www.rgc.ro Web analytics

Jump to content
Guest

Magazine Virtuale De Instrumente Muzicale (ro)

Recommended Posts

abia asteptam sa intru

 

muzica store:

 

dupa ce ca nu au actualizate pe site preturile si nici disponibilitatea in stoc, cand te duci la fata locului sau dai telefoane nu constati decat informatii incorecte, adica tai telefoane (nenumarate) si faci drumuri de pomana (cat te tin balamalele), mai au si vanzatori care se plang ca le e greu si dup-aia (avand impresia ca vorbesc cu ei stiu cine) te insulta neica.

 

in momentul in care nu stiu sau nu au ceva incepe pur si simplu o bataie de joc la adresa clientului (in mortii ei de treaba)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magazinul de Muzica - Destul de neseriosi. Am facut o comanda la ei de 511 lei, avand transport gratuit la comenzi mai mari de 500 de lei. 5 seturi de corzi si alte maruntisuri, niste cabluri, switch-uri, pot-uri, etc. Toate bune si frumoase, imi confirma comanda, ma anunta ca dureaza vreo 2 saptamani pana le primesc, le spun ca nu e nici o graba, ma suna de la ei ca au pregatit comanda, au ajuns toate articolele comandate, o trimit ieri, azi curierul: "aveti de platit 477 lei". Am ridicat din umeri, am achitat, ma uit pe factura, nu-mi trimisesera 3 seturi de corzi, iar pe factura aparea si valoarea curierului. In plus, nici totalul nu mai da ca inainte, undeva e marit pretul.

 

In orice caz, le-am solicitat sa-mi trimita cele 3 seturi de corzi (Ernie Ball, in total ar costa 100 lei), fara a-mi cere bani pe curier la pretul de 34 de lei (diferenta dintre 511 si 477). Observati diferenta, 511-100 (corzile pe care nu le-am primit) = 411. Aici adaugam curierul, 411 + 25 = 436. 41 de lei teapa dintr-un foc, asa.

 

Vad cum ma inteleg cu ei, daca nu remedieaza problema, voi face demersurile legale necesare pentru a-mi recupera prejudiciul. Chiar daca este suma mica, i just wanna make a point...

 

Sunt aceeasi cu Fly-music. Nu prea inteleg de ce au 2 site-uri, probabil pe unul il tin pentru fraieri, iar pe celalalt pentru restul lumii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magazinul de Muzica - Destul de neseriosi. Am facut o comanda la ei de 511 lei, avand transport gratuit la comenzi mai mari de 500 de lei. 5 seturi de corzi si alte maruntisuri, niste cabluri, switch-uri, pot-uri, etc. Toate bune si frumoase, imi confirma comanda, ma anunta ca dureaza vreo 2 saptamani pana le primesc, le spun ca nu e nici o graba, ma suna de la ei ca au pregatit comanda, au ajuns toate articolele comandate, o trimit ieri, azi curierul: "aveti de platit 477 lei". Am ridicat din umeri, am achitat, ma uit pe factura, nu-mi trimisesera 3 seturi de corzi, iar pe factura aparea si valoarea curierului. In plus, nici totalul nu mai da ca inainte, undeva e marit pretul.

 

In orice caz, le-am solicitat sa-mi trimita cele 3 seturi de corzi (Ernie Ball, in total ar costa 100 lei), fara a-mi cere bani pe curier la pretul de 34 de lei (diferenta dintre 511 si 477). Observati diferenta, 511-100 (corzile pe care nu le-am primit) = 411. Aici adaugam curierul, 411 + 25 = 436. 41 de lei teapa dintr-un foc, asa.

 

Vad cum ma inteleg cu ei, daca nu remedieaza problema, voi face demersurile legale necesare pentru a-mi recupera prejudiciul. Chiar daca este suma mica, i just wanna make a point...

 

Sunt aceeasi cu Fly-music. Nu prea inteleg de ce au 2 site-uri, probabil pe unul il tin pentru fraieri, iar pe celalalt pentru restul lumii.

 

Pana la urma s-a rezolvat. Am primit cele 3 seturi de corzi restante la valoarea de 34 de lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cei de la senia sunt foarte seriosi, am mers cu un fost coleg de facultate sa isi ia o chitara, iar vanzatorul nu i-a oferit prima chitara pe care a pus mana. Mai intai a incercat mai multe, s-a uitat atent ca sa nu fie defecte (prima avea griful ''sucit''), iar dupa asta l-a lasat pe baiat sa probeze chitarele selectate dupa ''inspectie''.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magazinul de muzica-am obsrvat ca siteul este destul de bine actualizat in legatura cu stocurile.

