www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Boss Katana 50. Da, nu, sau okay?


cstmi

Recommended Posts

Buna ziua tuturor!
Ce ziceti despre sistemul Boss Katana? Am vazut niste postari aici, dar nimic precis. Toata lumea pe internet zice ca este extrem de buna, si suna exact ca un amplificator de lampi, dar stiti cum este... Nu se stie cand este vorba de opinii reale.
Este cineva care are una? Cum suna clean-ul (la niste videouri era un pic plat (daca asa se zice, daca nu sa ma scuzati). nu am nevoie de un tone ca la un Fender, dar macar sa fie frumoasa)? Iar efectele cum sunt? Stiu ca nu este un amp 100% digital, dar totusi...
Cred ca am trecut pe toate videourile cu Katana 50, dar inca nu sunt convins.. Stiu ca Katana 100 are un difuzor mai mare si mai articulat, cu 4 canale, dar este cam scump.
Bugetul nu este prea mare, iar n-o sa ma duc la concerte cu el.
Mersi mult pentru informatii. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

N-am multa experienta, dar as spune ca-i cel mai bun pentru pret. Se poate auzi si foarte incet, in modul de 0.5w, iar in 50w se simte cum misca aerul. Cleanul poate fi similar cu un fender (vorbesc din experienta), dar poti obtine si un 'crunch' daca maresti gain-ul. Efectele nu prea le folosesc, dar sunt foarte multe si se aud chiar bine, deloc simulat. Ai putea fi limitat de faptul ca poti folosi doar 3 de odata. 

Preseturi poti salva doar doua pe katana 50, ce pot fi schimbate cu un footswitch (vandut separat, eu l-am construit de la 0) sau din butoanele de pe amp. Ai si o interfata USB pentru inregistrat cu un DAW sau controlat ampul dintr-un calculator cu Tone Studio (tot asa modifici si efectele disponibile). 

Difuzorul e full range (cel putin asa am inteles, si asa imi da impresia), deci se va auzi bine aproape orice, nu doar chitara.  

Ampul e construit bine, se simte solid, deci chiar daca vei decide candva sa te duci la concerte (mici) nu vei avea probleme fizice, sau de sunet. Probabil stii deja, are aproape 12 kg, dar e relativ usor de transportat, fiind ceva mai mare ca un bax de apă :)

E un amplificator foarte versatil, poti obtine o sumedenie de sunete si tonuri, poate functiona la orice volum pastrand calitatea sunetului iar ca un bonus ai si posibilitatea de a folosi o chitara acustica, dar nu am testat pentru ca inca nu am asa ceva. 

Daca ai un buget suficient eu il recomand, in principal datorita versatilitatii, dar si a calitatii sunetului.  Consider ca varianta de 100w nu merita fiindca nu aduce suficiente caracteristici in plus fata de 50. Katana 100 2/12 ar fi urmatorul pas peste 50. Parerea mea™

Edited by Motan
Link to comment
Share on other sites

Eu am invatat un lucru - Oricate multiefecte as avea, efectele de drive/distortion trebuie sa fie ANALOG. Device-uri cu cu astfel de efecte care sa mai fie si comandate digital sunt putine si scumpe... dar simti imediat diferenta (mai ales cum se simte la mana cand canti). Daca e digital (eu din prezentarea lor nu-mi dau seama) e doar o alta porcarie in care o sa iti vina implanti toporul.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hai să mă bag și eu. Sugestia lui vektor cu THR e bună, doar că în bugetul de Katana 50 nu gasești decât THR-5. THR-10 e sensibil mai sump, iar THR-5, nu știu, zău.

Acum, despre Katana. Răspunde foarte bine la stilul de ciupit și la volumul de pe chitară, chestie sesizabilă chiar și pe setarea de 0.5, dar mai ales pe 25/50. Din punctul ăsta de vedere este extrem de mișto. Apoi, are un canal Clean care îți dă enorm de mult overhead pentru un amplificator de cameră, ideal pentru băgat în el efecte. Da, e neutru, dar nu plat. Ai opțiunea să bagi în față boostere/compresoare etc. pentru culori și balans, deci chiar nu contează. E mai greu să cureți unul cu prea multă personalitate.

