dass101 Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 (edited) Salut, Am instalat de curind pluginurile Lepou (http://lepouplugins.blogspot.ro), si am fost absolut impresionat de toate, asa ca am vrut sa va prezint o f scurta comparatie intre 2 ampuri Lepou tip Marshall (XTC Blue si Hybrit) si 2 simulari de Marshall din Amplitube. Toate trec prin acelasi cab virtual facut cu IR-uri free de la Ownhammer. Concluzia mea e ca m-am ales cu un set exceptional de "ampuri" si "cab", toate free, asa ca vi le recomand cu caldura. http://soundcloud.co...all-modellers-1 Edited October 24, 2012 by dass101 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramurel Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Foarte fain ! Dacă pot să-mi dau cu părerea, mi-a plăcut ultimul sfert, "Ampl. Slash JCM", însă doar pentru că aşa-mi place mie, mai bright un pic, nu de alta ( sau erau mai multe medii acolo...? ), însă foarte mişto sună şi al doilea sfert, cel numit "Lepou Hybrit" ( are un kickass punchy mojo ) Lepou... Mişto ! Îmi permit să spun, în numele tuturor home-recorderilor de pe-aici, "We salute you !" . Link to comment Share on other sites More sharing options...
dass101 Posted October 24, 2012 Author Share Posted October 24, 2012 Slash JCM nu mi se pare mai bright decit cele Lepou, e o idee mai fizzy, insa intr-un sens misto, si mie imi place mult. Preferatul meu dintre astea este Lepou XTC (primul) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deenman Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Ne indreptam cu pasi marunti spre " epoca "ampurilor virtuale /vst (aici pe rgc) , imi place sa vad ca sunt oameni cu o experienta vasta , si nu doar incepatori care isi fac putin timp si posteaza si niste demo-uri /tutoriale cu asemenea programe (vezi tutorial Ciocanel - cubase). Raman impresionat de ton si suna destul de ok pentru ce sunt si cu siguranta suna mai bine decat un amp mai ieftin cu difuzor mic si putine setari . Felicitari pentru initiativa si te rog eu asa pe weekend fa-ti timp cateva minute si mai posteaza 1-2 demo-uri cu niste preseturi. Mersi. Apropo era sa uit , comparativ cu un amp budget 300-500 ron , ce parere ai intre alegerea unui amp sau VST cu interfata audio?strict parere personala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dass101 Posted October 25, 2012 Author Share Posted October 25, 2012 Multumesc de aprecieri, o sa incerc sa mai fac citeva sample-uri. Mi-e destul de greu sa iti spun ce e mai bun intre un amp ieftin si o solutie virtuala. In primul rind pentru ca un amp ieftin nu e obligatoriu si prost. Depinde ce vrei sa faci cu fiecare dintre ele, dupa parerea mea senzatia cintatului pe un amp, cu un cab chiar si 1x12, nu e egalata de nici un modeller. Chiar daca nu poti sa il dai foarte tare, tot are ceva unic. Daca te intereseaza insa inregistrarea sunetului, modellerele, folosite corect si cu atentie (adica in special cu o selectie buna a IR-urilor) ofera niste avantaje uriase. Eu cind vreau sa inregistrez ceva prima optiune este intotdeauna amp (cu lampi), bagat cu line out prin DI in computer si IR-uri. Cum spre ex insa acum nu mai am nici un amp cu drive mai serios, ma multumesc fara probleme cu un plugin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razvan S. Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Eu stiu de la userul 'mnezau de Lepou. Am fost si eu foarte uimit, suna destul de bine. Poate ma bag si eu mai incolo cu ele sa vad ce si cum should be fun Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiveseveN Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 dupa parerea mea senzatia cintatului pe un amp, cu un cab chiar si 1x12, nu e egalata de nici un modeller. Chiar daca nu poti sa il dai foarte tare, tot are ceva unic. Care consideri că e factorul distinct principal, difuzorul, preamp-ul, amplificatorul de putere, latenţa, volumul? