www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Recommended Posts

Sunt multe discutii ce nu se rezolva nicicum ..

 

Tonul , nu este unic , nu este EL , TONUL ,sunt diferite tonuri "sounduri" in functie de alegerea artistului , al chitaristului al aranjorului , al mixeristului etc .

 

In foarte multe cazuri un TON intra in constiinta colectiva printr-un "hit" sau " slagar" si este considerat "TONUL" apoi dupa un timp apare alt ton tot bun .

 

Fiecare ton este bun , depinde ce se interpreteaza , daca place muzica e bun si tonul , si eu la inceput eram limitat la cateva tonuri ce le am auzit la interpreti chitaristi celebri dar apoi tot la ei am auzit cum se schimba totul odata cu stilul muzical , cu locatia ,studio sau concert , de la concert la concert .

 

Pe alte forumuri am gasit discutii despre cate un ton dintr cate-o piesa celebra, cum este realizat , cine cum a reusit sa-l reproduca , cu ce configuratie de scule , ce a folosit artistul la inregistrarea "originala"

 

In functie de modul de reproducere al unui ton se ivesc multe probleme , acestea este bine sa le cunosti si sa nu mai incerci zile si nopti ceva ce altul a incercat si are un rezultat .Se economiseste mult timp daca afli de la colegi cum e mai bine ptr tine sa realizezi un ton , timbru , efect.

 

Sculele , chitare , doze , preamplif, efecte , DSP , tipuri de interconectare , etaje finale , difuri , boxe , sunt de o varietate impresionanta si toti cauta sa-si faca un ton adecvat stilului sau de interpretare.

 

Si se poate vedea ca acelasi "ton" se poate realiza pe mai multe cai , efectele "pozitive" si " negative" a lantului de amplificare insumate dau tonul final , diferite configuratii pot sa dea aceiasi efect , ton .Nu este o regula fixa in constructia unei configuratii ( chit , efecte , amplif ) se poate folosi o varietate larga de scule si ajungi la acelasi efect.

 

Ca sa nu o lungesc , de exemplu cu un ton bun "chrunch" nu se prea poate canta "shreding" , taping nici atat, deci aceiasi configuratie unica de instalatie nu este buna pentru orice .

 

Cum nu se potriveste nici "tonul" setat ptr shredding la country picking ( chiken picking)..etc

 

Ca si timbru , un EQ in cazul chitarei solo nu rezolva intotdeauna treba , un combfilter la fel este limitat.

 

Una este problema in cazul soundului live si alta in cazul sunetului ce este cel prelucrat dupa inregistrare , dar amandoua pot aduce aceleasi rezultate.

 

Ce conditii ar trebui sa indeplineasca un "ton" bun ? Conditii ce depind foart emult de stilul abordat .

 

Uni tin secret modul de realizare al tonului , dar parerea mea este ca tonul este numai o mica parte a muzici create de artist , o parte totusi importanta.

 

 

sa vedem ce caracteristici ar putea avea un ton in general :

 

Dinamica

 

Definitie

 

Balans

 

expresivitate

 

stylistic range

 

amplitudine , energie

 

comportament transient

 

usor realizabil

 

presenta

 

transparenta

 

ce echipament necesita in functie de dificultatea

 

si lista este deschisa , trebuie sa ma mai gandesc atat mi-a venit in minte momentan dar mai sunt si alte caracteristici importante.

 

veniti si voi cu cate o problema ce se poate pune in lista , asa sa facem un tabel de evaluare si de "standardizare" a efectelor , problemelor pozitive negativa ca sa vorbim toti despre acelasi fenomen si in asa fel sa putem schimba impresiile si observatiile personale.

Edited by karpi
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

O caracteristica esentiala este "timbrul" sau mai bine spus spectrul (de frecvente) al tonului original. Este ceea ce deosebeste o chitara proasta de una buna, sau o chitara ieftina de una scumpa (dar nu totdeauna).

