karpi Posted December 12, 2014 Author Posted December 12, 2014 (edited) Soul Rock vesriune de studiu EHX-B9 Chitara -Strat-Bridge -> Compresor +noise gate -->ehx-b9 -->Korg ax1 --> compresor+vib+filtru --> ZoomR8 ..delay +stereo chorus chit bass Reghin - compresor, overdrive, EQ din ..Zoom R8 Chitara in backing este de fapt clean dar am pus post recording -effect pe ea ce suna bine cu castile AKG ,dar nu sunt convins ca suna bine si pe boxe ...ce sa faci noaptea nu pot mixa pe difuri La capatul trackului am scos efectul de pe chitara de backing si suna mai bine ...doar timbrul trebuie sa-l aleg mai bine ca sa se auda pe langa soundul plin de armonice al sunetului de orga . soulrock hammond.mp3 Edited December 12, 2014 by karpi 1
Razvan S. Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 Da suna fain , Ceva "musamalizari de la prelucrare " din noise reduction parca se simt ,dar nu pot spune daca nu-i din formatorul de ton /efect ...acel " woeuvouo" .Asa suna la mine daca bag foarte "tare " adancimea de noise reduction ,,rotunjeste si niveleaza inaltele .Cum tonul tau nu are inalte nu-mi dau seama dac este din ton sau din noise reduction ...nu se observa dar parca lipsete ceva din inalte ce sunt integrate otzara de procesare (...daca au fost acele inalte (?) imaginandu-mi sounduri similare auzite pe inregistrari profi de studio profi) Oricum suna bestial daca suna asa al avolum mic . " woeuvouo" - da este chorus am putin chorus facut special de mine pt asa stil de ton sa sune cvasi-synth, dar nu exagerat e drept ca poate am exagerat putin cu denoiser-ul, dar isi face treaba bine daca era volum mare, nu mai trebuia sa adaug deloc asa ceva, sau foarte foarte insesizabil,fiind pre-ul mai mic dat la microfon, dar la asa volum mic, fiind pre-ul la microfon tare, preia fiecare chestie nedorita si da, am norocul ca la ambele amplifuri ce le detin, soundul la volum mic sa fie fenomenal de bun, cu unul din ele am cantat live, cu 15w pe cabinet de 80w la volum "3 din 10" mergea cu toba neamplificata, bass amplificat, acustica prin PA, si mi se parea ca sunt prea loud chiar mersi! Soul Rock vesriune de studiu EHX-B9 Chitara -Strat-Bridge -> Compresor +noise gate -->ehx-b9 -->Korg ax1 --> compresor+vib+filtru --> ZoomR8 ..delay +stereo chorus chit bass Reghin - compresor, overdrive, EQ din ..Zoom R8 Chitara in backing este de fapt clean dar am pus post recording -effect pe ea ce suna bine cu castile AKG ,dar nu sunt convins ca suna bine si pe boxe ...ce sa faci noaptea nu pot mixa pe difuri La capatul trackului am scos efectul de pe chitara de backing si suna mai bine ...doar timbrul trebuie sa-l aleg mai bine ca sa se auda pe langa soundul plin de armonice al sunetului de orga . soulrock hammond.mp3 Imi place ce aud, atat ca, parca, calitatea inregistrarii tinde sa fie cumva mai mica(ca si bitrate/khz?? poate mi se pare, am casti mai naspa la work)
karpi Posted December 12, 2014 Author Posted December 12, 2014 (edited) este mp3 dar de fapr nu-i masterizata , nu-i mixata doar inregfistrat otzara EQ , panoramare si atat . Ma intereseaza ce setari sa fac si cum sa cant /produc tonul de chitara ca sa pot simula modul de cantat al unui oprgasnist . Unele chestii nu ies caci sunt imposibile pe chitara , de ex acele efecte cum trag cu palma pe mai multe clape adiacente ..sa vajaie cu Leslie ..nu am cum caci nu pot tine simultan de ex Eb,E,F,F# ce sa trag in sus sau jos ... pe de alta parte scula are un buton din care sa reglezi "pliciul " atacul "click" ca si la orga Hammond , numita percutie la alte tipuri orgi , cu care se baga overton generator sinus ..