www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

PODxt live


ilun
 Share

Recommended Posts

bey n-am stiut cum altfel sa fac, asa ca zic aici: care esti din bucuresti si ai in posesie un podxt live, bag cinste niste beri daca ma lasi sa il butonez bine si sa vad exact ce poate scoate...i'd be relle gr8ful, pt ca stiti ca mostrele de pe net sunt inutile...asa ca, daca se poate, astept aici binevoitorii :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Clean-uri le trebuie celor care vor sa intre cu o pedala de distors analogica in POD. Combinatia dintre Warp Factor-ul meu si clean-ul din plugin-ul Steinberg Warp este bestiala. Sau cu clean-urile din Amplitube 2. Din pacate, clean-urile de POD... dupa cum a spus Arosulescu.

Link to comment
Share on other sites

Guest mateiutzu

Stiam parca de la Manole de la ANTRACT ca distorsurile sunt groaznice iar cleanurile sunt superbe. :) Faza e ca am o cunostiinta care si-a vandut XTlive-ul pt. a isi lua POD 2.0 ... (Spune multe... ce e atat de naspa incat sa te faca sa te intorci la o varianta mult mai ieftina).

Du-te la PRO GUITAR sa incerci unul. Baietii sunt super de treaba si nu o sa comenteze.

Link to comment
Share on other sites

eu l-am avut ... are niste distorsuri de nu-i adevarat dar cleanurile... la pamant

 

Hmmm ...

Cu ceva rãbdare, ureche ºi butonat - se pot scoate niºte tonuri bune (cel puțin decente) de clean. Drive/distorsurile sînt ok ºi destul de variate.

 

Problema procesoarelor complexe este accea cã necesitã luni de explorare ºi testare pt. a-ți putea da seama cu adevãrat de posibilitãți ºi performanțe. Eu cred cã ar trebui sã ai pe mânã unul cel puțin o sãptãmânã, în teste ...

Link to comment
Share on other sites

pod xt live e ok. e o scula mult mai reusita ca bos gt-8, de pilda. dar nu stiu pt ce-ti trebuie ceva atat de complex... eu mi-am luat de cateva zile un boss me-50 pe care l-am completat cu un footswitch (dual pedal) si sunt realmente fascinat de simplitatea si versabilitatea produsului. pe langa faptul ca poate fi folosit ca un lant de pedale analogice (in orice combinatie) - cu cele mai mai faimoase efecte de la boss - scula mai poate fi setata si pentru 30 de preseturi digitale. e ca si cum ai avea realmente la indemana pedalele de distors, delay, chorus, compresor/sustain, wah etc. de la boss si le poti aseza in ce combinatie vrei. daca ti-ai facut sunetul il poti si memora tot pe bankuri ca la gt-3, gt-6,gt-8.

asta in vreme ce gt-urile au inceput sa-ti ofere tot felul de efecte si emulari digitale..., ma rog, sau sunt eu un fan al analoagelor, care mi se pare ca suna mult mai "real thing"... mie, cel putin, diferenta dintre analogic si digital in cazul efectelor mi se pare ca intre "live" si "playback".

Link to comment
Share on other sites

pod xt live e ok. e o scula mult mai reusita ca bos gt-8, de pilda.

 

Sure intr-un studio, si eu sunt de acord ca e o scula mai versatila POD-ul.Dar ai ascultat diferenta intre un POD si un GT-8 live? ai fi observat la capitolul live, procesoarele de la line6 stau foarte, foarte prost.

 

EDIT: mi-am dat seama ca am cam luat-o nitel offtopic, si deviem de la ce vrea sa afle Ilun :)

Edited by Elethan
Link to comment
Share on other sites

Dar ai ascultat diferenta intre un POD si un GT-8 live? ai fi observat la capitolul live, procesoarele de la line6 stau foarte, foarte prost.

 

recunosc ca nu am ascultat live un pod xt. dar, daca stai sa te gandesti "live" e cuprins chiar in denumirea produsului. s-o fi facut cei de la line6 doar asa, la mishto, ca sa insele clientii? nu cred ca si-ar fi permis o firma ca asta asa ceva...

