www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Esound.ro?


Guest Borsec25123

Recommended Posts

Guest Borsec25123

Salutare,

 

Am de gand sa imi cumpar o chitara electrica, un Schecter ca sa fiu mai precis, insa singurul magazin unde am gasit modelul pe care il vreau a fost Esound.ro. Din moment ce trebuie sa fac comanda de pe internet am si eu niste "dubii" ca sa zic asa. Stie cineva daca compania este de incredere? A mai cumparat cineva de la ei?

Link to comment
Share on other sites

nu fac reclama sau altceva... zic din propria experienta. Eu mi-am luat de la Thomann chitara si ampu si totu intr-un pachet... comparativ cu magazinele online de la noi, aia au oferte mai avantajoase (poti sa-ti compui un pachet si beneficiezi de o mica reducere) insa e taxa de curierat (sau era) de 30 euro... insa livrare ca la carte, puteai sa monitorizezi traseul si unde se afla... plus ca asta a mea a beneficiat si de o calatorie cu avionu... hehe. Nu am cumparat de la Esound dar iti zic o alternatvia (just in case...)

Link to comment
Share on other sites

Pai mi-am luat chitara de la ei plina de defecte,acuma,era ultima pe stoc,yo cu experienta de nici un an ,prea entuziasmat,ei nu mi au zis : baiatu chitara e defecta.Ma rog am reglat o m am descurcat cu ea,am mai schimbat din ea etc

Totusi nu pot sa zic ca nu mi place esound

Cel mai bine ar fi daca ai putea merge sa vezi tu chitara

Edited by GuitarTovaras
Link to comment
Share on other sites

Guest Borsec25123

nu fac reclama sau altceva... zic din propria experienta. Eu mi-am luat de la Thomann chitara si ampu si totu intr-un pachet... comparativ cu magazinele online de la noi, aia au oferte mai avantajoase (poti sa-ti compui un pachet si beneficiezi de o mica reducere) insa e taxa de curierat (sau era) de 30 euro... insa livrare ca la carte, puteai sa monitorizezi traseul si unde se afla... plus ca asta a mea a beneficiat si de o calatorie cu avionu... hehe. Nu am cumparat de la Esound dar iti zic o alternatvia (just in case...)

 

Am auzit de Thomann, de fapt am gasit chitara si acolo insa taxa de curier e cam scumpa.

 

Pai mi-am luat chitara de la ei plina de defecte,acuma,era ultima pe stoc,yo cu experienta de nici un an ,prea entuziasmat,ei nu mi au zis : baiatu chitara e defecta.Ma rog am reglat o m am descurcat cu ea,am mai schimbat din ea etc

Totusi nu pot sa zic ca nu mi place esound

Cel mai bine ar fi daca ai putea merge sa vezi tu chitara

 

Da nu era in garantie? Nu puteai s-o trimiti inapoi, sa ti-o inlocuiasca sau ceva? Nu pot sa ma car pana la bucuresti sa iau chitara si de-asta intreb, in caz ca am probleme cu ei.

Edited by Borsec25123
Link to comment
Share on other sites

 

Da nu era in garantie? Nu puteai s-o trimiti inapoi, sa ti-o inlocuiasca sau ceva? Nu pot sa ma car pana la bucuresti sa iau chitara si de-asta intreb, in caz ca am probleme cu ei.

Pai era in garantie si cred ca puteam sa le o trimit inapoi sau ceva (nu prea au voie sa refuze)dar am zis ca mai bine repar la ea ce era de reparat si gata

Link to comment
Share on other sites

Guest Borsec25123

Pai era in garantie si cred ca puteam sa le o trimit inapoi sau ceva (nu prea au voie sa refuze)dar am zis ca mai bine repar la ea ce era de reparat si gata

 

Pai nu de altceva da ai facut o prostie atunci. Ei n-au dreptu sa-ti vanda un produs defect. Trebuia sa suni si sa ceri sa ti-o inlocuiasca si daca isi bateau joc de tine dadeai frumos un telefon la OPC. Oricum, faptu-i consumat. Mersii ca mi-ai zis, o sa fiu atent daca ajung sa cumpar de la ei.

