www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Esound.ro?


Guest Borsec25123

Recommended Posts

Guest psihotronic

cel mai sigur va fi sa iei banutii la tine si sa mergi chiar tu la e-sound pt. a proba personal chitara.eventual alte chitari de acolo...

instrumentele trebuie probate PERSONAL inainte de cumparare ,aici nefiind vb neaparat de vreo defectiune-trebuie vazut daca e ok la mina grifful,cum suna si eventual sa nu aiba problema cu ceva...

la comenzile online sellerul trimite produsele cu problema pt ca probabilitatea de a se intoarce pe stoc e mica,iar in magazin le vinde mai greu...

m-am ales asa acum ceva ani cu un fender strat cu finisajul lovit serios in 2 locuri...

nu l-am mai schimbat din comoditate si din cauza ca importatorul oficial taxa retururile,deci mai aveam de platit tot eu niste bani!!!

deci mergi personal la magazin-la comanda online ti se baga pe gat shit!!!

Link to comment
Share on other sites

asta cu probatul in magazin merge oriunde mai putin la Esound, pentru ca doamna (sa-i zic de la ghiseu?) respectiva "isi iese din pepeni" nu la rugamintea de a proba mai multe chitari, ba chiar e putin deranjata si de faptul ca iti arata una ... pe prima ma refer. Ca sa sumarizez, cand am vrut sa vad o alta chitara deoarece cea expusa avea un defect major (cordarul era montat stramb din fabrica), replica dansei a fost: "dar cate vreti sa vedeti, doar n-o sa stau toata ziua sa vi le arat pe toate, spuneti-mi un model si vi-l aduc din depozit, sa stiti ca toate sunt la fel, nu vad de ce vreti sa vedeti mai multe chitari de acelasi model" ... cool or what ?? :|

Link to comment
Share on other sites

asta cu probatul in magazin merge oriunde mai putin la Esound, pentru ca doamna (sa-i zic de la ghiseu?) respectiva "isi iese din pepeni" nu la rugamintea de a proba mai multe chitari, ba chiar e putin deranjata si de faptul ca iti arata una ... pe prima ma refer. Ca sa sumarizez, cand am vrut sa vad o alta chitara deoarece cea expusa avea un defect major (cordarul era montat stramb din fabrica), replica dansei a fost: "dar cate vreti sa vedeti, doar n-o sa stau toata ziua sa vi le arat pe toate, spuneti-mi un model si vi-l aduc din depozit, sa stiti ca toate sunt la fel, nu vad de ce vreti sa vedeti mai multe chitari de acelasi model" ... cool or what ?? :|

 

Iar o ardeti democratic? Chiar povesteau colegii de forum care au umblat pe la magazine de instrumente din afara Romaniei ca nu-i lasau sa testeze ce vroiau ei nici acolo. De la un pret in sus le priveai, testai cu banul in mana.

Oricum, iti dai seama daca iti place o chitara chiar daca cea expusa e setata prost sau are un defect. Nu esti acolo sa inregistrezi album ca sa ai tu intonatia setata corect si action ideal. Iti dai seama de model si iti alegi din ce au pe stoc din modelul respectiv.

 

Bine, din viziunea romanului "cu drepturi", e simplu, vanzatorul e naspa, dar din punctul de vedere al comerciantului, cand te trezesti ca dintr-un lot de 100 de chitare, 20 sunt zgariate de diversi "testeri", e cam nasol.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1) la mana, plusez ce a zis red, mor de suferinta comerciantului

2) la mana, crede-ma ca am dealeri in Pitesti care de fiecare data cand fac aprovizionarea cu orice tip de instrument, dl. Dan se duce PERSONAL de FIECARE DATA si le alege cu manuta dansului, deci asta cu 20/100 proaste nu pot sa le pun decat tot in carca nesimtirii de mogul comercial care se crede depozit de desfacere inainte sa stie diferenta dintre cartofi si chitare.

