FiveseveN Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Quite the contrary, in neck se foloseste o doza mai slaba si mai bright pt. a compensa vibratia mai ampla si slaba in armonice pe care o capteaza; viceversa pt. bridge. Cel putin asa iese "din fabrica" si asa erau concepute initial; acum ca-si poate schimba fiecare dozele in doua minute tine mai mult de preferinta personala (i.e. ce citeste fiecare pe RGC). Link to comment Share on other sites More sharing options...
vektor Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Quite the contrary, in neck se foloseste o doza mai slaba si mai bright pt. a compensa vibratia mai ampla si slaba in armonice pe care o capteaza; viceversa pt. bridge. Cel putin asa iese "din fabrica" si asa erau concepute initial; acum ca-si poate schimba fiecare dozele in doua minute tine mai mult de preferinta personala (i.e. ce citeste fiecare pe RGC). +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Petrecce Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Quite the contrary, in neck se foloseste o doza mai slaba si mai bright pt. a compensa vibratia mai ampla si slaba in armonice pe care o capteaza; viceversa pt. bridge. Cel putin asa iese "din fabrica" si asa erau concepute initial; acum ca-si poate schimba fiecare dozele in doua minute tine mai mult de preferinta personala (i.e. ce citeste fiecare pe RGC). Am spus ca pe bridge sunt facute sa capteze "MAI BINE" inaltele, nu ca sunt doze ce scot in evidenta inalte (poate nu m'am exprimat prea corect). E clar ca trebuie un echilibru intre doze din moment ce forma constructiva a chitarii+densitatea lemnului diferita, influenteaza sunetul de la un punct la altul... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vladimir Tepes Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 (edited) pun aici niste fisiere gp, doc. etc. cu acorduri, dic. acorduri, licks pentru blues, pentatonici etc. sper sa va ajute. game_majore_minore.doc acorduri_de_baza.txt Blues_Exercises___Blues_6.gp3 Lydian_Shred_Technique.gp5 Major_Scales_E_E.gp5 major_scales.gp3 Blues_Exercises___Classical_Blues_Riffs.gp3 Edited February 5, 2009 by Cosu scos materiale cu copyright Link to comment Share on other sites More sharing options...
srbnmircea Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Dar care ar fi cea mai buna pozitie pentru lead?Neck,bridge sau ambele? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rayvann Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 (edited) Una dupa alta In mod obisnuit, pozitia de bridge de scoate mai "in afara" in timp ce canti din cauza accentului pus pe frecvente medii. In rest tine numai de imaginatie. Pasaje de legato, tapping, sweep picking suna mai rotund cand folosesti pozitia de neck, dar nu este o regula. Cel mai bine este daca poti schimba in timp ce canti in functie de ce anume trebuie sa canti la momentul respectiv, sa te joci cu reglajele de volum, sa poti scoate felurite tonuri din chitara ca sa sune cat mai interesant si sa nu plictiseasca. Iar daca mai ai la indemana vreun si wah sau vreo pedala de expresie... Edited February 6, 2009 by Rayvann Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest madalin93 Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 salultare am si eu o intrebare : eu am griful putin stramb la o chitara electrica Harrley Bolton cum as putea sa-l indrept?? dar este cam uzat ala acolo unde se baga imbusul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DarkArchon Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Salutare, Am multi colegi care canta la chitara/bass si vreau si eu sa invat, problema este ca nu am pus mana pe nici o chitara in viata mea si nu prea stiu cu ce exercitii sa incep. Desi unii spun ca mai bine incepi cu o acustica eu vreau sa incep direct cu bass pentru ca il am deja acasa. Din cate am inteles, nu e chiar asa de greu sa invat pe chitara bass. Va astept nerabdator sfaturile/lectiile. Ms Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu i Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 pentru inceput check-out Toni's corner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black_gdansk Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 Intrebare... cand se schimba statusul de la new comer la...ce o fii. E nevoie de vreo activitate mai sporita au depinde de timp. Mersi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mihai. Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 Intrebare...cand se schimba statusul de la new comer la...ce o fii. E nevoie de vreo activitate mai sporita au depinde de timp. Mersi Depinde de numaru de post-uri (cred ca dupa ce treci de 30 esti active member) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ish Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Salut baieti am si eu o intrebare. Mi-am cumparat o chitara acustica reghin acuma cateva zile. Am acordato singur..suna bine dar cateodata face un bazait cand dau pe coarda D..din acordul care l-am facut coarda pare a suna cum trebuie. Ce ar trebui sa fac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Petrecce Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Salut baieti am si eu o intrebare. Mi-am cumparat o chitara acustica reghin acuma cateva zile. Am acordato singur..suna bine dar cateodata face un bazait cand dau pe coarda D..din acordul care l-am facut coarda pare a suna cum trebuie. Ce ar trebui sa fac? Bazaitul ala poate avea mai multe cauze.Banuiesc ca sti sa apesi corect pe coarda si sa nu atingi alte corzi simultan.Mai poti verifica sunetul semiton cu semiton pe tot griful urmarind daca nu cumva coarda atinge undeva pe un fret mai "sus" (spre bridge) asta insemnan sa ai griful curbat sau tastele la inaltimi inegale.Daca nici asta nu'i motivul, verifica puntea de sprijin a corzilor (la bridge si neck) poate canalul pe care se sprijina coarda nu e uniform si poate are nevoie de o ajustare fina.Daca nici de acolo nu'i problema ar mai putea fi cheia de acordaj care ar putea avea mecanismul slabit si daca folosesti un acordaj mai jos ar putea scoate un zornait din cand in cand. Daca nu'i nici asta verifica si uzura corzii, de exemplu daca ai coarda veche si are matisajul (invelisul) intrerupt in doua puncte, acesta poate aluneca pe coarda producand acelasi bazait. Bafta la gasirea problemei! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest thunderfinger Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 am o intrebare care ma seaca de ceva vreme. daca imi adaug un cabinet la un amp (combo) se va reduce numarul de watt-i trimisi la difuzorul comboului? ampul meu e un COXX-CB65 cu un difuzor celestion de 100w si iesirea pt cabinet o are de 40w si 8 ohm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ish Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 (edited) Mersi John se pare ca problema era faptul ca fiind un adevarat noob al chitarii nu apasam unde trebuie coarda pe fret. Urmatoarea intrebare . Incep sa invat corzile.. dar sunt unele note care pur si simplu nu le pot face. De ex A 7 care vine la al doilea fret coarda 3 si 5. Nu stiu..am degetele prea mari sau ce dar nu pot sa tin corzile 3 si 5 apsate fara sa "surzesc" coarda 4. Daca imi puteti recomanda niste exerciti pentru degete ar fi sooper. Mersi. Edited March 8, 2009 by ish Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GuittaraNovice Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Am chitara acustica steelstring de vreo 5 luni deja. In intervalul asta am progresat pana la nivelul unor cantecele clasice destul de simple gen Greensleves sau Fur Elise (varianta abordabila de incepatori). Am ajuns insa la un impas. Eu practic as vrea sa invat 95% muzica clasica. Asta este scopul meu. Ce credeti pot aborda genul asta exclusiv pe chitara western sau e musai sa fac tranzitia pe chitara clasica cu nylon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
korko Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Am chitara acustica steelstring de vreo 5 luni deja. In intervalul asta am progresat pana la nivelul unor cantecele clasice destul de simple gen Greensleves sau Fur Elise (varianta abordabila de incepatori). Am ajuns insa la un impas. Eu practic as vrea sa invat 95% muzica clasica. Asta este scopul meu. Ce credeti pot aborda genul asta exclusiv pe chitara western sau e musai sa fac tranzitia pe chitara clasica cu nylon? musai chitara clasica . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morphine Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 am si eu o intrebare am o chitara hora reghin, electroacustica si nu stiu cum sa-i schimb corzile . trebuie sa ii scot dozele sau ce trebuie sa fac? poate sa imi explice cineva? va rog mult Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bebelacus Posted March 24, 2009 Share Posted March 24, 2009 (edited) buna ziua am 38 ani, nu am mai tinut niciodata o chitara in maini sau alt instrument. nici urechea nu ma prea ajuta dar stiu cind ceva suna bine. imi place blues-ul si rock-ul. ce chitara ati recomanda unei persoane ca mine, cu 2 maini stingi si urechi de beton? vreau sa studiez chitara la nivel de amator. am un prieten care ma va asista dar asta doar cind voi fi in voiaj (sint marinar). tipul e priceput dar acasa va fi mai mult self-teaching, eventual niste lectii daca simt ca progresez. pretul maxim ar fi de 650 ron, noua. ma intereseaza un sunet de calitate (ca pe toata lumea) dar foarte mult si forma chitarii (cit mai usor de manuit, grif, corzi, dimensiuni etc.). adica exact ce ati alege voi acum daca ar trebui sa va apucati de chitara pt prima oara. sa nu uit, vreau o chitara acustica. am vazut ceva oferte la Fender CD-60, Gretsch americana, Ibanez V70, Ibanez V72E, Takamine G220 si 320, Yamaha F370BL, NA si 310PNA. nu rideti de alegerile mele, ignoranta mea e maxima. doar am cutat citeva magazine on-line si am citit niste review-uri dar care m-au bagat si mai mult in ceata. desigur, alte marci, tipuri, idei sint binevenite. multzam Edited March 24, 2009 by bebelacus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Inu_ Posted March 30, 2009 Share Posted March 30, 2009 Am si eu o intrebare. Mi-am luat o chitara noua.Merge foarte bine,dar dupa ce am acordat-o,vibreaza