www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Esound Sau Mcmusic ?


Guest ArianeQube

Recommended Posts

Stai sã-mi iau un pix ºi-o foaie, sa notez ! ... :) Mai ai multe ?

 

De unde le scoateți, bãi fraților ? Hai, sa fie clar, cã ziceai de McMusic ( dar cred ca la toate e cam la fel ) :

Daca primeºti pachetul online de la ei, poți ( ºi s-o faci ! ) sã deschizi coletul la recepția lui, în fațã curierului. Dacã are defecte de la transport îl pui sã facã precizarea în procesul-verbal.

Dacã totul e ok, ajungi acasã ºi are probleme electronice sau alte aspecte "ascunse", ai la dispoziție toata perioada garanției, adicã doi ani sau cât e ( 24 de luni - 17.568 de ore - cca 63 de milioane de secunde ;))

 

Baftã !

 

 

bine ca esti tu destept. daca vrei iti trimit o agenda, sa ai foi multe sa tot ai sa notezi. :nay:

ce vroiam sa spun este ca este bine sa soliciti schimbarea cat mai repede posibil altfel este posibil sa iti impute tie defectul, ca nu ai utilizat produsul conform instructiunilor de utilizare.

Link to comment
Share on other sites

MC Music...

Ma lasati..

Toti au cate o faza naspa.

Daca te vede mai "simpatic", si cu o fata de mai de incepator, iti baga pe gat ceva nasol.

Am luat de la MC o electroacustica ibanez, care arata impecabil (singura bineinteles, pe stoc), careia nu ii mergea tunerul.

Citez: "aaa nu mai are baterie probabil".

Am luat-o, am dus-o acasa, pus baterii noi si ?

Nu MERGEA TUNERUL!

M-am dus a doua zi, i-am zis ca are baterii noi dar tot nu merge, si a incercat sa-mi bage faza cu o trimitem la "garantie sa o repare".

I-am zis ca ori imi da banii inapoi, ori mi-o schimba, ca ii spusesem de tuner de cand am luat-o.

Am avut noroc, ca erau niste potentiali clienti pe langa mine, si a zis sa nu se sperie aia ca sunt neseriosi, si cu o mormaiala mi-a dat alta..

 

Asa ca magazine "sfinte" nu exista...

Fiecare incearca sa-si vanda marfa, cat de mult pot.

Daca nu esti atent, si mai ales, daca nu ai TUPEU, sa iti ceri DREPTURILE, ti-o furi.

 

Toti iti vorbesc cu respect, pana ai PLATIT!

Dupa ce ti-au luat banii, la revedere..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Stai să-mi iau un pix şi-o foaie, sa notez ! ... :) Mai ai multe ?

 

De unde le scoateţi, băi fraţilor ? Hai, sa fie clar, că ziceai de McMusic ( dar cred ca la toate e cam la fel ) :

Daca primeşti pachetul online de la ei, poţi ( şi s-o faci ! ) să deschizi coletul la recepţia lui, în faţă curierului. Dacă are defecte de la transport îl pui să facă precizarea în procesul-verbal.

Dacă totul e ok, ajungi acasă şi are probleme electronice sau alte aspecte "ascunse", ai la dispoziţie toata perioada garanţiei, adică doi ani sau cât e ( 24 de luni - 17.568 de ore - cca 63 de milioane de secunde ;))

 

Baftă !

 

Ord 130/2000

 

Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:

a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator, daca au fost indeplinite prevederile art. 4;

B) pentru servicii, din ziua incheierii contractului sau dupa incheierea contractului, din ziua in care obligatiile prevazute la art. 4 au fost indeplinite, cu conditia ca intarzierea sa nu depaseasca 90 de zile.

 

(2) In cazul in care comerciantul a omis sa transmita consumatorului informatiile prevazute la art. 4, termenul pentru denuntarea unilaterala a contractului este de 90 de zile si incepe sa curga:

a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator;

B) pentru servicii, de la data incheierii contractului.

