www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Distorsul Perfect


Bogdi Skinny
 Share

Recommended Posts

Ce parere aveti voi despre cel mai bun distors pe care l-ati incercat sau il folositi ?

Pe ce mergeti ? Pedale analogice sau procesoare digitale?

Is curios de pareri si idei.......

Eu momentan am niste chestii extrem de ieftine ( si slabe in mod evident) asa ca nu ma pronunt la capitolul asta...dar is curios de parerea voastra......exemple si motive pt care considerati ca e cel mai ok.....

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum spune si domnul Viobio ..nu exista cea mai buna pedala..exista doar ce ne place...probabil tu nu ti-ai gasit inca tonul care sa-ti placa si de aia spui ca ai niste "chestii slabe"....

 

aici nu exista indoiala......

 

eu aici ma refeream la faptul ca oamenii au pareri diferite cand vine vb de asta.....unii merg pe pedale ca au ton mai cald si mai potrivit , si altii pe procesoare si mi-au zis ca au distors foarte bun. Aici depinde de preferinte.....ah.....si cel mai important inainte de toate.....de setarile pe care le folosesti :lol:

Respect :)

Link to comment
Share on other sites

Sunetul final pe care il obtii folosind efecte analogice depinde foarte mult de semnalul initial (ce iese din chitara).

Am cantat vre-un an si ceva pe Digitech Metal Master... indiferent cum reglai volumul din chitara, suna la fel, pana si diferenta dintre hb si single coil e abia sesizabila. Cu alte pedale treci de la ton de blues-rock la metal doar invartind pot-ul de volum al chitarii.

 

Saptamana asta am fost intr-un magazin sa probez un amp, dar pe pedala mea. Tipul de la magazin mi-a intins un Squier Bullet. Conectez eu toate, pornesc distorsul, dau cateva note, observ ca suna ca un sobolan lesinat si ma gandesc sa dau volumul din chitara la 10 ca sune mai cu O_O. Pe naiba, era la 10, gainul din pedala era la maxim si doza era destul de aproape de corzi. Imi dau seama ca Bullet nu e facut pentru metal, dar ce am auzit este sub orice critica. In fine, cu alta chitara (si vorbesc de un reghin, nu de cine stie ce minunatie), pedala suna... tre' sa fac eu niste demo-uri...

Link to comment
Share on other sites

pedala, amp... ok, dar cu doza cum ramane?

 

......true again.....la doze se explica si preferintele fiecaruia pt a canta un anumit gen de rock ( de acolo ideea ca squierele , fenderele nu sunt chitari de metale pentru ca au single-uri , iar pt metale , de preferabil sunt humbucherele....) de aici si tonul chitarii , si capacitatile ei.....eh......is MULT prea multe chestii de explicat aici...... dar eu cel putin , is de parere ca chitara care o am eu (jackson dk2m) e capabila sa acopere orice gen.....si totusi.....mana in mare este cea care lasa de dorit......

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca Bogdan intreaba de distorsul perfect in intelesul literal. Subiectul ma intereseaza si pe mine. Pentru mine un distors este perfect cand te face sa regreti ca trebuie sa pui chitara in cui.

 

Vad ca majoritatea pleaca de la premiza ca poti fi interesat de subiectul topicului doar pentru a putea copia echipamentul/setarile. In cazul meu, e altceva: mi-ar placea sa-mi fac o imagine despre distorsurile folosite pe RGC. Un fel de studiu sociologic daca imi permiteti exprimarea.

 

De exemplu, ma indoiesc ca exista oameni care canta (sau incearca :)) la chitara electrica care sa nu vrea un sunet distorsionat (cum ar veni, overdrive, distorsiune sau fuzz). Fie din fortarea amplificatorului, fie dintr-o pedaluta sau procesor, fie dintr-o combinatie (sunt unii care l-au inclus direct in chitara).

 

Pe urma, mai sunt categoriile de pret care se suprapun de regula cu cat de multi bani scoate omul din sculele respective (profesionistii ar trebui sa aiba cele mai scumpe echipamente). Fireste exista exceptii - cei carora venitul le permite un asemenea hobby sau Jack White (asta a fost o gluma).