gatul neobisnuit. De la ce este? Chitara are acrodaj fin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hovercraft Posted April 26, 2009 Share Posted April 26, 2009 Cant la chitara de 4 ani, nimic serios pana acum 1 luna cand am achizitionat prima chitara electrica, un Cort M-200. Chitara se aude dupa parerea mea genial in comparatie cu altele pe care le-am manuit cu atata maiestrie pe la repetitiile prietenilor. Insa intrebarea mea nu este despre chitara, ci despre amplificarea ei. Stiu bazele, nu sunt un audiofil experimentat insa incerc sa invat, asa incet, azi ceva maine altceva. Am imprumutat un amp Coxx de 60 w si era mai mult decat suficient pt camera mea. Mai detin si 2 boxe de 100 W legate printr-o statie dar nici prin gand nu mi-a trecut sa incerc sa le conectez la amplificator (60 de w ajungeau). Aici e intrebarea mea. Poti conecta un amp la o statie? Unii zic ca da, altii ca nu si niciodata nu am fost pus in fata faptului implinit, un amp de putere mica si boxele mele in aceasi incapere. Am mai inteles ceva cum ca unele pot doar, daca au iesire Line Out? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Marmota Posted April 26, 2009 Share Posted April 26, 2009 Cant la chitara de 4 ani, nimic serios pana acum 1 luna cand am achizitionat prima chitara electrica, un Cort M-200. Chitara se aude dupa parerea mea genial in comparatie cu altele pe care le-am manuit cu atata maiestrie pe la repetitiile prietenilor. Insa intrebarea mea nu este despre chitara, ci despre amplificarea ei. Stiu bazele, nu sunt un audiofil experimentat insa incerc sa invat, asa incet, azi ceva maine altceva. Am imprumutat un amp Coxx de 60 w si era mai mult decat suficient pt camera mea. Mai detin si 2 boxe de 100 W legate printr-o statie dar nici prin gand nu mi-a trecut sa incerc sa le conectez la amplificator (60 de w ajungeau). Aici e intrebarea mea. Poti conecta un amp la o statie? Unii zic ca da, altii ca nu si niciodata nu am fost pus in fata faptului implinit, un amp de putere mica si boxele mele in aceasi incapere. Am mai inteles ceva cum ca unele pot doar, daca au iesire Line Out? u vrei sa se auda si ampul si boxele? Link to comment Share on other sites More sharing options...
walk_the_faded_line Posted April 26, 2009 Share Posted April 26, 2009 degetul mic nu intervine pe nicaieri ? mi-e dificil sa fac picking cu el si de regula nu il folosesc dar ma gandesc ca ma invat prost nu prea intervine,pentru ca e cel mai scurt si depinde de inelar.iti ajung 4 degete ,i,m,a. Link to comment Share on other sites More sharing options...
srbnmircea Posted April 26, 2009 Share Posted April 26, 2009 Am si eu o intrebare. Care ar fi diferenta dintre un Gibson Flying V Faded si unul normal, inafara de pret, si de ce se numeste faded? http://www.thomann.de/gb/gibson_flying_v_faded.htm http://www.thomann.de/gb/gibson_flying_v_67_ebony.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
razvanciub8a Posted April 26, 2009 Share Posted April 26, 2009 (edited) Faded este descrierea culorii (Wild Cherry Faded). Cat despre diferenta de pret, nu cred ca tine de culoare ci de partile chitarii : doze, lemn, hardware etc. Edited April 26, 2009 by razvanciub8a Link to comment Share on other sites More sharing options...
srbnmircea Posted April 27, 2009 Share Posted April 27, 2009 (edited) Dupa ce am studiat mai atent descrierile si diverse forumuri vad ca ai dreptate dar pe site-ul lor nu apare nici un model din cele afisate,doar Flying V simplu. Edited April 27, 2009 by srbnmircea Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Marmota Posted April 27, 2009 Share Posted April 27, 2009 Dupa ce am studiat mai atent descrierile si diverse forumuri vad ca ai dreptate dar pe site-ul lor nu apare nici un model din cele afisate,doar Flying V simplu. a fi o copie harley benton cu sigla de gibson ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ironside Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 Dupa ce am studiat mai atent descrierile si diverse forumuri vad ca ai dreptate dar pe site-ul lor nu apare nici un model din cele afisate,doar Flying V simplu. Pe site la Gibson apare si Faded V. http://www2.gibson.com/Products/Electric-G...V/Finishes.aspx Diferenta de pret e data de faptul ca finisaju' la faded e mult mai simplu, nu-i lacuita, bla bla... lemnu' e acelasi ca si la celelalte, numai ca la manopera sta mai prost. sau o fi facuta de Mister G, cine stie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 13pisicinegre Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 intrebare: ce efect va avea o crapatura la o doza? e de rau? sau poate fi folosita si asa? (v. poza) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dani_rosu5 Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 carcasa aia ii pusa numa de aparare si ca sa arate mai bine,gandeste-te cum ar arata ,,doua bucati de tabla si niste sarma'' pe o chitara,sunetul nu cred sa fie afectat (nu are de ce),da ai grisa ca plasticu sa nu taie cumva lita,ca atunci e bai,adica se intrerupe totu in doza si =0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now