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dass101 Posted October 25, 2012 Author Share Posted October 25, 2012 (edited) Difuzorul, si faptul ca un modeller iti va da sunetul unui difuzor captat cu un microfon (in cazul folosirii cu IR-uri) Probabil ca un modeller folosit ca preamp intr-un amp de putere si un difuzor de chitara echilibreaza foarte mult balanta. Revin cu citeva completari: Punctul cel mai slab al majoritatii procesoarelor care au amp sim-uri este simularea de difuzor/cab. Nu intimplator cele care sint considerate mai bune sint cele care au aceasta simulare facuta prin convolutie sau care ofera posibilitatea folosirii de IR-uri. In afara de asta mai este si problema asteptarii fiecarui utilizator. Unii vor sa sune a "amp in the room" si sint complet nesatisfacuti ca suna a amp captat cu microfon. Marea majoritate nu sint dispusi sau nu pot intelege ca e vorba pur si simplu de felul in care e simulat intreg lantul, si ca e nevoie de o alta abordare, de multe ori chiar cu aceeasi scula, pentru a obtine rezultate mai potrivite. Edited October 25, 2012 by dass101 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiveseveN Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Şi eu am rămas cu aceeaşi impresie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 (edited) CabSim ce ar trebui sa simuleze ? Ae trebui sa simuleze multe fenomene fizice pe care efectiv nu le simuleaza "cabsim"-urile din micile pedale multiefect.! Asa ca acel "cabsim" este eventual o "caricatura " de cabsim care abea de poate sa functioneze ca si un filtru trece banda cu o anumita caracteristica . Celelalte ce ar trebui simulate nu sunt pe niciunde . Deci dinamica Cabinet+dif +amplif+chitara +chitarist este redusa la un simplu filtru ... Dar ! .In afara de cabinet mai este ceva pe acolo ! Reactia sunetului chitara > amplif > dif > chitara > amplif ...... Apoi functionarea lineara /nelineara dif +boxa , compresie de putere , distorsiuni produse de dif la diferite amplitudini /wattaj . Distorsiuni de frecventa divizarea unor frecvente pe joase in anumit econditii , . , efect Doppler ce este sesizabil pe inalte . Salturile membranei din cauza amplifului relativ ieftin ...,impedanta difului ce se schimba odata cu frecventa ... Aceasta reactie schimba culoarea si comportamentul sunetului in functie de mai multi parametri , rezonanta corp chitara , rez doze , banda de trecere amplif, banda trecere dif , mdistanta fata de dif , rezonante si reflexiile din incapere ...etc etc ... Un IR nu poate sa "memoreze " numai un singur impuls . Daca fortam otzara putem sa facem o comparatie n singur IR cu un singur ton de la un pian , Inregistrez un ton de pe mijlocul cvlaviaturi unui pian ,, Tonul il folosesc intr-un "tracker " care face "pitch shift " si pot sa scot sunete pe sa zicem 7 octave ...numai ca NU o sa sune a pian!! In cel mai bun caz va suna bine doua trei semitonuri in sus sau in jos dupa care nu mai corespunde cu sunetul unui pian . Deci idea ar fi sa avem ptr fiecare tip de ton cate un "sample" ca sa sune a pian tracker-ul nostru .( ce de fapt se si face cu /in sistemmul dinamic SF2 sample ..si altele ) La fel ar trebui sa avem memorat in procesor simulator toate posibilele schimbari in sound-ul unei boxe +amp +chit care cu un algoritm destept sa fie folosite la simulare . Nu este nici o problema sa se realizeze doar ca probabil nu merita ptr cativa chitaristi .care sunt in stare sa plateasca ptr asemenea scule . IR insa reda foarte bine reflexiile si rezonantele unei sali / spatiu , reverbul devine foarte subtil si suna natural .. Ptr simulat instrumente probabil au un algoritm smecher macar cu cate un IR pe fiecare octava ca sa functioneze in realtime si sa contina caracteristicile cele mai importante Edited October 25, 2012 by karpi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now