( la unele orgi poti sa selectezi si intervalul overtonului ) ,Daca pun acest click sound si acesta "simte" panatia , pe joase avand energie mai mere se simte si mai tare din acest motiv trebuie un compresor si un limitator utilizat inainte de B9 dar am folosit si Noise gate la maxim ca soundul sa fie scurt ca si la cantat mai "rapid ' sa-mi faca acel "click " la sunetul de orga pe fiecare sunet ca sa fie acel aatac fain definit ...deci acest atac poate deveni foarte mare daca "scapa" un sunet prea mare din chitara ... Cum nu este orga ci simulator este greu sa faci fiecare sunet sa fie perfect tacat "din chitara " , trebuie sa cant foarte constant din "pana" . Trebuyie sa fiu atent si la "bend" ,respectiv sa nici nu apas prea tare sau sa ciupesc prea adanc caci urca tonul ce eset preluat de convertorul din B9 si suna mai susu ca apoi sa alunece jos tonul catre cel ce se stabilizeaza la chitara ..aceste atacuriu "false" trebuie prevenite . De fapt nu am luat scula ptr solouri de orga Hammond ci ptr backing acorduri , pacat ca nu are si Strings probabil o sa scoata inca o pedala in curand cu strings . Momentan pot face ce seamana mult cu strings cu FREEZ din Super Ego cu care se pot produce tot felul de alte efecte ptr bacground .. Edited December 12, 2014 by karpi
ramurel Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 nu-i masterizata , nu-i mixata doar inregfistrat otzara EQ , panoramare si atat . Dacă se echilibrează soundul tuturor instrumentelor din DAW, tocmai prin acele reglaje de EQ, panoramări, se pune că e masterizată cât de cât, corect ? ... Sau masterizarea presupune ceva mai deosebit ? Niciodată n-am fost foarte clar cu folosirea noţiunii de masterizare ! Eu prin masterizare am inţeles întotdeauna acele reglaje de care spuneai mai sus şi atât ! Şi, binenţeles, verificarea mixului pe 2-3 echipamente audio diferite [ căşti şi/sau 2-3 monitoare diferite ] şi, eventual, mai apelam la 2-3 păreri ale altor "urechi" ! . .
karpi Posted December 12, 2014 Author Posted December 12, 2014 (edited) Dacă se echilibrează soundul tuturor instrumentelor din DAW, tocmai prin acele reglaje de EQ, panoramări, se pune că e masterizată cât de cât, corect ? ... Sau masterizarea presupune ceva mai deosebit ? Niciodată n-am fost foarte clar cu folosirea noţiunii de masterizare ! Eu prin masterizare am inţeles întotdeauna acele reglaje de care spuneai mai sus şi atât ! Şi, binenţeles, verificarea mixului pe 2-3 echipamente audio diferite [ căşti şi/sau 2-3 monitoare diferite ] şi, eventual, mai apelam la 2-3 păreri ale altor "urechi" ! . . Exact , Trebuie echilibrate pe portiuni dupa importanta grupului de instrumente /instrument adica ce ar fi mixajul .nu numai global.Doar dupa asta poate fi masterizare globala .Degeaba masterizez ceva ce nu-i echilibrat din start caci numai global pot interveni in masterizarea finala ...adica nu am masterizat ca nu aveam ce . Din masterizare practic faci un fel de NORMALIZARE atat in volum cat si timbru ..ca sa sune piesa in domeniul "general" ,respectiv de dorit pe orice scula de redare sa sune satisfacator ..minuni nu se mai pot face odata daca ai MIXDOWN-ul doar sa mai adaptezi la timbru/nivel/dinamica intregului DISK material ( CD sau LP ). ca de ex cu un singur reglaj al amplifului sa se ooata asculta totul .. Daca vrei sa scoti in evidenta sau sa maschezi unele instrumente trebuie iarasi sa treci la mixare apoi faci iarasi un mixdown ..master track pe care-l "masterizezi " ..cat se poate .. Eu am reglat EQ vol si panoramare la inregistrare si asa am lasat cum a iesit caci e munca multa sa trec in Cubase sa iau trackurile la