La aceasta intra in discutie lemnul (sau materialul, ca acum au aparut tot felul de alternative la lemn), electronica instrumentului, adica in primul rand tipul dozelor, pozitionarea acestora, forma chitarii (a corpului, a grifului, a headstock-ului), chiar si hardware-ul, adica mecanisme, bridge, tipul acestuia (fix, tremolo clasic sau cu blocaje, strings-through-body, etc...).

V-ati intrebat vreodata de ce anumiti solisti prefera tremolo clasic, fara blocaje, cu toate neajunsurile lui? Raspunsul este simplu : TONUL

Cu alte cuvinte nu putem scoate in evidenta o caracteristica esentiala a tonului oricate procesoare am avea daca acea caracteristica nu exista in tonul initial.

 

O tehnica de inregistrare foarte utilizata in studiourile profesionale care se aplica nu numai pentru chitara dar in special la aceasta este urmatoarea:

- artistul isi face partea utilizand lantul lui normal de efecte, amplificatoare, etc..., asa cum se simte el cel mai bine cand interpreteaza ... dar

- inregistrarea este preluata "sarma" adica tonul cel mai curat si "natural" care vine direct din instrument (adica din jackul de iesire al chitarii)

- la final se reproceseaza trackul respectiv prin lantul normal de efecte (inlcusiv amplificatoare, cabinete si preluari cu microfoane) existand posibilitatea de a face fine tuning la orice parametru care defineste tonul final, sau posibiliatea de a reprocesa de la zero tonul respectiv.

 

Putem face o astfel de proba daca inregistram cu un procesor de chitara sau un amplificator care are o iesire tip "dry". Incercati si veti descoperi multe lucruri pe care nu le stiati despre stilul vostru de interpretare, despre calitatea instrumentului dar si a interpretarii.

Incercati dupa aceea sa aplicati diferite setari in lantul de efecte, aplicand bineinteles la intrare semnalul inregistrat deja; veti face alte descoperiri super interesante. Atentie mare la nivele (trebuie sa nu introduceti distorsiuni suplimentare, necontrolabile).

Share this post


Link to post
Share on other sites

dgeekoo se refera la o tenica foarte folositoare (si destul de populara), numita re-amping.

 

Practic, se foloseste un buffer/DI care transforma semnalul HI-Z al chitarei intr-un semnal LO-Z numai bun pentru inregistrat.

 

Chitara se trage 'sarma' (adica 'direct in consola') prin acest DI (eventual monitorizand cu un amplificator), apoi semnalul inregistrat poate fi trimis printr-un aparat numit Re-amper (practic tot un convertor de impedanta) intr-o serie de pedale sau un alt amplificator sau absolut orice.

 

Practic, avand chitara trasa astfel, putem oricand schimba orice parametru al sunetului, fara sa trebuiasca sa 'tragem' din nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DA

 

foarte multi chitaristi mai tineri mai batrani numai despre ton discuta .

 

De acicea deriva si , ce statie , ce doza , ce boxa . ce cablu , ce efecte ?

 

Ce setare a EQ si a efectelor duce la realizarea unui ton specific folosit de cate un chitarist vestit.

 

De exemplu un ton de Strat SRV ..cum se poate realiza , bineinteles cu un Strat ar fi ideal .

 

Sau un ton cum foloseste Satriani , sau Steve Vai .

 

Se gasesc setari pe net cu diferite " denumiri" si setari ce se pot incarca in procesoarele mai complexe .

 

Dar trebuie sa intervina si chitaristul cu mici reglaje sa compenseze efectul , boxei, a reflexiilor , a rezonantelor .Chiar daca suna perfect un anumit ton in casti pe statie + difuzor sau pe diferite statii va suna diferit .

 

De exemplu un ton de Hendrix reusit ( pe Korg) dar si pe alte combinatii de scule sunas la fel.

