karpi Posted June 27, 2012 Author Posted June 27, 2012 (edited) Si eu ma lupt cu setarile si descopar una alta pana ce uit altele ..da tot exersand fazele incepe sa mearga sa se lege logica.... fantastic de curat e totul ...prea curat ,,,acum invat sa folosesc lanturle de efecte ...e insert , send si cele de masterizare ..atatea setari ...inca nu stiu cat influenteaza volumele separate ale efectelor semnalul ptr etajul urmato de procesare ,,,ca sa nu trec in overdrive cu urmatorul etaj efect ... iata inca una din mulktele incercari ... MASTR002.mp3 Chitara Reghin (LP) '73 cu doze singlecoil ..Hoffner de 15KOhm soundul basului nu-mi convine dar nu mai aveam rabdare sa-i formez un sound cu insert effects .. tobele MIDI din R8 doua loop=uri Rock la nimereala ,,, Distorsul ales rapid din multele preseturi fara reglaje ..si cautari De remarcat ca fara nici o filosofie doua chitare L si R se aud puternic iar soloul tras pe centu chiar si mai slab se aude curat ....acu sa mai incvat posibilitatile si noul mod de lucru ... cred ca basul trebuie sa-l pui in sequencer , cel putin asa trebuie sa pun paternurile de toba ...faci..."track" edit SEQ(uencer),,,apae pe ecran grila cu canalele ,,paternul de tobe MIDI trebuie sa fie alocat unui canak; .In grila pe linia corespunzatoare acelui canal trebuie sa-l introduc secventa.paternul ..ub timp ce "butonul record este apasat si lumineaza rosu " adice se inregistreaza paternul. O fi asa si cu basul . Presupun ca sistemul este cam la fel ... Un loop su un patern poti sa pui pe cate un track ...ca sa le "legi" trebie sa faci downmix ,,,ce se cheama "bunce tracks" ..asa ai loop-urile /paternurile copiate unul dupa altul ce apoi il declari Loop audio ...ca sa deruleze loop=urile acestea care sunt dew acum wave trebuie sa le poziionezi in timp ..pe o fereastra de editare dupa timp /masura si se vede ceva si grafic pe ecran. etc... ia-le pe rand cu manualul ..cu RABDARE ...altfel nu functioneaza ...vezi si de update /opgrade firmware .....parca am citit ca la catea tonuri nu se auzeaz din bass ...dar nu toate ..citeste pe ceva forum ..precis gasesti (macar itrebarea daca nu si raspuns...hehe ) Scuka dupa conversie face downgrade la 44 sau 48 KHz /16 sau 24 bit .. mp3 am facut in PC ... Edited June 27, 2012 by karpi
karpi Posted June 28, 2012 Author Posted June 28, 2012 Am mai aranjat basul ce era cam anemic ..inca nu le am cu compresorul pe trei benxi nu stiu exact ce fac reglajel ..hehe trebuie sa trec sa citesc manualul ca dupa auz nu-mi dau seama ,,apoi se aduna efectul a trei EQ ,,,unul EQ compresor pe trei benzi la master si inca unul pe 3 benxi tot pe master ,vate un EQ prametric pe fiecare track ,daca uit un reglaj de Eq de la o inregistrare anterioara ( ca mut fisierele ,,se downmixeaza aci efectele principale nu functioneaza numai pe un canal stereo sau numai pe masterizare stereo ..asa ca daca vrei postrecording efete pe cate un track trebue sa donmixezi pe un alt canal liber asa poate ramane reglajul de track ...EQ parametric pe 3 benzi ,Reverb send si Chorus send ,R24 are mai multe efecte pe track pe 8 canale din 24 totale ,,,dar 1000 RON in plus si daca nu tragi 8 canale simltan numai odata la un an nu merita innvetitia, Este fenomenal cat de mic este IMD-ul practic inauzibil,,,am regllat chitara solo la minim intre side guitars si bass mai puternic cu inalte ceva mei multe pe master la background,,,i se aude clar din spate peste harmalaia din acompaniamentului .. MASTR003.mp3 Mai am multe de descoperit cu mixajul,,pe R8 dar lucram lucram....