 

Pe urma urmei, mai este felul in care se folosesc numitele echipamente: de la zdranganeala la casti in dormitor la stadioane si inregistrari. Un profesionist va fi trecut prin toate variantele (desi nu-i obligatoriu), un amator nu. Insa amandoi au pareri valide din punctul meu de vedere.

 

Ca sa revin la topic, eu, ca si chitarist de dormitor/surubaritor amator, am folosit numai scule solid-state si de buget mic. Distorsurile mele preferate sunt Line 6 POD si Tech 21 Sansamp GT-2 (o clona, fireste, originalul nu se incadreaza la buget mic). Niciunul nu este potrivit pentru scena (nu ca as sti), dar "if there's a will, there's a way", zic mereu. Sunt insa foarte bune in fata unui sistem Hi-Fi obisnuit sau a unui PC. Preferintele mele personale se duc spre high-gain, probabil ca petrec mai mult timp setat asa decat in toate celelalte feluri combinate.

 

Ii va folosi lui Bogdan raspunsul meu? Habar n-am! Eu stiu ca as aprecia raspunsurile concrete pe subiectul asta.

 

Sanatate si virtute.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca Bogdan intreaba de distorsul perfect in intelesul literal. Subiectul ma intereseaza si pe mine. Pentru mine un distors este perfect cand te face sa regreti ca trebuie sa pui chitara in cui.

 

Vad ca majoritatea pleaca de la premiza ca poti fi interesat de subiectul topicului doar pentru a putea copia echipamentul/setarile. In cazul meu, e altceva: mi-ar placea sa-mi fac o imagine despre distorsurile folosite pe RGC. Un fel de studiu sociologic daca imi permiteti exprimarea.

 

De exemplu, ma indoiesc ca exista oameni care canta (sau incearca :lol: ) la chitara electrica care sa nu vrea un sunet distorsionat (cum ar veni, overdrive, distorsiune sau fuzz). Fie din fortarea amplificatorului, fie dintr-o pedaluta sau procesor, fie dintr-o combinatie (sunt unii care l-au inclus direct in chitara).

 

Pe urma, mai sunt categoriile de pret care se suprapun de regula cu cat de multi bani scoate omul din sculele respective (profesionistii ar trebui sa aiba cele mai scumpe echipamente). Fireste exista exceptii - cei carora venitul le permite un asemenea hobby sau Jack White (asta a fost o gluma).

 

Pe urma urmei, mai este felul in care se folosesc numitele echipamente: de la zdranganeala la casti in dormitor la stadioane si inregistrari. Un profesionist va fi trecut prin toate variantele (desi nu-i obligatoriu), un amator nu. Insa amandoi au pareri valide din punctul meu de vedere.

 

Ca sa revin la topic, eu, ca si chitarist de dormitor/surubaritor amator, am folosit numai scule solid-state si de buget mic. Distorsurile mele preferate sunt Line 6 POD si Tech 21 Sansamp GT-2 (o clona, fireste, originalul nu se incadreaza la buget mic). Niciunul nu este potrivit pentru scena (nu ca as sti), dar "if there's a will, there's a way", zic mereu. Sunt insa foarte bune in fata unui sistem Hi-Fi obisnuit sau a unui PC. Preferintele mele personale se duc spre high-gain, probabil ca petrec mai mult timp setat asa decat in toate celelalte feluri combinate.

 

Ii va folosi lui Bogdan raspunsul meu? Habar n-am! Eu stiu ca as aprecia raspunsurile concrete pe subiectul asta.

 

Sanatate si virtute.

Ai pus punctu pe i. Mi-a placut. Tot :) ul

Link to comment
Share on other sites

Feelingul cui ? Pedala are feeling ?

