Man, Gibson are fix aceeasi problema ca Harley-Davidson. E un simbol mondial, dar unul care refuza sa se modernizeze. Harley-Davidson continua sa vanda pe baza de embleme si legende, dar in comparatie cu concurentii directi, mai ales cei europeni, au doua mari probleme: sunt mult mai scumpe si folosesc tehnologie veche. Ca si la Gibson, clientela lor se subtiaza. Asta pentru ca media de varsta e ridicata, multi isi cumpara Harley-Davidson la a doua tinerete pentru ca abia acum au bani si stiu de la bunicu' ca era miezu' in 1960. Intr-adevar, HD era miezu' atunci, dar nu mai e acum. Astia se incapataneaza sa nu modernizeze sistemele de racire, eficienta etc si se indreapta usor usor spre faliment. O alta paralela similara, producatorii europeni beneficiaza de o tona de reclama prin simplul fapt ca concureaza in diverse competitii sportive. De acolo vine expunerea, de acolo tinerii trag spre marcile alea. La chitare, analogia e cu youtuberii care sunt in voga acum. Cati dintre ei canta pe Gibson si fac videouri folosind instrumentele alea? Nici unul. Peste tot vezi Ibanez, Jackson, MusicMan, Mayones, PRS, Kiesel. Acolo se uita lumea, nu la casete video cu muzica din anii '80, ca suntem in 2018.
Asta ca tu si prietenii tai nu aveti treaba cu muzica la care se preteaza anumite chitare nu e un argument. Fanbase-ul e mare si in directia aia bat producatorii acum. Aici vorbim de piata, nu de ce ne place noua. Gibson nu o sa supravietuiasca in forma actuala cu wishful thinking.