leo106 Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Buna tututor, Sunt pe cale sa-mi achizitionez niste casti, si as dori niste sfatuiri/recomandari pe aceasta tema. Din lipsa de fonduri (amp, boxe) pe moment folosim casti in timpul repetitiilor si am nevoie de ceva mai bun, decat castile mele de pc Semnalul iese din mixer intr-un preamlificator de casti (Behringer HA400) si de acolo fiecare cu castile lui. Bugetul ar fi undeva la 150-170 ron. M-am uitat la modelele Samson SR850, Presonus HD7, Roland RH5, Behringer HPS5000, dar de auzit nu le-am auzit pe nici unul. Care ar fi recomandarile voastre, care dintre caracteristici conteaza mai mult, ce firma imi recomandati (nu neaparat dintre cele enumerate)? Multumesc anticipat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SausageAssassin Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Eu am in momentul de fata SR850 si sunt OK pentru muzica/filme, dar nu stiu cum ar merge pe monitorizat, Pe efecte clean se aude bine chitara, dar cand trec pe distortion nu mai e bine definit sunetul, parca e compresat. Clar o sa se auda mai ok decat castile de pc - asta am observat la mine. Puneam ritmuri pe procesor si cantam peste ele. Dar ce-i drept, eu n-am avut preamp de casti, deci poate la tine o sa se auda si mai bine. Eu oricum ti le recomand, redau sunetul natural, nu adauga basi si alte minuni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiveseveN Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 parca e compresat [...] nu adauga basi Vă rugăm nu mai folosiți acești termeni când descrieți elemente pasive. Thank you! Uită-te și la niște opțiuni intraauriculare, dacă n-ai deja. Ai șanse să le găsești mai multe aplicații și oferă la fel de multă izolare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SausageAssassin Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Vă rugăm nu mai folosiți acești termeni când descrieți elemente pasive. Thank you! Uită-te și la niște opțiuni intraauriculare, dacă n-ai deja. Ai șanse să le găsești mai multe aplicații și oferă la fel de multă izolare. Am spus ca reda distortion-ul ca si cum l-ar compresa! Nu am spus ca il chiar compreseaza. Procesul in care castile/boxele denatureaza sunetul, cum il numim? Cum se numeste actiunea, daca nu e corect termenul de "a adauga frecvente" si ce face mai exact?. Te intreb serios, sunt chiar curios. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiveseveN Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 (edited) Nu vreau să deraiem thread-ul, așa că voi încerca să fiu scurt și general. Difuzoarele (inclusiv cele din căști) pot introduce și neliniarități dinamice (compresie și distorsiune), dar nu la un nivel sonor sănătos sau suportabil. Dar un difuzor nu poate adăuga frecvențe. Poate avea deficiențe în redarea unei părți din spectru. Edited January 29, 2014 by FiveseveN 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 (edited) Vă rugăm nu mai folosiți acești termeni când descrieți elemente pasive. Thank you! Uită-te și la niște opțiuni intraauriculare, dacă n-ai deja. Ai șanse să le găsești mai multe aplicații și oferă la fel de multă izolare. Nu sari ca fata mare la maritat CAMERA DE COMPRESIE in cazul difuzoarelor cu palnie este element "activ sau pasiv " ? Uun rezonator acustic oarecare ,coloreaza sunetul drept care un observator care nu-i acusticean il sesizeaza ca si efect ...si face observatia ca "adauga" bas sau alte frecvente . Auditia in casti da alta senzatie de imagine sonora decat niste boxe oarecare .. fapt pentru care este greu sa mixezi piese ca sa sune bine si pe casti si pe boxe . Presupunem ca si castile si difuzoarele au banda de trecere liniara si plaja dinamica mare daca banda nu este unifoirma vor apare "denaturari" ... Acea compresioie ce se sesizeaza in cazul castilor pote veni din lipsa reflexiilor , a dispwersiei sunetului ..totul loveste sec si foarte directional la care folosesti efect "3D" ce apoi va suna groaznic pe boxe .