 

Feelingul e al chitaristului, unii il au, altii il cauta toata viata. O pedala cu dinamica extraordinara, care ajuta foarte mult chitaristul sa transmita nuante ar fi Whampler Pinnacle, este un simulator de Marshall Super Lead (dupa parerea mea) extrem de reusit. Este dupa parerea mea una din cele mai reusite pedale de distors nu foarte suparat (nu e o pedala pentru cantat porcosenii) de pe piata. De avut are suficient gain ca sa multumeasca orice chitarist, doar ca tonul este foarte aproape de brown soundul lui Van Halen.

Link to comment
Share on other sites

I-auzi una, i-auzi doua...

 

Parere personala:

Distorsul perfect e ca femeia perfecta... E acolo in lume, insa n-ai apucat sa-i cumperi de baut si s-o duci acasa sa o dai cu capul de pereti inca :)

 

Plus ca femeia perfecta e perfecta pentru tine pana la o anumita varsta :lol: - daca-mi permiti analogia, cand treci prin viata (muzicala si sexuala) prin mai multe stiluri, ai nevoie de alt tip de distorsiune. Si ca sa ma refer de acum incolo numai strict muzical, eu am cam trecut (prin multe, nu prin toate) si prin procesoare, si analoage, si magnetofoane plus simulari smechere de calculator si p®ost procesare :lol:

 

etapa 1:

Proaspat apucat de chitara, death metal guitarist wanna-be, impresionat de pantera -> distors rusesc (copie boss metal master) care impingea intrarea de la magnetofon - asta era distorsul perfect.

 

etapa 2:

Proaspat absolvent de scoala pop. de arte -> chitara clasica... imi placea jazzul.. de fapt imi placeau notele random cat timp era un loop de bass pe fundal. Cochetam cu heavy gen manowar, maiden.. etc. Mi-am luat primul procesor dar il foloseam pentru reverb delay. Piesa principala a devenit un Digitech bad monkey. (deci proc+analog)

 

etapa 3:

Heavy all the way. Mi-am luat gt6 si jackson. (in momentul ala am zis fuck strats - desi jacksonul in starea lui primordiala era tot un strat H-H). Nu mai aveam nevoie de nimic. GT-6 rula !

(aci m-am si despartit de o tipa care nu era heavy deloc :) ) - m-am combinat cu o gagica cu tricou cu metallica

 

etapa 4:

Tot heavy, dar cochetam cu blues-ul. GT6 nu mai dadea randament. Nici gagica... am schimbat gagica, si mi-am luat POD 2.0

 

etapa 5:

Podul era atat de misto incat mi-am luat pod de rack. Mult mai multe combinatii, mult mai multe treburi... cerea un amp. Fender princeton reverb de 20W (nu stiu care era treaba cu el, diful era schimbat). Am ramas fidel blues-ului.

 

etapa 6:

de aci a inceput GAS-ul. Pentru ca am vandut sau uitat pe acasa tot ce inseamna scule digitale, simulatoare si alte mizerii (asa le consider acum). Chitara sanatoasa->compresor->overdrive->distors->Amp sanatos (+delay si exciter in FX loop-ul de la amp). De vreo 4-5 ani am acelasi setup dar cu diferite marci la picioare. De vreo 4-5 ani ma pup cu aceeasi fata...

 

astept etapa 7

 

Abia acum realizez poate ca nu e relevant pentru tine ce am zis aici (adica in materie de ce scule sa-ti cumperi) dar poate te face sa devii mai cumpatat decat am fost eu...

citeste printre randuri.. sunt sigur ca exista inca vreo 10 oameni care au facut ca mine si tot nu sunt multumiti...

Link to comment
Share on other sites

Cât? Ești sigur cã știi la ce te referi?

De exemplu o placã de sunet la 2 lei are mãcar 80dB dinamicã inerentã, de obicei pe la 100dB.

