Guest anghelescu Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 Salutare! Ce parere aveti despre combouri/heauduri "Kustom"? Ma intereseaza mai exact acest model. Mi se pare foarte ieftin(e full tube)..Merita investitia? btw, mai exista pe piata combouri/headuri full tube, in jurul 50 wati si 400 euro? depinde ce sunet cauti..mai exact, ce vrei sa canti? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakavaka Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 depinde ce sunet cauti..mai exact, ce vrei sa canti? pai, caut un sunet cat mai cald, gros si "punchy". Ca stil nu stiu...un fel de funkjazzbluesrock-fusion deci de toate...fara metale, dar un distors bun nu ar strica (distorsul vreau sa-l obtin din pedala, deci e de ajuns o canala) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakavaka Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 as mai vrea niste sfaturi despre urmatoarea oferta: Combo Peavey ValveKing 112, cu lampi Tesla, si cu difuzor Celestion GE-12, in rest e identic cu cel din fabrica, tipul cere 1100 ron pentru el...ce ziceti? am sanse sa gasesc ceva mai bun la acest pret? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrei_T Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 Celestion GE12?! nu am auzit de el... Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 Celestion GE12?! nu am auzit de el... poate acesta ? Fender GE12 4x12 300 watt speaker cabinet Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakavaka Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 sau poate Celestion G12. Inca nu m-am lamurit cu baiatul. Dar in rest, e o oferta buna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doctor X Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 (edited) "G12" este denumirea generica a difuzoarelor de 12" din seriile actuale Heritage si Classic. http://professional.celestion.com/guitar/ Ar fi misto sa fie G12 EVH. Later: De FX lupu' ala pe care-l vreau eu nu se mai aude nimic? Latest: Valveking upgradat cu Celestion si lampi Tesla la 1100 ron suna chiar ieftin. Edited December 11, 2007 by Doctor X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitriyus Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 Arunc si eu o intrebare daca tot s-a ivit ocazia. Cum sunt valveking-urile? Lampile alea isi fac treaba? Ar fi o investitie buna calitate/pret pentru un sunet decent de la heavy(chiar un pic mai "intunecat"), hard, blues... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anghelescu Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Arunc si eu o intrebare daca tot s-a ivit ocazia. Cum sunt valveking-urile? Lampile alea isi fac treaba? Ar fi o investitie buna calitate/pret pentru un sunet decent de la heavy(chiar un pic mai "intunecat"), hard, blues... ce stiu ca , la valveking preampu si powerampu sunt facute in asa fel incat nu interactioneaza unu cu celalalt... nu stiu sa explic si nici nu vreau sa spun vreo gogoasa...chestia e ca la ampurile adevarate powerampu nu e doar un "amplificator" , ci joaca un rol foarte important in ton. (rog un specialist sa ma corecteze) lampile isi fac treaba..ce sa aiba lampile Link to comment Share on other sites More sharing options...
gombotz Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Salut. Amp fender hot rod deville 212 pe lampi si un fender highway. Inainte de a avea amp-ul am folosit un cub micut noname (Johnson 15W tranzistori). Nu stiu cum se face, ca chitara are un sunet mai cristalin (specific fender) pe cubu asta mic. Pe hot rod parca mi se inchide un pic tonul. Normal ca per ansamblu suna de 1.000.000 ori mai bine. Dar nu inteleg ce poate influenta inchiderea asta de ton: chiar si cu presence si inalte la max, tonul din chitara la max, butonul de bright (de pe amp) apasat. Corzile sunt intradevar de vreo 3 luni, dar nu cred sa influenteze asa tare. Ce ziceti voi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anghelescu Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Salut.Amp fender hot rod deville 212 pe lampi si un fender highway. Inainte de a avea amp-ul am folosit un cub micut noname (Johnson 15W tranzistori). Nu stiu cum se face, ca chitara are un sunet mai cristalin (specific fender) pe cubu asta mic. Pe hot rod parca mi se inchide un pic tonul. Normal ca per ansamblu suna de 1.000.000 ori mai bine. Dar nu inteleg ce poate influenta inchiderea asta de ton: chiar si cu presence si inalte la max, tonul din chitara la max, butonul de bright (de pe amp) apasat. Corzile sunt intradevar de vreo 3 luni, dar nu cred sa influenteze asa tare. Ce ziceti voi? ca sa te convingi singuri..cumpara corzi noi...ernie ball de ex ..... o sa iti dai seama atunci Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakavaka Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 (edited) Hey tube amp lovers! As avea si eu niste intrebari catre experti.. Am intrat in posesia unui combo pe lampi vechi si nemtesc. As vrea sa aflu cat mai multe detalii in legatura cu el. Are 2 lampi EL 34 "Ultron"(mai mari), si 6 lampi ECC 83, dintre care 4 sunt "Valvo", iar 2 sunt "Ultron". Are 3 difuri, un mare, de 10-12 inch(nu scrie nimic pe el) si doi mici, de 5-6 inch (scrie "Electromagnethik Dormtund" pe ele). Mai este o gaura in coltul drept-jos, presupun ca candva era si acolo un dif.