karpi Posted November 28, 2010 Author Posted November 28, 2010 Am primit video de la Concertul aniversar 7 ani " Pragul de sus " la care am fost invitat sa iau parte la doua piese una dn acestea o piesa minunata "Buchet de reverii" hit al trupei . Am cantat cu chit Keiper . DSP Korg Pandora,satie Peavey ( statia lui Cristi Iakab ) Pragul de sus & karpi http://www.youtube.com/user/StorytellerGuitar?feature=mhum#p/u/0/D5UutgPt-ps Pragul de sus & Cristi Iakab http://www.youtube.com/user/JohnnyLennon2008#p/u/7/Xocp0JXJKtI
karpi Posted December 2, 2010 Author Posted December 2, 2010 Tot de la "Concertul Aniversar - Pragul de sus -7 ani" Cristi Iakab & Kajtar Arpad - Pride and Joy (live) Colegul nostru Cristi Iakab un chitarist excepțional ºi vocalist foarte bun care ma luat prin surprindere invitîndu-ma pe scena lîngã el .
karpi Posted December 7, 2010 Author Posted December 7, 2010 (edited) A aparut si primul video Woodoo Chile Trupa EFFECT in concert la clubul DAOS Sunetul e din mixer ..eu o sa incerc sa mixez cu sunet tras din sala cu un camcoder , lipseste sunetul scenei si al salii , erau taiate anumite frecvente joase in mixer care intrau in rezonanta asa ca sunetul live era mai gras ... La chitara nu am putut sa dau gain mai mare ca fluiera din cauza boxelor de control ,,,al doilea mixer mare ce nu are filtre pe iesirea de monitoare , asa ca l-am rugat dupa aceasta [iesa sa-mi taie din inalte sa nu mai fluiere chitara ...ce suna bine cateodata ..hehe.. dar mia mancat din sustain din cauza modulatorului ...se simte ca nu-mi tinea tonul cat trebuia. Edited December 7, 2010 by karpi
Radu Burcea Posted December 16, 2010 Posted December 16, 2010 Buna dimineata! Vin si eu cu cateva intrebari,pentru a rezolva o problema cu care m-am confruntat de curand. La ultimul spectacol cu trupa mea am avut urmatoarea problema: -eu ma auzeam in amp-ul meu;fara sa fie microfonat pentru ca facea fata suficient,in sala m'am auzit cat trebuia; Numai ca: -intrucat amplificatorul era in spatele meu in stanga scenei,iar camera cu care s'a filmat a fost plasata chiar in fata uneia din boxele generale,ati ghicit: pe filmare s-au auzit doar ce era in mixer si putin eu si tobele. Pentru a evita problema asta pe viitor si intrucat vreau sa am ampul langa mine pe scena pentru control pentru ca imi e foarte greu in timp ce cant sa ma iau dupa boxele generale care de regula sunt in fata noastra pentru a nu intra in microfonie microfoanele,m-am gandit la 2 posibilitati: 1)Intrucat ampul meu are line out,pot scoate semnalul si sa il duc mai departe in mixer 2)Procesorul meu are 2 iesiri; as putea sa folosesc una spre amp una spre mixer. Am atasat doua "scheme" care sper sa fie mai explicite decat ce am incercat eu sa zic. As fi recunoscator daca mi-ati putea recomanda una dintre ele,prezentand avantajele si dezavantajele .
karcsika Posted December 16, 2010 Posted December 16, 2010 La prima schema : daca ai bagat la out atunci numai acolo o sa ai semnal la difuzoare nu (la unele modele) sau se poate modifica La doua schema: ai iesri stereo acolo,nu stiu cum este configurat dar daca ai effecte stereo (echo,deley etc) nu este practic De ce nu faci cu metoda microfon? - pui un microfon care merge in mixer -> o sa intri si in pa,si daca ai control si acolo o sa te auzi
Radu Burcea Posted December 16, 2010 Posted December 16, 2010 La prima schema : daca ai bagat la out atunci numai acolo o sa ai semnal la difuzoare nu (la unele modele) sau se poate modifica La doua schema: ai iesri stereo acolo,nu stiu cum este configurat dar daca ai effecte stereo (echo,deley etc) nu este practic De ce nu faci cu metoda microfon? - pui un microfon care merge in mixer -> o sa intri si in pa,si daca ai control si acolo o sa te auzi La amp am pe langa aux in : Headphones;Speaker out;Line out se poate sa fi incurcat sp out cu line out,cert este ca in una din ele ramane semnal in difuzoare. Iesirea e stereo dar daca am cablu mono care duce la mixer iese mono,am incercat. M'am gandit la posibilitatea cu microfonul doar ca..m-am lovit de problema cu "microfon ieftin,ton prost,zgomot de pe scena" si nu in ultimul rand..bugetul ).