 

 

Adicalea, eu, daca imi cumpar o chitara si nu-mi place pentru ca e albastra si eu vroiam albastru mai inchis oleaca, pot sa o fac. Nu trebuie sa ma justific in fata comerciantului. Unele magazine ofera termen de 30 de zile de returnare a produselor. In plus, am avut discutia asta cu un reprezentant de la Protectia Consumatorului acum cativa ani. Si el mi-a spus ca returnarea se poate face in 30 de zile, indiferent de produs, fara sa fiu nevoit sa dau explicatii. Ca sunt pantofi, ca sunt chitare, termenul e acelasi. Nu am gasit insa o lege care care sa specifice termenul de 30 de zile. Este foarte posibil sa fie o directiva sau un regulament european, caz in care se aplica si Romaniei.

Edited by Gojira
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

bine ca esti tu destept. ....

ce vroiam sa spun este ca este bine sa ....

 

:lol:

 

Îmi amintiºi de unu' de pã iutub, care-ntr-un moment de sinceritate ( rupt de beat, adicã ) zicea :

 

"Ceea ce-am vrut sã spun ºi ceea ce-am spus n-au absolut nici o legãturã !"

 

 

:)

 

.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

din cate stiu eu, daca o iei "live" cred ca ai 24 sau 48 de ore sa o returnezi, si nu pt orice motive (ex nu iti place culoarea)

 

daca o iei online ai 10 zile pt orice motive.

 

exista limitari pt anumite produse, gen cele pt "igiena corporala" (ex aparat de ras) unde daca il desigilezi nu cred ca mai poate sa il schimbe sau sa returneze banii, ci doar sa il repare.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Na, bine...

Hai cã n-am chef sã devin responsabil cu reclama la magazine de instrumente. Doar am vrut sa precizez condițiile clare, zic eu ale relației dintre vânzãtor ºi cumparãtor, în cazul specific al topicului ãstuia...

 

Ataºez fragment dintr-un mail pe subiectul ãsta :

 

"Bunã ziua,

Vã mulțumim cã ați contactat XxxxX Instruments Distributor.

...

... voi avea în primul rând rugãmintea sã verificați cu atenție coletul în momentul în care îl veți primi ºi apoi sã semnați pentru acesta. Altfel, termenul de garanție este de 2 ani. Pentru orice alte nelamuriri, nu ezitati sa ne contactati.

 

Cu stimã,

Xxxxxx Xxxxxxx"

 

Destul de clar, nu ?

Chestiuni, gen tupeu, OG ºi OPC, n-am ce sã le comentez...

 

.

Link to comment
Share on other sites

Na, bine...

Hai cã n-am chef sã devin responsabil cu reclama la magazine de instrumente. Doar am vrut sa precizez condițiile clare, zic eu ale relației dintre vânzãtor ºi cumparãtor, în cazul specific al topicului ãstuia...

 

Ataºez fragment dintr-un mail pe subiectul ãsta :

 

"Bunã ziua,

Vã mulțumim cã ați contactat XxxxX Instruments Distributor.

...

... voi avea în primul rând rugãmintea sã verificați cu atenție coletul în momentul în care îl veți primi ºi apoi sã semnați pentru acesta. Altfel, termenul de garanție este de 2 ani. Pentru orice alte nelamuriri, nu ezitati sa ne contactati.

 

Cu stimã,

Xxxxxx Xxxxxxx"

 

Destul de clar, nu ?

Chestiuni, gen tupeu, OG ºi OPC, n-am ce sã le comentez...

 

.

 

 

Bine ..bine ..DAR!!!!

 

 

Ce este garantat ? In conbtract sau cine stie ce anexa ce o descarci de pe net cu litere marunte aflii cam in ce consta garantia ...

 

Dar ! sa nu uitam ca in anumte tarii ai timpul de returnare 2-6 luni deci ai timp sa incerci sa is vezi ce nu-ti convine .

In 48 de ore nu ai timp nici sa citesti conditiile de garantie chiar daca le primesti traduse pe suport de hartie ca sa nu mai cauti pe "official site--> download--> support ..".

Poti sa ataci cel mai usor pe comerciantii nostri cu lipsa documentatiei utilizare / garantie ...traduse.

De obcei primesti 5Kg de manuale , directive de utilizare etc in Japoneza, Chineza ,Thailand-eza Ungureste , germana, ..in cel mai bun caz in limba romana primesti doua pagini Xerox-ate cu ceva scris pe ele ...ceva in gemul Quick Start .

 

Aici se pot da in judecata caci nu au voie sa vinda marfa fara documentatia completa tradusa corect .In plus vanzatorul trebuie sa-ti faca instructaj de utilizare .(Nici asa in 48 de ore nu o sa descoperi defectele posibile ca sa rteturnezi in timp util ...in cele 48 de ore .

