www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Thomann - Plata La Livrare


Recommended Posts

Posted

in tabelul din link-ul meu pe coloana plata la livrare e bifat la romania. de asemenea pe unele pagini de la faq repeta ca e posibila plata la livrare, adica ramburs. dar am gasit si pe undeva ca nu e posibil pt romania. or fi inca neactualizate informatiile....nu stiu. plus ca nu reusesc sa imi dau seama daca se plateste si costul rambursului (taxa ramburs)

Posted

Da, este raspunsul.

Am facut mai multe comenzi la Thomann si e prima oara cind vad bifat in dreptul tarii noastre - plata la livrare. Totusi e necesar un telefon la ei pentru a sti exact daca ai nevoie de Lei sau de Euro atunci cind primesti coletul. Au chiar si doi români acolo care de regula raspund la apeluri din România - sint f amabili si clari in explicatii.

  • Like 1
  • 1 month later...
Posted (edited)

un update la treaba asta:

 

am comandat de pe thomann...

 

1. vine cu ups. respecta termenul prevazut acolo, a ajuns in 6-7 zile parca. civilizat, ai tracking, te suna cand intra in tara pt a stabili ce si cand. personal e prima data cand lucrez cu curier, cu cumparatura din afara. pana acum tot cu posta romana sau de alta natie am avut de-a face. tratamentul nu e acelasi.

2. pana la finalizarea tranzactiei aka livrare, beneficiezi de tracking plus tot felul de asistenta/informare. mi s-a parut chiar exagerat cate informatii mi s-au pus la dispozitie prin contul de client de pe site-ul lor. nu exagerez. excesiv/ca pt prosti.

3. au personal roman, se poate comunica in romana. dar atentie, ca unii sunt mai derutati :) unii nu. daca nu eram prevazator si nu ceream confirmare la informatia primita initial, aveam surpriza sa constat ca nu pot plati in euro, desi mi s-a spus initial ca pot.

4. plata ramburs, in lei, la cursul din ziua comenzii/facturarii. nu se poate in euro. pretul de pe pagina romaneasca. transport 30 euro, fara nimic in plus.

 

deci din punctul asta de vedere totul ok.

 

dar,

ca nu se putea fara,

mi se confirma inca o data, dupa ce am patit-o si cu schmidt si cu altele (nemtesti) ca s-ar putea ca atunci cand vine vorba de romanasi, sa fim tratati altfel, si nu in sensul bun.

 

nimic grav, niciodata, doar detalii estetice, care pot fi trecute cu vederea pt ca nu afecteaza functionalitatea...am primit de-a lungul timpului rack case lovit, zgariat, multiefect de 500e cu ecran fara folie si zgariat destul de serios samd. ei acum am primit obiectul fara toate sigiliile, cu cutia de la footswitch deschisa (rupt scotchul), cu imperfectiuni estetice(aici e producatorul de vina), cu unele urme de usoare lovituri sau zgarieturi, si cel mai important, fara nicio hartie. nu tu manual, sau garantie. factura doar. dar mereu pretul platit a fost de nou. nu sunt de ieri sau de azi si imi dau seama cand vine vorba de un produs de test/returnat. coincidenta face ca acum se si gasea in momentul efectuarii comenzii acelasi produs, b-stock, cu 50e (~7-10%) mai ieftin.

evident ca nu am urmarit cand a disparut si b-stockul...in fine. de mers merge

am optiunea sa il trimit inapoi, dar pe langa cost mai e vorba si de timp, de ce primesc in schimb, sa nu fie si acolo o surpriza...

in fine, nu are rost sa tin teoria chibritului vizavi de cumparatul online, vroiam doar sa spun ca din experientele ce le-am avut, nemtii par, paradoxal, cam tepari :) . asa ca luati in calcul si magazinele din tara, desi si acolo poti sa dai peste tot felul de surprize.

dumnezo cu mila. bine ca in general cumpar second :))

Edited by barbarossa
Posted

transport 30 euro, fara nimic in plus.

 

La pretul transportului mai au de lucrat. La volumul lor de vanzari ar trebui sa-si permita sa negocieze alt contract de curierat cu UPS.

De exemplu, am primit azi un colet de circa 2 kg din Germania, tot de la un magazin online, iar transportul prin UPS a costat "uriasa" suma de 7,90 euro.

  • Like 4
Posted (edited)

Ăla nu e preţul efectiv pe care îl ia curierul. E mult mai mic. Au stabilit ei nişte sume după anumite criterii.

Acum chiar au scăzut la 20 de euro pentru România. Următorul pas va fi transport gratuit pentru comenzile de peste 300 de euro.

 

Fac treburile astea progresiv, cel mai probabil se extind şi ei odată cu scăderea costurilor de transport. Dacă ar fi avut de la început preţurile cerute efectiv de curieri, probabil nu ar fi avut posibilităţi de ambalare şi expediţie în cel mai scurt timp.

