www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Recommended Posts

Posted

DOMINANCE AMPLIFIER

100w

2 canale cu cate 2 preseturi pe fiecare

all tube

echoplex ep2 incorporat

boxa 4x12 vintage 30

chitara fender stratocaster

multumiri calde d-lui VICTOR PAMFILOV pt. calitatea imprimarii,si d-lui GEORGE BAICEA pt.interpretarea de exceptie.

mentionez ca singurul efect folosit este cel incorporat in amplificator.imprimarea nu a fost prelucrata.pur si simplu asa se aude amplficatorul.

post-663-1203325858_thumb.jpg

post-663-1203325866_thumb.jpg

post-663-1203325873_thumb.jpg

Clean_1.mp3

Clean_2.mp3

Clean_3.mp3

Clean_4.mp3

Crunch_1.mp3

Crunch_2.mp3

Crunch_3.mp3

Guest arosulescu
Posted (edited)

domnule panda probabil ca ampul este extraordinar ... nici nu am mai vazut asa ceva ( ma refer la partea cu echoplexul ) dar rugati-l pe domnu baicea ... data viitoare sa ACORDEZE CHITARA AIA CA SUNA INGROZITOR.... mi-e si necaz ...iar tonul de distors .... GROAZNIC... Adica nu e de ajuns sa sune scula bine si imprimarea sa fie foarte calitativa ... f***-i ... tre sa o si pui in valoare cumva. Sper sa nu va suparati pe mine ( as muri de drag sa am asa amp ...credeti-ma dar efectiv nu am rabdare sa ascult.)

Edited by arosulescu
Posted

Am dat si eu odata citeva acorduri printr-un amp din asta. Sampleurile sint destul de relevante. Ampurile au un sunet destul de particular, pe care nu prea stiu cum sa il incadrez. Pe undeva imi aduce aminte de Van Halen primele albume. Ce am remarcat, si se aude si pe inregistrare, niste medii foarte "abrazive" care ajuta sa iasa chitara in fata. Insa nu stiu cum ar face fata din cauza asta la niste sounduri mai dure, unde e nevoie de ceva mai "tight".

Eu personal as vrea sa aud si asemenea sampleuri.

Posted
domnule panda probabil ca ampul este extraordinar ... nici nu am mai vazut asa ceva ( ma refer la partea cu echoplexul ) dar rugati-l pe domnu baicea ... data viitoare sa ACORDEZE CHITARA AIA CA SUNA INGROZITOR.... mi-e si necaz ...iar tonul de distors .... GROAZNIC... Adica nu e de ajuns sa sune scula bine si imprimarea sa fie foarte calitativa ... f***-i ... tre sa o si pui in valoare cumva. Sper sa nu va suparati pe mine ( as muri de drag sa am asa amp ...credeti-ma dar efectiv nu am rabdare sa ascult.)

Vezi,nu cumva sa-ti puna cineva din greseala sa asculti Hendrix,ca s-ar putea sa ai o cadere nervoasa,dupa care o sa ai atacuri de panica mult timp :)

Na,io fiind mai vacar si fara a avea cunostinte prea ample in domeniul tonului,mai ales ca n-am avut nciodata posibilitatea sa imi iau un procesor bun,cant numai pe gioarse de statii si chitare vechi,zic ca sunetul este bun,fara a fi extraordinar,dar e peste multe statii full tube de serie,insa de la un constructor boutique ma astept sa sune in rand cu alti buticari din lume,nu cu "big name"-urile care fac 30 de statii pe ora.Dar probabil e un prototip si posibilitatea sa se imbunatateasca (sau din contra) exista.Baza este,indiscutabil,buna.Cat despre pusul in valoare,cred ca George Baicea a fost o alegere foarte buna pentru caracterul acestei statii.Acest tip de sunet nu e pentru cei care cred ca chitara a inceput cu Satriani si s-a terminat cu Petrucci !

AAA,si Arosulescu,vezi ca nu e o problema de acordaj in adevaratul sens al cuvantului,ci mai degraba de intonatie (cum draq o fi asta problema la unu care regleaza si repara chitari,ca Georgica,nu stiu) si,mai ales de dezcordare de la tremoloul de strat care imi pare dezechilibrat,iar D-l Baicea il foloseste din plin pe aceste clipuri.La acest aspect nu incercati sa va contraziceti cu mine decat daca cantati de cel putin 20 de ani pe strat :)

Posted (edited)

Nu suna chiar rau , nu stiu ce setari au fost facute la "ton" , si ce boxa sa folosit.