ramurel Posted June 28, 2012 Posted June 28, 2012 (edited) ... dupa conversie face downgrade la 44 sau 48 KHz /16 sau 24 bit .. Îi dau io de capăt basului până la urmă. E un pic enervant, am trimis mail ( deşi nu cred ca are vreo defecţiune ), dar poate-mi arată exact ce secvenţe să urmez în setări, pt că nu mi se pare ok ca în stare de default să nu apară basul în mix... În fine... Legat de downgrade, nu mi se pare prea deranjantă conversia la 44.1 kHz. Măcinătoare mi se pare însă, coborârea Bitrate-ului... Conversia spre computer duce la un wav de 1411, iar dacă mergi mai departe, spre mp3, ajungi la 128 ... Am bătut corzile şi aici e mp3-ul: MRS rec's.mp3 şi aici, pe soundcloud ( sper să apară ), e forma wav : http://soundcloud.com/metalpower2006/mrs-recs Deci, bitrate de 10 ori mai mare... Late edit : Văd ca fişierul pe care l-ai pus are 320... . Edited June 28, 2012 by ramurel
karpi Posted June 29, 2012 Author Posted June 29, 2012 Pai am facut mp3 ce are bitrate in convertorul din PC max 320 kbps. calitatea o observi cand tragi doua chitare distorsionate bogate in armonici mai ales pe inalta. Una L una R apoi pui o chitara in mijloc tot distorsionata..cele doua de pe parti nu au voie sa nu se auda clar si tare separat iar soloul separat in mijloc ..bineinteles se pot face foarte mici reglaje din EQ ptr mai multa separare . Cu ocazia asta am urcat si eu pe norul de sunet ca sa pot posta wave.. http://soundcloud.com/karpi-1/mastr001 Tobe din Zoom R8 Orice efect din R8 Chitara Vintage ..bass Reghin ... nu prea multa munca de mixare si reglaj sde ton ... ma interesaeaza sa se aude separat cele doua canale L si R cat mai clar ..si iata ca fara mare efort se aud separat nu apare IMD ...nu se amesteca nici cu tobele si nici cu o viitoare chitara solo ..asta am experimentat deja in testul anterior ...ce am postat undeva mai sus..acum sunt cam obosit si nu am chefg sa cant la chitara ...cu toate ca este mult mai simplu cu R8 nu mai trebuioe sa lerg trei patru cabluri etc .,..doar un cablu de la chitara la recorder si aleg un sound convebnabil ..apoi este OK totul ... Nu stiu care-i treaba cu 44KHz/16bit downgrade ..de la 96/24bit , procesorul din Zoom G2-G21 functioneaza la 96KHz/32bit ...dar in mixer nu functioneaza numai la 44 KHz/16bit ......nu am gasit descris exact ce si cum ..dar soundul eset curat fara distorsiuni IMD si asta este cel mai bun lucru ce -mi liposea cu placile de sunet alew PC-ului ...fac un muzeu cu ele. daca le mai am toate..hehe.
