www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Dozele Cele Mai Bune


Guest EldesT
 Share

Recommended Posts

Guest EldesT

Buna!..sunt incepator in materie de componente de chitara electrica.

Ash vrea sa stiu ce doze sunt bune pentru chitarile electrice pentru hard rock, metale.

Link to comment
Share on other sites

Depinde ce vrei.

Personal recomand urmãtoarele setup-uri:

 

- În cazul în care vrei doze active, click aici.

 

- În cazul în care vrei doze pasive,

- pentru poziția "bridge" click aici,

- pentru poziția "neck" click aici.

În cazul alegerii altor modele de doze pasive pentru poziția "bridge", mare atenție cum ți le comanzi... (le gãseºti ºi în România).

Dacã ai chitarã cu bridge fix iți comanzi modelul SH, iar dacã ai vibrator îți comanzi modelul TB.

 

Sper sã-ți fi fost de ajutor :) .

Edited by Seru
Link to comment
Share on other sites

Guest En1gma

Dozele active au un preamplificator incorporat, deci trebuie alimentate cu baterie de 9V, cele pasive nu au.

Astfel, au output mai mare, si zgomot foarte redus.

Link to comment
Share on other sites

Guest EldesT
Dozele active au un preamplificator incorporat, deci trebuie alimentate cu baterie de 9V, cele pasive nu au.

Astfel, au output mai mare, si zgomot foarte redus.

 

 

Deci cele active is mai bune?

Si cum alimentezi doza cu bateria de 9V?

Link to comment
Share on other sites

Guest Baumwolle

Nu exista cele mai bune doze, este o chestiune de gust. Incearca toate modelele peste care dai, eventual documenteaza-te si asupra dozelor folosite de chitaristii tai preferati si intr-un final, alege.

Link to comment
Share on other sites

Guest EldesT
Nu exista cele mai bune doze, este o chestiune de gust. Incearca toate modelele peste care dai, eventual documenteaza-te si asupra dozelor folosite de chitaristii tai preferati si intr-un final, alege.

 

 

Baumwolle ... de exemplu....un ESP LTD JH-200(chitara semnatura a lui Jeff Hanneman de la Slayer)--