 

chit Strat doza neck..> dist Tube 60% depinde si de semnalul dozei ( Korg Pandora)...EQ..bass 2 , medii 0, inalte 4 ...(din +\-16) ..phaser 1.(cam 20%)..pe (rata 0.1 s)...echo 40% 600ms ...noise gate 0...Stack 1 ( sunet de double stack)

 

http://forums.rgc.ro/index.php?act=Attach&...st&id=14527 aici se poate audia o improvizatie inspirtata din stilul de cantat a lui Hendrix

Share this post


Link to post
Share on other sites

la tonuri de blues etc nu ma pricep dar pe suparaciuni mai misc ceva. acum o saptamana vorbeam cu chitaristul de la Sinister (pentru cei ce nu sunt interesati de domeniu, o trupa de death metal cu statut de legenda) si imi explica despre ce scule foloseste el si cum. Zicea ca acasa la ei foloseste un head Engl Powerball cu un cabinet 4 x 12" noname, o pedala MT2 si un Boss NS2. in astea intra cu un BC Rich care nu e nush ce custom cu doza de bridge EMG 81. atat. spunea ca e surprins de ce unii chitaristi care canta astfel de lucruri merg cu cate 10 pedale ca sa isi gaseasca un ton clar si puternic. la concertul de la Bucuresti a venit doar cu chitara si cele doua pedale. pe spate a gasit un head Marshall JCM 900 cu cabinetul aferent (de la firma de sonorizari) si a sunat exact ca pe CD. toata trupa nu a facut mai mult de 30 min probe de sunet. ideea care era: ca nu e nevoie de 500 de efecte ca sa ai un distors puternic si clar. evident conteaza mult si stilul abordat. daca intri pe prgresiv atunci poate vrei tot felul de nebunii de efecte desi sunt gramezi de trupe de progresiv care nu folosesc decat distors, clean si eventual un phaser sau flanger. pe site-ul lui Lynch citeam la set-up-urile lui ca ajunsese sa aiba atat de multe efecte ca nu mai stia care si ce controleaza (banuiesc io ca exagera cu fraza asta :)) si ca a renuntat la ele in favoarea unui set-up mult mai simplu de genu head + cabinet + 2-3 efecte secundare. creca e o boala foarte des intalnita la chitaristi treaba asta cu goana dupa "TON" si goana dupa 100 000 de efecte pe care ti le indesi in lant ca cine stie cand ai nevoie de ele. eu cam asa vad problema. e misto sa te joci cu ele acasa oricum :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai sa mai dau un up si io la topicu' asta. asa cum a zis si cearny, e important si merita sa stea mai sus. poate baga unii si altii ce folosesc si in ce configuratie pentru diferite stiluri. de la egalizarea de pe statie la orice... nush. cam apar destul de des topicuri de genu " ce efect sa-mi iau pt nush ce stil". asa baga oamu ochiu aici si poate gaseste direct un raspuns

Share this post


Link to post
Share on other sites

DSP GuitarFX -uri care au expresion -pedal se pot folosi ca si formator de TON in timpul cantatului urmarind cu tonul nevoile momentane ale pasajelor executate , fie ele solo sau rythm.

 

Adica se regrleaza Distors-EQ- si Voice , Voice setat cu efectul la minim , la mine este pe 1 , apoi se seteaza daca trebuie noise gate si simulatoarele de boxe ..ptr timbtrul general .

 

postez un sample se aude cum schimb tonul cu pedala si cum se schimba definitia tonului , ptr anumite tehnici suna bine inchis tonul ptr altele mai deschis . Daca ai dist mari si vrei sa sune mai clar cate un pasaj pe corzile groase poti sa inchiz tonul , cu pedala , sa scapi de inaltele ce "ciripesc" deasupra tonului si al fac confuz mascand tonul de baza a corzilor groase , apoi se poate schimba cu pedala pe inalte sau mai medii ptr solo canat sus pe corzile subtiri , si poti sa gasesti timbrul potrivit care suna cel mai bine ptr pozitia respectiva si tehnica momentana ( sa fie mai clar cu definitie mai buna ) apoi se poate regla inapoi la mai distorsionat ptr gi-gi sau un power chord bogat in armonice ...etc .