3) la mana, chitara despre care povesteam in post costa 269 RON si defectul nu era minor, gen actiune, etc. asa ca sa fim seriosi

4) la mana, a fost doar un caz din cele 5 (cam asa tin minte) in care m-am enervat la culme cu ei, deci oi fi eu tamp, dar nu si-n luni diferite ale anului :)

Edited by otringal
Link to comment
Share on other sites

Guest psihotronic

PAI-IN CAZUL ASTA DOAMNA AR TREBUI SA VANDA CORNURI CALDE SAU STIU EU CE -DAR ALTCEVA!! :death:

Iar o ardeti democratic? Chiar povesteau colegii de forum care au umblat pe la magazine de instrumente din afara Romaniei ca nu-i lasau sa testeze ce vroiau ei nici acolo. De la un pret in sus le priveai, testai cu banul in mana.

Oricum, iti dai seama daca iti place o chitara chiar daca cea expusa e setata prost sau are un defect. Nu esti acolo sa inregistrezi album ca sa ai tu intonatia setata corect si action ideal. Iti dai seama de model si iti alegi din ce au pe stoc din modelul respectiv.

 

Bine, din viziunea romanului "cu drepturi", e simplu, vanzatorul e naspa, dar din punctul de vedere al comerciantului, cand te trezesti ca dintr-un lot de 100 de chitare, 20 sunt zgariate de diversi "testeri", e cam nasol.

AICI SE PUNE PROBLEMA ACHIZITIONARII UNUI INSTRUMENT MUZICAL!!!

FAPTUL CA NU IL POTI PROBA SUFICIENT INAINTE DE CUMPARARE DEFINESTE NEPROFESIONALISMUL COMERCIANTULUI!!!

DACA AFARA VEZI CATE UNU DE-ASTA NU TREBUIE IMEDIAT SA LUAM CA REGULA CE FACE EL !

CA SA NU MAI SPUN DE POLITICA CELOR DE AFARA CARE SPUNE CA IN CAZUL INSTRUMENTELOR NOI, LE FOLOSESTI ACASA [1 SAPTAMANA PINA LA O LUNA]SI DACA NU SANT POTRIVITE SE RETURNEAZA FARA PROBLEME!!

LUCRU CARE MERGE SI LA AMPLIFICATOARE ,PROCESOARE ETC...

MI SE PARE NORMAL...UNII DAM CATE 1-2000 DE EURO PE O CHITARA ,AMP ETC SI MI SE PARE ABSURD SA NU POT SA FAC NISTE PROBE !

DECI-LA BRUTARIE!!!

Link to comment
Share on other sites

Dupa cate am fost informat si la noi mai nou perioada de "returnare" este de 30 zile.

 

Dar probabil ca si in cazul unei comande de la de ex.Tohmann trebuie sa astepti mult pana vine un instrument comandat apoi daca mai si returnezi astepti si mai mult .

Singura justificare al existentei magazinelor de la noi ( sau de oriunde ) este faptul ca poti incerca instrumentul inainte de al cumpara !!!!!! si faptul ca aduc instrumente pe care le poti cumpara pe loc si nu trebuie sa astepti .

 

Deci platesc cu aprox 30% mai mult ca sa pot incerca instrumentul iar in caz de probleme ulterioare "magazinul" sa ia masuri si sa vada de "returnare /reclamatii/garantie " la cei de unde au comandat etc..asta ar fi singurul rol al magazinelor in acest caz .

 

In cea ce priveste tinerii /copii care vin sa incerce instrumente este normal sa nu-i dau in mana chitara cea mai scumpa din magazin.Probabil nu sunt potentiali cumparatori nu au in buzunar 2000-3000 euro .

 

Ptr chitarele scumpe se fac demonstratii de catre chitaristi profesionisti iar tinetretul vine sa intrebe sa vada si sa asculte .

Iar chitarele ieftine care se vand scump trebuie sa fie puse la bataie altfel raman magazinele cu ele si sunt bune de foc la iarna..sau ptr. show de spart pe scena la un concert.

 

 

Treaba ca "toate sunt la fel " e tare de tot . Cum sa fie doua gaturi la fel ?? Cum sa fie doua scanduri la fel ? Cum sa aiba exact aceiasi culoare de ton etc. etc ..

 

.Poate vanzatorul ma rog angajatul a fost sincer si decodat inseamna "toate sunt la fel de proaste NU vad rostul sa mai alegeti ceva ca nu-i nimic de ales este doar timp pierdut mai bine cautati alt magazin ca noi avem numai deseuri.."

