www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

M-am uitat si eu pe un forum si zic aia ca de la Hardwire doar tunerul, reverbul, chorusul si delay-ul sunt digitale SC-2 si CM-2 sunt analogice

 

"Its analog, Pro Guitar Shop confirmed this. I thought the same thing because of the name Digitech, but the ODs and Distortions are analog."

 

http://www.thegearpage.net/board/archive/index.php/t-610325.html

Edited by alinu_tau
Posted

M-am uitat si eu pe un forum si zic aia ca de la Hardwire doar tunerul, reverbul, chorusul si delay-ul sunt digitale SC-2 si CM-2 sunt analogice

 

"Its analog, Pro Guitar Shop confirmed this. I thought the same thing because of the name Digitech, but the ODs and Distortions are analog."

 

http://www.thegearpa...p/t-610325.html

M-am uitat si eu pe un forum si zic aia ca de la Hardwire doar tunerul, reverbul, chorusul si delay-ul sunt digitale SC-2 si CM-2 sunt analogice

 

"Its analog, Pro Guitar Shop confirmed this. I thought the same thing because of the name Digitech, but the ODs and Distortions are analog."

 

http://www.thegearpa...p/t-610325.html

 

Citisem și eu azi dimineață, tot acolo :) Dar parcă nu-mi venea a crede.

 

Pînă la urmă, cum îți dai seama dacă o pedală e analog sau digital, dacă nu scrie în specificații? Fără discuții subiective de cum sună, ceva obiectiv, la schemă sau componente poate? (și nu mă refer la diferența din teorie dintre semnal analog și digital)

Posted (edited)

Sigur nu-i digital, dar daca zici ca ai citit, vedeai ca unul a si desfacut-o :w00t:

 

"Hi, I've just bought a second hand SC-2 and the first thing I did was opening it. That's because I wanted to see if indeed it's analog and didn't found it's schematics anywhere... yet!

I'm cool now because I saw that it is fully analog on sound circuit, 33178 ops, which are low noise amplifiers and an electronic switch with a relay for the true-bypass circuit."

Edited by alinu_tau
  • Like 1
Posted

Cea mai mare prostie care o poti face e sa *boostezi* o pedala de dist cu alta pedala de dist [si od tot distorsiune e].

Sau na, poate te apuci de drone si noise.

 

Nu stiu de unde ai ideea asta, dar mie cel mai mult mi-a placut ca booster un boss ds-1 cu volumul si inaltele la max si dist. de la minim pana la jumatate in limita noise-ului care rezulta. Imi pare rau ca l-am vandut, cred ca o sa imi iau altul :D

Posted

Cea mai mare prostie care o poti face e sa *boostezi* o pedala de dist cu alta pedala de dist [si od tot distorsiune e].

Sau na, poate te apuci de drone si noise.

 

Eu fac des prosia asta si cu rezultate excelente, de exemplu boostez un Suhr Riot Distortion cu un Mad Professor Sweet Honey Overdrive. Nimeni nu prea s-a plans de combinatia asta. Am mai incercat sa boostez si MID Audio Crunch Box cu Tube Screamer si a fost la fel, super ok.

Posted (edited)

Din cate citesc....fiecare are parerea lui.... si pana acuma numai dezavantaje am citit despre pedalele de metal...:|.Exista vreuna care sa se zica despre ea : DA IMI POT FACE TREABA CU EA ? :D.....

 

In general nu, in particular, fiecare isi face treaba cum vrea el. Imi e greu sa cred ca cei care pot spune despre pedala X sau Y ca le place nu au mai incercat si altele in prealabil. Ia, incearca si vezi care iti place si care nu. Poti incepe cu cele mai versatile (in genul Digitech DF7) si a sfarsi cu una orientata spre un singur tip de ton (in genul Boss HM-2, Digitech Metal Master).

Tine mult prea mult de echipament, urechi si tehnicile pe care le folosesti ca sa putem formula indrumari generale. De exemplu mie imi place la un ton distorsionat sa sune palm muting-ul intr-un anumit fel. Daca o pedala nu-mi ofera tipul respectiv de ton, nu-mi place. La alte tipuri de pedale mai poti generaliza, dar la astea de distors e cam greu...