 

Sunt curios cum ai făcut observaţia... Te-ai dus cu laptopu' la ei în magazin ?

 

"-Ia să vedem... ukulele... pe site 12 bucăţi... aici.... 1, 2,3... încă 6 în depozit...Ok, este !.... Muzicuţe...114 pe site.... "

 

:P

 

No ofence

jokie.gif

 

.

Edited by ramurel
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jalex

stiu sigur un magazin online cu showroom in Bucuresti pe care vreti sa il EVITATI :)

 

esound . ro

 

asta daca customer service-ul, politica de retur si standardele de calitate conteaza pentru voi (ex. truss rod buzz la o chitara noua nu e ok zic eu, e normal zic ei cand intr-un final "reusesc" sa il auda)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Nu era niciun truss rod buzz.

2. Politica de retur este altceva,tu ai vrut asa numitul buy-back.S-ar fi rezolvat si asta daca nu zgariai iremediabil chitara

3. Customer service-ul cred ca a fost ok,ti s-a remediat defectiunea in 24 de ore.

4. Pentru standardele de calitate va trebui sa te adresezi firmei Gibson.Nu esound a fabricat chitara aceea,si nici eu.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negociam un preţ cu cineva, bazându-mă pe ce-am găsit eu despre produsul respectiv, adică :

http://www.muzicasto...hringer-mic800/ ; http://www.esound.ro...nger,p-602.html ;

 

iar omu' îmi tot zicea ca nu poate lăsa atâta la preţ, pentru că :

http://www.thomann.d...ger_mic_800.htm sau http://www.senia.ro/...hringer-15420-3 sau http://www.zzounds.com/item--BEHMIC800

 

M-ajutaţi şi pe mine să pricep care-i treaba ? :blink: Adică, nu ştiu ce răspuns să-i dau... De unde diferenţa asta ?

 

.

Edited by ramurel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ori a fost cererea prea mică, oferta prea mare, aşa că s-a scăzut preţul, ori invers, aşa că a crescut. Tind să am încredere în preţurile de la thomann şi zzounds, ei având vânzări mult mai multe decât celelalte magazine, aşa că şi stocuri cumpărate mai curând. Din acest motiv, preţul are şanse mai mari să fie cel corect în momentul ăsta. Unde sunt preţurile mai mici, respectivele produse au fost achiziţionate de către magazine la preţuri mai mici, au rămas pe stoc şi acum le vând la aceleaşi preţuri.

Un exemplu elocvent este cel cu Western Digital. După ce le-a fost inundată fabrica din Thailanda, preţurile la HDD-uri au explodat. Cerere mare, ofertă mică, au fost nevoiţi să regleze cifrele.

Edited by 'mnezãu

Share this post


Link to post
Share on other sites

la diferenta de preturi m-as gandi si eu la ceva... Am cumparat de la thomann si stiu ce calitate a serviciilor si a produselor au... sunt buni... Am vazut o gramada de firme romanesti si nu numai care au o gramada de probleme cu clientii si produsele...

 

Acu vorbesc doar de thomann ... celelalte doua nu stiu de ce au pretu asa ridicat...

 

De thomann nu am auzit niciodata plangeri si slava cerului ca pe mine ma cam enerveaza cu taxa unica de curierat de 30 euro... plus ca daca ai probleme cu produsu tre sa-l expediezi inapoi si tot tu platesti la inceput expeditia... pe urma dupa ce analizeaza si bla bla se negociaza treaba... E cam rip off dar eu imi imaginez ca aia verifica produsele ca lumea... au angajati stimulati frumos ca sa aibe grija si nu sa-si bage .... ca romanu... Plus ca sunt renumiti in domeniu si nu prea isi permit fabricile sa le trimita marfa proasta... neamtu e neamt and ya just can't fuck with him... La romani scorurile sunt mici... angajatii se fac ca muncesc si produsele sunt vai mama lor.... asta e doar ce imi imaginez eu, nicidecum nu judec... doar zic o poveste...SI imi mai imaginez eu cum cei care au preturi mici si servicii proaste accepta toate rebuturile de la fabrici si le vand la fraieri care pe urma se cearta cu ei ca ba aia e asa si pe dincolo... Acu orice e posibil.. nu stiu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

la diferenta de preturi m-as gandi si eu la ceva... Am cumparat de la thomann si stiu ce calitate a serviciilor si a produselor au... sunt buni... Am vazut o gramada de firme romanesti si nu numai care au o gramada de probleme cu clientii si produsele...

 

Acu vorbesc doar de thomann ... celelalte doua nu stiu de ce au pretu asa ridicat...