Crunch sună și el foarte bine, Brown e o chestie de gust iar Lead mi se pare degeaba. Din fericire, cu softul inclus ai zeci de presetări 'oficiale' și de la utilizatori, mai ai și toate setările de amp ascunse (vreo 28 parcă, inclusiv JC Mesa Boogie, Tweed etc. - care chiar sună ok) și posibilitatea de a calibra fiecare efect și sunetul per ansamblu - este excelent softul. Mai e și soft neoficial care-ți deschide absolut toate portițele.

Ca număr de setări, un update de firmware a dublat numărul de memorii, deci pe 50 ai 4 presetări, iar pe 100/Head/212 ai acum 8.

Ca sunet, e destul de neutru și poate trece drept "rece" oricât ai freca de setări, fiindcă magia e din difuzor. Ce am făcut eu a fost să procur una bucată Palmer Overdrive (https://www.muziker.ro/palmer-overdrive?gclid=EAIaIQobChMIo-iZgqaL1wIVQRIbCh0Pnw9REAAYASAAEgLsD_D_BwE&ppcbee-adtext-variant=Fixed+P1), care încălzește sunetul și oferă atât un boost pe clean, cât și overdrive analogic și mai ales orice combinație între ele gen stack de amp-uri (BTW este excelentă pedala, foarte subtilă și grațioasă fața de altele și va rezista unui WWIII). Ce au făcut alții a fost să schimbe difuzorul - însă mie mi se pare cam stupid să-ți iei amp nou din prețul căruia o parte bună e taman difuzorul și să-l schimbi direct cu altul :) - la naiba, nu-ți place, ia alt model!

Ca putere, zboară geamurile dacă-l dai în cameră mică sau medie în blană fără să se strice sunetul. Mai ales cu efecte pe intrare și doze care să ia blană și să fie articulate.

Controalele de egalizare răspund foarte clar.

Efectele sunt super ok, mai puțin reverb-ul spring, care peste o anumită intensitate (50%) combinat cu semnal cu gain mare și înalte dă rateuri și ciripituri cretinoide - din fericire nu e reverb-ul pe care l-aș folosi pentru așa ceva iar pentru crunch își face treaba ok. Na, ai de toate cu care să te joci și sunt excelente. Tot pedala analogică rămâne sfântă, dar diferența nu e atât de mare.

Eu unul per total sunt foarte mulțumit de el, deși recunosc că nu mi-ar fi displăcut nici THR-10. Doar că pe ăsta l-am găsit second la vreo 600, pe când THR era treabă de 1.000+ și diferența aia nu mi s-a părut că merită pentru mine. Dar e foarte cool THR și sună și el excelent. Nu e la fel de sensibil la stilul de cântat precum Katana însă, ceea ce pe mine m-a făcut să mă gândesc că nu merită.  Adică, sunetul inițial probabil ar fi mai plăcut pe THR-10, dar dinamica e mult mai bună pe Katana. Adică felul în care răspunde la ce faci tu pe chitară. #PărereaMeaTM

Eu zic să mergi unde le au și să le asculți, nu-ți poate spune altul dacă-ți va plăcea sau nu. Vezi și THR-10. Eu aș adăuga pe listă și Peavey Bandit 112. S-ar putea să-l preferi - și ăla răspunde foarte bine la cum dai în chitară și sună excelent.

 

PS - Sună fenomenal dacă bagi Stoner. Pe bune.

PPS - Ieșirea de căști este de tot kk, nu are sens să îți imaginezi că vei scoate sunete ok prin ea direct în cască, fără preamp de căști sau altceva. Eu îl țin pe 0.5 sau 25 dat mai încet și așa bag noaptea dar nu stau la bloc și mă înțeleg cu vecinii. Dar nici Yamaha nu stă mai bine cu ieșirea de cască, poate VOX-urile mai răsărite, dar nu le-am încercat.

 

 

Verdictul meu ca recomandare pentru altcineva ar fi: OKAY!

Strict personal: DAAAAA!

În niciun caz "NU". Merită auzit.

Edited by apocapsile
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, FiveseveN said:

Deci nici măcar nu știi dacă e digital, dar dacă e digital e porcărie.
Probabil de asta juma' din trupele serioase cântă cu Axe sau Kemper.

Deci iar incepi sa aberezi... Am zis ANALOG si eventual COMANDAT DIGITAL ceea ce AXE sau KEMPER nu cumva asta sunt? Da eu n-am mers asa de departe, ma gandeam poate la un Tech 21 - am vazut ca fac si amp-uri cu simulari analog.