karpi Posted June 29, 2012 Author Posted June 29, 2012 (edited) Amplif Universal ptr chitara. playback BT-uri ,ptr playback/monitorizare PC etc etc ... fata amplifului cu EQ programabil ..cu patru memorii ptr .preset .Are si analizor de Spectru e Ok sa vezi care frecventa bate in overdrive..dcand mixezi sa cand suprapui mai multe efecte si apar amplitudini neasteptat de mari ..de ex un Sweeping Phaser si un Flanger cu doua frecvente de sweep ..au momente cand amandoua amplifica aceiasifrecventa ..drept care va rezulta o amplitudine foarte mare fata de nivelul normal reglat.. Iesirile la difuri L-R Front si L-R Rear . Unde era manunchiul de cabluri ptr interconectare la instalatia automobilului ...am pus mufe ptr intrarari si una ptr 12V alimentare.ampliful avea intrare de joasa impedanta si de inalta impedanta ..normal am folosit cele de inalta impedanta..Cu o sursa de laptop 12V-4-7A se poate scoate 20-25W pe 4 difuri . cu mufele de intrare si de alimentare cuplate.. Foarte compacta ,transportabila , cu sursa de 100W usoara mica de la un laptop ,se pot cupla patru difuri de 4 sau 8 ohmi si suna bestial.. Amplif +sursa a costat 450 RON din talcioc... Acum se dovedeste foarte utila cu recorderul separat de PC ..foarte usor de cuplat cablurile si usor de transportat dar si de demontat -adunat prin casa, il duc usor unde vreaiu sa inregiostrez..sau sa mixez.Ptr casca are R8 iesire de casca.Difuri pun unele nearfield ..JBL. Edited June 29, 2012 by karpi
ramurel Posted June 29, 2012 Posted June 29, 2012 Nu stiu care-i treaba cu 44KHz/16bit downgrade ..de la 96/24bit , procesorul din Zoom G2-G21 functioneaza la 96KHz/32bit ...dar in mixer nu functioneaza numai la 44 KHz/16bit ...... Nu ştiu la ce parametrii lucrează R8 şi de ce spui că e dowgrade... MRS-ul lucrează din start în 44.1 kHz . ( Probabil R8, fiind şi interfaţă, oferă o plajă mai largă... ) E un subiect pe care l-am studiat la nivelul de bază şi am renunţat să caut, ca pe vremuri să urc cu interfaţa ( Line6 UX1 ) pân-la cer , spre 96 kHz (...and beyond, where no man has gone before ).... Acum oarece vreme, am dat pe Google o căutare, ceva gen "Bitrate for dummies" şi-am dat, printre altele, de articolul ăsta : http://www.proavshop.ro/blog/2011/06/22/inregistrarea-audio-digitala-lexicon/ .
karpi Posted June 29, 2012 Author Posted June 29, 2012 (edited) Nu ştiu la ce parametrii lucrează R8 şi de ce spui că e dowgrade... MRS-ul lucrează din start ĂŽn 44.1 kHz . ( Probabil R8, fiind şi interfaţă, oferă o plajă mai largă... ) E un subiect pe care l-am studiat la nivelul de bază şi am renunţat să caut, ca pe vremuri să urc cu interfaţa ( Line6 UX1 ) pân-la cer , spre 96 kHz (...and beyond, where no man has gone before ).... Acum oarece vreme, am dat pe Google o căutare, ceva gen "Bitrate for dummies" şi-am dat, printre altele, de articolul ăsta : http://www.proavshop...gitala-lexicon/ . Deci ..nu bitratre ci bit depth ...24 bit ( cuantizare /definitie de urmarire in amplitudine ) Esantionare in 96KHz ( probabil x 64 sau x 128 oversampling ) esantionare ..viteza de urmarire ... Este si interfata HD stereo full duplex ( placa de sunet ) pe USB 2.0 de 96KHz/24bit ,dar efectele se pot utiliza in cazul interfetei numai cu 44.,1KHz ..nu mai tin minte 16 sau si 24 bit .. Bitrate este la streaming ,,,unde se comprima ca sa se poata transmite pe net etc in realtime ..etc etc asa ceva ... Mai uitate in specificatiile sculei ...,,la MRS-8 ,R8, R16 ,R24 , Zoom H2 , H4 .H4n , Q3 ,Q3HD sunt construite pe aceleasi circuite cu DSP ZFX3 96KHz/32 bit si AD -DA Delta Sigma 96/24 ,,,etc altfel nici nu ar fi posibila stocarea de atatea date pe memorie atat