostinta de chitara, corzi si pene!

Eu vreau un upgrade respectiv caut un sound nu sa imi iau doctoratul in stiinta.

 

nu iti pune emg...in primul rand trebuie sa mai sapi in lemn ca sa le pui...cu atat mai putin sa combini activele cu pasivele...imagineaza'ti ca trebuie sa iti pui si slot pentru baterie la doza activa, mai sapi il lemn si o sa ai si o doza pasiva langa...o sa fie ciudat...dimarzio sunt cele mai ok...merg cel mai bine pe ibanez...combinatia air norton - neck , dual sonic -bridge in special

Link to comment
Share on other sites

sincer acum prietene, canti pe un amplificator mai batran decat taica'tau si din cate am inteles nici nu i'au fost vreodata schimbate lampile, mai ai si un squier...si vii cu critici d'astea obosite...un chitarist experimentat care canta pe procesor evident va suna mai bine ca tine :)

 

 

Chiar crezi ca e nevoie de replici de genul asta? "This is not a pissing contest!"

 

Orice chitarist care stie sa cante va suna bine pe absolut orice si oricum prea putini sunt atenti la ton. Publicu vrea sa asculte muzica nu ton rupator de chitara. Aia-s putini.

Sculele mascheaza de multe ori impotenta muzicala.

 

Discutati pe subiect!

Link to comment
Share on other sites

neck: -pentru mine nu exista aceasta doza,chiar nu o folosesc.

 

bridge: Pasive Dimarzio X2N ; Active EMG 81

 

Off-topic:

@Vladsteen- a fost rautacios,e adevarat,dar cum era daca Van Halen canta pe un Reghin si pe o statie Taifun(ruseasca) mai avea succes? Fiecare gen implica si niste standarde minime de sunet si scule.

Am vazut la un fest un baiat cu o chitara din placaj,canta de rupea pamantul(super tare tipul)...dar nu suna...o ureche formata apreciaza...dar spectatorul...e mult mai selectiv la faze dinastea.Baiatul ala daca avea o pedala serioasa si o chitara acceptabila lua premiu pentru cel mai bun chitarist,da nu a fost sa fie asa,tot cineva care a avut un sunet bun dar nu asa de virtuos a luat premiu.(recunosc, acel baiat era bun dar nu avea cu ce sa arate asta)

Oricat s-ar discuta de potenta sau impotenta muzicala...eu tot de parerea ca daca nu ai scule...oricat te straduiesti...nu suni,asta e valabil pe segmentul meu de muzica(Death/Black si metal in general). Nu poti canta un cover Cannibal Corpse,pe o scena, cu un dist rusesc din '70 si lipsa de gain...oricat de bun ai fi.

Stiu ca iar o sa produc frustrari si discutii,dar asta e parerea mea si o sustin.

Edited by Fictum
Link to comment
Share on other sites

Guest Vladsteen
Chiar crezi ca e nevoie de replici de genul asta? "This is not a pissing contest!"

 

Orice chitarist care stie sa cante va suna bine pe absolut orice si oricum prea putini sunt atenti la ton. Publicu vrea sa asculte muzica nu ton rupator de chitara. Aia-s putini.

Sculele mascheaza de multe ori impotenta muzicala.

 

Discutati pe subiect!

 

scuza'ma , dar cred ca nu ai inteles ce vroiam sa zic...acest tanar se lauda ca are nush ce mare amplificator...ca el canta pe lampa...bla bla...desi amplif'ul lui este trabantul amplificatoarelor...

Link to comment
Share on other sites

Sith, eu am un ibanez am SH6 in bridge, si ca idee asa spre deosebire de doza de pe un epiphone LP standard care probabil ar trebui sa copie un 500T sau peacolo (doza high gain cum s-ar zice) a mea suna mult mai desfacut . Adica la acelasi nivel la gain, la el de exemplu E5 mut suna mult suna mai prins, mai inchegat. La SH6 se simte si accentul pe bass si tonul mult mai distorsionat, mai desfacut. Pentru a atinge aproximativ acelasi ton inchegat ca al epiphonului eu trebuie sa reduc volumul chitarei cam la jumate. Acum depinde ce inseamna la tine sound agresiv deoarece agresivitatea nu inseamna neaparat gainul sau puterea dozei ci mai mult caracteristica sunetului ei. Oricum nu cred ca tine de gainul amplificatorului, tonul il da doza si lemnul chitarei ca oricum cu o doza puternica deja daca dai potentiometrul de la gain dupa 3 sferturi incepe sa nu se mai simta diferenta ci doar sa se incarce sunetul aiurea si in plus nu ai aceeasi articulatie a sunetului.

Edited by SKU
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.