 

Noi aici discutam despre pedale de distors, nu de placi de sunet, dar daca tu obtii distorsul din placa de sunet e problema ta. :)

 

M-am saturat de discutiile astea in contradictoriu in care unii tot incearca sa vaneze greseli, sau exprimari pentru care iti trebuie si putina imaginatie (nu neaparat multa) pentru a intelege lucrul respectiv. Nu totul se reduce la formule fizice si matematice, multe lucruri care tin de sunet se judeca de obicei subiectiv si tin de gustul fiecaruia. Eu am spus in post ca este vorba de parerea mea. Daca ne apucam sa facem la fiecare post analiza literara si comparam dupa si cu manualul de fizica si de mai stiu eu ce cred ca deja nu prea mai avem multa treaba cu cantatul si trecem de partea cealalta, cea a criticilor. Din cate stiu eu cei mai buni critici au fost cei care nu au reusit sa faca ceva notabil in acel domeniu si, de cele mai multe ori din frustrare au inceput sa vada defectele celorlalti si sa le scoata in evidenta. Ce-i drept este si asta un mod de a te afirma.

 

Imi cer scuze celorlalti pentru postul acesta, dar m-am saturat sa citesc pe acest forum mai mult remarcile rautacioase ale unor useri, care desi au cunostinte destul de solide in multe domenii, in loc sa ofere un sprijin altor useri aflati poate mai la inceput de drum, prin atitudinea lor fac multe persoane sa caute in alta parte o posibila rezolvare a problemei lor.

Link to comment
Share on other sites

Nu totul se reduce la formule fizice si matematice

Doar dacã ești fan al dualismului. Altfel dacã nu e fizic cum e?

Din cate stiu eu cei mai buni critici au fost cei care nu au reusit sa faca ceva notabil in acel domeniu

Exemplu? Eu cred cã ești foarte departe de adevãr.

 

Am spus deja de mai multe ori, termeni vagi și reciclați (precum dinamicã, care în contextul audio înseamnã cu totul altceva, și s-a explicat) oferã doar impresia cunoașterii. În criticã nu e loc de orgoliu sau alte forme ale expresiei valorilor subiective. Nu merge șmecheria cu convenții și pãreri, tradiții și mimetisme, trebuie studiu și argumente determinabile.

 

E ca și cum ai compara ce face un profesor de agrotehnicã cu ce face țãranul în ograda sa. La nivelul cel mai abstract obiectivele pot fi congruente dar metodologia e clar diferitã.

Așa cã recoltã bogatã, dragi chitariști.

Link to comment
Share on other sites

Rezumat :

 

Ce parere aveti voi despre cel mai bun distors pe care l-ati incercat sau il folositi ?

Pe ce mergeti ? Pedale analogice sau procesoare digitale?

Is curios de pareri si idei.......

Eu momentan am niste chestii extrem de ieftine ( si slabe in mod evident) asa ca nu ma pronunt la capitolul asta...dar is curios de parerea voastra......exemple si motive pt care considerati ca e cel mai ok.....

 

 

În criticã nu e loc de orgoliu sau alte forme ale expresiei valorilor subiective. Nu merge șmecheria cu convenții și pãreri, tradiții și mimetisme, trebuie studiu și argumente determinabile.

 

S-a inteles ?

Link to comment
Share on other sites

I-auzi una, i-auzi doua...

 

Parere personala:

Distorsul perfect e ca femeia perfecta... E acolo in lume, insa n-ai apucat sa-i cumperi de baut si s-o duci acasa sa o dai cu capul de pereti inca :lol:

 

Plus ca femeia perfecta e perfecta pentru tine pana la o anumita varsta :) - daca-mi permiti analogia, cand treci prin viata (muzicala si sexuala) prin mai multe stiluri, ai nevoie de alt tip de distorsiune. Si ca sa ma refer de acum incolo numai strict muzical, eu am cam trecut (prin multe, nu prin toate) si prin procesoare, si analoage, si magnetofoane plus simulari smechere de calculator si p®ost procesare :)

 

etapa 1:

Proaspat apucat de chitara, death metal guitarist wanna-be, impresionat de pantera -> distors rusesc (copie boss metal master) care impingea intrarea de la magnetofon - asta era distorsul perfect.