 

Semnalul este ciudat l-am verificat cu analizor de spectru si pare -se ca a fost "curatat" electronic cu un EQ la frecventele 125,..250.. , 500..,.1khz.. 2Khz..,4Khz...,8Khz..este cate un "scoop" .Dar poate fi si boxa sau sala .dar oricum este curios sa fie aceste caderi de amplitudine din caracteristica chiar pe rezonanta chitarei si a armonicelor .(?) .Nu se vad reflexii de sala. deci nu-i de la sala , si nici sala n-o fi un filtru de curatat tonul de chitara.

 

dar daca omul spune ca nu a prelucrat e OK .

 

Sunetele clean sunt anemice mai ales in pozitiile superioare , in cel mai bun caz suna bine ptr un blues soft sau ceva funky music .( ma refer la sample-urile puse.)

 

Sunetele crunch au viata mai multa suna bine si sus .Probabil se pot regla si alte "tonuri'

 

Chitara este falsa din intonatie , adica acordaj ? . Caci celalalt reglaj este cel al octavei ce se regleaza ptr o intonatie ( viitoare , adica dupa ce am reglat octava ) corecta.

 

Corzi vechi si octava nereglata.S-a cantat foarte bine si la solo se corecta falsul numai ici colo unde nu era in "bending" se simtea ca nu-i ok si la unele acorduri .

 

Cu Strat cu pragusul inalt la anumite tensiuni de corzi se intampla si daca tii acord pe primele pozitii suna mai sus din cauza tensionari corzilor .Trebuie sa ne cumparam chitare cu taste in zig-zag care compenseaza aceste lucruri.

Edited by karpi
Guest arosulescu
Posted (edited)

midnait raider ...am impresia ca ma confunzi .....

 

 

esti deosebit de arogant, si nu cred ca ne cunoastem de niciunde ca sa vorbim asa ...noi doi ... eu am fost cat se poate de politicos in a-mi exprima un punct de vedere absolut pertinent ... acordajul e fals iar tonul de distors nu mi-a placut ...AM DREPTU SA EXPRIM ASTA??????? sau sa te intreb pe tine mai indata ? daca imi dai voie ? ( nu stii tu nimic despre mine ... nici daca am ascultat hendrix ... nici daca am stratocaster ... nici daca ma stiu au ba cu satriani ... asa ca te rog frumos, ironiile astea fa-le cu altii ....) Ceva ma face sa cred ca ai capabilitatea de a vorbi si fara mistouri si alte pusee de condescendenta fata de confratii tai mai prosti /vacari... care nu au ascultat hendrix .... "de suntem prosti pacatele noastre" ... asta era o replica din ION ... ( ma rog )

:)

Edited by arosulescu
Posted

ok,sa lamurim un pic lucrurile-in primul rand ca respect absolut toate parerile,insa cu o conditie,si anume persoana respectiva sa aiba termenene de comparatie reale si nu pareri din burta.in cazul parerilor cinstite nu pot decat sa la multumesc si sa asigur pe toata lumea ca sant foarte constructive pt. mine.nu am fost nici odata adeptul de sampler in studio.cu toate conditiile tehnice f. bune este practic imposibil sa redai "atmosfera "pe care o creaza un asemnea sunet.ampul trebuie luat la "tocat" avand enorm de multe posibilitati,una din ele ar fi cu delay mai mare ca semnalul in stil brian may ,sau cu delay-ul cel mai scurt cu care se obtine exact tonul de elvis etc etc.cele 2 distorsuri sant foarte diferite-unul mieunat si foarte cald si unul extrem de dur;evident ca trebuia alta boxa,alta chitara si o mana de metalist greu,si exemplele pot continua.ideea de a monta un aparat ca echoplexul intr-un head a fost destul de riscanta d.p.d.v. tehnic,dar uite ca a meritat efortul.au fost probleme de zgomot si mai ales de insertie a efectului in amplificator.am vorbit cu dan iliescu si mi-a promis ca ma ajuta sa organizam o mica expozitie de scule la casa studentilor.voi prezenta vreo 12 modele de diverse ampuri,cu demonstratie si evident cu posibilitatea participantilor de a face orice vor cu ele.abia atunci cred ca se poate trage o concluzie serioasa despre sounduri.voi invita chitarisi de marca cu care sant prieten ,in asa fel incat sa acoperim toate genurile.vom prezenta ampuri de 5w,10w[sE] ,18W,50W,100W, in diverse configuratii de 1-2 sau 3 canale, combo de 50w,premp de bass,putere 2x20w,pedala de distors etc.voi folosi boxe si instrumente de buna calitate,dar fiecare poate veni cu instrumentul lui daca doreste.vom anunta din timp prin mijloace specifice locul si data acestui sa-i zicem eveniment.scopul este in primul rand ca toti mai multi chitaristi sa aiba acces la informatii corecte si reale despre ampurile pe tuburi.stiu ca multi vorbesc din auzite sau de pe net,dar acum au ocazia sa pipaie pe viu si sa cante cu toate aceste lucruri.probabil ca destul de multi useri ma cunosc personal,si stiu ca eu nu din asta traiesc.pasiunea s-a nascut acum 45 de ani si cu ea o sa mor.fac lucrurile din placere,si din cauza asta se pare ca imi si reusesc.ca din chestia asta mai pot iesi si bani,asta este alta poveste,dar nu este lucrul primordial pt. mine.sculele de care vorbeam mai sus le am toate in casa,deci puteam sa le vand oricand,dar ideea cu mica expozitie o am de mult,si am asteptat sa se stranga mai multe!spun toate aceste lucruri ca sa se inteleaga ca scopul este in primul rand unul de informare si nu unul comercial.sant curios acum ce parere aveti despre aceasta propunere,si evident ca astept comentariile voastre.tinand cont de varsa pe care o am[60 de ani!] si de faptul ca eu respect pe toata lumea,astept acelasi lucru si din partea voastra ,indiferent de pareri pro sau contra depre initiativa mea.