de mica la MRS-8 .!!!.. Delta Sigma PWM pe 1 bit asigura stocare de 8 ori mai multa/mare la calitate superioara fata de sistemul de conversie DA cu Linear PCM etc etc ... la R8 gasesti asta in specificatii ( user manual si cauta specifictiile si la MRS-8 sunt la fel ) Din aceasta cauza nu am cumparat un MRS-8 , nu converteste fisierele in 44 sau 48 KHz ci raman in PWM Zoom file format ...si este nevoie de a se converti cu un PC in formatul "normal " de CD ...deci eram legat de acel convertor soft in PC ce ma incurca .Cu toate ca basul MIDI in recorder i-mi lipseste ..dar asta e ,,sau una sau alta .....dupa cum este mai convenabil . Edited June 29, 2012 by karpi
Cognek Posted June 29, 2012 Posted June 29, 2012 ... voi vorbiti numai ciudatenii iar eu vad dublu... baga muzica si da-l in pasti pe masa de ton... fiecare cu gusturile lui.... 2
karpi Posted June 29, 2012 Author Posted June 29, 2012 (edited) Am tras alt bass cu insert effect pe intrare si am mai mixat altfel ..asta in 5 minute doar ca sa vad ce iese ... MASTR002b.mp3 am auzit in documentarul trupei Winger in studio un bass ..de vise ceva macar asemanator o sa fac ,,,odata Edited June 29, 2012 by karpi
lefmir Posted June 29, 2012 Posted June 29, 2012 . baga muzica si da-l in pasti pe masa de ton. De ce? E ca si cum ai manca fara sare si piper
karpi Posted June 29, 2012 Author Posted June 29, 2012 Astea-s din concert dar in studio era ceva de vis bassul .nu mai dau de documentarul cu realizarea albumului Pe de alta parte cam asa se canta metale prin lume de ani si ani de zile .. Ca si Devin Townsend Project , si Winger sau Wthesnake nu prea ai cum sa camti daca nu exista vocalist ... Asa ca ramane lumea la grohait pare-se ca sunt mi multi decat tenori ,,,hehe plus nu trebuie studiu si nici ore de canto ... http://www.youtube.com/watch?v=Wm62DXn5c1Q&feature=relmfu
FiveseveN Posted June 29, 2012 Posted June 29, 2012 plus nu trebuie studiu si nici ore de canto 'ai du-te! Chiar așa o fi?!
karpi Posted June 29, 2012 Author Posted June 29, 2012 (edited) Nu citesti totul ? Asa ca ramane lumea la grohait pare-se ca sunt mi multi decat tenori Daca vrei sa canti trebuie ore de canto . Ptr alte manifestari trebuie exercitii fizice Iata ceva Metal Edited June 29, 2012 by karpi
karpi Posted June 29, 2012 Author Posted June 29, 2012 (edited) ... voi vorbiti numai ciudatenii iar eu vad dublu... baga muzica si da-l in pasti pe masa de ton... fiecare cu gusturile lui.... Adica ? http://www.acidplane...s=386149&T=6797 asta din partea mea ,,o mica parte din ce am inregistrat /compus . Daca poti sa asculti ai de ascultat un an ..daca ai vrea sa le inveti ai avea nevoie de 3 - 4 ani ...daca stii sa canti otzara la chitara. Reviews Left by this Artist (4373) Adica eu am ascultat analizat si scris cate un review la 4373 de piese dar am ascultat cel putin dublul acestui numar aprox 10000 ...acest lucru numai pe Acidplanet . mai am piese pe alte site-uri si acult muzica non stop . .Piese de toate felurile de diferiti autori ,,necunoscute ..nu numai muzica ce-mi place mie mai mult ! Cand o sa asculti tu 5000 de piese ? Nu o sa ai rabdare sa asculti nici 20 din lista mea de piese dar mai sa le analizezi si sa scrii review ,,, cum sa ajungi in acest mod la TON ? Edited June 29, 2012 by karpi