FiveseveN Posted December 16, 2010 Posted December 16, 2010 Poti incerca ambele variante pentru a determina care din variante ofera tonul optim. Daca din procesor iesi fara cabsim, e posibil sa il poti activa doar pe iesirea "libera", posibil sa nu. Daca nu poti, nu cred ca iti va placea cum suna direct in mixer. Oricum, situatia descrisa initial nu e problema ta, e problema inginerului de sunet (sau de imagine/cameraman daca nu sunt disociate responsabilitatile) de la filmare. El tre' sa stie cum sa echilibreze semnalele din mixer, de la microfonul camerei si eventual altele, conform obiectivelor sale. Mixajul pentru live e una, cel din studio/pt. inregistrare live e alta.
Radu Burcea Posted December 16, 2010 Posted December 16, 2010 (edited) Butonul Amp/Mixer il tin tot timpul pe mixer pentru ca mi se pare mai inchegat tonul...pur si simplu imi place mie mai mult.Pana la urma o sa incerc ambele variante. Cu procesorul am cantat si prin amp(double barrel) si prin mixer la repetitii si sunt foarte multumit de tonul obtinut din ambele variante. Multumesc pentru ajutor! Edited December 16, 2010 by radu_guitar96
karpi Posted December 16, 2010 Author Posted December 16, 2010 Buna dimineata! Vin si eu cu cateva intrebari,pentru a rezolva o problema cu care m-am confruntat de curand. La ultimul spectacol cu trupa mea am avut urmatoarea problema: -eu ma auzeam in amp-ul meu;fara sa fie microfonat pentru ca facea fata suficient,in sala m'am auzit cat trebuia; Numai ca: -intrucat amplificatorul era in spatele meu in stanga scenei,iar camera cu care s'a filmat a fost plasata chiar in fata uneia din boxele generale,ati ghicit: pe filmare s-au auzit doar ce era in mixer si putin eu si tobele. Pentru a evita problema asta pe viitor si intrucat vreau sa am ampul langa mine pe scena pentru control pentru ca imi e foarte greu in timp ce cant sa ma iau dupa boxele generale care de regula sunt in fata noastra pentru a nu intra in microfonie microfoanele,m-am gandit la 2 posibilitati: 1)Intrucat ampul meu are line out,pot scoate semnalul si sa il duc mai departe in mixer 2)Procesorul meu are 2 iesiri; as putea sa folosesc una spre amp una spre mixer. Am atasat doua "scheme" care sper sa fie mai explicite decat ce am incercat eu sa zic. As fi recunoscator daca mi-ati putea recomanda una dintre ele,prezentand avantajele si dezavantajele . Deci ...chitara nu trebuie sa fie amplificata in PA dupa cum ai spus.. Iei semnal de unde vrei si cum vrei... In functie de mixer ..trebuie sa aiba doua bus-uri si inca unul "aux" , poti sa "rout"-ezi semnalul chitarei catre iesirea "record out " in care sa apara mixata chitara cu restul trupei. Catre PA nu mai trece chitara numai catre Record Out impreuna si mixat cu nivelul corespunzator .