 

Am auzit la radio ca se introduce sau este propus sa fie prelungita perioada de proba de la 48 ore ----la mult mai mult .. o luna ...doua ???

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Vezi ? Ca fapt divers... Ãsta-i unul din motivele pentru care începe sã nu-mi placã cum avanseazã modul nostru de viațã...

În România, am impresia, cel puțin în ultimii n-ºpe ani, cã orice funcționar care "câºtigã" un ºezut pã un scaun, îºi rezervã dreptul/aroganța de-a mai adãuga câteva formulare în plus pe lângã cele arhi-poluantele existente, fiecare nou aºa zis legiuitor, îºi rezervã dreptul/aroganțã de-a mai bãga câte-o virgulã ºi câte-un paragraf, numa' sa se bage-n seamã ºi sa ne facã capu' calendar...

ªi toate astea, doar creeazã premizele îñdepãrtãrii noastre de bunul-simț elementar, comun, simplu...

 

Dac-ar fi dupã mine, l-aº împuºca ºi post-mortem p-ãla care inventat "Terms & Conditions" cu sutele lui de pagini...

 

PS : Sper ca n-am fost ofensator, pt cã nu mi te adresam ție personal, ci ideii ãsteia, cu multe-multe pagini ºi multe-multe anexe ºi multe-multe stipulãri la anexe...

 

PS 2 : Un banc : "Ce-nseamnã 1000 de avocați pe fundul mãrii ?; Rãspuns : Un început bun !"

 

:)

Link to comment
Share on other sites

cand o iei din magazin se presupune ca o incerci, o vezi, o intorci pe toate partile. tocmai de aia daca te intorci nu te intorci pt orice fel de motive. te intorci ca ceva a cedat repede sau o lipitura nu e buna sau mai stiu eu ce, chestii pe care nu ai cum sa le verifici pe loc pt ca nu o sa dezasamblezi chitara acolo. dar daca o iei online o poti returna si fara sa invoci un motiv, doar asa ca nu iti place culoarea sau mai stiu eu ce, pt ca nu o vezi sau testezi inainte. apoi sunt aspecte de care producatorul raspunde, nu magazinul , pe un termen mai lung, care privesc proprietatile si modul de functionare. daca iti explodeaza in brate producatorul ar trebui sa raspunda. iar magazinul e doar cum ar veni intermediar.

Edited by barbarossa
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Asta cu returnarea, in restul tarilor din UE functioneaza fara sa-si faca cumparatorul probleme ca nu ii va fi primit produsul inapoi.

Chiar citeam pe undeva ca in Spania, isi cumparau romanii plasme, sisteme de sunet si tot felul de aparaturi electronice pe 22-23 decembrie, si pe 2-3 ianuarie le duceau inapoi. Petreceau si ei Craciunul si Anul Nou "utilati". :lol:

Link to comment
Share on other sites

[...]

În România, am impresia, cel puțin în ultimii n-ºpe ani, cã orice funcționar care "câºtigã" un ºezut pã un scaun, îºi rezervã dreptul/aroganța de-a mai adãuga câteva formulare în plus pe lângã cele arhi-poluantele existente, fiecare nou aºa zis legiuitor, îºi rezervã dreptul/aroganțã de-a mai bãga câte-o virgulã ºi câte-un paragraf, numa' sa se bage-n seamã ºi sa ne facã capu' calendar...

[...]

Dac-ar fi dupã mine, l-aº împuºca ºi post-mortem p-ãla care inventat "Terms & Conditions" cu sutele lui de pagini...

[...]

Ramurel, legile nu sunt facute de functionari, "Terms & Conditions" nu au sute de pagini si pe ansamblu imi faci impresia ca regreti vremea lui Ceausescu cand liderii comunitatii erau vanzatorii de la carne.

Faptul ca textele legale afisate pe site-uri sunt stufoase are de-a face doar tangential cu avocatii (nu ca mi-ar fi simpatici), are mai mult de-a face cu nevoia comerciantilor de a se proteja.

Este adevarat, legea actuala da cumparatorilor mai multe drepturi decat aveau inainte (si decat sunt unii pregatiti sa accepte), insa nu cred ca este ceva rau. Nu cred ca vei auzi vreo firma serioasa ca se plange de rautatea legilor sau prostia clientilor, pentru ca ei pot face bani si din astea. Ii vei auzi in schimb pe unii vanzatori romani (din ce in ce mai putini, din fericire).

