www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Vorbeam cu colegul @ramurel si a facut o observatie corecta, nu are iesire de difuzor extern, ceea ce pentru unii poate fi considerat un minus. Insa folosit la bloc ca practice amp (asta si este destinatia lui de fapt) e fix ce trebuie, nu se simte nevoia unui difuzor mai mare si nici a unui volum mai mare, e perfect echilibrat asa cum e. Cel putin dupa gustul si nevoile mele, carcotas fiind :)

Edited by sam
  • Like 1
Posted

Cu tot respectul, dar, daca ar fi avut nevoie (desi nu are!), fiind stereo, ar fi trebuit sa existe iesiri pt. 2 difuzoare suplimentare!

Sunt posesorul unui astfel de amp, de vreo 2 ani, si va pot spune ca m-a costat, atunci cand l-am achizitionat, 300E.

Singurul minus pe care i l-as gasi este ca, daca doresti sa-l folosesti in cantari live, nu are iesirea stereo necesara pt. preluare in mixer, putand fi preluat doar prin microfoane.

Iata si niste exemple de exploatare si de cum suna un asfel de amp DIGITAL:

 

 

 

 

  • Like 5
Posted

daca doresti sa-l folosesti in cantari live, nu are iesirea stereo necesara pt. preluare in mixer

Poți folosi ieșirea de căști. Oricum sunt cam puține situațiile în care l-ai putea folosi live și pentru monitorizare (nu doar ca procesor). Pe mine m-ar descuraja mai degrabă lipsa unui footswitch.

  • Like 2
Posted

Daca folosesti acest amp asa cum o face un chitarist care stie ce vrea, iti dai seama ca nu este nevoie neaparat de footswitch iar semnalul din iesirea de casti este putin cam mare pt. a-l prelua intr-un mixer, cu atat mai mult cu cat astfel de iesiri solicitate de mine au si simulator de cabinet. Daca-l urmaresti pe Philip Sayce in exemplul #2, observi ca foloseste microfoane Shure SM 57, tocmai din aceste motive iar pt. a-si forma si preseta sunetele dorite (nu multe, ce-i drept), foloseste pedalele.

  • Like 2
Posted

Ce am uitat sa precizez si este destul de interesant, THR Editor-ul ofera posibilitatea alegerii dintre 6 cabinete, lucru care nu poate fi facut din controalele fizice ale amp-ului. La fel compresorul si noise gate-ul care nici ele nu pot fi actionate decat din soft.

 

Legat de folosirea lui in cantari live, ar fi interesanta intr-adevar o comparatie intre cum suna captat cu micforoane VS iesirea de casti. Voi face oricum niste inregistrari zilele urmatoare si voi incerca si variantele astea sa vad ce iese.

  • Like 2
Posted (edited)

Poți edita și salva 5 tonuri, pe care le poți apela apoi din butoanele situate în stânga, sus. În opinia mea, sunt suficiente. Așa cum ai spus și tu, este un amplificator perfect pentru camera, care suna extraordinar de bine.

Edited by Danz
  • Like 1
Posted

E adevarat ca nu ii durea mana sa-i puna si un footswitch cu up/down pentru trecut prin preset-uri. Dar sa nu uitam totusi ca vorbim de un amp de buzunar care a fost conceput pentru studiu, nu pentru live-uri.

 

Daca ii puneau footswitch, de ce nu i-au pus si iesiri de difuzoare? Daca ii puneau iesiri de difuzoare, de ce nu i-au pus si bucla de efecte, emulated line-out si tot asa... Plus ca pretul e oricum destul de mare dupa parerea mea, daca ii mai puneau si astea cine stie la cat il scoteau...

  • Like 4
Posted (edited)

O pacaleala bine gandita ca si multe altele ..asa se fac banii .

 

Am patit-o cu multe scule cumparate ...dar asta e omul invata numai si numai din propriile experiente ...!

 

Simulatoarele /formatorul est foarte OK , dar daca nu ai posibilitatea sa-l folosesti ca atare ci doar ca si amplif de exersat mi-se pare o cheltuiala cam deplasata .

 

Totusi pe iesirea de casti se poate sa intri in Line -In al unui mixer ,  toate placile de sunet al PC  ( majoritatea au iesirea Line Out   care sunt si iesiri de casti sau selectabil ( soft/hard) chiar si iesiri ptr difuzoare.

