www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

comanel

Veteran
  • Posts

    881
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Bucuresti si prea rar Galati

Recent Profile Visitors

17569 profile views

comanel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

432

Reputation

  1. Hai noroc dudes Vin cu un challenge catre oricine ar fi interesat, mai mult de consultanta, nicidecum de executie. Vreau sa-mi duc un Strat la cea mai buna versiune a lui, dar din cauza avioanelor pe care le am in cap, ma lovesc de cum ar trebui sa leg toate treburile. Habemus aceasta situatie (long text incoming): Un strat H (S) S (pe care l-am facut fretless) - partea mecanica functioneaza asa cum trebuie, mi-am dat silinta . Pe acest strat vreau sa inlocuiesc S-ul din neck cu un sustainiac Diy, controlabil dintr-unul din poturile de volum/ton, cu posibilitatea sa-i inversez faza, si peste toate astea sa-i adaug un killswitch v2.0*. Switchul din chitara pe care il am la dispozitie e unul 3 way. Poate fi si 5 way, dar 3 mi-e cel mai comod. Zic (S) pentru ca sunt ori dispus sa renunt la middle (este foarte rar folosit) ori mi se pare ca adauga complexitate intr-un circuit care e deja prea complicat. Circuitul de sustainiac e mostly done. E bazat pe un mini amp Fetzer/Ruby pe integrat Lm386, alimentat de o baterie de 9v. Out-ul acestui amp da intr-o "doza" care e de fapt o bobina de 8 ohmi cu core de metal. poti sa-l numesti un difuzor care nu se misca, dar trage de corzi. Executat de aici: http://diy-fever.com/misc/diy-sustainer/comment-page-1/ Acu, wiringul pe care mi-ar placea sa-l fac e de negasit, si nu reusesc sa-mi gandesc o schema cat sa pot sa ma apuc de tras fire si lipit si chestii. Preferabil as vrea sa fac treaba asta fara sa dau 60 de gauri cu 60 de potentiometre in pickguard, de-aia te si deranjez :). Killswitch 2.0 inseamna 2 pozitii: una in care apasat sa taie semnalul, iar a doua (upon flipping a different switch) inversul ei (as in apas si trece semnal, neapasat nu trece) Ok, schema: - pozitia 1 (bridge pos) din switch-ul de doze (H in bridge) sa fie o chitara normala, killswitch in modul 1 (push to silence), control de volum si atat. We don't need no tone controls. - pozitia 2 (mid pos) e cam ce e in pozitia 1 dar cu killswitch-ul in modul 2 (push to sound). doza care se ocupa de "du semnal catre output" e in continuare H-ul din bridge. - pozitia 3 (neck) e pozitia in care intra sustainiac-ul. doza de semnal e tot H-ul din bridge, dar as folosi pozitia 3 ca un switch de on pentru ampul din sustainiac. Pozitia 3 sa inchida practic circuitul dintre baterie si power input al ampului. poturile de volum / ton / whatever: - a se observa gaurile 3 ( mici ) si 1 (mare) din pickguard Vol 1 (original volume pe strat) sa fie master volume Vol 2 (1st tone) sa ... sa... dunno (aici ma gandesc ca poate fi legat (S) -ul din middle position, tot asa pe direct, inaintea killswitchului. Vol 3 (tone-ul de aproape de output) sa controleze gainul amplificatorului de sustainiac. Killswitch button - self explanatory Acum, ce-mi lipseste (toggle-urile pentru urmatoarele avioane) - switch/toggle pentru mode select la killswitch - switch/toggle pentru inversarea fazei de la sustainiac Astea pot fi si pe push pull la oricare din controalele de volum ce urmeaza a fi instalate. Sau nu stiu, sunt sigur ca m-as putea obisnui cu orice solutie, in afara de mini-toggle dinalea de iti face pickguard-ul sa arate ca o carlinga de avion. Apreciez orice desen, design, idee, cat timp ma duce mai aproape de avion. Stiu sa citesc scheme cat de cat, si cunosc pe cineva care stie foarte bine :). Ma descurc cu letconul si pe treburi grosolane si pe treburi de finete. Va rog doar sa ma luati usor. Also, cat tax: Astept cu drag sugestiile voastre domnilor, aici, sau prin PM, sau prin porumbei.. it don't matter.. sa iasa. Daca sunteti din Bucuresti si vreti sa fiti hands-on, dati lista de cumparaturi, si vin cu ea, si cu cateva beri. Garantez conversatie placuta, si povesti din backstage-uri autohtone.
  2. Ye, Eu am unul de 5W pe EL84 si nu pot trece de 4/10 ca volum
  3. Cum descantecele nu se spun ci se fura: Free download:
  4. Salutari, Am onoarea sa va invit vineri 19.05, in Club Control in Bucuresti, la lansarea celui de-al 4-lea album FiRMA, intitulat "Descantece Vol. 2" . Concertul va dezvălui în premieră, ”live & electric”, píesele care vin sa închidă seria descântecelor într-o notă pozitivă, păstrându-și amprenta pantentată cu succes pe scena rock-ului alternativ românesc în anii 2000, prin acordurile originale & solo-urile de chitară inconfundabile, lirica subtilă și nu în ultimul rând de povestea vizuală marca FiRMA. FB event: https://www.facebook.com/events/1034096840024278/Open doors: 21.00hIntrare: 25 RonBiletele sunt disponibile în avans, în Control (la barul din sala mică) și online pe https://eventbook.ro/music/bilete-firma-lansare-album-descantece-vol-ii-control-club.-------------------------------- Discografie: 2003 - ”La Orbire” 2007 - ”Exit” 2014 - ”Descântece - Vol.1” __________________________________ Facebook: www.facebook.com/TrupaFirma Soundcloud: https://soundcloud.com/TrupaFirma Youtube: www.youtube.com/c/TrupaFirma Instagram: www.instagram.com/TrupaFirma
  5. Pret: 0 RON Localitate: Bucuresti Contact: 0768.563.782 Stare: Foarte buna/Ca nou Accept schimburi: Nu accept schimburi Salut, Vand placa video Club 3D Radeon R7 260X royalQueen 2GB DDR5 128-bit achizitionata in ianuarie 2016 de la Pc Garage. Nu i-am facut overclock. Un review extins aici (pentru cine are rabdare). Pret 300 ron negociabil. Contact prin PM, 0768.563.782 sau pe mail coman.m.adrian@gmail.com
  6. Mie unul mi se pare o tampenie sa cumperi un produs defect. Unde mai pui ca ar putea contine si alte defecte, pe care pun pariu ca nu ai dat de ele inca. Dar, cum crezi, nu-s banii mei.
  7. Victor, esti un zeu !
  8. Update: de case de strat s-a rezolvat, traiasca domnul Mircea Becherescu o mie de ani Update2: ramane valabila cererea pentru acustica, la care se adauga inca o cerere pentru un case de bass, pe format de jazz-bass
  9. Salut, Vine vremea aia in cariera muzicala in care urmeaza sa avem un concert in afara spatiului mioritic . Regretabil, nu m-am pregatit pentru asta fizic (psihic m-am nascut pregatit), si cum in lista de doleante nu am putut cere si chitari, va trebui sa le iau pe ale mele pe avion. Din pacate, o chitara in husa depaseste dimensiunile acceptate de Blue Air ca bagaj de mana, asa ca am fost rugati sa le plasam ca bagaj de cala. Au rupt din sufletul lor si mi-au confirmat ca il pot plasa personal la poarta, si tot de acolo il pot ridica. Insa imi trebuie un toc serios, si cum nu am, fac apel la aceasta minunata comunitate. Asa ca, daca cineva cumva, se poate lipsi de tocul lor formidabil pret de un weekend (care sa aibe incuietorile functionale) pentru un stratocaster si pentru o chitara acustica (e roundback cutaway - stilul ovation celebrity), sunt dispus sa discutam de o suma de bani, sau bere, sau o favoare sau.. well name your price. Preferabil sa fie din bucuresti. Vin eu dupa el, si tot eu il aduc inapoi, fie ca ploua, fie ca ninge. Contact pe 0768563782 sau PM sau coman.m.adrian[at]gmail[punct]com sau pe facebook Apreciez, multumesc.
  10. Salut, Stiti daca exista pe undeva prin analele internetului un traducator midi ? Am nevoie de un soft, ceva de genul MIDIYoke care sa imi traduca Program Changes in CC. Am incercat cu Bome's midi translator, si tehnic merge pana intr-un punct. Ableton Live primeste ambele semnale, si PC-ul care vine din FCB1010 si CC-ul care vine din traducator. Daca exista un traducator care sa faca un virtual midi device, pe care sa-l folosesc exclusiv in a trimite semnalele midi si stiti de el, pls help Cheers!
  11. Salut, am incercat sa-ti las un PM dar cred ca ai casuta plina.
  12. Pe mine mă enervează oamenii care se enervează int main() { for (;; } MIND .. BLOWN ..
  13. Am zis initial sa-mi vad de treaba, dar vazandu-va atitudinea defensiva si usor agresiva imi motiveaza randurile de mai jos. Lasand la o parte concertul, imi rezerv dreptul de a nu-mi exprima in nici un fel parerea despre muzica sau versuri, sau orice alt lucru care poate fi supus unei doze de subiectivitate. As dori insa sa fac cateva comentarii legate de executie. Mi se pare aproape de inadmisibil ca un artist sau performer (cum vreti sa-i spuneti, mi-e egal - desi nu sunt sinonime) sa isi "dea singur la gioale", sau sa isi sub-aprecieze produsul artistic (muzica-show-ul.. etc) din cauze precum numarul de participanti din sala, sau conditiile vitrege de sonorizare, lipsa luminilor sau a atmosferei.. etc. Ca artist/compozitor/producer/interpret, produsul livrat trebuie prezentat intr-o lumina cat mai