 

Dac nu te pricepi la chitare nu te duci singur sa cumperi duci cu tine un specialist si daca se poate si un avocat care sa citeasca toate cele scrise cu litere marunte marunte ca sa nu fii pacalit .

Edited by karpi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu am comandat atat de pe mcmusic.ro cat si de pe esond.ro.

strict in cazul meu, pachetul de la mcmusic.ro a venit desfacut, chitara zgariata pe spate, dar nimic deosebit sa merite returnata.

pachetul de la esound.ro era sigilat, nedesfacut, impecabil ambalat (direct de la producator), chitara fara probleme.

Link to comment
Share on other sites

discutia cu returnatul nu prea isi are sensul, daca vorbim de magazinele din romania. asta pt ca ele rareori au pe stoc mai mult de un exemplar, deci nu ai ce sa primesti in locul produsului returnat. eventual banii inapoi sau altceva. ma refer la chestii serioase, nu la cele gen doua la 4 lei, desi nici acolo nu bag mana in foc... exceptie fac "magazinele" care intermediaza comenzi thomann, dar la alea depinzi defapt de thomann, nu de magazinul nostru.

Edited by barbarossa
Link to comment
Share on other sites

Guest Borsec25123

Din nefericire se pare ca Esound este singura mea optiune. Am vrut sa comand te pe Thomann da am zis ca-i mai bine sa iau chitara din tara decat din strainatate. Stiu ca mai este si MCMusic, poate ajung sa comand de-acolo nu stiu, vad eu. Mai stiti si alte magazine din romania care comercializeaza chitari?

Link to comment
Share on other sites

asta cu probatul in magazin merge oriunde mai putin la Esound, pentru ca doamna (sa-i zic de la ghiseu?) respectiva "isi iese din pepeni" nu la rugamintea de a proba mai multe chitari, ba chiar e putin deranjata si de faptul ca iti arata una ... pe prima ma refer. Ca sa sumarizez, cand am vrut sa vad o alta chitara deoarece cea expusa avea un defect major (cordarul era montat stramb din fabrica), replica dansei a fost: "dar cate vreti sa vedeti, doar n-o sa stau toata ziua sa vi le arat pe toate, spuneti-mi un model si vi-l aduc din depozit, sa stiti ca toate sunt la fel, nu vad de ce vreti sa vedeti mai multe chitari de acelasi model" ... cool or what ?? :|

 

Cand citesti acest post, iti si imaginezi magazinul Esound, plin de niste cucoane batrane si grase care vand gogosari, care habar n-au despre chitari, in care intra clienti amabili, plini de rugaminti, care evident sunt tratati cu maxim dezinteres.... cam asa reiese din aceasta descriere. Au fost aduse si cate 5-6 chitari din depozit pentru diversi clienti, care le-au testat si n-au cumparat niciuna si totusi nimeni nu s-a pierdut cu firea. Chiar puteti crede ca cineva spune ca toate chitarile sunt la fel, intr-un magazin de chitari in care sunt expuse peste 25 modele de chitari Gibson ????

Link to comment
Share on other sites

Postul l-am scris fara a fi in stare de ebrietae. Nu sunt nici uituc si nici nu infloresc de dragul antireclamei. Am spus exact ceea ce s-a intamplat, cazul nefiind nici pe departe unul izolat vis-a-vis la iesaund sau a colegilor mei, ca sa nu mai vorbim de probabilul istoric al magazinului. Deci, da, ati sumarizat destul de bine polologia mea inutila in doar 2 randuri.

 

Iar in alta ordine de idei, cu inca 2 luni inainte sa va soseasca minunatele Gibson (care nu sunt nici pe departe cele mai bune chitare la momentul actual, desi nu le jignesc, logic, mi-ar placea sa am una) deja brandul eSound a facut valva in stanga, dreapta, sus, jos si alte dimensiuni posibile in legatura cu marele eveniment si vad ca reclama legata de acest moment inca este "pe val", lucru ce (dupa parerea mea, nu trebuie luat ca si regula) deja imi pare a lua o turnura autopropagandista care nu are ca scop decat "luarea ochiilor" clientului. Ghici ciuperca, toate magazinele au Gibson si nu numai. Care-i treaba? Nasol a fost ca n-ati avut pana acum, cel mult in acest moment puteti spune ca sunteti "la egal" cu ceilalti din punct de vedere al stocului (servirea are in schimb un iz mioritic de plaiuri romanesti). Aceasta valva legata de Gibson este ca in cazul elevului ce vrea 10 pt k si-a facut tema. Nu-si ia nimic, isi lua 2 daca nu si-o facea.