 

etapa 2:

Proaspat absolvent de scoala pop. de arte -> chitara clasica... imi placea jazzul.. de fapt imi placeau notele random cat timp era un loop de bass pe fundal. Cochetam cu heavy gen manowar, maiden.. etc. Mi-am luat primul procesor dar il foloseam pentru reverb delay. Piesa principala a devenit un Digitech bad monkey. (deci proc+analog)

 

etapa 3:

Heavy all the way. Mi-am luat gt6 si jackson. (in momentul ala am zis fuck strats - desi jacksonul in starea lui primordiala era tot un strat H-H). Nu mai aveam nevoie de nimic. GT-6 rula !

(aci m-am si despartit de o tipa care nu era heavy deloc :) ) - m-am combinat cu o gagica cu tricou cu metallica

 

etapa 4:

Tot heavy, dar cochetam cu blues-ul. GT6 nu mai dadea randament. Nici gagica... am schimbat gagica, si mi-am luat POD 2.0

 

etapa 5:

Podul era atat de misto incat mi-am luat pod de rack. Mult mai multe combinatii, mult mai multe treburi... cerea un amp. Fender princeton reverb de 20W (nu stiu care era treaba cu el, diful era schimbat). Am ramas fidel blues-ului.

 

etapa 6:

de aci a inceput GAS-ul. Pentru ca am vandut sau uitat pe acasa tot ce inseamna scule digitale, simulatoare si alte mizerii (asa le consider acum). Chitara sanatoasa->compresor->overdrive->distors->Amp sanatos (+delay si exciter in FX loop-ul de la amp). De vreo 4-5 ani am acelasi setup dar cu diferite marci la picioare. De vreo 4-5 ani ma pup cu aceeasi fata...

 

astept etapa 7

 

Abia acum realizez poate ca nu e relevant pentru tine ce am zis aici (adica in materie de ce scule sa-ti cumperi) dar poate te face sa devii mai cumpatat decat am fost eu...

citeste printre randuri.. sunt sigur ca exista inca vreo 10 oameni care au facut ca mine si tot nu sunt multumiti...

 

:lol: nu stiu cat il ajuta pe cel care a intrebat de distorsul "perfect" dar sunt de acord cu colegul @comanel :)

pentru mine (daca are vreo importanta) ,distors bun = distorsul dintr'un amp bun

Link to comment
Share on other sites

O pedala cu dinamica extraordinara, care ajuta foarte mult chitaristul sa transmita nuante ar fi Whampler Pinnacle, este un simulator de Marshall Super Lead (dupa parerea mea) extrem de reusit. Este dupa parerea mea una din cele mai reusite pedale de distors nu foarte suparat (nu e o pedala pentru cantat porcosenii) de pe piata. De avut are suficient gain ca sa multumeasca orice chitarist, doar ca tonul este foarte aproape de brown soundul lui Van Halen.

 

Aprob, cu mana pe inima. O am si stiu ce spun. Partea interesanta este ca poate fi folosita si ca booster, overdrive, nu numai distors, iar posibilitatile tonale sunt foarte variate ( nu doar Brown Sound). O pedala care merita toti banii, iar Brian Wampler este un tip deosebit. Singura problema este faptul ca nu e tocmai ieftina.

Edited by Danz
Link to comment
Share on other sites

Doar dacã ești fan al dualismului. Altfel dacã nu e fizic cum e?

 

Exemplu? Eu cred cã ești foarte departe de adevãr.

 

Am spus deja de mai multe ori, termeni vagi și reciclați (precum dinamicã, care în contextul audio înseamnã cu totul altceva, și s-a explicat) oferã doar impresia cunoașterii. În criticã nu e loc de orgoliu sau alte forme ale expresiei valorilor subiective. Nu merge șmecheria cu convenții și pãreri, tradiții și mimetisme, trebuie studiu și argumente determinabile.

 

E ca și cum ai compara ce face un profesor de agrotehnicã cu ce face țãranul în ograda sa. La nivelul cel mai abstract obiectivele pot fi congruente dar metodologia e clar diferitã.

Așa cã recoltã bogatã, dragi chitariști.