\ Ampliful de casti trebuie sa aiba un circuit de "diafonie " intre canalele L si R ca sa imite dispersia boxelor intr-o incapere .Deci mixajul sa fie ptr boxe si ca sa sune mai "naturtal" pe casti exista pentru ampliful de casti , circuite de "dispersie " ..largit baza stereo si introducerea unor diafonii p`e anumite frecvente ... OK ..vad ca ai mai revenit cu explicatii suplimantare ..este OK .. Sugestii/recomandari Casti AKG profesional de studio ..suna foarte apropiat de ce va suna pe boxe ... Daca ai o pereche de casti de referinta ,poti sa cumperi si casti mai ieftine si le compari cu cele de referinta ...important sa ai un set de casti si un set de boxe de referinta in care ai incredere si strii 100% ca soundul este OK . Edited January 29, 2014 by karpi Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratza_sb Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 SR850 am ascultat eu. Chiar dacă nu au răspuns foarte liniar, sînt incredibil de transparente şi neutre timbral. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 (edited) SR850 am ascultat eu. Chiar dacă nu au răspuns foarte liniar, sînt incredibil de transparente şi neutre timbral. nu au răspuns foarte liniar, sînt neutre timbral.? ...............asta se bate cap in cap ! In ce priveste transparenta , sunt cumva din sticla optica de inalta calitate ale firmei Zeiss? LOL Poate este vorba de definitie ...adica are produse de IMD foarte reduse ..sau acceptabile ... Edited January 29, 2014 by karpi 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratza_sb Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Nu se bat deloc cap în cap. 1. Răspunsul neliniar în frecvenţă înseamnă că unele frecvenţe sînt mai atenuate faţă de altele. Se poate compensa din egalizator. 2. Neutralitatea timbrală înseamnă că redarea nu e afectată de timbrul propriu al difuzoarelor din căşti decît într-o foarte mică măsură. Timbrul e cel care îţi permite să distingi două chitare diferite care cîntă aceeaşi notă sau între vocile a două persoane. Chiar dacă modifici din egalizator răspunsul în frecvenţă, timbrul nu se schimbă. 3. Sunet transparent înseamnă că auzi o reproducere foarte aproape de realitate. E o definiţie destul de larg folosită în mediul meu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marquess of Orange Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Mie acestea mi-au placut mult: http://esound.ro/presonus-hd7-casti-profesionale-de-monitorizare.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
otringal Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 (edited) Daca ai o pereche de casti de referinta ,poti sa cumperi si casti mai ieftine si le compari cu cele de referinta ...important sa ai un set de casti si un set de boxe de referinta in care ai incredere si strii 100% ca soundul este OK . daca ar avea asa ceva la ce si-ar mai lua o alta pereche? ca doar n-o fi nebun sa cumpere altele cand stie 100% ca sunetul este redat perfect prin alea de referinta just sayin', ca nu intelegeam ce-ai vrut sa zici... Nu se bat deloc cap în cap. 1. Răspunsul neliniar în frecvenţă înseamnă că unele frecvenţe sînt mai atenuate faţă de altele. Se poate compensa din egalizator. 2. Neutralitatea timbrală înseamnă că redarea nu e afectată de timbrul propriu al difuzoarelor din căşti decît într-o foarte mică măsură. Timbrul e cel care îţi permite să distingi două chitare diferite care cîntă aceeaşi notă sau între vocile a două persoane. Chiar dacă modifici din egalizator răspunsul în frecvenţă, timbrul nu se schimbă. 3. Sunet transparent înseamnă că auzi o reproducere foarte aproape de realitate. E o definiţie destul de larg folosită în mediul meu. scuza-ma ca-ti spun, dar ai spus sub 3 forme o aceeasi prostie [si da, stiu despre ce vorbesc]. A avut dreptate Karpi cand ti-a atras atentia. 