panda Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 ce ziceti de bijuteria asta?cativa useri l-au auzit deja si pot comenta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogdi Skinny Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 asteptam ceva mai multe detalii despre ea Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackthorn Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 ce ziceti de bijuteria asta?cativa useri l-au auzit deja si pot comenta. Pai eu as spune ca are o forma usor neobisnuita ca si constructie a incintei, mai multe nu am ce sa spun ca nu are nici un fel de date tehnice ca sa ne dam cu parerea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Les Paul 1960 Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Pai cat de sensibil este la butonul de volum al chitarii in primul rand? Cred ca asta e principala calitate a unui amplificator clasa A. Daca nu scade mult volumul pana sa ''se curete'' sunetul, atunci este perfect. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panda Posted February 25, 2011 Author Share Posted February 25, 2011 cateva caracteristici-tuburi 1xef86 $ 1xel84.difuzor celestion 10"/25w.amplificatorul a fost proiectat in special pt clean de studio,dar se poate folosi si in trupa cu preluare ,mai ales ca are si iesire de slave out reglabila.cu tonul deschis si depth inchis sunetul este linear.saptamana viitoare se vor face imprimari si le voi posta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackthorn Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 Din specificatii pare amplificatorul ideal de studio, pentru trupa cred ca e putin cam prea slab ca putere, un minim de 15W parca sunt necesari ca sa te poti monitoriza pe scena cu amplificatorul ridicat undeva la nivelul capului (depinde mult si de genul muzical abordat, dar macar 15W mie mi s-au parut necesari, preferabil 25-30 pentru clean headroom suficient). Link to comment Share on other sites More sharing options...
liviusnop Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 partea cu slave out se conecteaza la fx loop al unui amp de sa zicem 100W si ai sunetul astuia de 5W pe amplificatorul mare la 100W ! Ieri l-am probat si suna ... clean Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiveseveN Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 partea cu slave out se conecteaza la fx loop al unui amp de sa zicem 100W si ai sunetul astuia de 5W pe amplificatorul mare la 100W Obții sunetul unui amplificator cu final în clasa A dintr-un amplificator în clasa AB sau B?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Squier Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 partea cu slave out se conecteaza la fx loop al unui amp de sa zicem 100W si ai sunetul astuia de 5W pe amplificatorul mare la 100W ! Ieri l-am probat si suna ... clean nu ma pricep eu la problemele tehnice,dar nu ti se pare ca nu e practica deloc solutia asta? presupune sa ai un amplificator de 100w doar pentru a aduce semnalul celui de 5w la un nivel audibil pe scena (mare) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitriyus Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 nu ma pricep eu la problemele tehnice,dar nu ti se pare ca nu e practica deloc solutia asta? presupune sa ai un amplificator de 100w doar pentru a aduce semnalul celui de 5w la un nivel audibil pe scena (mare) Cred ca se conecteaza in bucla pe return, deci direct in finali...tot cam cum ai conecta acest amp mic de 5W intr-un power amp de orice putere. Ca sa ai un amp bun de 100W si sa-l conectezi pe asta...nu pare neaparat util, dar cu ideea de power amp probabil ca da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panda Posted February 25, 2011 Author Share Posted February 25, 2011 hai sa ne lamurim-5w sant 5w si atat.ampul avand o dinamica iesita din comun,a trebuit sa pun un difuzor de 10"/ 25w.cu o boxa de 75w suna impresionant.slave out nu este decat o facilitate in plus a ampului care in anumite conditii poate fi folosita cu succes pt ca iesirea nu este direct de pe difuzor[unde impedanta este foarte mica] ci o iesire de linie de 600ohm.schema nu are condensatori de cuplaj,si asta faciliteaza un transfer de frecventa greu de egalat.este cum bine a remarcat cineva un amp de studio,dar prin preluare corecta se poate folosi si in live.daca nume ca totu rares,marius bob,dan iliescu,florin dela publica si lista este destul de lunga,i-au dat note maxime,inseamna ca nu iese fum fara foc.o sa fac sampler,dar dupa parerea mea este irelevant,pt ca important nu este numai "tonul " ci chimia care se realizeaza intre chitarist si sunet,modul cum il simti la mana etc etc.concluzia generala a fost ca se pot canta pasaje pe clean,care pe un alt amp ar necesita un drive destul de mare.ieri m-au vizitat vasca si vio;i-am aratat schema lui vio si trebuie sa recunosc ca a fost printre putinii care au inteles cum functioneaza;jos palaria!cine este curios sa probeze,ma poate vizita .numai bine va doresc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viobio Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 amplificatorul are un sunet perfect de clean a fost ascultat pe difuzorul din combo si pe un cabinet separat mie personal mi a placut sunetul redat de cabinet,un sunet plin si curat care umple toata camera schema este simpla dar are citeva "jmecherii" critice si nu prea o pricep toti care o vad,e putin atipica legat de sunet sa nu intram in polemici personal nu cred in sample,cred doar in live sfatul meu este sa mergeti la dl Panaitescu ,daca vreti sa auziti amplificatorul dupa mine nu exista CEL MAI BUN,exista doar ce se potriveste cu mina si urechea fiecaruia 