www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Radacinile "metalului"


Recommended Posts

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted (edited)

http://www.drummerworld.com/Videos/gingerbakertoad.html

ca sa vedem cam ce putea sa faca Ginger Backer si asta era cam demult

 

http://drums4u.blogspot.com/2007/09/ginger-baker.html

 

Power Trio

Tobe , Bas, Chitara sau Orga

 

mai toate Power Trio cantau cu doua tobe mari ca sa umple lipsa instrumentelor de ritm sau acompaniamernt .( hit rim sau orga pe langa instruumentistul principal)

dar si cele mai multe trupe de Hardrock foloseau double bassdrum , sau uni doi tobari.

 

http://www.vcdmusik.com/toko/catalog/Carmi...ic_p_18283.html

Carmine Appice

 

"...........the group's high-decibel sonic assault............ power fills, and double-bass drum bombs...."

 

Wiki

 

Power trio :

The smallest ensemble that is commonly used in rock music is the trio format. In a hard rock or blues-rock band, or heavy metal rock group..........

....Some well-known power trios are Nirvana, The Jimi Hendrix Experience, Green Day, Muse, ZZ Top, Cream, The Police, Rush, and Sublime

 

The Who , suna tot ca si un "power trio " doar ca au iun cantaret separat . Keith Moon tot cu doua tobe mari ...

 

....etc sau cu orga ...Emerson, Lake & Palmer.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Power_trio

 

"....hyperamplification through walls of amplifiers and cabinets, and the use of effects (such as delay, distortion, flangers, fuzz bass, wah pedals, etc.) to fill out and modify the guitar sound....."

 

http://www.nationmaster.com/encyclopedia/Bass-drum

 

".... ...........

 

 

Double bass drum

 

In some forms of jazz, many forms of heavy metal, fusion and some more extreme forms of punk, two bass drum pedals are used, one operated by each foot or a double-bass pedal used to utilize two pedals with only one bass drum. The idea for the double bass drum setup came from jazz drummer Louie Bellson when he was still in high school. Double bass drums were used initially by jazz artists such as Ray McKinley and Ed Shaughnessy in the 1940s and 1950s, and popularized in the 1960s by rock drummers Ginger Baker of Cream, Keith Moon of the Who[5] and Nick Mason of Pink Floyd[6]. Originally two tuned bass drums were used for this, but a double pedal on one bass drum using an extension mechanism is now common due to lower cost and ease of tuning. ............"

 

iata

Beck,Bogert & Appice

 

de prin '74 se vad cele doua tobe mari.

 

iar aici se gasesc tobarii :

http://www.drummerworld.com/drummersolo.html

 

cam faceau de toate baietii cu cele doua tobe mari de cam multa vreme .

 

Dar cum "fiecare banc este nou pentru un nou nascut" nu se vede padurea de copacii.

Edited by karpi
Guest knightwolf256
Posted
nah ca nici aici n-ai nimerit-o =))

ibidem

 

:)

 

tataie , m-am uitat la clipurile puse de karpi , dar nu prea am vazut mare lucru pe acolo fiindca unul din tobari folosea o toba simpla cu pedala normala si cu piciorul stang actiona hi-hat-ul . Nu zic ca nu ar fi grozavi la ceea ce fac , dar nu fac mare lucru cu pedala dubla din ce am vazut acolo , si ma refer strict la pedala dubla , nu la altceva !!! daca matale nu intelegi asta , nu e vina mea ca ai trecut de varsta la care mai poti intelege ceva si de la care incepi sa faci misto de oameni mai tineri , obositule .

 

btw : intra aici : http://www.thomann.de/gb/millenium_pd222_p...ussmaschine.htm

 

ca sa vezi si tu despre ce vorbesc mai exact .