Link to comment
Share on other sites

POD-urile au fost folosite live de la aparitia lor, de catre o gramada de muzicieni. Trebuie doar sa fii atent la patch-urile pe care ti le faci, ele suna intr-un fel acasa, in alt fel la repetitie si in cu totul alt fel intr-o sala mai mare sau intr-un club. Este o simpla chestiune de reglaj la fata locului, ceea ce este valabil pentru orice scula cu un anumit grad de complexitate - de fapt, acesta este un avantaj.

Link to comment
Share on other sites

Mie mi s-a parut mult mai "realist" in situatii live gt-8 si asta fost motivul pentru care l-am luat.Efectele de la line6 suna bine pe inregistrari, insa live mie mi-au lasat impresia ca ar fi sunat ca o "inregistrare".Binenteles, dupa cum a punctat MMG foarte bine, trebuiesc facute 2 seturi de efecte, unul live si altul pentru studio.

Link to comment
Share on other sites

atunci poate ar trebui sa pun problema altfel...am nevoie de un proc care sa sune si bine si sa aiba si features (ma orientasem spre pod2 care am inteles ca are un sunet foarte bun, natural, dar as fi vrut unul cu mai multe nebunii pe el :) )...de incercat am incercat un VOX Tonelab d-ala mare si nu mi-a zis nimic, in timp ce il incercam ma gandeam ca am tonuri nenumarate care suna cel putin la fel de bine pe AX1500 (diferenta de pret o stiti si voi), am incercat si GT8 dar recunosc, cam pe fuga si n-am avut timp sa imi dau seama calumea daca imi plac cu adevarat distoarsele...cel putin patch-urile din fabrica erau naspa. d-aceea m-am orientat spre line6 pt ca stiam ca sunt tari pe partea de digital...asa ca mentin intrebarea: ma primeste careva din bucuresti cu niste bere sa butonam un xt live?!...si mai adaug una: ce procesor sugerati?...(am retinut pan acu Boss ME50)...si btw, am nevoie de el si pentru situatii live!!!

Edited by ilun
Link to comment
Share on other sites

Nu exclude XT ul pina nu il probezi singur. Eu pina in acest thread nu am auzit niciodata ca nu suna bine.

Nu l-am probat, dar si eu as fi curios.

Sample-urile de pe site suna profi 100%, ca si sunete pt inregistrare. Pt live e posibil sa nu aiba suficienta viata.

 

Atunci cind a aparut generatia XT toata lumea s-a plins ca parca nu mai are suflu live, si ca suna mai "produced"

 

De fapt asta au facut cei de la line 6, au rafinat sunetul, astfel incit se apropie mai mult de un sunet de chitara inregistrat, egalizat in studio etc, decit de unul brut, care te impinge de la spate cind cinti live.

Link to comment
Share on other sites

ca sa mai fac niste completari: nu am nevoie de el pentru a canta bluz :) (acolo am ce-mi trebuie, analog), imi trebuie pentru distoarse babane, efecte psihedelice, situatii live (bypass bun) si sa nu fie cu butoane si pedala de expresie din plastic sau ceva pt io am obiceiul de a abrutiza ce gasesc la picioare atunci cand cant :)

Link to comment
Share on other sites

ca sa mai fac niste completari: nu am nevoie de el pentru a canta bluz :) (acolo am ce-mi trebuie, analog), imi trebuie pentru distoarse babane, efecte psihedelice, situatii live (bypass bun) si sa nu fie cu butoane si pedala de expresie din plastic sau ceva pt io am obiceiul de a abrutiza ce gasesc la picioare atunci cand cant :)

Digitech GNX 4 ar putea fi o solutie. E din tabla carcasa. La fel si pedala de expresie. Butoanele in schimb sunt din plastic.

Suna foarte bine, dar cum mai zicea cineva trebuie ceva timp sa descoperi toate facilitatile si cum sa obtii sunetul dorit. Pretul este de 500E + taxe de transport (~20E - thomann.de) sau vreo 21 mil la magazinele din Romania.

Procesoarele noi de la Digitech au cel mai peformant chip DSP (Digital signal processing) "Audio DNA2".