 

De thomann nu am auzit niciodata plangeri si slava cerului ca pe mine ma cam enerveaza cu taxa unica de curierat de 30 euro... plus ca daca ai probleme cu produsu tre sa-l expediezi inapoi si tot tu platesti la inceput expeditia... pe urma dupa ce analizeaza si bla bla se negociaza treaba... E cam rip off dar eu imi imaginez ca aia verifica produsele ca lumea... au angajati stimulati frumos ca sa aibe grija si nu sa-si bage .... ca romanu... Plus ca sunt renumiti in domeniu si nu prea isi permit fabricile sa le trimita marfa proasta... neamtu e neamt and ya just can't fuck with him... La romani scorurile sunt mici... angajatii se fac ca muncesc si produsele sunt vai mama lor.... asta e doar ce imi imaginez eu, nicidecum nu judec... doar zic o poveste...SI imi mai imaginez eu cum cei care au preturi mici si servicii proaste accepta toate rebuturile de la fabrici si le vand la fraieri care pe urma se cearta cu ei ca ba aia e asa si pe dincolo... Acu orice e posibil.. nu stiu...

 

Perfect de acord cu tine! :)

1. Astia sunt romanii. Si vor si salarii mari, ca in Germania daca se poate. Cu o conditie: sa munceasca ca in Romania. O spun raspicat dupa 15 ani de experienta in acest domeniu.

2. Toate rebuturile: Fender,, Gibson, Ibanez, Mesa, Marshall, Prs, Takamine, Ovation, Ampeg, etc ajung in Romania. Asa ca trebuie sa avem principii sanatoase, doar in Germania sunt alea fara defecte si mai mult alea originale! :)

3. Thomann e perfect. Mai bine mai scump de la Thomann decat rebuturi ieftine din Romania.

Edited by Calin ILIE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perfect de acord cu tine!

. Astia sunt romanii.

 

Corect ! Deşi e sarcasm vizibil, nu am văzut produse Behringer la Dvs pe site, sau în reţeaua de distribuţie... Daţi-mi o unitate MIC800 acum ! Sau una MIC100... Mă mulţumesc şi cu o unitate MIC100 ! Nu sunt, pentru că "aşa e românul", vorba românească :"Picky and choosy"

Asta era discuţia... E vorba probabil de pus preţuri aiurea , tip spider-web, care nu-s pe stoc...

Aş putea greşi... Sau poate nu...

 

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu doresc sa intru in polemica cu nimeni. Noi MCMUSIC distribuim prin magazinele noastre + cativa dealeri toate rebuturile de la partenerii nostrii. Ati gasit cumva Behringer pe site-ul nostru? Am urcat noi pe site oferte de brand-uri aiurea? Din nefericire ( oare?) nu ADUCEM de la Thomann la comanda.

Am observat ca pe toate site-urile online exista oferta noastra. In marea majoritate a cazurilor nici macar nu am fost intrebati daca e ok! Aiurea!

Poate ar trebui deschis si un topic exclusiv de genul: exista si clienti nemultumiti sau cu experiente negative Thomann? Oricum, specific romaneste, unii se vor ascunde sa raspunda. De ce? Sper sa nu fi suparat pe nimeni din comunitate. Am incheiat, noapte buna!

Edited by Calin ILIE

Share this post


Link to post
Share on other sites

aoleu frate da suparat mai esti... am intrebat doar... Na, bai ce repede va suparati... nu cumva esti la mc din ct?... vezi ca nu mai vin sa cumpar pene de la voi!!!...

Acu pe bune, thumb picks aveti la bucata ?... ca am sa dau o fuga cat de curand ca mor de curiozitate sa le incerc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorbeati mai sus ca thomann n-are rebuturi, ca produsele bune si "originale" ajung in Germania, sau Western Europe in general, si ca la noi in Romania sunt doar rebuturi?

 

Ghici ce.....Am cel putin 2 produse venite de la thomann(livrare germania-olanda) cu defecte. Produse care fac in total 800 de euro.M-am dus si le-am reparat aici, m-a mai costat , dar asta e situatia.

Guitar shop-urile de aici (olanda) sunt extrem de scumpe (gen cumperi acceasi chitara care pe thomann e 500e cu 650). Serviciile de reparatii/montare doze si chestii de gen sunt extrem de slabe. Totul e facut rapid, ca sa ia cat mai putin timp.

De la alt shop de aici, la vreo 100 km de mine, astept o livrare de doza de 4 saptamani.