Cumparaturile nu sunt (si nu ar trebui sa fie) un concurs de smecherie intre vanzator si cumparator. Unii fac bani din asta.

 

Cele 10 zile pentru returnare erau pentru comert online, da. Insa pentru returnare fara justificare, "no questions asked". In cazul defectelor, comerciantul este obligat sa rezolve problema, online sau offline.

Acum ramane de vazut daca zgarieturile pot fi considerate defecte. Ce zici, Ramurel?

Link to comment
Share on other sites

1.Ramurel, legile nu sunt facute de functionari, "Terms & Conditions" nu au sute de pagini si pe ansamblu imi faci impresia ca regreti vremea lui Ceausescu cand liderii comunitatii erau vanzatorii de la carne.

 

2.Este adevarat, legea actuala da cumparatorilor mai multe drepturi decat aveau inainte (si decat sunt unii pregatiti sa accepte), insa nu cred ca este ceva rau. Faptul ca textele legale afisate pe site-uri sunt stufoase are de-a face doar tangential cu avocatii (nu ca mi-ar fi simpatici), are mai mult de-a face cu nevoia comerciantilor de a se proteja.

Nu cred ca vei auzi vreo firma serioasa ca se plange de rautatea legilor sau prostia clientilor, pentru ca ei pot face bani si din astea. Ii vei auzi in schimb pe unii vanzatori romani (din ce in ce mai putini, din fericire).

Cumparaturile nu sunt (si nu ar trebui sa fie) un concurs de smecherie intre vanzator si cumparator. Unii fac bani din asta.

 

3.Acum ramane de vazut daca zgarieturile pot fi considerate defecte.

 

Ce zici, Ramurel?

 

Ce sã zic ? :

 

3. În cazul meu era "puºcat" stratul superficial de vopsea ( pe lângã un defect de electronicã ) ºi a fost acceptat ca defect...Am scris, parcã, mai sus. Totul s-a rezolvat , la bun simț ºi cu decențã maximã.

 

2. Probabil te referi la supermarketuri, care au încurajat condițiile de returnare ( e subiect prea lung ), care în mod normal, pe un comerciant independent l-ar clãtina un pic... Imagineazã-ți cum ar fi, sã prindã un comerciant de-ãsta independent o mânã de "glumeți", conform exemplului dat de Gojira mai sus ...

 

1. Nu consider cã ar trebui sã discutãm politicã pe forumul ãsta. Nu mai cred de multã vreme în categoriile astea de sisteme ( comunism , capitalism, etc )... Însã, faptul cã o duc mai bine decât pe "vremea lui Ceauºescu" nu-mi conferã automat obligativitatea de-a bate din palme în ziua de azi, asta ca sã fiu înțeles...ªi dacã ți-am lãsat o anume impresie, sã ºtii cã nu mã simt jignit, în cazul în care tenta asta ai vrut s-o dai...

 

Poanta cu perioada "cand liderii comunitatii erau vanzatorii de la carne" îmi scapã pe moment, însã promit sã vin tare din urmã ºi sã recuperez din mers...

Oricum, sunt fericit cã am avut prilejul sã fiu contemporan ºi cu aceastã deosebitã perioadã a istoriei, cu lideri precum.... ããã...na....zi-i !... pfff.... ce lapsus am...ããã... cum îl cheamã, mã ?... pfuii...

Te rog eu mult, dã-mi ºi mie o mânã de ajutor ! Scrie ºi mie aici, pânã-mi aduc ºi eu ceva de notat, niºte lideri marcanți ºi de valoare ai comunitãții din perioada asta. Câțiva acolo, sã nu mor prost... 2-3 mãcar...

 

No hard feeling...:)

Te salut cu respect !

Cãlin

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2. Probabil te referi la supermarketuri, care au încurajat condițiile de returnare ( e subiect prea lung ), care în mod normal, pe un comerciant independent l-ar clãtina un pic... Imagineazã-ți cum ar fi, sã prindã un comerciant de-ãsta independent o mânã de "glumeți", conform exemplului dat de Gojira mai sus ...