Ar fi prea mult sa scriu tot ce stie sa faca, din acest motiv iti recomand sa citesti review uri pe internet: http://www.zzounds.com/item--DGTGNX4

Oricum, in principiu poti sa modelezi cam orice sunet pe el. Aici sunt cateva mostre de sunete obtinute cu GNX4: http://www.mfxsupermodels.com/MFXNEW806/AUDIO_SMP.html

 

 

ntt

Edited by ntt
Link to comment
Share on other sites

Faza cu Uber-Processoarele astea este urmatoarea: in situatii "live" suna bine si foarte bine daca dai direct in PA (si bineinteles faci cumva sa ai si o monitorizare decenta si realista). In general, pe amplificator de chitara (fie el si marshall cu valve), patch-urile care suna demential in casti sunt de toata jena (chiar daca dai jos simularea de cab, compensarea de speaker, etc...), de aceea in aceasta situatie trebuie sa-ti pregatesti patch-ul (sunetul) in conditiile respective adica pe Amplificatorul pe care canti live si la volumul pe care il vei seta pe scena. De-abia atunci obtii rezultatele asteptate. Intotdeauna programele de fabrica (Factory Presets) nu tin cont de treaba asta de loc, preferand sa faca o colectie de DEMO-sounduri pentru direct-mixer input (sau pentru casti).

Este o mare abilitate in a misca foarte fin si intr-o paleta larga o multime de parametri pentru a obtine un sunet Live atunci cand utilizezi si un Amplificator de chitara. Cu timpul realizezi ca trebuie sa nu exagerezi cu distorsul, cu gainul, de asemenea daca folosesti modulation (chorus, flanger, etcc...) reverb, delay, efectul trebuie neaparat inclus in EffectLoop si nu pe intrarea de chitara a ampli-ului.

Trebuie sa fii foarte atent la gain (amplficarea totala) sa nu introduci saturatie nedorita s.a.m.d.

Cu multa documentare si o dexteritate pe care o deprinzi in timp vei ajunge la rezultate foarte bune si pentru live.

 

Am probat PODxt Live si mi s-a parut un procesor super. Am vazut si un demo facut de un endorser - super-tare.

Faza este ca daca nu ai de gand sa-ti iei si o chitara Variax, este pacat. Cu Variax-ul faci toate scamatoriile de care este in stare Pod-ul.

(schimbi tipul de doza, pozitia dozei, tipul de lemn pentru body, pentru neck, tipul de chitara LP Strato SG Tele Hollow, key-transpose, alternate tuning, double-six, sitar, dobro, banjo, s.am.d. - o intreaga nebunie)

Iti dai seama ca toate astea trebuie trimise intr-un sistem audio liniar (adica intr-un PA decent) ca sa sune asa cum au fost concepute.

 

Ampli-ul de chitara (fie el solid-state, fie hibrid, fie lampi) este total neliniar si introduce in sunet personalitatea proprie (buna rea nu conteaza), ca sa nu mai vorbim de cabinet si de difuzor.

Link to comment
Share on other sites

io mi-as fi luat ceva in ideea ca foloseam pe un marshall avt100, am vazut ca podxtlive asta are un switch line/amp in functie de cum il folosesti, insa n-am inteles exact care e diferenta, pe amp iti modeleaza altfel simulatoarele alea de cabinet & stuff?!?...ma rog, cel mai simplu e cum am fost deja sfatuit sa ma duc peste ei la pro guitar unde am inteles ca detin o astfel de scula si sa o iau la butonat bine...cel mai probabil luni voi face asta si atunci voi avea propria parere despre ce poate...daca insa mai apare careva care are in posesie un podxt si vrea sa bea o bere pe spinarea mea sa zica si vin peste el cu bere (la butonat procesor) :) ...din bucuresti sa fie

Link to comment
Share on other sites

io mi-as fi luat ceva in ideea ca foloseam pe un marshall avt100, am vazut ca podxtlive asta are un switch line/amp in functie de cum il folosesti, insa n-am inteles exact care e diferenta, pe amp iti modeleaza altfel simulatoarele alea de cabinet & stuff?!?...ma rog, cel mai simplu e cum am fost deja sfatuit sa ma duc peste ei la pro guitar unde am inteles ca detin o astfel de scula si sa o iau la butonat bine...cel mai probabil luni voi face asta si atunci voi avea propria parere despre ce poate...daca insa mai apare careva care are in posesie un podxt si vrea sa bea o bere pe spinarea mea sa zica si vin peste el cu bere (la butonat procesor) :) ...din bucuresti sa fie

 

Podul l-am butonat la casti si cu un Variax.