Cognek Posted June 29, 2012 Posted June 29, 2012 hai sa fim pe felie frate... Tu poti sa asculti 600000 milioane de piese... e preferinta ta ... e perspectiva ta si bla bla... Eu am un oarecare numar limitat. Cam fac un shuffle la vreo 100 de melodii mai nou din multele dracenii pe care le-am ascultat... Iar eu nu sunt de parere ca o sa ajung la un ton in felul tau... Oricum... in comparatie cu tine mosule eu sunt mic si incepator... dar nu fa prejudecati frate... mai ales in muzica... Daca tu esti cum esti asta nu inseamna ca sabloanele pe care le folosesti tu merg pentru toata lumea... la fel si in cazu meu... nu pot sa zic ca a canta beat si a avea trippuri care mai de care o sa ajute lumea sa invete mai bine chitara.. Probabil ca pas cu pas ... adica cum spui tu... metodic asa e cea mai buna metoda... cel putin stiu clar ca e mai buna decat a mea... Dar nu asta e problema... Eu zic ca e prea multa bataie de cap la capitolu tehnica si toate cele legate de scule si ton si asa mai departe... insa sa pui ceva acolo original... fresh si pe moment vezi din ce in ce mai rar.... sa canti exact cum vrei tu sa fie... fara inhibitii .... fara sa te gandesti ba da mai bine nu pun dracenia asta ca e cam naspa frate si nici nu am scule si nici n-am exersat si bla bla... Las-o in pasti naibii ... se pierde esentialu si asta fiind sufletul pe care il pui in muzica... Nu stiu poate sunt eu de vina dar in ziua de azi chitara e tratata ca pe un instrument de precizie... pe care il lustruiesti si il ajustezi la picometru sa nu care cumva sa aiba cea mai nesemnificativa "eroare"... Iar muzica incepe sa sune din ce in ce mai rece si mai previzibil... Ah si cand o sa ajungi sa faci versiuni insane de voodoo child la un an decand ai pus mana pe chitara fara sa studiezi si sa ai idee ce note canti acolo sa ma anunti (asta pentru ca te-ai luat de nerabdarea mea...)... Respect mosule pentru muzica ta (am ascultat nitel ... stai lnistit)... dar mai usor cu atotstiinta ...
karpi Posted June 29, 2012 Author Posted June 29, 2012 (edited) Daca ai rabdare si asculti piese pe pagina mea de pe " Acidplanet " vei vedea ca nu prea exista nici o reteta in cea ce priveste tonul . Din contra ptr fiecare piesa este cautat un ton care se potriveste .Poate fac axceptie piese schite ce sunt numai un jamming cu sound preset de pe efect ca sa nu pierd timp cu cautari . Dar fara un sound potrivit ii lipseste caracterul piesei . Nu ar canta unii la acustica , alti la electrica cu diferite doze corzi si efecte daca ar vrea sa sune toata lumea la fel . Si eu am avut convingeri serioase pana nu am ascultat multe piese "indie music " piese necunoscute de autori amatori sau profesionisti multe originale fara retetele ce imita hiturile cunoscute , Tonul este ca si culorile in pictura dar este adevarat ca numai tonul nu face muzica . Dupa ce ai muzica trebuie sa o prezinti trebuie cantata ,trebuie sa ai un acompaniament un fond fata de care ai nevoie de un ton ca sa realizezi intregul . Problema ar fi mai simpla cu o singura chitara , ai un ton si il folosesti cat mai bine cu efecte de interpretare (nu electronice ) cu o muzica adecvata este OK , Se incurca treaba cu un acompaniament .. Se incurca treaba cand ai mai multe piese cantate in acelasi concert/recital trebuie sa iesi din monotonie prin diferite metode printre care si cu un ton diferit . Suna muzica previzibul din cauza imitatorilor care copiaza sound , sonoritate , idei etc etc ... Cat despre Hendrix ,,cant cum vreau eu crede-ma ca de zeci de ani cunosc piesele si versiunile ,nu mai vreau de mult sa imit ci sa prind atmnmosfera .Nu ma intereseaza sa invat si sa imit improvizatii de la cate o inregistrare ..nu a cantat nici Hendrix de doua ori la fel nici o piesa niciodata .Improvizatia nu se invata se canta si atat. Hendrix_Infernal_Machine.mp3 Cat priveste TON-ul in ultimele posturi este vorba de probleme de inregistrare si nu efectiv de "ton ",Deci orice ton dar sa fie inregistrat si sa se redea curat ,Discutam de ADC si DAC PWM ...ce poate sa redea dinamica si nu altereaza soundul , poti sa mixezi sunete ectreme fara sa fiie necesara limitarea in frecventa si amplitudine la mixare . fara scule bune de inregistrare nu poti sa redai soundul nici daca e super nici daca este nasol .Respectiv toate suna nasol . Este adevarat ca se pierde foarte mult timp cu cautarea soundului dar este un element estetic ce trebuie inclus in "opera de arta" . Edited June 30, 2012 by karpi 1