Edited by otringal
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de lectiile asupra importantei publicitatii. Chiar am impresia ca este indispensabila. Motiv pentru care avem mai nou si facultati de "advertising" (ca asa e mai deontologic, nu?). Super, thanks, de acum incolo o sa ii acord o importanta vecina cu moartea pentru a nu mai fi atat de ignorant in micimea mea.

 

In alta ordine de idei, daca totusi aveti probleme la iesaund si aveti o speranta in a vi le rezolva, vorbiti cu patronul, spre surprinderea mea este un tip chiar deschis, intelegator si amabil.

 

Insa, hai sa fie o lume mai buna, deci, dragi copii, cumparati de la Esound fara probleme, caci este totul foarte bine si frumos, merg lucrurile ca peste tot altundeva! Imi retrag spusele anterioare

Edited by otringal
Link to comment
Share on other sites

Una peste alta,daca luati de la Esound mai ales online,o faceti pe riscul vostru.

 

Poate in cazul tau. Eu platesc cu o taxa de 24% din valoarea produsului cu un rost, precum si restul taxelor si impozitelor in functie de venituri, tu se pare ca le platesti degeaba. De-asta cumparam dintr-un loc care este inregistrat la organele statului ca sa desfasoare activitati de comert si nu din targuri ad-hoc, pentru ca toata treaba sa se realizeze in bazele unor legi.

Edited by 'mnezãu
Link to comment
Share on other sites

2, ambele legate de termenul de maxim 30 zile de returnare a banilor, despre care clientii nu stiau

 

Asta vreau sa punctez. Consumatorul roman nu stie ce drepturi are si de ce plateste taxe. El tine cont doar de drepturile morale, pe ideea "ar fi trebuit sa...". De aici si aitudinea alesilor fata de omul de rand. De aici si incantarea cand vedem "30-day money back guarantee" pe thomann, dar nu ne intereseaza ca in Romania nu trebuie sa scrie chestia asta nicaieri ca sa beneficiem de aceasta treaba la orice tranzactie on-line.

Adica da, sunt de acord, poate fi deranjant daca primesti un produs defect. Insa, tocmai din acest motiv facem tranzactia intr-un spatiu legal, cu o societate comerciala. Ca tu sa poti informa vanzatorul despre o defectiune a produsului respectiv, iar el sa-ti rezolve problema. De aceea primesti factura si garantie la cumparare. Ei bine, de multe ori se incadreaza tranzactia la "teapa" din momentul in care am primit produsul. Teapa porneste de fapt in momentul in care vanzatorul nu face nimic pentru a remedia problema.

Orice problema pe care o sesizati la un produs. Nu este vina voastra, e vina magazinului. Voi ati platit un produs functional. De aceea, este necesar sa vorbiti cu reprezentantii magazinului, iar el e obligat sa remedieze problema.

Ideea de mai sus, cu nea Dan care testeaza produsele, se aplica unor magazine foarte mici. Deja cand ai mai multe produse este imposibil sa faci acest lucru.

In plus, exista ideea asta comunista, cum ca orice patron de magazin e "mogul" si ca scopul lui in viata e sa numere bani castigati de la fraieri. Munca comerciantului este sa cumpere marfa dintr-un loc cu pretul X si s-o vanda mai departe cu X+y%. Cum in Romania, mai ales in zonele de nisa, cum este cea a instrumentelor muzicale nu este o cerere foarte mare, magazinelor le este greu sa incheie contracte directe cu producatorul. Asa ca ei cumpara deja de la unii care au adaugat deja X+z%, iar la vanzare produsul apare cu X+z%+y%, de-aici si pretul mai ridicat al produselor.