Posted (edited)
midnait raider ...am impresia ca ma confunzi .....

 

 

esti deosebit de arogant, si nu cred ca ne cunoastem de niciunde ca sa vorbim asa ...noi doi ... eu am fost cat se poate de politicos in a-mi exprima un punct de vedere absolut pertinent ... acordajul e fals iar tonul de distors nu mi-a placut ...AM DREPTU SA EXPRIM ASTA??????? sau sa te intreb pe tine mai indata ? daca imi dai voie ? ( nu stii tu nimic despre mine ... nici daca am ascultat hendrix ... nici daca am stratocaster ... nici daca ma stiu au ba cu satriani ... asa ca te rog frumos, ironiile astea fa-le cu altii ....) Ceva ma face sa cred ca ai capabilitatea de a vorbi si fara mistouri si alte pusee de condescendenta fata de confratii tai mai prosti /vacari... care nu au ascultat hendrix .... "de suntem prosti pacatele noastre" ... asta era o replica din ION ... ( ma rog )

:)

Vezi ca se scrie MIDNIGHT RIDER :)

Edited by midnight rider
Posted
Ceva ma face sa cred ca ai capabilitatea de a vorbi si fara mistouri si alte pusee de condescendenta fata de confratii tai mai prosti /vacari... care nu au ascultat hendrix .... "de suntem prosti pacatele noastre" ... asta era o replica din ION ... ( ma rog )

Ma scuzati ca intervin intr-o discutie de vipuri dar:

Draga domnule arosulescu, nebanuite combinatii de cuvinte ai folosit in defensiva...made my day! :)

Midnight, nu stiu ce-a facut omul ala acolo, da chitara aia chiar nu te lasa s-o asculti, n-ai rabdare, vorba lui arosulescu. Lasand intonatia, care intr-adevar nu e deloc pusa la punct, distorsul este extrem de bine facut, "solid" in toata regula. Asteptam noi "trageri". :)

 

 

PS: A, si puseuri e forma corecta de plural!

Guest arosulescu
Posted (edited)

puseuri puseuri ...am uitat dracu si limba romana ...scuze ( tot e bine ca ne domnim ....ultima oara foloseai apelativul " nea"...e o evolutie nu ?)

 

 

 

Ma scuzati ca intervin intr-o discutie de vipuri dar:

Draga domnule arosulescu, nebanuite combinatii de cuvinte ai folosit in defensiva...made my day! :)

 

 

 

....

 

vesnicele bascalii ... si uite asa ne tragem de sirete ... am zis bine ?... ce sa facem si noi :)

Edited by arosulescu
Posted

Este greu ascultat cand e fals , i-mi venea sa intind coarda sa trag de chei de fine tuning ,si chiar ca te indispune .

 

Dar m-am fortat si am focusat pe sound .se intampla la oricine cand este obosit sau grabit sa nu fie atent la intonatie .

 

Nu stiu ce-i cu sunetul clean , nu-i acolo unde ar trebui ,cel distorsionat este normal sa fie mai bogat caci apar armonice .

 

Pe distors ( overdive) suna placut , sunt convins ca se poat seta mai multe sounduri ptr mai multe stiluri si maniere de cantat .