Deci daca nu ai zgomot pe iesire si nu ai DC se poate folosi ca Line Out iesirea de casti ...in cel mai rau caz se interfateaza cu cateva rezistoare  daca intradevar   are zgomot pe iesire daca reduci amplitudinea semnalului ...sa zicem  esti nevoit sa reduci din Master Volume la "1"...deci semnalul va fi mic pe iesire dar zgomotul propriu ( daca exista ) VA FI MARE ,,RESPECTIV SEMNAL /ZGOMOT  NASOL .

Daca se monteaza un divizor pe iesire   ( chiar potmetru de "putere ") se poate sa dai Volumul General al sculei la "maxim" astfel raportul semnal zgomot va fi foarte OK .apoi sa traiesti cu speranta ca etajele de iesire nu baga distorsiuni prea mari ...nici la semnalele mici si nici la cele mari .,,,dar cu circuitele moderne din zilele nosatre nu mai cred ca face probleme etajul de iesire ..

Edited by karpi
Posted (edited)

Ii voi raspunde lui @Les Paul 1960 aici, ca sa ramana in cadrul recenziei.

 

Suna a ceva sau nu? Ma gandeam sa iau si eu unul pentru cantarea de la 23.30  :)).

 

Suna a de toate si pe toate le face excelent! Si e si cel mai bun prieten al vecinilor, cred ca factura ar trebui trimisa pe adresa asociatiei de locatari si achitata tot de ei  :D

 

Eu caut de cel putin doi ani un amp care sa faca ce face asta la volum mic, am avut/probat o gramada de practice amp-uri de puteri mici/mari, cu difuzoare mici/mari, pe tranzistori/lampi... La volum mic ori sunau prost, ori te obligau sa ridici volumul pana auzeai batai in teava. Volumul mic si chitara pur si simplu nu erau compatibile! Pana a aparut EL  :)

 

Nu vreau sa se inteleaga altceva, faptul ca il laud are doar rol informativ. Daca vrea cineva un practice amp bun de dormitor, mergeti in primul magazin si probati un THR. Pentru mine a fost o revelatie!

 

Iar pretul care la prima vedere pare mare, daca te gandesti ca e de fapt si procesor, si amp de acustica / electrica / bass / linie (flat response) si mai e si stereo, nu mai e chiar atat de mare. Luat second nu mai zic, desi se gaseste cam greu nefiind un amp prea popular.

 

@Les Paul 1960: Vezi ca exista mai multe variante, am scris si mai sus: THR10C (clasic), THR10X (metal), THR10 (o combinatie dintre cele doua), THR5 (varianta mei cheala a lui THR10) si THR5A (pentru acustica).

 

P.S. Imi pare rau pentru postarea lunga, dar daca ajuta macar un singur coleg de forum, eu sunt multumit  :) Mie nu mi-a spus nimeni de amp-ul asta pana acum si de fiecare data cand il vedeam pe undeva treceam mai departe ignorandu-l. Thanks again @otringal   :yay:

Edited by sam
  • Like 4
Posted (edited)

O pacaleala bine gandita ca si multe altele ..asa se fac banii .

 

Am patit-o cu multe scule cumparate ...dar asta e omul invata numai si numai din propriile experiente ...!

 

Simulatoarele /formatorul est foarte OK , dar daca nu ai posibilitatea sa-l folosesti ca atare ci doar ca si amplif de exersat mi-se pare o cheltuiala cam deplasata .

 

De scump e scump, am spus-o de la bun inceput. Eu l-am gasit second la un pret bunicel, nu cred ca as fi dat atatia bani pe el nou. Dar nu inteleg de ce zici ca e 'pacaleala' pentru ca nu promite nimic din ce nu face. E ca si cand ai zice ca Mini Cooper e pacaleala pentru ca nu e potrivit pentru tractat rulote de 2 tone. In realitate nu e facut pentru asta, atata tot... La fel si THR-ul, care e doar un practice amp!

 

In fine, nu incerc sa conving pe nimeni de nimic ca nu sunt endorser Yamaha :) Am incercat doar sa semnalez prezenta unui combo care pe mine m-a impresionat intr-un mod placut.   :beerchug:

Edited by sam
  • Like 4
Posted

Un pic de intrigá sporeste vanzarea mereu ... :)  M-ai fácut mai curios sá-l testez, deoarece si eu, ca si tine, am trecut la un moment dat pe längá standul lor din magazin, fárá sá-l iau in serios prea tare.