(vedeti pe poze) Are 3 intrari (jack/DIN), fiecare intrare are control volum/bass/treble separat + reverb. Mai are in plus un fel tremolo (+intrare pt. footswitch). Cred ca are si line out in spate ("zweit lautsprecher" ). Despre sunet...cald, moale, "punchy",si nu in ultimul rand tare, exact cum am asteptat de la un combo pe lampi, nu bazaie, nu are zgomoturi deranjante deloc. Nu stiu exact cum trebuie sa suna un tube-amp, dar acesta imi place foarte mult. Deci..ce vreau sa aflu:>cam ce vechime are? >la ce se foloseste cele doua intrari separate din poza a 2-a ("tonabnehmer" si "tonband aufnehme und wiedergabe")? >ce cabinet pot sa conectez la line out (cati wati, cate ohmuri) >ce m-ati recomanda in primul rand, daca vreau sa inbunatatesc comboul, ce afecteaza mai mult sunetul (lampile, difurile, altceva)? >CE VALOARE ARE? Mersi anticipat! Poze (scuzati de calitate): Edited January 10, 2008 by sakavaka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doctor X Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 TONBAND AUFNAHME & WIEDERGABE = iesire pentru inregistrare/redare pe casetofon. TONABNEHMER = intrare pentru pick-up. VIB FERNBEDG = intrare footswitch pentru vibrato. Link to comment Share on other sites More sharing options...
/dev/null Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 http://cgi.ebay.de/Combo-Roehren-Combo-Sup...6QQcmdZViewItem Asta e tot ce am gasit, sunt specificatzii acolo, in germana. Gaura despre care vorbesti nu este un difuzor lipsa, e ceva gen bass-reflex sau whatever, pentru circulatia aerului in incinta cu difuzoare. Dupa cum vezi, costa mai nimic. Parerea mea e sa nu-l vinzi chiar daca nu suna a amp de chitara (probabil ca nici nu e), dar daca ai tendintze experimentaliste, o sa itzi para foarte rau ca l-ai dat. Pe de alta parte, eu sunt ala care-si cumpara 4-track analog maine Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakavaka Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 mersi pt. raspunsuri! Nu am intentia sa vand, mai ales nu cu 60 euro, cu cat vinde tipul ala pe ebay (eu zic ca valoreaza muult mai mult). Pot sa aflu cumva cate ohmuri are iesirea line-out?(nu scrie nicaieri) aa si..merita sa investesc la un upgrade de lampi? diferenta va fi semnificativa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doctor X Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 Have fun!!! http://www.el34.de/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 (edited) http://youtube.com/watch?v=rkm9OiYvmPc iata sound-ul original , super vintage ..Marschall , daca astea-i TON sa-mi fie cu iertare dar e de ^$@%*) , ce caldura se simte in tonul lui Clapton ???( nu vorbesc de interpretare , dar este evident ca statia proasta i-l retine de la o interpretare ca lumea) Edited January 22, 2008 by karpi Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Petrecce Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 Nu o fi vreo "perla" de ton; dar din ce vad e vorba de anul 1968 cand zic eu ca nici tehnologia sau sculele mai ales cele de captat/inregistrat/redat nu erau atat de evoluate si se obs ca si calitatea inregistrarii e de cacao; deci consider ca nu se poate vorbi obiectiv de calitatea sound'ului/tonului de la momentul respectiv. Asadar Domnule Karpi parerea Dvs ar putea fi indreptatita zic eu numai in cazul in care erati cumva prezent la acel eveniment. Nu vreau sa par al dracu dar am obs ca aveti ceva la adresa celor de la "Marschall" cum de fapt ii botezati prin mai toate discutiile purtate... Si daca nu va suparati; sincer ati putea sa ne marturisiti si noua ce statii/scule/ton aveati Dvs. in 1968? Sper sa nu'mi fie cu suparare! Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 Nu o fi vreo "perla" de ton; dar din ce vad e vorba de anul 1968 cand zic eu ca nici tehnologia sau sculele mai ales cele de captat/inregistrat/redat nu erau atat de evoluate si se obs ca si calitatea inregistrarii e de cacao; deci consider ca nu se poate vorbi obiectiv de calitatea sound'ului/tonului de la momentul respectiv.Asadar Domnule Karpi parerea Dvs ar putea fi indreptatita zic eu numai in cazul in care erati cumva prezent la acel eveniment. Nu vreau sa par al dracu dar am obs ca aveti ceva la adresa celor de la "Marschall" cum de fapt ii botezati prin mai toate discutiile purtate... Si daca nu va suparati; sincer ati putea sa ne marturisiti si noua ce statii/scule/ton aveati Dvs. in 1968? Sper sa nu'mi fie cu suparare! Cam acelasi ton svesm di noi , cu o statie handmade de cel mai bun specialist din Timisoara ( ANDRONIC) pe care l-am stresat si i-am adus scheme de Selmer , VOX, Marshall ,( fara "C" hehe ,nu stiu de unde-mi vine cateodata de la Schaller ??? Marschallier un nou BRAND ). Apoi i-am explicat inginerului nostru ce vrem , cativa chitaristi , ne-a ascultat a vazut schemele a tras concluziile si ne-a facut statii super bune .Aveam trafuri de retea si de iesire dimensionate ca lumea , suna impresionant si erau facute ptr chitara<Cu doua difuzoare de 25W cu excitatie aveam un SPL super .Doar ca la noi nu a urmat show bussines-ul , stim ce a urmat "dusul ideologic" pornit din China de unde vin acum cu 50 de ani intarziere sculele , hahah .IRONIE ...NU? Nu am nimic cu Marshall sau alte firme , sau cu tuburile ...DOAR ....ascultati fratilor mult laudatul TON ..Vintage ...sa fim seriosi , un pic mai sobri cand vedem atat laudatul ton ...poate ptr '68 era el ton , dar acum 2008 ????????? Ai perfecta dreptate ...acum suntem in 2008 acel ton este o "nostalgie" Adica aud si vad inregistrare originala si totusi cred povestile de pe internet ?? despre acelasi ton. Si are si Hendrix minuni de astea , zici ca se canta la "sonerie" cu tzantzari . Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Valve sound Main article: Valve sound Amplifiers from and prior to this period often have a distinctive sound that today is still widely referred to as "valve sound", which might loosely be described as a "warm" tone, perhaps with a relaxed top end and soft bass, but an excellent midrange. This tone is not strictly due to valves being used rather than transistors, rather it is just a sound that was originally associated with amplifiers built using valves simply because that is what was available at the time. The origins of that particular tonality are in fact in part due to: the typical circuit designs of the time (class A or class AB1 with a heavy class A overlap), combined with simple circuits, often having little or no feedback, that results in a simple (often monotonically decaying) distortion spectrum capacitor quality (often very poor compared to modern types), under-dimensioned and unregulated power supplies, poor quality output transformers in budget equipment, low damping factor (High Z out) output stages http://en.wikipedia.org/wiki/Valve_audio_amplifier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doctor X Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Da Arpi, ai dreptate. Amplificatoarele pe lampi is depasite. Si nasoale pe deasupra. Ce naiba or gasi atatia la ele? Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Da Arpi, ai dreptate. Amplificatoarele pe lampi is depasite. Si nasoale pe deasupra. Ce naiba or gasi atatia la ele? Pai nu scrie clar mai sus , toate defectele statiilor ieftine sunt inglobate in ampliful de chitara .Aceste defecte au creat un nou sound al chitarei. DAR nu tubul este sursa ci STATII IEFTINE SI PROASTE indiferent daca-s pe tuburi sau pe lumanarii . Am mai scris am cantat pe statii( mai multe ) cu tuburi extrem de calitative mult mai bune si mai lineare decat multe statii trenzistorizate. Cine nu a cantat pe o instalatie ca lumea nu intelege ca NU are rost sa cari 4 satatii proaste pe post de distorsionator cand acelasi efect il am si cu o singura statie buna si un distors aditional ( efect,pedala , procesor etc...) Ca nu sunt bani si nu sunt instalatii ca lumea , sau pur si simplu nu trebuie la nimeni asta-i alta problema .Ls noi vine odata la 10 ani Steve Vai pentru atat nimeni nu cumpara o inastalatie ca lumea.Daca vine el cu ce are este OK daca nu canta pe ce primeste. daca asculti trupele de rock de la noi care intre partile vocale mai au cate o "vajaiala" la chitara solo i-ti dai seama ca nu este nevoie de absolut nici un fel de statie sau ton .Ori vajaie pe una sau vajaie pe altceva tot aia e . ca noi pe forumuri si la o bere inre chitaristi discutam ameteli neimportante si aiurea intra l acategoria "microbisti" nu are mai nimic cu realitatea. am mai spus-o , eu am scule si am avut de toate felurile stiu exact ce la ce se poate folosi ce meritea ce nu merita , ce-i bau bau ce-i realitate. Pentru multi singura rezolvare este sa cumpera la rand toate sculele si sa trega concluzii dupa ce are experienta d e 30 de ani pe scena si atunci sa faca evaluari comparative .Nu trebuie sa crezi toate balivernele de pe net . problemele cu tonul sunt foarte relative . http://forums.rgc.ro/index.php?act=attach&...st&id=30236 iata schema unui formator de ton analogic profi ( nu comercial de doi lei cu multa reclama ) ce se poate utiliza is in cazul statiilor cu tuburi cat si in cazul celor cu tranzistoare. exista si pe tuburi formatoare de ton analogice dar pun unele probleme ( alimentarea , necesitate ade tensiune anodica de cel putin 20V realizate cu convertoare DC-DC care produc impulsuri ce pot ajunge in calea de semnal etc ...fiabilitate mai redusa...diferentele de calitate bu justifica investitia si cheltuiala de intretinere .) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