Link to comment
Share on other sites

2, ambele legate de termenul de maxim 30 zile de returnare a banilor, despre care clientii nu stiau

La inceput nu am vrut sa spun toata povestea chitarei mele,era prea multa reclama proasta la Esound si m am gandit ca cel care a inceput topicul s a convins despre ei.

Cu chitara varza,m am dus cam la 2 saptamani la Esound,am cumparat un procesor V-amp3(cu care nu am avut probleme)si cu ocazia asta le am aratat si chitara.Cheitele se miscau in gol,avea fretbuzz,o problema la mi ul gros(fretbuzz pe coarda libera) si cand am cumparat o era deja umpic zgariata(dar n am bagat de seama.Cu o mare nesimtire mi s a raspuns ca ma pot obisnui cu cheitele si fretbuzzul la mi ul liber il au toate chitarele,cica dadeam eu prea tare de coarda.Toate astea dupa ce cumparasem ceva de la ei.

Am reparat chitara pe banii mei,asta e.

Reclamatii poti sa faci,degeaba(nu am facut nimic scris...oricum)

Edited by GuitarTovaras
Link to comment
Share on other sites

Cu o mare nesimtire mi s a raspuns ca ma pot obisnui cu cheitele si fretbuzzul la mi ul liber il au toate chitarele,cica dadeam eu prea tare de coarda.Toate astea dupa ce cumparasem ceva de la ei.

 

Suntem aici cativa pe forum care intamplator ne mai ocupam si cu reparat/reconditionat/setat chitari... Eu cel putin daca eram la magazin si auzeam asa ceva nu ma puteam opri din ras :lol: Nu s-a oferit sa iti dea si lectii de chitara, cum ca asa trebuie sa fie, sa sune de fapt?

 

Oricum eu am cumparat cateva chestii de la esound si au raspuns si trimis obiectele respective prompt. Au venit sigilate in ambalajul lor. Nimic de reprosat. Dar sa iti cumperi chitara on-line, nu stiu eu nu m-as risca...

Link to comment
Share on other sites

Pai spuneti oamenilor povestile complete. Ca asa, rupturi, aflam doar ca sunt naspa si nu stim de ce.

Pana acum am observat ca problema cea mai mare nu este la tranzactiile online, ci la vanzarea in magazin, mai exact la atitudinea vanzatorilor care nu informeaza corect cumparatorul.

 

@GuitarTovaras, exact ce am spus mai sus, nu trebuia sa repari chitara pe banii tai.

"Reclamatii poti sa faci,degeaba(nu am facut nimic scris...oricum)" - concluzia presupun ca ai visat-o noaptea, sau care e smecheria? De unde ti-ai dat seama ca faci degeaba? Uite, doi nefericiti care nu-si stiau drepturile si s-au grabit la ANPC, isi iau banii inapoi.

 

Avem Legea 296/2004, privind Codul consumului. Acolo avem foarte clar obligatiile agentilor economici. De asemenea, o motivatie cum ca este greu sa returneze produsul la producator sau importator nu il intereseaza pe consumator. Daca in contractul pe care magazinul il are cu producatorul nu sunt stipulate clar astfel de cazuri, e problema magazinului.

De asemenea, pe langa asta, consumatorul are drepturi destul de importante. Sunt enumerate in legea de mai sus. Fac o mica sinteza cu ce mi se pare important:

 

CAP II - Obligatiile operatorilor economici

 

ART. 8

Operatorii economici sunt obligați sã punã pe piațã numai produse sau servicii sigure, care corespund caracteristicilor prescrise sau declarate, sã se comporte în mod corect în relațiile cu consumatorii ºi sã nu foloseascã practici comerciale abuzive.

 

ART. 10

Este interzisã condiționarea vânzãrii cãtre consumator a unui produs, de cumpãrarea unei cantitãți impuse sau de cumpãrarea concomitentã a unui alt produs sau serviciu. De asemenea, este interzisã prestarea unui serviciu cãtre consumator, condiționatã de prestarea altui serviciu sau de cumpãrarea unui produs.