 

Ce pot sa-ti spun este ca eu am GNX4 si AVT50x si inca nu le-am "impacat" intre ele. Cu procesoarele din generatia veche not problem dar acum hmmm.... sunt alte pretentii.

Suna bine si una si cealalta dar cand le pun impreuna... dupa 5 minute scot toate cablurile si bag direct in Marshall ca sa ma linistesc.

 

Chestia e ca nu am o camera antifonata sa dau volum sa fac tot montajul cu Laptop, efect, 2-3 chitari, un brat de cabluri si sa incerc toate configuratiile si rutarile posibile.

Cred ca de-abia atunci voi reusi sa-mi fac un bank de 5-6 patchuri pentru marshall de la care sa pornesc si pe care sa le mai bibilesc putin in functie de rezultatele din cantare Live.

 

PS: si uitasem. La GNX4 faza cu speaker compensation pentru intrare direct in Amp de chitara este urmatoarea: accentueaza cu un filtru foarte drastic inaltele (pe la 8-10 Khz cred dar nu sunt sigur) ca sa compeneze neliniaritatea amplificatorului de chitara (si mai ales a difuzorului).

Edited by dgeekoo
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa para reclama ptr faptul ca am un asemenea produs la vanzare dar vreau sa va spun si parerea mea. Acum ceva ani buni auzeam minuni despre un magic produs numit POD de la mai multi muzicieni instrumentisti si oameni de studio. Intre timp am cantat pe gfx8 recomandat de cei de la Cargo si am fost placut impresionat dar venise deja vremea schimbarii LINE 6 wahhh!! ce nume, acel produs magic. Un foarte bun prieten si muzician de profesie, stabilit peste ocean a avut ocazia sa l intalneasca pe Phil Keaggy si sa schimbe cateva impresii ref la line 6. De aici si pana la convingerea mea ca line 6 merita toti banii nu a fost decat un pas si am reusit sa l aduc in tara cu ajutorul acestui prieten. Revenind la subiect : consider ca nici un procesor nu o sa sune analog asta e clar dar nici o pastila analog nu are "n" posibilitati ca un procesor si atunci ce facem ? Ne indreptam spre clasic? spre un sunet curat, clar sau continuam si ne indreptam sa cantam pe corzi de laser cu echipamante electronice? Eu unul prefer un sunet natural care sa fie doar amplificat corespunzator. Am avut posibilitatea testarii celor 2 echipamente si clar exista o mare diferenta; POD PRO este natural sau mai natural decat varianta XT de aceea inca se cauta si se vinde la preturi mari, mai exista si o mare deosebire vis-a-vis de producator dc este fabricat in state, europa sau china si tot asa.

 

http://cgi.ebay.com/LINE-6-PODPRO-POD-PRO-...ShippingPayment

 

in schimb varianta xt "iti da aripi" multe efecte SF care nu cred ca un chitarist le va putea cuprinde pe toate sau le va utiliza intr o situatie reala e vb doar de progres. Acum depinde ce vrei de la tine, de la sunet....stilul preferat si posibilitatea manipularii rapide. Cu totii ne dorim sisteme performante, multe pastile rack uri , ampuri pe lampi dar putem sa le achizitionam pe toate? Oare le meritam ? Exista posibilitatea unor investitii substantiale in sunet si efect asa cum am facut o si eu si multi dintre noi o stim dar oare se merita? sau trebuie intr o anume forma sa recuperem acele investitii, fie ca material sau in satisfactie personala....pana unde merge termenul: Vreau sa fiu "profi". Sunt convins ca discutia poate continua la nesfarsit, eu mi am exprimat doar o parere, intr o noapte tarziu.

Edited by Theo Viorel
Link to comment
Share on other sites

Guest MrJackson

Pai daca se da la asa preturi exorbitante... inseamna ca am pe mana o mica avere :) Imi iau Gibson neamuleeeeeee....