favorabila, nicidecum scuzat in scurtele pauze dintre piese. Calitatea concertului (oricare ar fi ea) nu trebuie niciodata justificata in fata unui public, fie el avizat sau nu, prieteni, familie, etc. Ati mentionat ca piesele sunt compozitii proprii, si respect asta. Intr-o mare de trupe de coveruri si de evenimente, sa fii in stare sa compui aproape 2 albume si sa le canti live e o chestie de dat jos palaria. Cum se face insa, ca la un set de 19-20 de piese, intr-o locatie cu un oarecare istoric, un artist isi sustine show-ul cu versurile in fata, ca si cum ar fi cantate la prima vedere? Consider ca e o dovada de respect fata de publicul ce si-a dorit sa fie acolo (fie el numeros sau nu) ca aceste mici detalii sa nu apara vreodata intr-un spectacol. In apararea mea, in cazul in care doriti sa alegeti sa-mi raspundeti si mie la aceste observatii menite sa va imbunatateasca performanta pe viitor pe un ton similar celui de mai sus, va mentionez ca sunt unii artisti care invata si ordinea pieselor pe derost. Pentru chitara dezacordata nu aveti nici o scuza, mai ales ca la capul grifului aveati un tuner. Eu personal imi verific acordajul dupa fiecare piesa, uneori chiar si in timpul lor, in pasajele in care nu am nimic de cantat. Este datoria mea ca performer sa fiu in cea mai buna forma la fel ca instrumentele pe care le folosesc in a-mi exprima actul artistic. Au aparut pe piata tunere care au functie de bypass la sunet, cu display foarte mare, cu led-uri, vizibile chiar si in cele mai vitrege conditii de iluminare. Cand colegul meu s-a referit la "trupa debutanta" a fost cat se poate de corect din punctul meu de vedere. Ritmul variabil, prezenta scenica difuza, versurile de pe stativ, instrumentele neacordate si comentariile resemnate dintre piese in stransa legatura cu o lipsa de incredere in propria arta sunt fix caracteristicile unui debutant. Ceea ce e grozav, pentru ca de aici nu se poate decat mai bine. Lucrati, inregistrati, ascultati, mergeti la concerte. Chiar la cele cu rock mai "modern" asa cum spuneti dvs. Avem de invatat unii de la altii o gramada de lucruri, iar acum in era comunicarii e mai usor ca niciodata. Tot ce trebuie sa facem este sa ascultam si sa trecem din cand in cand produsul artistic printr-o usoara introspectie. Va urez succes si spor.
  14. Salutari, Sunt in cautarea unei metode de monitorizare pentru 4 oameni pentru scena, sa inlocuiesc practic monitoarele de pe podea cu o varianta in-ear. Dupa ceva cautari prin modelele disponibile care mai de care mai performante, am realizat ca este o investitie pe care momentan nu imi permit sa o fac, asa ca m-am decis sa ma orientez spre alternative. In esenta, am nevoie de a trimite semnalul ce vine in cele 4 cai de monitorizare pe scena, in loc sa-l bag in monitoarele de pe podea, intr-un dispozitiv discret, preferabil fara alte cabluri in plus, la care sa ma conectez cu casti. De asemenea, ar fi de folos daca cele 4 cai ar fi diferite, pentru a putea fi personalizate in functie de nevoile fiecaruia, insa si o suma de canale n-ar fi de lepadat. Varianta comerciala de monitorizare wireless este peste bugetul pe care l-as aloca pe moment, plus ca, chiar si sistemele de monitorizare accesibile ca pret (t-bone, behringer.. etc) ar putea adauga mai multe probleme decat rezolva (interferente, nu sunt fiabile.. etc) Am ajuns la urmatoarele concluzii (sau mai bine zis, studiez urmatoarele variante): - Un emitator FM pe banda accesibila oricarui dispozitiv echipat cu un receptor standard (87mhz-107mhz) insa de putere mica (raza sau acoperire limitata (50-100m). Emitatorul (sau emitatoarele - sa zicem ca pot emite pe 4 frecvente diferite) va fi conectat pe linia de monitorizare, fiecare cu frecventa lui. De aici, totul functioneaza ca in floor-monitor. - Bluetooth iese din discutie (desi este cel mai clar si cu zero interferente) din cauza faptului ca nu am gasit pana acum un sistem de conexiune care sa nu aiba lag. - Liniile de monitorizare intra intr-un DI sau intr-un amplificator de casca plasat convenabil cat mai aproape de intrarea in pedalboard/procesor/DI/amp..etc, in care conectez un cablu prelungitor, tras pe linia cablului de instrument, cu un jack mic mama. Pare viabila solutia, si cam cel mai cost effective. Doar ca mi-a intrat mie in cap ideea cu wireless. Orice sfat este binevenit.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.