Link to comment
Share on other sites

Cea mai buna solutie - testeaza-l. Si THR [si alte variante, parca Line6 aveau ceva similar disponibil] si alege-l pe cel care iti place mai mult.

Analog vs digital .. please don't. [Btw, asa, ca idee, AXE sau Kemper nu, nu sunt analog, nici analog comandat digital - nici daca le dai foc. Axe si Kemper si altele ca ele, ca au inceput sa apara, sunt niste computere. Au procesor si memorie si absolut nimic analog. Va rog sa considerati subiectul incheiat.]

Link to comment
Share on other sites

Si eu ti-as recomanda Yamaha THR5 sau 10, am cantat pe un THR5 si m-a impresionat. In plus, e mic si il poti cara oriunde.

Quote

Daca e digital (eu din prezentarea lor nu-mi dau seama) e doar o alta porcarie in care o sa iti vina implanti toporul.

Quote

Am zis ANALOG si eventual COMANDAT DIGITAL ceea ce AXE sau KEMPER nu cumva asta sunt?.

Si nu tine cont de pareri complet aiurea, asculta mai bine cum suna scula respectiva.

Link to comment
Share on other sites

^^  This. Trebuie să le asculți tu, degeaba vezi înregistrări sau citesti păreri. Poate ție-ți sună perfect și un amp despre care toți au numai păreri nasoale. So what?

Cât despre analogic/digital e clar că unele, dacă nu multe chestii, dacă nu cele mai multe se pot face digital la fel de bine sau mult, mult mai bine și mai flexibil. Dar aparatura costă, profiling costă... nu găsești chiar aia la ampuri mai de buget. De aia e posibil ca pentru buget mic spre mediu să fie într-adevăr mai la îndemână soluțiile analogice "vintage".

Ia toporul, bate țara și fă dreptate urechilor tale ! 

Edited by apocapsile
Link to comment
Share on other sites

Salut, mă bag și eu în discuție.

Am testat chiar săptămâna trecută un Katana 50 la Music and More în București. Sunt destul de pornit să îmi iau modelul 100, de aceea am și vrut să le văd. Am avut cam 20 de minute în care m-am jucat cu el dintr-un Schecter cu EMG-uri, asemănător cam cu ce aș folosi și eu oricum. De sunat sună bine, de puternic e puternic, opțiunea de power control mi se pare minunată; e micuț, e practic și compact - o singură chestie m-a reținut din a-l lua pe loc: m-a cam dezamagit partea de efecte, nu efectele în sinea lor, ci - nici nu știu cum să-i zic - modul de acționare al lor. Poate nu m-am descurcat eu cu butonașele alea (verde, portocaliu, roșu ?!?!?!) - poate, cum a zis cineva mai sus, după ce îl iei și te înțelegi cu softul  viața îți devine mai ușoară. În plus, există și acel footswitch pe care îl poți lua separat, ulterior.

Per total mi-a plăcut și, comparativ cu tot ce am văzut și testat la banii ăștia merită - dar, cum au spus și ceilalți mai sus, decizia e doar a ta. Fă-ți timp, poate ajungi cumva printr-un magazin din țară care să-l aibă și vezi cu ochii tăi dacă îți place sau nu :)

Cele bune.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, godless666 said:

o singură chestie m-a reținut din a-l lua pe loc: m-a cam dezamagit partea de efecte, nu efectele în sinea lor, ci - nici nu știu cum să-i zic - modul de acționare al lor. Poate nu m-am descurcat eu cu butonașele alea (verde, portocaliu, roșu ?!?!?!) - poate, cum a zis cineva mai sus, după ce îl iei și te înțelegi cu softul  viața îți devine mai ușoară. În plus, există și acel footswitch pe care îl poți lua separat, ulterior.

Heh, la mine chiar asta mi s-a părut OK față de alte amp-uri, poate și din cauză că am un Pocket Pod Express și e cam pe același film minus culorile. Peavey VIP mi s-a părut mult mai belit ca interfață și aranjare, dar to each his own, clar e o chestie de obișnuință și apucături :)

Doar o precizare: pe 100 e cum zice godless cu footswitch-ul (bănuiesc că zice de Roland/Boss GA-FC), dar pe 50 ai fie opțiunea unui latching switch (comutator nu acționat temporar - momentary) FS-5L pentru comutat între canale, fie, după firmware update-ul care a dublat presetările, un FS-7 sau FS-6, de pe care poți accesa direct sau în două clicuri oricare dintre setări, în funcție de aia pe care te alfi și cea pe care vrei să ajungi. Mai e și varianta controlului prin smartfon/laptop/calc ca intermediar între un midi și katană sau mă rog, enșpe combinații (midi to bluetooth atașat la katană de exemplu, sunt posibile multe chestii pentru a accesa direct absolut câte memorii cu ce setări custom globale sau de efecte vrei) dar varianta simplă și brutală rămâne un FS, dar nu GA-FC, care nu e suportat pe modelul de 50.