karcsika Posted December 16, 2010 Posted December 16, 2010 Deci ...chitara nu trebuie sa fie amplificata in PA dupa cum ai spus.. Iei semnal de unde vrei si cum vrei... In functie de mixer ..trebuie sa aiba doua bus-uri si inca unul "aux" , poti sa "rout"-ezi semnalul chitarei catre iesirea "record out " in care sa apara mixata chitara cu restul trupei. Catre PA nu mai trece chitara numai catre Record Out impreuna si mixat cu nivelul corespunzator . eh este explicat mai complicat pentru baiatul,si daca unde este cazul ca nu se dispune cu echipamentul respectiv? in legatura cu microfon? cu under 10 ron poti face una,si iesi si fain - este si topicul ala cu microfon ( unde inca astept raspuns la postul meu legat de noise canceling mic )
karpi Posted December 26, 2010 Author Posted December 26, 2010 Dupa multe incercari am reusit sa realizez primul meu "medley" video...mai am de invatat si trebuie un soft mai bun...nu reusesc sa fac formatul de 3/4 dar mai trebuie sa studiez problema.. Hendrix Tribute -Medley cu Trupa EFFECT la clubul DAOS din Timisoara .. http://www.youtube.com/user/StorytellerGuitar#p/u/12/Ma9QWMXbRmA La sfarsitul piesei All along the watchtower sa rupt coarda 1(e) ,noroc ca nu in mijlocul piesei ,la ultima piesa am cantat cu un alt Strat american ...greu si alt tip de doze care suna mai inchis ..
lefmir Posted March 7, 2011 Posted March 7, 2011 Dupa multe incercari am reusit sa realizez primul meu "medley" video...mai am de invatat si trebuie un soft mai bun...nu reusesc sa fac formatul de 3/4 dar mai trebuie sa studiez problema.. Hendrix Tribute -Medley cu Trupa EFFECT la clubul DAOS din Timisoara .. http://www.youtube.c.../12/Ma9QWMXbRmA La sfarsitul piesei All along the watchtower sa rupt coarda 1(e) ,noroc ca nu in mijlocul piesei ,la ultima piesa am cantat cu un alt Strat american ...greu si alt tip de doze care suna mai inchis .. Absolut genial!!! Am dat si eu peste postare abia acum . Ce wah folosesti? ca e tare guraliva... ...ce ma oftic ca nu sunt din timisoara.
karpi Posted April 19, 2011 Author Posted April 19, 2011 Absolut genial!!! Am dat si eu peste postare abia acum . Ce wah folosesti? ca e tare guraliva... ...ce ma oftic ca nu sunt din timisoara. Mulytiefect ZOOM G1 NX ...are wah doua tipuri ce suna foarte bine... simulator de statii/preampuri si distorsionatoare foarte bun ,restul nu-i problema ..eu lam luat ptr Pitch foarte calitativ fata de celalalte multiefecte ieftine. Procesorul DSP foarte rapid de 96KHz/32bit asigura o latenza foarte mica insesizabila ( fata de ade alte pedale multiefect ieftine ) Statia este un Sony stereo de automobil in punte pe un dif Peavey Marvel cu un traf de 100W alimentat de la retea ..fara nici un preamlif doar multiefectul . Se aude ca i prin efecte pastreaza soundul se Stratocaster acest lucru er important . Zoom G1 NX ( e pe aici undeva cutia nu mai stiu daca este NX sau FX ...) idea este ca Zoom G1 cu pedala de expresie . Ama mai scris de avantajele aceastui mic multiefect ... Consuma putin asa ca si pe baterii functioneaza aprox 5-6 ore cu acumulatori NiMh peste 10 ore. Calitate mnai mult decat buna fata de alte efcte similare . Pret foart econvenabil.