Edited by 'mnezãu
Posted

Așa-i că vorbim degeaba? :D

În primul rând cab-ul și amplificatorul folosit au impact mai mare asupra "tonului" decât diferențele relativ subtile dintre MM, MT-2, Triple Wreck și alte 100 de distorsiuni.

Ca să rezolvi o problemă trebuie să știi cum s-o formulezi, să știi ce întrebări să pui. Înțeleg că de fapt problema ta nu e alegerea unei surse de distorsiune ci faptul că nu poți controla în timp real preset-ul ("canalul") combo-ului tău cu procesor integrat.

Posted

Pai ador cum suna comboul :D....

Acasa si la sala de repetitii un studio

Am un Vox McCoy WAH ...si vreau o pedala de distors deoarece nu vreau sa dau bani pe footswitchul ampului...e scump si nu mi se pare util pentru 30w ...si in plus cu pedala ma pot deplasa mai repede ....asa trebuie sa car ampul dupa mine...

 

My problems :D

Posted

Prima variantă la care mă duce gândul e să desparți DSP-ul din combo de amplificatorul de putere și cab și să-l transformi într-o unitate de podea. Nu știu cum arată înauntru și efortul necesar depinde foarte mult de modul în care e construit: dacă e modular ar fi foarte simplu.

Avantaje:

  1. Ai 3 X 4 tonuri la dispoziție și nu doar două.
  2. Păstrezi sound-ul combo-ului și poți lua cu tine o parte importantă din el.
  3. Poți folosi pe scenă ieșirea cu cabsim pt. a asigura consistența sound-ului tău indiferent de ce backline ai la dispoziție.

Dezavantaje:

  1. Pierzi garanția, evident, dacă e cazul.
  2. În funcție de cât de complicată e operațiunea s-ar putea să iasă mai scump decât o pedală ieftină de distorsiune (dar tot n-ar trebui să ajungă la 420 lei).

 

Altă opțiune ar fi să facă cineva reverse engineering la Sanpera, dar tre' să ai acces la el și e mai complicat.

Posted (edited)

Dupa o analiza foarte atenta a posibilitatii de a arunca EHX-ul, mi-am dat seama ca pedala suna cum imi doream doar cu un eq in fata. Asa am scapat de ''ear fucking noise-ul'' nenorocit, care mai avea putin si ma aducea intr-o stare de deprimare cu tendinte sinucigase.

Acum suna cum trebuie, eq-ul este unul improvizat, are un singur pot de tone, dar care face ceea ce nu face eq-ul din pedala.

Oare exista vre-o pedala high gain cu destul low end care sa nu te zgarie pe creier iar mediile sa nu fie asa de pronuntate, cu eq pus pe flat? Adica eq-ul din pedala sa faca ce trebuie, sa nu mai vin cu alta corectie externa ca sa ''sune''.

Huh ce nervi am, sunt tot ca racu'.

Edited by Les Paul 1960
Posted

Cred că sunt destule pedale pe piață pentru a acoperi toate gusturile, trebuie doar să le cauți, și ideal să știi ce cauți.

 

eq-ul este unul improvizat, are un singur pot de tone, dar care face ceea ce nu face eq-ul din pedala

Păi "eq-ul din pedală" e post-distorsiune, are cu totul alt rol. "Secretul" obținerii balansului dorit din cam orice distorsiune/preamp e știut de mult timp, și s-a discutat și aici de mai multe ori despre "eq sandwich" și perspectiva modulară.

http://www.amptone.com/truesecretofamptone.htm

Mark-urile de la Mesa Boogie sunt probabil cel mai cunoscut exemplu de (pre)amplificatoare care includ controale de ton pre- și post-distorsiune. Altele au câte un switch pt. "voicing" sau "bright". Doar recent au mai apărut pe piață modele cu pre-eq: DAR FBM și Randall Satan.

Desigur toate preamplificatoarele concepute de mine oferă această facilitate :D

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.