Guest mibu Posted December 2, 2007 Posted December 2, 2007 poate nu am explicat eu destul de coerent... cablul monorail nu se vinde cu jackuri! se vinde la metru, iar userul poate sa-si monteze ce jackuri vrea. incercam sa-ti spun, rares, ca ideea reclamei cu jackurile GL (si in general toata tevatura cu sistemul de jackuri fara sudura) este ca sa ofere o alternativa mult mai buna pentru cei care inca considera sistemul fara sudura ca fiind superior sau care pur si simplu nu au skill-ul necesar sa se puna sa-si lipeasca singuri cablurile de jack-uri. da, sigur ca exista Van den Hull si VoVox, care sunt, si ele, cabluri foarte bune, insa acestea sunt mai scumpe (VdH este chiar considerabil mai scump), iar filosofia lui Tony Farinella este sa construiasca cabluri foarte bune, insa cu o limita in ceea ce priveste pretul de productie (si de vanzare, evident), limita peste care nu apar diferente foarte importante ca si calitate a sunetului in ceea ce priveste un cablu de chitara ca sa justifice pretul mai umflat. sigur ca se pot face cabluri mult mai scumpe, cu te miri ce calitati exceptionale, dar acestea chiar nu au un mare potential de vanzare pe piata userilor de chitare. oh, si rares, sa nu cumva sa consideri cablul monorail ca o intruziune in teritoriul GL... inca o data, monorail este gandit (si) pentru cei care cumpara (sau au cumparat) cabluri GL si iubesc acest tip de jackuri. deci, userul mai intai vine la tine, ia niste GL, apoi se gandeste daca n-ar fi mai bine, sa puna un monorail intre jackuri. peace, man!
karpi Posted December 2, 2007 Posted December 2, 2007 poate nu am explicat eu destul de coerent... cablul monorail nu se vinde cu jackuri! se vinde la metru, iar userul poate sa-si monteze ce jackuri vrea. incercam sa-ti spun, rares, ca ideea reclamei cu jackurile GL (si in general toata tevatura cu sistemul de jackuri fara sudura) este ca sa ofere o alternativa mult mai buna pentru cei care inca considera sistemul fara sudura ca fiind superior sau care pur si simplu nu au skill-ul necesar sa se puna sa-si lipeasca singuri cablurile de jack-uri. da, sigur ca exista Van den Hull si VoVox, care sunt, si ele, cabluri foarte bune, insa acestea sunt mai scumpe (VdH este chiar considerabil mai scump), iar filosofia lui Tony Farinella este sa construiasca cabluri foarte bune, insa cu o limita in ceea ce priveste pretul de productie (si de vanzare, evident), limita peste care nu apar diferente foarte importante ca si calitate a sunetului in ceea ce priveste un cablu de chitara ca sa justifice pretul mai umflat. sigur ca se pot face cabluri mult mai scumpe, cu te miri ce calitati exceptionale, dar acestea chiar nu au un mare potential de vanzare pe piata userilor de chitare. oh, si rares, sa nu cumva sa consideri cablul monorail ca o intruziune in teritoriul GL... inca o data, monorail este gandit (si) pentru cei care cumpara (sau au cumparat) cabluri GL si iubesc acest tip de jackuri. deci, userul mai intai vine la tine, ia niste GL, apoi se gandeste daca n-ar fi mai bine, sa puna un monorail intre jackuri. peace, man! Jack-uri fara sudura exista de cand lumea mdoa taiai cu cutitul cablul ecranat ( perpendicular ) fara sa mai faci absolut ninimc insurubai "capacul Jack-ului si era OK. Exact ca si l;a unele cabluri TV . Problema la cablurile de calitate , lipitura sau ne-lipitura . Dar cum montezi acasa cablul fara lipitura la Jack , acestea trrebuie sa fie inchise ermetic ca sa nu se oxideze contactele.Sau ai si "varnish" termocolant ?.Sau din cand in cand mai tai o bucata sa ai suprafata curata a firelor ?. Asa se facea acum 40 de ani la cele amintite .Deci nu a aparut nimic nou ? Doar o revigurare a pietei uitate .
