www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Problema Digitatie Mana Stanga.


Alex24233
 Share

Recommended Posts

Salut RGC!Sunt incepator am o chitara acustica si nu prea prind asa repede acordurile mai ales ( D,G) nu mi-e indemana si nu stiu ce exercitii sa fac... Va rog lasati-mi un site sau chiar voi spuneti-mi niste exercitii.Plus ca mi-e foarte greu pt ca ma dor degetele de la corzile de metal (stiu asta suna banal),dar ce as putea sa fac??Multumesc anticipat!

Edited by Alex24233
Link to comment
Share on other sites

Lasă-mă să ghicesc : nu schimbi suficient de repede la "Shook me all nite long" ! :) Corect !

 

 

Just practice !

 

.

Cam asa ceva :))

ce exercitiu mi s-a parut mie foarte foarte bun pentru inceput a fost sa cant asa: libera 0 - 1- 2- 3- 4 pe fiecare coarda cu toate degetele, adica fretul 1 - aratator, 2 - mijlociu, 3 - inelar, 4 - mic.

De asemenea repeta toate formele acordurilor zilnic si in timp iti vor veni natural.

Mersi asta faceam si cand am facut cursuri de chitara clasica dar nu prea mi-a placut chitara clasica (adica nu suna a chitara)si m-am decis sa-mi iau acustica si trebuie sa ma obisnuiesc cu "gatul chitarii" fiindca e cam ingust fata de cel al chitarii clasice.

Link to comment
Share on other sites