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggedamed Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 [...] este cum bine a remarcat cineva un amp de studio,dar prin preluare corecta se poate folosi si in live [...] ca important nu este numai "tonul " ci chimia care se realizeaza intre chitarist si sunet,modul cum il simti la mana etc etc. [...] [...] personal nu cred in sample,cred doar in live [...] Domnilor, inteleg ca reticenta dvs. fata de mostrele audio se datoreaza faptului ca senzatia nu este completa doar ascultand o inregistrare - care nici nu poate reda perfect sunetul pe care l-as percepe direct cu urechea. Totusi, cei mai multi vor avea numai aceasta posibilitate de a-l auzi. In acelasi timp, fiind amplificator de studio, inregistrarea este practic scopul final. Si, nu in ultimul rand, inteleg ca acest amplificator este de vanzare. Chiar credeti ca niste mostre audio ar dauna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
panda Posted February 26, 2011 Author Share Posted February 26, 2011 aici trebuie sa recunosc ca ai dreptate,pt ca nu toti doritorii ar avea posibilitatea sa-l probeze live.de altfel chiar daca nu sant fan sampler,saptamana viitoare voi merge in studio cu mai multe modele.totul este deja pregatit,secventele alese cu grija,si sper sa iasa bine.voi face sampler cu 3 modele-combo 5w,head 18w /3 canale si combo 50w /3 canale.imprimarile se vor face in studioul d-lui victor pamfilov,si voi beneficia de ajutorul lui marius bob[neuro]si probabil si a lui dan iliescu.pt secvente de blues sper sa-l prind si pe amicul meu florin ochescu.atasez 2 poze cu combo 50w.numai bine. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 personal nu cred in sample,cred doar in live Sunt de aceeasi parere, in ceea ce priveste sunetul amplificatorului.Instrumentistul trebuie sa se simta bine cu acel sunet . Dar sample-urile sunt relevante.Sper ca nu credeti in basmele ca un sunet prost poti sa-l scoti din nu stiu ce manevre de studio ,...sau mai stiu eu cum.Timbrul sunetului ramane indiferent daca imprimarea este de calitate sau nu. Mostrele de sunet / sample trebuiesc facute pt orice amplificator. Dar este doar parerea mea. Cele bune tuturor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neuro Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 (edited) In ultimele saptamani am petrecut multe ore in "laboratoarele" Dominance, am discutat si am invatat multe chestii tehnice, atat de interpretare pe ampul cu lampa, cat si termeni de tehnica electronica, care pe mine ma depasesc total. de fapt pe mine nici nu ma intereseaza cum e facut un amp, ma intereseaza sa ma conectez cu chitara la el si sa simt ce cant. de multe ori m-am cablat, am inceput sa cant si cand ne-am uitat la ceas, au trecut 3-4 ore. despre cel de 5W, pe care il am si eu intr-un exemplar fara cabinet. pot sa spun ca are cel mai fain si cristalin clean pe care l-am probat vreodata pe un amp. are totodata si o mare "problema" : te obliga sa stii sa canti pe el. este un clean dificil de abordat, extrem de dinamic, ceea ce cred ca reprezinta visul oricarui chitarist. vrei nu vrei, trebuie sa inveti sa nuantezi atat din mana cat si din volum. de la un clean curat si cristalin, ajunge pana la un crunch discret. o sa imprimam niste secvente audio cu ampul si o sa exemplifice ceea ce am afirmat aici. recunosc, felia mea este experimentul cu sunetul digital si prefer in special digitalul, insa, de fiecare data cand prind cate un amp "prietenos" pe lampa ma unge la suflet, vazand cate armonice pot fi manipulate in atat de multe moduri. despre ampul de 50W, as putea scrie foarte multe, dar cuvintele sunt chiar inutile. ASTA MUSAI TREBUIE PROBAT. are tonuri de la cleanul foarte plin si cald de jazz pana la metale grele si foarte grele, in acelasi timp si modern. problema mea este intotdeauna atunci cand trec de la digital la analog. nu se mai leaga nicio nota, se usca tot, se satureaza sunetul si bineinteles cantatul nu mai creaza placere. ei, acest amp leaga, nu dezleaga. ce m-a impresionat cel mai mult a fost curatenia sunetului. ai luat mana de pe chitara si e liniste de mormant, la volum mare. overdrive-ul e de nedescris in cuvinte, la fel, extrem de dinamic. saptamana asta o sa imprimam si cu acest minutat amp. ampul mai are incorporat si un reverb si un tremolo care pulseasa foarte interesant si toate acestea pot fi controlate printr-un footswitch. ma opresc aici. cred ca sample-urile audio o sa vorbeasca de la sine. recomand oricarui iubitor de ampuri pe lampi, sa le probeze. dar mare ATENTIE! trebuie sa simti amplificatorul, sa ai rabdare, altfel nu iti da ce vrei si s-ar putea sa-l cataloghezi "nereusit". Edited February 26, 2011 by Neuro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doctor X Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 Fiind un amplificator de studio, dupa cum l-a descris panda, cred ca mostrele sunt foarte importante, dar e la fel de important ca un posibil viitor client sa-l probeze "live" (pe viu, dar nu in setup de concert, ci de studio, pentru ca pentru asta a fost proiectat). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arosulescu Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 Tre sã ne întîlnim odatã ºi în ampuri sã ne batem!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
panda Posted February 27, 2011 Author Share Posted February 27, 2011 in momentul asta o gripa m-a pus la pat de vineri,dar sper sa de marti sa fiu la treba,asa ca te astept cu placere.numai bine in momentul asta o gripa m-a pus la pat de vineri,dar sper sa de marti sa fiu la treaba,asa ca te astept cu placere.numai bine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now