1 - neliniaritatea sau liniaritatea nu se refera la aspectul modulului spectrului, lucru la care te referi tu, ci tine de ordinul operatiilor unui proces. Spre exemplu o functie f(x) = 2x este liniara, pe cand g(x) = x^2 nu este. Aplicat in teoria sistemelor (fie ca ne dam seama sau nu, despre asta vorbim aici), asta iti spune de fapt daca iesirea poate fi descrisa printr-o combinatie liniara a intrarii(lor). Sau altfel spus, daca se pot cascada sub forma convolutiva elementele prin care trece semnalul tau. 2. pe langa faptul ca te contrazici la partea cu raspuns plat/etc. te mai contrazici si cand spui ca timbrul nu se schimba cand modifici EQ-ul. Eh, afla ca se schimba. 3. sunet transparent nu exista in niciun domeniu, ci poate doar in mediu (optic de sigur, sper sa-mi intelegi aluzia). Si care e "mediul" tau anume? scuze daca par putin acid dar in ultima vreme numai in dezbateri d-astea intram aici pe forum Edited January 29, 2014 by otringal 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratza_sb Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 scuza-ma ca-ti spun, dar ai spus sub 3 forme o aceeasi prostie [si da, stiu despre ce vorbesc]. A avut dreptate Karpi cand ti-a atras atentia. Si care e "mediul" tau anume? Cu argumente, te rog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
otringal Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 am updatat mai sus Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratza_sb Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Aha, mersi. 1. Se pare că m-am exprimat greşit. Prin liniaritate eu înţeleg că aud la acelaşi nivel sonor, indiferent de frecvenţă. Urechi diferite, curbe de răspuns diferite. 2. Aşa e, se modifică anvelopa şi faza semnalului, dar ideea era că tot îţi dai seama ce e acolo. Mi-e greu să cred că doar cu un EQ poţi modifica o voce care cîntă într-o notă astfel încît să semene cu un instrument care cîntă în aceeaşi notă. Eu înţeleg prin timbru toate lucrurile care definesc un sunet: anvelopă, spectrul de armonici, înălţime etc. 3. Sînt electronist. Nu mă deranjează cînd mi se răspunde acid, atîta timp cît mi se atacă ideile sau afirmaţiile. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
otringal Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 eh, daca esti electronist, inseamna ca ai inteles ce ti-am zis vis-a-vis de liniaritate. Si referitor la timbru, da, un EQ nu poate transforma un pian in chitara, etc. insa cum timbrul este caracterizat si de modul si de faza, e clar ca de modificat se modifica atunci cand ii schimbi modulul (anvelopa). Pt ca da, maretia sta in faza (chair mult) cand vine vorba de recunoasterea instrumentului Link to comment Share on other sites More sharing options...
Capitanul_Nam Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 (edited) se modifică anvelopa şi faza semnalului 3. Sînt electronist. Ce tip de modulatie este prezenta la transmisia semnalului intre mufa de iesire din sursa, fie ea calculator, mp3-player sau procesor de efecte, si bobina difuzorului? Frecventa, amplitudine, faza sau o combinatie dintre ele? @leo106: Permite-mi sa iti urez bun venit pe forum. Dupa cum observi, aici te risti de fiecare data cand ceri o parere sa pornesti un conflict. Imi dau si eu cu parerea si iti sugerez sa alegi intre Samson si Presonus - Samson am avut ocazia sa testez si mi-a placut, iar Presonus are o gama buna si la preturi mai mici de sute de euro; celelalte doua nu mi-au trecut prin mana, dar Behringer nu imi inspira incredere Edited January 29, 2014 by Capitanul_Nam Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratza_sb Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Ce tip de modulatie este prezenta la transmisia semnalului intre mufa de iesire din sursa, fie ea calculator, mp3-player sau procesor de efecte, si bobina difuzorului? Frecventa, amplitudine, faza sau o combinatie dintre ele? Avînd în vedere că între mufă şi căşti ai un cablu care are rezistenţă, inductanţă şi capacitate proprii, amplitudinea şi faza se modifică pînă a ajunge la bobină. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