 

Acuma, eu am presupus cá ar fi fost ok existenta unei mufe EXT SPEAKER, mai ales cá dacá tot ai iesire pe impedantá de o anumitá valoare acolo, pt cele 2 speakere ale lui, n-ar fi fost mai mult de un sfert de euro cheltuiala pt 10 cm de fire si o mufá acolo... Ca sá poti iesi la un 1x12 sau 2x12. Stii cum íi, toatá lumea zice si recomandá difuri de 12" sau 10" minim, pt o anumitá calitate asoundului. Tabu-urile chitaristului, deh... :) La cinspe milioane cat ii el, e nesemnificativa extra-cheltuiala cu mufa aia.

 

Dar, na, repet, poate m-am gandit dintr-o idee preconceputá legatá de asta si gresesc. Dar cu ocazia asta m-ai fácut foarte curios sá testez si eu formula lui cu 2 speakere de 2 inch/tzoli, puse-n stereofonie. 

Posted

Un pic de intrigá sporeste vanzarea mereu ... :)  

 

Care vanzare ca al meu NU e de vanzare, nici altele second nu exista (crede-ma ca am scotocit peste tot) iar daca isi vinde Yamaha sau nu marfa nu cred ca intereseaza pe nimeni. Eu cel putin n-am actiuni la ei :)

Posted

Da, scuze, m-am exprimat eu gresit ! Sporeste interesul, aia vroiam de fapt sá zic. 

 

Esti foarte incantat de el si asta s-a vázut din review si, mie cel putin, mi-ai stärnit curiozitatea de a-l incerca, atäta tot vroiam sa subliniez. Cá mai adáugám si alte páreri legat de aparat, sper cá nu-i o problemá.

Astept cu interes video-review-ul táu. Sá faci, dacá poti si teste prin DAW si teste prin speakere. Stiu cá ai un Sehnheisser meserias ;) , deci ai toate conditiile 

  • Like 1
Posted

Adevarul este exact asa cum il spune @sam :respect: iar eu am luat cunostinta de existenta acestui amp, chiar la aparitie, citind, la vremea respectiva, recenzia din revista Guitarist si marturisesc ca nu m-a interesat in mod deosebit, pana cand, prietenul @Danz :respect:  :respect: mi-a atras atentia ca este o scula grozava, am studiat problema, i-am dat dreptate si mi-am achizitionat si eu una noua, imediat. Cu alte cuvinte, el este autorul moral al achizitiei mele si ii sunt sincer recunoscator pt. acest lucru. Am inlocuit astfel, placa de sunet line6 si monitoarele de studio, mult mai incomod de folosit (cel putin pt. mine, in ceea ce priveste sound-ul de chitara), obtinand, cu acest "home amp", un sunet pe care eu l-as numi: amplu si generos. Desigur, eu nu pot fi decat subiectiv in aprecieri, dar parerile mele (mi-am hranit, o viata intreaga, "dorintele" de a face muzica, prin nenumarate sali de repetitii si pe diverse scene) sunt axate pe sound-ul gen "live", generat de un amp de chitara preluat in PA iar acest YAMAHA THR10, imi creeaza senzatia unui sunet "preparat" special pt. a transpune senzatia de "live"+accesorizarile de inregistrare in studio, intr-o camera de bloc.

Nici eu nu sunt endorser Yamaha, dar  daca faci socoteala cat de scump este, intr-adevar, nu este ieftin deloc pt. un amator, dar eu nu am avut in vedere acest lucru, considerand ca pretul este totusi decent, raportat fiind la calitatea pe care o ofera fata de alte amp-uri declarate ca fiind de acs speta (sa nu uitam ca efectele sunt preluate de pe celebrul procesor pt. chitaristi Yamaha SPX 90). Mai precis, este un "device" care incearca sa imbine (la modul optim pt. pretul cerut) caracteristicile unui "practice amp" (la orice volum!), cu cele ale unei placi de sunet specializate+boxele de redare necesare.

Ei bine, mai pot adauga ca acest amp este creat special pt. chitaristi si cand declar acest lucru, stiu exact ceea ce spun.

