www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Js Sound


Recommended Posts

mda...eu chiar m-am crucit cum suna ca l-am luat cu 300.000 :)

de fapt vroiam sa bag un proco rat facut de mine in cutie...eram sigur ca nu merge.

dar cand l-am infipt in fata unui big muff mi-am schimbat parerea.

 

ai idee ce mai copiaza?

Eu inteleg ca tu ai bagat un ProCo RAT in fata unu Big Muff PI ... pai nu ma mira ca te'a impresionat rezultatul ...

Link to comment
Share on other sites

Eu inteleg ca tu ai bagat un ProCo RAT in fata unu Big Muff PI ... pai nu ma mira ca te'a impresionat rezultatul ...

 

nu...am bagat minunea de JS SOUND inainte de big muff...:)

proco rat-ul l-am facut eu si nu am inca cutie la el...speram sa fie asta de la sd-5, dar imi place cum suna si il pastrez.

Link to comment
Share on other sites

Conteaza destul de mult piesele folosite chiar daca schema e "identica". Toleranta unui condensator sau a unei rezistente, caracteristica unui amplificator operational pot face diferenta! De aceea copiile ieftine nu au foarte mare succes in fata originalelor.

Asta este unul dintre motivele pentru care lumea alearga pe ebay dupa made in japan sau "old model". O sa ramaneti trasniti cand vedeti ca un biet ts808 costa 400$ si e vechi de 25-30 de ani.

http://cgi.ebay.com/Ibanez-Tube-Screamer-O...1QQcmdZViewItem

Copiile sunt o alegere excelenta pentru cazul "buget" unde fiecare leut dat pe scule e un sacrificiu.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut un Sound JS HM-5 Heavy Metal. Suna foarte agresiv. Avea o singura problema: nu functiona decat cu baterie. L-am facut cadou. Daca gasesti unu in stare functionala, nu ezita: face toti banii!

mda...mi-ar mai surade mie cateva efecte de la ei la banii astai...vad ca-i copiaza cu nesimtire pe cei de la boss (thx cosu pentru link....)

Link to comment
Share on other sites

Conteaza destul de mult piesele folosite chiar daca schema e "identica". Toleranta unui condensator sau a unei rezistente, caracteristica unui amplificator operational pot face diferenta! De aceea copiile ieftine nu au foarte mare succes in fata originalelor.

Asta este unul dintre motivele pentru care lumea alearga pe ebay dupa made in japan sau "old model". O sa ramaneti trasniti cand vedeti ca un biet ts808 costa 400$ si e vechi de 25-30 de ani.

http://cgi.ebay.com/Ibanez-Tube-Screamer-O...1QQcmdZViewItem

Copiile sunt o alegere excelenta pentru cazul "buget" unde fiecare leut dat pe scule e un sacrificiu.

 

thx pt link...sunt convins ca originalul suna mai bine...ideea era ca eu l-am luat sa-i folosesc cutia pentru altceva si acasa m-am trezit ca suna binishor catre bine (raportat la cat ma pricep eu)...

oricum vroiam sa-mi mesteresc un tube screamer...dar asa renunt si ma apuc de un dynacomp :)

 

 

chit ca este offtopic...care este cel mai ieftin delay si/sau reverb acceptabil?

behringer-ul merge?

nu mi-as lua in mod normal copiile ieftine de la behringer nici picat cu ceara, dar imi arde buza dupa un delay si nu prea am bani :)

Link to comment
Share on other sites

Conteaza destul de mult piesele folosite chiar daca schema e "identica". Toleranta unui condensator sau a unei rezistente, caracteristica unui amplificator operational pot face diferenta! De aceea copiile ieftine nu au foarte mare succes in fata originalelor.

Asta este unul dintre motivele pentru care lumea alearga pe ebay dupa made in japan sau "old model". O sa ramaneti trasniti cand vedeti ca un biet ts808 costa 400$ si e vechi de 25-30 de ani.

http://cgi.ebay.com/Ibanez-Tube-Screamer-O...1QQcmdZViewItem

Copiile sunt o alegere excelenta pentru cazul "buget" unde fiecare leut dat pe scule e un sacrificiu.

 

Da ,este vorba de proiectare si calitatea pieselor .Nu atat condensatoarele .Elementele active ce amplifica mai ales primul etaj sa nu aiba zgomot.Iar la DSP sa aiba rata de esantionare si oversamoling cat mai mare , iar convertoarele A/D sa fie cat mai rapide cu zgomot de insertie cat mai mic, cele D/A sa fie tot cu oversampling si cu filtre bune de rejectie la semnalul clock.

 

La Behringer am vazut ca folosesc circuite de Radio si TV ce normal sunt proiectate sa functioneze dupa preamplif la semnal mare chiar inainte de etajul final , deci zgomotul lor nu este sesizabil in acest punct.

Dar daca ai mai multe pedale ce trebuie sa le inseriezi , numai o pedala este "ultima" restul baga zgomot si se aduna , nu ai cum sa scapi de zgomot , deci practic devin nefolositoare pedalele.

 

De acea s-au dotat amplifurile de chitara cu "effect loop" , ca sa folosesti prempliful " bun" al statiei si sa inserezi efectele intre preamplif si etajul final , asa inbunatatind raportul semnal zgomot.Chiar si distorsul mai zgomotos este OK daca al ataci cu semnal mare si iesi din el catre final , raportul semnal /zgomot este mult mai bun decat daca distorsul este pus primul in lantul de redare .

Link to comment
Share on other sites

Era plin de pedale de-astea pe la inceputul anilor 90. Am avut si eu un Heavy Metal, care intre timp e facut bucatele printr-un sertar.

Sint rusesti (cel putin asa rezulta citind PCB ul si piesele dinauntru). Sincer nu mai stiu cum suna, oricum e irelevant, pe vremea aia oricum n-aveam cu ce sa compar. Calitate foarte proasta, potentiometre ieftine. Eu zic ca decit sa cumparati efecte ieftine facute in URSS, cu piese de 2 lei, mai bine cumparati Behringer, macar sint facute in anii 2000 in China.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.