 

si uite aici o melodie cu efecte de pedala dubla foarte bine facute :

 

 

 

dar vezi ca va trebui sa astepti si sa fii foarte atent , fiindca nu apar peste tot . asta ca sa nu zici ca nu am bun simt . fraiere . :):) si inca ceva : daca mai toti blues-manii sunt ca tine atunci iti mai zic ceva : blues-ul e MORT !!!! LASA-TE ODATA , GASESTE-TI SI TU ALT STIL DE MUZICA , daca chiar esti bun muzician .

Posted
tataie , m-am uitat la clipurile puse de karpi , dar nu prea am vazut mare lucru pe acolo fiindca unul din tobari folosea o toba simpla cu pedala normala si cu piciorul stang actiona hi-hat-ul . Nu zic ca nu ar fi grozavi la ceea ce fac , dar nu fac mare lucru cu pedala dubla din ce am vazut acolo , si ma refer strict la pedala dubla , nu la altceva !!! daca matale nu intelegi asta , nu e vina mea ca ai trecut de varsta la care mai poti intelege ceva si de la care incepi sa faci misto de oameni mai tineri , obositule .

 

btw : intra aici : http://www.thomann.de/gb/millenium_pd222_p...ussmaschine.htm

 

ca sa vezi si tu despre ce vorbesc mai exact .

 

si uite aici o melodie cu efecte de pedala dubla foarte bine facute :

 

 

 

dar vezi ca va trebui sa astepti si sa fii foarte atent , fiindca nu apar peste tot . asta ca sa nu zici ca nu am bun simt . fraiere . :):) si inca ceva : daca mai toti blues-manii sunt ca tine atunci iti mai zic ceva : blues-ul e MORT !!!! LASA-TE ODATA , GASESTE-TI SI TU ALT STIL DE MUZICA , daca chiar esti bun muzician .

 

Nu-i vorba de Blues este vorba de jazz

, mai marii baterist in toate timpurile au fost jazzisti .Nu ai ce sa inovezi intr-un stil/gen monoton nu-ti permite trebuie sa acompanieze bateristul asa ca ramane 150 sau 250 BPM 2/2 sau 4/4 /.

 

Nu mai lega formule ritmice si folosirea unor instrumente de un gen de muzical , acesta poate sa fie caracteristic intr-o perioada scurta de timp dar nu este determinant .

 

La unele stiluri ( subgenuri) se bate la tobe ca si la nunta prin Banat 2/2 si nu 4/4 cam atata este diferenta intre

 

hardrock/metal ( sa-i zicem clasic ?) si unele subgenuri ,mai "speed".

 

Cat despre tempoul 240 si 250 BPM este ca si la shred cu chitara nu se mai poate face absolut nici o nuantare

La acest tempou se bate 2/2 deci e batai pe secunda si din cand in cand 4 batai pe secunda.

 

 

Daca asculti atat la Keith Moon cat si la Ginger Becker incontinu "canta" (!) cu cele doua tobe mari Carmine Appice la fel sau regretatul Cozy Powell ,dar trebuie sa stii cate ceva despre sectia ritmica despre ritmuri ca sa si auzi ( sa observi ).

Daca acestia trei ( mai sunt si altii ) nu prea fac nimic atunci nimeni .

 

Haggard este o trupa interesanta , aduce a Alice Cooper sau daca luam genul ajungem la Genesis , in stilul "rocktheatre" dar nu cred ca se incadreaza doar la "metale" , interpretarea si elementele folosite da , dar este un subgen mult mai complex.

 

Idea este sa gasim ceva absolut unic , caracterizant , determinant ptr genul metal.

.

Posted

*Karpi:

 

Iti pot da unele trasaturi ale unor subgenuri ale metalului care ma pasioneaza ... insa ma tem ca se va ajunge din nou la analogii cu muzica de "la nunta prin Banat" ... asa putem sa facem analogie si cu nu stiu ce canta un trib la ora 8:42 AM din Zair. Evident ca masura 4/4 este folosita des, dar nu este folosita numai in metal. Am intalnit, de exemplu, multe pasaje interesante la Metallica, unde se fac niste schimbari de masura, ex: 4/4 -> 6/4 ... plus ca se folosesc diverse masuri in metal nu numai 4/4. Ce as putea sa mai amintesc sunt schimbarile de tempo, care practic schimba atmosfera unei piese ... din nou as putea sa dau exemple, dar mi-e teama ca iar se va ajunge la ironii.