Edited by 'mnezãu
Posted (edited)

Recomand, cel putin celor din Ploiesti - eventual Bucuresti daca voi considerati ca merita - magazinul de muzica al dl Vali (in centru, langa tarabe, la cerere fac rost de adresa). Iti aduc orice de pe thomann, taxand pretul de pe site-ul german + transportul 30 EU. Beneficiile ar fi in faptul ca iti ofera el garantie, trimitand inapoi la nemti doar ce e peste puterea lui de a repara, iti garanteaza ca ce ajunge e si ce ai comandat si in stare nou-nouta(de absolut fiecare data cand am luat de la el aveam sigilii/scotch/folii pe echipament) si am vaga senzatie ca nu iti ia nimic in plus in cazul coletelor mai mari/grele/voluminoase (nu garantez).

 

Edit : Platesti la livrare, cel mult un mic avans in caz de cumparaturi de valoare mare.

Edited by Capitanul_Nam
Posted

Recomand, cel putin celor din Ploiesti - eventual Bucuresti daca voi considerati ca merita - magazinul de muzica al dl Vali (in centru, langa tarabe, la cerere fac rost de adresa). Iti aduc orice de pe thomann, taxand pretul de pe site-ul german + transportul 30 EU. Beneficiile ar fi in faptul ca iti ofera el garantie, trimitand inapoi la nemti doar ce e peste puterea lui de a repara, iti garanteaza ca ce ajunge e si ce ai comandat si in stare nou-nouta(de absolut fiecare data cand am luat de la el aveam sigilii/scotch/folii pe echipament) si am vaga senzatie ca nu iti ia nimic in plus in cazul coletelor mai mari/grele/voluminoase (nu garantez).

 

Edit : Platesti la livrare, cel mult un mic avans in caz de cumparaturi de valoare mare.

 

Adică nu oferă mai nimic. Ba chiar bănuiesc că îţi pierzi nişte drepturi, cum ar fi returnarea produsului în 30 de zile sau garanţia extinsă de 3 ani.

Ăştia fac pe intermediarii. Cumpără produsul de la Thomann cu preţuri mai mici decât cele afişate, pentru că beneficiează de anumite reduceri şi ţi-l vând ţie la preţul de pe site. Beleaua aici e că ei preiau şi garanţia. Adică tu nu cumperi de la Thomann, cumperi de la SC MagazinulluiVali SRL. Din punct de vedere al încrederii, aş avea mai multă încredere în nemţii de la Thomann decât în domnul Vali de la tarabe că îmi rezolvă problema repede şi bine.

  • Like 3
  • 2 weeks later...
Posted

Iti ofera garantia ca produsul comandat este si cel primit, iti taie din taxele de transport pentru colete voluminoase(nu sunt sigur de costurile pentru un cabinet 6*10 de bass spre exemplu si daca te taxeaza la kil) si iti asigura integritatea produsului cumparat. Garantia este cea intreaga de 3 ani iar posibilitatea returnarii este inca prezenta, cu pierderea celor cateva zile in care produsul a stat in magazin si in tranzit. Tocmai de asta il recomand. In ceea ce priveste pretul pe care il platesc ei la nemti, asta e cu totul alta poveste. Repet, consider avantajos sa comanzi prin ei in anumite cazuri.

Sunt de acord totusi per total ca punand un intermediar nu are cum sa iti iasa ceva bun, mai ales in cazuri cum sunt cel de aici http://forums.rgc.ro/topic/94628-returnari-thomann/ Si desi descrierea locatiei este cam circumspecta, te asigur ca omul nu vinde instrumente muzicale, tigari "la bucata" si butelii de gaz, toate in acelasi magazin :)

Posted

Eu am cumparat de 2 ori de la el(acum 3, respectiv 1,5 ani) si comenzile au fost date de pe thomann, cu codurile produselor de acolo, pretul find discuttat dinainte, iar toate produsele ambalate si sigilate cand am venit sa le ridic. Faptul ca e b-stock... ai posibilitatea, avand in vedere ca nu dai avans, sa strambi din nas si sa refuzi sa ridici instrumentul. Din nou, nu e un "magazin 38", unde produsele au pret unic; defapt, pentru corzi, pene si marea majoritatea a lucrurilor uzuale, poti plati mult.

  • 3 years later...
Posted

Hello! Ceva update-uri vis-a-vis de comenzile cu plată ramburs de pe Thomann? Am dat acum o comandă de chitară. Mi-a apărut costul total Euro și coversie în lei, taxa de transport 0 (căci depășește o anumită sumă minimă), iar acum aștept. Întrebările mele sunt:

 

1. mai există vreo taxă extra pentru plata ramburs?

2. plasând comandă prin contul meu (logat fiind), nu-mi apare chitara în "Comenzile mele". Este vreo eroare sau durează puțin până când se procesează?

3. la voi cam cât a durat să ajungăîn medie? Cu produsul disponibil în stoc evident.

4. Ceva probleme cu coletul șamd?

Posted
Nu mai exista nici o taxa pentru plata ramburs. Platesti exact echivalentul in lei a sumei de pe site la cursul zilei.

 

Din cate tin minte, la mine a aparut comanda acolo la putin timp dupa plasare. Poate totusi dureaza si nu tin eu minte.

 

In principiu cam o saptamana a durat la cele 4-5 comenzi pe care le-am avut, cu exceptia uneia plasata imediat dupa craciun, cand le-a luat vreo 3 zile sa expedieze coletul. Cea mai recenta comanda am dat-o joia trecuta si coletul e programat sa ajunga maine, deci 8 zile.

 

Nici una pana acum :)

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.