puricat ,..sa le ascult de zece ori fiecare apoi sa ma hotarasc ce sa las ce nu unde sa ridic ce sa cobor ..necesita muuult timp . Si inregistrarea propriu zisa pana la ultima versiune dupa care nevasta mi-a dat "stingerea" a durat 4-5 ore , inregistrare . ascultare , sters , iarasi inregistrare si tot asa . Ce mi-se parea ca o sa sune bine ( interventii in background ) nu-mi plac cum suna in mix separat sunt OK dar in mix in spatele "soloului " strica se amesteca in loc sa sublinieze ...deci urmeaza alte 3-4 ore de inregistrari sa ajung la ceva mai clar mai "curat " , banuiam ca asa este dar pana nu incearca omul nu este convins .. Edited December 12, 2014 by karpi
ggg Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 (edited) Dacă se echilibrează soundul tuturor instrumentelor din DAW, tocmai prin acele reglaje de EQ, panoramări, se pune că e masterizată cât de cât, corect ? ... . Pe vremea discurilor vinil exista o tehnica care se numea anti-riia si care consta in compensarea masuratorilor SIL sau SPL facute in camerele de imprimare a studiourilor . Acu' , de cand cu tehnologia digitala, a ramas ca inspiratie aceeasi tehnica dar a fost denumita "0 dB". Ca principiu nu este complicat dar trebuie rabdare sa le potrivesti la 0 dBm (sau dBuV , depinde in ce masoara "sculili" pe care le folosesti). Asta inseamna ca toate frecventele AF din spectru care sunt dominante (frecventele principale si nu armonicele), trebuie sa fie ,oarecum , cam la aceeasi intensitate .De fapt asta a spus si Karpi mai devreme .Dar mai pe "romaneste" , acest 0 se afla exact la jumatate , intre atenuari (valori mai mici de 0 dBm ,valori precedate de semnul minus) si castig (normal, valori mai mari decat 0 dBm). Problema este ca track-urile pot veni din "brut" cu diferite carente care trebuiesc "ajustate" (atenuate sau amplificate) pana la acest 0 dBm . In acelasi timp trebuiesc urmariti si factorii de intermodulatie care afecteaza major acuratetea imprimarii . Iar ajuns in acest punct incepe "circul" pt ca trebuie sa cauti "acul in carul cu fan" . Sunt detalii care sunt ascunse in frecventele > 12 KHz . Parerea mea este ca daca sursa este trasa foarte,foarte bine masterizarea numai devine o treaba atat de dificila . Dar pt asta trebuie facut un "recording plan" in care se iau in considerare inclusiv pozitia surselor de sunet in camera de imprimare (lungimi de unda, reflexii,reverberatii, elemente rezonante ,...etc ) . Dar astea sunt cu totul alte discutii . Edited December 12, 2014 by ggg 1
FiveseveN Posted December 13, 2014 Posted December 13, 2014 Dacă se echilibrează soundul tuturor instrumentelor din DAW, tocmai prin acele reglaje de EQ, panoramări, se pune că e masterizată cât de cât, corect ? Ăla e mixaj. Masterizarea e pregătirea pentru suportul specific de pe care va fi redată muzica (Vinil, casetă, CD, DVD, MP3, FLAC, ce vrei). Ambele pot fi cît de "utilitare" sau "creative" vrei (sau vrea producătorul). Acu' , de cand cu tehnologia digitala, a ramas ca inspiratie aceeasi tehnica dar a fost denumita "0 dB". Ca principiu nu este complicat dar trebuie rabdare sa le potrivesti la 0 dBm (sau dBuV [...]). Asta nu are sens. Presupunem că stabilim un punct în domeniul digital pe care-l numim "0 dbm". Care-i valoarea RMS / A-weighted / EBU / IEC 60268-18 / ce vrei a albumelor moderne apreciate față de acest punct? Cine-l stabilește? Nu zic că nu-i util să ai o referință, dar nu toată muzica se pretează unui conținut în frecvență uniform; dinamica utilizată, din nou, depinde de muzică mai important pentru mastering, aceasta depinde și de suport și circumstanțele reproducerii.