 

Pe mine personal, ma intereseaza metalul incepand din anii '80 si pana in prezent. Da, stiu ca nu acolo sunt radacinile genului dar ... asta e. Un alt element intalnit des, este uzul excesiv al palm muting-ului, care pe mine practic ma da pe spate. Este unul din lucrurile care imi place la metal.

Guest andypopa
Posted
Am intalnit, de exemplu, multe pasaje interesante la Metallica, unde se fac niste schimbari de masura, ex: 4/4 -> 6/4 ... plus ca se folosesc diverse masuri in metal nu numai 4/4. Ce as putea sa mai amintesc sunt schimbarile de tempo, care practic schimba atmosfera unei piese ...

 

Blackened.

Posted (edited)

Poate asa e, dar nu trebuie sa crezi tot ce zice in film la un moment dat Alice Cooper zicea ca formatiei lui a fost atribuita prima data termenul de metal prin 70 in rolling stones, deci ei ar fi fost prima formatie de metal ahhahaha.

@Karpi, Alice Cooper cantau un heavy metal care apoi din cauza faptului ca vroiau sa impresioneze atat de mult prin imagine si scenele "scary" le-a fost atribuit numele de Shock Rock.

Din pacate sunt fan Haggard si nu prea exista mare asemanare intre ei, Haggard au un still greu de denumit, eu le zic symphonic (din cauza instrumentelor si vocilor folosite)medieval (deoarece temele lor sunt istorice) metal. Altii nu stiu cum le zic dar nu ma intereseaza, ce vroiam sa subliniez e ca nu prea au nici o treaba cu Alice.

Edited by kael
Posted
Blackened.

 

Da, ai dreptate, cam tot ce e pe And Justice For All este variat. Dar o piesa care m-a uimit a fost Until it Sleeps - Load, care are 6/4 parca la refren. Stiu ca ma uitasem pe partitura piesei si mi-a ramas intiparita in minte masura asta.

 

Cat despre Blackend ... este crima ce e acolo. Ce mi-a placut pe albumele lor mai vechi, a fost ca aveau pasaje in care, la unele variatii de riffuri, schimbau masurile, 4/4 -> 2/4 si cand incercam sa incadrez pasajul intr-o masura, nu imi iesea, pana citeam o partitura facuta cu simtul raspunderii si ma dumiream. ex: Master of Puppets sau Disposable Heroes. Oricum, este distractiv sa studiezi o partitura, intodeauna mai descoperi cate ceva nou.

 

Si un alt element care mai e folosit des este transpozitia ... evident nu este ceva inovativ, dar este folosita.

Posted

asta-i ca faza aia cu fanii Pearl Jam (some of them) care nu vor sa recunoasca influentele lui jim morrison asupra lui eddie vedder :)

@kael: mie mi se pare cam tot acelasi lucru doar ca se schimba anumite coordonate...

poate ca la haggard nu se observa asa de tare... dar asta se intampla cu multe trupe din mai multe subgenuri... un fel de "shock metal" ... vorbind cu mai multi metal fans cand imi descriau (recomandau) o trupa inceapeau cu modul cum arata... cat de hard sunt pe scena... si lucruri cat mai socante din versurile acestora...