Link to comment
Share on other sites

Am luat si eu de la esound.ro, la inceput au fost de incredere, acum nu mai vreau sa aud de ei, am avut deja de 3 ori probleme. Ultima data am luat un procesor de chitara, mi-au trimis unul defect. Am mers in aceeasi zi la ei sa-l inlocuiesc si surpriza, era ultimul pe stoc (probabil unul aruncat printr-o vitrina). M-au lalait o saptamana ca urmeaza sa primeasca marfa si nimic. Apoi cu o nesimtire iesita din comun m-au sunat, ca produsul a fost defectat de mine si ca trebuie sa astept sa il repare. Evident le-am cerut banii inapoi, produsul fiind returnat in aceeasi zi. Au zis ok, sa le dau un cont si imi returneaza banii in 30 zile, dar pana azi nu am vazut nici un ban inapoi (au trecut 25 de zile deja).

Alta data am cumparat o pedata, m-au sunat ca n-o au pe stoc, desi pe website era pe stoc. Am ales alta mai ieftina si m-am trezit la livrare ca ma taxeaza cu ce comandasem prima data.

EVITATI ESOUND.RO, sunt niste mari TEPARI!!!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Borsec25123

Deci clar, mai bine iau de pe Thomann. Cu tot cu taxa aia de livrare macar stiu ca primesc un produs de calitate buna.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am luat si eu de la esound.ro, la inceput au fost de incredere, acum nu mai vreau sa aud de ei, am avut deja de 3 ori probleme. Ultima data am luat un procesor de chitara, mi-au trimis unul defect. Am mers in aceeasi zi la ei sa-l inlocuiesc si surpriza, era ultimul pe stoc (probabil unul aruncat printr-o vitrina). M-au lalait o saptamana ca urmeaza sa primeasca marfa si nimic. Apoi cu o nesimtire iesita din comun m-au sunat, ca produsul a fost defectat de mine si ca trebuie sa astept sa il repare. Evident le-am cerut banii inapoi, produsul fiind returnat in aceeasi zi. Au zis ok, sa le dau un cont si imi returneaza banii in 30 zile, dar pana azi nu am vazut nici un ban inapoi (au trecut 25 de zile deja).

Alta data am cumparat o pedata, m-au sunat ca n-o au pe stoc, desi pe website era pe stoc. Am ales alta mai ieftina si m-am trezit la livrare ca ma taxeaza cu ce comandasem prima data.

EVITATI ESOUND.RO, sunt niste mari TEPARI!!!

 

 

Dupa cum am zis in alt post, voi fi pe-aici sa aflu si eu cat de "nemultumiti" sunt clientii, care au luat de 3 ori teapa, dar au continuat sa cumpere de la esound.

Domnule Teodor Sorin, conform statisticilor noastre ati cumparat de la noi urmatoarele produse :

M-Audio Oxygen 61 V3, M-audio Oxygen 49 V2 si o pedala behringer XV-AMP. La aceasta din ultima, arcul pedalei s-a rupt la folosire, ati solicitat in data de 6.04 returnarea banilor, returnare care s-a efectuat in termenul legal de 30 zile si anume in 30.04.2012.( http://www.legi-internet.ro/index.php?id=22)

Unde este teapa??? Care sunt nemultumirile Dvs, de fapt?

Link to comment
Share on other sites

Draga Madalina,

Vad ca dai date confidentiale despre un client si despre comenzile acestuia pe un forum public. Asa reclama va faceti voi? Scuipati tot ce aveti in baza voastra de date oriunde, oricand si despre oricine? De unde stii cu cine stai de vorba? Aveti o politica de confidentialitate pe web-site-ul vostru, presupun ca e doar praf in ochi: http://www.esound.ro/Termeni-si-Conditii-info-7.html

In ceea ce ma priveste, sunteti seriosi... in sensul ca mi-am primit banii inapoi in termenul legal, dar nu mi-ati facut o impresie prea buna din moment ce nu am primit un produs functional inapoi (in conditiile in care v-am returnat produsul in termenul legal). Voi ati incercat sa reparati un produs pe care mi l-ati livrat defect, in loc sa mi-l inlocuiti si ati insinuat ca eu l-as fi defectat. Respectivul produs nu avea nici un arc rupt. Acesta functiona, partea optica era nefunctionala. Spuneti ca problema a aparut la "folosirea" produsului. Ce inseamna pentru voi folosire, daca eu v-am adus produsul inapoi in 4 ore de la livrare? Nu e prima pedala de chitara pe care o cumpar de la voi, nu dau vina pe tine, dar mi-ar fi rusine cu cei de la service. Pune-te in locul meu, am de la voi un Ibanez GSR200, BXL900, RV600, UM300, NR300, BO100, HB01 si n-aveam nimic mai bun de facut decat sa defectez un XV-AMP in primele 2-3 ore si sa vi-l aduc inapoi? Se presupune ca ar trebui sa mergeti pe criteriul "CLIENTUL NOSTRU, STAPANUL NOSTRU", iar cei care au mai cumparat de la voi sa nu fie tratati o cu astfel de indiferenta.