otringal Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Ce tip de modulatie este prezenta la transmisia semnalului intre mufa de iesire din sursa, fie ea calculator, mp3-player sau procesor de efecte, si bobina difuzorului? Frecventa, amplitudine, faza sau o combinatie dintre ele? oricum intrebarea e pusa aiurea. Cum adica ce modulatie este prezenta la transmisie? Modulatia in sensul ei puternic reprezinta o operatie aplicata unui semnal. Ah, ca si semnalul in sine poate fi considerat o modulatie (variatie mai bine zis) a unei unde in timp, aia e altceva, dar e un concept oarecum extrapolat, care duce la confuzii dupa parerea mea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Capitanul_Nam Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Am intrebat de modulatie pentru ca se adusese vorba de anvelopa. Intr-adevar, in sensul "puternic", orice modificare a caracteristicilor unui semnal este o modulatie. In sens practic, eu nu modulez semnalul cand invart de volum. Desi pot intelege cum termenii pot fi confundati de publicul larg, nu ar trebui sa fie ceva strain unui electronist. Chiar si cu exprimarea nefericita, discutia despre influentele caracteristicilor unui fir de 2 metrii asupra unui semnal audio isi au locul in domeniul inaltei fidelitati. si acolo doar in teorie, neputand fi masurate cu acuratete. Ah, ca si semnalul in sine poate fi considerat o modulatie (variatie mai bine zis) a unei unde in timp, aia e altceva, dar e un concept oarecum extrapolat, care duce la confuzii dupa parerea mea. Nu cred ca vorbim de acelasi procedeu care ne aduce noua Rock FM in fiecare dimineata. Defapt, nu am nici cea mai vaga idee ce ai zis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
otringal Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Am intrebat de modulatie pentru ca se adusese vorba de anvelopa. Intr-adevar, in sensul "puternic", orice modificare a caracteristicilor unui semnal este o modulatie. In sens practic, eu nu modulez semnalul cand invart de volum. Desi pot intelege cum termenii pot fi confundati de publicul larg, nu ar trebui sa fie ceva strain unui electronist. Chiar si cu exprimarea nefericita, discutia despre influentele caracteristicilor unui fir de 2 metrii asupra unui semnal audio isi au locul in domeniul inaltei fidelitati. si acolo doar in teorie, neputand fi masurate cu acuratete. Nu cred ca vorbim de acelasi procedeu care ne aduce noua Rock FM in fiecare dimineata. Defapt, nu am nici cea mai vaga idee ce ai zis. asta ziceam ca modulatia gen MA sau MF (AM si FM in engleza) este una propriu-zisa, corect folosita ca terminologie, sa modulat cum ai zis si tu, poate fi si reglajul de volum nu, e ok, eu doar ceream o explicatie pt ca nu intelesesem eu oarecum ce-ai spus, in rest suntem pe-aceeasi lungime de unda Link to comment Share on other sites More sharing options...
guitarhead Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Sony, din seria MDR. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 (edited) Nu se bat deloc cap în cap. 1. Răspunsul neliniar în frecvenţă înseamnă că unele frecvenţe sînt mai atenuate faţă de altele. Se poate compensa din egalizator. 2. Neutralitatea timbrală înseamnă că redarea nu e afectată de timbrul propriu al difuzoarelor din căşti decît într-o foarte mică măsură. Timbrul e cel care îţi permite să distingi două chitare diferite care cîntă aceeaşi notă sau între vocile a două persoane. Chiar dacă modifici din egalizator răspunsul în frecvenţă, timbrul nu se schimbă. 3. Sunet transparent înseamnă că auzi o reproducere foarte aproape de realitate. E o definiţie destul de larg folosită în mediul meu. "timbru sonor" in primul rand este caracterizat de continutul de armonice (de ex cele dominante ale cate unei persoane ,,,adica recunosti vocea dupa timbru .....se mai zice in muzica si "ton" ...mai incorect se zice si "tonalitate" ce se poate confunda cu "tonalitatea muzicala" asa ca se ramane la "ton " totusi cred ca mai exact este " timbru " deoarece "ton" poate sa fie si "ton muzical" .