 

toate acestea in timpul cantatului , dinamic , in functie de necesitate .Eu zic ca se cam duce mitul TONULUI "unic " al unei scule , numai la un solo intr-o piesa schimb cateva tonuri in functie de ce cant ce viteza si pe ce corzi cu cata distorsiune etc...

 

Daca va uitati pe videouri cu Steve Vai , in multe cazuri al vedeti ca la cantatul "sus" apasa pedala Wah apoi o inchide la loc cand canta pe corzile groase ..si ceilalti tot umbla la pedale ...

 

nu se observa schimbari mari tonul e aproape acelasi ( dar numai caracterul general) si pui schimbarea de timbru pe seama ca se canta pe diferite pozitii , dar ei schimba si timbrul , sau din chitara sau din pedale.

 

 

 

se poate realiza aceiasi rezultat ( asemanator) rgland cu pedala Wah sau Flanger , cu alte nuante ..

 

Sper ca mai multi colegi o sa contribuie la acest topic , fiecare cu observatii si experienta proprie .

Edited by karpi

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

DSP GuitarFX -uri care au expresion -pedal se pot folosi ca si formator de TON in timpul cantatului urmarind cu tonul nevoile momentane ale pasajelor executate , fie ele solo sau rythm.

 

Adica se regrleaza Distors-EQ- si Voice , Voice setat cu efectul la minim , la mine este pe 1 , apoi se seteaza daca trebuie noise gate si simulatoarele de boxe ..ptr timbtrul general .

 

postez un sample se aude cum schimb tonul cu pedala si cum se schimba definitia tonului , ptr anumite tehnici suna bine inchis tonul ptr altele mai deschis . Daca ai dist mari si vrei sa sune mai clar cate un pasaj pe corzile groase poti sa inchiz tonul , cu pedala , sa scapi de inaltele ce "ciripesc" deasupra tonului si al fac confuz mascand tonul de baza a corzilor groase , apoi se poate schimba cu pedala pe inalte sau mai medii ptr solo canat sus pe corzile subtiri , si poti sa gasesti timbrul potrivit care suna cel mai bine ptr pozitia respectiva si tehnica momentana ( sa fie mai clar cu definitie mai buna ) apoi se poate regla inapoi la mai distorsionat ptr gi-gi sau un power chord bogat in armonice ...etc .

 

toate acestea in timpul cantatului , dinamic , in functie de necesitate .Eu zic ca se cam duce mitul TONULUI "unic " al unei scule , numai la un solo intr-o piesa schimb cateva tonuri in functie de ce cant ce viteza si pe ce corzi cu cata distorsiune etc...

 

Daca va uitati pe videouri cu Steve Vai , in multe cazuri al vedeti ca la cantatul "sus" apasa pedala Wah apoi o inchide la loc cand canta pe corzile groase ..si ceilalti tot umbla la pedale ...

 

nu se observa schimbari mari tonul e aproape acelasi ( dar numai caracterul general) si pui schimbarea de timbru pe seama ca se canta pe diferite pozitii , dar ei schimba si timbrul , sau din chitara sau din pedale.

 

 

 

se poate realiza aceiasi rezultat ( asemanator) rgland cu pedala Wah sau Flanger , cu alte nuante ..

 

Sper ca mai multi colegi o sa contribuie la acest topic , fiecare cu observatii si experienta proprie .