/dev/null Posted February 14, 2008 Share Posted February 14, 2008 Karpi, cu tot respectul pentru experienta dumitale, cum se poate sa judeci "tonul" unei chitari dintr-ul video de pe youtube? Ce parametri tehnici are track-ul audio dupa encodarea necesara pentru youtube ?! Da-o-n colo de treaba. Si cred ca am mai zis asta, dar uneori e foarte greu sa-si dea cititorul seama ce vrei sa spui. Respectiv, care e ideea. De multe ori e necesar efort pentru a citi un mesaj in totalitate, pentru ca la final sa faci "huh? ce? adica!" Sanatate si-o zi buna! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mibu Posted February 15, 2008 Share Posted February 15, 2008 arpi, tu ai avut numai gioarse de ampuri la viata ta... cum poti sa spui ca ai cantat pe "statii multe si extrem de calitative"?... cred ca ar trebui s-o mai "tai" un pic cu apriecierile in materie de ampuri. teoria e una, dar practica - indeobste - ne omoara... Link to comment Share on other sites More sharing options...
midnight rider Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 Una peste alta oi fi io prost,dar mie mi-a placut tonul lui Clapton din videoul ala.Nu e ceea ce unii s-au obisnuit sa auda de la Clapton,dar,la fel cu tonul lui Paul Kossoff din celebrul live cu Free,mi se pare un ton supercinstit,care pune in valoare mana si vibratoul.Acuma .sigur ca nu are tone de gain ca sa lege notele intre ele de la sine,dar tocmai asta e smecheria. Parerea mea ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
/dev/null Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 +1 Si mie imi place cum suna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dani Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 salutare oameni:)recent mi-am achizitionat si eu un amp pe lampi. E vb despre un head TONE amplification:)modelul custom pt domnul Manu Savu "100w Prophecy". Inca nu am avut ocazia sa-l cant calumea deoarece cabinetul e in curs de facere:) Voi folosi un celestion Clasic Lead(pe care deja il am) si un Vintage 30(viitoare achizitzie). insa am o problema(mica ,mare).Cand l-am luat de la un user de pe forum avea mufa "mama" din amp pt footswich sfaramata(era blocat pe canalul de drive).Dupa ce am schimbat acea mufa am putut comuta si pe canalul de clean care....din pacate...are un bazait destul de suparatot.nush de la ce poate fi insa ar fi bine daca as scapa de el cumva:( nu e de la pedale sau chitara, doze:(deoarece chiar si cu chitara direct, chiar si fara cablu bagat in amp(input) bazaitul tot e prezent:( ampul are la spate 2 volume(pe ambele puteri...e 2x50)....iar acest bazait nu se amplifica decat daca dau mai tare din spate.nu se amplifica si nici nu scade daca umblu la volumul din fatza:( inca o problema este faptul ca nu functioneaza fx loopul:(am bagat cateva pedale pe acolo.Se reduce volumul substantzial...foarte mic si se aude doar distorsiune(care banuiesc ca vine de la overdrive-ul din amp). avetzi vre-un sfat?merci mult...numai bine..Dani voi pune si o poza doua:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
/dev/null Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 Poate e evident, dar de ce nu-l contactezi pe Andrei Tone? E un amp facut de el, cred ca e persoana cea mai in masura sa determine care e problema. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dani Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 asha e....l-am contactat:)ma poate ajuta insa trebuie sa-l duc la dansul:(dar eu sunt din galati si sa ma duc pana in bucuresti cu animalul asta imi ia 2 zile si vreo 600-700 de mii(doar transportul)+ ce imi mai ia si el acolo pt consultare eventual reparatie:(si inca nu-mi permit:(am facut unsacrificiu destul de mare ca sa-l pot cumpara si am ramas "in fundu gol" Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiveseveN Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 It's a long shot, dar vezi daca e "shunted" (adica intrarea sa fie conectata la masa) canalul de drive cand e activat canalul clean. Daca zici ca au fost probleme la comutare, s-ar putea sa fie de la asta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now