ggg Posted December 13, 2014 Posted December 13, 2014 Nu zic că nu-i util să ai o referință, .... Normal ca trebuie o referinta, fiind dBm se discuta de valori absolute . So far as i know ,... fiecare producator are referintele lui . Dar vorbind despre "home recording", totul devine relativ la software de EQ care-l are fiecare . 1
karpi Posted December 13, 2014 Author Posted December 13, 2014 (edited) Problema este sa faci "masterizarea " sa sune bine in cam orice conditie de redare ....???...aici doar banuiesc ce si cum . Problema(e) . Maasterizez luand ca reper Zero dB "normalizat " .., nu ma incurc cu cei +4dB caci oricum nu am cu ce sa monitorizez si nici nu prea stiu ce sa evaluez si cum .. dar ...logic ...se regleaza un volum de auditie adecvat piesei ,la cam cum o sa asculte altii sau la ce asteapta auditoriul de la o piesa de anumit gen muzical ... Sa zicem rock ..cam pe la 84dB sa aud eu in casca . adica presupun ca-i pe acolo respectiv ~75dB vorbire la intensitate nrmala ...+10 -12dB muzica "tare" ...la acest volum reglez EQ -ul , la acest volum de redare auditie va avea piesa reglajul meu ..la mai "incet" sau mai tare ("repede" ..hehe) cei ce asculta vor sesiza alta curba de "loudnes " .. Asa ca daca cei care asculta la alt volum vor sesiza alta culoare si dinamica ... Deci trebuie un compromis , plus alte artificii ca sa sune "bogat" si prezent pe orice scula .. K am mai tras o groaza de teste ..iata o compozitie cu orga backing ...."Golden season" , soloul de chitara e cam doar "placeholder" trebui sa ascult si sa invat cam ce si cum am cantat acu 4 ani .. golden 29mx.mp3 am tinut orga mai cumint la locul ei in background ,asa ajuta mult ..si umple fantastic ... OK mixajul e din prima fara pretentii doar test ..... Edited December 13, 2014 by karpi 1
ramurel Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 Asa ca daca cei care asculta la alt volum vor sesiza alta culoare si dinamica ... Deci trebuie un compromis , plus alte artificii ca sa sune "bogat" si prezent pe orice scula .. Sună mișto ! Iese bine în evidență orga, într-adevăr ! Mai multa dreptate pentru tobe ar trebui, de exemplu, care-s cam "ascunse". Așa cred și eu, ca alte volume și alte aparate de redare fac să sune altfel dar am remarcat nevoia și de alte "urechi". Lucrând mai mult timp atât la înregistrare cât și la mixaj, din ce-am remarcat eu, parcă ți se obișnuiește urechea prea mult cu soundul și nu sesizezi întotdeauna toate aspectele. Asta cu prezența într-adevăr e o șmecherie pe care încă n-am prins-o bine la mixaj. E super-mișto de tras pe track stereo si apoi din panoramare să plasezi "trupa" în track, astfel încât să se audă toți bine. N-am prins înca bine cum să lucrez cu presence-ul, ca să aduc un anume instrument din mix mai în "față" sau nu. La aia încă mai exersez ! [ cu cât mai multe instrumente în mix, cu atât mai al naibii de dificil ] Dar, în mare, după mine, din panoramări și Eq se poate face treabă f bună și un home-mix super-decent ! Masterizarea e pregătirea pentru suportul specific de pe care va fi redată muzica (Vinil, casetă, CD, DVD, MP3, FLAC, ce vrei). Am înțeles ! Pare altă treabă, atunci !
karpi Posted December 14, 2014 Author Posted December 14, 2014 Da , panoramarea ,separarea pe cele doua cai L si R este OK in unele cazuri ...ce te faci daca se asculta "" mono"" . Am dus la o emisiune-interviu de radio cateva din piesele mele ,sunau ele cumva si pe AM mono ,dar doua ce erau mixate de prietenul meu american efectiv nu se pute face nimic ..din cauza defazajelor folosite al unui soft "spreder"" (ceva 3D magic ..hehe ) ce doar pe casti suna bestial . Pe boxe nu prea se simtea diferenta in schimb cand incercai sa insumezi cele doua canale pe mono iesea dezastru , atat timbrul cat si reverberatia o luase razna suna ca din butoi intr-o pestera cu sound de cazan gol ...ceva greu de imaginat fata de cum suna pe casti ,, Cu doar panoramare pe "mono"" poate sa se auda totusi mai nasol dar ramane ceva ..
ramurel Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 Ai dreptate, nu m-am gândit niciodată la asta ! Probabil asta e una din variantele luate în calcul atunci când se fac masterizările, probabil se audiază și in asemenea condiții mixajele ! Nu sunt deloc familiar cu așa ceva, însa am mai auzit pe undeva replică de genul "piesa asta e mixată pentru radio !". .
