www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/10/20 in all areas

  1. Păi, trebuia să livezi întâi pozele și abia apoi să pui întrebări ori să ceri opinii dacă le dorești. Părerea mea. Adică : If Pui poze Avem pe ce discuta Else Pierdem vremea End if
    2 points
  2. salutare tuturor, nu sunt vreun lutier renumit, defapt nici lutier nu sunt, ci programator si uneori ... amator de chitara. De ceva vreme ma tot batea gandul sa imi construiesc o chitara si am trecut la treaba. daca sunt doritori sau oameni interesati de subiect, pot pune niste poze cu ce a iesit din proiectul asta si cu sugestiile voastre, putem imbunatati "produsul final"
    1 point
  3. Clean channel absolut fantastic, drive channel nu atat de suparat ca Ecstasy dar nici cumintel. Ca un Marshall bun. Doua EL34 care fac minuni.
    1 point
  4. Depinde de stilul /genul care se canta . Degetul mic nu prea se poate controla ( nu are muuschi si tendoane plus probabil nici retea nervoasa adecvata , mai mult il " misti " din rotirea palmei . Astfel nici forta nu ai in degetul mic din motivele descrise se forteaza o pozitie al degetului in care nu se flexeaza este rigid si practic din rotirea palmei apesi/lovesti de coarda /tastiera . Nu poti sa atingi " viteze mari in repetate " apasari " ..nu poti sa faci " trilluri " ...doar ptr o subdiviziune a tempoului se foloseste impreuna cu celelalte degete ..de ex . ptr un triolet sau quartolet ..etc caz in care viteza de actiune este de 3 sau 4 ori mai lenta de fapt .. Este OK sa nu fi necesar sa faci salturi mari la distanta la care poti sa cuprinzi inca cu degetul mic .. Nici in acorduri nu poti sa il misti rapid .( adica sa faci trilluri intr-un acord ). Astfel la un "blues/bluesrock " cu tempoul reletiv "lent " se folosesc primele trei degete plus degetul mare avand forta si viteza ptr a canta notele " greu ..adanc ,,in forta " si cu vibratto care se potriveste doar la unele pozitii distantate se foloseste daca este necesar .. Ptr acorduri in schimb este super necesar ( cat mai multe degete ) . Deci este un fel de ajutator in a executa unele pasaje cat mai fluid fara a face salturi cu degetul 1,2 sau 3 .Ptr a " fluidiza " si mai mult treaba se utilizeaza si degete de la mana stanga ." TAPING :" care are avantajul si in viteza de executie mare folosind degetele 1 , 2 , .si ..3.de la maa dreapta .( consideram ca chitaristul este dreptaci daca este pe stanga se considera vice versa ) La ciupit cu degetele chitara sau bass aceiasi problema din alt punct de vedere ...cu degetul mic poti ciupi coarda precis numai la viteze modeste de multe ori din rotirea palmei cu degetul mic intr-0 pozitie " rigida " . Nu am vazut auzit de nimeni sa aiba deget mic " minune " oricat ar exersa . Important este ce canti si cum canti . Ia vedeti cum canta " slide " Derek Trucks ..poti sa zici ca efectiv 90% canta cu un singur " deget " .Sa nu amintesc sutele de " campioni" la " pedal steel guitar" ..
    1 point
  5. Pai asta-i problema, ca tu faci analogie cu sportul, ceea ce muzica sau cantatul la chitara, nu este. Din acest motiv exista cele doua categorii: muzica si sport. Doi la mana, nu exista metoda "corecta" de a canta la chitara. Exista doar metoda ta, a mea, a lu' X sau a lu' Y. Trei la mana, ce vezi tu pe YT e egal cu zero, in contextul in care vizionezi chitaristi de dormitor. Acolo poti sa canti si cu degetele de la picioare. Ai nelimitate retake-uri. Poti sa freci un arpegiu sau un tap sau ori ce, de n+1 ori, pana-ti iese. Dai cu el pe YT si mama ce bun esti. Tot asa, din curiozitate, uita-te la genul asta de muzicieni si vezi cati dintre ei canta in contexte de live, unde ai doar un take si tre sa-l faci bun. Problema de azi este ca muzicienii sunt catalogati dupa skill, nu dupa muzica, persay. Simt o usoara ostilitate a ta, in legatura cu cei care canta cu mai putin de 4 degete. Sa stii ca n-au trait degeaba, iar daca nu-ti plac tie, nu inseama ca-s de aruncat la gunoi. Ca si principiu, din punctul meu de vedere: decat sa canti 200 de note pe secunda, lucru pe care-l mai pot face un anumit procentaj din cei ce studiaza acelasi instrument cu tine, mai bine canti 1 nota pe minut, dar pe aia o canti ca tine. Cand dintr-un card de 2000 de chitaristi, cantand acelasi lucru "corect" vi tu, al 2001-lea si canti aceeasi chestie, ca tine si ascultatorul te recunoaste dintr-o clipita, atunci vei putea avea numele in lista de chitaristi enumerati mai sus, indiferent de numarul de degete pe care-l folosesti.