 

In concluzie, va sfatuiesc sa nu mai spurcati atat Romania, cel putin nu in domeniul asta. Produsele vin de la fabrici cu defecte. De magazine sa va plangeti cand aveti probleme cu partea de reparatii/schimbat componente si nu-si fac treaba cum trebuie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorbeati mai sus ca thomann n-are rebuturi, ca produsele bune si "originale" ajung in Germania, sau Western Europe in general, si ca la noi in Romania sunt doar rebuturi?

 

Ghici ce.....Am cel putin 2 produse venite de la thomann(livrare germania-olanda) cu defecte. Produse care fac in total 800 de euro.M-am dus si le-am reparat aici, m-a mai costat , dar asta e situatia.

Guitar shop-urile de aici (olanda) sunt extrem de scumpe (gen cumperi acceasi chitara care pe thomann e 500e cu 650). Serviciile de reparatii/montare doze si chestii de gen sunt extrem de slabe. Totul e facut rapid, ca sa ia cat mai putin timp.

De la alt shop de aici, la vreo 100 km de mine, astept o livrare de doza de 4 saptamani.

 

In concluzie, va sfatuiesc sa nu mai spurcati atat Romania, cel putin nu in domeniul asta. Produsele vin de la fabrici cu defecte. De magazine sa va plangeti cand aveti probleme cu partea de reparatii/schimbat componente si nu-si fac treaba cum trebuie.

 

E chestie de noroc cred. Am cumparat si eu de pe thomann si nu am avut probleme cu livrarea/produsele in Olanda. Legat de servicii, asa e peste tot in Olanda,

sunt exagerat de scumpe. Vezi service auto sau service de biciclete ...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) De la Play Music am luat niste fete de toba mesh. Mi-a placut de ei, amabili, exacti in livrare, in termenele asumate. Nu am sunat pt comanda (de obicei asa fac). am comandat pe net, m-au sunat ei.

Preturile in euro, insa...hm.

 

2) Am luat lucruri de la Thomann de doua ori. Nu am sa le reprosez nimic la partea de livrare (am avut comenzi cu multe produse si nu le-au incurcat, au venit foarte repede), dar trebuie sa fii foarte atent la preturi, pentru ca ei sunt un fel de Carrefour - la unele produse au preturi bune, la altele sunt efectiv in aer. Partea cea mai proasta la Thomann si care actioneaza ca o bariera, este costul de livrare. Daca voiau ca intr-adevar sa fie customer oriented, ca sa zic asa, stabileau macar 3 paliere, in functie de greutatea coletelor. Asa au 30 de eur per livrare. De ce? Pentru ca domnii vor sa fie eficienti la maxim, recte, sa nu fie deranjati cu comenzi mici (ca doar nu o sa iei ceva de de 60 de euro si sa platesti transport 30) si in plus, sa te forteze sa cumperi cat mai mult, astfel incat costul cu transportul sa se disipe in numarul de produse. Nu e frumos. Este urat.

 

3) Asa ca la Thomann exista o alternativa, ta na na na. Daca au mai scris si altii, imi cer scuze. Este vorba de un alt magazin nemtesc, foarte tare, pe nume musicstore.de. Cu meniu in engleza, preturi inclusiv pentru Romania (cu tva 24%) si cu costuri de transport de 20 de euro (HA!). Cel putin asa mi-a iesit cand am simulat o comanda. Au efectiv de toate, au preturi usor mai mici ca la Thomann, eu zic ca este o alternativa buna.

 

4) Anglia are magazine bune, iar pe produse englezesti si americane, stau mai bine ca nemtii. Am vazut multe reduceri, de asemenea.

Eu am luat un set de tobe de la absolutemusic.co.uk. Aici e o poveste foarte interesanta. O data, ca tobele in cauza le-am gasit cu 110 euro mai ieftin ca la Thomann (!!!! :angry: ), fix acelasi produs, repet. A doua, am comandat separat un set de cinele. A venit pachetul - stupoare, erau un set de cinele mai ieftin cu 44 de lire decat am comandat. La ora 16.00 le-am dat un mail cu aceasta problema. Le-am zis, fie, le pastrez, dar am o problema cu pretul. Unui mare magazin din Anglia. Cu sute de livrari pe zi. Eu, un sarac din fundu' Europei. La ora 17.30, am primit un mail cu scuze, impreuna cu un refund de 44 de lire. Poate nu s-a inteles - intr-o ora si jumatate, cineva de acolo a avut timp sa citeasca un mail din Romanica, sa verifice ca zic adevarul, sa obtina acord pe discount si sa imi scrie un mail cu scuze.

M-au pus efectiv in cur...o sa mai iau de la ei.

 

5) Un alt magazin englezesc cu preturi ok care livreaza in Romania este gak - www.gak.co.uk. Au reduceri, deseori.

Edited by decebal popescu
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.