FiveseveN Posted June 30, 2012 Posted June 30, 2012 mai usor cu atotstiinta ... Hauăleu, frate! Arpi nu ți-a bătut la ușa cortului să-ți spună "uite așa trebuie să faci și nu altfel!". De-a lungul thread-ului a împărtășit povești despre mijloacele și circumstanțele în care s-a câântat într-un anumit fel. Fix ce a declarat și în primul post, unde de asemenea a subliniat că nu există un țel și o cale unică. Tu ești cel care s-a trezit in medias res, că pesemne te-ai simțit lezat în ignoranță. N-ai înțeles despre ce vorbesc adulții, e OK, ne-am lămurit. Poți pretinde cât vrei că ignoranța e un atu, dacă te face să te simți mai bine, just use your inside voice. 1
Cognek Posted June 30, 2012 Posted June 30, 2012 da mosule te inteleg... ai dreptate cu sculele si toata harababura asta. Asta e folositor pentru multi... si totusi cei multi sa ar trebui sa se mai lase asa dusi de val din cand in cand ca nu strica hehe... La partea cu Hendrix ai nimerit-o la perfectie... asta m-a fascinat pe mine tot timpu cu impro-urile ... si asta la urma ramane aspectul fascinant... intotdeauna ceva original... nu se repeta... Da si-s ceva probleme al capitolu inregistrat.... nu prea se aude asa cum e in realitate ... dar de asta sunt scenele si publicul si concertele... hehe numai bine frate! Si ma scuzi daca am fost impertinent asa... ma rog asta-s eu... shameless sumbitch... iar tu fivesven preiei ce-ti place tie... Da ma sunt ignorant si ce... mori de ciuda... dar sa lasam topicu sa mearga in continuare... doar mi-am zis opinia ca se exagereaza uneori cu chestiile astea... ma rog... fii in pace frate... 1
karpi Posted July 1, 2012 Author Posted July 1, 2012 Am reusit sa inregistrez o piesa de-a mea vu R8 ceva mai bine ...pana invat reglajele multiple mai am de lucru ..dar dupa aia merge struna.To bele nu sunt terminate doar ceva de baza am facut ,..dar odata structura fixata pot modifica tobele cum doresc... chit -Vintage bass - Reghin restul - R8 TEST 001 R8.mp3
karpi Posted July 8, 2012 Author Posted July 8, 2012 (edited) @ramurel ...ce faci ? Iata inca o piesa in lucru ..pe R8 , a mai avansat cu stiinta ...hhehe The Flower LP.mp3 Edited July 8, 2012 by karpi 1
Razvan S. Posted July 10, 2012 Posted July 10, 2012 (edited) zic ca m-am apropiat ,,ceva'' de ideea acelui ton, probabil va prindeti despre cine e vorba..sau nu chitariseala e cam sloppy pt stil, dar ma rog... ideea era alta tras cu motorola defy+ camera video, si extras audio Din pre tube amp dat inalte la 2 din 20, 2 din 20 medii, bass jumate, la amp mediile maxim, inaltele la minim, un yamaha magicstomp in loop cu o anume setare anume, cam asta e the way to go , si pana nylon Edited July 10, 2012 by Razvan S.
karpi Posted July 10, 2012 Author Posted July 10, 2012 zic ca m-am apropiat ,,ceva'' de ideea acelui ton, probabil va prindeti despre cine e vorba..sau nu chitariseala e cam sloppy pt stil, dar ma rog... ideea era alta tras cu motorola defy+ camera video, si extras audio Din pre tube amp dat inalte la 2 din 20, 2 din 20 medii, bass jumate, la amp mediile maxim, inaltele la minim, un yamaha magicstomp in loop cu o anume setare anume, cam asta e the way to go , si pana nylon Suna foarte "smooth" ..