 

@ Kight wolf:

stick to the drums

cause you're to blame:

you give metal

a bad name

 

:)

(lasati-l, bre, ca orice i-ati spune el tot cu ventilatoare vorbeste... nu vedeti ca a invatat metalu' de la iemtivi si lame metal club)

Posted
*Karpi:

 

Iti pot da unele trasaturi ale unor subgenuri ale metalului care ma pasioneaza ... insa ma tem ca se va ajunge din nou la analogii cu muzica de "la nunta prin Banat" ... asa putem sa facem analogie si cu nu stiu ce canta un trib la ora 8:42 AM din Zair. Evident ca masura 4/4 este folosita des, dar nu este folosita numai in metal. Am intalnit, de exemplu, multe pasaje interesante la Metallica, unde se fac niste schimbari de masura, ex: 4/4 -> 6/4 ... plus ca se folosesc diverse masuri in metal nu numai 4/4. Ce as putea sa mai amintesc sunt schimbarile de tempo, care practic schimba atmosfera unei piese ... din nou as putea sa dau exemple, dar mi-e teama ca iar se va ajunge la ironii.

 

Pe mine personal, ma intereseaza metalul incepand din anii '80 si pana in prezent. Da, stiu ca nu acolo sunt radacinile genului dar ... asta e. Un alt element intalnit des, este uzul excesiv al palm muting-ului, care pe mine practic ma da pe spate. Este unul din lucrurile care imi place la metal.

 

Eu aminteam de acel stil de "speed" nu mai stiu cum se cheama exact ( prietenul meu metalist nu suferea ...acel basdrum in 2/2 , deci nu 4/4 de 'beat music" cu accentul pe timpul 1 si pe timpil 3 ..ci doar 1-2 1-2-1-2-1-2-1-2-1-2-1-2-1-2-1-2-1-2-1-2 . Toba bate 2/2 cum spunea prietenul: "taca taca taca taca taca..." plus se foloseste ton deschis cu "plici" probabil ca sa se distinga mai vlar pe fondul ritmului relstiv mare , plus sa nu intre intr-un vuiet de joase ( mai ales in concert)

Acela suna exact asa cum cantam la nunta si aveam si baterist La nunti ne mai distram si batea bateristukl 4/4 cu accentele de rigoare la bass canta 3/4 cu chitara cand 2/2 cand 4/4 cand 3/4 saraci suflatori la un moment dat se mai pierdeau ,nu era balansul laor niciundae .... hahaha..iar nuntasii jucau la fel. De fapt trupa nu mai putea cu 2/2 iar dansatorii topaie pe parctic pe fiecare a doua masura de 2/2 adica rar ...( in unele zone unde se canta foart erepede si sustinut)

 

Asa ,am ajuns la schimbari de tempou de schimbare de ritm ( sau a formulei ritmice) si aceste metode de modulare au fost folosite in jazz si in progrock si in muzica clasica .

In jazz si progrock sunt schimbari nu numai de ritm si tempou exista si un ritmul interior.

Tot limbajul muzical folosit si in metal este cel comun cu mai toate genurile care nu erau muzica de dans.

La muzica de dans trebuie sa se mentina ritmul si tempoul.

 

Palm muting la fel este o metoda folosita de cand se canta la chitara cu ce altceva sa faci muting .

 

Erau intr-o perioada chitare cu dispozitiv de muting cu passla ca si la pian sat tzambal , cu un mic levier se apasa de corzi chiar langa calus , si cantai estompat fara "palm" hehe dar a disparut , nu se putea renunta la muting intre note sasu pasaje rapide asa ca a iesit din" moda".

Posted

Karpi: Da bre ... palm muting-ul s-a facut si inainte de metal, dar sunt sigur ca nu suna la FEL ca in metal. Oricum, din ce ai spus reiese acelasi lucru pe care l-am punctat la inceputul thread-ului, si anume ca daca ne apucam sa sapam, ajungem la omul preistoric care a inceput sa mai carpeasca, din cand in cand, cate un ciomag in vreun bustean cazut si ... asa a inceput sa descopere 'muzica'.

Asa practic toate genurile utilizeaza aceleasi procedee, tehnici (in functie de instrument) etc si atunci putem sa inchidem topicul, corect ? Acelasi rationament, legat de inovatie, stil etc, il putem aplica la orice gen, si cu acelasi REZULTAT.