* De fapt tonalitate (timbrului ) ar fi analogic si cu tonalitatea culorilor unei picturi ,,etc . |Sunt multe incurcaturi in "jargoanele " populare sau de specialitate ... Dar ,.timbru ->ton -> tonalitate timbrala . Neliniaritatea duce si la distorsiuni armonice deci afecteaza timbrul . Partea cu amplitudinea este legata de anvelopa semnalului ...vezi ADSR .,,sintetizatoare etc ....gasesti exemplele . Sunet transparent vrea sa fie probabil o analogie cu o "imagine optic clara " cu definitie /adancime etc ...o analogie artistica fara vre-o valoare exacta ,,,ceva ca si "i-mi place sau nu-mi place ... de ce d'aia ...doar asa ". Aha, mersi. 1. Se pare că m-am exprimat greşit. Prin liniaritate eu înţeleg că aud la acelaşi nivel sonor, indiferent de frecvenţă. Urechi diferite, curbe de răspuns diferite. 2. Aşa e, se modifică anvelopa şi faza semnalului, dar ideea era că tot îţi dai seama ce e acolo. Mi-e greu să cred că doar cu un EQ poţi modifica o voce care cîntă într-o notă astfel încît să semene cu un instrument care cîntă în aceeaşi notă. Eu înţeleg prin timbru toate lucrurile care definesc un sunet: anvelopă, spectrul de armonici, înălţime etc. 3. Sînt electronist. Nu mă deranjează cînd mi se răspunde acid, atîta timp cît mi se atacă ideile sau afirmaţiile. Prin liniaritate eu înţeleg că aud la acelaşi nivel sonor, indiferent de frecvenţă ???????? Pai nu se poate , un sistem liniar reda liniar iar omul aude neliniar "curbele loudness" * Munson Fletcher https://www.google.r...iw=1024&bih=629 daca ar avea asa ceva la ce si-ar mai lua o alta pereche? ca doar n-o fi nebun sa cumpere altele cand stie 100% ca sunetul este redat perfect prin alea de referinta just sayin', ca nu intelegeam ce-ai vrut sa zici... scuza-ma ca-ti spun, dar ai spus sub 3 forme o aceeasi prostie [si da, stiu despre ce vorbesc]. A avut dreptate Karpi cand ti-a atras atentia. 1 - neliniaritatea sau liniaritatea nu se refera la aspectul modulului spectrului, lucru la care te referi tu, ci tine de ordinul operatiilor unui proces. Spre exemplu o functie f(x) = 2x este liniara, pe cand g(x) = x^2 nu este. Aplicat in teoria sistemelor (fie ca ne dam seama sau nu, despre asta vorbim aici), asta iti spune de fapt daca iesirea poate fi descrisa printr-o combinatie liniara a intrarii(lor). Sau altfel spus, daca se pot cascada sub forma convolutiva elementele prin care trece semnalul tau. 2. pe langa faptul ca te contrazici la partea cu raspuns plat/etc. te mai contrazici si cand spui ca timbrul nu se schimba cand modifici EQ-ul. Eh, afla ca se schimba. 3. sunet transparent nu exista in niciun domeniu, ci poate doar in mediu (optic de sigur, sper sa-mi intelegi aluzia). Si care e "mediul" tau anume? scuze daca par putin acid dar in ultima vreme numai in dezbateri d-astea intram aici pe forum AKG utilizez doar ptr mixare , nu trambalez prin casa peste tot sa-i distrugi cablul sa cada pe jos ca se agata cineva de cablu se rupe din legatura la casca , se distuge legatura la jack...are cablu scump sarac in OXIGEN cu particole orientate ..,totusi costa ceva bani si nu-i ptr exersat la chitara zilnic. Avand referinta poti sa alegi intre ceva casti ieftine ce suna suficient de bine ptr inregistrat chitara ..