Am mai luat un set de pene Dunlop Variety Pack Light/Medium, insa voi mi-ati trimis Dunlop Variety Pack Medium/Heavy.

Am mai luat de la voi o pedala OD100 de 110.85 lei si pentru ca nu era pe stoc, in urma convorbirii telefonice am stabilit ca voi lua BO100 de 94.00 lei, insa in factura primita de la curier era de 110.85 plus taxa de livrare si ramburs. V-am informat pe e-mail, insa nu mi-ati raspuns.

Am trecut cu vederea, fiind sume mici, am crezut ca sunteti de incredere totusi... de asta am continuat sa iau inca o data de la voi. Spune-mi ca am gresit, ca nu trebuia sa mai iau inca o data de la voi...

Link to comment
Share on other sites

Asta mi s-a parut si mie aiurea, chiar nu e frumos sa oferi date despre comenzile unui anumit utilizator, cu atat mai mult sa-i dai si numele complet. Denota lipsa de profesionalism.

In al doilea rand, nu v-ati plictisit de exprimarea asta care te duce cu gandul secolului 18 prin America, cu clientul si stapanul? Pe mine, sincer, ma scoate din sarite. Este o relatie dintre un comerciant si un client, desfasurata on-line. Tocmai de-asta, minunata legislatie romaneasca a introdus legi pentru treaba asta, ai posibilitatea sa returnezi produsul. Adica nu e un capat de tara daca ai primit un produs defect. Slabe sanse sa testeze comerciantul produsele inainte sa le predea la curier. Asta se face cand cumperi din magazin, dar acolo nu prea mai ai posibilitatea sa-l returnezi. Merge in magazin, se considera ca o sa-ti mearga si acasa.

 

Eu unul am cumparat de la esound cateva chestii, au decurs fara probleme toate tranzactiile.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu as fi avut nici o problema, comerciantul nu trebuie sa testeze produsele la livrare, dar sa spuna ca eu am stricat pedala...

Abia apucasem sa citesc manualul si sa bag chitara si m-am si dus inapoi la magazin.

Asta m-a deranjat la ei.

Vina mea e ca un astfel de produs trebuia testat in magazin inainte de cumparare si nu comandat online.

Edited by SorinT
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor. Va trimit doar 2 informatii apropos de e-sound:

 

1. Un elev de al meu a luat un Squire de la ei, cheitele de acordaj sunt 3 din 6 defecte, scapa si se acordeaza foarte greu, tastiera prezinta niste decolorari inestetice si neuniforme pe toata lungimea lui.

 

2. Am vrut sa cumpar o chitara care apare ca DISPONIBILA pe stoc (seria Dean Performer electro acustic), am trimis un e-mail la care mi s-a raspuns dupa 5 zile ( dupa niste postari si rugaminti pe profilul lor de facebook, cica personalul era plecat la un targ de instrumente muzicale in Germania) in felul urmator:

 

" Produsul NU ESTE DISPONIBIL o sa fie importate in trimestrul III 2012, daca doriti va putem oferi un model echivalent de la Fender...".

Acest raspuns l-am primit de la directorul comercial al societatii Madalina MANEA.

 

Am rugat ca unele produse sa nu mai apara pe site ca DISPONIBILE cand vor veni peste 5-6 luni in magazin, normal ca NU S-A INTAMPLAT NIMIC !!!

 

Pe site produsele apar ca DISPONIBILE si acum. Produsele sunt in link-urile de mai jos:

 

http://www.esound.ro/Dean-Performer-Acoustic-Electric---Trans-power,p-11995.html

 

http://www.esound.ro/Dean-Performer-Florentine-Quilt---Cherry-Sunburst,p-11992.html

 

Eu nu as cumpara absolut nimic de la ei in mod evident.

 

Nu sunt singurul nemultumit de serviciile si de lipsa produselor de pe stoc, multi muzicieni de la mine din oras cand aud de e-sound incep sa rada.

 

De ce...??? cred ca ati inteles deja... :) !!!

 

O zi buna tuturor.