karpi Posted April 21, 2011 Author Posted April 21, 2011 (edited) Lucrez l aurmatoarea statie "experimentala". Un Magnat 2 x 50W sau 1 x 100W (in bridge) alimentet cu doua surse Dell 18,5V/5A ..deci 37V in loc de 50 cat are nevoi e ptr 100W. Asa pot ajunge la 80 W . Momentan incerc pe doua difuri Celestion de 10" ( habar nu am ce tip sunt ) de 16 Ohmi magnet enorm intrefier mic bobina mobila cu sarma de profil "plat" cu SPL mare ( la 16 Ohmi am numai sfert de putere pe canal si suna foarte tare). Suna la orice ora si asa la sfert de putere ca si cealalta experienta cu statia Sony cu un Blue Marvel . Fara a compara SPL doar le am egalizat ( balans) sensibilitatea pe intrare si am dat volum pana se auzea muzica cat mai clar dar tare.( de la un radio FM ...Directia % a cantat toata inainte da masa) Daca o sa leg la 8 Ohmi si in Bridge..o sa am aprox 70W ce o sa fie foarte tare . Comboul deja incercat pe scena stiu cum suna asa ca si aici in loc neadecvat pot sa-mi dau seama ca face fata si pe scena. O problema ca Celestioanele acestea sunt dfoart egrele ..hehe .Dar am redus din greutate folosind sursele in comutatie. mai trebuie sa fac un "soft start" deoarece cele doua surse nu pornesc la fe;l si am un salt mare cateodata ( in majoritatea cazurilor ) la pornire. Acum i-mi bat capul sa fac soft start la incarcarea condensatoarelor sau sa pun un switch cu intarziere p eiesire catre dif .sa vad ce se realizeaza mai OK si mai simplu. Statia Magnat ca si cea Sony este de calitate ..se poate canta la volum mic direct cu chitara ope intrarea de impedanta mare fara sa te chimnui ..fiecare ton oricat de incet lovesti coarda suna dinamic fara "gatuire " sau ' innecare". Asa as putea duce l acluburi si scena mai mici statie stereo ptr control pe scena.fara a apela la furgonete..ce nu ai de unde sa l escoti noaptea cand bairamul se termina. As fi curios cum ar suna cele doua statii pe doua 4x12" Eminence cu SPL 102 -113 dB. Ca sa fac comparatie cu difurile acestea ..sa nu car degeaba greutate fara randament. Cred ca niste difuri Eminence cu magnet neodinium ar fi super ...sa mai vedem. Era sa uit POZA ...hehe Edited April 21, 2011 by karpi
karpi Posted April 26, 2011 Author Posted April 26, 2011 (edited) Marshall EL84 20/20 Marshall EL34 50/50 Marshall EL34 100/100 Etaje finale "dual"-e pe tuburi ( doua canale independente) tip montabile in "rack" . Asa ceva cumpera toata lumea buna ca sa amplifice tonul produs de un procesor sau de o statie specifica. Exact ca si in cazul statiei de voce ...ai un microfon ( sau mai multe) ce intra in mixer care are compresor , EQ , reverb -echo..harmoniser ...conture....etc din iesirea mixerului ataci cate si ce putere finala vrei. Nici ptr chitara nu are sens sa cumperi trei patru statii cu 4 canale cand doar unul din ele trebuie sa "faca" tonul restul statiilor amplifica in putere. http://www.marshallamps.com/downloads/files/Rack%20hbk.pdf Edited April 26, 2011 by karpi
karpi Posted May 29, 2011 Author Posted May 29, 2011 (edited) Cu noua jucarie Jamman Stereo (Digitech) fac experiente ,,,,mai este pana ajung un Robert Fripp dar lucram lucram.. Deocamdata macar pot sa pun cateva sunete facute cu Zoom G1 NX ce tot am pomis . De remarcat calitatea inregistrarilor cat si ale sunetelor din procesor cu un IMD extrem de mic. Frazele inregistrate au fost facute din Zoom -->in--> Jamman nu am mai prelucrat nimic in PC doar am taiat ce aost prea lung .... Solourile cat si progresiile sunt doar de proba si exercitiu ptr a construi o piesa sau un BT in cateva minute chiar pe scena in fata spectatorilor . 009 basul este chitara cu Octava mai jos prin Zoom G1 001 trei patch-uri alipite din cateva faze ale inregistrarii 004 si 005 o proba cu un reglaj de acusim ///bass cu octaver/pitch -12 006 sunet clean cu contur de remarcat distorsiunile insesizabile pe inaltele foarte prezente din cauza esantionari si adancimi de "bit" mare 96KHz/24bit Plus un procesor DSP cu 96KHz/32bit foarte rappid fata de alte DSP-uri ce am ascultat. 007 proba de Dist InterModulatii ( IMD ) cu doua chit solo doar de proba .De remarcat cat de curat se aud instrumentele una fata de cealalta nu se amesteca . NU exista nici o masterizare doar inregistrat direct in Jamman cu volumul setat inainte sau in timpul de inregistrari.. Tobele sunt din Zoom G1 Nimic nu-i lucrat /finisat doar probe de lucru va rog treceti peste greseli.. JammanStereo ..Lop Machine 200 Patch ( loop-uri ) memorabile 16 ore , lungimea maxima al unui Ptch ( loop) 10 minute.....deocamdata de cateva luni invat sa-l folosesc . Se mai pot face foarte multe sunete bune cu Zoom ,,,cum am mai amintit 96KHz/24bit i-si spune cuvantul . Jamman lucreaza pe 44.1 KHz /24bit - wave sunet incredibil de curat , nici o placa de sunet ca am avut nu suna atat de curat ,( IMD-ul bata-l focu ) Nu am avut timp si rabdare se masor si sa compar dar ....odata ... Edited May 30, 2011 by karpi
Guest mibu Posted May 30, 2011 Posted May 30, 2011 in contrapondere cu eforturile lui arpi, iata ceva exemple de ton obtinut pe "cale naturala", fara eq-uri si procesoare:
karpi Posted May 30, 2011 Author Posted May 30, 2011 in contrapondere cu eforturile lui arpi, iata ceva exemple de ton obtinut pe "cale naturala", fara eq-uri si procesoare: [/media] Frumos
karpi Posted June 3, 2011 Author Posted June 3, 2011 in contrapondere cu eforturile lui arpi, iata ceva exemple de ton obtinut pe "cale naturala", fara eq-uri si procesoare: Scrie si tu sa aflam si noi ...UNDE ai cantat ...unde sa facut filmarea cu cine ai cantat ..etc. Tu numa cu TONUL ...hehe !