  • Like 5
Posted

n-ar fi fost mai mult de un sfert de euro cheltuiala pt 10 cm de fire si o mufá acolo... 

Difuzoarele lui sunt aproximativ fullrange, deci folosește cam tot timpul cabsim pt. sunetele de electrică. Ca să-l folosești împreună cu un cab suplimentar ar fi fost nevoie nu doar de o mufă și niște cablu, ci și de un canal în plus la DSP (pt. ieșire fără cabsim) și încă un amp de putere.

  • Like 5
Posted (edited)

Difuzoarele lui sunt aproximativ fullrange, deci folosește cam tot timpul cabsim pt. sunetele de electrică. Ca să-l folosești împreună cu un cab suplimentar ar fi fost nevoie nu doar de o mufă și niște cablu, ci și de un canal în plus la DSP (pt. ieșire fără cabsim) și încă un amp de putere.

 

It all makes sense now! Era intr-adevar ciudat ca nu i-au tras si iesiri de difuzoare, care n-ar fi crescut pretul cu nimic daca s-ar fi rezumat doar la 2 cabluri si 2 mufe. Explicatia lui 57 este insa destul de logica.

 

Totusi (desi electronica nu e punctul meu forte) nu stiu daca nu s-ar fi putut totusi culege semnal dinainte de cabsim si folosi acelasi etaj final, practic bypass-ând cabsim-ul in momentul in care e conectat un difuzor extern. Desi probabil un difuzor de cabinet legat la etajul final existent (chiar si fara cabsim) tot n-ar fi sunat cum trebuie. Si asta pentru ca dupa parerea mea THR-ul e mai mult un amplificator hi-fi (optimizat sa sune bine pe chitara) decat unul de chitara. Cred ca asta face de fapt si diferenta intre THR si alte practice amp-uri, care nu sunt altceva decat reduceri la scara a amp-urilor de chitara mari.

 

Dar astea asa ca sa vorbim vorbe, ca oricum n-are nicio importanta... Dupa cum banuiesc ca nici inginerii de la Yamaha n-or fi tampiti de n-au gasit o solutie (daca exista una ieftina si la indemana) si eu/noi mai destepti ca ei  :)

Edited by sam
  • Like 1
Posted (edited)

It all makes sense now! Era intr-adevar ciudat ca nu i-au tras si iesiri de difuzoare, care n-ar fi crescut pretul cu nimic daca s-ar fi rezumat doar la 2 cabluri si 2 mufe. Explicatia lui 57 este insa destul de logica.

 

Totusi (desi electronica nu e punctul meu forte) nu stiu daca nu s-ar fi putut totusi culege semnal dinainte de cabsim si folosi acelasi etaj final, practic bypass-ând cabsim-ul in momentul in care e conectat un difuzor extern. 

 

Exact !

 

thr10c_zpseef66932-1.jpg

 

 

Desi probabil un difuzor de cabinet legat la etajul final existent (chiar si fara cabsim) tot n-ar fi sunat cum trebuie. Si asta pentru ca dupa parerea mea THR-ul e mai mult un amplificator hi-fi (optimizat sa sune bine pe chitara) decat unul de chitara. Cred ca asta face de fapt si diferenta intre THR si alte practice amp-uri, care nu sunt altceva decat reduceri la scara a amp-urilor de chitara mari.

 

 

:) Exact la asta m-am gändit si eu initial : or fi testat varianta cu EXT si n-o fi sunat cum trebe'... 

Edited by ramurel
Posted (edited)

@ramurel: Din pura curiozitate desi repet, din punctul meu de vedere amp-ul asta nu are nevoie de cabinet extern, e perfect asa cum e  :) ai gasit pe undeva si cum a fost facuta modificarea? Daca doar a tras fire de la un difuzor existent, e fix zero (vezi explicatia lui 57).

 

Cand te duci sa-l probezi, sa verifici si ce versiune de firmware are. Cu amp-ul inchis tii apasat butonul de tuner si apoi il pornesti (cu butonul de tuner apasat). Imediat pe display-ul tuner-ului iti vor aparea succesiv trei cifre. Cand l-am luat al meu avea instalat 1.0.2. I-am pus 1.0.4 si apoi 2.0.0. Desi nu am facut inregistrari ca sa compar rezultatele, cu ultima versiune mi se pare ca suna mai bine distorsurile. Se gasesc oricum comparatii pe net dar nu mi-am batut capul.