karpi Posted December 15, 2014 Author Posted December 15, 2014 (edited) Exact , de ex ptr TV baga compresor si EQ ..ridica foarte mult basul luand in seama TV-urile vechi cu cate un difuzoras , adica sistem de redare sunet slabut . Prin '85 m-am mirat si ne-am distrat cu o revista de Rock/Pop ,muream de ras , in care era un articol cu Genesis ..cum au inregistrat o piesa ..in poze pe mixereul cu 10000 de butoane era un "rahat de casetofon" din acela vai si amar ieftin de carat la plaja sau de ascultat in bucatarie ..nu ceva super ..ca dupa ce am citit articolul de cateva ori ,un prieten nr-a mai tradus cat mai exact asa am inyteles ca dupa ce totul a fost mixat /masterizat incercau cum va suna si pe caseta Baietii stiau ca mai toata lumea are niste joarse de scule .si doar cativa milionari au instalatie Super Hifi de 200000 $ ca sa ascxultr muzica cateodata cand au timp ... Ca stereoul sa fie compatbil cu redarea mono ar trebui niste sculke de specialitate cu reglaje "fixe" far asa ne bagam noi sa retglam ":3D " dupa cum ni-se pare noua ..hahaha Edited December 15, 2014 by karpi 1
karpi Posted December 16, 2014 Author Posted December 16, 2014 ce ascultam acum : Tony Iommi with Glenn Hughes - Eighth Star (FULL ALBUM)
karpi Posted December 23, 2014 Author Posted December 23, 2014 Va doresc un Craciun fericit sa va aduca Mosul tot ce doriti ! CHRISTMAS.mp3 1
karpi Posted February 16, 2015 Author Posted February 16, 2015 BLOOZZ inspirat din BT-ul de la DUEL 102 i-am facut o parte B slowbkarpi and _B.mp3 improvizatie cam lunga cum i-mi veneau ideile ...cu unele ezitari ...doar ptr exemplificare cum as fi facut un BT 1
Guest Posted March 9, 2015 Posted March 9, 2015 (edited) Takeshi (Boris) - https://twitter.com/Borisheavyrocks Edited March 9, 2015 by Guest
Nenea Rau Posted March 9, 2015 Posted March 9, 2015 E de prost gust, seamana cu masinile cu mileuri si isusi cu led-uri la retrovizoare.
karpi Posted March 18, 2015 Author Posted March 18, 2015 (edited) E bestial gagiul !!! ...si mai are si alte clip-uri ... seria .... Things guitarists bass, vocalist ,drummer ...engineers.. .etc players say in the studio bestial Edited March 18, 2015 by karpi
karpi Posted March 29, 2015 Author Posted March 29, 2015 (edited) The Tonal Bliss of Cheapo Guitars http://www.guitarplayer.com/tips-from-the-pros/1086/the-tonal-bliss-of-cheapo-guitars/49979 Edited March 29, 2015 by karpi 2
karpi Posted April 20, 2015 Author Posted April 20, 2015 (edited) Turbo Trem Arm ...o idee extra !!! simpla dar !!!.... Always keep your allen key at arm's length... Turbo Trem arms in new finishes! https://www.google.ro/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0CAUQjhw&url=https%3A%2F%2Ftwitter.com%2Ffloydrose&ei=Gpg0VePpC8q9aaa7gNgB&bvm=bv.91071109,d.d2s&psig=AFQjCNF6DVYttb7U1HV-lQWiYTi8jyIhhQ&ust=1429596212941923 Edited April 20, 2015 by karpi 1
karpi Posted May 14, 2015 Author Posted May 14, 2015 Am vazut documentarmpe iutub cu Jimmy Page ....unde explica cum in primul lor album a folosit un Telecastrer si un amplif "'iaca atat de mic " si a aratat cu mainile in aer ceva de 40/40 cm Iata si o piesa trasa cui acea instalatie https://www.youtube.com/watch?v=gAVB25yjY5I 1
karpi Posted May 15, 2015 Author Posted May 15, 2015 Acest baiat are cea mai adevarata instalatie ..o voce super si canta exceptional ! 1
StratMan Posted May 15, 2015 Posted May 15, 2015 (edited) Am vazut documentarmpe iutub cu Jimmy Page ....unde explica cum in primul lor album a folosit un Telecastrer si un amplif "'iaca atat de mic " si a aratat cu mainile in aer ceva de 40/40 cm Iata si o piesa trasa cui acea instalatie https://www.youtube.com/watch?v=gAVB25yjY5I Amp-ul era un combo care se numea SUPRO iar sound-ul obtinut pe acest prim album Led Zeppelin dovedeste si calitatile incontestabile de mare producator ale lui Jimmy Page. Edited May 15, 2015 by StratMan 1