 

Spor la construit statii si mai multa grije la prezentare .

 

Pe de alta parte sunt statii unicat si nu-i o problema sa schimbi soundul , banda de trecere globala,reactia negativa , si alte reglaje dupa gustul chitaristului.Toata problema este sa poti tine pretul de fabricare mic , ca sa poti vinde ieftin.

Posted
puseuri puseuri ...am uitat dracu si limba romana ...scuze ( tot e bine ca ne domnim ....ultima oara foloseai apelativul " nea"...e o evolutie nu ?)

 

vesnicele bascalii ... si uite asa ne tragem de sirete ... am zis bine ?... ce sa facem si noi :)

 

...nu-mi aduc aminte exact cu ce am deranjat, cert e ca n-ai uitat. :( Observasem doar ca ai raspuns in aceeasi maniera care te deranjase si pe tine. Nu era cazul. Dar de ce sa nu ne uitam la chitara de mana altuia,nu?! :)

Replici nebanuite in continuare!

 

PS: Imi cer scuze, de-acum inainte o sa folosesc doar un apelativul imaculat pentru tine. :)

 

Imi cer scuze si de offopic...

  • 4 weeks later...
Posted

saptamana aceasta am filmat cu panda cateva chestii cu acest amplif,cu cablul direct in chitara, fara nici un fel de efect.Personal,nu as fi crezut daca nu vedeam, ca se poate obtine asa un sound cu cablul direct in statie.Un filmulet este aicihttp://forums.rgc.ro/index.php?showtopic=20711&st=0&p=219201entry219201

 

saptamana aceasta am filmat cu panda cateva chestii cu acest amplif,cu cablul direct in chitara, fara nici un fel de efect.Personal,nu as fi crezut daca nu vedeam, ca se poate obtine asa un sound cu cablul direct in statie.Un filmulet este aicihttp://forums.rgc.ro/index.php?showtopic=20711&st=0&p=219201entry219201

 

adica la discutii despre echipament>dominance live (postat de panda)

Posted

iata si unul din filmulete.juju a uitat sa spuna ca nu am folosit decat echoplexul din amp,dar nimic altceva. acesta este deci sunetul direct fara nici o prelucrare ulterioara.de altfel la gala pe care intentionez sa o organuzez cat mai curand cu ampurile dominance,participantii vor avea ocazia sa vada pe viu printre altele si acest amp.

vvv.avi

Posted
Mi-e mi-au placut tonurile de clean, mai ales primul, mi se pare ca au consistenta si te indeamna la cantat.

 

Pana nu pui mana si canti tu pe acea statie sunt irelevante sampleurile .

 

Am cantat la jam pe statii celebre pe tuburi , fiecare avea ton bestial DAR nu se putea canta solo cu acele statii , aveau un fel de "gate" ce manca inceputul si sfarsitul tonului .Am dat cu pana de credeam ca rup corzile ca sa patrund pe timing cu atacul tonului ton fluid aveam numai la volum maxim cu doza neck cea ce nu-i OK.

 

Statie aceasta suna bine mie-mi place ar fi interesant sa si cant pe ea numai atuncea as putea spune daca e OK si din punct de vedere al dinamici si al sensibilitatii necesare .

Posted

acum am vizionat si video-ul pe celalalt PC nu am instalat sunetul ( fac curatenie de Paste , nu mai am loc pe HDD-uri )

 

Dupa mana chitaristului pare se ca totu-i exceptional ( ecoul un pic cam exagerat dar e OK )

 

proba de baza la un sound bun ar fi ( dupa experientele mele ) sa prinzi un acord si sa arpegiezi si sa sune "balansat" .Bineinteles nu la "gain super-maxim" dar cu un overdrive puternic .De obicei gain-ul al reglez din potmetru de la chitara pana la nivelul optim .

  • 1 year later...
Posted

a fost musai sa dezgrop acest topic din cauze placute si in acelasi timp multiple.

am avut ocazia sa stau cu D-l Dan Panaitescu de vorba, sa-mi prezinte aceasta "fabrica de sunete" si sa mai "prind din aer" informatii utile in domeniul sunetului.

 

am ramas fara cuvinte. dupa o ora de cantat si una de discutii foarte utile pt mine, am plecat foarte fericit acasa.

sunt inca cu gandul la ea.

 

colac peste pupaza, am avut ocazia in aceeasi perioada sa cant pe un ibanez seria artist limited edition (Multumesc D-lui Calin de la M&C Music).