Edited by sam
  • Like 1
Posted

Am avut si eu ocazia sa testez un asemenea model al lui Sorin @gyzmo si am ramas impresionat de performante. Sincer sa fiu, il consider ca alternativa,daca as renunta la sculele actuale.  Insa nu ma vad renuntand... cand te obisnuiesi cu head + 2x12 greu mai gasesti senzatia aia de aer dislocat de la niste difuzoare mititele. Mi se pare un minus lipsa de iesire difuzor.

  • Like 2
Posted (edited)

De scump e scump, am spus-o de la bun inceput. Eu l-am gasit second la un pret bunicel, nu cred ca as fi dat atatia bani pe el nou. Dar nu inteleg de ce zici ca e 'pacaleala' pentru ca nu promite nimic din ce nu face. E ca si cand ai zice ca Mini Cooper e pacaleala pentru ca nu e potrivit pentru tractat rulote de 2 tone. In realitate nu e facut pentru asta, atata tot... La fel si THR-ul, care e doar un practice amp!

 

In fine, nu incerc sa conving pe nimeni de nimic ca nu sunt endorser Yamaha :) Am incercat doar sa semnalez prezenta unui combo care pe mine m-a impresionat intr-un mod placut.   :beerchug:

 

La aceste scule sa le "zicem "   nu amplifuri ci "Procesoare cu etaj final si cu difuzor incorporat " .

Adica nu ai numai iesire de casca ci si control /monitorizare pe difuzoare .foarte OK .

 

Ce promite si face .!! ...ai un procesor amplificat cu difurile proprii ce poti sa-l trambalezi usor oriunde si  doar trebuie sa cuplezi la chitara ...instantaneu ai soundul ptr exersat ...ptr experimentat ...

 

Este comod sa nu ai multe cabluri ,surse, ...prize ..sau ditamai pedalboard-ul + un amplif +inca niste  cabluri ..sarme , surse ..mufe , jackuri ..etc etc  ...daca sunt bani poti sa ai cate unul in fiecare camera ...LOL ..ca sa fie si mai comod ..

 

Lucru OK dar oare de CE? nu are ca orice alt  procesor  iesire  ptr RECORD ? sau Line Out ...de ce sa aiba o scula super portabila numai iesire/interfata audio  USB ..ca sa fii legat de un PC ? cand tocmai ti-sa promis "libertate" sa nu depinzi de alte scule ....doar un jack de intrare  "Click" si poti sa canti ....dar sa inregistrezi folosind efectele   ..etc ?? de ce nu are iesirile ..Line Out , Speaker Out ,

 

dar ultraportabilul trebuie sa-l cari langa un PC ca sa cuplezi la USB sa poti inregistra ..

 

Nu are nici conectoare ptr difuri externe ...adica un fel de "Radio Portativ " mai simplist ce are in el un "procesor .formator de ton " .

Era OK sa aiba si acumulatoare  ca sa se  poata folosii oriunde ...

 

Din aceste cauze zic ca este o alta "pacaleala " ....dar daca ai bani cu sacul nu conteaza ...ai un amplif separat ptr exersat in camera /balcon/ sufgragerie ...unde ai priza la retea..esate OK ..un GADGET  ...( de luxe ?)

 

 

Ce am vazut pe "iutub " m-a  cam prins ..as  scapa de vre-o 6 -7 efecte /pedale cu ...

Un Eventide H9 ( nu mai stiu care tip exact...ultimul probabil..hehe ..parca 800 Eu  )  este cam scump ...dar are toate/multe  efecte Eventide  intr-o singura "cutiuta"

 

 ce trebuia sa apara din prima ...dar au scos efectele separat .le -au vandut  .le-au mai combinat  si vandut ....pana ce acum poti cumpara "toate" efectele  intr-o cutiuta ...este ceva !!!.............se simplifica lucrurile ..nu mai cari zece cutiute cu efecte separate ...  nu ai nevoie de ditamai "pedalboard "  ..sursa multipla ptr alimentare //patch cables / etc ...o singura cutiuta cu 500 de preseturi ...numa\ cai pretul cam piparat ..