Guest mibu Posted December 2, 2007 Posted December 2, 2007 ai deschis o tema interesanta, arpi! se pare ca nu s-a prea inventat nimic nou in directia asta. de curand un americana venit cu o idee noua, incercand sa creeze un pic de presiune pe locul jonctiunii:
Cosu Posted December 2, 2007 Posted December 2, 2007 valeu.e ca la mufele BNC! am citit textul de la cablul ala de alimentare si atata trombon nu am citit de mult. daca pe reteaua electrica vin mizerii cum o sa rezolve problema un cablu chior?
vektor Posted December 2, 2007 Posted December 2, 2007 Heh, imi aduce aminte de mufele de antena si de boxele rusesti BTW, se pare ca o sa fie multa lume in mamou poimaine
Guest mibu Posted December 2, 2007 Posted December 2, 2007 exact cosule! iata de ce nu agreez acest tip de conexiuni (si nu sunt singurul...). te referi la cablul de alimentare Evidence Audio? he, he, he... abia astept sa-ti vad figura cand il voi pune la lucru... sper din tot sufletul sa fie ceva lume marti - ar fi chiar pacat sa ratati!
karpi Posted December 2, 2007 Posted December 2, 2007 ai deschis o tema interesanta, arpi! se pare ca nu s-a prea inventat nimic nou in directia asta. de curand un americana venit cu o idee noua, incercand sa creeze un pic de presiune pe locul jonctiunii: sistemul e vechi sitem coaxial tip mandrina , l-au adaptat acum si la scule de amplificare instrumente .De fapt lucru foarte util , fara povestile stiintifico fantastice , cand cant undeva si mi-se strica un cablu pot sa-l repar in cateva secunde .Nu trebuie sa car pistol de lipit , fludor , sacaz , surubelnita , penseta, oblic, si altele .Lucruri ce le-am carat dupa mine ani de zile , si sa nu zic ce nasol e sa lucrezi chiar pe scena in concert in spatele unei boxe in lumina reflectoarelor care se tot schimba.Normal trebuiau reparate cele care s-au defectat DAR .. .( am patit si din astea , eram doi chitaristi solo si s-au terminat cablurile pe la sfarsitul turneului )
Guest mibu Posted December 2, 2007 Posted December 2, 2007 cu un singur amendament: cablurile foarte bune nu prea se strica (desigur, cele avand conexiuni prin lipire...)...
Doctor X Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 BTW, se pare ca o sa fie multa lume in mamou poimaine sper din tot sufletul sa fie ceva lume marti - ar fi chiar pacat sa ratati! Problema e ca nu prea e loc...
Elethan Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 Asa este, am si eu un laboga, e solid in draci.Dar si cand s-o strica, sa vad cum il mai lipesc
Guest mibu Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 din pacate eu nu cunosc locul cu pricina (am cantat o data la vechea locatie, acum nu stiu cati ani...). mi-a fost recomandat ca fiind cunoscut si frecventat de multa lume. oricum, o sa apucati toti sa testati (sa nu uitati sa veniti cu chitara si cablurile voastre, ca sa puteti compara cu ceea ce aveti acasa!!!). o sa ne si sfatuim apoi, sa vedem daca o alta locatie ar fi mai ok pentru workshopul viitor.
cyfer Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 din pacate eu nu cunosc locul cu pricina (am cantat o data la vechea locatie, acum nu stiu cati ani...). mi-a fost recomandat ca fiind cunoscut si frecventat de multa lume. oricum, o sa apucati toti sa testati (sa nu uitati sa veniti cu chitara si cablurile voastre, ca sa puteti compara cu ceea ce aveti acasa!!!). o sa ne si sfatuim apoi, sa vedem daca o alta locatie ar fi mai ok pentru workshopul viitor. Încap 50 de persoane pe scaune, deci aproximativ 70 cu totul. Nu cred cã vor fi probleme de spațiu... poate doar atunci când vin spectatorii de la jam.
marcel Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 mama ce-o sa mai incingem creierele.......la 6 sunt acoloooo....
Guest mibu Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 acum, ca am spus ce era de spus despre ce va fi maine, nu pot sa nu mai adaug ceva: nu inteleg de ce forumistii de la timisoara care au fost la mini-workshopul local nu au scris nici o vorba despre el si, mai ales, despre ce au vazut acolo... se pare ca daca ar fi fost vorba de o intalnire la bere, ar fi fost ultra-prolifici in scrieri celebre... baieti timisoreni, desteptarea!
Guest lp2005 Posted December 4, 2007 Posted December 4, 2007 acum, ca am spus ce era de spus despre ce va fi maine, nu pot sa nu mai adaug ceva: nu inteleg de ce forumistii de la timisoara care au fost la mini-workshopul local nu au scris nici o vorba despre el si, mai ales, despre ce au vazut acolo... se pare ca daca ar fi fost vorba de o intalnire la bere, ar fi fost ultra-prolifici in scrieri celebre... baieti timisoreni, desteptarea! Poate dupa asta de la Bucuresti sa posteze cineva ceva impresii despre ce a vazut acolo. Mult succes!