Edited by apocapsile
Link to comment
Share on other sites

O fi mai bun THR pe căști, Katana la capitolul ăsta suck-uiește din punctul meu de vedere. Eu din câte țin minte n-am fost încântat de THR pe căști, dar poate să fi fost și căștile pe care l-am încercat de vină. Era diferență mare între dif și ce dădeau alea, dar văd că lumea e destul de încântată de THR pe out pe interneți, deci s-ar putea să nu fie tocmai relevant ce țin eu minte. Oricum, l-aș fi luat și pentru dimensiunea redusă și aspectul cool, dar la mine a fost clar o limitare de buget auto-impusă și faptul că mi-a plăcut mult Kat50 per total. Despre attachu ăla pot zice că-mi place.

 La Katana am folosit monitoare care se aud beton pe orice altceva, căști hifi, doape, orice și tot mizerie a ieșit pe lângă ce dă difuzorul :)) O să încerc să pun și eu ceva pe out zilele astea, USB și HeadPhone out. Bine, Kat 50, pe 100 ai Line Out dedicat, nu știu, nu încercat.

Edited by apocapsile
Link to comment
Share on other sites

BTW https://reverb.com/item/6038684-patchbox68-programmable-footswitch-controller-pfs-9-yamaha-thr-10 footswitch la comandă, programabil, compatibil până la 2.00 firmware pentru THR. Aia era o limitare cretinoidă, de ce naiba pui 5 memorii și nu ai footswitch pentru apelarea lor rapidă în timpul cântatului? :)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, apocapsile said:

pe 100 e cum zice godless cu footswitch-ul (bănuiesc că zice de Roland/Boss GA-FC), dar pe 50 ai fie opțiunea unui latching switch

My bad, eram atât de setat pe ce vreau eu încât am uitat că vorbim de 50 :))

Link to comment
Share on other sites

In final, am luat amp-ul. Din pacata n-am avut unde sa testez, si era la nimereala, dar sunt satisfacut. Deocamdata folosesc numai canalul Clean, care cu o mica egalizare suna foarte okay, are un headroom maare, si da, sar geamurile chiar pe 25w si master la jumatate. Crunch-ul mi se pare foarte excelent, este destul de reactiv. Si efectele sunt destul de bune, adica Blues Drive-ul este extrem de fain!! (Prin Tone Studio chiar se poate face minuni cu egalizarea efectelor, pentru ca sunt niste OD-uri care au prea multa mid-range..), dar, din pacate delay-ul suna cat-de-cat digital, adica se pare ca pierd niste frecventii din semnal.. Am avut un Laney pe lampi de 15w , si nu zic ca Boss-ul suna mai clar, sau are un OD mai frumos, dar pentru 899 de lei, merita. Si cred ca cel mai improtant lucru este, ca daca ai pedale analogice (chiar daca nu are FX loop, folosesti numai canalul Clean, si dai distors dintr-o pedala) este o platforma ideala pentru asa ceva. Mersi mult!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@cstmi Hei, să-l stăpânești sănătos! Mă bucur că impresia e OK. Da, bluz driver rupe și crunchu e sublim. Vezi că nu stă deloc prost nici la fuzz dacă ești amator.

Vezi că:

- Efectele sunt cumva foarte dependente de modelul de amp selectat. Sunt mai multe tipuri de delay pe-acolo, unele sună mai bine decât altele după context.

- E foarte important să te folosești de faptul că volumul pentru audiție e în principiu controlul Master, în timp ce din Volume și Gain alterezi comportamentul preamp-ului. Practic poți să ai sunet de amp dat în blană (Volume mare, gain cât ai tu nevoie) la nivel de antrenament nocturn (Master), fără probleme.

- Răspunde extrem de bine la doze medium-high gain, în sensul că se și curăță frumos când le folosești la volum mic.