 

Dudu: Am impresia ca am postat mai la inceput de thread un link catre wikipedia sectiunea Metal ... tot in ideea de a evita toata discutia asta, care se pare ca nu duce nicaieri.

Guest andypopa
Posted
Eu aminteam de acel stil de "speed" nu mai stiu cum se cheama exact ( prietenul meu metalist nu suferea ...acel basdrum in 2/2 , deci nu 4/4 de 'beat music" cu accentul pe timpul 1 si pe timpil 3 ..ci doar 1-2 1-2-1-2-1-2-1-2-1-2-1-2-1-2-1-2-1-2-1-2 .

 

Blast beats. Blackened? :)

Posted
Topicul se intituleaza .

 

Deci, de cand putem vorbi despre "metal" ca gen muzical distinct (care are tehnica, stil si tema proprie)?

 

Respectiv de unde pana unde a tinut sau mai tine metalul ? Este el ceva aparte ?

 

Din simpla analiza pornita din "definitia academica" ajungem la concluzia ca este doar o miscare sociala care tot reinvie cu noile generatii si in loc sa se mai dezvolte are o tendinta de simplificare .

Tendinta periodica observata in mai tote genurile de muzica "populara" idiferent de faptul ca este in mainstream sau de "nise" .Motivele sunt diverse , una ar fi inertia "spectatoriilor" care nu pot sa se identifice cu o schimbare culturala majora intr-o perioada scurta .Receptivitatea la o moda exista in perioada de pubertate si tine doar cativa ani , odata cu "maturizarea" ingheatza totul si interesul pentru "nou" scade sau dispare .

Bineinteles aceste fenomene sociale tin de lipsa educatiei culturale in general ,Daca individul nu este invatat /educat sa priveasca arta ca un tot , el este purtat ca o frunza de "vijelia" scurta a unei mode din pubertate ,Moda ce tine mai mult de spiritul de turma , din dorinta de a apartine unui grup social anume su care este urmata fara un simt critic .

99% din "fanii" unei miscari socio-culturale nu au habar despre ce este vorba si nici nu-i intereseaza , doar urmeaza "obiceiurile" obligatorii ale grupului .

 

ATENTIE ...nu-i vorba numai de metal ci de absolut toate miscarile socio-culturale de mare popularitate

( mai ales urbane unde totul se intampla repede ) . Ca si exemplu ar fi : si Jazz-ul intr-o perioada era considerat o miscare socioculturala periculoasa de subcultura si era marginalizat , la fel blues-ul .si tot asa mai toate genurile ce au aparut mai tarziu si care au avut un impact puternic si in viata financiara ,( peste noapte o noua moda ruineaza unele investitii in "moda" precedenta sau in viitoarea "moda" aleasa grestit de investitorii.

 

@'SLOW MIGRATION & THE HUBA HU' ai putea cauta si tu relatii si impresii din asrticole si critici ca sa identificam liniile de dezvoltare si zonele de suprapunere in muzica rock /bluesrock/jazzrock/progrock.

 

Unele genuri/stiluri de metal sunt clar "art rock ,progrock,si chiar jazzrock" cu toate ca jazzisti nu le identifica ca atare

( tot din inertia amintita ) .....

Posted
@kael: mie mi se pare cam tot acelasi lucru doar ca se schimba anumite coordonate...

poate ca la haggard nu se observa asa de tare... dar asta se intampla cu multe trupe din mai multe subgenuri... un fel de "shock metal" ... vorbind cu mai multi metal fans cand imi descriau (recomandau) o trupa inceapeau cu modul cum arata... cat de hard sunt pe scena... si lucruri cat mai socante din versurile acestora...