ADIDAS Posted May 16, 2015 Posted May 16, 2015 The Tonal Bliss of Cheapo Guitars http://www.guitarplayer.com/tips-from-the-pros/1086/the-tonal-bliss-of-cheapo-guitars/49979 Pacat ca unii sunt ingropati atat de adanc in religia proslavirii Fenderului si Gibsonului incat sunt dispusi sa te omoare daca spui altfel sau macar te trec pe lista neagra, dusman pe viatza pt. ca stii adevarul ca maretzul Fender si Gibson nu e chiar miezul din Fanta. Sa nu zic de naivii care cred ca inregistrarile se fac cu ce e trecut pe lista. Probabil nu au auzit de endorsment si ce presupune un astfel de contract. Sa nu zic de cel mai rau caz in care unii cred ca daca cineva are o chitara in colectia personala sigur a tras pe in studio cu ele. Si atunci de ce in concerte nu se aud diferentele? Mor de curios sa aflu de ce suna Satriani live, perfect identic cu albumul de studio daca trage cu Fender si Gibson? Daca intr-adevar trage cu ce are prin colectie atunci inseamna ca Fender si Gibson suna la fel ca Ibanez. Ori una ori alta. 3
karpi Posted May 19, 2015 Author Posted May 19, 2015 Mai toate brand-urile incerca sa imite sa se inregimenteze in liga Fender /Gibson . Majoritatea chitarelor Ibanez ( brand ce are "puncte de fabricatie in toata lumea ) sunt practic de tip Power Strat .Chitare ce ca si versatilitate si calitate in unele parti "tehnice " erau un timp mai avansate decat proiectul de Strat din '54 . Un powerstrat Ibanez ( unul bun ) are mai multe posibilitati este mai versatil decat un Strat vintage .suna si a Gibson , si a Strat si a Tel;e daca bibilesti dozele ,,,...dar !!! nu toate ..numai cele care sunt fabricate din material OK . Cum Fender si Gibson au introdus primele chitare electrice au creat soundul specific au avut succes de piata ..normal ca totri ceilalti sa imite ...sound , forma , ..succes .. De ce sa cumperi ( ca si artist vedeta cu bani multi ) o imitatie de "ton " o incercare ce se apropie de "original " ..cumper un original si ai terminat ....asta ptr studio ..inregistrari . Ptr concert un Ibanez este mult mai util si mai folosibil ..soundul de Strat daca vrei sa-l folosesti ai nevoie de scule foarte bune ,,,etc ... De fapt multi Strat-isti in concert folosesc ..doze "blade " si mini humbucker ...deci nu prea mai au multe in comun cu soundul de Strat '54 . 2
karpi Posted May 25, 2015 Author Posted May 25, 2015 (edited) Iata ca mai am otzara si termin Sursa ptr Pedalboard . M-am plisctisit deja de bobinat , lipit , taiat , decupat ...acum nu am "varnish " ca sa izolez firele de iesire de 10V AC din traf ( motiv sa ma opresc din lucru ..hehe ) 6 x DC 9V /0,5A Poate o sa montez in interiorul cutiei o mica si sursa in comutatie USB de 5V/2A ca sa am sursa si ptr Zoom-R8 .ce va fi utila si ptr incarcarea acumulatoarelor .ptr efectele folosite in plus ( cateodata ) . M-am hotarat la aceasta schema cu traf cu multe infasurari izolate galvanic deoarece am cumparat "Patch Cable" 9 perechi . . .asa ca nu voi mai face cabluri "unidirectionale " ce erau utile ca sa nu faca bucla de masa . daca utilizez o sursa unica cu masa comuna . Asta ar fi schema de principiu "anti ground loop " : . Cablurile de interconectare au masa ecranajului legata doar la unul din capete . Masa montajelor |"vine" prin alimentare cu legaturile in sistem "stea" ..astfel NU avem bucl ade masa chiar daca avem sursa unica ptr toate pedalele . Edited May 25, 2015 by karpi 3
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now