Sunt de acord cu tot ce ai scris mai putin : " Eu zic ca se cam duce mitul TONULUI "unic " al unei scule"

Parerea mea e ca tonul in sensul de "sound-ul" unei chitari ca banuesc ca de ea e vorba nu se shimba prea mult decat in situatia daca nu e o scula de calitate-dar si atunci are un ton specific care nu e prea placut... :) (valabil si ptr restul: amp,procesor,cable,etc) sau nivelul de distorsiune e prea mare, sau inlantuirea intre pedale/statie e de proasta calitate sau prost gandita-caz in care chitara i-si poate pierde tonul/timbrul/amprenta unica. Parerea mea. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca tot s-a descis un topic despre tonul chitarei... M-ar interesa si pe mine cum as putea sa scot un ton clasic de blues (pt solo) ce ar trebui reverb, delay, compressor, cry ..... distort... si cam in ce masura.... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca tot s-a descis un topic despre tonul chitarei... M-ar interesa si pe mine cum as putea sa scot un ton clasic de blues (pt solo) ce ar trebui reverb, delay, compressor, cry ..... distort... si cam in ce masura.... ?

 

 

...procesor....> placa sunet....atat , la cantat ...procesor sii statie tranzistorizata 150W cu 220W boxa. ptr scene mai mici .

 

ton realizat cu aceiasi setare da si la modelul de mai sus , cu "overdrive" pe "12" si cabinet rezonator ales dupa dorinta , colorat cu "voice " pe "1" , si se pot face toate felurile de sound de blues si metale ,poti adauga , hall sau echou dupa cum cere piesa ,

 

 

Practic ton de blues nu exista doar stil de cantat blues

Edited by karpi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si totusi, lasand la o parte ce ai cantat ca e misto, tonul mi se pare dintre cele mai proaste, fara substanta, digital, din cate am auzit pana acum.

 

multam , cu tonul nu-i problema este unul din mii de tonuri si fiecare este bun

uite altul :

 

 

 

distors korg "valve " la maximum , wah , hall, rezonator "stack1" , la 50% , dar se poate realiza si cu alte efecte , doza humbcker noname , chit. Hohner , bass reghin .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MrJackson

Se aude infundat... da poate e de la boxele mele. Cine stie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se aude infundat... da poate e de la boxele mele. Cine stie ?

 

Da , suna infundat , background-ul ca sa iasa in evidenta toba mica si sa nu trebuiasca sa deschid prea mult timbrul de la soloul cu wah . Daca am inalte , medi prea pronuntate mascheaza soloul.Ca si tonul si mixarea este experimentala.De studiu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

SA DECRETAM !

 

STATIA PE TUBURI SUNA CEL MAI BINE

 

.CU DIFUZOARE VINTAGE PTR.CHITARA.

 

CU CHITARA ...GIBSON ,,,,FENDER....IBANEZ Si numai cele de editie speciala, de LUX super profi.

 

Efecte numai profi si foarte scumpe.

 

O mica dotare modesta ptr club , ajunge sa zicem la 15000 Euro.

 

Deci ....sa admitem ca TONUL ..... costa 15000 Euro + intretinerea si transportul., corzi etc...consumabile...

 

 

In consecinta putem trage concluziile urmatoare , nu tota lumea investeste atat pentru exersat acasa sau ptr inregistrari in "home studio" , nu toti au vecini sau familie care rezista sa auda miorlaind o chitara toata ziua ,chiar si doar la 3W ....etc....

 

despre asta vorbim , CUM? , rezolvam mai ieftin , mai comod mai eficient aceasta problema ?

 

am dat exemple si mai am si alte combinatii , momentan testez noul Korg cumparat exact ptr a largi posibilitatile de "simulare" ptr acasa si posibilitatile de adaptare la conditiile din locatiile de cantat live.

( deocamdata am rezolvat prin montarea a doua LED-uri albastre iluminarea afisajului LCD , ca sa vad cand setez un ton si sa nu mai iau si o lanterna cu mine , hehe.)

 

Nu este vorba de , " EU" am realizat cel mai super "TON" , Nu ale mele sunt cele mai super scule...

 

Sa posteze cat mai multi chitaristi , descriere si eventual si model cu tonuri ce le considera reusite , tonuri ce "aduc" cu "TONUL" considerat adevarat.

 

Nu este concurs , este vorba de SCHIMB DE EXPERIENTA ,

 

In asa fel se poate dobandi experienta mai rapid mai eficient .