    1 point
  6. Parol, eu as reveni la discutia asta cand o suna mai bine decat baietii astia - care, apropos, trebuie ascultati, dar nu cand beti sau mancati ceva:
    1 point
  7. 1 point
  8. Dar Suhr is great, si chitara e de departe cea mai importanta investitie pe care tre s-o faci
    1 point
  9. Sunt multumit pentru cum il folosesc eu. In general acasa si rar ceva repetitii. Clean nice, efectele suna destul de bine, distorsul trebuie sapat putin ca sa scoti ceva decent. Poze de mai sus de de la tone studio-ul meu. Pentru mine a fost mai convenabil un solid state amp sim. By the way, ga-fc merita toti banii...de asta te intrebam de Katana Artist mk1.... pret decent si raman loc si pentru altele in portofel. Aici tu sti mai bine...degeaba are 1000 de feature-uri daca tu nu ai nevoie si nu folosesti decat 10. Insa la 3000 ron se deschid multe alte optiuni...pana la urma nu exista cel mai bun amp, exista doar un amp care ti se potriveste tie. Discutia este extrem de subiectiva pentru ca se bazeaza doar pe perceptia personala a fiecaruia.
    1 point
  10. Părerea mea este că de 3000 de lei poți lua un cabinet decent și un head pentru început. Katana sunt mișto în zona încă accesibilă de preț ( ca să îți faci o idee, katana 100 mark i era cam 1.200 la lansare ), dar la 3.000 e GTFO. Vezi că absolut tot în afară de cabinet, dif, poziționarea panoului de control și o rotiță în plus pe ăla (accesibilă din soft, aia cu resonance, pe care o pui cum preferi și uiți de ea până muți măgăoaia) e și pe 100. Dacă tu crezi că merită să dai cât două katana 100 mkii, că faci diferența (presupunând că e altceva decât un Celestion rebranduit acolo și chiar contează diferența aia) între waza craft și ce e pe ăla non hartist, ... bine De 3.000 iei katana head mk ii și un cabinet mișto pentru el, headul îl pui cu fața în jos și ai controlul la deget. Vrei să cânți la bucătărie puțin? iei doar headul că are și el dif. Iei mai încolo un head pe lampă? Ai deja cabinet. Asta îți zic rațional. Vezi că pui botu' cam mult la marketing și nu studiezi atent, dar în fond ce-mi pasă mie?
    1 point
  11. "Stiu ce ziceți, ca pana la urma scopul este atins, cei care habar n-au, aplauda, dar pentru cei avizați pare ceva asa... o tentativă de chitarist care a învățat ceva chitara singur atât cât a putut si cat a putut, cam superficial si dupa ureche" Gilmour, Guthrie, Clapton, Santana, Gary Moore, Knopfler si multi ca ei folosesc/foloseau des 3 degete si un grip non-clasic. In situatia asta cine-s cei avizati? Chitaristii care stau pe forum si comenteaza ? LOL
    1 point
  12. Salut, Recent am facut filmarea de mai jos, despre cum ne putem construi un pedalboard cu aspect profi, cu bani putini si materiale la indemana. Sper sa va fie de ajutor! Numai bine! https://youtu.be/lnST6hTjeGQ
    1 point
  13. Carlos Santana - Europa + cateva vorbe de la pisica mea pe la 2:20 haha
    1 point
  14. Si eu iubesc Gibson Les Paul, cel mai mult imi place modelul asta : Custom Shop si extrem de scump. Nu cred ca si-l permite cineva pe meleagurile noastre ...
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.