- Între timp mi-am dat seama că Lead e un canal foarte OK pentru... clean - aka cântat cu gain mai puțin spre deloc și non distors (compresie, booster + delay și ce mai vrei), s-ar putea să te mire, cel puțin pentru sunet de 'strat' dar nu numai.

În rest, da, la prețul lui nu prea ai de ce să-l înjuri, mai ales că unde nu-ți place vreun efect din el poți pune cu mânuța o pedală-două și te scoți. Dă-i timp că te prinzi tu ce și cum. Am reușit să-l fac să sune și prost dar în aproape toate cazurile în foloseam eu necorespunzător și am găsit cumva soluția "corectă" pentru ce voiam să aud :)

 

Întrebare:

La tine dacă pui Reverb de tip Spring dat peste 50% din cursă combinat cu ceva OD/Distors/Blues Driver ceva mai tărișor, face piuitul ăla cretin de care am zis?

 

Câteva resurse utile:

Manualul cu addendum pentru 2.0:

https://static.roland.com/assets/media/pdf/KTN-v2_leaf_eng01_W.pdf

Tone Studio (după update):

https://static.roland.com/assets/media/pdf/BTS_KATANA_eng02_W.pdf

Multe patch-uri:

http://guitarpatches.com/patches.php?unit=Katana&sort=downl

Ampuri ascunse (foarte util ca bază pentru efecte) - direct în Tone Studio!!!:

http://guitarpatches.com/patches.php?mode=show&unit=Katana&ID=9877

Edited by apocapsile
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mersi frumos!
Pentru mine nu prea curata, dar cred ca din cauza dozelor, pentru ca nici laney-ul cu lampi nu prea curatat. In timp, am schimbat niste lucruri prin tone studio si acum este exceptional! Nu cred ca am sa cumpar un alt amp in viitorul apropiat :D (Si ai dreptate cu fuzz, am si creat niste patch-uri bazat numai pe big muff)
Si da, face cu spring reverb, dar pe mine nu ma deranjeaza, pentru ca nu folosesc reverbul intotdeauna, si daca da, numai pe un nivel foarte subtil.
Mersi pentru raspunsuri, si pot sa afirm ca nu regret ca l-am cumparat!

Link to comment
Share on other sites

Quote

dar, din pacate delay-ul suna cat-de-cat digital, adica se pare ca pierd niste frecventii din semnal.

Am ajuns si eu un mos carcotas, dar nu ma pot abtine: "pierderea de frecvente" se intalneste la delay-urile analogice cu bucket brigade, adica alea printre cele mai apreciate de toti iubitorii de ton si echipamente vintage. Un delay digital il poti "auzi" tocmai datorita faptului ca repetarile suna fix ca originalul. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 11/11/2017 at 12:22, cstmi said:

Mersi frumos!
Pentru mine nu prea curata, dar cred ca din cauza dozelor, pentru ca nici laney-ul cu lampi nu prea curatat. In timp, am schimbat niste lucruri prin tone studio si acum este exceptional! Nu cred ca am sa cumpar un alt amp in viitorul apropiat :D (Si ai dreptate cu fuzz, am si creat niste patch-uri bazat numai pe big muff)
Si da, face cu spring reverb, dar pe mine nu ma deranjeaza, pentru ca nu folosesc reverbul intotdeauna, si daca da, numai pe un nivel foarte subtil.
Mersi pentru raspunsuri, si pot sa afirm ca nu regret ca l-am cumparat!

Dacă nu curăță sigur sunt dozele de vină. Sau potențiometrul de volum - s-ar putea să ai liniar și să taie cu totul, eventual audio taper (log, adică alea prefixate cu A - A250K, A500K)  coboară mai domol și e mai nuanțat - au așa am pe toate chitarele deși nu e musai rețetă. De exemplu un JB (SH-4) dat în blană se curăță treptat până e un clean așa, mai temperamental dar cristalin per total. Alte humbuckere high gain la fel, se duc de la drujbeală la pasaje melodice rezonante cu ușurință din volum (think Megadeth - Lucretia). Mă bucur (sau na, sorry) că și la tine face reverb-ul piu-piu, mă gândeam că am doar eu o fază pe exemplarul meu. La mine cred că aia e singura nemulțumire absolut minoră dealtfel de care n-o să scap.

Plus, e adevărat ce zice @manbearpig, ăștia de la Boss chiar se chinuie să imite comportamentul analogic și anumite 'defecte' apar pentru că emulează foarte bine, nu pentru că e implementarea proastă.