Razvan S. Posted July 11, 2012 Posted July 11, 2012 (edited) Da, e mai smooth , vroiam sa ma apropii de tonul lui Holdsworth, macar asa, putin Edited July 11, 2012 by Razvan S.
karpi Posted July 14, 2012 Author Posted July 14, 2012 O alta piesa test ..toate soundurile si prelucrare doar cu " R8" chiatra Strat ..bass Reghin...restul R8 harley.mp3
ramurel Posted July 16, 2012 Posted July 16, 2012 O alta piesa test ..toate soundurile si prelucrare doar cu " R8" chiatra Strat ..bass Reghin...restul R8 Foarte fain ! "...restul din R8"... tobele doar, adicã, nu ? Ai cumva 2 patternuri de tobe suprapuse sau mi se pare mie ? Sau le-ai "construit" de la zero ? ªi mixajul final [ Masterul ] tot în R8 e fãcut ? Ai rãbdare multã, vãd... Nu-i uºor sã faci Masterul cu aparatul... În calculator, în Reaper, e mult mai uºor ( mie, cel puțin... cu mouse-ul...)... Cã tot mã uitam la caracteristicile fiºierelor transferate din aparat în laptop [ wav, în cazul meu...]... În imaginea de mai jos sunt comparativ proprietãțile fiºierelor wav. Cea din stânga este scoasã în Guitar Rig, iar cea din dreapta este fila transferatã din MRS... Urmãreºte un pic Bit Rate-ul ? [ ambele fiºiere sunt înregistrate stereo, deci au acelaºi numãr de track-uri ] .
karpi Posted July 23, 2012 Author Posted July 23, 2012 (edited) Foarte fain ! "...restul din R8"... tobele doar, adică, nu ? Ai cumva 2 patternuri de tobe suprapuse sau mi se pare mie ? Sau le-ai "construit" de la zero ? Şi mixajul final [ Masterul ] tot în R8 e făcut ? Ai răbdare multă, văd... Nu-i uşor să faci Masterul cu aparatul... În calculator, în Reaper, e mult mai uşor ( mie, cel puţin... cu mouse-ul...)... Că tot mă uitam la caracteristicile fişierelor transferate din aparat în laptop [ wav, în cazul meu...]... În imaginea de mai jos sunt comparativ proprietăţile fişierelor wav. Cea din stânga este scoasă în Guitar Rig, iar cea din dreapta este fila transferată din MRS... Urmăreşte un pic Bit Rate-ul ? [ ambele fişiere sunt înregistrate stereo, deci au acelaşi număr de track-uri ] . Delta Sigma pe acelasi spatiu de memorare incape de 8-ori mai multa muzica la aceiasi calitate ! la mine in R8 le transforma in wave standard deci am nevoie de multi GB de SDHC card .Pe 8 GB am 25 ore spatiu . Pe 32 as avea 100 ore , Daca la MRS ramane iin fisierul Delta Sigma PWM este de aprox 8 ori mai mic ptr aceiasi cantitate de muzica la aceiasi calitatew . Nu este greu sa mixezi si nici sa pui efecte si nici sa masterizezi dar trebui timp pana inveti ce cum functioneaza la unele efecte nu scrie "standard " denumirea "butonului " de control asa ca trebuie sa fac experiente ...probabil este vre-o "licenta " si nu pot sa denumeasca standard ..e nasol dar pana la urma gasesc eu ce "buton" valoare control ce face . .Ce incat nu am incercat este sequencerul . si sa tai/lipesc wave-uri sa le utrilize\ ca si loop-uri .dar urmeaza . Asta am facut de proba dupamasa in timp ce ma uitam la serialul korean ., tobe numai doua patern-uri , greseli la cantat cateva , si ceva limitari in varfuri pana experimentez EQ-ul compresor de la masterizare . nu prea inteleg care ce face dar pana la urma ma prind,,,sa vad ce scrie in manual ..dar parca scia foarte vag /general despre reglaje , poat enu am fost atent , Piesa Lizard ..test de inregistrare , tonuri toate " clean " formate cu efectele lui R8 toate chitarele Keiper cu efecte..Bass Reghin ...tobe din R8 ,.mixat , "masterizat " ( prost) in R8 .Daca utilizam algoritmul de masterizare preset suna mai bine dar am intrat si dereglat ca sa vad ce se intampla suna mai prost decat cu reflajul din fabrica ..trebuie experimentat Crossover/EQ/compresor pe 3 benzi .. Totate instrumentele " onetake " . Lizard.mp3 Edited July 23, 2012 by karpi