 

Si bineinteles sunt bune si comentariile despre "transportabilitatea" acestui "ton" , ca si exemplu ...ton realizat cu un soft ...ducem cu noi Laptop la cantat .sau caram 400 W pe tuburi in cluburi mici ?...Probleme , ..live nu mai avem acelasi ton ,..sau live nu se mai potriveste tonul cu setarile de acasa sau de la sala de repetitii...se canta mai tare se schimba sonoritatea trupei ,si vorbesc numai de sunetul de pe scena al unei trupe , cu preluarea controlul si amplificarea cu siisteme PA e alta problema ( adica se complica)

 

Ca si exemplu cu statie mica am patit de multe ori ca nu ma auzeam pe scena cu un anumit ton , putere etc... , OK ridic statia ( difuzorul) la nivelul urechilor , DAR ceilalti ce aud ?cum mai cantam impreuna daca toti avem " casti" pe scena si fiecare al aude ca prin ceata pe ceilalti?

Edited by karpi

Share this post


Link to post
Share on other sites

JackHammer dist setat un timbru din filtrul propriu +hall Alesis

 

JackHammer dist setat un timbru din filtrul propriu +hall Alesis

 

JH + combfilter Korg ca sa poti colora tonul mai usor .

 

JH are multe posibilitati de reglat timbru dar e mai greu in timpul cantatului ,eventual montat pe stativ , asa am vazut la uni aveau pe stttivul de microfon acces la reglaje + afisajul .

 

de cele mai multe pri nu poti canta cu un ton presetat , se schimba nivelele pe scena s-a dus tonul si e nevoie de un nou reglaj "din mers "

 

sample-urile nu au numai un pic de hall , ca sa simuleze microfon+sala ,

Edited by karpi

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu am reusit ...zice ca nu am permisiunea....incearca sa bagi link la mp3

 

iata un filmulet cu forme de unda Sinus , triunghi ,rectangular

 

se arata forma de unda si analiza spectrala a FFT se vad armonicele sunetelor.

 

sinus:"are o singura componenta

 

triunghi...mai multe a caror amplitudine scade destul de repede cu frecventa ( contine si armonici pare)

 

 

rectangular : (FUZZ la chitara ) se umple ecranul analizorului de armonice (armonici impare )

 

acest lucru se intampla in cazul distorsionari sunetului de chitara aceste armonici dau timbrul unui sunet .

 

 

 

http://www.engr.colostate.edu/~dga/video_d...nal_spectra.wmv

 

 

un sunet de chitara are armonicele ei caracteristici date de coarda , cutie de rezonanta

 

http://www.engr.colostate.edu/~dga/me250/h...trum_guitar.pdf

Edited by karpi

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu-mi plac deloc sampleurile alea cu jackhammerul

 

Tonul de metal e prea infundat iar ala de blues are prea mult gain si n-are transparenta deloc

 

Modele sunt diferite , tehnici de cantat diferite , tocmai ca sa observi cum se comporta pedala , tonul se poate deschide si inchide . orice sample se asculta cu scula "lineara" fara corectii totul pe zerto siu cu casca sau boxa lineara.

 

Transparenta se poate observa cand fac arpegii cu sunetul distorsionat , precum si balansul intre acorduri si sunete solo intercalate, apoi la powerchords se aud corzile distinct , nu se amesteca armonice disonante chiar cand prind acorduri cu terte , sexte ..Apoi este important ca la oprirea brusca si estompata brusc sa se opreasca si tonul si la urmatorul atac sa fie din nou capabile circuitele sa redea corect atacul si tonul ( sa nu se inece chiasr la volum mare timpul de revenire al circuitului sa fie rapid) .Sa nu se amestece totul.

 

La modelul "metal" la arpegii in forta se observa cum mediile blocheaza coarda din bassi , si acest lucru se poate seta sa nu se intample , deci pentru acel pasaj nu era buna setarea.