Elethan Posted December 4, 2007 Posted December 4, 2007 Cu siguranta! am fost am vazut, am plecat mai devreme ce-i drept din cauza unor obligatii.Ce concluzii pot sa trag: 1)Cine spune ca un cablu nu conteaza, ar fi trebuit sa participe sa auda cu urechile lor. 2)Au fost prezentate niste modele diferite de cabluri: tin sa spun totusi ca impresie generala desi e clar ca HG sunt mult mai neutre, cel mai mult tot laboga mi-au placut. 3)Mircea a prezentat 3 ampuri diferite.Seria Aligator (un head si un combo) si Mr Hector.Aligatoarele nu m-au impresionat, insa Mr Hector tocmai a sarit in top3 in lista mea "Viitoare achizitii".De asemenea nici cabinetele nu mi s-au parut ceva special, poate din motive subiective (aveau V30-uri) Am avut ocazia si sa-l cunosc pe Mircea, sa schimb o vorba cu el, si este un tip foarte de treaba! Astept urmatorul workshop in bucuresti.
marcel Posted December 4, 2007 Posted December 4, 2007 cable rulz...personal la ampuri ma abtin sa comentez..eu sunt fan/obsedat de alta marca de ampuri...dar cablele oho..cable rulz.....aa..si ma bucur am mai vazut oameni dragi mie :felix, george, raresh,cosu, cearny...si ma bucur ca am avut placerea sa-l cunosc pe mircea...
George Posted December 5, 2007 Posted December 5, 2007 Am fost Foarte mult fum pe final Pacat ca nu exista nici o solutie la chestia asta. Chitara lui Mibu e dintre cele mai nasoale (dupa gustul meu) straturi din cate am auzit. Asta a nedreptatit foarte tare ampurile. Aligator mi s-a parut ok, dar nimic mai mult. N-ar fi in primele 20 de ampuri pentru mine. Mr. Hector era ceva mai bine, dar super compresat. Nici el n-ar prinde top 20. Bineinteles, asta e doar gustul meu. La cabluri mi s-a parut ca singurul care merita diferenta de bani e cel Evidence de top. Restul sunt doar ok.
felix Posted December 5, 2007 Posted December 5, 2007 Ma incadrez in categoria de carcotasi... dar cu o mentiune... Ii multumesc lui MIBU ca a venit sa prezinte jucariile si a avut rabdare sa le ia la rand pe fiecare. Cablurile: ma lasa rece... diferentele mici de ton dintre ele se pot corecta lejer cu un eq de pe amp. Poate doar faptul ca sunt mai solide si mai bine construite le face mai calitative. Amp-urile: parerea mea este ca sunt din alta categorie decat cea in care vor sa se situeze. Le iau pe rand: 1. Mr. Hector - un amp decent dar cu un clean de procesor (oarecum de inteles fiind un amp de hi gain). Efectiv simti cum te taie inaltele pe fata. Mediile sunt pe potentiometru dar lipsesc cu desavarsire. Cu ceva butonat am reusit sa scot un sunet care sa nu imi mute plombele din loc. Drive-ul in schimb se prezinta decent, iar dupa o mica butonare cu inalte la 0 si restul la maxim, incepe sa fie penetrant. Insa nu are nimic peste drive-ul unui Peavey 5150 care este la acelasi pretz si este un sound consacrat. Per total Mr. Hector este un amp cu multe posibilitati dar strict daca vreti sa cantati agresiv. Nu-l vad sa sune pe chestii mai soft. Cred ca l-am probat pe un cabinet Laboga 4x12 cu V30. 2. Mr. Alligator Head - Dupa ce l-a probat Mibu, nu m-a mai interesat. M-a dezamagit foarte tare. A fost probat cred pe un cabinet Laboga 2x12 cu V30. 3. Mr. Alligator combo 50W - O surpriza placuta pentru ca se preteaza si pe chestii mai calme... jazz, blues etc. Din nou cleanul tipa inaltele si taie in carne vie. Mediile sunt prezente un pic mai mult si datorita constructiei cabinetului. Din nou, nimic care sa ma dea pe spate. Am probat cu un Fender Stratocaster American Standard cu maple neck. Pe nici unul dintre amp-uri nu am simtit twang-ul consacrat al unui Stratocaster cu maple neck, twang pe care il simt din plin pe amplificarea din semnatura. Restul de jucarii nu m-au interesat pentru ca nu am ajuns inca la nivelul la care sa imi foloseasca (ma refer la Lehle). Va recomand cablurile Evidence si pentru cei mai nervosi dintre voi, headul Mr. Hector care scoate un drive bun. Imi pare rau ca nu am vazut mai multi colegi forumisti sau ca nu ati avut curajul sa va apropiati de scena sa probati jucariile. Experienta a fost foarte placuta si sper ca si alti importatori sa faca workshop-uri in care publicul sa aiba acces la scule. Ii multumesc lui Mibu si sper ca nu il deranjeaza comentariile mele. Totul se bazeaza de gusturi si pareri. Cu speranta ca nu v-am plictisit, va urez sa va aduca moshul toate sculele pe care le visati!
ulfhednar Posted December 5, 2007 Posted December 5, 2007 Vreo parere despre cablul de alimentare pentru amp de la evidence? Sunt curios...
felix Posted December 5, 2007 Posted December 5, 2007 Vreo parere despre cablul de alimentare pentru amp de la evidence? Sunt curios... eu am o parere buna dar pretul ma face sa stramb din nas... cablul pare solid si intr-adevar, imbunatateste sound-ul.