karpi Posted August 11, 2012 Author Posted August 11, 2012 (edited) Pentru adeptii zecilor de doze . Iata o secvebta de proba ptr a cauta tonul ptr chitara solo un ton ce sa sune cumva si pe joase si pe inalte sa se auda prin BT adica sa se detaseze /decupeze de pe chitarele ritm L si R . -1/.Primul sample este chitara inregistrata Dry ( fara nici un efect ) direct . -2/.Al doilea sample este cu BT bass si tobe dar fara chitarele ritm L si R .prima secventa este cu tonul direct apoi pun diferite distosrsuri direct din preseturi ( far asa schimb nimic dica fara nici o masterizare ,,mai sunt o sumedenie de EQ si compresoare ce se vor folosi pana la tonul final ) deci se tot schimba pe aceiasi secventa de piesa simulatoarele de diferite sounduri fara reglaje suplmentare de nivelare adaptare . -3/.Al treilea sample are BT-ul cu chitarele ritm L si R cautand tonul care iese in evidenta fata de tot BT-ul ..la fel se schimba simulatoarele pe solo pe aceiasi secventa de melodie ,,fara a masteriza egaliza nimic ,,lucru ce urmeaza dupa ce se hotareste care ton ar fi OK .deci mai incolo la masterizare se mai egalizeaza ..daca este necesar. direct input sound.mp3 in BT and rhythm guit.mp3 in BT and rhythm guit.mp3 am pus in ordinea amintita dar ceva le amesteca pozitia la uploadare dar se vede in titlul fisierelor ce contin.. in BT drrn and bass .mp3 Edited August 11, 2012 by karpi
promaa2002 Posted August 23, 2012 Posted August 23, 2012 salutare cu respect ! spun din capul locului ca nu sunt profesionist , ci unul mediu si cant la chitara ca un hobby . imi place foarte mult cum suna TONUL acestei chitare http://www.youtube.com/watch?v=nTPWFFxTdpQ&feature=related, am auzit tonul respectiv asemanator si in solo nicu covaci de la baba novac de ex . Am incercat , nu sa reproduc, pt ca banuiesc ca este mai greu, dar macar sa ma apropii de acest sunet, am incercat , cum spune tipul din clipul youtube ca a obtinut sunetul cu pedala D&S si de delay, dar nu am reusit, parca mai e ceva, un mic wah...sau ceva asemanator ! ma poata ajuta cineva cu un sfat ? multumesc !
promaa2002 Posted August 23, 2012 Posted August 23, 2012 Nu mai e nimic, doar vibrato-ul din degete plus ce-a captat microfonul camerei si ce-a comprimat YouTube. iti multumesc pt promtitudine, dar daca se asculta atent aceeasi nota cantata de mai multe ori, suna diferit, parca mai inalt...
FiveseveN Posted August 23, 2012 Posted August 23, 2012 Conținutul de armonice poate fi controlat prin mai multe mijloace expresive: forța cu care antrenezi coarda (rezultă semnal mai puternic, deci saturație mai puternică) locul în care antrenezi coarda (spre bridge => mai multe armonice, spre tasta 12 => fundamentala mai proeminentă) doza sau combinația de doze selectată unghiul penei la contactul cu coarda și eventual contactul cu degetele Deci poate suna "mai înalt" din diverse motive. 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now