Eu cred ca oameni astia vor sa impresioneze doar prin muzica si sa inteleg ca nu esti ascultator de rahat d-asta care noi muritorii il numit metal deci probabil vorbesti din necunostinta de cauza, e usor sa vorbesti de aparente probabil ca daca ti-as fi zis de slipknot cu care nu am nici-o treaba, aia chiar incearca sa faca o faza gen "shock rocku" lui Alice Cooper, o gramada de trupe fac asta intradevar dar nu tine de scena metalului pentru ca s-a extins in toata muzica gen "nu canta dezbracate"etc.

Bafta.

Posted
knightwolf256 a fost inlaturat. Va rog sa pastrati discutia civilizata chit ca nu puteti cadea de acord in privinta subiectului.

 

Multumesc

 

Nu-i o rezolvare sa eliminam colegi

 

care nu sunt de aceiasi parere sau nu privesc din acelasi unghi o miscare culturala.

Discutia ar trebui sa fie mai analitica ,aici as vrea sa ducem problema .Sa privim totul ca pe un studiu , nu-i vorba de sentimentele personale ci de analiza la "rece" genul ..."ia sa vedem despre ce este vorba la lumina zilei ".

 

Bineinteles nu ar trebui sa apara manifestari de colt de strada "cine-i mai tare din parcare" , avem pretentia de oameni educati si civilizati si cu pretentii de artisti care sa aiba si nivelul discutiei ca atare .

 

Nu sunt de acord cu uni colegi care spun ca nu-i intereseaza ce si cum ei doar sunt "METALUL" , uita ( sau inca nu stiu ) colegi ca odata ajunsi intr-un cerc de artisti de toate genurile trebuie sa stii sa-ti sustii si conceptia artistica .

Este tarziu cand observi cat de documentati sunt altii in genurile adoptate de ei si cum te desfiinteaza cu argumente si exemple logice si pertinente .Iar noi rockisti -metalisti stam si "bla ,,,bla ,,,,aaaaaaaa ,,,,pai energie , forta, speed ....aaaa ...putere.... " si rad ceilalti , nu ? si raspunsul care ar putea fi ..."hai sa-i batem ca fac misto de noi " ??? alte argumente neavand .

Posted (edited)
si sa inteleg ca nu esti ascultator de rahat d-asta care noi muritorii il numim metal deci probabil vorbesti din necunostinta de cauza

Psihologi sa va faceti bai!

 

Cum puteti voi sa va dati seama despre un om doar dintr-un post pe un forum... EXTRAORDINAR!

:)

Habar nu aveti despre ce vorbiti... dar insinuati tot felul de chestii, care in mintea voastra v-ar pune pe voi in avantaj si le dati valoare de adevar (din burta).

uneven.pieces crede ca am 14 ani si ca vorbesc engleza (plus ca el zice ca oi fi invatat engleza uitandu-ma la tom si geri) doar ca sa fiu cul

knght.wolf cica sunt bosorog si ca sunt bluesman (sunt departe de amandoua)

kael. zice ca ii iau de sus pe toti si ca habar nu am de metal... ca nu ascult metal... chestii trestii si alte baliverne... (dom'le daca nu as fi ascultat vreodata metal nu ma mai bagam in discutie... nu vreau sa propovaduiesc "bluesu' " si asa mai departe... )

(si asta nu se intampla/intamplat/se va intampla doar in topicul acesta, sunt multe)

2.(si va rog frumos , seriously, nu mai continuati discutia in sensul acesta... doar voiam sa va trag atentia asupra acestui lucru... nu intereseaza pe nimeni orgoliile noastre... decat pe noi si daca vreti neaparat sa nu mai fiti nervosi si sa eliminati testosteron puteti sa-mi trimiteti injuraturi pe privat... promit ca nu spun nimanui...)