 

Ideea era ca nu e un forum cu discutii filozofice si cred ca stii foarte bine la ce ma refer cand spun ca o pedala de distors sau un amplificator are dinamica buna sau nu are. Intr-adevar termenul are alt inteles in acest context, poate doar ca vocabularul meu tehnic este mai limitat decat al altora si am ales sa exprim o idee prin acest termen. Cine a vrut cred ca a inteles si fara alte remarci. Nu vreau sa mai intru in polemici cu nimeni, doar ca mi se pare ca in loc sa ajuti cu o completare constructiva te indepartezi de la subiectul topicului intr-o incercare de a demonstra ca stii mai mult decat 99.99% din ceilalti membri. In mod clar foarte multi iti recunosc cunostintele, dar felul de a le transmite (sau a nu le transmite mai degraba) si interventiile pe care le ai de obicei vizavi de posturile altora mie imi lasa impresia unei imaturitati care nu ar trebui sa se manifeste dupa o anumita varsta. Mai multe nu vreau sa spun, o sa fie ultimul meu post in acest schimb de replici.

Link to comment
Share on other sites

Prostioare .

 

Ton , distors , armonice ....depinde de restul "trupei" ,in functie de ce ce background ai trebuie sa schimbi soundul chitarei .

 

Atat analogic cat si digital exista scule proaste si scule bune , scule ieftine si scule scumpe...

Calitatea sculelor digitale de calitate facute cum scrie la carte proiectate bine la ora actuala acopera toate cerintele unui chitarist oricat de rafinat in gusturi si sounduri /raspuns dinamic etc...

 

 

Ia vedeti ce procesorase are baiatul asta dar are si pedale...deci toate posibilitatile ...

 

langa gasiti in lista de videouri si pe Steve Vai - Private Gear Tour

 

Deci daca ar exista o pedala perfecta nu ar cara baietii doua dulapuri "rack'" si altele ca sa aiba soundul...

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Pentru un custom guitar tone,uita-te rog pe anuntul meu: Custom Stage Head Modular Amplifier.

Si nu vei mai avea nevoie de ceva ,niciodata.Iti garantez.

Sau trimite-mi adresa ta de e-mail daca nu poti vedea anuntul.

 

Nicu

 

=============================================================================

 

 

 

Ce parere aveti voi despre cel mai bun distors pe care l-ati incercat sau il folositi ?

Pe ce mergeti ? Pedale analogice sau procesoare digitale?

Is curios de pareri si idei.......

Eu momentan am niste chestii extrem de ieftine ( si slabe in mod evident) asa ca nu ma pronunt la capitolul asta...dar is curios de parerea voastra......exemple si motive pt care considerati ca e cel mai ok.....

Link to comment
Share on other sites

vad ca deja a degenerat discutia......eu am pus doar niste intrebari si am cerut niste pareri....nu trebuie sa fie asa intepati unii din voi......eu nu sunt asa profi si solicit si eu ceva pareri de la voi (care majoritatea se presupune a fi MULT mai priceputi ca mine....asteptam si eu un raspuns asa mai sec si la subiect....cum a putut karpi sa imi dea......asa ca nu e asa mare scofala in discutia asta....desi stiu ca tematica aleasa este una cat de poate de prosteasca , se presupune lamurirea unor lucruri si impartasirea unor idei , pareri.....nu e asa greu.

 

P.S. Mi-au placut etapele descrise de comanel.....foarte tare....si adevarat in cele mai multe cazuri

 

in rest , respect :)

 

Pentru un custom guitar tone,uita-te rog pe anuntul meu: Custom Stage Head Modular Amplifier.

Si nu vei mai avea nevoie de ceva ,niciodata.Iti garantez.

Sau trimite-mi adresa ta de e-mail daca nu poti vedea anuntul.

 

Nicu

 

=============================================================================

 

bine , tu ai scule de scule , nu am ce zice.....m-ai convins.....insa nu am bani momentan pentru vreuna din ele (bag de seama ca is cateva sute de euro bucata)...asa ca nu se pune problema....plus ca trebuie sa stiu sa folosesc asa ceva.....inainte sa cumpar.....iar de la timisoara la constanta.....e cale luuuuuuuuuuuunga.....desi nu se stie niciodata......ca fac cu ochiul alea.....ma cam indoiesc ca vei sta mult cu ele......