Sincer pe viitor s-ar putea să-mi iau totuși head-ul, fiindcă ocupă și mai puțin loc iar difu de 5" nu are cum să fie foarte prost pentru repetat acasă. Bonus, îl cari și mai ușor (ca volum, că greutate are și ăla) dacă vrei să dai un jam pe undeva/la cineva și pui orice cabinet poftești. Ca să nu mai zic că mă ard degetele și-mi vine să-l tot dau tare, de dansează paharele prin bucătărie și fac geamurile valuri. După o zi mai de kko nimic nu se compară cu senzația de a-ți spulbera singur creierii cu un gigi :))) Trece și se face băiatu bine, ia viața-n piept altfel :D

Mă bucur că-ți place Muff, mie mi se pare absolut genial. Vezi că și pe Warm OD poți scoate niște chestii de rămâi tândări, plus că face sunetul per total mai puțin tăios și-l colorează interesant când e activ, câtuși de puțin.

Na, fain că lumea e mulțumită de el, credeam că oi fi doar eu mai cretin și picat în capcana marketingului sau pe modul "trebuie să laud ce am cumpărat ca să justific față de mine însumi achiziția" :)

Edited by apocapsile
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Poate mai dă careva peste topic și mă gândeam să zic o chestie destul de importantă legată de canalele de pe Katana și efectele incorporate (dar și efectele puse în fața lui).

Mai cotcodăceau unii și alții pe net cum că 'amplificatorul ășta nu poate suna prost' și alte asemenea inepții evidente. Totuși, motivul pentru care sună prost atunci când sună prost se leagă mai mult de utilizarea seturilor de efecte nepotrivite pentru un canal anume. Mai ales (dar nu numai) booster-ele și drive-urile. Dacă pui un Metal Zone sau Distortion pe Brown channel dat în blană, va suna sec din cauza excesului, pe când pe Clean sau Crunch (cu gain moderat) îți permiți să exagerezi mai mult. Pentru unii nu e neapărat intuitiv că peste Lead sau Brown ar trebui folosit mai degrabă booster/overdrive și setat lanțul așa încât boosterul să stea în fața egalizatorului pentru un ton bun cu dinamică giugiuc, în timp ce canalul 'Clean', de care se plâng mulți că e implicit prea încet, e făcut pentru efecte date în blană sau stacking - care oricum te duce la un boost de volum.

De fapt, ce nu prea cred că pricepe lumea despre serie (cea care se plânge cum că pe Clean nu ai destul de multă gălăgie) este că sunt amplificatoare de ROCK. Da, poți băga pe curat fără probleme, dar canalul Clean este conceput special pentru pus pedale în față și stacking de efecte, iar fără măcar un booster ceva nu va suna în veci la fel de tare precum celelalte. Dar are mult overhead față de celelalte, care-ți permite să tunzi sunetul cu boostere/drive-uri/compresoare ca lumea de tot înainte să atingă intensitatea sonoră a următoarelor poziții de pe rotiță.

 Pe canalele mai murdare, gen Crunch/Lead/Brown (sau alte presetări mai agresive accesibile din soft), ideea nu e că mai pui și ditamai teancul de efecte unul peste altul, fiindcă swung-ul îl ai deja prin selectarea canalului. Așa că îți trebuie presetări diferite, cu intensități mult mai mici pentru a avea un sunet bun cu el. Partea faină este că poți folosi cele 4/8 presetări pentru a stoca absolut toate setările legate de modelare și egalizare special, cu tot cu configurații detaliate de lanț de efecte (ordine) și setări speciale pentru fiecare tip de efect inclus în selecție, așa încât să menții un sunet bun, dinamic, plin.

Un test bun e să iei de exemplu Crunch și Brown și să te apuci să le configurezi cu aceleași efecte, dar așa încât să se comporte și să sune similar. Cam așa începi să înțelegi cum se comportă fiecare și ce sună cum trebuie în fiecare caz.

Edited by apocapsile
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cum au spus si altii, e un amplificator bun daca stii sa il folosesti. Eu am descoperit efectul de compressor, care este foarte bun pentru lead cu high gain daca dai atack-ul la maxim si alte chestii pe-acolo. Iarasi noize gate-ul trebuie reglat, daca il lasi ca la inceput suna chiar prost, prima data am fost dezamagit de amp, dar apoi m-am jucat prin setari si am realizat ca este unul foarte bun pentru banii astia

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.