 

ART. 12

Cheltuielile legate de înlocuirea produselor defecte, de remedierea sau de restituirea contravalorii acestora vor fi suportate de vânzãtor ºi recuperate de acesta de la producãtor sau, dupã caz, de la importator sau de la furnizorul anterior aflat pe lanțul de distribuție, dacã prin contractul încheiat între aceºtia nu s-a stabilit altfel.

 

ART. 14

Consumatorii trebuie sã primeascã toate informațiile necesare pentru o utilizare corespunzãtoare, potrivit destinației inițiale a bunurilor.

 

ART. 16

În cazul produselor identificate sau identificabile cu defecte, producãtorii ºi/sau distribuitorii au obligația de a le retrage de pe piațã, de a le înlocui sau de a le repara, iar în situația în care aceste mãsuri nu pot fi fãcute într-o perioadã rezonabilã de timp, stabilitã de comun acord între vânzãtor ºi consumator ºi fãrã niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, consumatorul trebuie sã fie compensat în mod corespunzãtor.

 

ART. 17

În cazul lipsei conformitãții, astfel cum este prevãzut în actele normative în domeniul conformitãții produselor, constatate de consumator, acesta are dreptul de a solicita vânzãtorului, ca mãsurã reparatorie, repararea sau înlocuirea produselor, în fiecare caz fãrã platã, cu excepția cazului în care aceastã solicitare este imposibilã sau disproporționatã.

 

ART. 18

Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi fãcutã în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilitã de comun acord între vânzãtor ºi consumator ºi fãrã niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luând în considerare natura produselor ºi scopul pentru care acesta a solicitat produsele, în condițiile legii.

 

 

CAP III - Drepturile consumatorului:

 

ART. 27

Consumatorii beneficiazã de urmãtoarele drepturi:

B) de a fi informați complet, corect ºi precis, asupra caracteristicilor esențiale ale produselor ºi serviciilor, astfel încât decizia pe care o adoptã în legãturã cu acestea sã corespundã cât mai bine nevoilor lor, precum si de a fi educați în calitatea lor de consumatori;

g) de a nu li se interzice de cãtre un operator economic sã obținã un beneficiu prevãzut în mod expres de lege.

 

De asemenea, art. 28:

Se interzice refuzul vânzãrii unui produs sau prestãrii unui serviciu cãtre un consumator fãrã un motiv justificat conform prevederilor legale în vigoare.

Link to comment
Share on other sites

Guest danndjd

si eu am luat de pe esound o chitara electrica si nu a avut nici un fel de probleme. o am de 3 ani si functioneaza perfect. eu recomand esound :-D

Link to comment
Share on other sites

Guest psihotronic

NU EXISTA MOTIV PT CARE SA RENTEZE SA NU PROBEZI PERSONAL UN INSTRUMENT LA CUMPARARE!

DACA CREZI CA IESI CU UN DRUM IN MINUS IN ALT ORAS ,E BINE DE STIUT CA LA COMANDA ONLINE VANZATORUL SE UITA IN DEPOZIT SI TRIMITE CE ARE MAI NASPA POSIBIL[am zis mai sus de ce]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest xkyve

nu recomand. mi-au trimis o chitara electrica a carui gat nu era bine insurubat. poze aici:

http://forums.rgc.ro/topic/74265-epiphone-lp100-bolt-on-neck/

 

mi-am dat seama de-abia a doua zi atunci cand mi-a venit si amplificatorul. acum e vineri seara nu ii pot suna decat luni.

voi returna chitara sper sa-mi primesc banii inapoi... o sa mai postez aici sa va spun ce s-a intamplat.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Borsec25123

nu recomand. mi-au trimis o chitara electrica a carui gat nu era bine insurubat. poze aici:

http://forums.rgc.ro...0-bolt-on-neck/

 

mi-am dat seama de-abia a doua zi atunci cand mi-a venit si amplificatorul. acum e vineri seara nu ii pot suna decat luni.

voi returna chitara sper sa-mi primesc banii inapoi... o sa mai postez aici sa va spun ce s-a intamplat.

 

Dupa cate cacaturi au patit chitaristii cu Esoundu' ma bucur ca i-am evitat. Adica sa-mi bag ceva, nu tratezi clientul in halul acesta. Faza este ca nici romanul nu-si prea stie el drepturile si pana la urma Esound profita de prostia noastra.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.