 

Asa ca orice sistem audio mic de PC Media sau  monitoare cu amplif in ele ...+ un Eventide H9  face minuni ...si este utilizabil oriunde nu numai in camera ...cu orice amplif , intrare Line /In in mixer sau orice ..mai ai nevoie separat   de  distorsul tau preferat . .

 

Daca cercetezi specificatiile sculelor vei vedea ca majoritatea lor au cateva lipsuri serioase !! ce le limiteaza serios plaja de utilizare ... aici este pacaleala ....mai cumperi interfete ,  cutiute suplimentare , alte cabluri alte surse , alte probleme  dupa  care  sa "arunci" scula cand te trezesti ca de fapt nu este cea ce trebuia sa fie ..si cumperi  mai scump "urmatoarea generatie .SUPER -PRO .ce de fapt fata de ce ai avut tu are in plus cateva intrari iesiri de comanda in plus  dar care sunt extrem de importante !!

Numai  sculele foarte scuimpe am vazut  posibilitatile de utilizare asigurate cu acces la toate setarile si interconectarile posibile ..

 

E o afacere si asta  , asa fac un ban in plus baietii .

Edited by karpi
  • Like 1
Posted (edited)

Era OK sa aiba si acumulatoare  ca sa se  poata folosii oriunde ...

 

N-are acumulatori proprii ce-i drept dar poate fi alimentat la baterii (8 x AA) :)))

 

In rest ai perfecta dreptate, dar tot nu-ti inteleg supararea pe scula asta :) Este exact ce ai spus, un "procesor cu etaj final si cu difuzor incorporat" care te scapa de "multe cabluri ,surse, ...prize ..sau ditamai pedalboard-ul + un amplif +inca niste cabluri ..sarme , surse ..mufe , jackuri ..etc". Ceea ce in cazul meu este PERFECT si SUFICIENT! Am o gramada de alte scule dar cand mi se face de cantat / inregistrat acasa imi ia cel putin jumatate de ora pana le aleg, cablez, setez, reglez, teste, etc, timp in care imi trece tot cheful de cantat. Pe cand asta e plug&play, ocupa un colt de masa, intra din el doar doua cabluri si suna de rupe. Ce poti sa-ti doresti mai mult de la viata? :)

 

In fine, oamenii sunt diferiti si au nevoi diferite, tocmai d-asta exista si scule diferite, ca sa avem toti de unde alege  :respect:

Edited by sam
  • Like 4
Posted (edited)

N-am avut timp sa fac un demo cum trebuie dar nu m-am putut abtine si am inregistrat azi ceva pe fuga. Nu e ce trebuie, totul e tras dintr-o singura dubla, am zdranganit ce mi-a venit la mana, am gresit in alegerea unor tonuri/efecte/volume, de interpretare nu mai zic (in special pe final)...

 

Am captat numai prin microfon, nu e nimic editat, modificat, adaugat, ce au captat microfoanele, aia se aude. Am folosit un Sennheiser e906 ( :respect: @ramurel) si un Shure SM58. Shure-ul nu e ce trebuie dar n-am avut altceva mai potrivit la indemana. Plus ca daca am inteles eu bine SM57 si SM58 ar avea aceeasi capsula?!?

 

Sper sa se inteleaga ceva din cum suna THR-ul in realitate si sa nu-l fi facut de rusine (prea rau) :))

 

https://www.youtube.com/watch?v=vrbbCTi20rc

Edited by sam
  • Like 4
  • 1 month later...
Posted (edited)

Am zdranganit azi pe unul vreo jumate de ora. Eram in primul rind interesat sa vad cit de tare suna. Oho, intr-o camera de 4x4 face harmalaie zdravana si nu da deloc senzatia ca s-ar chinui la master 10 gain 10. Mai apoi mi-au placut foarte mult efectele de modulatie, chorusul si flangerul sint adevarate, phaserul e ala si nu altul, de tremolo nu m-am atins iar delay-ul/reverburile sint iar bune.

Tonurile (dintr-o Yamaha Pacifica) sint foarte bune. Cred ca au lovit cuiul in cap cu scula asta si ca e solutia mobila cea mai cea.

 

Linga era Boss-ul acela JS 8 care nu stie nici dracu ce putere are. Nici nu l-am bagat in seama atit de bine suna Yamaha asta mica.

Edited by Posho
  • Like 3
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.