 

1. Nu consider cã ar trebui sã discutãm politicã pe forumul ãsta. Nu mai cred de multã vreme în categoriile astea de sisteme ( comunism , capitalism, etc )... Însã, faptul cã o duc mai bine decât pe "vremea lui Ceauºescu" nu-mi conferã automat obligativitatea de-a bate din palme în ziua de azi, asta ca sã fiu înțeles...ªi dacã ți-am lãsat o anume impresie, sã ºtii cã nu mã simt jignit, în cazul în care tenta asta ai vrut s-o dai...

 

Poanta cu perioada "cand liderii comunitatii erau vanzatorii de la carne" îmi scapã pe moment, însã promit sã vin tare din urmã ºi sã recuperez din mers...

Oricum, sunt fericit cã am avut prilejul sã fiu contemporan ºi cu aceastã deosebitã perioadã a istoriei, cu lideri precum.... ããã...na....zi-i !... pfff.... ce lapsus am...ããã... cum îl cheamã, mã ?... pfuii...

Te rog eu mult, dã-mi ºi mie o mânã de ajutor ! Scrie ºi mie aici, pânã-mi aduc ºi eu ceva de notat, niºte lideri marcanți ºi de valoare ai comunitãții din perioada asta. Câțiva acolo, sã nu mor prost... 2-3 mãcar...

 

No hard feeling...:)

Te salut cu respect !

Cãlin

:lol:

Nu e vorba de politica, ma refeream la mentalitatea de atunci a vanzatorilor si a cumparatorilor - batai la coada, organizare gen stafeta la cozi (primul mebru al familiei vine la 5:00, peste 3 ore vine al doilea,etc), "dati unul singur sa ajunga la toata lumea", "vrei pui, iei si conserva asta", samd. Daca aveai relatii la macelarie, erai smecher. Iar felul sictirit in care iti acceptau banii si iti aruncau marfa pe tejghea ar fi trebuit imortalizat pentru posteritate (sper ca a facut-o cineva).

NU am vrut sa te jignesc si imi pare rau daca a parut asa. Am vrut sa dau un exemplu in care cumparatorii fac parte dintr-un sistem in care nu aveau multe din drepturile de acum. Care mie personal mi se par bune, cu mentiunea ca mentalitatea mea este de cumparator.

 

In privinta liderilor, nu prea le duc lipsa. Sunt satul de indivizi care stiu mai bine decat tine ce trebuie sa faci. Asa ca nu am exemple si nici nu-mi pare rau.

 

In privinta riscurilor pentru comerciantii independenti, exista pericole mai mari pentru afacerea lor decat organizarea unui grup de "glumeti" in scopul de a aduce o firma la faliment cu cheltuielile de returnare. Si exista si solutii.

 

Ca sa ma explic un pic, principala mea problema este cu atitudinea - multi (inca!) dintre vanzatorii din Romanica nu-si respecta clientii si implicit buzunarul. Mi se intampla des sa aud vanzatori plangandu-se in aceeasi fraza cat de prosti sunt clientii si cat de proaste sunt vanzarile :facepalm:.

 

Sper ca Marius nu se va supara de offtopicul asta, o sa incerc sa ma abtin :lol:.

 

Te salut cu respect!

Gabi

Link to comment
Share on other sites

Legea este "una" ,cum o fi ea.

Atitudinea Patronului magazinului este "una" .

Atitudinea vanzatorilor , personalul magazinului este la fel "una".

Controlul acestora si urmarirea prin ce stiu eu ce inspectori este la fel "una ".

Amendarea /sanctionarea celor care fac "smecherii" si ea este "una" .

 

Deci multe "unitati" ce trag fiecare in alta directie ..

 

Pe vremea "trecuta" erau mai stricte treburile mai corecte fata de acum ,doar ca era lipsa de marfa .Nu se faceau importuri .

 

Asa ca sefii de magazine sau sefii mari din comert faceau "milioane" din spaga in orice caz aveau un statut privilegiat in societate(a)... multilateral dezvoltata.

 

Ptr service ,reparatii in garantie existau multe unitati cooperatiste cu personal ce avea pregatirea la zi .

Ptr orice aparat importat se faceau cursuri de depanare , intretinere atat ptr perioada de garantie cat si post garantie !

Comerciantii faceau si ei reciclarii si cursuri etc ..exista personal cu pregatire in domeniu .

 

Doar ca lipsa de marfa ducea la spaga la vanzari preferentiale .De la ciorapi de bumbac , camasi de bumbac...pana la TV color si DACIA 1310 stateai "la rand" sau plateai spaga ca sa primesti .