Link to comment
Share on other sites

:lol: nu stiu cat il ajuta pe cel care a intrebat de distorsul "perfect" dar sunt de acord cu colegul @comanel :)

pentru mine (daca are vreo importanta) ,distors bun = distorsul dintr'un amp bun

 

Si. care ar fi diferenta ?

 

Nu poti vorbi numai despre un preamp cu distors cea ce nu conteaza unde este ..in amp sau intr-o cutie separat.

 

Daca discutam de statie tonul vestit este distorsul etajului final +boxa caz in care nu mai poti folosi efecte ambientale inainte de etajul final doarece vor fi distorsionate efectele si vor suna ca porcu.

 

De ce crezi ca au baietii dulapurile cu efecte ? Stereo ...cu doua trei linii de amplif (liniare) in paralel in spatele lor si in monitoarele din fata lor.?.

 

Astea-s bau bau-uri cu sunetul numai din statie , valabil doar la muzica de club mai ales la blues .In rest se folosesc efecte cea ce nu mai face posibila distorsionarea din "dif" caci iese un ton de nimic.

 

In afara de clipuri de reclama destinte abureli cumparatorilor ...mai toti chitaristi mari /vestiti folosesc o droaie de pedale de distors .

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Sa zicem ca astea se apropie de ceea ce vorbesti tu( desi topicul asta e ridicol, si nu exista ce intrebi tu, ca orice lucru man made, inclinat spre subiectivitate si preferinte proprii dar...daca e sa vorbim de ,,distorsuri'' de metale)

 

RK_front_large.jpg

 

RoadKing-Series2-RearPanel-LGcrop.jpg

 

Sau ce am auzit mai recent si mi-a placut, linia de ampuri Fortin, si cel 6 channel si un jcm 800 modded

 

Meathead_front_sm.jpg

 

Sau

 

E670EL34.jpg

 

Sau

 

34925-1-big.jpg

 

Prea multe ampuri, prea multe gusturi, etc

Am dat si eu niste exemple tipice.

Edited by Razvan S.
Link to comment
Share on other sites

M-am saturat de discutiile astea in contradictoriu in care unii tot incearca sa vaneze greseli, sau exprimari pentru care iti trebuie si putina imaginatie (nu neaparat multa) pentru a intelege lucrul respectiv.

 

Imi cer scuze celorlalti pentru postul acesta, dar m-am saturat sa citesc pe acest forum mai mult remarcile rautacioase ale unor useri, care desi au cunostinte destul de solide in multe domenii, in loc sa ofere un sprijin altor useri aflati poate mai la inceput de drum, prin atitudinea lor fac multe persoane sa caute in alta parte o posibila rezolvare a problemei lor.

:)

 

Off-topic:

 

Oameni buni, din ce am citit eu in DEX, o comunitate (RGC) inseamna printre multe altele "grup de oameni cu interese comune". Este normal si de dorit sa existe pareri diferite, probabil sunt destui useri care doresc sa afle cat mai multe lucruri despre acest topic, inclusiv initiatorul acesuia. Haideti sa oferim raspunsuri concrete bazate pe experienta noastra si sa nu pornim polemici care nu fac decat sa se indeparteze de la subiect.

 

:lol:

 

On-topic: Din experienta mea destul de limitata as putea spune, pentru un ton de distors decent folosesc doua pedale de ovdrive. Cant mai mult pe clean-crunch, deci se intelege din start ca nu cant f mult pe distors. In schimb folosesc la tonuri de lead. Cu o maimuta (Bad Monkey-Digitech) si un TC Electronics Vintage Tube Primer achizitionat de forum + amplificator chitara obtin un distors foarte bun, dupa parerea mea. Cum as putea sa-l descriu? E un ton curat de doza single cu putin brum si foarte prezent. Inca sunt in stadiul in care experimentez f mult si nu pot pretinde aere de cunoscator. Tocmai am trecut de pe proc pe amp si sunt f multumit.

 

Peace!!! Va salut

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.