* adica sa pui un timbru OK monitorizezi in casti ieftine ..ca apoi la mixat ca sa fii precis ca setezi bine raportul de joase .inalte ... nivelul instrumentelor din background etc ,sa folosesti casti mai bune ce au calitati superioare .definitie mare banda larga distosriuni minime ,,,dinamica mare ....etc etc ...ca apoi ascultat mixul pe difuri sa fie deja 9o% OK . Cand inregistrez chitara de multe ori doar intuiesc BT-ul deci nu am nevoie de super casca caci oricum chitara o pun mai tare , cateodata ajung de nu mai aud BT-ul ...apoi revin reduc si incep din nou la asa ceva mege si casca de 50 LEI . Edited January 29, 2014 by karpi Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratza_sb Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 Whatever. Fie ca voi. Eu nu mai intervin aici, văd că deja începeţi să auziţi diferenţe între cabluri scumpe, pentru luat ochii proştilor cu căcaturi de marketing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leo106 Posted January 30, 2014 Author Share Posted January 30, 2014 Multumesc tuturor pentru implicatie, din pacate vad ca topicul s-a ales cu discutii un pic off-topic, dar asta e - fiecare cu opinia si cunostintele lui. Urmeaza sa ascult cateva dintre Samson, Presonus, Sonysi modele in-ear. Ca optiune AKG, Shure cad din lista, din cauza pretului. O sa revin cu opiniile mele. Multumesc tuturor. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
photone Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 Multumesc tuturor pentru implicatie, din pacate vad ca topicul s-a ales cu discutii un pic off-topic, dar asta e - fiecare cu opinia si cunostintele lui. stai linistit, aici pe RGC nu e nimic off-topic,iar postarea mea contribuie perfect la aceasta "stare".Ideea este ca poti sa primesti multe sfaturi utile, sa inveti multe lucruri, chiar daca aceste lucruri au f putina releventa in subiectul pentru care ai avut "curajul" sa ceri parerea altora . Cu siguranta, daca te intereseaza, vei putea chiar sa-ti alegi apa plata perfecta la 2litri in functie de "timbrul" pe care il are atunci cand o torni in pahar. dar si asa unii vor spune ca nu conteaza pentru ca apa plata unde "plat" poate fi un "flat" in americana, si DECI are un eq care nu influenteaza tonul,timbrul,etc prea mult. Cu scuzele de rigoare,voi incerca sa fiu mai on toppic si sa-ti atrag atentia si asupa castilor Superlux , unde raportul calitate/pret este f bun. Poate ca numele nu pare asa de "firma cool" ca altele dar eu zic ca merita aruncat un ochi. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Capitanul_Nam Posted February 1, 2014 Share Posted February 1, 2014 (edited) Whatever. Fie ca voi. Eu nu mai intervin aici, văd că deja începeţi să auziţi diferenţe între cabluri scumpe, pentru luat ochii proştilor cu căcaturi de marketing. Asta ai spus tu. Avînd în vedere că între mufă şi căşti ai un cablu care are rezistenţă, inductanţă şi capacitate proprii, amplitudinea şi faza se modifică pînă a ajunge la bobină. Leo, sa ne tii la curent cu alegerea facuta si eventual sa scrii o recenzie. Edited February 1, 2014 by Capitanul_Nam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratza_sb Posted February 2, 2014 Share Posted February 2, 2014 Am zis că se modifică, nu şi dacă e perceptibilă sau nu. Leo, vezi cum scrii recenzia, că-ţi sar păreriştii ăştia în cap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leo106 Posted July 23, 2015 Author Share Posted July 23, 2015 Salut tuturor. Am rămas dator cu un răspuns legat de căști. După mai multe încercări (Roland, Behringer), am ales Samson SR850 -150 ron, care e funcțional și acum, după un și ceva. Sunt confortabile pe ureche, chiar și după câteva ore (le folosesc și la pc), au un sunet clar, bas frumos, plastic plăcut la atingere. La un volum ridicat, apar ceva distorsiuni, dar nu mă așteptam să exceleze la această categorie. În concluzie, preț/calitate ok. Personal sunt mulțumit de căști. O zi bună să aveți! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramurel Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 Şi eu am fost [ şi mai sunt ] mulţumit de ele, dar dacă n-ai nevoie de izolaţie fonică deosebită şi mai e şi cald ca naiba, foarte bune sunt modelele K420 de la AKG. Confortabile şi au şi un sound relativ mai puternic, SPL mai mare . Sunt un pic mai scumpe, dar ... Second mai găseşti şi sub 100 de lei... . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now