 

Comercianti care aveau acces la marfa cautata au devenit "bisnitari" ce dadeau si ei spaga ca sa primesca marfa cautata .....

 

Cum in Iugoslavia si Ungaria preturile la multe erau mai mari acestia veneau la noi si cumparau tot ce misca ..asa ca la un moment dat comerciantii nu prea mai bagau in seama cumparatorul autohton cu punga subtire care avea si "pretentii" .

 

In zilele noastre nu mai avem nici personal calificat nici comercianti cu calificare .

 

Avem "afaceristi " .

 

Acum noi trebuie sa mergem in turism comercial la vecini unde totul este mai ieftin si mai de calitate ..

 

Iaca asa se schimba lumea..

 

Totusi in materie de magazine cu instrumente stam bine atat la calificarea personalului cat si in deservire si promptitudine.

 

Ca se mai intampla defecte una alta... se poate rezolva .

Este o comunitate restransa si patronii sau sefii magazinelor de cele mai multe ori muzicanti cunoscuti /recunoscuti oameni seriosi ce tin la imagine si firma .Nu sunt "afaceristi" ascunsi dupa o "firma " , o adresa ,de la o garsoniara dintr-un bloc in paragina unde sta o batranica cu pensia mica.

 

Ca exista clienti si clienti este la fel de adevarat .

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Guest ArianeQube

Nimic. Ce decizie ai luat?

 

Am dat azi un mail pe adresa magazinului mcm de la Universitate, inca n-au raspuns. Am intrebat clar daca au in stoc modelul (in afara de cea expusa) sau , in cazul in care fac comanda, mai beneficiez de reducerea de 10%. Poate or raspunde maine...

Link to comment
Share on other sites

Guest ArianeQube

Nu tin dubluri in magazin...din motive care-mi scapa. Iar in depozit n-au. Deci o sa ma duc s-o vad pe aia. Daca are probleme, atunci o iau de la esound. death.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest curls

Never magazinul Esound. NU MAGAZINUL ESOUND!!!!!!

Anul trecut a facut comanda online sora mea pt. o chitara acustica de 700 lei. Aceeasi problema semnalata mai sus, nu merge tunerul. Cateva vorbe de duh cu dna de la magazin, care presupunea ca "copilul a stricat tunerul" desi copilul de 17 ani putea sa o zgarie, sa o loveasca, dar sa strice tunerul abia primit. A trebuit ca din provincie sa faca un drum sanatos la Buc. unde au luat chitara fara niciun comentariu.

Ieri 16.03.2012 fac comanda de data asta pt. o chitara acustica pentru baiatul meu. Tipa amabila, da avem: maine aveti chitara. Soseste coletul, ajung in casa si constat ca ibanezul meu era nou nout, doar ca avea griful rupt. Nicio lovitura pe cutie, sigiliul de la colet intreg, doar ca fara factura si RUPT tot griful. Acordajul atarna doar in corzi. Vad negru in fata ochilor, fac poze, pun mana pe telefon si le explic cum sta treaba. Tipa nu prea mirata de asa un accident, imi mexplica ca luni urmeaza sa analizeze situatia. Intre timp trimit si pozele pe mail, le explic clar ca vreau si factura la ea. Pana la urma dupa 4 sau 5 telefoane imi trimite copia de la factura pe mail, si imi spune sa returnez chitara.

Asa ca luni ma duc la ei cu chitara in dinti, pentru ca dca o trimit prin posta, cine stie ce primesc iar.

Imi sun sora si ne gandim: care este probabiltatea ca dintr-o tara intreaga, la expedierea online, si la promotie, acelasi magazin sa trimita "din greseala" 2 chitare defecte, din care una varza?

Concluzie: la PROMOTIE magazinul Esound trimite prin curierat doar ciurucurile. Daca esti fraier, probabil ca baga din top ca este vina clientului etc.

Precizez ca fac comenzi pe net la greu, dar eu asa ceva nu am mai pomenit. Am primit prin curier si plasma si aparat foto, care sunt mai sensibile, si tot au ajuns INTACTE.