Link to comment
Share on other sites

Draga Sorin,

 

In primul rand scuze daca dezvaluirea identitatii a deranjat atat de tare, am facut acest lucru doar pentru ca, daca ati dorit sa purtam aceasta discutie pe forum, e bine sa ne recunoastem reciproc. Nu ma ascund aici sub diverse pseudonime si incerc sa raspund celor ce au diferite nemultumiri si prefera acest spatiu pentru a si le face publice si nu o discutie cu personalul Esound.In ceea ce priveste pedala, speram ca ne-am lamurit, ati adus un produs inapoi si vi s-au returnat banii in termenul legal.

Referitor la pedala pe care sustineti ca ati platit mai mult, in acea livrare aveti o pedala BO100 de 94 lei si un set de pene Dunlop de 18 lei, conform facturii si borderoului de livrare de la curier, ceea ce face 112 lei pe care i-ati platit la curier. De ce dau date precise?? Pentru ca aceste documente exista si pentru ca m-am cam saturat de acuzatii din vorbe, spuse pe nedrept.

Dlui din Constanta, pe care il cunosc, ii voi raspunde urmatoarele:

1. Elevul Dvs, care a cumparat chitara Squier ne-a comunicat aceste probleme cu cheitele?

2.Ati trimis o solicitare in data de 26 martie si vi s-a raspuns in data de 28 martie, dupa 2 zile( fac intr-adevar mentiunea ca Musikmesse de la Frankfurt a fost in perioada aceea) , iar Dvs ati intrebat despre aceste modele de chitari in diferite variante de culoare si nu in cele afisate pe site-ul nostru. Ati primit acelasi raspuns si pe Facebook tot in data de 28.03 . Deoarece modelele si variantele de culoare solicitate nu erau disponibile vi s-a propus o alternativa Fender.

Si pentru a incheia aici, imi exprim regretul ca anumite persoane care in relatia client-vanzator par de un anumit calibru, gasesc aici , sub protectia anonimatului, un loc in care pot jigni, pot arunca cu noroi si asta fara a respecta regulile bunei cuviinte.

 

La dispoztia Dvs,

Madalina Manea

Link to comment
Share on other sites

Probleme cheite SQUIRE:

 

- Baiatul a schimbat cheitele chitarei, l-ar fi costat mai mult transportul dus-intors la Bucuresti, decat sa cumpere un set de cheite noi.

 

Chitarele electro-acustice Dean:

 

- Clientul ar trebui tratat cu respect, nu ar trebui sa scrie mai multe mesaje pentru a primi un raspuns chiar si negativ.

- In mod cert daca nu insistam cu intrebarile (pe site-ul facebook) nu primeam un raspuns mai rapid.

- Anumite evenimente nu ar trebui sa puna in dificultate buna-organizare a vreunei firme...

- Intrebasem daca aveti sau nu pe stoc niste modele care in mod cert sunt pe site, verificati link-urile de mai sus....

- Separat, ca alternativa, am intrebat de niste modele care apareau doar pe site-ul DEAN aparute in 2012.

 

Daca as fi vrut un Fender, sigur as fi apelat la importatorul oficial pentru Romania, de la ei am cumparat de curand, chiar si produse care nu sunt site....CULMEA !!!

 

PROBLEMA DE FOND, NU S-A REZOLVAT ABSOLUT DELOC !!!

 

PRODUSELE LA CARE MA REFER APAR "PE STOC" IN CONTINUARE, DE FAPT ELE VOR FI IN MAGAZIN IN SEPTEMBRIE-OCTOMBRIE !!!

 

IN LOC SA URMARITI NISTE POST-URI PE UN FORUM, MAI BINE VA ACTUALIZATI STOCURILE DE PE MAGAZINUL ONLINE.

 

Multumesc pentru atentie.

Link to comment
Share on other sites

Probleme cheite SQUIRE:

 

- Baiatul a schimbat cheitele chitarei, l-ar fi costat mai mult transportul dus-intors la Bucuresti, decat sa cumpere un set de cheite noi.

 

 

 

 

Care era problema legata de Esound? Chitara a plecat de la noi sigilata, clientul nu ne-a sunat sa ne spuna ca are probleme cu cheitele, ce anume ne reprosati ?

 

Se pare ca va deranjeaza ca urmaresc post-urile de pe forum si mai ales, ca raspund... Cam multe semne de exclamare in post-ul Dvs, care ma fac sa-mi pun ceva semne de intrebare despre impartialitatea Dvs.