Elethan Posted December 5, 2007 Posted December 5, 2007 Da, la cablul de alimentare clar s-a vazut o imbunatatire.Si numai faptul ca era construit in felul in care era construit e un plus.Dar si pe mine m-a cam lasat rece pretul sau.
marcel Posted December 5, 2007 Posted December 5, 2007 Am fost Foarte mult fum pe final Pacat ca nu exista nici o solutie la chestia asta. bine zici george...si pe mine m-a deranjat fumul ( asta este motivul pentru care nu merg des in big mamou ) 3. Mr. Alligator combo 50W - O surpriza placuta pentru ca se preteaza si pe chestii mai calme... jazz, blues etc. Din nou cleanul tipa inaltele si taie in carne vie. Mediile sunt prezente un pic mai mult si datorita constructiei cabinetului. Din nou, nimic care sa ma dea pe spate. si mie mi-a placut cel mai mult combo-ul...( chestie de gust desigur)
midnight rider Posted December 5, 2007 Posted December 5, 2007 Spre surpriza mea,cablul ala de alimentare chiar face ceva.In rest,Lehle rulz.testul de cabluri de chitara nu l-am prins,ca traficul de ieri a fost mai grav ca in alte zile,si am intarziat.
teckus Posted December 5, 2007 Posted December 5, 2007 Hai ca fac putin pe Toma necredinciosu , cum poate un cablu de alimentare, care se presupune ca n-are filtre sau alte gadget-uri prin el, sa influenteze tonul sculei ce-o alimenteaza? si curentul ce vine prin instalatia electrica pana la priza nu-i plin de "impuritati"(exprimare improprie ) Cred ca ori are integrat in el cine stie ce filtre(de unde poate se justifica si pretul) sau prin constructia lui actioneaza ca un filtru Mibu, pls lamureste-ma
George Posted December 5, 2007 Posted December 5, 2007 Hai ca fac putin pe Toma necredinciosu , cum poate un cablu de alimentare, care se presupune ca n-are filtre sau alte gadget-uri prin el, sa influenteze tonul sculei ce-o alimenteaza? si curentul ce vine prin instalatia electrica pana la priza nu-i plin de "impuritati"(exprimare improprie ) Cred ca ori are integrat in el cine stie ce filtre(de unde poate se justifica si pretul) sau prin constructia lui actioneaza ca un filtru Mibu, pls lamureste-ma Intra si tu pe orice forum de hi-fi si o sa afli. E poveste lunga.
Guest mibu Posted December 6, 2007 Posted December 6, 2007 servus prieteni! am ajuns, in sfarsit, acasa si ma grabesc sa va raspund. mai intai vreau sa multumesc celor care ati venit in ciuda ploii si a circulatiei dementiale. acum, vis-a-vis de workshop si de impresiile voastre: ma asteptam la mai multe intrebari din partea voastra, ca sa fiu sincer. nu neaparat in legatura cu sculele prezentate... felix, diferentele dintre cabluri tin, in primul rand, de reproducerea armonicilor si a dinamicii semnalului. "tonul" vine abia la urma. iar acestea nu se pot corecta cu nici un eq - ce nu intra in scule nu are cum sa iasa... desigur, poti sa imbogatesti sunetul intr-o mie de moduri, dar eu prefer calea directa... chestiunea inaltelor la aceste ampuri este foarte mult dependenta de chitara, dar si de tipul difurilor folosite. V30-urile au considerabil mai multe inalte decat greenbackurile sau alnico blue-urile. daca-l prinzi pe la vreo cantare pe horica crisovan (care canta exact pe comboul prezentat de mine) vei putea auzi cat de versatile sunt aceste tipuri de ampuri. el canta cu un cu totul alt ton, alt tip de chitara si alta tehnica de cantat. da, ampurile sunt concepute cu un voicing care sa le faca auzite intr-o trupa, insa asta nu tine frecventele inalte, ci de partea de medii. george, mr. hector este un amp high-gain, deci exista un anumt grad de compresie. insa, comparat cu alte ampuri din aceeasi zona, el este mult mai "curatel". celor care v-a placut combo-ul, vreau sa va spun ca partea de amplificare este exact aceeasi cu a head-ului alligator. diferenta este facuta doar de tipul de boxa si numarul de difuri folosite. da, cablul de alimentare face ceva. insa nimeni vad ca nu a mentionat cablurile de boxa... inca o data, multumesc celor care au venit si va doresc spor la cantat!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now