Link to comment
Share on other sites

Guest curls

Si ca sa nu se creada ca vorbesc aiurea, cum pot incarca si o fotografie, sa vedeti proba de "livrare"? Basca lipsa facturii, pe care se jura duduia telefonic ca a trimis-o, si cand chipurile a trebuit sa imi dea cu fata care a facut coletul, a uitat subit ca trebuia sa ma sune. Asa ca fara prea mari fasoane, si dupa ceva telefone mi-au trimis-o electronic.

Ce vreau eu sa zic, este ca nu toti stam in Bucuresti, prin urmare nu toti trebuie sa ajungem la magazin ca sa primim: CEEA CE PLATIM.

Link to comment
Share on other sites

Guest Qubix

@curls, stai linistit, si mie mi-au facut figuri eSound, cand am luat o clasica. De fapt am vrut sa iau o clasica... I-am sunat, mi-a zis duduia sa astept, ca verifica.....i-am sunat iar, dupa 3 ore !!! , si mi-a zis relaxata ca nu stie exact, dar verifica imediat si ma suna....i-am sunat iar, dupa inca o ora....si mi-a zis "ne pare rau, nu o mai avem" . Deci nesimtire din gros. Asa ca m-am dus mumos prin oras, si am gasit un magazin relativ mic,in spatele Muzica, numic Music Store , parca. Si de acolo mi-am luat un LAG care arata/se aude genial. Deci dap, acum sunt si eu de aceeasi parere: never eSound ...

Link to comment
Share on other sites

Never magazinul Esound. NU MAGAZINUL ESOUND!!!!!!

Anul trecut a facut comanda online sora mea pt. o chitara acustica de 700 lei. Aceeasi problema semnalata mai sus, nu merge tunerul. Cateva vorbe de duh cu dna de la magazin, care presupunea ca "copilul a stricat tunerul" desi copilul de 17 ani putea sa o zgarie, sa o loveasca, dar sa strice tunerul abia primit. A trebuit ca din provincie sa faca un drum sanatos la Buc. unde au luat chitara fara niciun comentariu.

Ieri 16.03.2012 fac comanda de data asta pt. o chitara acustica pentru baiatul meu. Tipa amabila, da avem: maine aveti chitara. Soseste coletul, ajung in casa si constat ca ibanezul meu era nou nout, doar ca avea griful rupt. Nicio lovitura pe cutie, sigiliul de la colet intreg, doar ca fara factura si RUPT tot griful. Acordajul atarna doar in corzi. Vad negru in fata ochilor, fac poze, pun mana pe telefon si le explic cum sta treaba. Tipa nu prea mirata de asa un accident, imi mexplica ca luni urmeaza sa analizeze situatia. Intre timp trimit si pozele pe mail, le explic clar ca vreau si factura la ea. Pana la urma dupa 4 sau 5 telefoane imi trimite copia de la factura pe mail, si imi spune sa returnez chitara.

Asa ca luni ma duc la ei cu chitara in dinti, pentru ca dca o trimit prin posta, cine stie ce primesc iar.

Imi sun sora si ne gandim: care este probabiltatea ca dintr-o tara intreaga, la expedierea online, si la promotie, acelasi magazin sa trimita "din greseala" 2 chitare defecte, din care una varza?

Concluzie: la PROMOTIE magazinul Esound trimite prin curierat doar ciurucurile. Daca esti fraier, probabil ca baga din top ca este vina clientului etc.

Precizez ca fac comenzi pe net la greu, dar eu asa ceva nu am mai pomenit. Am primit prin curier si plasma si aparat foto, care sunt mai sensibile, si tot au ajuns INTACTE.

 

Cam dubios..Nu te acuz de nimic, dar pe rgc am observat ca se mai poarta si antireclama de ceva vreme

Nu am vreun interes sa le tin partea; zic asta pentru ca mi se pare absurd sa comanzi tot de acolo dupa ce ai luat teapa :confused:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Qubix

Cam dubios..Nu te acuz de nimic, dar pe rgc am observat ca se mai poarta si antireclama de ceva vreme

Nu am vreun interes sa le tin partea; zic asta pentru ca mi se pare absurd sa comanzi tot de acolo dupa ce ai luat teapa :confused:

 

Totusi, cam multi se plang, doar pe thread-ul asta, de "serviciile" eSound... daca ne apucam sa ne uitam si pe alte forumuri, gasim sute de oameni care ii injura (unii chiar la propriu). Ceva ma face sa cred ca nu degeaba. Oricum, cred ca se poate face o comanda pe Thomann, fara sa ne mai complicam cu alte "magazine" din Romania. Trebuie doar sa ai un card valabil si in afara, in rest, costa la fel (uneori chiar mai putin, vezi LP Silverburst , Thomann ~ 5000 lei , MuzicaStore ~ 6000 lei, ca nah, tre sa ia si ei ceva).