 

fiind ascultator de metale (intr-adevar... nu ascult toate subgenurile... nici nu as putea sa le diferentiez majoritatea... dar faptul ca scrie blues fan la semnatura, si ca eu cant (mostly) blues... nu are nici o legatura), si un oarecare cunoscator al unui comportament al fiecarui "ascultator de metale", stiu ca orice i-as spune unuia nu s-ar lasa de rock, metal sau ce-o mai asculta el... poate doar incerc, arat ca toata puterea metalului nu s-a nascut in urma unui big bang... si ca metalul nu-i nici pe departe singurul "adevar" sau varianta absoluta a acestuia. ca vorba aia "people will agree with you only if they already agree with you. You do not change people's mind", cum zicea si the late FZ.

 

iar karpi a enuntat foarte frumos rolul acestui topic... (si oricum wikipedia nu poate da atatea detalii ca el... :) ... iar wikipedia este scrisa tot de oameni neautorizati si nu se stie cat habar a avut ala cand a scris-o... acolo nu se dau exemple... etc... plus ca aici vorbim in romana... well, mostly :) ) (plus ca fiecare are de invatat... spre ex eu nu stiam de albumul electric tears al lui BH

 

ontopic:

cat despre "shock rockul" unor trupe - nu-i poti exclude dintr-un gen/subgen/subspecie doar pt ca nu-i consider tu astfel sau ca nu-ti plac... multi fac asta cand vorbesti cu ei... "aia??... aia nu-s metal/grunge, etc." si cu asta pun capat discutiei...

Edited by CiocanelBloodyCIocanel
Posted
Metalul are o tendinta de simplificare?!?

 

Wrong.....De exemplu : progressive metal , avantgarde metal , drone metal , tehno death .

Aici nu este vorba de simplificare..........

 

Sunt enorm de multe curente experimentale si de fuziune din motivele descrise antrerior , ( apare o trupa cu o piesa de succes , apar inca 50 "copy band" care vor sa urce pe valul altuia ,in acest mod diluand linia principala plus probabil si stricand/alterand muzica adevarata ce ar fi facut-o initiatorii subgenului .Asa mai toata ( majoritatea ) muzici de avangarda ramane doar in atentia catorva melomani avizati .Si totusi ar fi singura metoda de a iesi in evidenta .

 

Niciodata sa nu confundati cea ce dorim si vedem noi despre muzica si credem noi ca vrea cu cea ce simte vede

publicul .Public care obosit si neputand asimila elementele noi va dori sa se intoarca totul la "normal" si obisnuit.La hiturile pregerate la sonoritatea obisnuita.

 

Foarte multi mari artisti au patit si au fost profund dezamagiti si atinsi de inertia publicului .( un exemplu ar fi Hendrix care efectiv a fost distrus de aceasta inertie , se sustine ca ar fi fost unul din motivele depresiei sale ce l-a dus la distrugere )

 

Daca iei ca si exemplu trupei "Metallica" vezi ca publicul incepe sa conduca trupa spre comercial si nu ai ce sa faci daca vrei sa ramai in frontline si sa supravietuiesti , faci ce vrea publicul.

Publicul nu doreste nici o "modernizare" vrea doar sa retraiasca acelasi cliseu la nesfarsit .

Noi chitaristi , muzicanti si melomanii dorim mereu ceva nou .

Posted
Daca iei ca si exemplu trupei "Metallica" vezi ca publicul incepe sa conduca trupa spre comercial si nu ai ce sa faci daca vrei sa ramai in frontline si sa supravietuiesti , faci ce vrea publicul.

Publicul nu doreste nici o "modernizare" vrea doar sa retraiasca acelasi cliseu la nesfarsit .

Noi chitaristi , muzicanti si melomanii dorim mereu ceva nou .

Problema se pune asa si nu tine de gen.Unii fac muzica altii fac bani...

E mai usor sa scoti 2 albume de rahat decat unul bun, caci profitul o sa fie mult mai deoarce lumea te stie esti mediatizat si o data la viata ta ai cantat "calumea" ,asta asa ca tot vorbeai de metallica al carei nume nu a fost apreciat de tine din cate stiam.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.