karpi Posted June 4, 2011 Author Posted June 4, 2011 Gibson Firebird X http://www2.gibson.com/Products/Electric-Guitars/Firebird/Gibson-USA/Firebird-X.aspx O chitara interesanta .
FiveseveN Posted June 4, 2011 Posted June 4, 2011 Era anul trecut Cam din aceeași categorie de instrumente "ultra-flexibile" e și asta: http://gamechanger.music-man.com/ Și noul Variax, de ce nu? Ãstea-s mai recente.
karpi Posted June 9, 2011 Author Posted June 9, 2011 (edited) Era anul trecut Cam din aceeași categorie de instrumente "ultra-flexibile" e și asta: http://gamechanger.music-man.com/ Și noul Variax, de ce nu? Ăstea-s mai recente. Cu Gibsonu' m-am documentat si am gasit ca inca nu se poate cumpara nici la pretul de aprox $5000 au probleme... VGStrat insa cred ca se vinde dar nu sunt sigur ...am urmarit doar prezentarile de pe iutub ...ca oricum numa daca primesc cadou una m-ar interesa.. Chitare minune cu 5000$ bucata .....daca se rupe o coarda trebuie sa ai inca o chitara de rezerva dar mai bine 3 chitare ...ca in cazul ca pe a doua cade un reflector la prima s-a rupt o coarda tootusi sa ai la ce canti.... Am fost la Al Di Meola ...inainte de ultimele piese a aparut un BRUUMMM la vre-o 500W ca fundal la piesele cantate ..pna la sfarsit parca s-a redus cumva...presupun ca au taiat din bass ( sau au un notch filter pe acolo pe langa low-cut) La bis nu au putut sa inceapa vre-o 5 minute minim deoarece la chitaristul al doilea era un BRUMM serios ...din doua chitare nu au functionat niciuna ...cauzele ??? cred ca ceva la procesor +cablu+....ce mai este pe acolo ....asa ca pana la urma a luat chitara a doua a lui Al DiMeola si nu stiu daca nu a cantat captat de microfon... Chitara sintertizator GOOGLE Aniversare Les Paul . Asa ca cine vrea sa cante la o chitar avirtuala azi poate pe startpage a lu GOAGAL Edited June 9, 2011 by karpi
Guest mibu Posted June 21, 2011 Posted June 21, 2011 cateva piese din concertul de sambata trecuta, cu trio-ul meu: amplificator: Mad Professor MP101, difuri: Eminence Tonespotter, chitara: Suhr
karpi Posted June 29, 2011 Author Posted June 29, 2011 (edited) amplificator: Mad Professor MP101, difuri: Eminence Tonespotter, chitara: Suhr Mi-a placut .mai ales ca in sfarsit ai trecut la treburi mai serioase . Ce nu mi-a placut a fost balciul acela de "Padurea Verde" de 1 Mai pe malul cu Flora . ........ //////// ........ Si pentru ce am intrat pe forum..: Un link util . Fret Calculator http://www.manchesterguitartech.co.uk/fret-and-nut-calculators/fret-calculator/ Edited June 29, 2011 by karpi
karpi Posted July 10, 2011 Author Posted July 10, 2011 (edited) PSPICE Modeling of Guitar Circuits with Effects of the Instrument Cable http://terrydownsmusic.com/technotes/guitarcables/guitarcables.htm In the famous words of pickup manufacturing giant Bill Lawrence: "The DC resistance of a pickup tells you as much about a pickup's tone and output as the shoe size tells you about a person's intelligence!" ................................. ................................. de citit si vazut si inteles diagramele Bode ................................. ................ There is no such thing as a "better" cable. You can buy a low-capacitance cable to help keep the resonant frequency as high as possible IF that is what you are looking for. Bottom line is that: * High resistance volume pots create more treble, but allow various cables to cause a more drastic change in tone. * Lower resistance pots results in less overall tone change with cable variation, but result in less treble overall. * The volume control pot is like a damping resistor to the resonant circuit. Lower values reduce the peak amplitude. " ................ ................ Edited July 10, 2011 by karpi