 

Se observa la al treilea model ca acest lucru se poate seta din mers cu expresion pedal si un combfilter , precum si tonul al alegi cum vrei.in functie dece canti , rythm sau pasaje solo.

 

se poate auzi cum raspunde distorsul la acorduri complexe cu atac mare prinse pe corzile subtiiri in pozitii superioare , la distorsionatoarele digitale aici apar probleme. probleme ce se inlatura prin pre EQ si limitarea benzi inainte de distors , practic lucru ce se intampla si la statiile de chitara pe tuburi , finalul distorsioneaza un semnal filtrat si limitat si in amplitudine si in banda de trecere .

 

 

iata o secventa scurta prelucrata , EQ + chorus , la nimereala doar ca si exemplu , se poate forma tonul cum vrei.

. iata si setarea EQ 100Hz-5000Hz

Pe de alta parte puneti si voi sunete , modele .

Share this post


Link to post
Share on other sites

de acord insa de obicei live n-ai la dispozitie un EQ cu 30 de benzi ca sa modelezi tu cum vrei sunetul

 

Btw, ce ai facut tu acolo e destul de departe de ideea mea de 'ton de blues'. De acord, de data asta ti-a iesit mai articulat si cu mai mare claritate la arpegii, insa suna mai degraba a hard rock stil anii 80 decat a blues. Parerea mea - poate ma insel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iaca un model cu toba si bass si frezat un pic , ton de hardblues sau powerblues , ceva intre Albert King si Leslie West , o dupamasa am tot cautat combinatia sa sune cum vreau sa sune plin si jos si sus , inca nu sunt multumit ieri am gasit un ton mai bun ..pana setyez noua configuratie,,,...

 

korg pandora ...dist chrunch 15% , bass 7 , inalte -3 , rezonator Stack1 ,...> Korg AX1G dist 1 ..20% ..bass 3.. medi tip 3...7....inalte 3... chorus 1 ..pe 1 ....delay ...hall Alesis ...EQ 80...4500 cu - 3dB la 400Hz

 

dupa mixare am mai filtrat global +3dB 50Hz si +2dB la 1800 si ptr cinele +3db peste 8KHz ( curba lina)

 

prima parte doza neck cu volum la 15% , a doua oarte doza neck volum max ( humbucker )

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

da domnule, asta e blooze! frumos, mai ales la inceput e chiar finutz

thnx ...atat m-am sroofocat cu tonul ce cu o zi inainte l-am obtinut si nu mai ami iesea combinatia ( ca de obicei ...wow e simplu tin minte ....si ...pe dracu ... era altfel setat ceva, mai caut) si asa cantatul a ramas pe alta data , se aude si cate un bend dubios ...hehe..

 

in general consistenta tonului e ok , se poate canta lejer , dinamica buna , balansul pe corzi mai trbuie "reglat"

 

am desfacut un EQ cu 5 benzi facut din Kit din magazin cu LA3600 sunt si cu 7 benzi..

 

acesta este stereo ..ptr chitara mai trebuie un rand de potmetre ca sa ai reglajul independent pre si post distors.

 

...... , benzile de frecventa se pot modifica ptr chitara

 

modofocand valorile condensatoarelor , nu este nevoie de filtru " abrupt" doar sa modifici in mare global unele benzi de frecventa.

 

nu mai stiu cat costa trebuie sa se gaseasca pe site-uri ale magazinelor de electronice.

 

acest EQ are si cutie ce a fost cumparata separat .

 

Da de ce frate? Cu dedicatie pentru aia cu subwoofer? :)

 

cam asa ceva , dar cu sub adevarat , am un DVD cu BBKing la un TV show , apare si Jeff Beck la doua piese.

 

Pai daca bag subwooferele se schimba lumea .Un bass atata de profund si " rotund " ce invaluie totul .

 

Bineinteles ca modelul meu e o caricatura fata de cum suna BB King cu trupa si cum se canta.

 

Dar nu ne lasam , hehe , macar sa incercam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.