Edited by Madalina Esound
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca am corespondat prin e-mail nu inseamna in nici un caz ca ne cunoastem. Nu vreau sa fiu in nici un fel asociat imaginii acestui site.

 

Critica ar trebui sa va motiveze, nu sa va puna semne de intrebare in ceea ce priveste obiectivitatea mea.

 

Problema este de fapt ca nu intelegeti un lucru foarte simplu si VA LEGATI DE FORMA IN LOC SA REZOLVATI PROBLEMA DE FOND:

 

- TOTI POTENTIALII CLIENTI CUMPARA DIN ALTA PARTE PENTRU CA UNELE PRODUSELE CARE APAR PE STOC PE SITE NU SUNT PREZENTE LA VANZARE.

 

- VRETI SA VA DAU NUMELE TUTUROR PERSOANELOR DIN CONSTANTA CARE AU AVUT ACEEASI PROBLEMA CU ESOUND ? NU O SA FAC ASTA, DEJA SUNT CLIENTI AI ALTOR FIRME.

 

Fiecare este liber sa faca ce doreste pe acest forum, puteti sa scrieti 100 de topic-uri cu acest subiect, SERVICIILE E-SOUND NU M-AU CONVINS ABSOLUT DELOC, NU VOI CUMPARA NIMIC DE LA EI. ASTA E TOT.

 

O zi buna tuturor.

Link to comment
Share on other sites

"MAI BINE VA ACTUALIZATI STOCURILE DE PE MAGAZINUL ONLINE" .

Sunt mai multe magazine de chitari care sunt gestionate de oameni care nu stiu nimic despre chitari, in afara ca au cutie, au niste corzi de otel, se fac in China, se aduc de la Thomann si la pret se adauga un 10%.

Propun sa angajati oameni care se pricep la chitari (muzical si tehnic), chitaristi/tehnicieni cu 5-8 ani de chitara in spate, care sa stie diferenta intre Dean si Fender, sa stie sa lege 3 cuvinte, si sa-l platiti bine.

O sa vedeti ca o sa mearga treaba mai bine.

Edited by Borsec
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma ma bucur ca am iesit din acest biznis ....desi am functionat cu succes 5 ani intr-o alta tara..e drept,poate cumparatorii de acolo sunt mai putin exigenti si cautatori de noduri in papura ...parerea mea e ca exagerati,people....daca nu ma insel esound nu importa fender,daca ai avut probleme cu Squierul ala...exact aceleasi probleme le aveai daca il luai de la importatorul oficial....Cat despre desecretizarea datelor....:))) daca ti s-a emis factura fiscala,datele acelea nu mai sunt secrete,sunt publice,sa stii.Pentru laudatorii de Thomann,sa stiti ca am avut multe comenzi si un procent maricel n-a fost in regula,de ex odata am comandat un case de LP ,scria clar ca e bun pt orice Gibson..cand am inchis capacul,mergea putin fortat,am zis ca na,isi mai da drumul si a crapat pe toata lungimea.L-am dus inapoi peste 2 luni cand aveam drum pe acolo,si au incercat sa imi explice ca am bagat alta chitara,mai groasa in case...pana la urma am avut noroc ca le-am zis ca il cunosc pe Hans,dar nu m-au crezut la inceput :) si a trecut importatorul gibson pe acolo si m-a salutat...putzoiul care se ocupa de retururile mele si-a schimbat atitudinea instant,la fel cum ar fi facut daca Treppendorf era in judetul Ilfov :))...asa ca nu e nici thomann mult mai breaz.

 

DISCLAIMER : nu am nicio legatura cu esound,nu o cunosc pe Madalina,nu am cumparat nimic de la ei niciodata,nici macar nu am intrat in magazinul lor (singura data cand am vorbit cu cineva de la esound a fost cand m-au sunat sa imi cumpere un domeniu care-i interesa,nu cred ca persoana care m-a sunat stie cine sunt sau cu ce ma ocup sau m-am ocupat....)

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

am si eu un mic lucru de adăugat. aveam de gând să vin în București să probez Takamine EG460SC , ce era în stocul la Esound.ro cu 1600RON ieri, și astăzi după ce le-am dat un mail (la care nu mi-am primit un răspuns) s-a scumpit așa hocus-pocus la 2000 RON.

 

Acum să mai comanzi chitară de la ei cu prețul așa umflat peste noapte...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.