 

Acum sunt bolnav, dar dupa ce imi revin o sa cresc mare si o sa ajung si la astea :))

Posted

in primul rand multumesc mult pt aprecieri.topicul este destul de vechi si intre timp ampul a suferit imbunatatiri RADICALE.ce a probat NEURO este varianta finala, si sper eu definitiva ! este un amp extrem de complex si de versastil;eu il consider acum visul oricarui chitarist.4 canale [distors,overdrive,si 2 cleanuri diferite] echoplexul,inca o bucla paralela in care pun inca un echoplex si lista poate continua.a-ti auzit bine-inca un echoloex,pt ca mai am unul!se pun rate diferite de timp si sa nu va spun ce se obtine.de fapt asa folosea bryan may-2 echoplexuri.ampul se preteaza practic oricarui stil de cantat,numai ca cere profesionalism si extrem de multa rigoare.toti cei care l-au probat au ramas pe ganduri pt ca nu mai auzisera ceva de genul asta.prima proba se face fara echolpex,apoi pe furis apas pe sw-ul care cupleaza aparatul;toata lumea face ochii mari ca nu stie de unde vine maretia aia de sunet!oricum ar trebui poate cateva luni de zile de exercitiu ca sa poti descoperi tot ce poate face un asemenea amp.deocamdata nu sant hotarat sa-l vand[si oricum pretul va fi pe masura]dar daca voi face acest lucru nu va ajunge decat pe mana unui chitarist care chiar merita sa aiba asa ceva in mana.pt ca a starnit atata curiozitate,fac invitatia ORICARUI CURIOS sa ma viziteze si poate canta pe el cat doreste.telefonul meu il stie multa lume,asa ca nu ar fi o problema.ma gasiti la noul nostru sediu din incinta music club[in spatele magazinului cocor] si ca ultima noutate,de 8 luni lucrez la un nou CONCEPT de sound care acum este gata.in curand o sa vedeti o abordare cu totul diferita a ampurilor de chitara.testele facute pana acum arata un mare interes al noului concept.sistemul se numeste SOUND IN SOUND, si ca noutate,ampul nu are corectii de bass, middle, treble, etc .visul chitaristilor-fara butoane !!

  • 2 weeks later...
Posted

am mai stat o ora cu headul asta si boala se agraveaza :) de data asta am promis ca o sa ma imprietenesc mai mult cu ampu, vreau sa il cunosc foarte bine, dupa care promit un recital realizat exclusiv cu ampu', inspirat de acesta. trebuie pt inceput sa fac o saptamana de pregatire cu D-l Panaitescu, sa-mi dezbrace toate secretele amplificatorului. este izvor nesecat de inspiratie. sunt convins ca o sa fie foarte mult de munca, dar merita tot timpul .

Posted

trebuie sa recunosc ca sant extrem de impresionat de cum canta marius[neuro]am vazut foarte multi chitaristi care au incercat ampul,dar marius a fost primul care a intuit imediat care este secretul si cum trebuie cantat cu el,pt ca este intradevar si un mic secret in modul de abordare-mai precis tempoul melodiei care trebuie sa fie perfect sincron cu timpul presetat de la echoplex.astfel se obtine sunetul acela in care pare ca se folosesc 2-3 chitari,dar de fapt este una singura.de aici a venit si propunerea mea de a studia 1-2 luni si apoi sa urmeze intr-o locatie stabilita din timp un recital gen brian may.daca studiaza serios,poate da un recital one man show de mare calitate.eu am pus la dispozitie tot echipamentul[amplficator,boxa si inca un echoplex]urmeaza acum ca marius sa se "antreneze"si eu am convingerea ferma ca va iesi ceva de exceptie.evident ca va avea toata libertatea sa-si aleaga melodiile si genurile muzicale.va fi mult de munca,dar cred ca va merita.il astept pe marius sa vina sa-i prezint in detaliu tot ce poate ampul si sa se apuce serios de treaba.cantatul cu 2 echoplexuri presupune mult profesionalism si extrem de multa rigoare in intrepretare,dar am toata increderea ca marius va reusi.

 

iata si demonstratia.el foloseste aici 2 echoplexuri cu timpi diferiti de delay.

Posted

pt prima data in viata mea, azi am cantat pe doua echoplexuri inseriate, pe acest amp bineinteles, pt pregatirea concertului promis. m-am mai jucat eu cu delay-uri, dar asta imi da foarte multe idei.

"cer albastru, plai banal, digitalu-i digital". asta fredonam eu pana acum.

treaba se schimba insa in momentul in care analogu-i analog.

 

m-am pus pe treaba si lucrez la partea de creatie a show-lui.

abia astept.

promit o ora de "sound in sound" foarte dileioasa.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.