Guest mibu Posted July 11, 2011 Posted July 11, 2011 ...singura problema ar fi ca nu de prezervarea inaltelor este vorba atunci cand evaluam un cablu foarte bun, ci de "feel"-ul pe care il ai cand canti cu chitara. e greu de explicat in cuvinte, de aia tot repet: in loc sa tot cautati pe internet si sa palavragiti aiurea, mai bine testati si convingeti-va singuri cu ce se mananca subiectul!
karpi Posted July 11, 2011 Author Posted July 11, 2011 (edited) ...singura problema ar fi ca nu de prezervarea inaltelor este vorba atunci cand evaluam un cablu foarte bun, ci de "feel"-ul pe care il ai cand canti cu chitara. e greu de explicat in cuvinte, de aia tot repet: in loc sa tot cautati pe internet si sa palavragiti aiurea, mai bine testati si convingeti-va singuri cu ce se mananca subiectul! Daca citesti articolul vei vedea ca a fost spusa treaba : "....There is no such thing as a "better" cable. You can buy a low-capacitance cable to help keep the resonant frequency as high as possible IF that is what you are looking for....". Deci cumperi cablul care suna cel mai bine cu instalatia ta ( chitara ,....>Eff>....,amplif ) Ca sa afli acest lucru : "....de aia tot repet: in loc sa tot cautati pe internet si sa palavragiti aiurea, mai bine testati si convingeti-va singuri cu ce se mananca subiectul! ..." Edited July 11, 2011 by karpi
karpi Posted July 30, 2011 Author Posted July 30, 2011 (edited) Un jam reusit cu exclenta trupa CROSSROADS la Casa Studentilor Pe scena foarte intinsa si intunecata ..din stanga catre dreapta @karpi(chit) ,@mibu (chit) ,Zsollt(chit) ,Mirela ( voce),Boghi(voce si muzicuta),Levi(tobe),Stefan @pista (bas),Teo(orga) si inca trei piese cu excelenta trupa CROSSROADS (Zsolt,Boghi,Levi,Stefan @pista,Teo) celelalte apar in playlist-ul din pagina Mai are prietenul meu inregistrari dar trebuie sa le prelucreze care-s trase cu doua aparate de filmat deoarece unele secvente sunt intunecate in piesele in care am cantat eu fiind in colt unde nu-i lumina .. Am cantat cu "combo"=ul facut de mine din statia de masina si dif Eminence atacat ( draivuit) cu un multiefect Zoom G1 ,chitara Keiper .Chitarele nu au fost preluete in PA deci sunetul direct din combo-uri ...a sunat foarte bine. A fost un jam foarte reusit . Afisul. Edited July 30, 2011 by karpi
karpi Posted August 11, 2011 Author Posted August 11, 2011 (edited) Chitara China ,doze noname ,ZoomG1 ..."tobele" un ritm din Zoom ,bass Reghin schita de piesa versiune in lucru ..testez reglaje de compresor+noisegate si soloul "onetake". Waterski Trebuie sa gasesc o "pedala" Drum-Rithm Composer ...sa nu mai programez tobe jumate de noapte ...in acesta piesa am numai un singur loop din ritmurile ptr exersat din Zoom G1 . Edited August 11, 2011 by karpi
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now