 

Tudore... nu stiu cum e xt Live-u... dar Pro-ul are o singura mare buba: nu poti combina efectele cum vrei tu fiind limitat la ordinea gandita de ei.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am luat un pod pro, as fi putut sa iao xt-ul dar chiar vanzatorul ma sfatuit sa caut de undeva un pod pro (nu avea la magazin), vorbea si el de sunete prea "plate" si sintetizate. ajuns a casa am inceput sa butonez (nu prea ma pricep la butonare si ma ajutat foarte mult theo viorel) si intradevar distorsiuni sunt supe ok (vorbesc de gustul meu) dar clean era cam...cum sa zic....cam putin rotund..Pentru a completa "ciclu" am fost nevoit sa iao un intellifex xl. Am resolvat problema.

Oricum vanzatorul de la magazin a avut dreptate, mult mai bun pod pro decat xt. (daca cumva nu vreti sa cumparati o chitarra variax...)VOT:9 ...super scula!!

Pentru setarile live studio e numai vorba de reglaj (sau butonare cum ziceti voi") le pregatiti la fata locului si ready istantaneu cu un super sound!!

PS. nu las vinde prea repede!!Numai bine

Link to comment
Share on other sites

Un chitarist adevarat nu va folosi niciodata in live un procesor... pod-urile sunt folosite in studio-uri mai mult sau mai putin profi pentru o unitate a sunetului de pe un album de exemplu. Intr-adevar suna ok dar strica mana... ilun tata, sunt mii de pedale coioase pe piata si care suna de mii de ori mai bine decat un procesor. In plus de asta, nu te lasa pacalit de un sunet care e ok intr-o camera goala si redat de nishte boxe de comp. Nimeni din aia mari de afara nu canta in real life pe procesoare. Eu am boss gt8 si sincer, de cand am trecut pe pedale mi-e sila de el. Il folosesc pentru inregistrari pe fuga si pana o sa fac rost de un sim de cab decent sau un preamp si un mic de instrument. Concluzia... www.musiciansfriends.com pentru auditie de sample-uri si ebay.com pentru cumparat pedale. go analog!

 

bafta!

Link to comment
Share on other sites

Voi teoretic aveti dreptate. Dar practic as vrea sa va aduc aminte ca suntem in Romania. Si in alta ordine de idei, daca treci dincolo de unguri si mergi un pic prin cluburi ai sa ai surpriza sa gasesti in underground chitaristi care suna super bine. Si cand te apropii vezi ca folosesc procesor. Apoi mergi in Romania prin cluburi. Chitaristii suna prost. Prost. Prost. Canta pe scule de zece ori mai scumpe decat cei de afara. Si suna prost. Superprost. Am discutat treaba asta cu un profesionist pe care voi toti il apreciati aici pe forum, dar nu-i spun numele pt ca a fost o discutie privata si nu am acceptul lui. Stiti ce mi-a raspuns? Frate, mana nu poti s-o cumperi de nicaieri. Mare dreptate avea. Cred ca noi toti ne concentram mult prea mult pe scule si uitam veriga principala care face legatura intre noi si chitara: mana. Doar daca arunci o privire aici pe forum si e suficient. Cate topicuri despre scule si cate despre muzica? La noi, cu foarte mici exceptii nu exista underground, nu exista nici macar coveruri. Asa zisele coveruri sunt copii 1/1. Si din pacate noi ne concentram pe scule, de parca toti visam sa ajungem vanzatori.

Link to comment
Share on other sites

foarte de acord, io unu insa nu ma axez pe scule uitand de cantat...pan acu am strans si io ce si cum am putut ca sa pot avea la repetitii si in cantari sunetul meu cat de cat decent...chitara e chitara, ampliful e amplif, insa pan acu la tiarra (dau exemplu trupa asta pt ca la Old News cu care cant bluz folosesc the-all-mighty-felix-approved-analog pedal :) Visual Sound Route66 care e tot ce-mi trebuie pt drive) am cantat numa pe un AX1500 cu care vreau sa zic ca mi-am facut treaba nemaipomenit de bine...acum pur si simplu am posibilitatea de a suna si mai bine si d-aia vreau sa stiu ce sa iau....daca ma gandesc pe partea practica, daca dintr-o scula de 200si putin de $ am scos tonuri bune (sper io) dintr-una care costa de 3 ori mai mult e musai sa scot niste tonuri macar cu ceva mai bune, mai curate etc

Edited by ilun
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.