Edited by Qubix
Link to comment
Share on other sites

Si ca sa nu se creada ca vorbesc aiurea, cum pot incarca si o fotografie, sa vedeti proba de "livrare"? Basca lipsa facturii, pe care se jura duduia telefonic ca a trimis-o, si cand chipurile a trebuit sa imi dea cu fata care a facut coletul, a uitat subit ca trebuia sa ma sune. Asa ca fara prea mari fasoane, si dupa ceva telefone mi-au trimis-o electronic.

Ce vreau eu sa zic, este ca nu toti stam in Bucuresti, prin urmare nu toti trebuie sa ajungem la magazin ca sa primim: CEEA CE PLATIM.

 

Ce nu inteleg eu, este de ce ne plangem pentru ceea ce semnam ?

Cand a venit coletul, de ce nu ai verificat daca are sau nu factura ?

Uneori e si din vina noastra..

 

Astfel de cazuri trebuie sa fie un exemplu pentru toti, atat cumparatori, cat si vanzatori.

TREBUIA SA REFUZI COLETUL PENTRU CA NU AVEAI ACTE LA CEEA CE VENISE SA PLATESTI!

SE NUMESTE VANZARE "LA NEGRU" , ILICITA!

 

Ia sa refuze 10 clienti si sa vezi ce intra in obisnuinta sa verifice tot..

 

Referitor la "drepturile" celor "indreptatiti", fie cumparator, fie vanzator..

totul sta in puterea de a convinge "cine are dreptate", pentru ca legea e interpretabila, nu se specifica nicaieri clar "ce e defect, ce e ...", si majoritatea, in contracte, baga niste clauze, care odata semnate... aleluia...

Sa nu mai zic de "aplicarea" legii..

 

Referitor la "spaga noastra cea de toate zilele", nu pot comenta decat atat:

DACA INAINTE DADEAI SPAGA SA FACI/IEI CEVA...

AZI AM AJUNS SA DAM SPAGA CA SA NI SE FACA INTRAREA LA CEL CARUIA SA DAM SPAGA !!!!

De cele mai multe ori , este si legala.. se cheama oficial, "comision".

 

Toate cele bune, si orice si de oriunde vreti sa luati, ochii mari, si verificati pana si actele..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Stimati chitaristi, mai vechi sau mai noi, mai multumiti sau mai nemultumiti de serviciile Esound, citesc cu rabdare, interes si mai ales maxima credibilitate post-urile Dvs pe acest forum si fac acest lucru de ceva vreme, fara a interveni vreodata, nici direct, nici sub vreun pseudonim de client multumit de Esound.

Ma uimeste de multe ori vehementa unora, ma intriga ura nedisimulata a altora si ma gandesc cati oameni am face fericiti daca de maine nu am mai vinde instrumente muzicale in Romania. In acest fel firme precum Gibson, Epiphone, ElectroHarmonix, T-rex si-ar putea alege pe altii care sa ii reprezinte, nu-i asa?, iar clientii ar fi multumiti sa cumpere de la firme de renume si nu de la un magazin atat de sordid precum Esound.

As fi stat si de data aceasta deoparte, dar e prea mare tentatia de a da un raspuns celui sau celei care ne invinovateste de faptul ca un pachet a ajuns lovit si ca in 24 de ore de la sesizarea problemei a primit, in schimbul chitarei rupte, una noua, venind intr-adevar la magazin, dupa propria-i dorinta. Daca am cerut poze? Da, am cerut sa ni se trimita poze pentru a putea cere socoteala celor de la Fan Courier. Daca am cerut copia dupa factura? Da, am cerut pentru a o confrunta cu cea emisa de noi ( unii ar putea crede ca am cerut copie dupa o factura pe care nici macar nu am emis-o, nu-i asa?)

 

Dupa cum spunea cineva, "sutele de oameni care ne injura pe diverse forum-uri", primesc astazi intins cel de-al doilea obraz al meu, astfel vor putea sa arunce pietrele direct la tinta. Doar ca, de astazi , voi fi aici ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.